Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 01:28:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2744182 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #6750 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:15:21 »

Sziasztok,

Abban kérném segítségeteket, hogy a 2002-es kombi FMBA TDCI mondeó hátsó féknyergéhez milyen felújító készletet vegyek, amit, szétszedés után lehet is használni, és nem akkor derül ki, hogy nem kompatibilis vele. Ha jól tudom Bosch a gyári féknyereg?! A Unix katalógusban Autofren és Frenkit fantázia nevű felújító készletek vannak, amik látszólag egyformák...de van egy érdekesség mert hoz egy Bendix-Bosch készletet is...ami 36mm-es...a többi 38mm. (az nicns megadva, hogy ez minek a mérete) A Bosch felújító kit meg csak kétféle a katalógus szerint...és hiányos leírással van fent.
Csinált már valaki ilyesmit...ha igen melyiket "kéne" megvenni?
Köszönöm!

itt tudsz pontos cikkszámot kikeresni: http://www.frenkit.es/
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6751 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:59:01 »

Köszönöm, közben találtam Unixos cikkszámot a válaszok alapján! Köszi mindenkinek...remélem rendben lesz!


Bosch a gyári féknyereg. 38mm a dugattyú átmérője.
Mindkét mk3-ba autofren került, nem volt velük gond.
2002-eshez: https://cromax.hu/fekrendszer/hatso_fekrendszer/hatso_feknyereg_alkatreszei/hatso_feknyereg_javito_keszlet_ford_mondeo_2000-2004_tomites_23892
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #6752 Dátum: 2015.10.05 hétfő, 17:28:36 »

Használ valaki EBC Blackstuff (normál) betétet? Ha igen, mik a tapasztalatok vele? Csak 2000 Ft-al drágább, mint pl. egy Ferodo Premier.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6753 Dátum: 2015.10.05 hétfő, 20:18:31 »

Háát ki mire esküszik, de a felszabályozással vigyázni kell, mert az edzet felső réteg eltávolítása után könnyebben melegszik a tárcsa és romlik a fékerő !

Általában a felszabályozás során 0.1 vagy 0.2 mm-t vesznek le a tárcsából. Egy mk3 mondeo tárcsa vastagsága 24mm, minimális vastagsága mondjuk 22mm.
Belátható hogy mindkét oldalon elvéve rossz esetben 0.2 mm-t is csak 20%-kal rövidítettem meg a tárcsa élettartamát, és még a megengedett tartományban van a tárcsa vastagsága.

Én egy párszor kényszerhelyzetben éltem ezzel a megoldással,na meg mert az esztergályos idős bácsi családi barát volt (RIP), de inkább a jó minőségű és drága tárcsákat fogom ezentúl venni, nem elégszek meg a középkategórával...monstani fejemmel gyárit vagy ATE-t vennék (tudtommal ugyanaz a 2) ha tudom hogy hosszú távon megtartom az autót.

Egyébként márkaszervízek is jártak a bácsihoz, komoly történeteket mesélt mindenféle neves márkák szervizeiről (pl. Mercedes). Nem gondolnánk mi ? wow1

« Utoljára szerkesztve: 2015.10.05 hétfő, 20:40:50 írta FokaDriver » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6754 Dátum: 2015.10.05 hétfő, 20:25:50 »

Általában a felszabályozás során 0.1 vagy 0.2 mm-t vesznek le a tárcsából. Egy mk3 mondeo tárcsa vastagsága 24mm, minimális vastagsága mondjuk 22mm.
Belátható hogy mindkét oldalon elvéve rossz esetben 0.2 mm-t is csak 20%-kal rövidítettem meg a tárcsa élettartamát, és még a megengedett tartományban van a tárcsa vastagsága. Nyilván az edzett tartományban maradtunk.

Én egy párszor kényszerhelyzetben éltem ezzel a megoldással,na meg mert az esztergályos idős bácsi családi barát volt (RIP), de inkább a jó minőségű és drága tárcsákat fogom ezentúl venni, nem elégszek meg a középkategórával...monstani fejemmel gyárit vagy ATE-t vennék (tudtommal ugyanaz a 2) ha tudom hogy hosszú távon megtartom az autót.

