Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 07:13:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2311026 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5900 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:10:22 »

Vicces Cheesy igen fűthető, igen az a relé, igen azok a biztosítékok, és igen az össz vezeték megvan, és csak a kapcsoló nem világított, és igen rájöttem a hibára. Nem járt a motor Tongue

 falbav lol002 eljen
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #5901 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 09:40:02 »

A Mondeomban a hűtőnél egyetlen ventilátor van. Ha bekapcsolom a klímát, akkor ez a ventilátor egyáltalán nem indul be, csak akkor, amikor légkondi magas nyomású oldalán a nyomás meghaladja a 21bar-t. Akkor viszont olyan erővel indul meg, hogy az alapjárati motorfordulatszám jó 200-at esik egy pillanatra a terhelés miatt. A klimaszerelőm szerint (és lassan én is így gondolom) ez nem normális, a ventilátornak legalább két fokozatának kéne lennie, kellene egy lassabbnak is lennie, ez a mostani működése egyfajta vész üzemmód. Ez valóban így van?

Szerk.: Miután megírtam, jutott eszembe, hogy megnézzem a Haynes könyvet. Ott ilyen mondatot találtam:
The radiator cooling fan is controlled by the
engine management system’s ECU, acting on
the information received from the coolant
temperature sensor. Where twin fans or twospeed
fans are fitted, control is through a
resistor assembly, secured to the bottom lefthand
corner of the fan shroud - this can be
renewed separately if faulty.

Tehát, ha jól értem, akkor két eset lehetséges: két ventilátor van, vagy kétsebességes ventilátor, más lehetőség nincs. Ezek szerint nekem itt az említett bal alsó sarokban lévő ellenállással lesz a problémám? (Igazából a klímaszerelő is pont ezt mondta. Smiley )

Mivel nem kaptam tök egyértelmű választ (illetve a >válaszban< még azt is megkérdőjelezték, hogy meg tudom-e számolni, hogy hány hűtőventillátor van az autómban), ezért infóként leírom a javítás utáni tapasztalataimat. Valóban van egyventillátoros hűtő (meglepő, hogy sikerült megszámolnom, ugye? Smiley ) és annak valóban úgy kell működnie, hogy a légkondi bekapcsolásának pillanatában azonnal lassú fokozaton be kell indulnia. Ha ez nem történik meg, akkor a ventillátor alatt lévő ellenállás, vagy leginkább az abban lévő hőbizti szétégett, ki kell cserélni. Azért írom ezt le, mert én úgy jártam, hogy már majdnem négy éve az autót úgy vettem meg, hogy ez már nem működött, azonban nem tudtam, hogy nem jól működik, mert végül is a légkondi hűtött, a hűtővíz nem forrt fel, látszólag minden rendben volt... Csak éppen lehet, hogy amiatt ereszt most a légkondim az utastérben, mert a lassú fokozat hiánya miatt 22-23bar-ig felment a légkondiban a nyomás, mire beindult a teljes fokozattal a venit... Más ne járjon így.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.19 hétfő, 09:45:11 írta Watt » Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5902 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 22:00:04 »

Vicces Cheesy igen fűthető, igen az a relé, igen azok a biztosítékok, és igen az össz vezeték megvan, és csak a kapcsoló nem világított, és igen rájöttem a hibára. Nem járt a motor Tongue
taps
Nem lett volna elég gyújtásra tenni?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5903 Dátum: 2014.05.20 kedd, 09:19:02 »

Enádör kveszcsön: felkapcsolt lámpánál (elég hozzá a helyzetjelző is) a tempomat visszajelző izzója baromira haloványan világít. Ez fícsör (ha lámpa akkor sötét, és nem kell nagy fényerő), vagy bug (mondjuk testelési hiba)? Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #5904 Dátum: 2014.05.20 kedd, 09:29:41 »

Enádör kveszcsön: felkapcsolt lámpánál (elég hozzá a helyzetjelző is) a tempomat visszajelző izzója baromira haloványan világít. Ez fícsör (ha lámpa akkor sötét, és nem kell nagy fényerő), vagy bug (mondjuk testelési hiba)? Cheesy

Az úgy jó. Sötétben nem zavar, ezért halványul el.

Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5905 Dátum: 2014.05.20 kedd, 10:19:22 »

Az úgy jó. Sötétben nem zavar, ezért halványul el.


