Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 06:44:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2314495 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:30:07 »

ezt ugye te se gondolod komolyan?  eplus2

Én tudom (sejtem nah Cheesy), de a rendőrök már nem kockáztatnak fölöslegesen. Ott vannak pl. az MK3-osok. Van lámpamosója és projectoros lámpateste. Mást nem tudsz. Megmondod, hogy gyári vagy utólagos xenon? (automata szintező már lehet, hogy nincs benne, de ez csak a műszakin derülne ki, vagy ha a rendőr nézegetné nagyon a műszerfalat magasságállítót keresve)
Így értettem. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:39:18 »

Én tudom (sejtem nah Cheesy), de a rendőrök már nem kockáztatnak fölöslegesen. Ott vannak pl. az MK3-osok. Van lámpamosója és projectoros lámpateste. Mást nem tudsz. Megmondod, hogy gyári vagy utólagos xenon? (automata szintező már lehet, hogy nincs benne, de ez csak a műszakin derülne ki, vagy ha a rendőr nézegetné nagyon a műszerfalat magasságállítót keresve)
Így értettem. Smiley

De ez nem így van. Nem ez alapján válogatnak, amikor ez a feladat. A projektort és a színhőmérsékletet nézik. Nem projis 6000K-s egyből fent is akad a rostán. Meg a többi nem projis is, mert azokról már messziről ordít, hogy utólagos, a szórt fénye miatt.

Az automata szintező és a mosó más esetben tétel. Akkor, amikor rutinból kiszednek és nem találnak semmit, amire lehetne helyszíni csekket adni (pedig az a feladat). Olyankor nézik meg, hogy van-e mosó és automata-e a szintező. Ahhoz pedig nem kell nekik bent nézegetni semmit, gyújtás ráad, lámpa felkapcs és már látszik is, hogy automata-e a szintező.
Erre van a szintező imitátor, lehet venni és csinálni is otthon a netes leírások alapján.

Ám a forgalmi elvétele nem olyan gyakori a szintező hiánya miatt. De más okból, mint amire te gondolsz. Nem fejteném ki részletesen itt, hogy miért, röviden-tömören annyit érdemes tudni, hogy az NKH-s új műszaki vizsga nem járul hozzá olyan mértékben és olyan sebességgel a 33 Mrd-s költségvetési előirányzathoz, mint a helyszíni bírság.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:37:22 »

De ez nem így van. Nem ez alapján válogatnak, amikor ez a feladat. A projektort és a színhőmérsékletet nézik. Nem projis 6000K-s egyből fent is akad a rostán. Meg a többi nem projis is, mert azokról már messziről ordít, hogy utólagos, a szórt fénye miatt.

Az automata szintező és a mosó más esetben tétel. Akkor, amikor rutinból kiszednek és nem találnak semmit, amire lehetne helyszíni csekket adni (pedig az a feladat). Olyankor nézik meg, hogy van-e mosó és automata-e a szintező. Ahhoz pedig nem kell nekik bent nézegetni semmit, gyújtás ráad, lámpa felkapcs és már látszik is, hogy automata-e a szintező.
Erre van a szintező imitátor, lehet venni és csinálni is otthon a netes leírások alapján.

Ám a forgalmi elvétele nem olyan gyakori a szintező hiánya miatt. De más okból, mint amire te gondolsz. Nem fejteném ki részletesen itt, hogy miért, röviden-tömören annyit érdemes tudni, hogy az NKH-s új műszaki vizsga nem járul hozzá olyan mértékben és olyan sebességgel a 33 Mrd-s költségvetési előirányzathoz, mint a helyszíni bírság.

Kb. ezt akartam én is mondani, csak pontos dolgokat nem tudtam a rendőrökkel/ellenőrzés folyamatával kapcsolatban. A forgalmi elvételére nem tértem ki, én a műszakira gondoltam, ott már tudják, hogy van-e automata szintező vagy kamu. Smiley
Projector nélküli autóban ezért nem látok már xenont. Viszont sajnos látok még gyárilag xenon-os, de (utólagos) 8000 kelvines cirkálókat... Azokat bezzeg nem bántják...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:43:44 »

Projector nélküli autóban ezért nem látok már xenont. Viszont sajnos látok még gyárilag xenon-os, de (utólagos) 8000 kelvines cirkálókat... Azokat bezzeg nem bántják...

Én még látok 1-2-őt hetente. Főleg tücsökcirkálókban (régi bálna mergák, első szériás Lexusok). Azok még megmaradtak, mivel nem nagyon szedik ki őket.