Egyébként márkaszervízek is jártak a bácsihoz, komoly történeteket mesélt mindenféle neves márkák szervizeiről (pl. Mercedes). Nem gondolnánk mi ? wow1


edzett réteg? semilyen edzés nincsen. a tárcsák öntvények. csak az anyagminőségtől függ mennyire bírják.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6755 Dátum: 2015.10.05 hétfő, 20:39:55 »

edzett réteg? semilyen edzés nincsen. a tárcsák öntvények. csak az anyagminőségtől függ mennyire bírják.
Ez igaz. Erre nem figyeltem, este van.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #6756 Dátum: 2015.10.05 hétfő, 22:08:55 »

Általában a felszabályozás során 0.1 vagy 0.2 mm-t vesznek le a tárcsából. Egy mk3 mondeo tárcsa vastagsága 24mm, minimális vastagsága mondjuk 22mm.
Belátható hogy mindkét oldalon elvéve rossz esetben 0.2 mm-t is csak 20%-kal rövidítettem meg a tárcsa élettartamát, és még a megengedett tartományban van a tárcsa vastagsága.

Én egy párszor kényszerhelyzetben éltem ezzel a megoldással,na meg mert az esztergályos idős bácsi családi barát volt (RIP), de inkább a jó minőségű és drága tárcsákat fogom ezentúl venni, nem elégszek meg a középkategórával...monstani fejemmel gyárit vagy ATE-t vennék (tudtommal ugyanaz a 2) ha tudom hogy hosszú távon megtartom az autót.

Egyébként márkaszervízek is jártak a bácsihoz, komoly történeteket mesélt mindenféle neves márkák szervizeiről (pl. Mercedes). Nem gondolnánk mi ? wow1



Én innen néztem ki a fékeket kompletten és annyiba kerül mint a gyári

http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-ford/ebc-brakes-auto-ford-mondeo-estate-20-td-2004-2007.html
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6757 Dátum: 2015.10.05 hétfő, 22:35:26 »

Én innen néztem ki a fékeket kompletten és annyiba kerül mint a gyári

http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-ford/ebc-brakes-auto-ford-mondeo-estate-20-td-2004-2007.html


A Fékmesternél olcsóbb szokott lenni az EBC holmi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6758 Dátum: 2015.10.05 hétfő, 22:48:55 »

Én innen néztem ki a fékeket kompletten és annyiba kerül mint a gyári
http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-ford/ebc-brakes-auto-ford-mondeo-estate-20-td-2004-2007.html
Én egy fél éve beszélgettem mk2-vel,aki azért látott a témában "ezt azt", akkor szóba jött ez a téma, ő azt tanácsolta hogy a gyári tárcsát preferáljam (vagy ATE), ha jót akarok. Nyilván ez csak 1 vélemény, de én adok a véleményére. Betét ügyében nem nyilatkoznék, azzal sosem volt problémám, mindig olyat használtam, amit a tárcsához ajánlottak.

Normál defenzív közlekedésre bármi jó, ott számít inkább amikor a német autópályán tolod 150-160-nal, és egy szempillantás alatt a nyugdíjas szuzuki beszédül eléd a belső sávba 102 km/h -val. Ott azért megdolgozik a tárcsa és a betét a vacsoráért. Nekem 2x is ilyen sztoriban maródott be a közép árfekvésű első tárcsa. A fékbetétnek nem lett baja.

OFF-os Ford-on használtam green EBC-t, jónak mondják, nekem ugyanolyan volt érzetre mint a többi. Azzal szerencsére nem volt alkalmam a szuzukis sztorit kipróbálni, így "komolyabb" tapasztalatom nincs.

Tégy belátásod szerint.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6759 Dátum: 2015.10.06 kedd, 06:52:43 »

Én innen néztem ki a fékeket kompletten és annyiba kerül mint a gyári

http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-ford/ebc-brakes-auto-ford-mondeo-estate-20-td-2004-2007.html

Tisztelt Fórumtárs!
Én eddig a gépemnél az eredeti gyári FOMOCO tárcsákat használtam, és használom a mai napig is, mivel ez volt itthon tartalékban. Soha semmi problémám nem volt még vele. Néhány kritikus helyzetben vészfékezés esetén sem szenvedett semmilyen deformációt. Az EBC fék alkatrészekről csak jót tudok mondani. Per pillanat egy gyári garnitúra tárcsát használok EBC Greenstuff betéttel. A fékhatás brutális és a tárcsa nem kopik jobban mint a gyári betéttel. Az EBC normál tárcsa és betét együttes alkalmazása a gyárival egyenértékű vagy annál jobb. Az árát mindenképp megéri, és nem éri meglepetés az ember fiát. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.06 kedd, 06:54:48 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6760 Dátum: 2015.10.06 kedd, 06:53:07 »

