Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:38:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
131
132
133
134
135
136
137
[
138
]
139
140
141
142
143
144
145
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3069243 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6850 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 07:12:50 »
Idézetet írta: akosm92 - 2015.11.05 csütörtök, 06:56:00
Sziasztok, fék csúszkák zsírzására mit ajánlotok? Ilyenesetleg jó?
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_zsir/-FN318490
üdv,
Ákos
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a fékcsúszócsapok kenéséhez a teflonalapú szilikonzsír jobban passzolna, a fékbetétek végén lévő csúszófelületet pedig, rézpasztával szoktuk kezelni. Természetesen a féknél óvatosan bánunk a kenőanyagok használatával. A betétek aktív felületére és a tárcsára semmilyen kenőanyag nem kerülhet.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6851 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 07:37:13 »
Idézetet írta: László - 2015.11.05 csütörtök, 07:12:50
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a fékcsúszócsapok kenéséhez a teflonalapú szilikonzsír jobban passzolna, a fékbetétek végén lévő csúszófelületet pedig, rézpasztával szoktuk kezelni. Természetesen a féknél óvatosan bánunk a kenőanyagok használatával. A betétek aktív felületére és a tárcsára semmilyen kenőanyag nem kerülhet.
Tisztelettel László!
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6852 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 07:41:39 »
Idézetet írta: akosm92 - 2015.11.05 csütörtök, 06:56:00
Sziasztok, fék csúszkák zsírzására mit ajánlotok? Ilyenesetleg jó?
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_zsir/-FN318490
üdv,
Ákos
Nem. Van nekik direkt ilyen. Ha bemész és "fékzsírt" kérsz, tudni fogják. Weboldalon nem találom. Többféle is van. Az egyik pici, 3x5 cm-es lehegesztett zacskó, ebben ezüstös paszta van. Amit én vettem, az egy sárga tubusban van, és sima zsír kinézete van. Egy ilyen tubus a világ végéig elég. Én arra is szoktam használni, hogy a tárcsa alatt, ill. a felni és a tárcsa közé kenek, hogy ne rohadjon össze minden kerékcserére, ill. a következő féktárcsa cseréjére. Oda is pont ilyesmi való, mivel az a lényeg, hogy ne mászhasson el a helyéről és ne kerülhessen a féktárcsára.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6853 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 07:42:19 »
Idézetet írta: László - 2015.11.05 csütörtök, 07:12:50
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a fékcsúszócsapok kenéséhez a teflonalapú szilikonzsír jobban passzolna, a fékbetétek végén lévő csúszófelületet pedig, rézpasztával szoktuk kezelni. Természetesen a féknél óvatosan bánunk a kenőanyagok használatával. A betétek aktív felületére és a tárcsára semmilyen kenőanyag nem kerülhet.
Tisztelettel László!
Pedig képzeld el, milyen fékbetét és tárcsa élettartamokat lehetne úgy elérni...!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6854 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 07:46:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.05 csütörtök, 07:41:39
Nem. Van nekik direkt ilyen. Ha bemész és "fékzsírt" kérsz, tudni fogják. Weboldalon nem találom. Többféle is van. Az egyik pici, 3x5 cm-es lehegesztett zacskó, ebben ezüstös paszta van. Amit én vettem, az egy sárga tubusban van, és sima zsír kinézete van. Egy ilyen tubus a világ végéig elég.
Én arra is szoktam használni, hogy a tárcsa alatt, ill. a felni és a tárcsa közé kenek, hogy ne rohadjon össze minden kerékcserére, ill. a következő féktárcsa cseréjére. Oda is pont ilyesmi való, mivel az a lényeg, hogy ne mászhasson el a helyéről és ne kerülhessen a féktárcsára.
AndyA
Most nem tettél oda, de nem is az van ott.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6855 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 08:46:00 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.05 csütörtök, 07:46:23
Most nem tettél oda, de nem is az van ott.
