Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:25:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2565902 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5200 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:05:07 »

Jó estét! Leteszteltem a digit klímát s 52 hibakódot jelzett. Short in sun load sensor circuit ez a napfény érzékelőt jelenti?  Köszönöm!


A napfényszenzor áramkörében van valami grimbusz.
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5201 Dátum: 2013.08.03 szombat, 14:24:10 »

Sziasztok!

Vettem egy univerzális cuccot a központi zárhoz , hogy távirányítható legyen. Na most le bontottam a kárpitot és le húztam a kp zár csatlakozòját, teljesen más színű minden kábel, mint a univerzális kütyün. Neten semmi leírást nem láttam a kábelezésről, számomra érthetőt legalábbis. Tudtok valami tanácsot adni, hogy derítsem ki mi hová megy? 98 as mondeo...
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5202 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:46:07 »

Egérmozimban nem alszik el a féklámpa visszajelző, segítsetek lécci hol keressem a hiba okát!Vicceseknek üzenem a féklámpa izzók jók! nyes
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5203 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:52:20 »

Egérmozimban nem alszik el a féklámpa visszajelző, segítsetek lécci hol keressem a hiba okát!Vicceseknek üzenem a féklámpa izzók jók! nyes
és működik is a féklámpád amikor kell? mármint arra célzok, a kapcsoló a pedálnál jó?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5204 Dátum: 2013.08.03 szombat, 23:39:46 »

Egérmozimban nem alszik el a féklámpa visszajelző, segítsetek lécci hol keressem a hiba okát!Vicceseknek üzenem a féklámpa izzók jók! nyes
A csomagtartó ajtóban lévő pótféklámpa egyik izzója égett ki.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5205 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 16:08:09 »

minden világít hátul
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5206 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 16:28:58 »

minden világít hátul
Akkor passz.  szomoru1
Mi a pontos jelenség?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5207 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 17:48:56 »

Akkor passz.  szomoru1
Mi a pontos jelenség?
Az, hogy az első fékpedál benyomásra nem alszik el az AWS kijelzőn a féklámpa működését visszajelző két piros lámpa.Összes izzó működik. Végül is az a kérdés honnan kapja vissza a jelet .
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5208 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 17:57:16 »

Az, hogy az első fékpedál benyomásra nem alszik el az AWS kijelzőn a féklámpa működését visszajelző két piros lámpa.Összes izzó működik. Végül is az a kérdés honnan kapja vissza a jelet .


Én úgy tudom hogy van egy relé a bal hátul, ahol a lámpatest van. Leveszed a belső kárpitot és lesz egy asszem narancssárga relé. Elvileg az az AWS féklámpa visszajelzés reléje, de az izzóellenőrző modul az elöl van a bal lábadnál a biztitábla bal oldalánál. Onnan indul ki az izzó ellenőrzés. Elvileg hajlamos a meghibásodásra, nálam is át kellene nézni nehogy később meglepi legyen.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5209 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 18:58:00 »

Az, hogy az első fékpedál benyomásra nem alszik el az AWS kijelzőn a féklámpa működését visszajelző két piros lámpa.Összes izzó működik. Végül is az a kérdés honnan kapja vissza a jelet .
Féklámpa izzók is jók, akkor passz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5210 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 20:10:23 »

Féklámpa izzók is jók, akkor passz.
ragaszd le fekete szigszalaggal. Haszontalan extra  eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5211 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 21:13:42 »

ragaszd le fekete szigszalaggal. Haszontalan extra  eplus2
Ne nekem írd!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5212 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 21:50:55 »

Ne nekem írd!  Wink

szkúzi  integet2
Naplózva
T77
Vendég
« Új hozzászólás #5213 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 00:51:18 »

Sziasztok!

Vettem egy univerzális cuccot a központi zárhoz , hogy távirányítható legyen. Na most le bontottam a kárpitot és le húztam a kp zár csatlakozòját, teljesen más színű minden kábel, mint a univerzális kütyün. Neten semmi leírást nem láttam a kábelezésről, számomra érthetőt legalábbis. Tudtok valami tanácsot adni, hogy derítsem ki mi hová megy? 98 as mondeo...
Szia!
Én a kesztyű tartó mögött helyet foglaló cetrálzár modulra kötöttem rá csak most nem működik a riasztó mudul.
a bekötés biztos hogy jó de az áramot rossz helyről vettem. A modul mellet van egy üres csati benne 4 lábbal, + és - is.
gyújtás nélkül is és gyújtással is. Menet közben ki derült, hogy az irányjelző megszakítja az áramot, és midig újra indult a riasztó mudul. Lehet hogy ez nem tetszett neki.
Ha érdekel megnézem melyik vezetékekre kell rá kötni. Vagy 5-6 ezerért beköti egy villamossági szerelő.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5214 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 13:52:02 »