150-160-ról 100-ra fékezni ennyire komoly dolog?  Shocked
Nem kell ehhez semmi extra, mindegy milyen a fék, ugyanazt tudja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6761 Dátum: 2015.10.06 kedd, 08:37:03 »

150-160-ról 100-ra fékezni ennyire komoly dolog?  Shocked


Neked igen, mert ugye eleve el kellene tudnod érni a 150-160-at...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6762 Dátum: 2015.10.06 kedd, 09:14:53 »

Neked igen, mert ugye eleve el kellene tudnod érni a 150-160-at...  eplus2
benzines rollerral 50nél többet nem megy,mert felette sokat zabál. vigyor3
Ott meg csak kidobja a vasmacskát,mert ahhoz az is elég. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6763 Dátum: 2015.10.06 kedd, 09:18:08 »

benzines rollerral 50nél többet nem megy,mert felette sokat zabál. vigyor3
Ott meg csak kidobja a vasmacskát,mert ahhoz az is elég. hehe

 hehe hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #6764 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 12:51:36 »

Hali!
A történet a következő. Kis ívű lendületes éles balra kanyarodáskor dolgozik az abs. Ma reggel az abs lámpa is kigyulladt. Hibakód C1233.
Hát ez lenne a történet. Ebben kérném a segítségeteket.
Köszi
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6765 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 12:57:42 »

Hali!
A történet a következő. Kis ívű lendületes éles balra kanyarodáskor dolgozik az abs. Ma reggel az abs lámpa is kigyulladt. Hibakód C1233.
Hát ez lenne a történet. Ebben kérném a segítségeteket.
Köszi

kerékméretek egyformák?és a gumik?mintázatok,mélységek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6766 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 13:04:12 »

Hali!
A történet a következő. Kis ívű lendületes éles balra kanyarodáskor dolgozik az abs. Ma reggel az abs lámpa is kigyulladt. Hibakód C1233.
Hát ez lenne a történet. Ebben kérném a segítségeteket.
Köszi



Bal első érzékelő hiba, vagy kerékcsapágy.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #6767 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 13:14:17 »

kerékméretek egyformák?és a gumik?mintázatok,mélységek?
Mind a 4 gumi egyforma. A mintamélységben sincs különbség. A guminyomást nemrég ellenőriztem, az jó.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6768 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 13:50:54 »

Mind a 4 gumi egyforma. A mintamélységben sincs különbség. A guminyomást nemrég ellenőriztem, az jó.


Bal első érzékelő hiba, vagy kerékcsapágy.
Válasz
Erre gondoltam én is, de akkor egyenes szakaszon is produkálná hibát, nem?
nem,mert a kanyarban megszorulhat a rossz kerékcsapágy,míg egyenesben simán fut....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #6769 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 18:48:04 »

nem,mert a kanyarban megszorulhat a rossz kerékcsapágy,míg egyenesben simán fut....
Fejlemény. A munkahelyen a sorompó előtt egyenes szakaszon lassítva is dolgozott az abs.  Abs lámpa nem gyúlt ki. Anyit még hogy csak hosszabb állás(~fél nap) után jelentkezett a hiba.
Kb. 1km után nincs sim hiba, minden jól működik nem remeg a fékpedál fékezésnél.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6770 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 21:48:25 »

Fejlemény. A munkahelyen a sorompó előtt egyenes szakaszon lassítva is dolgozott az abs.  Abs lámpa nem gyúlt ki. Anyit még hogy csak hosszabb állás(~fél nap) után jelentkezett a hiba.
Kb. 1km után nincs sim hiba, minden jól működik nem remeg a fékpedál fékezésnél.
az is lehet,hogy a kerékcsapágyban a jeladó rész hullott le-szennyeződött el,és csúszást érzékel az abs.hibakódot kellene olvasni,és tesztelni a jeladókat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #6771 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 07:57:23 »

Hali!
A történet a következő. Kis ívű lendületes éles balra kanyarodáskor dolgozik az abs. Ma reggel az abs lámpa is kigyulladt. Hibakód C1233.
Hát ez lenne a történet. Ebben kérném a segítségeteket.
Köszi