De tényleg lényegesen kevesebben vannak, mint 5-7 éve.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:54:08 »

De ez nem így van. Nem ez alapján válogatnak, amikor ez a feladat. A projektort és a színhőmérsékletet nézik. Nem projis 6000K-s egyből fent is akad a rostán. Meg a többi nem projis is, mert azokról már messziről ordít, hogy utólagos, a szórt fénye miatt.

Az automata szintező és a mosó más esetben tétel. Akkor, amikor rutinból kiszednek és nem találnak semmit, amire lehetne helyszíni csekket adni (pedig az a feladat). Olyankor nézik meg, hogy van-e mosó és automata-e a szintező. Ahhoz pedig nem kell nekik bent nézegetni semmit, gyújtás ráad, lámpa felkapcs és már látszik is, hogy automata-e a szintező.
Erre van a szintező imitátor, lehet venni és csinálni is otthon a netes leírások alapján.

Ám a forgalmi elvétele nem olyan gyakori a szintező hiánya miatt. De más okból, mint amire te gondolsz. Nem fejteném ki részletesen itt, hogy miért, röviden-tömören annyit érdemes tudni, hogy az NKH-s új műszaki vizsga nem járul hozzá olyan mértékben és olyan sebességgel a 33 Mrd-s költségvetési előirányzathoz, mint a helyszíni bírság.

A Mondeónál nézheti, mert nem szintez egyből.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 17:13:40 »

Sziasztok fórumozók !
Van egy MK-2-es Mondeom (1999 1,8TD), amiben a központi zár minden télen megfázik. Úgy néz ki a dolog, hogy amikor bejönnek a hidegek akkor hiába nyitom ki kulccsal a bal első ajtót (távvezérléssel már régen nem működik sajna), a többi ajtó zárva marad, csak belülről tudom kézzel körbe nyitogatni, de van amikor a jobb hátsót még kézzel sem tudom nyitni. Aztán ahogy bemelegszik az utastér néhány kilométer után, kattan a központi zár és magától kinyit. De amikor áll néhány órát a hidegben ugyanúgy ismétlődik a hiba. Eredeti gyári a centrál, nem utólag beépített.
A másik problémám pedig, hogy villog a légzsák hibajelzőm.
Ha valakinek van valami ötlete, kérem segítsen.
Előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 17:34:36 »

Sziasztok fórumozók !

A másik problémám pedig, hogy villog a légzsák hibajelzőm.


Mennyit villog?

Itt vannak a hibakódjai:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/L%C3%A9gzs%C3%A1k_hibajelz%C3%A9sek

Leggyakoribb hiba a 4 villanás, és sokszor megoldás rá az ülés alatti csatlakozójának széthúzása, kontaktsprével megitatása, majd összedugása. DE előbb a hibakódot keresd ki a listából!
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:27:02 »

Sziasztok fórumozók !
Van egy MK-2-es Mondeom (1999 1,8TD), amiben a központi zár minden télen megfázik. Úgy néz ki a dolog, hogy amikor bejönnek a hidegek akkor hiába nyitom ki kulccsal a bal első ajtót (távvezérléssel már régen nem működik sajna), a többi ajtó zárva marad, csak belülről tudom kézzel körbe nyitogatni, de van amikor a jobb hátsót még kézzel sem tudom nyitni. Aztán ahogy bemelegszik az utastér néhány kilométer után, kattan a központi zár és magától kinyit. De amikor áll néhány órát a hidegben ugyanúgy ismétlődik a hiba. Eredeti gyári a centrál, nem utólag beépített.
A másik problémám pedig, hogy villog a légzsák hibajelzőm.
Ha valakinek van valami ötlete, kérem segítsen.
Előre is köszönöm.

Szia !

Hát, igazából én a duplaretesz zárhelyzet-érzékelőjére tippelnék, hogy az akad meg hidegben. Le kéne venned az ajtókárpitot és ahova tudsz egy kis WD40-et nyomhatnál a zárszerkezet mozgó alkatrészeihez. A távirányítót nem csak újra kellene programozni? (nem bonyolult)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2012.10.30 kedd, 10:01:54 »