Hmm. Le lehet erről beszélni valahogy a járgányt? Kissé zavaró, állandóan égnek a lámpák, így meg nappal nem is látom amikor be van kapcsolva Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #5906 Dátum: 2014.05.20 kedd, 10:22:49 »

Hmm. Le lehet erről beszélni valahogy a járgányt? Kissé zavaró, állandóan égnek a lámpák, így meg nappal nem is látom amikor be van kapcsolva Cheesy

Azt nem tudom, hogyan kell megcsinálni, hogy ne halványuljon. De különben is. A tempomatot érezni kell, nem nézegetni  beka3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5907 Dátum: 2014.05.20 kedd, 11:11:06 »

Azt nem tudom, hogyan kell megcsinálni, hogy ne halványuljon. De különben is. A tempomatot érezni kell, nem nézegetni  beka3

 nyes Parasztvakítás címszó alatt világítson is már Cheesy Ha már lábtérvilágítás, meg ilyenek..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5908 Dátum: 2014.05.20 kedd, 15:25:20 »

Segítséget kérek index ügyben.
Szeretném kicserélni a 6 indexet ledesre.
Megy simán vagy valamit cserélni kell hozzá?
köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5909 Dátum: 2014.05.20 kedd, 16:01:21 »

Újabban szopat a drágaságom. Valamiért lemerül az akkumulátorom, olyankor pedig nincs töltésem alapjáraton. Nyilván a motorvezérlő végzi a feszültség szabályozást a generátoron és ha kicsi az akku feszültség, nincs töltés se. Indításkor kattog a relé, de nem indul. Kis töltés, azután indul. Tegnap kicseréltem az akkumulátort egy 75 Ah-s újra, ma megint nem indult. Ha beindul, alapjáraton nincs töltés, leesnek a műszerek, kigyulladnak a fék és az abs jelzőlámpák, meg a kipörgésjelző lámpák, lassan mennek az ablakemelők, alig megy az ablaktörlő. Ha feltöltöm az akksit, pár napig jó. Érdekes, mert ha jó az akkumulátor feszültség, van töltés alapjáraton is, meg fordulaton is. Pár nap, kezdődik elölről. Valaki találkozott már ilyennel? Mi lehet a baj?
 rinya
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5910 Dátum: 2014.05.20 kedd, 18:59:51 »

Segítséget kérek index ügyben.
Szeretném kicserélni a 6 indexet ledesre.
Megy simán vagy valamit cserélni kell hozzá?
köszönöm
Hali!
Szerintem lesznek gondjaid.
Ha fehér SMD ledes fényforrást raksz bele, akkor nem olyan sárga lesz a sárga, mint kéne.
Illetve mivel más lesz a fényforrás ellenállása, nem lesz megfelelő a villogási ütem a relé miatt.
Mindezt csak elvi síkon mondom, mert gyakorlati tapasztalatom nincs indexfény cserével.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5911 Dátum: 2014.05.20 kedd, 20:10:54 »

Hali!
Szerintem lesznek gondjaid.
Ha fehér SMD ledes fényforrást raksz bele, akkor nem olyan sárga lesz a sárga, mint kéne.
Illetve mivel más lesz a fényforrás ellenállása, nem lesz megfelelő a villogási ütem a relé miatt.
Mindezt csak elvi síkon mondom, mert gyakorlati tapasztalatom nincs indexfény cserével.

Továbbá a szokásos vigyáznikell faktor: nem épp törvényes a dolog Cheesy E-jellel ellátott izzókat enged csak a jogszabály használni; ha egy ledes izzón van olyan, akkor azt rakhatod bele. Viszont ha sikerül kívülről ránézésre hihetőre megcsinálni (gyk. nem állít meg a rendőr, hogy de furcsán világítanak az indexeid), akkor végülis mehet a ledes megoldás. Következő műszakira azért rakd majd vissza a rendes égőket Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5912 Dátum: 2014.05.20 kedd, 21:46:00 »

... Következő műszakira azért rakd majd vissza a rendes égőket Wink
Érdekes ez a műszaki dolog. Az enyém most május elején volt vizsgán, és nem igazán néztek sok mindent.
Fénykép a motortérről és a rendszámról, fékpad elöl-hátul, gátló teszt elöl-hátul, majd a szilentek próbája a kerékmozgató tányéron, és végül a kipufogó katéter Smiley.
Ennyi volt az egész, semmi több.
Gondolkodtam is, hogy mi van a lámpákkal? De hát nekem mindegy Cheesy.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5913 Dátum: 2014.05.20 kedd, 22:11:39 »

Érdekes ez a műszaki dolog. Az enyém most május elején volt vizsgán, és nem igazán néztek sok mindent.
Fénykép a motortérről és a rendszámról, fékpad elöl-hátul, gátló teszt elöl-hátul, majd a szilentek próbája a kerékmozgató tányéron, és végül a kipufogó katéter Smiley.
Ennyi volt az egész, semmi több.
Gondolkodtam is, hogy mi van a lámpákkal? De hát nekem mindegy Cheesy.

