Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:08:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569969 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2013.02.06 szerda, 10:08:02 »

Szerintem meg jól tudja, MK2-ben a kapcsolóban van az elektronika, azért 2 állású a vezető oldali kapcsoló lefelé.

Emiatt van az, hogy one touch down utólagos beszereléséhez mindenki MK I relét keres és használ. Mivel nincs mk2-es relé tudtommal. Én legalábbis még nem találkoztam vele az ajtóban.

A képen a saját MK2-esem gyári kapcsolója látható 2000-ből.



pedig létezik az enyémben is van. csak mivel az mk1 nél a le gomb csak 1 állású volt és a nyomás ideje határozta meg hogy teljesen leengedje vagy a kívánt mértékben.

mk2 néla gomb 2 állású és úgy van kiválasztva a teljes vagy részleges leengedés.

az mk2 féle 5 lábas relével megszűnne a részleges felhúzás lehetősége. ezért keresik az mk1 4lábú reléjét
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2013.02.06 szerda, 10:11:09 »

pedig létezik az enyémben is van. csak mivel az mk1 nél a le gomb csak 1 állású volt és a nyomás ideje határozta meg hogy teljesen leengedje vagy a kívánt mértékben.

mk2 néla gomb 2 állású és úgy van kiválasztva a teljes vagy részleges leengedés.

az mk2 féle 5 lábas relével megszűnne a részleges felhúzás lehetősége. ezért keresik az mk1 4lábú reléjét

Lehetséges.  integet2
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2013.02.06 szerda, 10:18:56 »

Lehetséges.  integet2

bár neked is lehet igazad az enyém 97es lehet változott a ciklus végére mint ahogy a megvilágított napellenző tükröd.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2013.02.06 szerda, 12:30:57 »

bár neked is lehet igazad az enyém 97es lehet változott a ciklus végére mint ahogy a megvilágított napellenző tükröd.

Azért írtam, hogy 2000-es a kapcsolóm, mert én csak azt szedtem szét, ami nekem van. Én nem találtam az ajtóban relét anno. Roll Eyes
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2013.02.06 szerda, 12:43:52 »

Szerintem meg jól tudja, MK2-ben a kapcsolóban van az elektronika, azért 2 állású a vezető oldali kapcsoló lefelé.

Emiatt van az, hogy one touch down utólagos beszereléséhez mindenki MK I relét keres és használ. Mivel nincs mk2-es relé tudtommal. Én legalábbis még nem találkoztam vele az ajtóban.

A képen a saját MK2-esem gyári kapcsolója látható 2000-ből.
Nem, nem jól tudja. És igen, azt tudom, hogy a vezető oldali 2-es és 4-es kapcsolószettnek a vezető oldali ablakkapcsolója lefelé kétállású (csak a magam kedvéért írom ide, hogy biztos legyek magamban Smiley ).

Én speciel mikor az anyós oldali egyérintésesablakle dolgot csináltam, akkor pl. Mk2 angol kocsiból szedtem ki a jobb oldalról az ajtókötegből a relét foglalatostúl, amibe 5 láb volt bekötve. Szemben az Mk1 bekötéssel, ahol csak 4 kábel megy a relébe.
Pedig annak ott kellene lennie, a hangszórótól előre fele, itt látni is a zöld aljzatot és a barna relét. Ja, és TIS is írja/mutatja mindegyik évjáratú Mk2-höz.

Ezzel nem vitatkozom, csak 1-es kapcsolót szedtem szét eddig Smiley.

Ismereteim szerint.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2013.02.06 szerda, 14:27:17 »

Nem, nem jól tudja. És igen, azt tudom, hogy a vezető oldali 2-es és 4-es kapcsolószettnek a vezető oldali ablakkapcsolója lefelé kétállású (csak a magam kedvéért írom ide, hogy biztos legyek magamban Smiley ).

Én speciel mikor az anyós oldali egyérintésesablakle dolgot csináltam, akkor pl. Mk2 angol kocsiból szedtem ki a jobb oldalról az ajtókötegből a relét foglalatostúl, amibe 5 láb volt bekötve. Szemben az Mk1 bekötéssel, ahol csak 4 kábel megy a relébe.
Pedig annak ott kellene lennie, a hangszórótól előre fele, itt látni is a zöld aljzatot és a barna relét. Ja, és TIS is írja/mutatja mindegyik évjáratú Mk2-höz.

Ezzel nem vitatkozom, csak 1-es kapcsolót szedtem szét eddig Smiley.