Ha a motorháztetőt felnyitod, a lámpa tetején látsz 2 műanyag csavart. Jó széles csavarhúzóval lehet tekergetni őket. Egyik a fel/le, másik a jobbra/balra állítója a lámpának. A csavarok mellett ott van a jele is, hogy melyik merre/mire való.
Ezzel csak az a gond,hogy nem erre valók.Jobban járnál első körben,ha vennél kettő állító motort.Miután kicserélted őket találsz leírást a helyes fényszóró pozíció beállításról.Különben anyád ge...ci módon csuklani fog....
Huh? fejvakaras És amelyik Mondeoban gyárilag nincs magasságállító motor, abban mire is valók azok a nagy műanyag csavarok? Csak nem arra, hogy beállítsák velük a fény útját/helyét - vagy hogy is kéne mondani?
De lehet, hogy én nem tudom jól, ez esetben bocsi a hozzá nem értős belevauért Grin.
Amúgy 13-as crova szem is tökéletes hozzá (legalábbis Mk1-en biztos), ha nincs olyan széles fejű csavarhúzód.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2012.10.30 kedd, 10:22:07 »

Amúgy 13-as crova szem is tökéletes hozzá (legalábbis Mk1-en biztos), ha nincs olyan széles fejű csavarhúzód.
én imbusszal szoktam
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2012.10.30 kedd, 11:58:49 »

én imbusszal szoktam
mert úgy van kialakítva... Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2012.10.30 kedd, 12:10:42 »

mert úgy van kialakítva...
....hogy jó hozzá a laposfejú és a csillag csavarhúzó, a crova fej és az imbusz is. Hogy otthon is állítható legyen. Mert valójában arra vannak azok a kis tekerők, hogy beállítsuk vele a fénykévét. Az állítómotorok ugyanis csak arra szolgálnak, hogy a menet közbeni terhelésváltozáshoz hozzá tudjuk igazítani a lámpákat. A fix beállításhoz viszont a tekerőbizgentyűk valóak. 
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:32:48 »

....hogy jó hozzá a laposfejú és a csillag csavarhúzó, a crova fej és az imbusz is. Hogy otthon is állítható legyen. Mert valójában arra vannak azok a kis tekerők, hogy beállítsuk vele a fénykévét. Az állítómotorok ugyanis csak arra szolgálnak, hogy a menet közbeni terhelésváltozáshoz hozzá tudjuk igazítani a lámpákat. A fix beállításhoz viszont a tekerőbizgentyűk valóak.  

Köszönöm a kimerítő diskurzust. :-) hármat-négyet tekertem a magasságállítón és már tökéletesen igazodik a másikhoz. Csak annyit szólnék hozzá, hogy a fénypásztából szerintem jól látszik, vakítom-e a szembejövőt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.30 kedd, 19:37:26 írta szepi2001 » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:56:39 »

én imbusszal szoktam
MK II-n meg 10-es T kulccsal szoktam állítaní.
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2012.10.30 kedd, 20:54:54 »

Szia !

Hát, igazából én a duplaretesz zárhelyzet-érzékelőjére tippelnék, hogy az akad meg hidegben. Le kéne venned az ajtókárpitot és ahova tudsz egy kis WD40-et nyomhatnál a zárszerkezet mozgó alkatrészeihez. A távirányítót nem csak újra kellene programozni? (nem bonyolult)

A WD-40-es befújást már tavaly télen próbáltam, de semmi nem változott még átmenetileg sem sajnos. Ja azt elfelejtettem leírni, hogy volt olyan időszak, hogy ha az A oszlopon levő csatlakozót szétszedtem, akkor kinyitott, de sajnos most már ez sem működik.
a Távirányitó újraprogramozásáról részletesen valamit tudnátok mondani.
A légzsákom hibajelzője pedig onnantól, hogy gyújtást adok, folyamatosan villog egyenletes tempóban, de az ülések alatti csatikat megpróbálom WD-40-el leápolni.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2012.10.31 szerda, 22:58:13 »

Ezzel csak az a gond,hogy nem erre valók.Jobban járnál első körben,ha vennél kettő állító motort.Miután kicserélted őket találsz leírást a helyes fényszóró pozíció beállításról.Különben anyád ge...ci módon csuklani fog....

 Huh? fejvakaras És amelyik Mondeoban gyárilag nincs magasságállító motor, abban mire is valók azok a nagy műanyag csavarok? Csak nem arra, hogy beállítsák velük a fény útját/helyét - vagy hogy is kéne mondani?
De lehet, hogy én nem tudom jól, ez esetben bocsi a hozzá nem értős belevauért Grin.
Amúgy 13-as crova szem is tökéletes hozzá (legalábbis Mk1-en biztos), ha nincs olyan széles fejű csavarhúzód.