Fejlemény. A munkahelyen a sorompó előtt egyenes szakaszon lassítva is dolgozott az abs.  Abs lámpa nem gyúlt ki. Anyit még hogy csak hosszabb állás(~fél nap) után jelentkezett a hiba.
Kb. 1km után nincs sim hiba, minden jól működik nem remeg a fékpedál fékezésnél.
az is lehet,hogy a kerékcsapágyban a jeladó rész hullott le-szennyeződött el,és csúszást érzékel az abs.hibakódot kellene olvasni,és tesztelni a jeladókat.
A vége bal első kerékcsapágy csere lett.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6772 Dátum: 2015.10.16 péntek, 16:26:35 »

Első féktárcsákat, és betéteket kell cseréljek. Eddig mindig gyárit vettem, de most felmerül a gondolat, hogy ezt az EBC-t kipróbálom. Van vele valakinek tapasztalata? Nekem az általános Blackstuff betét, a prémium tárcsa teljesen elég. Érdemes EBC tárcsát, és betéteket venni? Vagy maradjak a gyári Ford-nál? Esetleg valami mix, Ford tárcsa + EBC betét? Smiley Mivel van tapasztalat? Hogy a legjobb?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6773 Dátum: 2015.10.16 péntek, 16:39:44 »

Első féktárcsákat, és betéteket kell cseréljek. Eddig mindig gyárit vettem, de most felmerül a gondolat, hogy ezt az EBC-t kipróbálom. Van vele valakinek tapasztalata? Nekem az általános Blackstuff betét, a prémium tárcsa teljesen elég. Érdemes EBC tárcsát, és betéteket venni? Vagy maradjak a gyári Ford-nál? Esetleg valami mix, Ford tárcsa + EBC betét? Smiley Mivel van tapasztalat? Hogy a legjobb?
Tisztelt Fórumtárs!
Már többször megírtam a tapasztalatom a következő kombóval. Eredeti gyári Ford tárcsa+Greenstuff betét. Én már több mint egy éve használom és nagyon elégedett vagyok az összeállítással és természetesen a fékhatással. Egyszerűen brutális a fékhatás. Ráadásul a betét nem porol és nem koszolódik az alu felni. Én csak javasolni tudom. Szereltem már mondeora EBC normál tárcsát és EBC Blackstuff betétet. A fékhatás olyan mint a gyári felállás vagy még jobb. Eddig erre a variációra nem kaptam semmilyen negativ kritikát. A tárcsa kivitelezése nagyon szép munka, és ami a legfontosabb nem hullámosodik. Az EBC garnitúrára egy észrevételem volt. A betétcseréhez nem küldtek csere csavarokat. Ezt furcsállottam. A fékmesternél rákérdeztem a válsz az volt nem jár vele. Egy ilyen híres cég igazán megengedhetné magának azt a 4 db csavart garnitúránként.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.16 péntek, 16:46:06 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6774 Dátum: 2015.10.16 péntek, 17:10:28 »

Tisztelt Fórumtárs!
Már többször megírtam a tapasztalatom a következő kombóval. Eredeti gyári Ford tárcsa+Greenstuff betét. Én már több mint egy éve használom és nagyon elégedett vagyok az összeállítással és természetesen a fékhatással. Egyszerűen brutális a fékhatás. Ráadásul a betét nem porol és nem koszolódik az alu felni. Én csak javasolni tudom. Szereltem már mondeora EBC normál tárcsát és EBC Blackstuff betétet. A fékhatás olyan mint a gyári felállás vagy még jobb. Eddig erre a variációra nem kaptam semmilyen negativ kritikát. A tárcsa kivitelezése nagyon szép munka, és ami a legfontosabb nem hullámosodik. Az EBC garnitúrára egy észrevételem volt. A betétcseréhez nem küldtek csere csavarokat. Ezt furcsállottam. A fékmesternél rákérdeztem a válsz az volt nem jár vele. Egy ilyen híres cég igazán megengedhetné magának azt a 4 db csavart garnitúránként.wave
Tisztelettel László! worship

Szia,

igen a Greenstuff+gyáriról olvastam, de Green-t nem akarok, jóval drágább mint a Black, nekem pedig teljesen átlagos hétköznapi használatra van az autó.
Ha az EBC tárcsa + betét, olyan mint a gyári tárcsa + betét, akkor az ár fog dönteni. Most kértem be árakat mindkettőre, meglátjuk melyik a kedvezőbb, illetve ha nem nagy a különbség, van bennem egy kiváncsiság az EBC felé, egyben kicsit tartok is tőle, még személyes tapasztalat nem volt vele. Csavarokat max. külön veszek, remélem nem csak a fék szett részeként árulják. Smiley Amire most szükségem lesz első tárcsák + betétek, +hátsó betétek, ez a EBC hivatalos áraival számolva 65e Ft, ha hátra is kérek új tárcsákat 90e Ft (Blackstuff szett). Van nálunk kedvezményünk, meglátom mennyit faragnak le ebből.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6775 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:08:00 »

