Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 02:32:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2311942 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4550 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 07:02:08 »

Sziasztok! Van fedkomp a kocsiban(2.0 16v 2000 évj.) ez menyire pontos értékeket mutat?
Nekem az a furcsa, hogy ha ment közben el veszem a gázt legtöbbször 4-6 km/l mutat a pillanatnyi fogyasztásnak.
Ez a normális?
Köszönöm szépen a segítségeteket!

Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4551 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 12:11:48 »

Sziasztok! Van fedkomp a kocsiban(2.0 16v 2000 évj.) ez menyire pontos értékeket mutat?
Nekem az a furcsa, hogy ha ment közben el veszem a gázt legtöbbször 4-6 km/l mutat a pillanatnyi fogyasztásnak.
Ez a normális?
Köszönöm szépen a segítségeteket!


Mennyire pontos?
Tankold tele mindig az autódat, tankolásnál számolj és hasonlítsad össze, majd nullázd. Következőnél megint.
Így látni fogod az eltérést a fedcomp és a valóság között. Ha eltér akkor kalibrálni kell. Nekem anno utólag került az MKII-be a fedcomp, és kb 1/2 év volt mire bekalibráltam úgy, hogy +-1dl lett az eltérés.

Sajnos arra már nem emlékszem, hogy kellett a belső menübe lépni és kalibrálni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4552 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:26:35 »

Sziasztok!

Olyan tünettel köszöntötte a kocsi a tavaszt, hogy csak a két jobb oldali zár működik.
A két bal oldali meg se moccan. Nem is nyit és nem is zár.
Volt már valakinek hasonló problémája?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4553 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 21:20:46 »

Mennyire pontos?
Tankold tele mindig az autódat, tankolásnál számolj és hasonlítsad össze, majd nullázd. Következőnél megint.
Így látni fogod az eltérést a fedcomp és a valóság között. Ha eltér akkor kalibrálni kell. Nekem anno utólag került az MKII-be a fedcomp, és kb 1/2 év volt mire bekalibráltam úgy, hogy +-1dl lett az eltérés.

Sajnos arra már nem emlékszem, hogy kellett a belső menübe lépni és kalibrálni.
Köszönöm!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4554 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 21:29:06 »

Sziasztok!

Olyan tünettel köszöntötte a kocsi a tavaszt, hogy csak a két jobb oldali zár működik.
A két bal oldali meg se moccan. Nem is nyit és nem is zár.
Volt már valakinek hasonló problémája?

Nekem. Mióta belebarmolta a villanyász az MK2-es zárakat hátra. (az elsőket nem tudta "szerencsére", gányolt valami elektronikát oda, de már 1 hónap múlva bepuszult, úgyhogy nekem kell a kókányolásból újra autót építeni)
A hátsó jobbos mindig dolgozik, a balos csak jobb időben. Erre azt mondom, hogy a zárhelyzet érzékelő a ludas, a tágulás miatt. Szerintem ha Te szétkapod majd újra összerakod a zárakat megtakarítva, jó lesz. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4555 Dátum: 2013.03.05 kedd, 09:17:24 »

Nekem. Mióta belebarmolta a villanyász az MK2-es zárakat hátra. (az elsőket nem tudta "szerencsére", gányolt valami elektronikát oda, de már 1 hónap múlva bepuszult, úgyhogy nekem kell a kókányolásból újra autót építeni)
A hátsó jobbos mindig dolgozik, a balos csak jobb időben. Erre azt mondom, hogy a zárhelyzet érzékelő a ludas, a tágulás miatt. Szerintem ha Te szétkapod majd újra összerakod a zárakat megtakarítva, jó lesz. Smiley

A takarításra én is gondoltam (bár inkább kicserélem másikra) csak az a furcsa, hogy egyszerre adta meg magát a két bal oldali.
De neked miért raktak be MKII zárakat MKI-be?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #4556 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:27:07 »

Sziasztok!

Olyan tünettel köszöntötte a kocsi a tavaszt, hogy csak a két jobb oldali zár működik.
A két bal oldali meg se moccan. Nem is nyit és nem is zár.
Volt már valakinek hasonló problémája?

