Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:00:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569904 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2013.03.15 péntek, 18:16:25 »

akku sarut vedd le egy negyed órára...

Végül is nem az akkusarut vettem le, hanem a riasztó csatlakozóit és így is beindult, úgyhogy most működik rendesen!
Köszi, köszi, köszi!!! worship
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2013.03.15 péntek, 20:33:03 »

te most otthon vagy? ez hihetetlen, hogy sopronban ilyen idő van....

nagyon szep a kocsid le a kalappal!
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2013.03.15 péntek, 20:34:55 »

nagyon szep a kocsid le a kalappal!

sziasztok nalunk is most esett kb 8 cm ho.
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2013.03.15 péntek, 20:37:45 »

sziasztok nalunk is most esett kb 8 cm ho.

na de eleg az idojarasbol.
Reggel mikor begyujtom a kocsit hogy olvassza leg a vastag jeget a kijelzorol, 2 perc utan lefuladt es nem akart begyulladni egyatalan. Csak akkor gyuladt be mikor be ragtam sebessegbe es ugy probaltam gyjtani. MI lehet elfogyott a levego ?
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2013.03.15 péntek, 20:51:44 »

Hello tudna nekem segiteni valaki? a futo ventilatorom nagyon csunyan csinal megyen de csunyan bug 1x, 1x mintha szorulna. Megprobaltam leszedni de nem mozdult.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2013.03.15 péntek, 21:05:45 »

nagyon szep a kocsid le a kalappal!

Köszi! De azért jól áll neki a távolság  nyes

Hello tudna nekem segiteni valaki? a futo ventilatorom nagyon csunyan csinal megyen de csunyan bug 1x, 1x mintha szorulna. Megprobaltam leszedni de nem mozdult.

http://www.***.hu/fitting/blower_am/blower_am.htm

ezt olvasgasd  integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2013.03.15 péntek, 21:09:18 »

vicc ez a fórum! Ez demokrácia??  hehe

Kozy266 a linkben a csillagok helyére írd be n.d.smondeo pontok nélkül!
Talán bővíteni kellene a wikit! gun
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2013.03.15 péntek, 22:15:06 »

Lőttem a kedvedért párat  Tongue


Szép-szép, és a tied? nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2013.03.15 péntek, 22:23:08 »

vicc ez a fórum! Ez demokrácia??  hehe

Kozy266 a linkben a csillagok helyére írd be n.d.smondeo pontok nélkül!
Talán bővíteni kellene a wikit! gun

Nagyon koszonom ezt az oldalt, innen megtudok mindent amire szuksegem van!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2013.03.15 péntek, 23:13:38 »

Szép-szép, és a tied? nyes


Furcsa hogy van rajta festek mi? Igaz mar parszor megigertem hogy kap benzint+ gyufat nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
beans
Vendég
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2013.03.16 szombat, 23:26:21 »

Tiszteletem !

A fiammal felújítunk egy MKII TD-t (98/4 ajtós, GLX) és szeretnénk egy-két plusz kényelmi extrával felszerelni.
Érdeklődnék, hogy a rádiófrekvenciás központi zárvezérlő komfort elektronika modulja a benzines és dízel változatoknál megegyeznek-e, ill. mennyire bonyolult utólag a modul beszerelése.
A kormányoszlopról vezérelhető rádió távirányító beszerelése mennyire bonyolult, ha a rádiónál megvan a távirányító csatlakozója, hol keressem a modult ha van az autóban ?

Előre is köszönöm a segítséget !

Üdv:
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 06:05:21 »

Tiszteletem !

A fiammal felújítunk egy MKII TD-t (98/4 ajtós, GLX) és szeretnénk egy-két plusz kényelmi extrával felszerelni.
Érdeklődnék, hogy a rádiófrekvenciás központi zárvezérlő komfort elektronika modulja a benzines és dízel változatoknál megegyeznek-e, ill. mennyire bonyolult utólag a modul beszerelése.
A kormányoszlopról vezérelhető rádió távirányító beszerelése mennyire bonyolult, ha a rádiónál megvan a távirányító csatlakozója, hol keressem a modult ha van az autóban ?

Előre is köszönöm a segítséget !

Üdv:


Szia !

Azonos a két modul. A beszerelése inkább időigényes, mint nehéz. Ha alapból központzáras és csak a távirányítás hiányzik, akkor egyszerű, ill. vannak más alternatívák, pl. bicskakulcs, stb.

A kormányoszlopon lévő bajuszkapcsolótól közvetlen mennek a szálak a rádióhoz, nincsen külön modul. A beszerelés annyi, hogy vásárolnod kell egy új index+távirányító bajuszkapcsolót, mert sajna egyben van a kettő, ill. egy csereszabatos kormányoszlop borítást is, a "3." kar miatt. Az index vezetékelése és csatija megegyezik, a távirányítóhoz van egy plusz csati a szerkezeten, ami eljut a rádiókulisszába is. (ezt mond, hogy adják oda : mindkét csatit: a karét is, meg a rádióba menőét is Smiley)
Egyébként a rádiónál 4 db csatlakozó kell, hogy legyen, ha van távvezérlés is gyárilag az autóban. (két széles, vaskosabb - két kicsi, utóbbi kettőből az egyik a távirányítóé, a másik az "alap", mint telefon némítás, seb. függő hangerő, stb.)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 10:35:42 »

Szia !

Azonos a két modul. A beszerelése inkább időigényes, mint nehéz. Ha alapból központzáras és csak a távirányítás hiányzik, akkor egyszerű, ill. vannak más alternatívák, pl. bicskakulcs, stb.

