Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3075136 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6700 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:33:31 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.08 kedd, 20:19:57
Én nem alf vagyok....
Te mondod a magadét, én meg tudom az igazat.
te Rébuszbácsivagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6701 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:47:57 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.08 kedd, 20:33:31
te Rébuszbácsivagy.
3:00 -től jön mögöttem egy K1200R, de később elengedtem. Ezen a szakaszon pont szhar volt az út...az meg 200+ LE -vel nem volt túlságosan jó.
https://www.youtube.com/watch?v=Ux9MvdgeIz0
Ennyit rébuszokban!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6702 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:51:53 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.08 kedd, 20:47:57
3:00 -től jön mögöttem egy K1200R, de később elengedtem. Ezen a szakaszon pont szhar volt az út...az meg 200+ LE -vel nem volt túlságosan jó.
https://www.youtube.com/watch?v=Ux9MvdgeIz0
Ennyit rébuszokban!
te melyik vizibiciklin ültél?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6703 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:52:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.08 kedd, 20:51:53
te melyik vizibiciklin ültél?
Olvass vissza.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6704 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:53:42 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.08 kedd, 20:52:37
Olvass vissza.....
dehogy olvasok.berax ilyen bőrszerkós motoros videókat,de ez mind kamu.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6705 Dátum:
2015.09.08 kedd, 21:05:18 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.08 kedd, 20:53:42
dehogy olvasok.berax ilyen bőrszerkós motoros videókat,de ez mind kamu.
Remélem megismersz.....vagy ilyen magasra már nem látsz fel?
Ja és a topik címéhez is igazodjunk...... nincs rajta ABS és ESP sincs.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.08 kedd, 21:07:59 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6706 Dátum:
2015.09.09 szerda, 07:56:45 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.08 kedd, 21:05:18
Remélem megismersz.....vagy ilyen magasra már nem látsz fel?
Ja és a topik címéhez is igazodjunk...... nincs rajta ABS és ESP sincs.
te vagy az a bőrszerkós ratyigyerek?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6707 Dátum:
2015.09.10 csütörtök, 22:04:13 »
Na még a váltós részen kérdezősködök, ide is benyomok egy kérdést
Na szóval fékpedál ereje. Sokszor olvasom itt hogy néhányan lefejelik az ablakot ha fékeznek meg ilyenek. És kb. ilyen érzésem van nekem is ha beülök apám kocsijába (Mk3 FL mondi, 2.0 benya). Szinte alig kell megnyomni a pedált és szakadok ki az ülésből. Fog mint a beton. Sőt, más autók is ilyenek, még a feleségem fingos Polo-ja is.
Na az enyém nem ilyen. Effektív gondom nincs a fékkel, mert ha erősen rálépek megáll az, meg dolgozik az ABS, de sztem sokkal erősebben kell nyomnom a féket mint más kocsiknál.
A fékek újak, mind a 4, tárcsák, betétek. TRW betétek, gyári tárcsák. Fékfolyadék új. Mind a 4 nyereg felújítva. Tömítések csúszkák, minden. Nem tudom merre induljak, hogy keményebb legyen a pedál, határozottabb a fékerő. Jelzem, nem szivacsos a pedál. Rendesen lett már sokszor légtelenítve, mindig ilyen volt.
Tavaly hátra raktam új fékcsöveket, de előre nem, azok még gyáriak. Lehet, hogy azok puhultak meg? Kívülről nem látok öregedési jeleket. Vagy a főfékhenger rossz? Fingom nincs.
Valami ötlet?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6708 Dátum:
2015.09.10 csütörtök, 22:06:31 »
Ha újak a fékalkatrészek és főleg mind a 4 keréknél, akkor annak idő kell amíg bekopnak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6709 Dátum:
2015.09.10 csütörtök, 22:18:23 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.10 csütörtök, 22:06:31
Ha újak a fékalkatrészek és főleg mind a 4 keréknél, akkor annak idő kell amíg bekopnak.