Ismereteim szerint.

Nekem mindig igazam van ! Kivéve amikor nincs. Grin Én csak a 95-ös és 97-es kapcsolót szedtem eddig szét (2-4 ablakos) és azok különbségeire, meg az itteni olvasmányokra alapoztam. Lehet relé. Csak én úgy tudtam, hogy nincsen. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2013.02.06 szerda, 14:29:00 »

Nekem mindig igazam van ! Kivéve amikor nincs. Grin
Cheesy
 worship
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2013.02.06 szerda, 14:30:35 »

Cheesy
 worship
vigyor3 taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2013.02.06 szerda, 23:03:41 »

Egy kis érdekesség, tavaly volt szó a projektor telepítésről gyári lámpatestbe. Felvetettem hogy nem-e lehetne a búra belsőfeléből kicsiszolni a bordákat majd felpolírozni azt. Nem nem az angolok már próbálták....... lehet de bénák voltak  hehe nem úgy az ügyes lengyel gyerekek eplus2
Lehet, és ez az egyik legszebb megoldása a projektor telepítésének m2-mk1 esetén......
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/14381-XENONY-ZESTAWY-do-naszych-Mondk%C3%B3w/page9
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 00:37:59 »

Egy kis érdekesség, tavaly volt szó a projektor telepítésről gyári lámpatestbe. Felvetettem hogy nem-e lehetne a búra belsőfeléből kicsiszolni a bordákat majd felpolírozni azt. Nem nem az angolok már próbálták....... lehet de bénák voltak  hehe nem úgy az ügyes lengyel gyerekek eplus2
Lehet, és ez az egyik legszebb megoldása a projektor telepítésének m2-mk1 esetén......
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/14381-XENONY-ZESTAWY-do-naszych-Mondk%C3%B3w/page9

Szép munkák ! Klasszak lehetnek. Csak rendőrrel ne találkozzanak... Sad Ez a baj, hogy megcsinálják profin, nem is zavaró (elméletben), de hiába, mert gyárilag ezekbe az autókba nem volt sosem xenon, sem projector fej, ezért csókolom... MK2-esnél talán még "szerencsés", hogy vannak utángyártott vetítős lámpatestek "E" jelzéssel, meg TÜV minősítéssel, de xenont abba sem tehetsz.
Építhetsz bármilyen überbrutál, a gyári megoldásokat is megszégyenítő, profi, nem zavaró lámpát, csak gyomorgörccsel közlekedhetsz... Sad
Nem tudom, ha bevizsgáltatod, pl. a Tungsramnál, ők tudnának-e adni olyan végzést, amit elfogadnak a KPM-nél?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 09:05:12 »

Egy kis érdekesség, tavaly volt szó a projektor telepítésről gyári lámpatestbe. Felvetettem hogy nem-e lehetne a búra belsőfeléből kicsiszolni a bordákat majd felpolírozni azt. Nem nem az angolok már próbálták....... lehet de bénák voltak  hehe nem úgy az ügyes lengyel gyerekek eplus2
Lehet, és ez az egyik legszebb megoldása a projektor telepítésének m2-mk1 esetén......
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/14381-XENONY-ZESTAWY-do-naszych-Mondk%C3%B3w/page9

Ezek az irigy lengyelek viszont nem mondják el, hogy pontosan hogyan és mivel lehet megcsinálni. Szépek ezek a képek, de így kontraproduktívak. wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 09:05:43 »

Szép munkák ! Klasszak lehetnek. Csak rendőrrel ne találkozzanak... Sad Ez a baj, hogy megcsinálják profin, nem is zavaró (elméletben), de hiába, mert gyárilag ezekbe az autókba nem volt sosem xenon, sem projector fej, ezért csókolom... MK2-esnél talán még "szerencsés", hogy vannak utángyártott vetítős lámpatestek "E" jelzéssel, meg TÜV minősítéssel, de xenont abba sem tehetsz.
Építhetsz bármilyen überbrutál, a gyári megoldásokat is megszégyenítő, profi, nem zavaró lámpát, csak gyomorgörccsel közlekedhetsz... Sad
Nem tudom, ha bevizsgáltatod, pl. a Tungsramnál, ők tudnának-e adni olyan végzést, amit elfogadnak a KPM-nél?