Ott is fényszóró beállítására szolgálnak. A motor csak buktatja a foncsort. Aki úgy megpakolja a kocsit és nincs magasság-állítója (vagy nem érdekli), az meg is érdemli az anyázást... Cheesy Szerintem kombinál, horgosnál alap, hogy legyen. Ha meg úgy vette az előző tulaj, hogy nem kért bele, akkor illő belepakolni a motorokat. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2012.10.31 szerda, 23:22:08 »

A WD-40-es befújást már tavaly télen próbáltam, de semmi nem változott még átmenetileg sem sajnos. Ja azt elfelejtettem leírni, hogy volt olyan időszak, hogy ha az A oszlopon levő csatlakozót szétszedtem, akkor kinyitott, de sajnos most már ez sem működik.
a Távirányitó újraprogramozásáról részletesen valamit tudnátok mondani.
A légzsákom hibajelzője pedig onnantól, hogy gyújtást adok, folyamatosan villog egyenletes tempóban, de az ülések alatti csatikat megpróbálom WD-40-el leápolni.

Az egyeket villanás nagy valószínűséggel a vezető oldali lufi hibája. Ne is foglalkozz az ülés alatti csatikkal, az ciklusonként 4-et villanna. (egyébként oda ne WD40-et fújj, ha fújnál mégis, mert az kenőspray, oda pedig kontakt-spray kellene Smiley ) (van lufim kormányba, ha érdekel, olcsón  vigyor3)
Előtte azért vedd ki és rakd be újra a Tiedet, hátha csak kötözködik. (a kormánykerék hátulján van 2db torx fejű csavar, azok fogják)
A távirányító tanítása: Tedd gyújtásra, majd vedd le. Ezután 4szer ismételd meg ezt 3 mp-n belül, ekkor a PATS ledje (az óra melletti piros) kivilágít, vedd ki a kulcsot, nyomj meg egy gombot rajta. El kell kezdenie villogni a PATS ledjének, hogy vette az adást, majd ismét folyamatos világításba kezd, "tanul", ezt várd meg, hagyd, hogy magától elaludjon a fény. (kb. 20mp) Ezek után már dolgoznia kellene a rendszernek. Smiley
(egy esetleges akkusaru levétel fél órára néha segít, ha nem akarja fogadni az adást... csak a rádió kódja meglegyen! Wink )
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 16:12:09 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 00:01:04 »

Az egyeket villanás nagy valószínűséggel a vezető oldali lufi hibája. Ne is foglalkozz az ülés alatti csatikkal, az ciklusonként 4-et villanna. (egyébként oda ne WD40-et fújj, ha fújnál mégis, mert az kenőspray, oda pedig kontakt-spray kellene Smiley ) (van lufim kormányba, ha érdekel, olcsón  vigyor3)
Előtte azért vedd ki és rakd be újra a Tiedet, hátha csak kötözködik. (a kormánykerék hátulján van 4db torx fejű csavar, azok fogják)
A távirányító tanítása: Tedd gyújtásra, majd vedd le. Ezután 4szer ismételd meg ezt 3 mp-n belül, ekkor a PATS ledje (az óra melletti piros) kivilágít, vedd ki a kulcsot, nyomj meg egy gombot rajta. El kell kezdenie villogni a PATS ledjének, hogy vette az adást, majd ismét folyamatos világításba kezd, "tanul", ezt várd meg, hagyd, hogy magától elaludjon a fény. (kb. 20mp) Ezek után már dolgoznia kellene a rendszernek. Smiley
(egy esetleges akkusaru levétel fél órára néha segít, ha nem akarja fogadni az adást... csak a rádió kódja meglegyen! Wink )
elég lesz kettőnek is az a négy....
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 00:04:26 »

Ott is fényszóró beállítására szolgálnak. A motor csak buktatja a foncsort. Aki úgy megpakolja a kocsit és nincs magasság-állítója (vagy nem érdekli), az meg is érdemli az anyázást... Cheesy Szerintem kombinál, horgosnál alap, hogy legyen. Ha meg úgy vette az előző tulaj, hogy nem kért bele, akkor illő belepakolni a motorokat. Wink
jaja.a magasságállítósnál is megvan a menete annak,hogy kell helyesen beállítani,nem is szolgál másra egyiknél sem.A motor nélkülinél annyi van még,hogy gyárilag van egy műanyag darab,ami a motor helyett rögzít.De én ezzel eddig egyetlenegyszer találkoztam mk2-es fényszórókban....
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 22:14:47 »

nálam nem elég. Smiley
Miért, milyen kormányod van neked? nyes

Huh? fejvakaras És amelyik Mondeoban gyárilag nincs magasságállító motor...
Ezt egyébként ironikusnak szántam, azért is van a végén a vigyor. Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 23:24:12 »