Annyira nem, tavaly raktam fel őket és volt a felújítás. Kb. 13.000 km van bennük. Mondom, mindig ilyen volt. Vagyis amire emlékszem. Arra már nem emlékszem milyen volt a féket nyomni 10 éve...
Mindig csak akkor tűnik fel mikor valaki más kocsiját vezetem és ki akarok esni az ablakon az első fékezésnél.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.10 csütörtök, 22:21:00 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6710 Dátum:
2015.09.11 péntek, 06:58:36 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.09.10 csütörtök, 22:18:23
Annyira nem, tavaly raktam fel őket és volt a felújítás. Kb. 13.000 km van bennük. Mondom, mindig ilyen volt. Vagyis amire emlékszem. Arra már nem emlékszem milyen volt a féket nyomni 10 éve...
Mindig csak akkor tűnik fel mikor valaki más kocsiját vezetem és ki akarok esni az ablakon az első fékezésnél.
Olyan nincs, hogy valamennyire új vagy valamennyire nem új.
Van új (első pár száz km) év van a nem új, ami ezután van.
A tied bőven nem új. Megtévesztő annak nevezni.
Vannak "gyengébb fékű" Mondeo-k, általában a dízelek között.
Vákuumot kell mérni, ha szükséges puffer tartály is beépíthető. Egy megoldás lehet, de akár lehet más ok is.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.11 péntek, 07:27:52 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6711 Dátum:
2015.09.11 péntek, 07:25:46 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.09.10 csütörtök, 22:18:23
Annyira nem, tavaly raktam fel őket és volt a felújítás. Kb. 13.000 km van bennük. Mondom, mindig ilyen volt. Vagyis amire emlékszem. Arra már nem emlékszem milyen volt a féket nyomni 10 éve...
Mindig csak akkor tűnik fel mikor valaki más kocsiját vezetem és ki akarok esni az ablakon az első fékezésnél.
Kezetfoghatunk.....enyém is pont ilyen.Amióta első tárcsát cseréltem (amit jól meg is bántam) sztem gyengébb lett a fékem.
/fékhatás..boscht vagy mi a túrót vette,/ most kezd valamelyest fogni 3-4ezer után,de bezzeg van benne már vál
Persze a betét is új volt.Nagyon ésszel lett járatva,tipikus szerelős "megvasalom a féket" nem volt.
Anno benyásom álom volt ehhez képest.Bár nem értek hozzá,de valószinüleg a pedálerő más mint a hurka 1tonnás kisautókhoz
képest.Amúgy nekem is van 'fékem' a mult héten megálltak előttem hirtelen....és meglepődésemre nem mentem bele.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6712 Dátum:
2015.09.11 péntek, 08:15:18 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.09.10 csütörtök, 22:04:13
Na még a váltós részen kérdezősködök, ide is benyomok egy kérdést
Na szóval fékpedál ereje. Sokszor olvasom itt hogy néhányan lefejelik az ablakot ha fékeznek meg ilyenek. És kb. ilyen érzésem van nekem is ha beülök apám kocsijába (Mk3 FL mondi, 2.0 benya). Szinte alig kell megnyomni a pedált és szakadok ki az ülésből. Fog mint a beton. Sőt, más autók is ilyenek, még a feleségem fingos Polo-ja is.
Na az enyém nem ilyen. Effektív gondom nincs a fékkel, mert ha erősen rálépek megáll az, meg dolgozik az ABS, de sztem sokkal erősebben kell nyomnom a féket mint más kocsiknál.
A fékek újak, mind a 4, tárcsák, betétek. TRW betétek, gyári tárcsák. Fékfolyadék új. Mind a 4 nyereg felújítva. Tömítések csúszkák, minden. Nem tudom merre induljak, hogy keményebb legyen a pedál, határozottabb a fékerő. Jelzem, nem szivacsos a pedál. Rendesen lett már sokszor légtelenítve, mindig ilyen volt.
Tavaly hátra raktam új fékcsöveket, de előre nem, azok még gyáriak. Lehet, hogy azok puhultak meg? Kívülről nem látok öregedési jeleket. Vagy a főfékhenger rossz? Fingom nincs.