A kormányoszlopon lévő bajuszkapcsolótól közvetlen mennek a szálak a rádióhoz, nincsen külön modul. A beszerelés annyi, hogy vásárolnod kell egy új index+távirányító bajuszkapcsolót, mert sajna egyben van a kettő, ill. egy csereszabatos kormányoszlop borítást is, a "3." kar miatt. Az index vezetékelése és csatija megegyezik, a távirányítóhoz van egy plusz csati a szerkezeten, ami eljut a rádiókulisszába is. (ezt mond, hogy adják oda : mindkét csatit: a karét is, meg a rádióba menőét is Smiley)
Egyébként a rádiónál 4 db csatlakozó kell, hogy legyen, ha van távvezérlés is gyárilag az autóban. (két széles, vaskosabb - két kicsi, utóbbi kettőből az egyik a távirányítóé, a másik az "alap", mint telefon némítás, seb. függő hangerő, stb.)


Miket nem tudsz te hallod  taps
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 18:32:54 »

Szia !

Azonos a két modul. A beszerelése inkább időigényes, mint nehéz. Ha alapból központzáras és csak a távirányítás hiányzik, akkor egyszerű, ill. vannak más alternatívák, pl. bicskakulcs, stb.

A kormányoszlopon lévő bajuszkapcsolótól közvetlen mennek a szálak a rádióhoz, nincsen külön modul. A beszerelés annyi, hogy vásárolnod kell egy új index+távirányító bajuszkapcsolót, mert sajna egyben van a kettő, ill. egy csereszabatos kormányoszlop borítást is, a "3." kar miatt. Az index vezetékelése és csatija megegyezik, a távirányítóhoz van egy plusz csati a szerkezeten, ami eljut a rádiókulisszába is. (ezt mond, hogy adják oda : mindkét csatit: a karét is, meg a rádióba menőét is Smiley)
Egyébként a rádiónál 4 db csatlakozó kell, hogy legyen, ha van távvezérlés is gyárilag az autóban. (két széles, vaskosabb - két kicsi, utóbbi kettőből az egyik a távirányítóé, a másik az "alap", mint telefon némítás, seb. függő hangerő, stb.)


Én úgy tudom, hogy a rádióra két fekete széles csati megy és közéjük egy kb fele akkor sárga.
A harmadik zöld stekker a CD-tár vezérlőé. A bajuszkapcsolótól nem megy közvetlen szál a rádióhoz.
Nekem anno az anyós oldali csatlakozógyűjtőhöz kellett bekötnöm.
Az viszont igaz, hogy kell másik kormányoszlop burkolat is. Alsó és felső is.
Illetve még annyi hozzáfűzni valóm van, hogy a gyári 3000-es szériás rádióval nem fog működni a kapcsoló.
Én mindenkinek a kapcsolót, a hozzá tartozó vezetéket és a burkolatokat szoktam adni és eddig mindenkinek sikerült bekötni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
beans
Vendég
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 23:25:52 »

Szia !

Azonos a két modul. A beszerelése inkább időigényes, mint nehéz. Ha alapból központzáras és csak a távirányítás hiányzik, akkor egyszerű, ill. vannak más alternatívák, pl. bicskakulcs, stb.

A kormányoszlopon lévő bajuszkapcsolótól közvetlen mennek a szálak a rádióhoz, nincsen külön modul. A beszerelés annyi, hogy vásárolnod kell egy új index+távirányító bajuszkapcsolót, mert sajna egyben van a kettő, ill. egy csereszabatos kormányoszlop borítást is, a "3." kar miatt. Az index vezetékelése és csatija megegyezik, a távirányítóhoz van egy plusz csati a szerkezeten, ami eljut a rádiókulisszába is. (ezt mond, hogy adják oda : mindkét csatit: a karét is, meg a rádióba menőét is Smiley)
Egyébként a rádiónál 4 db csatlakozó kell, hogy legyen, ha van távvezérlés is gyárilag az autóban. (két széles, vaskosabb - két kicsi, utóbbi kettőből az egyik a távirányítóé, a másik az "alap", mint telefon némítás, seb. függő hangerő, stb.)


Először is nagyon köszönöm a részletes leírást.

Alapból központizáras a szekér és már sikerült beszereznem egy benzines RF egységet, de akkor ezek szerint nem probléma a benzin-diesel kombó, gondolom csak a stekkereket kell összedugdosni és feltanítani a RF távirányítót ?
Hol találom a RF egység helyét ?
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/RF_modul_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sikerült beszereznem a bajuszkapcsoló szettet is az általad leírt konfigurációban, sőt mivel az egész kábelkorbácsot ideadták kibontottam a bajuszkapcsoló stekkeréhez tartozó nekem 6 szál vezetéket
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__korm_nyoszlop_csatlakoz__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ezek egy fekete modulba futnak és onnan 5 szál jön ki.
A modult, ill. ha nincs, hol keressem a helyét ?
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__modul_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__modul_bek_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sajnos a rádiókulissza csatlakozó hiányzik a vezetékek végéről, viszont a rádiókulisszában a két alap csatlakozó (táp és hangszóró) mellett egy kis sárga csatlakozó van az alábbi bekötéssel. Ez esetleg  helyettesítheti a hiányzó bajuszkapcsoló rádiókulissza csatlakozót ?
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__r_di_kulissza_csatlakoz__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszönöm a segítséget !