Szerencsére nem mindenhol néznek meg mindent rendesen amit kéne; valszeg a népesség jó része autó nélkül maradna Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5914 Dátum: 2014.05.21 szerda, 05:45:46 »

Szerencsére nem mindenhol néznek meg mindent rendesen amit kéne; valszeg a népesség jó része autó nélkül maradna Cheesy
ami nem is lenne akkora nagy baj
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5915 Dátum: 2014.05.21 szerda, 08:53:34 »

ami nem is lenne akkora nagy baj

Mondasz valamit..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5916 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:16:57 »

Hali!
Szerintem lesznek gondjaid.
Ha fehér SMD ledes fényforrást raksz bele, akkor nem olyan sárga lesz a sárga, mint kéne.
Illetve mivel más lesz a fényforrás ellenállása, nem lesz megfelelő a villogási ütem a relé miatt.
Mindezt csak elvi síkon mondom, mert gyakorlati tapasztalatom nincs indexfény cserével.

Van sárga színű, azzal gondolom kipróbálni, ha kell színezem a ledeket, mert nem melexik, bírja.
A villogási ütemre gondoltam kérdezni.
Söntölni kell, hogy meglegyen az ellenállás vagy egyszerűbb relét cserélni? Milyenre?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5917 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:18:20 »

Továbbá a szokásos vigyáznikell faktor: nem épp törvényes a dolog Cheesy E-jellel ellátott izzókat enged csak a jogszabály használni; ha egy ledes izzón van olyan, akkor azt rakhatod bele. Viszont ha sikerül kívülről ránézésre hihetőre megcsinálni (gyk. nem állít meg a rendőr, hogy de furcsán világítanak az indexeid), akkor végülis mehet a ledes megoldás. Következő műszakira azért rakd majd vissza a rendes égőket Wink

Őszintén szólva, ez eszembe sem jutott, de jó, hogy felhívtad rá a figyelmem!
Köszi
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5918 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:50:25 »

...
Söntölni kell, hogy meglegyen az ellenállás vagy egyszerűbb relét cserélni?
Milyenre?
Ha már led-et használnak izzó helyett, azt leginkább azért szokták, hogy csökkenjen az áramfogyasztás. Ha raksz előtét ellenállást, akkor nem csökken az áramfogyi, viszont jó lesz az ütem. Nem tudom, mekkora ellenállás kell, ki lehet számolni.
Vagy igen, lecserélni a relét. Viszont azt nem tudom én sem, hogy milyenre. Nem ismerek olyan relét, amit boltban lehetne kapni, és simán kicserélhető. Ha jobban utánanyomozol, lehet, hogy találsz. Viszont építeni fogsz tudni, ha keresel kapcsolási rajzot hozzá.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5919 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 10:32:16 »

Ha már led-et használnak izzó helyett, azt leginkább azért szokták, hogy csökkenjen az áramfogyasztás. Ha raksz előtét ellenállást, akkor nem csökken az áramfogyi, viszont jó lesz az ütem. Nem tudom, mekkora ellenállás kell, ki lehet számolni.
Vagy igen, lecserélni a relét. Viszont azt nem tudom én sem, hogy milyenre. Nem ismerek olyan relét, amit boltban lehetne kapni, és simán kicserélhető. Ha jobban utánanyomozol, lehet, hogy találsz. Viszont építeni fogsz tudni, ha keresel kapcsolási rajzot hozzá.

Benne van az áramfogyi csökkentés is, de inkább, hogy szebb a fénye, erősebb és - főleg a féklámpánál - gyorsabb is
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #5920 Dátum: 2014.05.24 szombat, 09:22:54 »