Valami ötlet?
Ez ilyen. Szokd meg
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6713 Dátum:
2015.09.11 péntek, 08:46:47 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.09.10 csütörtök, 22:04:13
Na még a váltós részen kérdezősködök, ide is benyomok egy kérdést
Na szóval fékpedál ereje. Sokszor olvasom itt hogy néhányan lefejelik az ablakot ha fékeznek meg ilyenek. És kb. ilyen érzésem van nekem is ha beülök apám kocsijába (Mk3 FL mondi, 2.0 benya). Szinte alig kell megnyomni a pedált és szakadok ki az ülésből. Fog mint a beton. Sőt, más autók is ilyenek, még a feleségem fingos Polo-ja is.
Na az enyém nem ilyen. Effektív gondom nincs a fékkel, mert ha erősen rálépek megáll az, meg dolgozik az ABS, de sztem sokkal erősebben kell nyomnom a féket mint más kocsiknál.
A fékek újak, mind a 4, tárcsák, betétek. TRW betétek, gyári tárcsák. Fékfolyadék új. Mind a 4 nyereg felújítva. Tömítések csúszkák, minden. Nem tudom merre induljak, hogy keményebb legyen a pedál, határozottabb a fékerő. Jelzem, nem szivacsos a pedál. Rendesen lett már sokszor légtelenítve, mindig ilyen volt.
Tavaly hátra raktam új fékcsöveket, de előre nem, azok még gyáriak. Lehet, hogy azok puhultak meg? Kívülről nem látok öregedési jeleket. Vagy a főfékhenger rossz? Fingom nincs.
Valami ötlet?
Egyes hozzáértőbbek szerint a 2004(?) utáni fékek sokkal jobbak. Ezt akár igazolni is tudom, mert nekem volt 2001-es mondeom és azon nem fogott úgy a fék, mint a mostanin. Ebből a szempontból megdőlt GSR által említett B-D fék közötti ellentét, ugyanis az benzines volt a mostani meg diesel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6714 Dátum:
2015.09.11 péntek, 10:09:09 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.09.11 péntek, 08:46:47
Egyes hozzáértőbbek szerint a 2004(?) utáni fékek sokkal jobbak. Ezt akár igazolni is tudom, mert nekem volt 2001-es mondeom és azon nem fogott úgy a fék, mint a mostanin. Ebből a szempontból megdőlt GSR által említett B-D fék közötti ellentét, ugyanis az benzines volt a mostani meg diesel.
Nem beszéltem sosem fék ellentétről. A fékrásegítés minden esetben vákuummal történik.
Dízel esetében egy vákuum szivattyú állítja elő, ami nyilván alulmarad teljesítményben, mint ha a motor szívóüteme hozza létre a vákuumot.
Ebből lehetnek eltérések, de
egy fékrendszer hatékonysága sok dologtól függ
!
A rásegítés (pedál érzékenység) függ csak a vákuum mennyiségétől. (illetve a vákuumnak nincs mennyisége, mert az ugye pont, hogy nincs...még levegő sincs
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6715 Dátum:
2015.09.11 péntek, 10:46:51 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.09.11 péntek, 08:15:18
Ez ilyen. Szokd meg
Van egy sejtésem, hogy ez van. Azért sztem ki fogom cserélni az első fékcsöveket jövő tavasszal. Érdemes venni ilyen "fémkabátosat" vagy az csak parasztvakítás?
@GSR Köszi, de nem hiszem, hogy tudok/akarok itt vákuumot mérni. Majd ha egyszer hazamegyek megméred nekem.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6716 Dátum:
2015.09.11 péntek, 10:48:19 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.09.11 péntek, 10:46:51
@GSR Köszi, de nem hiszem, hogy tudok/akarok itt vákuumot mérni. Majd ha egyszer hazamegyek megméred nekem.