Üdv.:
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 23:34:43 »

Először is nagyon köszönöm a részletes leírást.

Alapból központizáras a szekér és már sikerült beszereznem egy benzines RF egységet, de akkor ezek szerint nem probléma a benzin-diesel kombó, gondolom csak a stekkereket kell összedugdosni és feltanítani a RF távirányítót ?
Hol találom a RF egység helyét ?
a kesztyűtartó mögött a tűzfalra van felcsavarozva.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 01:40:36 »

Először is nagyon köszönöm a részletes leírást.

Alapból központizáras a szekér és már sikerült beszereznem egy benzines RF egységet, de akkor ezek szerint nem probléma a benzin-diesel kombó, gondolom csak a stekkereket kell összedugdosni és feltanítani a RF távirányítót ?
Hol találom a RF egység helyét ?
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/RF_modul_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sikerült beszereznem a bajuszkapcsoló szettet is az általad leírt konfigurációban, sőt mivel az egész kábelkorbácsot ideadták kibontottam a bajuszkapcsoló stekkeréhez tartozó nekem 6 szál vezetéket
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__korm_nyoszlop_csatlakoz__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ezek egy fekete modulba futnak és onnan 5 szál jön ki.
A modult, ill. ha nincs, hol keressem a helyét ?
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__modul_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__modul_bek_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sajnos a rádiókulissza csatlakozó hiányzik a vezetékek végéről, viszont a rádiókulisszában a két alap csatlakozó (táp és hangszóró) mellett egy kis sárga csatlakozó van az alábbi bekötéssel. Ez esetleg  helyettesítheti a hiányzó bajuszkapcsoló rádiókulissza csatlakozót ?
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__r_di_kulissza_csatlakoz__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszönöm a segítséget !

Üdv.:


Igazán nincs mit. Wink

Vilónak is igaza van, nem keresgéltem soha a modult. Sőt, ha Te nem fotózod le, nem is gondoltam volna, hogy van. Grin (azt sem értem, hogy minek... más autóknál nem volt ilyen, legalábbis amit láttam... az átpakolást pedig sajna nem én végeztem, hanem egy gyökér villanyász... Sad viszont nekem a donorban is 4db csati volt CD-tár nélkül - ebből indultam ki - tárral együtt már 5 lenne)

Mert ahogy nézem (Ford 5000 RDS):


... a zöld helyére menne a CD-tár csatija, amit Viló mondott, a Te sárgád középre (ami a leírások alapján VSS-t, telefon némítás-t és valami plusz szálat tartalmaz). Viszont van egy hely a sárga fölé/alá/mellé Smiley ahova elméletileg a távirányító csatlakozna.

A lábkiosztás : http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3_l%C3%A1bkioszt%C3%A1sok

Tehát Nálad hiányzik az 5-ből két csati, az egyik a CD-táré, ami logikus, a másik lenne a távirányító csatija. (kikapnám szó nélkül a saját rádiómat, hogy lefotózzam a csatikat, de nekem már nem a gyári 1.5din-es Ford fejegységem van, hanem egy 1din-es JVC, ami már ISO átalakítóval megy, azt meg szétszedni /mármint az egész hóbelebancot/ nem szeretném)

Nekem így tűnik most a helyzet, persze tévedhetek. Cheesy

Bár még nincs veszve semmi, faterom Galaxyja multikormányos és 6006e-s fej van benne, ott meg lesz a 4db csati. (CD-tár nélkül)
Ha szeretnéd akkor lefotózom. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 09:09:47 »

Igazán nincs mit. Wink

Vilónak is igaza van, nem keresgéltem soha a modult. Sőt, ha Te nem fotózod le, nem is gondoltam volna, hogy van. Grin (azt sem értem, hogy minek... más autóknál nem volt ilyen, legalábbis amit láttam... az átpakolást pedig sajna nem én végeztem, hanem egy gyökér villanyász... Sad viszont nekem a donorban is 4db csati volt CD-tár nélkül - ebből indultam ki - tárral együtt már 5 lenne)

Mert ahogy nézem (Ford 5000 RDS):
...
... a zöld helyére menne a CD-tár csatija, amit Viló mondott, a Te sárgád középre (ami a leírások alapján VSS-t, telefon némítás-t és valami plusz szálat tartalmaz). Viszont van egy hely a sárga fölé/alá/mellé Smiley ahova elméletileg a távirányító csatlakozna.

A lábkiosztás : http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3_l%C3%A1bkioszt%C3%A1sok

Tehát Nálad hiányzik az 5-ből két csati, az egyik a CD-táré, ami logikus, a másik lenne a távirányító csatija. (kikapnám szó nélkül a saját rádiómat, hogy lefotózzam a csatikat, de nekem már nem a gyári 1.5din-es Ford fejegységem van, hanem egy 1din-es JVC, ami már ISO átalakítóval megy, azt meg szétszedni /mármint az egész hóbelebancot/ nem szeretném)

Nekem így tűnik most a helyzet, persze tévedhetek. Cheesy

Bár még nincs veszve semmi, faterom Galaxyja multikormányos és 6006e-s fej van benne, ott meg lesz a 4db csati. (CD-tár nélkül)
Ha szeretnéd akkor lefotózom. Smiley