Szia,

igen a Greenstuff+gyáriról olvastam, de Green-t nem akarok, jóval drágább mint a Black, nekem pedig teljesen átlagos hétköznapi használatra van az autó.
Ha az EBC tárcsa + betét, olyan mint a gyári tárcsa + betét, akkor az ár fog dönteni. Most kértem be árakat mindkettőre, meglátjuk melyik a kedvezőbb, illetve ha nem nagy a különbség, van bennem egy kiváncsiság az EBC felé, egyben kicsit tartok is tőle, még személyes tapasztalat nem volt vele. Csavarokat max. külön veszek, remélem nem csak a fék szett részeként árulják. Smiley Amire most szükségem lesz első tárcsák + betétek, +hátsó betétek, ez a EBC hivatalos áraival számolva 65e Ft, ha hátra is kérek új tárcsákat 90e Ft (Blackstuff szett). Van nálunk kedvezményünk, meglátom mennyit faragnak le ebből.
Tisztelt Fórumtárs!
Az általános utcai használathoz az EBC Blackstuff kombó meglepően jó választás csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6776 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:10:57 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általános utcai használathoz az EBC Blackstuff kombó meglepően jó választás csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm, ha jó az ár, mindenképp kipróbálom!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6777 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:33:00 »

Szia,

igen a Greenstuff+gyáriról olvastam, de Green-t nem akarok, jóval drágább mint a Black, nekem pedig teljesen átlagos hétköznapi használatra van az autó.
Ha az EBC tárcsa + betét, olyan mint a gyári tárcsa + betét, akkor az ár fog dönteni. Most kértem be árakat mindkettőre, meglátjuk melyik a kedvezőbb, illetve ha nem nagy a különbség, van bennem egy kiváncsiság az EBC felé, egyben kicsit tartok is tőle, még személyes tapasztalat nem volt vele. Csavarokat max. külön veszek, remélem nem csak a fék szett részeként árulják. Smiley Amire most szükségem lesz első tárcsák + betétek, +hátsó betétek, ez a EBC hivatalos áraival számolva 65e Ft, ha hátra is kérek új tárcsákat 90e Ft (Blackstuff szett). Van nálunk kedvezményünk, meglátom mennyit faragnak le ebből.


Az nem olcsó  wow1
Boschból (vagy TRWből) durván 32ezer (első tárcsák 20+betét 12, hátsó beté 10)
Ate kicsit több, 48 ezer.

Szvsz egy Bosch, TRW, Ate féknél nem hiszem, hogy többet tudna.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6778 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:43:12 »

Az nem olcsó  wow1
Boschból (vagy TRWből) durván 32ezer (első tárcsák 20+betét 12, hátsó beté 10)
Ate kicsit több, 48 ezer.

Szvsz egy Bosch, TRW, Ate féknél nem hiszem, hogy többet tudna.

Nagyautóéknál néztem, viszont nem tudom, ez pár, vagy db ár:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-fektarcsa-elso-t276.html

Mert ha db, akkor kb. ott vagyok mint az EBC-vel, 77 600 Ft az első tárcsák + betétek, + hátsó betétek. Ugyan ez EBC-be 65e Ft (ezek a hivatalos árak). Ha pár ár a nagyautós, akkor 55 662 Ft, 10e Ft-al olcsóbb mint az EBC.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6779 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:44:17 »

Első féktárcsákat, és betéteket kell cseréljek. Eddig mindig gyárit vettem, de most felmerül a gondolat, hogy ezt az EBC-t kipróbálom. Van vele valakinek tapasztalata? Nekem az általános Blackstuff betét, a prémium tárcsa teljesen elég. Érdemes EBC tárcsát, és betéteket venni? Vagy maradjak a gyári Ford-nál? Esetleg valami mix, Ford tárcsa + EBC betét? Smiley Mivel van tapasztalat? Hogy a legjobb?

Az EBC azt mondja, hogy minden EBC-t vegyél. Smiley

A feketét talán László kolléga használja, nekem két autóban van piros. Csak ajánlani tudom.