Tibi szívesen megméri neked, sőt, még el is játszik vele...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6717 Dátum:
2015.09.11 péntek, 11:08:28 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.09.10 csütörtök, 22:04:13
Na még a váltós részen kérdezősködök, ide is benyomok egy kérdést
Na szóval fékpedál ereje. Sokszor olvasom itt hogy néhányan lefejelik az ablakot ha fékeznek meg ilyenek. És kb. ilyen érzésem van nekem is ha beülök apám kocsijába (Mk3 FL mondi, 2.0 benya). Szinte alig kell megnyomni a pedált és szakadok ki az ülésből. Fog mint a beton. Sőt, más autók is ilyenek, még a feleségem fingos Polo-ja is.
Na az enyém nem ilyen. Effektív gondom nincs a fékkel, mert ha erősen rálépek megáll az, meg dolgozik az ABS, de sztem sokkal erősebben kell nyomnom a féket mint más kocsiknál.
A fékek újak, mind a 4, tárcsák, betétek. TRW betétek, gyári tárcsák. Fékfolyadék új. Mind a 4 nyereg felújítva. Tömítések csúszkák, minden. Nem tudom merre induljak, hogy keményebb legyen a pedál, határozottabb a fékerő. Jelzem, nem szivacsos a pedál. Rendesen lett már sokszor légtelenítve, mindig ilyen volt.
Tavaly hátra raktam új fékcsöveket, de előre nem, azok még gyáriak. Lehet, hogy azok puhultak meg? Kívülről nem látok öregedési jeleket. Vagy a főfékhenger rossz? Fingom nincs.
Valami ötlet?
FL előtti Mondeóknál sokszor van olyan, hogy a fék inkább csak lassító. Én is próbáltam olyat, hogy a sarkam szikrázott a flaszteron, és alig lassultunk. Eléggé típushibának gondolom, nem te vagy az első, aki erre panaszkodik. FL után sokkal jobbak a fékek, de mivel maga a féknyereg azonos (elöl legalábbis), valahol máshol kell legyen a kutya elhantolva.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6718 Dátum:
2015.09.11 péntek, 11:09:25 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 10:09:09
Nem beszéltem sosem fék ellentétről. A fékrásegítés minden esetben vákuummal történik.
Dízel esetében egy vákuum szivattyú állítja elő, ami nyilván alulmarad teljesítményben, mint ha a motor szívóüteme hozza létre a vákuumot.
Ebből lehetnek eltérések, de
egy fékrendszer hatékonysága sok dologtól függ
!
A rásegítés (pedál érzékenység) függ csak a vákuum mennyiségétől. (illetve a vákuumnak nincs mennyisége, mert az ugye pont, hogy nincs...még levegő sincs
)
Van mérhető értéke, azaz van "mennyisége".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6719 Dátum:
2015.09.11 péntek, 11:10:48 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.09.11 péntek, 10:46:51
Van egy sejtésem, hogy ez van. Azért sztem ki fogom cserélni az első fékcsöveket jövő tavasszal. Érdemes venni ilyen "fémkabátosat" vagy az csak parasztvakítás?
@GSR Köszi, de nem hiszem, hogy tudok/akarok itt vákuumot mérni. Majd ha egyszer hazamegyek megméred nekem.
A fémhálós jobb, több okból is: egyrészt nem tágul olyan könnyen, "szorosabban" fogja a fékfolyadékot, kevesebb játékot enged, másrészt sérülésekkel szemben is ellenállóbb. Hátránya, hogy műszaki vizsgán elvileg kötözködhetnek miatta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6720 Dátum:
2015.09.11 péntek, 11:12:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.09.11 péntek, 11:09:25
Van mérhető értéke, azaz van "mennyisége".
AndyA
Az érték az nem minden esetben -fizikailag létező- mennyiség.
Pl. akku feszültség értéke 12.7 volt. Akkor a mennyiségre azt jelenti, hogy 12.7 darab volt van benne? Hát nem....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6721 Dátum:
2015.09.11 péntek, 11:14:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.09.11 péntek, 11:10:48
A fémhálós jobb, több okból is: egyrészt nem tágul olyan könnyen, "szorosabban" fogja a fékfolyadékot, kevesebb játékot enged, másrészt sérülésekkel szemben is ellenállóbb. Hátránya, hogy műszaki vizsgán elvileg kötözködhetnek miatta.