Óha.. lehet itt-ott szívás lesz; nekem ami fejegységeim vannak (eredeti 5000-es, ill. vettem utólag 6000-est, hogy legyen legalább CD-játszó is), azokon nincs rajta ekkora csatlakozó, csak a kisebbik sárgához való. Úgy néz ki, mint ezen a képen:
http://thomyka.web.elte.hu/ford5000connector.jpg
Ha ilyen a rádió, akkor:
1.) vagy nem lehet rá remote controllert kötni
2.) jobb esetben a telefon némítás és egyebek dolgait nem lehet rákötni
Sajnos nem tudom melyik verzió él, de mindenképp nézz utána, lehet kell másik fejegységet is szerezned ha nem a nagyobbik csatihoz való a hátulja!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 09:51:52 »

Óha.. lehet itt-ott szívás lesz; nekem ami fejegységeim vannak (eredeti 5000-es, ill. vettem utólag 6000-est, hogy legyen legalább CD-játszó is), azokon nincs rajta ekkora csatlakozó, csak a kisebbik sárgához való. Úgy néz ki, mint ezen a képen:
http://thomyka.web.elte.hu/ford5000connector.jpg
Ha ilyen a rádió, akkor:
1.) vagy nem lehet rá remote controllert kötni
2.) jobb esetben a telefon némítás és egyebek dolgait nem lehet rákötni
Sajnos nem tudom melyik verzió él, de mindenképp nézz utána, lehet kell másik fejegységet is szerezned ha nem a nagyobbik csatihoz való a hátulja!

Nekem volt már mind a két féle 6000-es és mind a kettővel működött.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
beans
Vendég
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 11:29:03 »

Igazán nincs mit. Wink

Vilónak is igaza van, nem keresgéltem soha a modult. Sőt, ha Te nem fotózod le, nem is gondoltam volna, hogy van. Grin (azt sem értem, hogy minek... más autóknál nem volt ilyen, legalábbis amit láttam... az átpakolást pedig sajna nem én végeztem, hanem egy gyökér villanyász... Sad viszont nekem a donorban is 4db csati volt CD-tár nélkül - ebből indultam ki - tárral együtt már 5 lenne)

Mert ahogy nézem (Ford 5000 RDS):


... a zöld helyére menne a CD-tár csatija, amit Viló mondott, a Te sárgád középre (ami a leírások alapján VSS-t, telefon némítás-t és valami plusz szálat tartalmaz). Viszont van egy hely a sárga fölé/alá/mellé Smiley ahova elméletileg a távirányító csatlakozna.

A lábkiosztás : http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3_l%C3%A1bkioszt%C3%A1sok

Tehát Nálad hiányzik az 5-ből két csati, az egyik a CD-táré, ami logikus, a másik lenne a távirányító csatija. (kikapnám szó nélkül a saját rádiómat, hogy lefotózzam a csatikat, de nekem már nem a gyári 1.5din-es Ford fejegységem van, hanem egy 1din-es JVC, ami már ISO átalakítóval megy, azt meg szétszedni /mármint az egész hóbelebancot/ nem szeretném)

Nekem így tűnik most a helyzet, persze tévedhetek. Cheesy

Bár még nincs veszve semmi, faterom Galaxyja multikormányos és 6006e-s fej van benne, ott meg lesz a 4db csati. (CD-tár nélkül)
Ha szeretnéd akkor lefotózom. Smiley

A középső csatlakozókkal én már pipázgattam egy sort.
Mikor megvettem az MK3-at egy „tekergetős”  6000 CD fejegység volt benne, ami nem működött. Sikerült szereznem egy „nyomkodós” 6000 CD fejegységet aminek mindkét nagy csatlakozója megegyezett (táp, hangszóró) viszont az MK3 kormányoszlop rádió távirányítójának a csatlakozója nem illett a „nyomkodós” 6000 CD fejegység középső csatlakozójába, mivel nagyobb, pont akkora mint a képen látható középső csatlakozó hely, ami nálam egy csatlakozó az MK3-nál.

Üdv:
Naplózva
beans
Vendég
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 11:53:57 »

Én úgy tudom, hogy a rádióra két fekete széles csati megy és közéjük egy kb fele akkor sárga.
A harmadik zöld stekker a CD-tár vezérlőé. A bajuszkapcsolótól nem megy közvetlen szál a rádióhoz.
Nekem anno az anyós oldali csatlakozógyűjtőhöz kellett bekötnöm.
Az viszont igaz, hogy kell másik kormányoszlop burkolat is. Alsó és felső is.
Illetve még annyi hozzáfűzni valóm van, hogy a gyári 3000-es szériás rádióval nem fog működni a kapcsoló.
Én mindenkinek a kapcsolót, a hozzá tartozó vezetéket és a burkolatokat szoktam adni és eddig mindenkinek sikerült bekötni.

Köszönöm az eddigi segítséget !

Esetleg tudnál tovább segíteni, hogy hol találom az „anyós oldali csatlakozógyűjtőt” ?
Megegyezhet ezzel a modullal ?
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__modul_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
és csak be kell kötni az autóban lévő csatlakozógyűjtő megfelelő helyére a bajúszkapcsolótól érkező felhajtott 6 szálat,
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__modul_bek_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
és mivel a rádiókulisszában be van vezetékelve a kis sárga csatlakozó, (valószímnűleg a csatlakozógyűjtőtől)
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__r_di_kulissza_csatlakoz__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
lehet hogy kész is a varázslat ?