Miért, milyen kormányod van neked? nyes
Ezt egyébként ironikusnak szántam, azért is van a végén a vigyor. Smiley

Jah, oké, most esett le...  falbav Azt hittem, hogy szuperhangya a gyújtáskapcsolás mennyiségére gondol, nem a csavarokra...  falbav vigyor3
Igen-igen, ott tényleg csak 2db csavar van, nem 4... nemrég szedtem le a kormányt, plusz szuperhangya kormánya is itt volt nálam kicsit... honnan vettem a négyet... idiota Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vica
Vendég
« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2012.11.03 szombat, 12:31:08 »

Köszi a sok segítséget!!!!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2012.11.03 szombat, 14:39:03 »

Köszi a sok segítséget!!!!
Kaptál is segítséget, vagy ez amolyan "kapjátokbehogynemmondtoksemmit" hozzászólás? Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2012.11.03 szombat, 23:45:51 »

Ott is fényszóró beállítására szolgálnak. A motor csak buktatja a foncsort. Aki úgy megpakolja a kocsit és nincs magasság-állítója (vagy nem érdekli), az meg is érdemli az anyázást... Cheesy Szerintem kombinál, horgosnál alap, hogy legyen. Ha meg úgy vette az előző tulaj, hogy nem kért bele, akkor illő belepakolni a motorokat. Wink
miért kellene alapnak lennie?
azért van benne a légrugó  nyes
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 00:20:03 »

Jah, oké, most esett le...  falbav Azt hittem, hogy szuperhangya a gyújtáskapcsolás mennyiségére gondol, nem a csavarokra...  falbav vigyor3
Igen-igen, ott tényleg csak 2db csavar van, nem 4... nemrég szedtem le a kormányt, plusz szuperhangya kormánya is itt volt nálam kicsit... honnan vettem a négyet... idiota Grin
azt hittem én vagyok a hölye....abban a kormányban is csak kettőt találtam....Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 16:11:09 »

miért kellene alapnak lennie?
azért van benne a légrugó  nyes

Légrugó? Gyárilag? Mondeoban?!  eplus2

azt hittem én vagyok a hölye....abban a kormányban is csak kettőt találtam....Smiley

Ááá, én voltam az f@sz. Komolyan nem tudom honnan szedtem a 4 csavart... idiota
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vica
Vendég
« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 16:41:24 »

Hát igen, csak eltaláltad ez olyan,de nincs jelentősége.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 19:39:17 »

Hát igen, csak eltaláltad ez olyan,de nincs jelentősége.
vigyor3

Javaslom a "Válasz" gomb használatát és szerintem a TD topicba írd be újra a kérdésedet.  integet2
(jah és az aláírásba tedd bele az autód évjáratát, kivitelét, motortípusát, úgy könnyebben tudunk segíteni Smiley)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vica
Vendég
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2012.11.06 kedd, 14:31:33 »

Köszi az útba igazítást .További szép napot. szomoru1
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2012.11.06 kedd, 19:18:13 »

http://www.testberichte.de/p/eufab-tests/future-light-goldline-h7-testbericht.html

Üdv! mi a véleményetek erröl a fajta izzóról valaki látott már ilyet élőben?? Grin
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2012.11.06 kedd, 20:14:33 »

http://www.testberichte.de/p/eufab-tests/future-light-goldline-h7-testbericht.html

Üdv! mi a véleményetek erröl a fajta izzóról valaki látott már ilyet élőben?? Grin

Az, hogy nagyon jó. Smiley Ilyet használok H1-ben vagy 4 éve, faterom Galaxy-jában szintén ilyen van H7-ben. Én ajánlom. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2012.11.07 szerda, 18:00:25 »

hali.
van egy mondeom. 2-es.  ha pl. én be szeretném utólag építeni az egérmozit, vagy fedélzetit, ülésfűtéseket, és beépíttetni az esp-t, akkor ki kell cserélnem a műszerfalat vagyis a kábelkötegét, vagy fő kábelkötegen rajta vannak-e  ezek a csatlakozók? Jelenlegi extrák ha annak lehet nevezni Smiley 2el ablak, abs, el tükrök, tükörfűtés....és még néhány ilyen apróság. Az a  lényeg a ghia felé szeretném fejlesztgetni  akkor kompletten meg kell vennem a teljes kábelköteget is akár egy ghia műszrfalát, vagy csak részleges kötegeket kell......? második kérdés.... világít az abs jelző lámpa és a kis piros kézifék lámpa folyamatosan. mi lehet az abs problémája?  Ha beletaposok a fékbe nem csinál semmit. ötletek?Huh? a válaszokat előre is megköszönném.. Smiley
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2012.11.07 szerda, 18:22:22 »