Nekem sohasem volt emiatt még gyomorgörcsöm. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 09:09:44 »

Egy kis érdekesség, tavaly volt szó a projektor telepítésről gyári lámpatestbe. Felvetettem hogy nem-e lehetne a búra belsőfeléből kicsiszolni a bordákat majd felpolírozni azt. Nem nem az angolok már próbálták....... lehet de bénák voltak  hehe nem úgy az ügyes lengyel gyerekek eplus2
Lehet, és ez az egyik legszebb megoldása a projektor telepítésének m2-mk1 esetén......
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/14381-XENONY-ZESTAWY-do-naszych-Mondk%C3%B3w/page9
és biztos hogy azt csiszolták és polírozták és nem egy "tuning" lámpának a plexije van csak átrakva?
Naplózva
Zsoller25
Vendég
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 11:06:26 »

Sziasztok!! Erősítő + akarok behúzni az aksiról hátra a csomagtartóba és h hol célszerű átdugni a tűzfalon??
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 11:21:04 »

Sziasztok!! Erősítő + akarok behúzni az aksiról hátra a csomagtartóba és h hol célszerű átdugni a tűzfalon??

Helló!
Nekem baloldalt elől volt egy nyílás a tűzfalon ahol a többi kábel is átmegy,de elég stresszes volt áterőszakolni.
Máshol nem találtam megfelelő nyílást.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 12:06:22 »

Ezek az irigy lengyelek viszont nem mondják el, hogy pontosan hogyan és mivel lehet megcsinálni. Szépek ezek a képek, de így kontraproduktívak. wave

Ebben sajnos igazad van.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 12:07:18 »

és biztos hogy azt csiszolták és polírozták és nem egy "tuning" lámpának a plexije van csak átrakva?

biztos. nincs ilyen tuning lámpa búra.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 12:08:39 »

Szép munkák ! Klasszak lehetnek. Csak rendőrrel ne találkozzanak... Sad Ez a baj, hogy megcsinálják profin, nem is zavaró (elméletben), de hiába, mert gyárilag ezekbe az autókba nem volt sosem xenon, sem projector fej, ezért csókolom... MK2-esnél talán még "szerencsés", hogy vannak utángyártott vetítős lámpatestek "E" jelzéssel, meg TÜV minősítéssel, de xenont abba sem tehetsz.
Építhetsz bármilyen überbrutál, a gyári megoldásokat is megszégyenítő, profi, nem zavaró lámpát, csak gyomorgörccsel közlekedhetsz... Sad
Nem tudom, ha bevizsgáltatod, pl. a Tungsramnál, ők tudnának-e adni olyan végzést, amit elfogadnak a KPM-nél?

Igazad van. de ha lenne kes az átalakításhoz engem nem igazán zavarna ez eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 19:58:33 »

Üdv!

Újabb probléma lépett fel rinya gyári Ford 7000-es rádióm van és hol elmegy a kijelzőről minden, hol visszajön vagy csak halványan.
Valaki járt már így?? Vagy csak egyszerűen beadja a kulcsot?? Sad
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 20:26:19 »

Sziasztok!
Összedobtam délután egy autópályaindexet.
Csinálok videót és feldobom. Pár perc.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 22:22:03 »

Helló!
Nekem baloldalt elől volt egy nyílás a tűzfalon ahol a többi kábel is átmegy,de elég stresszes volt áterőszakolni.
Máshol nem találtam megfelelő nyílást.

Csatlakozom, nekem is ott megy át tekintélyes madzag. Smiley

Igazad van. de ha lenne kes az átalakításhoz engem nem igazán zavarna ez eplus2

Persze, én is trükközök sokszor, de mostanában eléggé nyüzsgölődnek errefelé a "komák" ( police). Kedvem meg nincs sz*rakodni állandóan a át-vissza pakolásnál. (műszaki, stb.)
Hehe, drof, banyek Te könnyen beszélsz, elindítasz egy kisebb paragrafus listát a szervnek, 2 perc után jó utat kíván... Grin

Üdv!

Újabb probléma lépett fel rinya gyári Ford 7000-es rádióm van és hol elmegy a kijelzőről minden, hol visszajön vagy csak halványan.
Valaki járt már így?? Vagy csak egyszerűen beadja a kulcsot?? Sad
Tartok tőle, hogy LCD szalagkábel bibi lesz. Javaslom a mielőbbi csere beszerzését. (bár spec. én még nem találkoztam Ford rádióknál ilyennel)

Sziasztok!
Összedobtam délután egy autópályaindexet.
Csinálok videót és feldobom. Pár perc.