A bal hátsó ajtóm választotta le magát a központi zárról, de még nem foglakoztam vele.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4557 Dátum: 2013.03.08 péntek, 20:56:26 »

Sziasztok!

Olyan tünettel köszöntötte a kocsi a tavaszt, hogy csak a két jobb oldali zár működik.
A két bal oldali meg se moccan. Nem is nyit és nem is zár.
Volt már valakinek hasonló problémája?

Csatlakozom a sorba én is  nyes nekem a jobb elsö ajtó nem nyit és zár a központira de még várat a javításra Sad
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4558 Dátum: 2013.03.08 péntek, 21:18:11 »

Csatlakozom a sorba én is  nyes nekem a jobb elsö ajtó nem nyit és zár a központira de még várat a javításra Sad
Szintén! Jobb hátsó.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4559 Dátum: 2013.03.09 szombat, 21:54:41 »

Hello. Egy kapcs rajzot tehetnél fel  ha tudsz.
Küldtem a rajzot!
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4560 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 16:26:35 »

Üdv!
Arra lennék én kíváncsi hogy ezt a fajta rádiót minden átalakítás nélkül be lehet tenni a gyári helyére vagy venni kell még valamit??

www.arukereso.hu/fejegyseg-c3617/jvc/kw-r500-p76354181/
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4561 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:51:51 »

Üdv!
Arra lennék én kíváncsi hogy ezt a fajta rádiót minden átalakítás nélkül be lehet tenni a gyári helyére vagy venni kell még valamit??

www.arukereso.hu/fejegyseg-c3617/jvc/kw-r500-p76354181/
Az MkII-ben 1,5 Din-es a rádióméret, így ez alapból nem fér el, max ha befaragod.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4562 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 07:58:23 »

Az MkII-ben 1,5 Din-es a rádióméret, így ez alapból nem fér el, max ha befaragod.
ki kell cserélni 2*1 dines középkonzolra, annak az elválasztóját ki lehet szedni és akkor már be is fér
nálam így van benn a navis fej
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4563 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 08:36:02 »

ki kell cserélni 2*1 dines középkonzolra, annak az elválasztóját ki lehet szedni és akkor már be is fér
nálam így van benn a navis fej
Fénykép?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4564 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 08:51:19 »

Fénykép?
nem mondod, hogy nem láttad még?  wow1 eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4565 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 08:54:11 »

nem mondod, hogy nem láttad még?  wow1 eplus2
hánem  vigyor3 wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
62eszoli0
Vendég
« Új hozzászólás #4566 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 11:35:09 »

Szevasztok,én a II.-ES MONDEO RIASZTOJA felöl éredeklödenk. Olyanról, honnan kap 12 v-ot. Melyik a biztositka.Egyébknt gyári. kösz.
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4567 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 17:51:14 »

ki kell cserélni 2*1 dines középkonzolra, annak az elválasztóját ki lehet szedni és akkor már be is fér
nálam így van benn a navis fej

Ezt most nem nagyon értem Huh? mikor 1 dines rádiót teszele be nem csak egy keretet teszel be aminek az egyik része egy sima műanyag?
Tehát igy nem vágom a 1.5 dinböl hogy lessz 2 Embarrassed
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4568 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:31:23 »

Ezt most nem nagyon értem Huh? mikor 1 dines rádiót teszele be nem csak egy keretet teszel be aminek az egyik része egy sima műanyag?
Tehát igy nem vágom a 1.5 dinböl hogy lessz 2 Embarrassed

Ha 1din-est raksz bele, akkor a maradék üres részt kell egy fél din-essel eltakarni. 2din-es rádióhoz már nem elég ennyi, az egész környező műanyag idomot cserélni kell.
Ugye ilyen gyárilag:
http://i8.photobucket.com/albums/a41/acharris05/mondeo/interior.jpg
Kell szerezned egy ilyet:
http://i2.tagstat.com/image07/8/520f/00gK001O58f.jpg
Mondjuk ez jobbkormányoshoz való, de a lényeg látszik. Itt a luk mérete már 2din-es, nem is marad hely alatta az ülésfűtés meg a TCS gombjainak.
http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/14/1371/45472129/dsc04622-4781751273062246583.JPG
Ha ilyen extrák vannak a kocsiban, akkor vagy azoknak kell a gombjait átépíteni máshova, vagy el kell gondolkodni rajta, hogy 1,5din-es fejegységet rakj be. Vagy 1din-est, amiből kicsúszik aztán felnyílik egy nagyobb kijelző. It's up to you!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4569 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 21:09:10 »