Sziasztok!
Mondeo mk2 1,8 zetec 1999 digitklíma+elektromos problémák halmaza  falbav  falbav
A problémák 2-3-éve kezdődtek, rengeteg idő és ideiglenes megolás született de elegem van.
Visszatérő gondok: Bekapcsolom a klímát lekapcsol a világítás,újraindítom működik leengedem az ablakot kikapcsol a világítás falbav újraindít működik minden vagy mégsem nem lehet távolságit kapcsolni. Újraindít minden működik. taps
Másnap... Autó a napon áll bent kb 40-45fok beindít ok klíma bekapcsol ok elindulok motor ugrál leáll újraindít minden ok működik csak a klíma nem,akkusaru le 15 perc árnyékban újraindít motorvezérlő betanít minden jó kb 1 napig. Indítok nem megy legalább 2 henger leállítom újraindítom minden megy lámpa fel nem világít  falbav  falbav. Az utóbbi időben minden relé csatlakozó cserélve illetve kontakthiba lehetőség ellenőrizve javítva. Nyomás kapcsolók cserélve gyújtókábelek, trafó gyertyák cserélve, komplett vezérlés cserélve.(kompresszor kuplung is cserélve) Elegem van!!! Valakinek valami forradalmi ötlete vagy kihagytam valamit esetleg az ECU szívat... minden ötletet szívesen fogadok. Szegeden 2 autóvillamosságis símán elküldött ("nem ér annyit az egész mint a hibakeresés illetve javítás kerülne") ha valaki ismer egy megbízható villamossági szerelőt aki nem aranyár+ezerért dolgozik azt is szívesen fogadom.(mindez csak a klíma használata óta,télen semmi hiba klíma nélkül) Kérlek segítsetek mert nincs több ötletem. Előre is köszi mindenkinek:Attila
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.24 szombat, 11:11:59 írta simonaca » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5921 Dátum: 2014.05.24 szombat, 14:47:26 »

Sziasztok!
Mondeo mk2 1,8 zetec 1999 digitklíma+elektromos problémák halmaza  falbav  falbav
A problémák 2-3-éve kezdődtek, rengeteg idő és ideiglenes megolás született de elegem van.
Visszatérő gondok: Bekapcsolom a klímát lekapcsol a világítás,újraindítom működik leengedem az ablakot kikapcsol a világítás falbav újraindít működik minden vagy mégsem nem lehet távolságit kapcsolni. Újraindít minden működik. taps
Másnap... Autó a napon áll bent kb 40-45fok beindít ok klíma bekapcsol ok elindulok motor ugrál leáll újraindít minden ok működik csak a klíma nem,akkusaru le 15 perc árnyékban újraindít motorvezérlő betanít minden jó kb 1 napig. Indítok nem megy legalább 2 henger leállítom újraindítom minden megy lámpa fel nem világít  falbav  falbav. Az utóbbi időben minden relé csatlakozó cserélve illetve kontakthiba lehetőség ellenőrizve javítva. Nyomás kapcsolók cserélve gyújtókábelek, trafó gyertyák cserélve, komplett vezérlés cserélve.(kompresszor kuplung is cserélve) Elegem van!!! Valakinek valami forradalmi ötlete vagy kihagytam valamit esetleg az ECU szívat... minden ötletet szívesen fogadok. Szegeden 2 autóvillamosságis símán elküldött ("nem ér annyit az egész mint a hibakeresés illetve javítás kerülne") ha valaki ismer egy megbízható villamossági szerelőt aki nem aranyár+ezerért dolgozik azt is szívesen fogadom.(mindez csak a klíma használata óta,télen semmi hiba klíma nélkül) Kérlek segítsetek mert nincs több ötletem. Előre is köszi mindenkinek:Attila

Látod, én a generátor problémámmal vagyok így, nincs töltésem menet közben, lemerül az akksim. Álló helyben minden kikapcsolva, mégis van fogyasztásom. Másnap megint nincs. A szerelők egészen véletlenül sosem érnek rá, ez egy legelős hiba. Ezt a fajtát nem szeretik. Ha véletlenül találsz egyet, becsüld meg!  smile
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #5922 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 17:33:06 »

Sziasztok!  integet2

A hétvége folyamán tettem szert egy II. Mondeo-ra. Első kérdésem a rádióra vonatkozna, pontosabban arra, hogy a tápellátó csatlakozáson, mi a szerepe a "riasztó" szálnak? Pillanatnyilag nincs rádió a kocsiban, és amit beletennék, ahhoz ISO csati kell, az átalakító kábelen pedig (értelemszerűen) nincs bekötve ez a rész (sem). Ennek van jelentősége, vagy nem kell vele foglalkozni?

Köszi!
Üdv,
Naplózva
das
Vendég
« Új hozzászólás #5923 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 19:35:16 »


 :worship:Sziasztok!