Akkor készítheted a következőt, asszem potenciális vásárlót fogsz. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 22:41:14 »

Sziasztok!
Összedobtam délután egy autópályaindexet.
Csinálok videót és feldobom. Pár perc.
A video!
http://www.youtube.com/watch?v=gqs5f_tL39k
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 22:44:29 »

jéééézusom, atomháborúra tervezted?
Ekkora méretű elektronikával egy város közvilágítását is villogtathatjuk majd Cheesy
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 23:11:49 »

jéééézusom, atomháborúra tervezted?
Ekkora méretű elektronikával egy város közvilágítását is villogtathatjuk majd Cheesy
nyes nyes
Ez volt kéznél. Egy délután alatt ennyi tellett. vigyor3
Amúgy meg elfér a kormányoszlopban simán, és működik!! eplus2
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 23:32:23 »

nyes nyes
Ez volt kéznél. Egy délután alatt ennyi tellett. vigyor3
Amúgy meg elfér a kormányoszlopban simán, és működik!! eplus2
miből raktad össze? mennyibe fáj?
volt már több kezdeményezés csoportos automata készítésre, de mind dugába dőlt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 23:45:20 »

miből raktad össze? mennyibe fáj?
volt már több kezdeményezés csoportos automata készítésre, de mind dugába dőlt...
Hát ez kb egy 10esbe áll meg bár lehet ,hogy van olcsóbb relé is (meg kisebb is) nekem ez volt.
Megkapja a feszt' bekapcsol ,letelt idő után kikapcsol és úgy is marad amíg a fesz' rajta van. Ezáltal beállítható ,hogy hányat villanjon.
Csak érintkezőkkel nem lehet a reteszeléseket megoldani van benne félvezető is. Fontos ,hogy mikor bekattintod rendesen a kart és mikor kikapcsolod ne rakja rá a plussz villanásokat és a hirtelen irányváltást is tudja, és akkor még ott a vészvillogó!
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2013.02.08 péntek, 13:21:25 »

Shocked Azta! Szép (nagy) darab! Smiley Mindenesetre gratula, hogy ilyen hamar sikerült megalkotnod (bár kissé drága).
Egyébként a videó letöltése miatt lehet az, hogy úgy látom, mintha nem egyforma hosszúságúak lennének a felvillanások?
Az enyém még mindig készül, bár már nincs sok hátra (a próbadarab beváltotta a hozzáfűzött reményeket), remélem jól is fog működni (mutató- és középső ujj keresztbefon Smiley ).
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2013.02.08 péntek, 14:42:55 »

Hát ez kb egy 10esbe áll meg bár lehet ,hogy van olcsóbb relé is (meg kisebb is) nekem ez volt.
Megkapja a feszt' bekapcsol ,letelt idő után kikapcsol és úgy is marad amíg a fesz' rajta van. Ezáltal beállítható ,hogy hányat villanjon.
Csak érintkezőkkel nem lehet a reteszeléseket megoldani van benne félvezető is. Fontos ,hogy mikor bekattintod rendesen a kart és mikor kikapcsolod ne rakja rá a plussz villanásokat és a hirtelen irányváltást is tudja, és akkor még ott a vészvillogó!

Hello. Egy kapcs rajzot tehetnél fel  ha tudsz.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2013.02.08 péntek, 15:05:34 »

Hát ez kb egy 10esbe áll meg bár lehet ,hogy van olcsóbb relé is (meg kisebb is) nekem ez volt.
Megkapja a feszt' bekapcsol ,letelt idő után kikapcsol és úgy is marad amíg a fesz' rajta van. Ezáltal beállítható ,hogy hányat villanjon.
Csak érintkezőkkel nem lehet a reteszeléseket megoldani van benne félvezető is. Fontos ,hogy mikor bekattintod rendesen a kart és mikor kikapcsolod ne rakja rá a plussz villanásokat és a hirtelen irányváltást is tudja, és akkor még ott a vészvillogó!