Ha 1din-est raksz bele, akkor a maradék üres részt kell egy fél din-essel eltakarni. 2din-es rádióhoz már nem elég ennyi, az egész környező műanyag idomot cserélni kell.
Ugye ilyen gyárilag:
http://i8.photobucket.com/albums/a41/acharris05/mondeo/interior.jpg
Kell szerezned egy ilyet:
http://i2.tagstat.com/image07/8/520f/00gK001O58f.jpg
Mondjuk ez jobbkormányoshoz való, de a lényeg látszik. Itt a luk mérete már 2din-es, nem is marad hely alatta az ülésfűtés meg a TCS gombjainak.
http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/14/1371/45472129/dsc04622-4781751273062246583.JPG
Ha ilyen extrák vannak a kocsiban, akkor vagy azoknak kell a gombjait átépíteni máshova, vagy el kell gondolkodni rajta, hogy 1,5din-es fejegységet rakj be. Vagy 1din-est, amiből kicsúszik aztán felnyílik egy nagyobb kijelző. It's up to you!

Köszi most már vágom hát nem tudom szeretnék később ülésfűtést mert most nincs de nem tudom egyébként ilyen műszerfalbetétet honnan lehet beszerezni??
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4570 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 23:02:54 »

yooccoo-nál ilyen gond nem volt. mivel mk1-ben 2x1 dines a középkonzol. mk2-ben van másfeles.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4571 Dátum: 2013.03.12 kedd, 07:35:37 »

Ezt most nem nagyon értem Huh? mikor 1 dines rádiót teszele be nem csak egy keretet teszel be aminek az egyik része egy sima műanyag?
Tehát igy nem vágom a 1.5 dinböl hogy lessz 2 Embarrassed
veszel egy ilyet, kivágod az elválasztót belőle és máris befér a 2 Din
ha zavarja a szemed, akkor alulra beragasztod a kivágott darabot (mint ahogy én is tettem)

http://p1.vatera.hu/photos/18/e8/6466_1_big.jpg

yooccoo-nál ilyen gond nem volt. mivel mk1-ben 2x1 dines a középkonzol. mk2-ben van másfeles.
minden csak elhatározás kérdése  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4572 Dátum: 2013.03.12 kedd, 07:41:13 »

Tehát igy nem vágom a 1.5 dinböl hogy lessz 2 Embarrassed

1.5-ből sehogy. 2x1-ből lesz 1x2.
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #4573 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 19:20:36 »

Üdv mindenkinek!

A mai nap a távirányító beadta az unalmast, csak a kulccsal tudom zárni nyitni (a duplazárat is csak kulccsal), viszont mikor beindítom azt a tesztet amivel az ajtókapcsolókat lehet tesztelni akkor a távirányító gombjaira is reagál. Valaki nem tudja véletlenül, hogy ilyenkor mi a helyzet? (csak lemerült az elem vagy dobjam ki a távirányítót)

A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4574 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 19:24:50 »

Üdv mindenkinek!

A mai nap a távirányító beadta az unalmast, csak a kulccsal tudom zárni nyitni (a duplazárat is csak kulccsal), viszont mikor beindítom azt a tesztet amivel az ajtókapcsolókat lehet tesztelni akkor a távirányító gombjaira is reagál. Valaki nem tudja véletlenül, hogy ilyenkor mi a helyzet? (csak lemerült az elem vagy dobjam ki a távirányítót)