Tegnap eg elég kemény viharba keveredtünk bele (özönvíz, jég stb.), ami nagyjából szerintem még oda is juttatott vizet, ahova nem is lehetne Cheesy
na most azóta villog néha a töltéslámpám, főleg alacsony fordulaton, motorfékezésnél. Generátor szíjat nem hallom, hogy konkrétan csúszna. Holnap remélem meg tudom mutatni egy villamossági szerelőnek, de esetleg nincs valamilyen ötletetek mi lehet a gond?   Huh?

Köszi előre is!!  worship
Naplózva
Rafael
Vendég
« Új hozzászólás #5924 Dátum: 2014.05.27 kedd, 10:45:43 »

Sziasztok! Ford Mondeómban az elektromos ülés előre-hárta működik, a támla is, de fel és le nem. Ford szervizben azt mondták, hogy valószínűleg nem kellene az egész motort cserélni, csak egy kis alkatrészt benne, de ők csak az egész blokkot cserélnék sok-sok pénzért. Ismertek valakit, aki vállal ilyen elektromos ülés motor szerelést? Előre is köszi
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5925 Dátum: 2014.05.27 kedd, 11:05:19 »

Sziasztok! Ford Mondeómban az elektromos ülés előre-hárta működik, a támla is, de fel és le nem. Ford szervizben azt mondták, hogy valószínűleg nem kellene az egész motort cserélni, csak egy kis alkatrészt benne, de ők csak az egész blokkot cserélnék sok-sok pénzért. Ismertek valakit, aki vállal ilyen elektromos ülés motor szerelést? Előre is köszi

berreg a motor de nem emel?
keress ülésemelő motort, 5000 körül szokott lenni itt a fórumon bontott.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5926 Dátum: 2014.05.30 péntek, 05:22:55 »

taps
Nem lett volna elég gyújtásra tenni?
nem. gyújtáson csak a hátsó műxik, az első csak ha jár a motor..
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #5927 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 08:19:18 »

Üdv mindenkinek!

Valaki segítsen! Hibakód kiolvasásnál a következő hibákat írja P0135 O2 Sensor heater circuit, P1131 lack of upstream heated oxygen sensor switch sensor indicates lean, az elsőt még értem de a másodikat azt nem. Most Bosch lambda szonda van benne. (1997, 1.8 benzin). Mikor törlöm a hibát akkor egy darabig eltűnik de mindig előjön újra.
Mi lehet a baj? Javítás vagy csere?

Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #5928 Dátum: 2014.06.03 kedd, 05:42:05 »

sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy mk3 ghia milyen xenon izzó van?
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5929 Dátum: 2014.06.03 kedd, 07:49:40 »

sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy mk3 ghia milyen xenon izzó van?


Talán ezt az MK3-as topikban kellene megkérdezni. Smiley Ők biztosan hamarabb tudnak segíteni...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5930 Dátum: 2014.06.03 kedd, 08:09:03 »

sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy mk3 ghia milyen xenon izzó van?

D2S
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tojszli
Vendég
« Új hozzászólás #5931 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 20:29:43 »

Sziasztok.
Lenne egy nagy gondom remélem tudtok segíteni. Van  egy 98-as 1.8td mondeóm és most olyan problémába futottam bele hogy ha a gyujtást rá adom rögtön elindul a hűtő ventillátor mind a kettő az ízzitás állandóan világit és nem is ízzit és még a fordulatszám mérő sem megy. légzsák lámpa ugyancsak világít pedig minden csatlakozót már átt mozgattam befújtam wd40-el. Valkinek valami tippje? Szívesen fogadom. Ja minden biztosíték kicserélve és relé is.
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #5932 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 23:47:14 »

Szia sajnos nem megy az ac a kocsimban a relé behúz ami a motortéri biztosítéktáblában van de mégsem működik. A tankon lévő csatiban melyik a pumpáé?
Elveszne útközben az áram? üdv Zoli
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5933 Dátum: 2014.06.10 kedd, 07:06:58 »

Szia sajnos nem megy az ac a kocsimban a relé behúz ami a motortéri biztosítéktáblában van de mégsem működik. A tankon lévő csatiban melyik a pumpáé?
Elveszne útközben az áram? üdv Zoli
Hi!
Ha jól emlékszem - könyv közelben majd megnézem - akkor a tankon a 3 egymás mellett levő láb sorában a két szélső az AC pumpa poz és neg. De hogy melyik melyik, azt most nem tudom.
Naplózva
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #5934 Dátum: 2014.06.14 szombat, 00:31:53 »