Nem rossz, nem rossz, ügyes vagy !  taps

Viszont ami nekem is szemet szúrt, mint HegeGabi-nak, hogy néha nem fejezte be rendesen az utolsó villantást... Ez kiküszöbölhető?
(vagy akarjak inkább ilyet, bár még drágább... Sad )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2013.02.08 péntek, 15:40:12 »

Shocked Azta! Szép (nagy) darab! Smiley Mindenesetre gratula, hogy ilyen hamar sikerült megalkotnod (bár kissé drága).
Egyébként a videó letöltése miatt lehet az, hogy úgy látom, mintha nem egyforma hosszúságúak lennének a felvillanások?
Az enyém még mindig készül, bár már nincs sok hátra (a próbadarab beváltotta a hozzáfűzött reményeket), remélem jól is fog működni (mutató- és középső ujj keresztbefon Smiley ).
Ilyen relém volt itthon. Létezik kisebb kivitel is biztos és az áron is lehet faragni már néztem. PL a segédreléket  (2db) én 1600/db- val számoltam ,de néztem neten ,hogy van már 620-ért /db. Az időrelé univerzális ,tehát minden féle kapcsolást ,késleltetést tud sőt indítójelre is reagál. Ide nem kell ilyen komoly ,egy egyszerű késleltetve kikapcsolós is jó, és ez gondolom olcsóbb is. Az ,hogy drága az relatív ha számolod az idődet akkor biztos nem drágább mint amikor nyákot rajzolsz ,maratsz, fúrsz, forrasztgatsz és rengetegszer szív az ember az élesítésével is. Ja és tokoznod is kell mert ugye nem csak belógatod a nyákot az alkatrészekkel valahova. wave
Egyépként a felvillanások egyformák hisz a villogtatást az eredeti indexrelé végzi ,ami Error kolégának Wink feltűnt ,hogy nem fejezi be az utolsó villogást, teljesen jogos jó szeme van wow1. Nnnna ez azért van mert elöbb csináltam a videót minthogy pontosan beállítottam volna (bocs). Természetessen ez 2mp alatt kiküszöbölhető egy kiscsavarhúzóval (tekersz az időn) és ugyan ennyi idő alatt állíthatod be hogy hányat villogjon 0-tól akárhány villanásig.
Egyébként teljessen megfertőztetek ezzel a kényelmi automatizálással worship (hisz te árultad el 1 hete azt is ,hogy mi az az autópályaindex nyes worship)
most meg már az egygonbnyomásos ablakfelhúzás jár az eszembe ,csak én úgy akarom megcsinálni ,hogy mikor bezárom az autót akkor is felmenjenek eplus2
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2013.02.08 péntek, 16:06:15 »

Hello. Egy kapcs rajzot tehetnél fel  ha tudsz.
O.K.
Lerajzolom valamikor aztán felrakom (bár lehet ,hogy ehhez segítség kell majd Undecided email)
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2013.02.08 péntek, 19:16:37 »

Tartok tőle, hogy LCD szalagkábel bibi lesz. Javaslom a mielőbbi csere beszerzését. (bár spec. én még nem találkoztam Ford rádióknál ilyennel)


Uhh és ezt egy komplett rádió cserével lehet orvosolni vagy meg lehet bontani a rádiót itthon és ki lehet cserél a kábelt magát?
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2013.02.08 péntek, 20:13:51 »

Ilyen relém volt itthon. Létezik kisebb kivitel is biztos és az áron is lehet faragni már néztem. PL a segédreléket  (2db) én 1600/db- val számoltam ,de néztem neten ,hogy van már 620-ért /db. Az időrelé univerzális ,tehát minden féle kapcsolást ,késleltetést tud sőt indítójelre is reagál. Ide nem kell ilyen komoly ,egy egyszerű késleltetve kikapcsolós is jó, és ez gondolom olcsóbb is. Az ,hogy drága az relatív ha számolod az idődet akkor biztos nem drágább mint amikor nyákot rajzolsz ,maratsz, fúrsz, forrasztgatsz és rengetegszer szív az ember az élesítésével is. Ja és tokoznod is kell mert ugye nem csak belógatod a nyákot az alkatrészekkel valahova. wave
Egyépként a felvillanások egyformák hisz a villogtatást az eredeti indexrelé végzi ,ami Error kolégának Wink feltűnt ,hogy nem fejezi be az utolsó villogást, teljesen jogos jó szeme van wow1. Nnnna ez azért van mert elöbb csináltam a videót minthogy pontosan beállítottam volna (bocs). Természetessen ez 2mp alatt kiküszöbölhető egy kiscsavarhúzóval (tekersz az időn) és ugyan ennyi idő alatt állíthatod be hogy hányat villogjon 0-tól akárhány villanásig.
Egyébként teljessen megfertőztetek ezzel a kényelmi automatizálással worship (hisz te árultad el 1 hete azt is ,hogy mi az az autópályaindex nyes worship)
most meg már az egygonbnyomásos ablakfelhúzás jár az eszembe ,csak én úgy akarom megcsinálni ,hogy mikor bezárom az autót akkor is felmenjenek eplus2