Fontos! Hátulra nem szabad "erősebb" EBC-t rakni, mint elöl van. A legjobb körbe egyformát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6780 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:45:13 »

Szia,

igen a Greenstuff+gyáriról olvastam, de Green-t nem akarok, jóval drágább mint a Black, nekem pedig teljesen átlagos hétköznapi használatra van az autó.
Ha az EBC tárcsa + betét, olyan mint a gyári tárcsa + betét, akkor az ár fog dönteni. Most kértem be árakat mindkettőre, meglátjuk melyik a kedvezőbb, illetve ha nem nagy a különbség, van bennem egy kiváncsiság az EBC felé, egyben kicsit tartok is tőle, még személyes tapasztalat nem volt vele. Csavarokat max. külön veszek, remélem nem csak a fék szett részeként árulják. Smiley Amire most szükségem lesz első tárcsák + betétek, +hátsó betétek, ez a EBC hivatalos áraival számolva 65e Ft, ha hátra is kérek új tárcsákat 90e Ft (Blackstuff szett). Van nálunk kedvezményünk, meglátom mennyit faragnak le ebből.

Az a nem mindegy, hogy pl. a piros alig fogy. Örök élet, meg egy nap...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6781 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:46:59 »

Az EBC azt mondja, hogy minden EBC-t vegyél. Smiley

A feketét talán László kolléga használja, nekem két autóban van piros. Csak ajánlani tudom.

Fontos! Hátulra nem szabad "erősebb" EBC-t rakni, mint elöl van. A legjobb körbe egyformát.

AndyA

Mindenképp a feketébe gondolkozok, hátul marad a gyári Ford tárcsa, még nem kopott annyira, de betét már kell.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6782 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:49:10 »

Nagyautóéknál néztem, viszont nem tudom, ez pár, vagy db ár:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-fektarcsa-elso-t276.html

Mert ha db, akkor kb. ott vagyok mint az EBC-vel, 77 600 Ft az első tárcsák + betétek, + hátsó betétek. Ugyan ez EBC-be 65e Ft (ezek a hivatalos árak). Ha pár ár a nagyautós, akkor 55 662 Ft, 10e Ft-al olcsóbb mint az EBC.


Általában db árakat adnak meg, de én pár árakat írtam.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6783 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:51:48 »

Az a nem mindegy, hogy pl. a piros alig fogy. Örök élet, meg egy nap...

AndyA

Igen, de az ára is több mint duplája. Most annyira nem akarok anyailag elmenni, elég lesz ez a fékes buli + vennem kell 4 téli abroncsot is. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6784 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:53:46 »



Általában db árakat adnak meg, de én pár árakat írtam.

Csak van-e olyan jó minőségű...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6785 Dátum: 2015.10.16 péntek, 18:59:39 »

Az EBC azt mondja, hogy minden EBC-t vegyél. Smiley

A feketét talán László kolléga használja, nekem két autóban van piros. Csak ajánlani tudom.

Fontos! Hátulra nem szabad "erősebb" EBC-t rakni, mint elöl van. A legjobb körbe egyformát.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Nem jól emlékszel. Én a gyári tárcsákkal az EBC Greenstuff betéteket használom elől hátul. A feketét csak beépítettem egy másik mondiba. Kipróbálva utcai viszonyoknak megfelelően kiváló. Az én zöld betéteim se kopnak és maximálisan elégedett vagyok a fékhatással. Ami nagyon tetszik, hogy nem porolnak a betétek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6786 Dátum: 2015.10.16 péntek, 19:20:05 »

Csak van-e olyan jó minőségű...


Bosch és Ate (fék)alkatrészekkel soha nem volt még bajom.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #6787 Dátum: 2015.10.16 péntek, 19:40:54 »

Nagyautóéknál néztem, viszont nem tudom, ez pár, vagy db ár:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-fektarcsa-elso-t276.html

Mert ha db, akkor kb. ott vagyok mint az EBC-vel, 77 600 Ft az első tárcsák + betétek, + hátsó betétek. Ugyan ez EBC-be 65e Ft (ezek a hivatalos árak). Ha pár ár a nagyautós, akkor 55 662 Ft, 10e Ft-al olcsóbb mint az EBC.

Szia!

Én tavaly a Nagyautótól vettem a gyári (első és hátsó) féktárcsákat és betét készleteket. A honlapjukon megadott ár - tárcsák esetében - darabár.

Üdv!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6788 Dátum: 2015.10.16 péntek, 20:14:35 »

Szia!

Én tavaly a Nagyautótól vettem a gyári (első és hátsó) féktárcsákat és betét készleteket. A honlapjukon megadott ár - tárcsák esetében - darabár.