hali.
van egy mondeom. 2-es.  ha pl. én be szeretném utólag építeni az egérmozit, vagy fedélzetit, ülésfűtéseket, és beépíttetni az esp-t, akkor ki kell cserélnem a műszerfalat vagyis a kábelkötegét, vagy fő kábelkötegen rajta vannak-e  ezek a csatlakozók? Jelenlegi extrák ha annak lehet nevezni Smiley 2el ablak, abs, el tükrök, tükörfűtés....és még néhány ilyen apróság. Az a  lényeg a ghia felé szeretném fejlesztgetni  akkor kompletten meg kell vennem a teljes kábelköteget is akár egy ghia műszrfalát, vagy csak részleges kötegeket kell......? második kérdés.... világít az abs jelző lámpa és a kis piros kézifék lámpa folyamatosan. mi lehet az abs problémája?  Ha beletaposok a fékbe nem csinál semmit. ötletek?Huh? a válaszokat előre is megköszönném.. Smiley
jobban jársz egy ghia autóval, mert sem pénzben, sem munkában nem lesz olcsóbb mindent belerakni

kézifék lámpa: ha a lábféket taposod, akkor miért kellene bármit is csinálnia a kézifék visszajelzőjének???
fékolaj szintjét kellene megnézni
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2012.11.07 szerda, 20:30:15 »

hali.
van egy mondeom. 2-es.  ha pl. én be szeretném utólag építeni az egérmozit, vagy fedélzetit, ülésfűtéseket, és beépíttetni az esp-t, akkor ki kell cserélnem a műszerfalat vagyis a kábelkötegét, vagy fő kábelkötegen rajta vannak-e  ezek a csatlakozók? Jelenlegi extrák ha annak lehet nevezni Smiley 2el ablak, abs, el tükrök, tükörfűtés....és még néhány ilyen apróság. Az a  lényeg a ghia felé szeretném fejlesztgetni  akkor kompletten meg kell vennem a teljes kábelköteget is akár egy ghia műszrfalát, vagy csak részleges kötegeket kell......? második kérdés.... világít az abs jelző lámpa és a kis piros kézifék lámpa folyamatosan. mi lehet az abs problémája?  Ha beletaposok a fékbe nem csinál semmit. ötletek?Huh? a válaszokat előre is megköszönném.. Smiley

Egyetértek yooccoo-val, érdemes egy hulladék Ghiát megvenned, akár külföldről, akár valamelyik fórumtárs bontásra szánt felhozatalából és összevarázsolni a két autót. Rengeteg munka lenne egy alapból Ghiát fölépíteni. Meg iszonyú sok pénz is. Smiley
(ESP egyébként nincsen, ASR és ABS van csak MK2-nél, tehát menetstabilizátor nincsen, kipörgésgátló és blokkolásgátló van... előbbi is csak benzinesnél)
A másik kérdésedre : fékfolyadék szint miatt szokott világítani a kézifék lámpája, de ha jobban megnézed, nem csak a kézifék szerepel a piktogrammon, hanem egy ilyen is : ( ! ) Azaz, csekkold a fék összetevőit, de 90%-ban csak a fékfolyadék a ludas.
Az ABS lámpa akkor világít, ha nem dolgozik az ABS. Vagy behalt az ABS vezérlő modulod, vagy az ABS jeladói közül kötözködik valamelyik a kerekek mögött. (pl. elszakadt a vezetéke, vagy leesett Grin)
Nem játék, nézd/nézesd meg ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2012.11.07 szerda, 21:36:23 »

Az, hogy nagyon jó. Smiley Ilyet használok H1-ben vagy 4 éve, faterom Galaxy-jában szintén ilyen van H7-ben. Én ajánlom. Wink

Köszönöm a segítséget worship már csak egy kérdésem lenne hogy nincs nagyon sárga fénye nekem valami fehér fényü izzó kellene meg hogy hol lehet ilyet kapni vagy csak neten lehet rendelni vagy hol lehet ezt beszerezni??  Grin
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2012.11.07 szerda, 21:43:54 »