A segítséget előre is köszönöm!
akku sarut vedd le egy negyed órára...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4575 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 20:46:37 »

hello mindenkinek
lenne egy nagyon regi es megoldhatatlan problemam remelem tudtok segiteni!
Szoval az en motorom 2200 fordulatszamnal szaggat es nem hagya abba csak ha tovig nyomom a gazt, vagy fejebb fokozatra valtok.
Nem tudom mi lehet. Csereltem: gyertyakat, gyertya szlalakat, 4 injektort, es a legszelepet. Mar jobban megyen de csak szaggat meg mar nem tudom mi tevo legyek?
Udv kozy266
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4576 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 20:52:26 »

hello mindenkinek
lenne egy nagyon regi es megoldhatatlan problemam remelem tudtok segiteni!
Szoval az en motorom 2200 fordulatszamnal szaggat es nem hagya abba csak ha tovig nyomom a gazt, vagy fejebb fokozatra valtok.
Nem tudom mi lehet. Csereltem: gyertyakat, gyertya szlalakat, 4 injektort, es a legszelepet. Mar jobban megyen de csak szaggat meg mar nem tudom mi tevo legyek?
Udv kozy266
egy helyre elég beírnod...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4577 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 20:58:20 »

egy helyre elég beírnod...

ok tudom csak nem tudom hogy hova tartozik.
egy online chat nincsen ezen ezen az oldalon?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4578 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:01:38 »

ok tudom csak nem tudom hogy hova tartozik.
egy online chat nincsen ezen ezen az oldalon?
nincs, de nem is kell.
legtöbben úgy használjuk a fórumot, hogy a legutóbbi olvasatlan hsz-okat listázzuk. így ha valamilyen témához hozzászól valaki, az megjelenik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4579 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:05:07 »

nincs, de nem is kell.
legtöbben úgy használjuk a fórumot, hogy a legutóbbi olvasatlan hsz-okat listázzuk. így ha valamilyen témához hozzászól valaki, az megjelenik.

az amikor ra kattintok a Forum ra es rogton irja a kategori melle hogy NEW
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4580 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:11:40 »

az amikor ra kattintok a Forum ra es rogton irja a kategori melle hogy NEW

?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4581 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:13:29 »

hello mindenkinek
lenne egy nagyon regi es megoldhatatlan problemam remelem tudtok segiteni!
Szoval az en motorom 2200 fordulatszamnal szaggat es nem hagya abba csak ha tovig nyomom a gazt, vagy fejebb fokozatra valtok.
Nem tudom mi lehet. Csereltem: gyertyakat, gyertya szlalakat, 4 injektort, es a legszelepet. Mar jobban megyen de csak szaggat meg mar nem tudom mi tevo legyek?
Udv kozy266
Lambda szonda lesz!13 számú biztosítékot vedd ki és ha nincs változás akkor írj és adok lambda szondát.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4582 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:16:07 »

Lambda szonda lesz!13 számú biztosítékot vedd ki és ha nincs változás akkor írj és adok lambda szondát.

OK holnap kiprobalom.
De nem lehet ezt a szondat letesztelni teszter rel? nem mutatja ki?
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #4583 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:18:05 »

akku sarut vedd le egy negyed órára...

Ok, holnap kipróbálom.
Köszi.
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4584 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:18:55 »

OK holnap kiprobalom.
De nem lehet ezt a szondat letesztelni teszter rel? nem mutatja ki?

Es kb mijen arba van az a szonda? ujonnan es hasznaltan korulbelol.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4585 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:48:27 »

Lambda szonda lesz!13 számú biztosítékot vedd ki és ha nincs változás akkor írj és adok lambda szondát.

szerintem meg nem az lesz.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4586 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:50:20 »

Es kb mijen arba van az a szonda? ujonnan es hasznaltan korulbelol.

univerzális 8ezer, gyári új 50ezer, gyári bontott 4ezer de az lutri szerintem.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4587 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:54:34 »

univerzális 8ezer, gyári új 50ezer, gyári bontott 4ezer de az lutri szerintem.