Üdv!

Akkor el is dőlt, kipróbálom az EBC-t, ha ennyire dicsérik. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #6789 Dátum: 2015.10.16 péntek, 20:16:52 »

Szerintem a főfékhengernél keresendő a különbség.
Én cseréltem már főfékhengert és vákumdobot is FL2-re,sőt hátsó féknyergeket is.Semmi változás,nokedli a fékhatás.Már egy ideje feladtam a próbálkozást. wave
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6790 Dátum: 2015.10.16 péntek, 20:47:05 »

Én cseréltem már főfékhengert és vákumdobot is FL2-re,sőt hátsó féknyergeket is.Semmi változás,nokedli a fékhatás.Már egy ideje feladtam a próbálkozást. wave

Ahogy páran már írták, egy plusz vákumdobot kell beépíteni, mert a vákumos EGR pl elviszi a vákum egy részét. Vagy valami ilyesmi. Az FL2-es autókon már nagyrészt elektromos az EGR, így í vákum csak a féknél dolgozik. De úgyis kijavítanak, ha valamit rosszul írtam.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #6791 Dátum: 2015.10.16 péntek, 20:52:27 »

Ahogy páran már írták, egy plusz vákumdobot kell beépíteni, mert a vákumos EGR pl elviszi a vákum egy részét. Vagy valami ilyesmi. Az FL2-es autókon már nagyrészt elektromos az EGR, így í vákum csak a féknél dolgozik. De úgyis kijavítanak, ha valamit rosszul írtam.

A 2.2 Tdci-n(2004.10.) is vákumos az egr mégis van fék.Ja egyébként próbáltam a plusz puffertartályt is,sőt vákumszivattyút is cseréltem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6792 Dátum: 2015.10.17 szombat, 13:04:27 »

Én cseréltem már főfékhengert és vákumdobot is FL2-re,sőt hátsó féknyergeket is.Semmi változás,nokedli a fékhatás.Már egy ideje feladtam a próbálkozást. wave

Azt próbáltad már, hogy lenyomod a pedált? Egyesek szerint rengeteget segít! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6793 Dátum: 2015.10.17 szombat, 13:32:57 »

Én cseréltem már főfékhengert és vákumdobot is FL2-re,sőt hátsó féknyergeket is.Semmi változás,nokedli a fékhatás.Már egy ideje feladtam a próbálkozást. wave
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányom műszaki adatai teljesen megegyezőek a tieddel. Én még soha nem tapasztaltam fék problémát. Viszont azt tapasztalatból mondom, hogy a fékhatás igen komolyan függ, a tárcsa és a fékbetét agyagától és, hogy a kettő milyen viszonyban van egymással. Még egy dolgot tapasztaltam, hogy egy lámpa előtt várakozva, nyomva a féket a fékpedál lassan bement majdnem padlóig. Ezt sikerült kiküszöbölnöm egy puffertartály beépítésével. Azóta nincs problémám. Jelen pillanatban gyári FOMOCO tárcsákat és EBC Greenstuff betéteket használok. Eredmény brutális fékhatás, és ezt szó szerint értsd. Komoly vészfékezés esetén a kocsi megáll mint a szög. Az én gépembe be van építve gyárilag a vészfék asszisztens. Nagy valószínűséggel a tiedbe is. Ha vészfékezés esetén, te nem is nyomod megfelelő pedálerővel a fékpedált akkor is a rendszernek korrigálnia kéne, és maximális fékhatást kéne beállítania. Ha minden valóban rendben van akkor még itt érdemes lenne a rendszert leellenőrizni. Még valami. Ha vész fékezek és a fékrásegítőm működik, akkor az elakadás jelző lámpáim villognak, figyelmeztetve a mögöttes járművezetőt a hirtelen fékezésre. Csodák nincsenek. A rendszert egyszer kell alaposan, de minden elemére kiterjedően leellenőrizni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6794 Dátum: 2015.10.17 szombat, 15:17:13 »

Én cseréltem már főfékhengert és vákumdobot is FL2-re,sőt hátsó féknyergeket is.Semmi változás,nokedli a fékhatás.Már egy ideje feladtam a próbálkozást. wave

Te a fékszervó erősítéséről beszélsz. Hogy milyen könnyű nyomni a féket.
Nekem gyári tárcsám van, gyári betéttel. Ha padlóféket nyomok, a kerekek blokkolnak, majd dolgozik az ABS.
De az igaz, erősebben kell nyomni, mint mondjuk másik autónál. Engem nem zavar, jó ez így.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #6795 Dátum: 2015.10.17 szombat, 20:33:22 »