AndyA
Autónál, ahol van fékrásegítés, ott nincs jelentősége.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6722 Dátum:
2015.09.11 péntek, 11:15:58 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 11:12:52
Az érték az nem minden esetben -fizikailag létező- mennyiség.
Pl. akku feszültség értéke 12.7 volt. Akkor a mennyiségre azt jelenti, hogy 12.7 darab volt van benne? Hát nem....
Korán kezdtél ma ebédelni...
Azért tettem idézőjelbe a mennyiséget.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6723 Dátum:
2015.09.11 péntek, 11:24:54 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 11:14:09
Autónál, ahol van fékrásegítés, ott nincs jelentősége.
Na ez jó hír mert a fémhálósak rohadt drágák.
Veszek normálisat.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6724 Dátum:
2015.09.11 péntek, 11:27:15 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 11:14:09
Autónál, ahol van fékrásegítés, ott nincs jelentősége.
Motorokon sokan cserélik, ugye ott nincs is rásegítés... de tényleg van értelme?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6725 Dátum:
2015.09.11 péntek, 12:12:28 »
Idézetet írta: BT - 2015.09.11 péntek, 11:27:15
Motorokon sokan cserélik, ugye ott nincs is rásegítés... de tényleg van értelme?
Van. Motornál különösen fontos, hogy jól adagolható legyen a fék. Márpedig, ha egy húzásra elkezd a fékcső tágulni ahelyett, hogy a fékfolyadék a hengerben dolgozna, az nem nyerő. Akkor húz még egyet az ember, akkor már nicns hová tágulni a fékcsőnek, és hirtelen lesz túl sok a fékhatás a keréken, amitől blokkolhat. Az meg nem jó ötlet.
A fékrásegítés elvileg kompenzálja ezt valamelyest, de azért a Mondeóban is jobb, ha nincs ilyen "játéka" a fékrendszernek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6726 Dátum:
2015.09.11 péntek, 12:14:01 »
Idézetet írta: BT - 2015.09.11 péntek, 11:27:15
Motorokon sokan cserélik, ugye ott nincs is rásegítés... de tényleg van értelme?
Pont azért, mert ott nincs rásegítés. Van, stabilabb és máshol lesz a nyomáspont és jobban adagolható a fék.
Sokat számít a nyomáspont és adagolhatóság főleg az első fékeknél.
Bár pont a Honda az, aki még a Fireblade-re is gumi fékcsövet szerel gyárilag. Előre is.
De a tied ABS-es, szóval hagyd így ahogy van. Ott van készenlétbe hidraulikus nyomás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6727 Dátum:
2015.09.11 péntek, 12:18:42 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 11:12:52
Az érték az nem minden esetben -fizikailag létező- mennyiség.
Pl. akku feszültség értéke 12.7 volt. Akkor a mennyiségre azt jelenti, hogy
12.7 darab volt van benne?
Hát nem....
Most volt benne vagy van benne? Megszökött?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6728 Dátum:
2015.09.11 péntek, 12:20:06 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.09.11 péntek, 12:18:42
Most
volt benne vagy van benne
? Megszökött?
Na de mi?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6729 Dátum:
2015.09.11 péntek, 12:21:28 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 12:20:06
Na de mi?
Hát a izééé a volt vagy a van vagy a őőőő mittudoménhagyjábékén
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6730 Dátum:
2015.09.11 péntek, 12:24:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.09.11 péntek, 11:15:58
Korán kezdtél ma ebédelni...
Azért tettem idézőjelbe a mennyiséget.
AndyA
Akkor fordítsuk meg, mert egy egyenlet fordítva is igaz-nak kell lennie, nem?
Például van EGY valami. Tehát van mennyisége, 1 darab.