Máshova tette neked?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6856 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 10:09:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.05 csütörtök, 07:42:19
Pedig képzeld el, milyen fékbetét és tárcsa élettartamokat lehetne úgy elérni...!
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Minden elismerésem az okfejtésért.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6857 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 12:11:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.05 csütörtök, 07:42:19
Pedig képzeld el, milyen fékbetét és tárcsa élettartamokat lehetne úgy elérni...!
AndyA
Sem kilométerben, sem időben nem lenne hosszú.
Pár sarok.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6858 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 20:50:44 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.05 csütörtök, 12:11:57
Sem kilométerben, sem időben nem lenne hosszú.
Pár sarok.....
Dehogynem. Akár egy örökkévalóságig is jó lehet...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6859 Dátum:
2015.11.06 péntek, 07:29:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.05 csütörtök, 20:50:44
Dehogynem. Akár egy örökkévalóságig is jó lehet...
AndyA
Na de mi haszna van egy tk-ra tört autón?
Egy örökkévalóságig? Na de abból nincs is több.... De a bontóban is elrohad és kuka lesz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6860 Dátum:
2015.11.06 péntek, 08:06:37 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.06 péntek, 07:29:29
Na de mi haszna van egy tk-ra tört autón?
Egy örökkévalóságig? Na de abból nincs is több.... De a bontóban is elrohad és kuka lesz.
Pffff...
Ha már magyarázni kell a poént...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MrMonkey
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6861 Dátum:
2015.11.06 péntek, 12:09:38 »
Üdv mindenkinek!
A fékolajtartályból hogy lehet kiszedni a szűrőt a kupak alól?
Folyadékcsere lenne.
Köszi
Naplózva
MrMonkey
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6862 Dátum:
2015.11.06 péntek, 12:25:01 »
Idézetet írta: MrMonkey - 2015.11.06 péntek, 12:09:38
Üdv mindenkinek!
A fékolajtartályból hogy lehet kiszedni a szűrőt a kupak alól?
Folyadékcsere lenne.
Köszi
Megoldva :-)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6863 Dátum:
2015.11.06 péntek, 12:28:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.06 péntek, 08:06:37
Pffff...
Ha már magyarázni kell a poént...
AndyA
Tévedés volt az, hogy örökkévalóságig....... nem poén!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6864 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 11:10:07 »
Helló,
A gyári ford kézifékkötél, mennyivel jobb egy BOSCH-nál?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6865 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 12:04:26 »
Idézetet írta: schecter - 2015.11.09 hétfő, 11:10:07
Helló,
A gyári ford kézifékkötél, mennyivel jobb egy BOSCH-nál?
2-vel
Naplózva
Imádom a dízeleket!
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6866 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 12:42:13 »
Értsem úgy, hogy megéri 2x annyit fizetni érte?
Idézetet írta: GSR - 2015.11.09 hétfő, 12:04:26
2-vel
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6867 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 12:46:29 »
Idézetet írta: schecter - 2015.11.09 hétfő, 12:42:13
Értsem úgy, hogy megéri 2x annyit fizetni érte?
Dehogy, vicc volt.
Mindegyik tönkre fog menni, csodák nincsenek. Vedd az olcsóbbat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szyl
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6868 Dátum:
2015.11.10 kedd, 19:14:15 »
Sziasztok!
Még új vagyok itt és egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2004-es kombi mondeom. Automata váltós verzió. Rángatott az eleje nagyon. Lecseréltem a féktárcsát és megjavult. De 2000km után megint elkezdte. Az összekötő ki akart esni. Kicseréltük és garanciába kicserélték a féktárcsát is. De azóta megint elkezdte hogy fékezésnél beremeg az eleje. Valaki találkozott ilyen jelenséggel? Tudtok segíteni? Előre is köszönöm.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6869 Dátum:
2015.11.11 szerda, 14:12:09 »
Idézetet írta: szyl - 2015.11.10 kedd, 19:14:15
Sziasztok!