most nem tudom a csatit lefotózni, de asszem közép tájon van a korbácson egy 2-es csati. valószínűleg az lessz az.
találtam eg képet, ez angol kocsi a reléből ítélve,de megtaláltam a fórumon állítólag mk1-es glx-é és magyar.. ebben kicsit több csati van. Meg kell nézzem az én balosomat hogy mik vannak rajta... Ezen van egy csati a kilincs alatt egy 2-es amit nem tudom micsoda lehet, és 3 csati középen lennt..
http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/2011/08-01/hegegabi/P1030649_162650.JPG
hát úgy megnéztem a káleimet és van nekem egy balos és egy jobbos ajtó kábelkorbácsom ami 2 átvezetéses, a baloson több kábel megy át a felső átvezetőn, a jobboson viszont csak 3. de ami zavar.. a képen van egy csomó csati amin belinkeltem. szóval a kép alapján rajt a relé szóval szerintem angol kocsiból van, de az én korbácsomon amin a relé van azon csak a fő csatik + a kilincsvilágítás van, és az az egy 2-es csati ami szerintem a kilépőfény lehet, de a képet elnézve van ott több csati talán még 3-as csati is.... nem értem. mi lehet egy ajtóban annyi extra Huh?
wow1 2funny Grin Cheesy
Ha jobban megfigyeled a linket, akkor a végén levő számok előtt van egy karaktersor - kiemeltem pirossal Smiley.
Nem angol kocsi, hanem egy '96-os GLX Mk1, amiben kábelköteget cseréltem, és akkor már beleépítettem a OneTouchDown relét is a jobb oldalra, így nem csak a bal oldal élvezi ezt az extrát Smiley.
Az általad emlegetett 3 csati pedig fentről lefele:
- 3 lábas csati: 3 láb bekötve, az infra vevőé
- 4 lábas csati: 3 láb bekötve, az ajtó zárbetét érzékelő kapcsolóé
- 2 lábas csati: 2 láb bekötve, a zár helyzet érzékelőé, ami az AWS-nek adja a jelet, hogy nyitva van-e még az ajtó

Egyéb kérdés? Grin

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5215 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:04:50 »



Én úgy tudom hogy van egy relé a bal hátul, ahol a lámpatest van. Leveszed a belső kárpitot és lesz egy asszem narancssárga relé. Elvileg az az AWS féklámpa visszajelzés reléje, de az izzóellenőrző modul az elöl van a bal lábadnál a biztitábla bal oldalánál. Onnan indul ki az izzó ellenőrzés. Elvileg hajlamos a meghibásodásra, nálam is át kellene nézni nehogy később meglepi legyen.
hátul nem találtam csatit elöl meg túl sok van
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5216 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:26:29 »

wow1 2funny Grin Cheesy
Ha jobban megfigyeled a linket, akkor a végén levő számok előtt van egy karaktersor - kiemeltem pirossal Smiley.
Nem angol kocsi, hanem egy '96-os GLX Mk1, amiben kábelköteget cseréltem, és akkor már beleépítettem a OneTouchDown relét is a jobb oldalra, így nem csak a bal oldal élvezi ezt az extrát Smiley.
Az általad emlegetett 3 csati pedig fentről lefele:
- 3 lábas csati: 3 láb bekötve, az infra vevőé
- 4 lábas csati: 3 láb bekötve, az ajtó zárbetét érzékelő kapcsolóé
- 2 lábas csati: 2 láb bekötve, a zár helyzet érzékelőé, ami az AWS-nek adja a jelet, hogy nyitva van-e még az ajtó

Egyéb kérdés? Grin

Üdv, HegeGabi.
vicces. mert azóta már írtad hogy te küldted nekem a képet, és én is rájöttem már, de ez már teljesen lényegtelen  nyes
Most így már értem hogy minek az a 3 csati. nekem a 2-esben ezekre akkor nincs is szükség.