Halihó mindenki!
Nem tudom hogy jó helyre írok e, a problémám az lenne hogy másfél évig nem volt használatban a klíma (lemerítette az akkumulátort ezért ki lett kötve) most vissza lett kötve működik is rendesen minden egyetlen szépség hibája van hogy alapjáraton 500 fordulat van direktbe rakom az autót rángat nem akar megindulni ha kikapcsolom a klímát egyből megtáltosodik és teszi a dolgát! Mi lehet a probléma oka??  help
Segítséget előre is köszönöm!  worship
Naplózva

MK-II V6
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #5935 Dátum: 2014.06.14 szombat, 10:10:18 »

Halihó mindenki!
Nem tudom hogy jó helyre írok e, a problémám az lenne hogy másfél évig nem volt használatban a klíma (lemerítette az akkumulátort ezért ki lett kötve) most vissza lett kötve működik is rendesen minden egyetlen szépség hibája van hogy alapjáraton 500 fordulat van direktbe rakom az autót rángat nem akar megindulni ha kikapcsolom a klímát egyből megtáltosodik és teszi a dolgát! Mi lehet a probléma oka??  help
Segítséget előre is köszönöm!  worship
Én próbálnék egy újratanítást: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvezérlő_újratanítása
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #5936 Dátum: 2014.06.14 szombat, 12:02:27 »

Sziasztok

Nos a frissen vásárol szerzeményben felmerült egy újabb probléma...  falbav Bár még az eddigiek sem lettek orvosolva... Nem zár a központi zár. Az a legkevesebb,hogy a távirányítóban lemerült az elem,de ha ráfordítom kulccsal
a zárásra,bezár,és egyből kinyit. Lehet hogy azért nyit ki egyből,mert a jobb hátsó ajtót nem működteti? 
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5937 Dátum: 2014.06.14 szombat, 13:55:52 »

Sziasztok

Nos a frissen vásárol szerzeményben felmerült egy újabb probléma...  falbav Bár még az eddigiek sem lettek orvosolva... Nem zár a központi zár. Az a legkevesebb,hogy a távirányítóban lemerült az elem,de ha ráfordítom kulccsal
a zárásra,bezár,és egyből kinyit. Lehet hogy azért nyit ki egyből,mert a jobb hátsó ajtót nem működteti? 


Azt az ajtót amelyiket nem zárja a központizár, zárd be belülről kézzel és úgy próbáld meg az autót bezárni vagy kulccsal vagy távirányítóval. Ha működik és nem nyit vissza, akkor csak az az ajtózár cserés. Érdemes kulccsal megpróbálni az ajtókat bezárni a jobb első ajtótól is. Ha működik akkor csak a jobb hátsó zár a hibás. Nem dráma a csere, sokan árulnak zárakat, nem vészes az ára sem.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #5938 Dátum: 2014.06.14 szombat, 14:21:08 »



Azt az ajtót amelyiket nem zárja a központizár, zárd be belülről kézzel és úgy próbáld meg az autót bezárni vagy kulccsal vagy távirányítóval. Ha működik és nem nyit vissza, akkor csak az az ajtózár cserés. Érdemes kulccsal megpróbálni az ajtókat bezárni a jobb első ajtótól is. Ha működik akkor csak a jobb hátsó zár a hibás. Nem dráma a csere, sokan árulnak zárakat, nem vészes az ára sem.

Próbáltam. Visszanyitja.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5939 Dátum: 2014.06.14 szombat, 14:45:53 »

Próbáltam. Visszanyitja.


Próbáld meg hogy mindkettő hátsó ajtót kézzel bezárni és utána elöl zárni kulccsal vagy távirányítóval. Ki kell szűrnöd melyik ajtózár zárhelyzet érzékelője döglött meg. Lehet az a jobb első is. Minden ajtót külön-külön és egyszerre is végig kell nézni.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #5940 Dátum: 2014.06.14 szombat, 16:42:55 »



Próbáld meg hogy mindkettő hátsó ajtót kézzel bezárni és utána elöl zárni kulccsal vagy távirányítóval. Ki kell szűrnöd melyik ajtózár zárhelyzet érzékelője döglött meg. Lehet az a jobb első is. Minden ajtót külön-külön és egyszerre is végig kell nézni.