Köszönöm a segítséget worship már csak egy kérdésem lenne hogy nincs nagyon sárga fénye nekem valami fehér fényü izzó kellene meg hogy hol lehet ilyet kapni vagy csak neten lehet rendelni vagy hol lehet ezt beszerezni??  Grin
ha error hsz-ei között visszaolvasol, megtalálod....
de tudod mit, itt van: http://www.tutihifi.hu/aru.php?kod=00789
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 16:00:00 »

jobban jársz egy ghia autóval, mert sem pénzben, sem munkában nem lesz olcsóbb mindent belerakni

kézifék lámpa: ha a lábféket taposod, akkor miért kellene bármit is csinálnia a kézifék visszajelzőjének???
fékolaj szintjét kellene megnézni

igen én is arra gondoltam, am bocs rosszul fogalmaztam, az abs nem csinál semmit ha taposom  a féket Smiley
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 16:10:46 »

Egyetértek yooccoo-val, érdemes egy hulladék Ghiát megvenned, akár külföldről, akár valamelyik fórumtárs bontásra szánt felhozatalából és összevarázsolni a két autót. Rengeteg munka lenne egy alapból Ghiát fölépíteni. Meg iszonyú sok pénz is. Smiley
(ESP egyébként nincsen, ASR és ABS van csak MK2-nél, tehát menetstabilizátor nincsen, kipörgésgátló és blokkolásgátló van... előbbi is csak benzinesnél)
A másik kérdésedre : fékfolyadék szint miatt szokott világítani a kézifék lámpája, de ha jobban megnézed, nem csak a kézifék szerepel a piktogrammon, hanem egy ilyen is : ( ! ) Azaz, csekkold a fék összetevőit, de 90%-ban csak a fékfolyadék a ludas.
Az ABS lámpa akkor világít, ha nem dolgozik az ABS. Vagy behalt az ABS vezérlő modulod, vagy az ABS jeladói közül kötözködik valamelyik a kerekek mögött. (pl. elszakadt a vezetéke, vagy leesett Grin)
Nem játék, nézd/nézesd meg ! Wink

köszönöm a gyors válaszokat!

Igen folyadékszint ellenőrzés megvolt. igen az a lámpa  világít az abs-el együtt amiben ott a (P) és a (!) jelzés. először raktam be egy kézifék kapcsolót mert valaki a mókulás közben elfelejtette visszatenni Smiley. most mikor kiengedem a kéziféket egy parányit halványodik  a piros világítás, ebből látom hogy gondolom az abs a ludas. Még egy kérdés, hogy tudom megnézni hogy a szenzorok jók-e? vagy jobb ha megnézetem nem-de? ugyebár a folyadéktartályból megy a kuplungmunkahengerbe is az olaj? Mert van egy pirinyó lyuk az oldalán és amikor nyomkodom a kuplungot szívja az olajat..... ezt onnan láttam hogy kevesebb volt az olaj és azt hittem hogy azért csúszik a kuplung mert  kevés a cucc, de feltöltöttem, lámpák maradtak kuplung ugyanolyan.... vettem tárcsát bele majd ki kell cseréltessem..... megoldanám én is ha nem kellene kiszedni a blokkot a bölcső miatt Cheesy.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 20:24:03 »

köszönöm a gyors válaszokat!

Igen folyadékszint ellenőrzés megvolt. igen az a lámpa  világít az abs-el együtt amiben ott a (P) és a (!) jelzés. először raktam be egy kézifék kapcsolót mert valaki a mókulás közben elfelejtette visszatenni Smiley. most mikor kiengedem a kéziféket egy parányit halványodik  a piros világítás, ebből látom hogy gondolom az abs a ludas. Még egy kérdés, hogy tudom megnézni hogy a szenzorok jók-e? vagy jobb ha megnézetem nem-de? ugyebár a folyadéktartályból megy a kuplungmunkahengerbe is az olaj? Mert van egy pirinyó lyuk az oldalán és amikor nyomkodom a kuplungot szívja az olajat..... ezt onnan láttam hogy kevesebb volt az olaj és azt hittem hogy azért csúszik a kuplung mert  kevés a cucc, de feltöltöttem, lámpák maradtak kuplung ugyanolyan.... vettem tárcsát bele majd ki kell cseréltessem..... megoldanám én is ha nem kellene kiszedni a blokkot a bölcső miatt Cheesy.