Te a fékszervó erősítéséről beszélsz. Hogy milyen könnyű nyomni a féket.
Nekem gyári tárcsám van, gyári betéttel. Ha padlóféket nyomok, a kerekek blokkolnak, majd dolgozik az ABS.
De az igaz, erősebben kell nyomni, mint mondjuk másik autónál. Engem nem zavar, jó ez így.
Nem értem sokan rugóznak ezen a fékhatás problémán Elől Delphi tárcsa+ betés hátul Textar tárcsa és betét. Működik rendesen ha vész fékezek az ABS dolgozik rendesen tehát nem a fék határozza meg  a csúszáshatárt hanem a gumi. És ameddig ez így van addig azt mondom kiváló a fékhatás. Akkor kell aggódni ha hiába taposod nem dolgozik az ABS de nem is csúszik a gumi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #6796 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 09:03:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányom műszaki adatai teljesen megegyezőek a tieddel. Én még soha nem tapasztaltam fék problémát. Viszont azt tapasztalatból mondom, hogy a fékhatás igen komolyan függ, a tárcsa és a fékbetét agyagától és, hogy a kettő milyen viszonyban van egymással. Még egy dolgot tapasztaltam, hogy egy lámpa előtt várakozva, nyomva a féket a fékpedál lassan bement majdnem padlóig. Ezt sikerült kiküszöbölnöm egy puffertartály beépítésével. Azóta nincs problémám. Jelen pillanatban gyári FOMOCO tárcsákat és EBC Greenstuff betéteket használok. Eredmény brutális fékhatás, és ezt szó szerint értsd. Komoly vészfékezés esetén a kocsi megáll mint a szög. Az én gépembe be van építve gyárilag a vészfék asszisztens. Nagy valószínűséggel a tiedbe is. Ha vészfékezés esetén, te nem is nyomod megfelelő pedálerővel a fékpedált akkor is a rendszernek korrigálnia kéne, és maximális fékhatást kéne beállítania. Ha minden valóban rendben van akkor még itt érdemes lenne a rendszert leellenőrizni. Még valami. Ha vész fékezek és a fékrásegítőm működik, akkor az elakadás jelző lámpáim villognak, figyelmeztetve a mögöttes járművezetőt a hirtelen fékezésre. Csodák nincsenek. A rendszert egyszer kell alaposan, de minden elemére kiterjedően leellenőrizni. wave
Tisztelettel László! worship
Kedves Lászlò!
A te kocsid ha jòl látom 2005. az enyém meg 2003,tehát nem egyformák,sőt pont 2004.körül mòdosítottak valamit a féken.Egyébként megáll a kocsim,van fékhatás,a pedál erővel van gondom.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6797 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 09:39:58 »

Akkor el is dőlt, kipróbálom az EBC-t, ha ennyire dicsérik. Smiley
Van 1 garnitúra hátsó betetetem. EBC Green.  Odaadom olcsón.   Az a fajta aminek lekerekitett a vége.  Szerintem  meg a tiéd is olyan.  Ha adsz  emailt lefenykepezem és elkuldom.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.18 vasárnap, 09:41:53 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6798 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 11:21:20 »

Van 1 garnitúra hátsó betetetem. EBC Green.  Odaadom olcsón.   Az a fajta aminek lekerekitett a vége.  Szerintem  meg a tiéd is olyan.  Ha adsz  emailt lefenykepezem és elkuldom.

Azt írta AndyA, hogy nem szabad hátra erősebbet tenni, én meg előre nem "akarok" a Black-től drágábbat most. Sad

scratchKUKACmondeo.hu
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6799 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 12:45:12 »

Azt írta AndyA, hogy nem szabad hátra erősebbet tenni, én meg előre nem "akarok" a Black-től drágábbat most. Sad

scratchKUKACmondeo.hu
Azért nem úgy kell elkepzelni, h ha hátul Zöld lesz akkor  mindig dolgozni fog az Abs.   Nekem a kombiban elől ATE  volt hátul meg a Green. Hát semmi rosszat nem vettem észre.

De kérdezd meg Andy-t, h a fék tárcsákat otthon szabad e furkalni, h lyukacsos legyen   nyes

A fekete nem az utcainak felel meg?
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.18 vasárnap, 13:02:02 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.