Viszont ha ez az 1 darab valami felbecsülhetetlen értékű, akkor nincs (meghatározható, leírható, számokban -vagy tevében- kifejezhető) értéke!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6731 Dátum:
2015.09.11 péntek, 12:35:14 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 12:24:40
Akkor fordítsuk meg, mert egy egyenlet fordítva is igaz-nak kell lennie, nem?
Például van EGY valami. Tehát van mennyisége, 1 darab.
Viszont ha ez az 1 darab valami felbecsülhetetlen értékű, akkor nincs (meghatározható, leírható, számokban -vagy tevében- kifejezhető) értéke!
a vákum az a "nyomás negatív értéke",és sosem éri el a -1et.az ipari robotok vákumszivattyúi -0,8 és -0,9 (bar) vákumot tudnak előállítani,és "vákummérő" órával kontrollálható,vákumkapcsoló is üzemeltethető a vákumrendszerben.A mondeo vákumszivattyúja is tud -0,8(bar) vákumot,csak nem mindegy milyen mennyiségben.A motor szívóhatása sincs több -0,8(bar)vákumnál,csak irdatlan mennyiséget képes "előállítani".nem neked magyarázom,hiszen te ezt tudod,csak úgy érdekesség képpen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6732 Dátum:
2015.09.11 péntek, 14:15:55 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 12:24:40
Akkor fordítsuk meg, mert egy egyenlet fordítva is igaz-nak kell lennie, nem?
Például van EGY valami. Tehát van mennyisége, 1 darab.
Viszont ha ez az 1 darab valami felbecsülhetetlen értékű, akkor nincs (meghatározható, leírható, számokban -vagy tevében- kifejezhető) értéke!
nem egy darab mert a darab az a mérték egység
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6733 Dátum:
2015.09.11 péntek, 14:18:17 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 11:12:52
Az érték az nem minden esetben -fizikailag létező- mennyiség.
Pl. akku feszültség értéke 12.7 volt. Akkor a mennyiségre azt jelenti, hogy 12.7 darab volt van benne? Hát nem....
a feszültség is fizikailag létezik . Ha sok van belőle elég nehéz nem is birod megfogni . Vagy elengedni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6734 Dátum:
2015.09.11 péntek, 15:16:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.09.11 péntek, 14:15:55
nem egy darab mert a darab az a mérték egység
Háááát....
Ha azt mondom, hogy 1 darab. Akkor az mennyiség meghatározás és nem mérték egység, de nem is mértékegység.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6735 Dátum:
2015.09.11 péntek, 18:02:40 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 12:24:40
Akkor fordítsuk meg, mert egy egyenlet fordítva is igaz-nak kell lennie, nem?
Például van EGY valami. Tehát van mennyisége, 1 darab.
Viszont ha ez az 1 darab valami felbecsülhetetlen értékű, akkor nincs (meghatározható, leírható, számokban -vagy tevében- kifejezhető) értéke!
Nem. Minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6736 Dátum:
2015.09.11 péntek, 18:03:44 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 15:16:33
Háááát....
Ha azt mondom, hogy 1 darab. Akkor az mennyiség meghatározás és nem mérték egység, de nem is mértékegység.
De ráérsz... Egész délután ebédszünet van?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6737 Dátum:
2015.09.11 péntek, 19:13:40 »
Na most akkor fiúk!! Mitől jobb az FL utáni fékhatás?
Lehet h, más a vákumtartály , vagy a félcsövek másabbak?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6738 Dátum:
2015.09.11 péntek, 19:14:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.09.11 péntek, 18:03:44
De ráérsz... Egész délután ebédszünet van?
AndyA
Vártam az alkatrészeket és ezalatt mást csináltam, ami gép közelséggel járt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6739 Dátum:
2015.09.11 péntek, 19:14:58 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.09.11 péntek, 19:13:40
Na most akkor fiúk!! Mitől jobb az FL utáni fékhatás?
Lehet h, más a vákumtartály , vagy a félcsövek másabbak?