Sajnos azt nem tudom, hogy az ABS szenzorokat hogyan tudnád letesztelni... Sad
A kis fény-elhalványulás érdekes. Attól, hogy az ABS lámpája világít, a másiknak nem kellene. Pl. ha kiveszed az ABS biztosítékát, akkor is csak az ABS lámpa kell, hogy felgyulladjon, a másik nem. Huh? Hmm... A kapcsoló biztos jó? Ha kiiktatod és összekötöd a szálait akkor is marad a vészfény? Ebben az esetben, ha tuti jó a kézifék kapcsolója, még a fékolajtartály szenzora lehet esetleg a ludas.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 21:17:35 »

Sajnos azt nem tudom, hogy az ABS szenzorokat hogyan tudnád letesztelni... Sad
A kis fény-elhalványulás érdekes. Attól, hogy az ABS lámpája világít, a másiknak nem kellene. Pl. ha kiveszed az ABS biztosítékát, akkor is csak az ABS lámpa kell, hogy felgyulladjon, a másik nem. Huh? Hmm... A kapcsoló biztos jó? Ha kiiktatod és összekötöd a szálait akkor is marad a vészfény? Ebben az esetben, ha tuti jó a kézifék kapcsolója, még a fékolajtartály szenzora lehet esetleg a ludas.
a kapcsoló bztos jó mert test alapon müködik. ha  a test zár akkor világít, és edig nem volt mi zárja mégis világított.néha kialszik egy két másodpercre,de a néha azt jelenti hogy kéthetenre egszer indìtásnál aztán megint világít. gondolom a sznzor a tartályban van. két hónapja vettem friss vizsgával 150-ért, de van hibálya rendesen. találtam egy pár elvagdosott kábelt is az injektoroknál ami szikszalaggal foltozgattak néhány összekötött kábelt. át kell nézessem azt is. egy évet állt mielött megvettem. 1.8 benzin 16v injektoros. megérte?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2012.11.09 péntek, 18:37:12 »

a kapcsoló bztos jó mert test alapon müködik. ha  a test zár akkor világít, és edig nem volt mi zárja mégis világított.néha kialszik egy két másodpercre,de a néha azt jelenti hogy kéthetenre egszer indìtásnál aztán megint világít. gondolom a sznzor a tartályban van. két hónapja vettem friss vizsgával 150-ért, de van hibálya rendesen. találtam egy pár elvagdosott kábelt is az injektoroknál ami szikszalaggal foltozgattak néhány összekötött kábelt. át kell nézessem azt is. egy évet állt mielött megvettem. 1.8 benzin 16v injektoros. megérte?
Hát ez sok mindentől függ, hogy megérte-e. 97-es 5 ajtós, fullos Ghiát, ami a motort/villamos rendszert leszámítva hulladék volt, én spec. 50 körül vettem, igaz az osztrákoktól, tehát a papírozás, meg a rendbetétele lett volna még vagy 4x ennyi. Szerencsére donornak kellett. Smiley
(ami meg kellett belőle, az jó volt, a maradék jó dolgot eladtam vagy eltettem alkatrésznek, a többi MÉH telep...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2012.11.10 szombat, 07:04:21 »

Köszi az útba igazítást .További szép napot. szomoru1
Igaza van Error-nak, ha oda írod, ahová kell, az is látja aki esetleg ott jártas. Egyébként méresd ki a tps-t, valószínűleg nem működik, ezért nem vezérli a motort
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 18:24:02 »

sziasztok!!a mondeomba elromlott a fényszoro magaság állitás.van ennek vmi biztositékja vagy mivel kezdjem a hiba keresést??
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 19:35:26 »

sziasztok!!a mondeomba elromlott a fényszoro magaság állitás.van ennek vmi biztositékja vagy mivel kezdjem a hiba keresést??

A mozgató motoroknál kezd. Azok halnak be.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 20:35:24 »

A mozgató motoroknál kezd. Azok halnak be.
az hol van?közvetlen ezen kapcsolo alatt ami van?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 20:56:36 »

az hol van?közvetlen ezen kapcsolo alatt ami van?

A lámpában, a foncsor hátulján.  laugh
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 21:08:23 »

A lámpában, a foncsor hátulján.  laugh
jaaa az más na akkor ezt majd meglesem.és ezt hogy lehet javitani?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 21:45:42 »

jaaa az más na akkor ezt majd meglesem.és ezt hogy lehet javitani?

Legfőképpen sehogy.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 22:27:19 »

Legfőképpen sehogy.
ó dehogy nem...cserével nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2012.11.13 kedd, 08:02:17 »

ó dehogy nem...cserével nyes

Az nem javítás, az csere. vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.