Egygombos ablak felhúzásra én az Aventron RCON2-őt vettem meg, két ablakot tud vezérelni, kétféle módon. Ez a kütyü 10 eFt-ba fájt. Ja és felhúzza az ablakokat (lehet egyszerre vagy külön-külön). Kb 1 éve van meg és kifogástalanul működik.  Grin
A komfort indexet meg a vaterán vettem 4500 Ft-ért. Házi készítésűnek tűnik de jól szuperál, már teljesen megszoktam.   vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2013.02.09 szombat, 16:27:38 »

Ilyen relém volt itthon. Létezik kisebb kivitel is biztos és az áron is lehet faragni már néztem. PL a segédreléket  (2db) én 1600/db- val számoltam ,de néztem neten ,hogy van már 620-ért /db. Az időrelé univerzális ,tehát minden féle kapcsolást ,késleltetést tud sőt indítójelre is reagál. Ide nem kell ilyen komoly ,egy egyszerű késleltetve kikapcsolós is jó, és ez gondolom olcsóbb is. Az ,hogy drága az relatív ha számolod az idődet akkor biztos nem drágább mint amikor nyákot rajzolsz ,maratsz, fúrsz, forrasztgatsz és rengetegszer szív az ember az élesítésével is. Ja és tokoznod is kell mert ugye nem csak belógatod a nyákot az alkatrészekkel valahova. wave
Egyépként a felvillanások egyformák hisz a villogtatást az eredeti indexrelé végzi ,ami Error kolégának Wink feltűnt ,hogy nem fejezi be az utolsó villogást, teljesen jogos jó szeme van wow1. Nnnna ez azért van mert elöbb csináltam a videót minthogy pontosan beállítottam volna (bocs). Természetessen ez 2mp alatt kiküszöbölhető egy kiscsavarhúzóval (tekersz az időn) és ugyan ennyi idő alatt állíthatod be hogy hányat villogjon 0-tól akárhány villanásig.
Egyébként teljessen megfertőztetek ezzel a kényelmi automatizálással worship (hisz te árultad el 1 hete azt is ,hogy mi az az autópályaindex nyes worship)
most meg már az egygonbnyomásos ablakfelhúzás jár az eszembe ,csak én úgy akarom megcsinálni ,hogy mikor bezárom az autót akkor is felmenjenek eplus2

Tehát belőhető "tutira". Smiley Ha szeretnék egyet, mipénzért építenél ilyet?

Uhh és ezt egy komplett rádió cserével lehet orvosolni vagy meg lehet bontani a rádiót itthon és ki lehet cserél a kábelt magát?

Lehet, hogy elég a rádiót szétszedni és megmozgatni az alkatrészeket. Nincs előttem az összeszerelése, nem tudom, hogy szalagkábeles-e vagy fixen forrasztott az LCD és más szalagkábel köti-e össze az alaplappal... Huh? Igazándiból rajtad múlik a dolog, de szerintem mindenképp kell venned egy ugyanilyen rádiót (szalagkábelt szvsz nem ad senki) és a kettőből összedobsz egyet. (nekem volt ilyenem, 3e forintért adtam túl rajta)
Vagy keresel más fajtát, ha szeretnél, de a 7000-es komolyabb hangban, mint a pl. a 6006-os. Jobb a végfoka. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 12:00:34 »

Tehát belőhető "tutira". Smiley Ha szeretnék egyet, mipénzért építenél ilyet?

Lehet, hogy elég a rádiót szétszedni és megmozgatni az alkatrészeket. Nincs előttem az összeszerelése, nem tudom, hogy szalagkábeles-e vagy fixen forrasztott az LCD és más szalagkábel köti-e össze az alaplappal... Huh? Igazándiból rajtad múlik a dolog, de szerintem mindenképp kell venned egy ugyanilyen rádiót (szalagkábelt szvsz nem ad senki) és a kettőből összedobsz egyet. (nekem volt ilyenem, 3e forintért adtam túl rajta)
Vagy keresel más fajtát, ha szeretnél, de a 7000-es komolyabb hangban, mint a pl. a 6006-os. Jobb a végfoka. Smiley

Körülnézek minél olcsóbb alkatrész ügyben
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 12:05:01 »

Sziasztok!
Beraktam hétvégén az új üléseimet, meg bekötöttem az ülésfütést. Sajna a vezetőoldalon a ülőfelületen lévő fűtőpárna rossz. Nincs valakinek esetleg eladó?
Köszönöm
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 12:50:50 »