Szerintem a főfékhengernél keresendő a különbség.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6740 Dátum:
2015.09.11 péntek, 22:54:02 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.09.11 péntek, 19:13:40
Na most akkor fiúk!! Mitől jobb az FL utáni fékhatás?
Lehet h, más a vákumtartály , vagy a félcsövek másabbak?
Mielőtt páran idegileg összeomlanak...fix turbóson és elektromos turbóson nincs vákumvezérlés....több marad a féknek....VGT-hez meg már karcsúbb a vákumszivattyú.....plussz a puffertartályt is kicsire és idióta helyre tették fölöslegesen hosszú csövezéssel..
Ugyanaz a fékrendszer van MKIII mondikon szóval nagy difi nincs, akármilyen hiperszuper furt-mart ökörségeket teszel rá a fékhatás szinte ugyanaz lessz kb 3,5 KN fékerő megcsúszási határ előtt "A" tengelyen.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6741 Dátum:
2015.09.12 szombat, 10:49:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.09.11 péntek, 22:54:02
Mielőtt páran idegileg összeomlanak...fix turbóson és elektromos turbóson nincs vákumvezérlés....több marad a féknek....VGT-hez meg már karcsúbb a vákumszivattyú.....plussz a puffertartályt is kicsire és idióta helyre tették fölöslegesen hosszú csövezéssel..
Ugyanaz a fékrendszer van MKIII mondikon szóval nagy difi nincs, akármilyen hiperszuper furt-mart ökörségeket teszel rá a fékhatás szinte ugyanaz lessz kb 3,5 KN fékerő megcsúszási határ előtt "A" tengelyen.
Kicsit hagyhattad volna még, hadd rágják.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6742 Dátum:
2015.09.12 szombat, 11:00:58 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.12 szombat, 10:49:54
Kicsit hagyhattad volna még, hadd rágják.....
...ó,te kis okoska.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6743 Dátum:
2015.09.12 szombat, 15:31:08 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.12 szombat, 10:49:54
Kicsit hagyhattad volna még, hadd rágják.....
A fék nem játék..egy autón két dolog ami legyen jó, kormány-fék....meglehet csinálni azt is jóra csak foglalkozni kell vele.
Igy legalább lessz neked is több melód, és a végén megszereted a dieseleket...
Amúgyis egy látens dieseles vagy...csak félsz az igazságtól...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6744 Dátum:
2015.09.12 szombat, 16:17:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.09.12 szombat, 15:31:08
A fék nem játék..egy autón két dolog ami legyen jó, kormány-fék....meglehet csinálni azt is jóra csak foglalkozni kell vele.
Igy legalább lessz neked is több melód, és a végén megszereted a dieseleket...
Amúgyis egy látens dieseles vagy...csak félsz az igazságtól...
A kürt-öt kifelejtetted......hátha az előbbi kettő közül valamelyik nem működne!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6745 Dátum:
2015.09.12 szombat, 21:38:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.09.12 szombat, 15:31:08
A fék nem játék..egy autón két dolog ami legyen jó, kormány-fék....meglehet csinálni azt is jóra csak foglalkozni kell vele.
Igy legalább lessz neked is több melód, és a végén megszereted a dieseleket...
Amúgyis egy látens dieseles vagy...csak félsz az igazságtól...
Kicsit kiegészíteném a gumikkal mert ugye hiába van kormány meg fék meg kürt de a vas az aszfalton nem igazán hatékony a súrlódás tekintetében viszont 4 tenyérnyi gumin múlik a a fékhatás!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6746 Dátum:
2015.09.23 szerda, 10:45:17 »
Sziasztok,
első és hátsó fékbetét/tárcsa csere előtt állok
Tudom mindenki más gyártóra esküszik, de azért megkérdezem, mit ajánlanátok?
Gyári Ford nem tűnik sokkal drágábbnak mint pl az ATE vagy TEXTAR, amikről szintén hallottam jókat.
A BREMBO-ról már többen is mondták, hogy már nem az a minőség mint régen.