Üdv:javascript:void(0);
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 13:27:28 »

Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek a műszercsoport háttérvilágítás átszerelését LED-esre. Ez a 2. projektem, az elsőt nincsen pofám megmutatni. :-( Csúcsa lett a belső kivitelezés, bár jól néz ki működés közben. :-) Én nem akartam más színre "festeni" a műszercsoport megvilágítását, maradtam mindkettő esetben a zöldnél. Nekem tetszik. A képeken látható az a jelenlegi autómba készült, SMD LED-ekkel. Aki jártasabb az elektronikában, annak kicsit több mint fél napjába telik a kivitelezése. Az hogy mennyi LED-et raksz bele egyéni döntés, de nekem ez a mennyiség bevált. Nincsen további gond a izzócserékkel, és jobban néz ki és persze nem sárga hanem fehér a mutató. Ami ugye színezhető igény szerint. :-) Nem írok előtét ellenállás értékeket, mert a csoportosítás tetszés szerinti, és a felhasznált LED-ek nyitófeszültségétől is függ. A LED-ek ilyenek és innen valók: http://u-led.hu/termek/smd-5050---hideg-feher-50db-csomag (remélem nem probléma a reklám). A visszajelző izzók túlnyomó többségét is ki lehet cserélni LED-re. Nálam a távolsági fény, az index visszajelzők, az első hátsó ködlámpa, a tartalék üzemanyag és a kézifék visszajelzője LED-es már. Megfelelő színű LED-ek szükségesek a piros fényekhez, a sárga a zöld és a kék helyekre mehet fehér LED. A piros helyeken a fehér LED érdekes rózsaszínes visszajelzést produkál ami elég csúnya. A légzsák és az ABS visszajelzője gyárilag is LED-es. A képek a kivitelezést folyamatában mutatják. :-) Ha valakinek kedve támad az átalakításra, szívesen segítek neki.

http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06893_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06895_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06896_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06898_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06899_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06900_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06901_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06902_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06905_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06906_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06907_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 14:19:37 »

Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek a műszercsoport háttérvilágítás átszerelését LED-esre. Ez a 2. projektem, az elsőt nincsen pofám megmutatni. :-( Csúcsa lett a belső kivitelezés, bár jól néz ki működés közben. :-) Én nem akartam más színre "festeni" a műszercsoport megvilágítását, maradtam mindkettő esetben a zöldnél. Nekem tetszik. A képeken látható az a jelenlegi autómba készült, SMD LED-ekkel. Aki jártasabb az elektronikában, annak kicsit több mint fél napjába telik a kivitelezése. Az hogy mennyi LED-et raksz bele egyéni döntés, de nekem ez a mennyiség bevált. Nincsen további gond a izzócserékkel, és jobban néz ki és persze nem sárga hanem fehér a mutató. Ami ugye színezhető igény szerint. :-) Nem írok előtét ellenállás értékeket, mert a csoportosítás tetszés szerinti, és a felhasznált LED-ek nyitófeszültségétől is függ. A LED-ek ilyenek és innen valók: http://u-led.hu/termek/smd-5050---hideg-feher-50db-csomag (remélem nem probléma a reklám). A visszajelző izzók túlnyomó többségét is ki lehet cserélni LED-re. Nálam a távolsági fény, az index visszajelzők, az első hátsó ködlámpa, a tartalék üzemanyag és a kézifék visszajelzője LED-es már. Megfelelő színű LED-ek szükségesek a piros fényekhez, a sárga a zöld és a kék helyekre mehet fehér LED. A piros helyeken a fehér LED érdekes rózsaszínes visszajelzést produkál ami elég csúnya. A légzsák és az ABS visszajelzője gyárilag is LED-es. A képek a kivitelezést folyamatában mutatják. :-) Ha valakinek kedve támad az átalakításra, szívesen segítek neki.

http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06893_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06895_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06896_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06898_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06899_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06900_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06901_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06902_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06905_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06906_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06907_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Szép munka!
de ennél van gyorsabb megoldás is  Tongue kb1óra.
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl4ZFwVR
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl4ZFgVR
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl4ZGQVR
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl4ZGAVR
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl4ZQAVR
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl4ZQwVR
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 14:31:34 »

Köszönöm az eddigi segítséget !

Esetleg tudnál tovább segíteni, hogy hol találom az „anyós oldali csatlakozógyűjtőt” ?
Megegyezhet ezzel a modullal ?
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__modul_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
és csak be kell kötni az autóban lévő csatlakozógyűjtő megfelelő helyére a bajúszkapcsolótól érkező felhajtott 6 szálat,
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__modul_bek_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
és mivel a rádiókulisszában be van vezetékelve a kis sárga csatlakozó, (valószímnűleg a csatlakozógyűjtőtől)
http://kepfeltoltes.hu/view/130317/R_di__t_vir_ny_t__r_di_kulissza_csatlakoz__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
lehet hogy kész is a varázslat ?

Üdv:javascript:void(0);


Én nem raktam be sehova semmilyen modult, csak a sárga vezetéket (légzsák) cseréltem ki.
A csatlakozógyűjtő alatt a padlótér és a műszerfal köteg csatlakozási pontját értem.
Anyós oldal küszöbtakaró eleje mögött.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 14:39:42 »