na holnap megnezem es szolok.
koszi mindent
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4588 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 22:01:45 »

na holnap megnezem es szolok.
koszi mindent
Van most három darabom ha nem kell vagy nem jó(amit kétlek) akkor vissza veszem így csak a postát bukod!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4589 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 22:14:20 »

hello mindenkinek
lenne egy nagyon regi es megoldhatatlan problemam remelem tudtok segiteni!
Szoval az en motorom 2200 fordulatszamnal szaggat es nem hagya abba csak ha tovig nyomom a gazt, vagy fejebb fokozatra valtok.
Nem tudom mi lehet. Csereltem: gyertyakat, gyertya szlalakat, 4 injektort, es a legszelepet. Mar jobban megyen de csak szaggat meg mar nem tudom mi tevo legyek?
Udv kozy266

ugyanez volt a hiba nálam 1 évvel ezelőtt. MAF szenzor (légtömegmérő) volt koszos, és ez okozta ezt a hibát. Légszűrőház után van egy kis szenzor, a légszűrőház és a gégecső közt. Húzd le róla a kábelt, és menj egy próbakört. Ha jó, akkor az volt a ludas. 2 db lyukas 15-ös Torx csavar fogja (egy ilyen komplett torx szett 1800Ft Tescoban), csavarok kiszed, óvatosan kiszed a szenzor, féktisztítóspével megfúj, ecsettel rásegít a kosz eltüntetésére (két fémesen szürke szálnak kell lennie. ha az egyik fekete, az a koszos).

Nálam e megoldotta a bajokat. DE akkor én is végignéztem lambda szondát, VSS-t, meg még ki tudja mit, mert nagyon rossz volt így járni. Végül egy nagy keresésnél véletlenül nem dugtuk vissza a MAF stekkerét, és megoldódott a hiba (lehúzott stekkerrel ne járj sokáig, mert megnő a fogyasztásod).

szerk: itt olvasható hogy nálam mi volt a hibajelenség és a megoldás:
hiba: http://mondeo.hu/index.php?topic=1452.msg618381#msg618381
megoldás: http://mondeo.hu/index.php?topic=1452.msg631006#msg631006
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.14 csütörtök, 22:23:58 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4590 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 22:18:33 »

ugyanez volt a hiba nálam 1 évvel ezelőtt. MAF szenzor (légtömegmérő) volt koszos, és ez okozta ezt a hibát. Légszűrőház után van egy kis szenzor, a légszűrőház és a gégecső közt. Húzd le róla a kábelt, és menj egy próbakört. Ha jó, akkor az volt a ludas. 2 db lyukas 15-ös Torx csavar fogja (egy ilyen komplett torx szett 1800Ft Tescoban), csavarok kiszed, óvatosan kiszed a szenzor, féktisztítóspével megfúj, ecsettel rásegít a kosz eltüntetésére (két fémesen szürke szálnak kell lennie. ha az egyik fekete, az a koszos).

Nálam e megoldotta a bajokat. DE akkor én is végignéztem lambda szondát, VSS-t, meg még ki tudja mit, mert nagyon rossz volt így járni. Végül egy nagy keresésnél véletlenül nem dugtuk vissza a MAF stekkerét, és megoldódott a hiba (lehúzott stekkerrel ne járj sokáig, mert megnő a fogyasztásod).
Nem kell oda Torx kulcs , elég a csöveket szétkötni.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4591 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 23:07:20 »

ugyanez volt a hiba nálam 1 évvel ezelőtt. MAF szenzor (légtömegmérő) volt koszos, és ez okozta ezt a hibát. Légszűrőház után van egy kis szenzor, a légszűrőház és a gégecső közt. Húzd le róla a kábelt, és menj egy próbakört. Ha jó, akkor az volt a ludas. 2 db lyukas 15-ös Torx csavar fogja (egy ilyen komplett torx szett 1800Ft Tescoban), csavarok kiszed, óvatosan kiszed a szenzor, féktisztítóspével megfúj, ecsettel rásegít a kosz eltüntetésére (két fémesen szürke szálnak kell lennie. ha az egyik fekete, az a koszos).