Sziasztok!
Beraktam hétvégén az új üléseimet, meg bekötöttem az ülésfütést. Sajna a vezetőoldalon a ülőfelületen lévő fűtőpárna rossz. Nincs valakinek esetleg eladó?
Köszönöm
Ha már szétszeded, hogy kicseréld a fűtőlapot, akkor meg is forraszthatod az elszakadt vezetéket. És akkor nem kell másik. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 13:04:26 »

Ha már szétszeded, hogy kicseréld a fűtőlapot, akkor meg is forraszthatod az elszakadt vezetéket. És akkor nem kell másik. wave
Nem láttam még ilyet, nem tudtam, hogy forrasztható. Köszönöm az ötletet, szétkapom 'oszt hajrá.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 13:15:35 »

Nem láttam még ilyet, nem tudtam, hogy forrasztható. Köszönöm az ötletet, szétkapom 'oszt hajrá.
legtöbbször a paplan és a vezeték csatlakozásánál szokott elengedni. mielőtt nekiállsz, mérj egy szakadást a paplanon. ne kelljen feleslegesen kínlódni vele...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 18:26:43 »

Nem láttam még ilyet, nem tudtam, hogy forrasztható. Köszönöm az ötletet, szétkapom 'oszt hajrá.

Lehet. Ha nem szénszálas. De nem az, sajna.

Lényegében vagy látni fogod, a megégett, vagy méricskélni kell (sípolós multiméter funkció a célszerű). Mi amiket csináltunk üléseket 90%-ban az comb-belső oldalnál volt szakadás, persze csak amelyik autónak olyan volt a paplanja. A Mondeo-é nem olyan. Ha az MK3-as is hasonló, mint a MK1-MK2, akkor nagy valószínűséggel az üléspárna fémtálcája darabolta el a vezetéket. (ez tervezési bibi, érdemes alaposan bebugyolálni a vezetékeket, hogy ne dörzsölődjenek ki)

Jah és jótanács : ha megtaláltál egyet meg is forrasztottad, mérj újra, nyomkodd meg, hátha találsz másik elfáradt fűtőszálat. Wink
(ha 2-3 is van, akkor érdemes cserélni az egész paplant, mert tovább fog törni/szakadni)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2013.02.12 kedd, 19:08:09 »


Lehet, hogy elég a rádiót szétszedni és megmozgatni az alkatrészeket. Nincs előttem az összeszerelése, nem tudom, hogy szalagkábeles-e vagy fixen forrasztott az LCD és más szalagkábel köti-e össze az alaplappal... Huh? Igazándiból rajtad múlik a dolog, de szerintem mindenképp kell venned egy ugyanilyen rádiót (szalagkábelt szvsz nem ad senki) és a kettőből összedobsz egyet. (nekem volt ilyenem, 3e forintért adtam túl rajta)
Vagy keresel más fajtát, ha szeretnél, de a 7000-es komolyabb hangban, mint a pl. a 6006-os. Jobb a végfoka. Smiley


Megpróbálom akkor a hétvégén szétszedni a rádiót hátha látok benne valamit csak nem tudom ha nem lesz jó hogy írom be a kódját hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2013.02.12 kedd, 19:16:41 »

Megpróbálom akkor a hétvégén szétszedni a rádiót hátha látok benne valamit csak nem tudom ha nem lesz jó hogy írom be a kódját hehe
5000 rds eon-om van alkatrésznek, ha érdekel Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2013.02.13 szerda, 00:00:06 »

Lehet. Ha nem szénszálas. De nem az, sajna.

Lényegében vagy látni fogod, a megégett, vagy méricskélni kell (sípolós multiméter funkció a célszerű). Mi amiket csináltunk üléseket 90%-ban az comb-belső oldalnál volt szakadás, persze csak amelyik autónak olyan volt a paplanja. A Mondeo-é nem olyan. Ha az MK3-as is hasonló, mint a MK1-MK2, akkor nagy valószínűséggel az üléspárna fémtálcája darabolta el a vezetéket. (ez tervezési bibi, érdemes alaposan bebugyolálni a vezetékeket, hogy ne dörzsölődjenek ki)

Jah és jótanács : ha megtaláltál egyet meg is forrasztottad, mérj újra, nyomkodd meg, hátha találsz másik elfáradt fűtőszálat. Wink
(ha 2-3 is van, akkor érdemes cserélni az egész paplant, mert tovább fog törni/szakadni)