Köszi! A tiéd se kutya, az is szép munka, de én ár/érték arányban döntöttem az én módszeremnél. Nem kívántam költeni LED szalagra, és az én általam, 15V-ra kiszámolt előtét ellenállásokkal jobban bízom a technikában. A LED szalagoknak az a hátránya, hogy 12V-ra vannak méretezve -ha egyáltalán tisztességesen vannak- és ugye az autóban csak álló helyzetben van 12.5V körüli feszültség. Az én ellenállásaim nem 1/4W-osak, mint a szalagban az SMD ellenállások, így a keletkezett hőt is hamarabb túlélik. Persze lehet hogy én dramatizálom túl a dolgot, de e téren kicsit maximalista vagyok. :-) A belső világításaim is 1W-os LED-ekkel vannak már szerelve, nincsen kedvem izzókat cserélgetni és fűteni feleslegesen az utasteret. Mert ugye egy 10W-os szofita izzó kb 0.5W-nyi fényt produkál, a többit elfűti, a LED mégiscsak 60% körüli hatásfokkal dolgozik. Így az standard széles -nem gülüs- utastér világításba belekerült 4db 1W-os LED, és hátra az utasülések fölé egy gülüs lámpatestbe 2db 1W-os LED. :-) Elöl mindjárt 4W-nyi LED dolgozik, ebből kb 2.5W az fény is. Kicsit jobban lehet látni az autóban. :-) Gyakorlatilag az autó belső részében 99%-ban LED-es minden világításom. Nem szeretem a felesleges pazarlást, ezért van már LED-es menetfényem is, ne menjen feleslegesen ~15A.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 14:55:31 »



Köszi! A tiéd se kutya, az is szép munka, de én ár/érték arányban döntöttem az én módszeremnél. Nem kívántam költeni LED szalagra, és az én általam, 15V-ra kiszámolt előtét ellenállásokkal jobban bízom a technikában. A LED szalagoknak az a hátránya, hogy 12V-ra vannak méretezve -ha egyáltalán tisztességesen vannak- és ugye az autóban csak álló helyzetben van 12.5V körüli feszültség. Az én ellenállásaim nem 1/4W-osak, mint a szalagban az SMD ellenállások, így a keletkezett hőt is hamarabb túlélik. Persze lehet hogy én dramatizálom túl a dolgot, de e téren kicsit maximalista vagyok. :-) A belső világításaim is 1W-os LED-ekkel vannak már szerelve, nincsen kedvem izzókat cserélgetni és fűteni feleslegesen az utasteret. Mert ugye egy 10W-os szofita izzó kb 0.5W-nyi fényt produkál, a többit elfűti, a LED mégiscsak 60% körüli hatásfokkal dolgozik. Így az standard széles -nem gülüs- utastér világításba belekerült 4db 1W-os LED, és hátra az utasülések fölé egy gülüs lámpatestbe 2db 1W-os LED. :-) Elöl mindjárt 4W-nyi LED dolgozik, ebből kb 2.5W az fény is. Kicsit jobban lehet látni az autóban. :-) Gyakorlatilag az autó belső részében 99%-ban LED-es minden világításom. Nem szeretem a felesleges pazarlást, ezért van már LED-es menetfényem is, ne menjen feleslegesen ~15A.

Élőben még szebb smile bírni fogja, az üzlet tulajdonosa garantálta eljen, ha még is panaszom lenne cseréli.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 15:00:51 »

Élőben még szebb smile bírni fogja, az üzlet tulajdonosa garantálta eljen, ha még is panaszom lenne cseréli.


Úgy legyen! Elég sok rossz tapasztalatom volt már a rosszul számolt vagy nem számolt ellenállásokkal, ezért vannak kétségeim. Ami biztos mindkettőnk részéről, hogy szebb lett a műszercsoportunk! :-)
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 15:02:48 »

Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek a műszercsoport háttérvilágítás átszerelését LED-esre. Ez a 2. projektem, az elsőt nincsen pofám megmutatni. :-( Csúcsa lett a belső kivitelezés, bár jól néz ki működés közben. :-) ...
http://kepfeltoltes.hu/view/130318/DSC06906_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
...

Űűűűhe! Durván jó lett!  taps worship A'sszem az ST200-ba bele fogom én is szerelni : nyes
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 15:15:40 »



Úgy legyen! Elég sok rossz tapasztalatom volt már a rosszul számolt vagy nem számolt ellenállásokkal, ezért vannak kétségeim. Ami biztos mindkettőnk részéről, hogy szebb lett a műszercsoportunk! :-)

470  kevés, az biztos, nekem kiégett a fényszóró kapcsolóból a ledesítés  eplus2 de a többi kapcsoló érdekes mód bírja.
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl1NFwVR

ezek bírják
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl1NGAVR
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl1NQAVR
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 15:23:01 »

Űűűűhe! Durván jó lett!  taps worship A'sszem az ST200-ba bele fogom én is szerelni : nyes


Köszi, így 2. nekifutásra végeztem vele 3-4 óra alatt. Elsőre azért az több idő lesz, azért írtam annyi időt. ST200-ban biztosan tuti lesz... Persze más szériákban is. Én előzőleg egy '97-es GLX-ben csináltam meg, az volt az előző autóm. Az az autó jelenleg cimborámnál van, ő élvezi a használatát. Abban is szinte teljes LED-esítés volt. Szerintem külön jól néz ki a klímavezérlő LED-del. Szép élénkek a piros és kék színek a hőmérséklet állításnál.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 15:31:04 »

470  kevés, az biztos, nekem kiégett a fényszóró kapcsolóból a ledesítés  eplus2 de a többi kapcsoló érdekes mód bírja.
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl1NFwVR

ezek bírják
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl1NGAVR
http://imagerz.com/QE8SC0tvAwMBXl1NQAVR