Nálam e megoldotta a bajokat. DE akkor én is végignéztem lambda szondát, VSS-t, meg még ki tudja mit, mert nagyon rossz volt így járni. Végül egy nagy keresésnél véletlenül nem dugtuk vissza a MAF stekkerét, és megoldódott a hiba (lehúzott stekkerrel ne járj sokáig, mert megnő a fogyasztásod).

szerk: itt olvasható hogy nálam mi volt a hibajelenség és a megoldás:
hiba: http://mondeo.hu/index.php?topic=1452.msg618381#msg618381
megoldás: http://mondeo.hu/index.php?topic=1452.msg631006#msg631006


A lehuzott maf csatitol alapertekre all at az ecu, ha mas jelado rossz akkor is jol fog mukodni az auto. Igy nem lehet kiszurni a hibat.....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4592 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 23:10:22 »

Nem kell oda Torx kulcs , elég a csöveket szétkötni.

Igy kieghet a ket kis szal, nincs legaramlat ami vissza hutse.... Es mar van is egy kukas legtomegmeroje.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4593 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 23:14:55 »

A lehuzott maf csatitol alapertekre all at az ecu, ha mas jelado rossz akkor is jol fog mukodni az auto. Igy nem lehet kiszurni a hibat.....

csak az adott szenzor értéke áll alaphelyzetre az ECU-ban, ha egy szenzor tönkremegy/lehúzod - tudtommal. Ennyi erőből ha a lambdaát iktatja ki (biztosíték kiszedéssel) akkor is alapértékre áll minden, és nem a lambdára szűkítettél, hanem az elektromos rendszerre.

Igy kieghet a ket kis szal, nincs legaramlat ami vissza hutse.... Es mar van is egy kukas legtomegmeroje.
Amit ő mond, hogy elég lehúzni álló motornál a csövet a szenzorházról, és akkor már meg lehet takarítani a szálakat. Nehezebb észrevenni a koszos szálat szerintem, meg macerásabb - főleg a felső szálat - megpucolni, de meg lehet torx nélkül. Utána csövek visszarak, összerak, és motor indít. Nem fog megégni egyik szál sem.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4594 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 23:33:51 »

csak az adott szenzor értéke áll alaphelyzetre az ECU-ban, ha egy szenzor tönkremegy/lehúzod - tudtommal. Ennyi erőből ha a lambdaát iktatja ki (biztosíték kiszedéssel) akkor is alapértékre áll minden, és nem a lambdára szűkítettél, hanem az elektromos rendszerre.
Amit ő mond, hogy elég lehúzni álló motornál a csövet a szenzorházról, és akkor már meg lehet takarítani a szálakat. Nehezebb észrevenni a koszos szálat szerintem, meg macerásabb - főleg a felső szálat - megpucolni, de meg lehet torx nélkül. Utána csövek visszarak, összerak, és motor indít. Nem fog megégni egyik szál sem.

Igen, es a tobbi erzekelo pedig adja a pontosan merz ertekeket, egy alap ertekhez? Szerintem nem, nekem mas tapasztalataim vannak. Ja igen azt a cso szethuzosdit felre ertettem Cheesy bocsi.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4595 Dátum: 2013.03.15 péntek, 00:34:38 »

Igen, es a tobbi erzekelo pedig adja a pontosan merz ertekeket, egy alap ertekhez? Szerintem nem, nekem mas tapasztalataim vannak. Ja igen azt a cso szethuzosdit felre ertettem Cheesy bocsi.

Most is lesz téli fotó az autódról?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4596 Dátum: 2013.03.15 péntek, 10:27:58 »

Most is lesz téli fotó az autódról?

Nem hála istennek  Tongue csak 2centi hó esett, viszont kutya cidri van  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4597 Dátum: 2013.03.15 péntek, 14:54:03 »

Most is lesz téli fotó az autódról?

Lőttem a kedvedért párat  Tongue



Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4598 Dátum: 2013.03.15 péntek, 15:09:16 »

Lőttem a kedvedért párat  Tongue

te most otthon vagy? ez hihetetlen, hogy sopronban ilyen idő van....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4599 Dátum: 2013.03.15 péntek, 15:16:54 »

te most otthon vagy? ez hihetetlen, hogy sopronban ilyen idő van....

Kb 1 órája csináltam a képeket  Cool most itt nincs semmi, mi már kaptunk eleget idén  Tongue
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.