Viszont:
Azt megmondhatnád hogy hogyan sikerült beépítened a jobb oldaliba is azt a relét, úgy hogy bal oldalról is működik,ha működik az a bizonyos  OneTouchDown wow1 worship gondolkoztam én is már rajta, van 2 balos el. kapcsolóm amiből talán át lehetne mókulni a kapcsolót, de nem merek még nekiálni mert kábelezni is kellene hozzá.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5217 Dátum: 2013.08.06 kedd, 07:50:37 »

...
Azt megmondhatnád hogy hogyan sikerült beépítened a jobb oldaliba is azt a relét, úgy hogy bal oldalról is működik,ha működik az a bizonyos  OneTouchDown wow1 worship gondolkoztam én is már rajta, van 2 balos el. kapcsolóm amiből talán át lehetne mókulni a kapcsolót, de nem merek még nekiálni mert kábelezni is kellene hozzá.
Nem kell sokat kábelezni, kapcsoló is jó az eredeti, szinte semmit nem kell átalakítani, csak egy picit forrasztani.
Íme.
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5218 Dátum: 2013.08.06 kedd, 10:38:38 »

Szia!
Én a kesztyű tartó mögött helyet foglaló cetrálzár modulra kötöttem rá csak most nem működik a riasztó mudul.
a bekötés biztos hogy jó de az áramot rossz helyről vettem. A modul mellet van egy üres csati benne 4 lábbal, + és - is.
gyújtás nélkül is és gyújtással is. Menet közben ki derült, hogy az irányjelző megszakítja az áramot, és midig újra indult a riasztó mudul. Lehet hogy ez nem tetszett neki.
Ha érdekel megnézem melyik vezetékekre kell rá kötni. Vagy 5-6 ezerért beköti egy villamossági szerelő.

Van hozzá egy ilyen leírásom:

Most már én is azon gondolkozom, hogy valami hozzáértővel át kéne nézetnem a kocsi zár rendszerét. Pár hónapja van nálam és össz két kulcsot kaptam hozzá az egyik egy fekete chipes amivel elindul. A másik egy másolat. Viszont nem tudom kulccsal nyitni a bal elsőt csak zárni. Gondolom kopott már a betét. Van benne riasztó is az biztos, mert látom a maradványait, de ugye azt se tudom irányítani. Viszont nem tudom, hogy mennyire lenne költséges átprogramoztatni a rendszert és csináltatni új távirányítós kulcsot. Egyébként a csomagtér ajtót se tudom belülről nyitni. Azt hittem, hogy nem is lehet, de azt mondták, hogy mindegyikbe van nyitó motor csak be szokott rohadni. Tudtok olyat, aki meg tudná nézni ezeket a dolgokat és ad egy ajánlatot? ja és nem egy olyat amitől szívrohamot kapok.  wave Olvastam, hogy a márka szervizek 50-70 között szoktak ilyesmit csinálni... Shocked
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5219 Dátum: 2013.08.06 kedd, 10:59:03 »

Van hozzá egy ilyen leírásom:

Most már én is azon gondolkozom, hogy valami hozzáértővel át kéne nézetnem a kocsi zár rendszerét. Pár hónapja van nálam és össz két kulcsot kaptam hozzá az egyik egy fekete chipes amivel elindul. A másik egy másolat. Viszont nem tudom kulccsal nyitni a bal elsőt csak zárni. Gondolom kopott már a betét. Van benne riasztó is az biztos, mert látom a maradványait, de ugye azt se tudom irányítani. Viszont nem tudom, hogy mennyire lenne költséges átprogramoztatni a rendszert és csináltatni új távirányítós kulcsot. Egyébként a csomagtér ajtót se tudom belülről nyitni. Azt hittem, hogy nem is lehet, de azt mondták, hogy mindegyikbe van nyitó motor csak be szokott rohadni. Tudtok olyat, aki meg tudná nézni ezeket a dolgokat és ad egy ajánlatot? ja és nem egy olyat amitől szívrohamot kapok.  wave Olvastam, hogy a márka szervizek 50-70 között szoktak ilyesmit csinálni... Shocked

Azzal a másik kulccsal el tudod indítani? Ugyanis ezeknek a Fordoknak van egy olyan tulajdonságuk, hogy bármelyik ugyanolyan tipusú kulccsal be lehet zárni, kinyitni viszont nem. Ha nem indul vele, akkor az nem a hozzá való kulcs. Nyilván ha kopott lenne, akkor a másik kulccsal sem tudnád nyitni.
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5220 Dátum: 2013.08.06 kedd, 11:06:03 »

Azzal a másik kulccsal el tudod indítani? Ugyanis ezeknek a Fordoknak van egy olyan tulajdonságuk, hogy bármelyik ugyanolyan tipusú kulccsal be lehet zárni, kinyitni viszont nem. Ha nem indul vele, akkor az nem a hozzá való kulcs. Nyilván ha kopott lenne, akkor a másik kulccsal sem tudnád nyitni.