Én azt javaslom, ha veszel is utólag T5-ös vagy T10-es LED-et, mindenképpen ki kell számolni az ellenállást 15V-ra, egyébként az általad leírt eredmény lesz a vége inkább előbb mint utóbb. A 470ohm az elég karcsú, ha a LED nyitófeszültsége 3V, az 15V-tal és 20mA-rel számolva mindjárt 600ohm-nak kellene lennie. Az ellenállás teljesítményének meg ~0.3W-osnak illik lenni. Amiket én vettem T5 és T10 viszonylatban, azok kerültek a műszercsoport visszajelzőibe, azok nem mennek sokat, ott nem foglalkoztam az ellenállások cseréjével.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 15:38:26 »



Én azt javaslom, ha veszel is utólag T5-ös vagy T10-es LED-et, mindenképpen ki kell számolni az ellenállást 15V-ra, egyébként az általad leírt eredmény lesz a vége inkább előbb mint utóbb. A 470ohm az elég karcsú, ha a LED nyitófeszültsége 3V, az 15V-tal és 20mA-rel számolva mindjárt 600ohm-nak kellene lennie. Az ellenállás teljesítményének meg ~0.3W-osnak illik lenni. Amiket én vettem T5 és T10 viszonylatban, azok kerültek a műszercsoport visszajelzőibe, azok nem mennek sokat, ott nem foglalkoztam az ellenállások cseréjével.

jól mondod, ilyen volt itthon 1évet bírt  vigyor3 de nem baj majd nyáron cserélem őket 600asra, úgy is vissza akarom építeni a kapcsolók színét zöldre  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 15:46:06 »

jól mondod, ilyen volt itthon 1évet bírt  vigyor3 de nem baj majd nyáron cserélem őket 600asra, úgy is vissza akarom építeni a kapcsolók színét zöldre  smile


Helyes! Építsd is vissza, ha már zöldben utazunk... :-)
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 20:41:55 »

Köszi! De azért jól áll neki a távolság  nyes

http://www.***.hu/fitting/blower_am/blower_am.htm

ezt olvasgasd  integet2

szia nagyon szepen koszonim az oldalt rengeteg dolgot tanultam, ebol az oldalbol.
Es javitottam dolgokat is  a kocsin.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 20:44:39 »

szia nagyon szepen koszonim az oldalt rengeteg dolgot tanultam, ebol az oldalbol.
Es javitottam dolgokat is  a kocsin.

Szia!

Örülök! smile
Ne nekem köszönd, én csak egy linket dobtam. Az oldal készítőit illeti......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 20:47:07 »

Szia!

Örülök! smile
Ne nekem köszönd, én csak egy linket dobtam. Az oldal készítőit illeti......
csak próbáltál...
aztán magyaráztad, hogyan kell értelmezni...
már beszharok ezen az egészen... taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 21:06:01 »

csak próbáltál...
aztán magyaráztad, hogyan kell értelmezni...
már beszharok ezen az egészen... taps

á.....komolyan hallod, kezd olyan lenni mint a politika, csak a mellébeszéd megy  action  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
petters
Vendég
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2013.03.19 kedd, 15:24:30 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni fedcomp bekötés beszerzés ügyben.Az autóm 98' glx mk2 mondeo és semmi előkészítése nincs,miket kell beszereznem trip computeren kívűl.
 
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2013.03.19 kedd, 18:19:25 »

Sziasztok! Nem fűt a jobbos elektromos tükröm. A csatlakozót szétszedtem, megpucoltam, de semmi változás. Az Orionomnál ilyenkor az volt a megoldás, hogy lepattintottam a tükörlapot, és ott is megpucoltam a csatikat. Itt is hasonlóan kellene tennem? Elég necces volt akkoriban is ez a művelet, asszem 1 tükörlapot el is törtem...  szomoru1
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:42:23 »

Érdekes dologra lettem figyelmes megint nyit és zár a jobb első ajtóm a központira megjavítja önmagát vagy kiolvadt nem tudom XD
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:47:02 »

Segítséget szeretnék kérni fedcomp bekötés beszerzés ügyben.Az autóm 98' glx mk2 mondeo és semmi előkészítése nincs,miket kell beszereznem trip computeren kívűl.
Fedkomp Smiley, külső hömérő, egy csomó madzag és csatlakozó. Esetleg még biztosíték.
Asszem igazából csak ennyi.

Sziasztok! Nem fűt a jobbos elektromos tükröm. A csatlakozót szétszedtem, megpucoltam, de semmi változás. Az Orionomnál ilyenkor az volt a megoldás, hogy lepattintottam a tükörlapot, és ott is megpucoltam a csatikat. Itt is hasonlóan kellene tennem? Elég necces volt akkoriban is ez a művelet, asszem 1 tükörlapot el is törtem...  szomoru1
Valahogy úgy, talán nem annyira törékeny a tükör, de azért vigyázz vele Smiley.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2013.03.20 szerda, 06:16:26 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni fedcomp bekötés beszerzés ügyben.Az autóm 98' glx mk2 mondeo és semmi előkészítése nincs,miket kell beszereznem trip computeren kívűl.
 