Hát még az is feltűnt,hogy a belső világítást ha úgy kapcsolom,hogy az ajtó nyitásra-csukásra világítson,akkor csukott ajtóknál is világit.Gondolom a zárban a mikrokapcsoló adná a jelet oda is? Viszont jó kopottak lehetnek a zárak,mert alig lehet zárni-nyitni őket kulccsal... Lehet a jeladókat állítani? Vagy csak csere?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #5941 Dátum: 2014.06.14 szombat, 17:59:04 »

Hát még az is feltűnt,hogy a belső világítást ha úgy kapcsolom,hogy az ajtó nyitásra-csukásra világítson,akkor csukott ajtóknál is világit.Gondolom a zárban a mikrokapcsoló adná a jelet oda is? Viszont jó kopottak lehetnek a zárak,mert alig lehet zárni-nyitni őket kulccsal... Lehet a jeladókat állítani? Vagy csak csere?

Helló!

Ajtó nyitásérzékelőinek tesztje:

- A bal elsö ajtó érzékelöjét nyomjuk be 8-szor, gyorsan egymás után
- már bent vagyunk a tesztüzemben
- bármelyik ajtót nyitjuk akkor az elakadásjelzö felvillanása jelzi ,hogy jó az érzékelö (némely tipusoknál csippanás is jelzi)
- kilépés: 30 sec múlva automatikusan kilép

Az érzékelő MK1-nél az ajtó oszlopban (A,B), MK2-nél az "ajtózáró-tüske" belső felé van. Ez az érzékelő kapcsolja a belső világítást. Ha a központi zár modul úgy látja, hogy valamelyik ajtó nyitva van, akkor vissza nyitja a zárakat. Meg akkor is vissza nyit, ha a zárhelyzet érzékelő nem kapcsol (ez van a zárban). Meg akkor is ugyan ez a tünet, ha az a gond ami nálam volt: a padló kábelkötegben a vezeték (amin a zárhelyzet érzékelők vannak) a gyári összekötésnél szét van oxidálódva és azért nem megy be a jel a vezérlőbe.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5942 Dátum: 2014.06.14 szombat, 18:04:34 »

Hát még az is feltűnt,hogy a belső világítást ha úgy kapcsolom,hogy az ajtó nyitásra-csukásra világítson,akkor csukott ajtóknál is világit.Gondolom a zárban a mikrokapcsoló adná a jelet oda is? Viszont jó kopottak lehetnek a zárak,mert alig lehet zárni-nyitni őket kulccsal... Lehet a jeladókat állítani? Vagy csak csere?


Írd be az autó lényegesebb paramétereit az aláírásodba, úgy tudunk nagyjából évjárat azonosan segíteni. A korai MK2-ben Az első ajtók világítás kapcsolói az A oszlopban voltak, később ezek átkerültek a B oszlopba a zárnyelvhez ha lehet így mondani. Hátul korábban a B oszlopban voltak a kapcsolók, utána költöztek a C oszlopba a zárnyelvhez. Azok közül van valamelyik megpusztulva vagy csak oxidált, azért marad úgy a belső világítás. A zárban lévő mikrokapcsolóknak nincsen köze a belső világításhoz, azok csak a zárakat vezérlik. Ha a zárvezérlés nem megfelelő, mint a te esetedben is, ott valamelyik zár lesz a ludas. Ha a zárhelyzet érzékelés nem jó, akkor visszanyit, mert úgy érzékeli hogy az ajtó nyitva van. Felszereltség függően lehet hogy nincsen külön zárvezérlő modul, hanem az első ajtók zárjai vezérlik a többit.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #5943 Dátum: 2014.06.14 szombat, 18:34:24 »



Írd be az autó lényegesebb paramétereit az aláírásodba, úgy tudunk nagyjából évjárat azonosan segíteni. A korai MK2-ben Az első ajtók világítás kapcsolói az A oszlopban voltak, később ezek átkerültek a B oszlopba a zárnyelvhez ha lehet így mondani. Hátul korábban a B oszlopban voltak a kapcsolók, utána költöztek a C oszlopba a zárnyelvhez. Azok közül van valamelyik megpusztulva vagy csak oxidált, azért marad úgy a belső világítás. A zárban lévő mikrokapcsolóknak nincsen köze a belső világításhoz, azok csak a zárakat vezérlik. Ha a zárvezérlés nem megfelelő, mint a te esetedben is, ott valamelyik zár lesz a ludas. Ha a zárhelyzet érzékelés nem jó, akkor visszanyit, mert úgy érzékeli hogy az ajtó nyitva van. Felszereltség függően lehet hogy nincsen külön zárvezérlő modul, hanem az első ajtók zárjai vezérlik a többit.
Háát,CLX a drága... ABS,központi zár,távirányítós kulccsal. Fűtött első szélvédő, (ami remélem működik is... )
Viszont csk egy kulcs van hozzá.  rinya  hogy lehet pótolni a többit?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5944 Dátum: 2014.06.14 szombat, 18:57:14 »

Háát,CLX a drága... ABS,központi zár,távirányítós kulccsal. Fűtött első szélvédő, (ami remélem működik is... )
Viszont csk egy kulcs van hozzá.  rinya  hogy lehet pótolni a többit?