Nyitni egyikkel se tudom, csak zárni mind a kettővel. Kocsit indítani meg csak a chip-es kulccsal lehet. Jobb első zárat használom és a központi kinyitja a balt is.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5221 Dátum: 2013.08.06 kedd, 11:15:05 »

Nyitni egyikkel se tudom, csak zárni mind a kettővel. Kocsit indítani meg csak a chip-es kulccsal lehet. Jobb első zárat használom és a központi kinyitja a balt is.

Nem is láttam még olyan kulcsot, amiben nincs immo, főleg úgy, hogy a kocsiban van. Egyébkén csinálnak néhány helyen olyat, hogy lemásolják a kulcsot és az immot is. A zárhoz pedig lehet kapni javítókészletet. A másik megoldás pedig az, hogy veszel egy bontottat, elviszed egy zárashoz (pl aranykulcs ),aki átlamellázza.
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5222 Dátum: 2013.08.06 kedd, 11:48:56 »

Nem is láttam még olyan kulcsot, amiben nincs immo, főleg úgy, hogy a kocsiban van. Egyébkén csinálnak néhány helyen olyat, hogy lemásolják a kulcsot és az immot is. A zárhoz pedig lehet kapni javítókészletet. A másik megoldás pedig az, hogy veszel egy bontottat, elviszed egy zárashoz (pl aranykulcs ),aki átlamellázza.

Van egy pár érdekes dolog a kocsimon az biztos. Smiley Bal első zárnál van még érdekesség. Biztos, hogy piszkálták, mert be van a kilincs repedve kör alakba és mögötte mintha rozsdás lenne. ugyanúgy kör alakban. Egyébként a központi zárat belülről bal oldalról nem lehet zárni, csak jobb oldalról. Ezért gondoltam arra, hogy távirányíthatóvá teszem és akkor nem is probléma, hogy nem nyitható. Viszont ugye nem tudom mennyire megbízható ez az ebayes univerzális cucc, beszereléssel is problémák adódtak...  Meg ha már gyárilag benne van lehet, hogy azt kéne valahogy meg oldani és talán még a riasztó is működne úgy. Smiley Aztán a szerelő barátomnak egy 97 es Mondeoja van és neki van hozzá piros mesterkulcsa. Jól rám is ijesztett, hogy nekem is kéne, hogy legyen ilyen. Viszont ahogy utána olvastam 98 tól már más rendszerrel szerelték a mondeokat nem? 98.09 es az enyém...

Még egy dolog van ami nem hagy nyugodni.  wave Manuális klímás a kocsi, klíma egyenlőre nincs meg töltve, mert lyukas. Na most leállítom a kocsit és annál a gombnál, ahol a klímát be lehet kapcsolni és a ventilátor forgását szabályozni. Onnan olyan hang jön mintha eresztene valami, elég hangos... Lehet, hogy szellemek?  wow1  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.06 kedd, 12:37:59 írta Wizard8 » Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5223 Dátum: 2013.08.06 kedd, 13:46:45 »

Van egy pár érdekes dolog a kocsimon az biztos. Smiley Bal első zárnál van még érdekesség. Biztos, hogy piszkálták, mert be van a kilincs repedve kör alakba és mögötte mintha rozsdás lenne. ugyanúgy kör alakban. Egyébként a központi zárat belülről bal oldalról nem lehet zárni, csak jobb oldalról. Ezért gondoltam arra, hogy távirányíthatóvá teszem és akkor nem is probléma, hogy nem nyitható. Viszont ugye nem tudom mennyire megbízható ez az ebayes univerzális cucc, beszereléssel is problémák adódtak...  Meg ha már gyárilag benne van lehet, hogy azt kéne valahogy meg oldani és talán még a riasztó is működne úgy. Smiley Aztán a szerelő barátomnak egy 97 es Mondeoja van és neki van hozzá piros mesterkulcsa. Jól rám is ijesztett, hogy nekem is kéne, hogy legyen ilyen. Viszont ahogy utána olvastam 98 tól már más rendszerrel szerelték a mondeokat nem? 98.09 es az enyém...