Szia ! Ezt nézd meg először : http://www.mirez.co.uk/Trips.htm

Érdekes dologra lettem figyelmes megint nyit és zár a jobb első ajtóm a központira megjavítja önmagát vagy kiolvadt nem tudom XD

Utóbbi... Sad Valami nem f@sza ott sem, nálam az MK2-es hátsó zárakból hidegben a balos nem ment, most megy... (bár az egy összekókányolás, vissza kell építenem MK1-re...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2013.03.20 szerda, 08:50:00 »

Sziasztok! Nem fűt a jobbos elektromos tükröm. A csatlakozót szétszedtem, megpucoltam, de semmi változás. Az Orionomnál ilyenkor az volt a megoldás, hogy lepattintottam a tükörlapot, és ott is megpucoltam a csatikat. Itt is hasonlóan kellene tennem? Elég necces volt akkoriban is ez a művelet, asszem 1 tükörlapot el is törtem...  szomoru1

Na ez a gond nálam is megvan, pedig a fűtőszál nem szakadt.. Mindegy, a lényeg a szétszedéshez:
tekerd be telsesen belülre a tükröt, akkor kívülről már annyira meg lehet feszegetni, hogy ki tudd egy csavarhúzóval mindenfajta törés nélkül pattintani. 4 körömmel kapaszkodik egyébként, a sarkok irányába. Elég a két külsőt óvatosan lepattintani, a belsők már jönnek a tükörrel együtt.
Viszont! Ha valakinek van ötlete, akkor plíz help:
eredetileg fűthető szélvédő volt a kocsiban, ezt kb. 9 éve lecserélték egy normál darabra. Lehetséges, hogy emiatt nem kapja meg a delejt a tükörfűtés? Nem hinném, hogy sorosan lennének kötve, de gyanús a dolog anyway.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:49:58 »

...
Viszont! Ha valakinek van ötlete, akkor plíz help:
eredetileg fűthető szélvédő volt a kocsiban, ezt kb. 9 éve lecserélték egy normál darabra. Lehetséges, hogy emiatt nem kapja meg a delejt a tükörfűtés? Nem hinném, hogy sorosan lennének kötve, de gyanús a dolog anyway.
A külső tükrök fűtése a hátsó szélvédő fűtésével van 1 körön. - legalábbis Mk1 esetén így van, de nem hiszem, hogy változtattak volna.
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:44:34 »

Sziasztok

Korabban kertem segitseget a kocsim 2200 nal szaggatot.
Sok megoldast hallottam itt de vegil a MAF senzor volt megtakaritottam es megyen mintha kicsereltem volna a motort.
De mosmar nehezebben gyullad! Lehet valahol akitani a gyujtason?
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:50:08 »

Na ez a gond nálam is megvan, pedig a fűtőszál nem szakadt.. Mindegy, a lényeg a szétszedéshez:
tekerd be telsesen belülre a tükröt, akkor kívülről már annyira meg lehet feszegetni, hogy ki tudd egy csavarhúzóval mindenfajta törés nélkül pattintani. 4 körömmel kapaszkodik egyébként, a sarkok irányába. Elég a két külsőt óvatosan lepattintani, a belsők már jönnek a tükörrel együtt.
Viszont! Ha valakinek van ötlete, akkor plíz help:
eredetileg fűthető szélvédő volt a kocsiban, ezt kb. 9 éve lecserélték egy normál darabra. Lehetséges, hogy emiatt nem kapja meg a delejt a tükörfűtés? Nem hinném, hogy sorosan lennének kötve, de gyanús a dolog anyway.

A fűthető tükör a hátsó szélvédőfűtésre van kötve. Leszedtem a tükörlapot, törés nélkül  vigyor3 megpucoltam a csatlakozókat, de sajnos nem javult meg... szomoru1 legközelebb ha lesz időm szétszedem megint és rámérek voltmérővel h kap e áramot. Ezután valószínűleg veszek egy bontott tükörlapot  Cheesy
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:51:34 »

Es ha mar itt vagyok az ajtoim nem nyillanak kulcsrol amiota vettem csak az anyos oldal-rol.
Akarhol meg alok soha nem zarom be az ajtot mert korulmenyes kinyitni.
A central zar mukodik bezarja mindet kulcsrol es belorol kinyissa mindet.
Szeretnem megjavitani magam. Par kepet javaslatot, vagy videot varok tolletek.
Elore is koszi.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2013.03.20 szerda, 19:16:54 »

Es ha mar itt vagyok az ajtoim nem nyillanak kulcsrol amiota vettem csak az anyos oldal-rol.
Akarhol meg alok soha nem zarom be az ajtot mert korulmenyes kinyitni.
A central zar mukodik bezarja mindet kulcsrol es belorol kinyissa mindet.
Szeretnem megjavitani magam. Par kepet javaslatot, vagy videot varok tolletek.
Elore is koszi.

veszel egy másik b1 zárat, elviszed egy kulcsmásolóba, és megkéred, hogy a zárat alakítsa át a kulcsodhoz. Valószínűleg a zárhenger lamellái elkoptak, így cserés. Ezt a műveletet mindennel együtt 5-6k-ból megúszod kb.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2013.03.20 szerda, 19:19:52 »

veszel egy másik b1 zárat, elviszed egy kulcsmásolóba, és megkéred, hogy a zárat alakítsa át a kulcsodhoz. Valószínűleg a zárhenger lamellái elkoptak, így cserés. Ezt a műveletet mindennel együtt 5-6k-ból megúszod kb.

Akkor ithon nem tudom megoldani valami praktikaval?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2013.03.20 szerda, 20:44:44 »

A fűthető tükör a hátsó szélvédőfűtésre van kötve. Leszedtem a tükörlapot, törés nélkül  vigyor3 megpucoltam a csatlakozókat, de sajnos nem javult meg... szomoru1 legközelebb ha lesz időm szétszedem megint és rámérek voltmérővel h kap e áramot. Ezután valószínűleg veszek egy bontott tükörlapot  Cheesy

Grat a sikeres szereléshez  eljen legalábbis hogy nem tört el..  vigyor3 ellenállást mértél a fűtőszálon?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.