CLX fűtött szélvédővel? Az a Ghia-ra jellemző, de lehetséges. Attól hogy a kapcsoló benne van még nem biztos hogy a szélvédő is fűtőszálas. Smiley De azt le tudod csekkolni mert látszik a fűtőszál. Melyik kulcsod van hozzá? Ha nem a piros akkor bonyolultabb lesz a kulcspótlás, ha a jelenlegi kulcsod kopott akkor még bonyolultabb. Ha megvan a kis műanyag kulcskódos biléta, akkor nagy mázlid van. Az alapján tudnak kulcsod csinálni neked.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #5945 Dátum: 2014.06.14 szombat, 19:38:19 »



CLX fűtött szélvédővel? Az a Ghia-ra jellemző, de lehetséges. Attól hogy a kapcsoló benne van még nem biztos hogy a szélvédő is fűtőszálas. Smiley De azt le tudod csekkolni mert látszik a fűtőszál. Melyik kulcsod van hozzá? Ha nem a piros akkor bonyolultabb lesz a kulcspótlás, ha a jelenlegi kulcsod kopott akkor még bonyolultabb. Ha megvan a kis műanyag kulcskódos biléta, akkor nagy mázlid van. Az alapján tudnak kulcsod csinálni neked.

Nem láttam semmi fűtőszálat benne... akkor lehet hogy nem az?  rinya Nem piros,sima 2 gombos távirányítós.Persze hogy kopott.  szomoru1 Nincs kulcskódos biléta.  Huh?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5946 Dátum: 2014.06.14 szombat, 20:17:54 »

Nem láttam semmi fűtőszálat benne... akkor lehet hogy nem az?  rinya Nem piros,sima 2 gombos távirányítós.Persze hogy kopott.  szomoru1 Nincs kulcskódos biléta.  Huh?


Ha nincsen fűtőszál akkor nem fűthető, ennyi. Ha nem tudod mit keress nem fogod látni a fűtőszálakat, csak bizonyos szögből csillognak, sok-sok függőleges fűtőszál. Ha nem látod akkor nincsen. Vagy gyárilag az volt, de utólag nem vettek bele fűthető szélvédőt. Ha a kapcsolója úgy működik mint a hátsó szélvédőé, akkor csak szélvédő csere volt. Azt meg tudod nézni. A kulcs kérdés nagyon gáz. Nem vagy könnyű helyzetben. Egy komplett zárszett csere amihez minden kulcs megvan ki tud húzni a sz@rból. Egyébként meg abban leszel ha a jelenlegi kulcs elkopik. És ezt teljesen komolyan írom.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #5947 Dátum: 2014.06.14 szombat, 20:24:46 »



Ha nincsen fűtőszál akkor nem fűthető, ennyi. Ha nem tudod mit keress nem fogod látni a fűtőszálakat, csak bizonyos szögből csillognak, sok-sok függőleges fűtőszál. Ha nem látod akkor nincsen. Vagy gyárilag az volt, de utólag nem vettek bele fűthető szélvédőt. Ha a kapcsolója úgy működik mint a hátsó szélvédőé, akkor csak szélvédő csere volt. Azt meg tudod nézni. A kulcs kérdés nagyon gáz. Nem vagy könnyű helyzetben. Egy komplett zárszett csere amihez minden kulcs megvan ki tud húzni a sz@rból. Egyébként meg abban leszel ha a jelenlegi kulcs elkopik. És ezt teljesen komolyan írom.
hát,nem tudom mit keressek... A kulcsban a chipet nem lehet másolni,klónozni?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5948 Dátum: 2014.06.14 szombat, 20:31:24 »

hát,nem tudom mit keressek... A kulcsban a chipet nem lehet másolni,klónozni?


Az immo chip másolása a leg kevesebb. Neked a bajod a kulcsszárral lesz ha az elkopik.
Naplózva
tojszli
Vendég
« Új hozzászólás #5949 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 11:01:54 »

Hali
Kérdésem az lenne hogy valakinek nincs-e olyan felesleges motorvezérlője amiből ki van iktatva az immo mert olyat keresek valòszínű nekem az adta meg magát és lenne a járható út véleményem szerint. De valakinek van valami jó ötlete szívesen fogadom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.