Sikerült megjavítanom ,legalábbis műszer szerint jó, kipróbálni honap reggel tudom. Elösször is a tanulópénz: hát én simán leszedtem az ülés elejéről a kárpitot és kerestem a fütőpárnát falbav.....aztán rájöttem ,hogy hátulról kell megbontani taps ott meg szembesültem vele 5 perc keresgélés után ,hogy az a "felmosórongy" szerü akármi a fűtőpárna ami alatt oly buzgón kerestem falbav. Kivenni nem tudtam mert bele van ragasztva vagy varva az üléshuzatba, de nem is kellett mert egyből látszott a hiba. Le volt szakadva a hőtermosztátról a vezeték. Meg tudtam helyszinen forrasztani.
Köszönöm a segítséget! worship
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2013.02.13 szerda, 17:29:23 »

Sikerült megjavítanom ,legalábbis műszer szerint jó, kipróbálni honap reggel tudom. Elösször is a tanulópénz: hát én simán leszedtem az ülés elejéről a kárpitot és kerestem a fütőpárnát falbav.....aztán rájöttem ,hogy hátulról kell megbontani taps ott meg szembesültem vele 5 perc keresgélés után ,hogy az a "felmosórongy" szerü akármi a fűtőpárna ami alatt oly buzgón kerestem falbav. Kivenni nem tudtam mert bele van ragasztva vagy varva az üléshuzatba, de nem is kellett mert egyből látszott a hiba. Le volt szakadva a hőtermosztátról a vezeték. Meg tudtam helyszinen forrasztani.
Köszönöm a segítséget! worship

Na látod, milyen ügyes vagy!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2013.02.13 szerda, 22:01:36 »

Sikerült megjavítanom ,legalábbis műszer szerint jó, kipróbálni honap reggel tudom. Elösször is a tanulópénz: hát én simán leszedtem az ülés elejéről a kárpitot és kerestem a fütőpárnát falbav.....aztán rájöttem ,hogy hátulról kell megbontani taps ott meg szembesültem vele 5 perc keresgélés után ,hogy az a "felmosórongy" szerü akármi a fűtőpárna ami alatt oly buzgón kerestem falbav. Kivenni nem tudtam mert bele van ragasztva vagy varva az üléshuzatba, de nem is kellett mert egyből látszott a hiba. Le volt szakadva a hőtermosztátról a vezeték. Meg tudtam helyszinen forrasztani.
Köszönöm a segítséget! worship
Jelentem: MŰKÖDIK!!!!! party0038
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 22:25:02 »

Sikerült megjavítanom ,legalábbis műszer szerint jó, kipróbálni honap reggel tudom. Elösször is a tanulópénz: hát én simán leszedtem az ülés elejéről a kárpitot és kerestem a fütőpárnát falbav.....aztán rájöttem ,hogy hátulról kell megbontani taps ott meg szembesültem vele 5 perc keresgélés után ,hogy az a "felmosórongy" szerü akármi a fűtőpárna ami alatt oly buzgón kerestem falbav. Kivenni nem tudtam mert bele van ragasztva vagy varva az üléshuzatba, de nem is kellett mert egyből látszott a hiba. Le volt szakadva a hőtermosztátról a vezeték. Meg tudtam helyszinen forrasztani.
Köszönöm a segítséget! worship
taps eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Simon1975
Vendég
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:31:45 »

   Sziasztok!

Két hete elkezdett villogni a légzsákvisszajelző ( 4x ), tudom hogy ez az övfeszítőre utal mint kontakt hiba. Pár napja viszont folyamatosan világít, még akkor is ha széthúzom a stekkert az ülés alatt.

    Ötlete valakinek?

 Előre is köszi!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:54:03 »

   Sziasztok!

Két hete elkezdett villogni a légzsákvisszajelző ( 4x ), tudom hogy ez az övfeszítőre utal mint kontakt hiba. Pár napja viszont folyamatosan világít, még akkor is ha széthúzom a stekkert az ülés alatt.

    Ötlete valakinek?

 Előre is köszi!
vezérlő.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Simon1975
Vendég
« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:59:04 »

    Szia!!

Konkrétan vezérlőcsere? Vagy elég lehet kontakt hiba keresése?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2013.02.16 szombat, 23:00:28 »

    Szia!!

Konkrétan vezérlőcsere? Vagy elég lehet kontakt hiba keresése?

veszteni nem fogsz azzal semmit, ha átnézed a kontaktokat, és leveszed pár percre az akksisarut.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.