Még egy dolog van ami nem hagy nyugodni.  wave Manuális klímás a kocsi, klíma egyenlőre nincs meg töltve, mert lyukas. Na most leállítom a kocsit és annál a gombnál, ahol a klímát be lehet kapcsolni és a ventilátor forgását szabályozni. Onnan olyan hang jön mintha eresztene valami, elég hangos... Lehet, hogy szellemek?  wow1  nyes

Az én 2001-es (igaz MKIII) mondimhoz sem volt már mesterkulcs. Másik kulcs "betanításához" a könyv szerint is elég a 2 db feltanított kulcs. Ahogy írod, hogy nem ehet balról központival zárni, csak jobbról, akkor szerintem az is lehetséges, hogy angol zárat raktak bele, amikor kicserélték. Próbáltál már bontott,de gyári központit nézni bele? Azzal kevesebb lenne szerintem a gondod bekötésileg. A sziszegésre nincs még csak tippem se.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5224 Dátum: 2013.08.06 kedd, 13:50:14 »

Az én 2001-es (igaz MKIII) mondimhoz sem volt már mesterkulcs. Másik kulcs "betanításához" a könyv szerint is elég a 2 db feltanított kulcs. Ahogy írod, hogy nem ehet balról központival zárni, csak jobbról, akkor szerintem az is lehetséges, hogy angol zárat raktak bele, amikor kicserélték. Próbáltál már bontott,de gyári központit nézni bele? Azzal kevesebb lenne szerintem a gondod bekötésileg. A sziszegésre nincs még csak tippem se.

mindkét oldalról kell menjen a nyitás-zárás. csak az mk3 mál nincs jobb oldalon luk a kilincsen.

Ez zárszerkezet cserés mutatvány lesz. Próbaképp meg egy wd40es áztatás még segíthet. A zárnyelv irányából be kell spriccelni fel-le mindenfelé, és utána kis esélyel megjavul.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5225 Dátum: 2013.08.06 kedd, 15:19:32 »

mindkét oldalról kell menjen a nyitás-zárás. csak az mk3 mál nincs jobb oldalon luk a kilincsen.

Ez zárszerkezet cserés mutatvány lesz. Próbaképp meg egy wd40es áztatás még segíthet. A zárnyelv irányából be kell spriccelni fel-le mindenfelé, és utána kis esélyel megjavul.

Azt én még nem tapasztaltam, pedig már nyitottam belülről a bal elsőn kívül más ajtót. Csak azt az egyet nyitja és csá. A bal első vezérli a központi zárat.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5226 Dátum: 2013.08.06 kedd, 16:18:23 »

Azt én még nem tapasztaltam, pedig már nyitottam belülről a bal elsőn kívül más ajtót. Csak azt az egyet nyitja és csá. A bal első vezérli a központi zárat.

mk2 nél?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5227 Dátum: 2013.08.06 kedd, 18:21:19 »

mk2 nél?

MKIII-nál. Azért írtam, mert te írtad, hogy az MKIII-nál is így van, csak nincs kulcsnyílás.

"mindkét oldalról kell menjen a nyitás-zárás. csak az mk3 mál nincs jobb oldalon luk a kilincsen"
Naplózva
böli
Vendég
« Új hozzászólás #5228 Dátum: 2013.08.06 kedd, 18:42:14 »

Először is köszönöm hogy itt lehetek!  Most pedig rátérnék az érdekes problémámra,2-es mondeom van és kis sebességnél rángat az autó mintha nem kapna anyagot vagy mi 2-be 3-ba úgyszintén sőt ha 5-ből vissza négybe úgy is. Úgy száznál ha beindul nincs semmi gond csak kis fordulatszámon csinálja.Már vettem új gyújtótrafót a gyertya is csak egy éves pláne fordos ! Volt már ilyen problémám elvittem szerelőhöz kipucolta a légtömegmérőt és jó volt egy évig most megint ezt produkálja én ugyan úgy csináltam mint a szerelő de még mindig nem jó csak rángat és rángat kicsit megszoktam mozgatni a csatlakozót akkor olyan mintha jó lenne egy darabig de utána megint rángatózik szeretném ha valaki tudna segíteni megoldani a problémát mert nincs több százezrem mindent kicserélni hátha ez a baj vagy az .Már leszedtem az aksiról a sarukat  is fél órára hogy újra tanuljon a gép de ez sem segített .Már bemérettem számítógéppel is ott lambdaszonda hibát észlelt majd ki lett mérve külön és mégis jó ekkor mondták hogy gyújtótrafó csere és jó lesz de nem .Azt hiszem leirtam mindent lehet kicsit zavaros de remélem valaki tud segíteni.  szomoru1
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5229 Dátum: 2013.08.06 kedd, 19:49:27 »

MKIII-nál. Azért írtam, mert te írtad, hogy az MKIII-nál is így van, csak nincs kulcsnyílás.