Most Angliából rendelt fúrt-mart tárcsák voltak rajta EBC Red Stuff betétekkel. Kb 95e km-t mentem el velük, és bár a fékhatás jó volt végig, de nagyon rázott. Már 10ekm után egyszer szabályoztuk a tárcsát, de nem bírta sokáig, megint rázni kezdett. Szal ez vhogy nem győzött meg.
Mivel a hátsó lengéscsillapítókat is kell cserélnem, így komoly kiadás lesz, szal az ár sem mindegy.
Vélemények?
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6747 Dátum:
2015.09.23 szerda, 11:49:16 »
Idézetet írta: Levis - 2015.09.23 szerda, 10:45:17
Sziasztok,
első és hátsó fékbetét/tárcsa csere előtt állok
Tudom mindenki más gyártóra esküszik, de azért megkérdezem, mit ajánlanátok?
Gyári Ford nem tűnik sokkal drágábbnak mint pl az ATE vagy TEXTAR, amikről szintén hallottam jókat.
A BREMBO-ról már többen is mondták, hogy már nem az a minőség mint régen.
Most Angliából rendelt fúrt-mart tárcsák voltak rajta EBC Red Stuff betétekkel. Kb 95e km-t mentem el velük, és bár a fékhatás jó volt végig, de nagyon rázott. Már 10ekm után egyszer szabályoztuk a tárcsát, de nem bírta sokáig, megint rázni kezdett. Szal ez vhogy nem győzött meg.
Mivel a hátsó lengéscsillapítókat is kell cserélnem, így komoly kiadás lesz, szal az ár sem mindegy.
Vélemények?
Háát ki mire esküszik, de a felszabályozással vigyázni kell, mert az edzet felső réteg eltávolítása után könnyebben melegszik a tárcsa és romlik a fékerő !
Naplózva
mondejó 2.5 V6
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6748 Dátum:
2015.09.23 szerda, 13:39:09 »
Sziasztok,
Abban kérném segítségeteket, hogy a 2002-es kombi FMBA TDCI mondeó hátsó féknyergéhez milyen felújító készletet vegyek, amit, szétszedés után lehet is használni, és nem akkor derül ki, hogy nem kompatibilis vele. Ha jól tudom Bosch a gyári féknyereg?! A Unix katalógusban Autofren és Frenkit fantázia nevű felújító készletek vannak, amik látszólag egyformák...de van egy érdekesség mert hoz egy Bendix-Bosch készletet is...ami 36mm-es...a többi 38mm. (az nicns megadva, hogy ez minek a mérete) A Bosch felújító kit meg csak kétféle a katalógus szerint...és hiányos leírással van fent.
Csinált már valaki ilyesmit...ha igen melyiket "kéne" megvenni?
Köszönöm!
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6749 Dátum:
2015.09.23 szerda, 16:28:52 »
Idézetet írta: mike1 - 2015.09.23 szerda, 13:39:09
Sziasztok,
Abban kérném segítségeteket, hogy a 2002-es kombi FMBA TDCI mondeó hátsó féknyergéhez milyen felújító készletet vegyek, amit, szétszedés után lehet is használni, és nem akkor derül ki, hogy nem kompatibilis vele. Ha jól tudom Bosch a gyári féknyereg?! A Unix katalógusban Autofren és Frenkit fantázia nevű felújító készletek vannak, amik látszólag egyformák...de van egy érdekesség mert hoz egy Bendix-Bosch készletet is...ami 36mm-es...a többi 38mm. (az nicns megadva, hogy ez minek a mérete) A Bosch felújító kit meg csak kétféle a katalógus szerint...és hiányos leírással van fent.
Csinált már valaki ilyesmit...ha igen melyiket "kéne" megvenni?
Köszönöm!
Bosch a gyári féknyereg. 38mm a dugattyú átmérője.
Mindkét mk3-ba autofren került, nem volt velük gond.
2002-eshez:
https://cromax.hu/fekrendszer/hatso_fekrendszer/hatso_feknyereg_alkatreszei/hatso_feknyereg_javito_keszlet_ford_mondeo_2000-2004_tomites_23892
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 16:38:12 írta tpmportal
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