"mindkét oldalról kell menjen a nyitás-zárás. csak az mk3 mál nincs jobb oldalon luk a kilincsen"
Ja, kicsit összekevertem a mondatot. Még  luk sincs a záron. Akart lenni, csak telefonról írtam és már a végén nem láttam a mondat elejét  worship
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5230 Dátum: 2013.08.06 kedd, 21:31:58 »

Először is köszönöm hogy itt lehetek!  Most pedig rátérnék az érdekes problémámra,2-es mondeom van és kis sebességnél rángat az autó mintha nem kapna anyagot vagy mi 2-be 3-ba úgyszintén sőt ha 5-ből vissza négybe úgy is. Úgy száznál ha beindul nincs semmi gond csak kis fordulatszámon csinálja.Már vettem új gyújtótrafót a gyertya is csak egy éves pláne fordos ! Volt már ilyen problémám elvittem szerelőhöz kipucolta a légtömegmérőt és jó volt egy évig most megint ezt produkálja én ugyan úgy csináltam mint a szerelő de még mindig nem jó csak rángat és rángat kicsit megszoktam mozgatni a csatlakozót akkor olyan mintha jó lenne egy darabig de utána megint rángatózik szeretném ha valaki tudna segíteni megoldani a problémát mert nincs több százezrem mindent kicserélni hátha ez a baj vagy az .Már leszedtem az aksiról a sarukat  is fél órára hogy újra tanuljon a gép de ez sem segített .Már bemérettem számítógéppel is ott lambdaszonda hibát észlelt majd ki lett mérve külön és mégis jó ekkor mondták hogy gyújtótrafó csere és jó lesz de nem .Azt hiszem leirtam mindent lehet kicsit zavaros de remélem valaki tud segíteni.  szomoru1
Akkor szerintem gyári gyertyakábeleket vegyél mondjuk ezt:https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600211-gyujtokabel/7505-gyujtokabel-keszlet-ford-mondeo-1992-2000
HA jól tudom minden második gyertya cserénél a kábeleket is kell cserélni.
Sötétben nézd meg állítólag lehet látni ahogy áthúznak.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
böli
Vendég
« Új hozzászólás #5231 Dátum: 2013.08.07 szerda, 05:19:42 »

Akkor szerintem gyári gyertyakábeleket vegyél mondjuk ezt:https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600211-gyujtokabel/7505-gyujtokabel-keszlet-ford-mondeo-1992-2000
HA jól tudom minden második gyertya cserénél a kábeleket is kell cserélni.
Sötétben nézd meg állítólag lehet látni ahogy áthúznak.
Naplózva
böli
Vendég
« Új hozzászólás #5232 Dátum: 2013.08.07 szerda, 05:32:37 »

Köszi a gyors választ !! Megpróbáljuk talán ez lesz a baj .
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5233 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 12:23:56 »

MKIII-nál. Azért írtam, mert te írtad, hogy az MKIII-nál is így van, csak nincs kulcsnyílás.

"mindkét oldalról kell menjen a nyitás-zárás. csak az mk3 mál nincs jobb oldalon luk a kilincsen"

Kérdeztem zárast és 28000 Ft os ajánlatot kaptam távirányítós kulcsra programozással. Ebayen néztem, hogy jóval olcsóbban is létezik kulcs és ahogy olvastam nem nagy dolog a programozás. Viszont még mindig nem vagyok benne biztos, hogy távirányítható.
Itt egy kép a KP zár modulról ami a kocsimba van. Ez távirányítható?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5234 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 13:23:30 »

Kérdeztem zárast és 28000 Ft os ajánlatot kaptam távirányítós kulcsra programozással. Ebayen néztem, hogy jóval olcsóbban is létezik kulcs és ahogy olvastam nem nagy dolog a programozás. Viszont még mindig nem vagyok benne biztos, hogy távirányítható.
Itt egy kép a KP zár modulról ami a kocsimba van. Ez távirányítható?
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130808/kp_z_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img]

 fejvakaras nemtudom
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5235 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 13:29:03 »

fejvakaras nemtudom

Sajnos én se találtam semmit. Még eladó sincs ebből a modulból csak 2 db a világon.  rinya Egy orosz oldalon, mintha nem távirányíthatót írtak volna, bár google fordítóval néztem.  Roll Eyes Egyre jobban hajlok afelé, hogy a már meglévő univerzális modullal kéne összehozni ezt a kp zár modult, de hát autó villamossághoz semmit nem értek.  wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5236 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 13:37:12 »

Sajnos én se találtam semmit. Még eladó sincs ebből a modulból csak 2 db a világon.  rinya Egy orosz oldalon, mintha nem távirányíthatót írtak volna, bár google fordítóval néztem.  Roll Eyes Egyre jobban hajlok afelé, hogy a már meglévő univerzális modullal kéne összehozni ezt a kp zár modult, de hát autó villamossághoz semmit nem értek.  wave

Elvileg kellett, hogy kapjál hozzá egy kapcsolási/bekötési rajzot. Ha az megvan, akkor már csak az autóhoz kell szerezned egyet, hogy melyik vezeték mihez tartozik, azokat összehozni és kész.
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5237 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 13:48:00 »

Elvileg kellett, hogy kapjál hozzá egy kapcsolási/bekötési rajzot. Ha az megvan, akkor már csak az autóhoz kell szerezned egyet, hogy melyik vezeték mihez tartozik, azokat összehozni és kész.

Itt a kép feljebb is linkeltem:


Kocsihoz nem találtam semmit. Sad
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5238 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 14:02:19 »

Itt a kép feljebb is linkeltem:
[img width=411 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130806/lock_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img]

Kocsihoz nem találtam semmit. Sad

Hát ez nekem nem mond semmit. Adhattak volna egyszerűbbet is. Pl. amin rajta van, hogy melyik vezeték melyik zárhoz/ajtóhoz tartozik. Ahogy nézem ráadásul ez három ajtós verzió. (3 nyitás: O-W-Y, 3 zárás: OB-WB-YB szál). Legalábbis ezt bírtam belőle kihámozni. Azon kívül van neki egy külön negatív szála (Black) meg egy külön test szála (red/black). A barna gondolom a belső világítás (bár annak nem tudom, mi köze a központi zárhoz).

Lehet, hogy jobban jársz, ha szerzel bele egy gyári távirányítós központi zárat vagy csak távirányítós részt, ha arra, ami benne van rá lehet kötni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.08 csütörtök, 14:05:11 írta Lacika71 » Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5239 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 14:14:16 »

Hát ez nekem nem mond semmit. Adhattak volna egyszerűbbet is. Pl. amin rajta van, hogy melyik vezeték melyik zárhoz/ajtóhoz tartozik. Ahogy nézem ráadásul ez három ajtós verzió. (3 nyitás: O-W-Y, 3 zárás: OB-WB-YB szál). Legalábbis ezt bírtam belőle kihámozni. Azon kívül van neki egy külön negatív szála (Black) meg egy külön test szála (red/black). A barna gondolom a belső világítás (bár annak nem tudom, mi köze a központi zárhoz).

Lehet, hogy jobban jársz, ha szerzel bele egy gyári távirányítós központi zárat vagy csak távirányítós részt, ha arra, ami benne van rá lehet kötni.

Igen igazad lesz 3 ajtó- a két első és a csomagtér ajtó lesz a 3. Gyárit szeretnék én is inkább, de ahogy számolom vagy 40000 lenne akkor is, ha csak ezt kiveszem és a gyári távirányítósat bele teszem.  wow1 Ez az univerzális meg 2600 volt szállítással.  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5240 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 14:53:46 »

Igen igazad lesz 3 ajtó- a két első és a csomagtér ajtó lesz a 3. Gyárit szeretnék én is inkább, de ahogy számolom vagy 40000 lenne akkor is, ha csak ezt kiveszem és a gyári távirányítósat bele teszem.  wow1 Ez az univerzális meg 2600 volt szállítással.  nyes

Nézz körül a keres-kínálban, hátha valakinek van elfekvőben, akik bontottak KMII-est.
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5241 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 15:01:50 »

Nézz körül a keres-kínálban, hátha valakinek van elfekvőben, akik bontottak KMII-est.

Nem tudom milyen lenne jó a gyáriak közül. Látszik az enyémnél, hogy van még egy ág, ami szabadon van, a képen is. Gondolom, hogy a kábelezés meg van hozzád... Viszont az ECU-nak is kompatibilisnek kell lennie az új kp zár egységgel nem? Nincs itt a fórumon valami kp zár szakértő?  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5242 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 15:07:38 »

Nem tudom milyen lenne jó a gyáriak közül. Látszik az enyémnél, hogy van még egy ág, ami szabadon van, a képen is. Gondolom, hogy a kábelezés meg van hozzád... Viszont az ECU-nak is kompatibilisnek kell lennie az új kp zár egységgel nem? Nincs itt a fórumon valami kp zár szakértő?  nyes

Na hát ezt nem tudom. Aki érthet hozzá, az esetleg Ginjoy vagy vik.
Naplózva
xv1100
Vendég
« Új hozzászólás #5243 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 15:13:18 »

Hi mindenki!

Segítséget szeretnék kérni. Világít a töltés visszajelzőm és nem mutat a fordulatszám mérőm sem. Viszont töltésem van rendesen. Mi lehet a hiba oka?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5244 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 15:50:29 »

Hi mindenki!

Segítséget szeretnék kérni. Világít a töltés visszajelzőm és nem mutat a fordulatszám mérőm sem. Viszont töltésem van rendesen. Mi lehet a hiba oka?

Érintkezési probléma vagy vezetékszakadás esetleg. Végig kell nézni. Lehet, hogy a műszeregység csatlakozója lazult meg.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5245 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 18:13:28 »

Igen igazad lesz 3 ajtó- a két első és a csomagtér ajtó lesz a 3. Gyárit szeretnék én is inkább, de ahogy számolom vagy 40000 lenne akkor is, ha csak ezt kiveszem és a gyári távirányítósat bele teszem.  wow1 Ez az univerzális meg 2600 volt szállítással.  nyes
nekem van gyári központizár egységem, kettős reteszelést, csomagtér nyitást tudja. rádiós. de nincs benne riasztó. szóval az aljába 2 csatlakozót lehet beledugni, amiket az anyósülés felől a műszerfal alatt találsz. ha 3 csatid van akkor bennt a riasztó kábelezése is, de ahhoz már olyan egység is kell ami a riasztót is tudja. Én most raktam be nem régen a riasztóst, és van egy riasztó nélküli ha érdekel.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.08 csütörtök, 18:15:35 írta layzi » Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5246 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 20:03:59 »

nekem van gyári központizár egységem, kettős reteszelést, csomagtér nyitást tudja. rádiós. de nincs benne riasztó. szóval az aljába 2 csatlakozót lehet beledugni, amiket az anyósülés felől a műszerfal alatt találsz. ha 3 csatid van akkor bennt a riasztó kábelezése is, de ahhoz már olyan egység is kell ami a riasztót is tudja. Én most raktam be nem régen a riasztóst, és van egy riasztó nélküli ha érdekel.

Köszi, de először azt kéne meg tudnom, hogy egyáltalán jó e az én kocsimba egy másik modul. Azt se tudom, hogy az ECU befogadja e az új cuccot. Mondjuk még abba se vagyok biztos, hogy nem távirányítós a mostani modul. Egyébként feljebb látsz róla képet.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #5247 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 23:05:51 »

Halihó!
Lehet nem jó helyre írok akkor sorry előre is!
Olyan problémám lenne hogy az üzemanyag szintmérő gyújtás levétele után is jelez de akkor is csak negyed fölött jelzi az üzemanyag szintet! Ha gyújtást rá adom akkor jelzi normálisan hogy mennyi benzin van benne, ha beindítom megint csak negyed felett mér!  falbav A probléma oka miben lehet, a műszerben vagy az úszóban?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

MK-II V6
T77
Vendég
« Új hozzászólás #5248 Dátum: 2013.08.09 péntek, 00:56:50 »

nekem van gyári központizár egységem, kettős reteszelést, csomagtér nyitást tudja. rádiós. de nincs benne riasztó. szóval az aljába 2 csatlakozót lehet beledugni, amiket az anyósülés felől a műszerfal alatt találsz. ha 3 csatid van akkor bennt a riasztó kábelezése is, de ahhoz már olyan egység is kell ami a riasztót is tudja. Én most raktam be nem régen a riasztóst, és van egy riasztó nélküli ha érdekel.

Szia!
Egy képet tudnál feltenni róla?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5249 Dátum: 2013.08.09 péntek, 12:10:20 »

Halihó!
Lehet nem jó helyre írok akkor sorry előre is!
Olyan problémám lenne hogy az üzemanyag szintmérő gyújtás levétele után is jelez de akkor is csak negyed fölött jelzi az üzemanyag szintet! Ha gyújtást rá adom akkor jelzi normálisan hogy mennyi benzin van benne, ha beindítom megint csak negyed felett mér!  falbav A probléma oka miben lehet, a műszerben vagy az úszóban?
Előre is köszönöm a segítséget!
semmiben nincs probléma.ugyanis az összes ilyen,ettől ne parázz,ülj át más mk1-2-es mondeoba,ugyanezt fogja csinálni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.