Még új vagyok itt és egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2004-es kombi mondeom. Automata váltós verzió. Rángatott az eleje nagyon. Lecseréltem a féktárcsát és megjavult. De 2000km után megint elkezdte. Az összekötő ki akart esni. Kicseréltük és garanciába kicserélték a féktárcsát is. De azóta megint elkezdte hogy fékezésnél beremeg az eleje. Valaki találkozott ilyen jelenséggel? Tudtok segíteni? Előre is köszönöm.
Első felfüggesztésben nézzétek át mindent rendesen. Lengőkar szilentek, ilyesmi.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6870 Dátum:
2015.11.11 szerda, 20:27:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.11 szerda, 14:12:09
Első felfüggesztésben nézzétek át mindent rendesen. Lengőkar szilentek, ilyesmi.
Hihetetlen de nekem a hátsó féktárcsa fékbetét csere után szűnt meg kormányrángatásos fékezés!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6871 Dátum:
2015.11.14 szombat, 07:22:10 »
Sziasztok!
2004.09 előtti hátsó féknyereg, minden átalakítás nélkül cserélhető a 2004.09 utánira? Csak leszerelem a régebbit és felteszem az újat?
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6872 Dátum:
2015.11.14 szombat, 07:29:09 »
Idézetet írta: panses - 2015.11.14 szombat, 07:22:10
Sziasztok!
2004.09 előtti hátsó féknyereg, minden átalakítás nélkül cserélhető a 2004.09 utánira? Csak leszerelem a régebbit és felteszem az újat?
Igen. Tartóval együtt kell cserélni.
üdv,
Á
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6873 Dátum:
2015.11.14 szombat, 08:20:16 »
Idézetet írta: akosm92 - 2015.11.14 szombat, 07:29:09
Igen. Tartóval együtt kell cserélni.
üdv,
Á
Tartóval? Kompletten adják a bontósok
Fékpofák is másak én is ez előtt állok, mivel be volt rohadva az egyiknél a hátsó féknyereg.
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6874 Dátum:
2015.11.14 szombat, 08:24:58 »
Idézetet írta: akosm92 - 2015.11.14 szombat, 07:29:09
Igen. Tartóval együtt kell cserélni.
üdv,
Á
Köszönöm!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6875 Dátum:
2015.11.14 szombat, 19:21:57 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.11.14 szombat, 08:20:16
Tartóval? Kompletten adják a bontósok
Fékpofák is másak én is ez előtt állok, mivel be volt rohadva az egyiknél a hátsó féknyereg.
Azért írtam, hogy tartóval
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6876 Dátum:
2015.11.14 szombat, 20:48:09 »
Idézetet írta: panses - 2015.11.14 szombat, 07:22:10
Sziasztok!
2004.09 előtti hátsó féknyereg, minden átalakítás nélkül cserélhető a 2004.09 utánira? Csak leszerelem a régebbit és felteszem az újat?
Ahogy írták a srácok. Kompletten kell, betéttel, tartóval. Én még annyit hozzátennék, hogy a tartó csavarjait is hozd el. Én nem hoztam el és összerakáskor derült ki, hogy a régi egyik csavarja hosszabb. A hosszabb csavart viszont nem tudtam odáig betekerni, hogy megfogja az új tartót. Menetvágóm sajnos nincs, így végül új csavarokat kapott.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6877 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 11:44:58 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.11.14 szombat, 20:48:09
Ahogy írták a srácok. Kompletten kell, betéttel, tartóval. Én még annyit hozzátennék, hogy a tartó csavarjait is hozd el. Én nem hoztam el és összerakáskor derült ki, hogy a régi egyik csavarja hosszabb. A hosszabb csavart viszont nem tudtam odáig betekerni, hogy megfogja az új tartót. Menetvágóm sajnos nincs, így végül új csavarokat kapott.
Tegnap beszereztem 40-ért egy komplett szettet, fékbetétestől, mindenestől egy 2007-esről bontva. Most nem emlékszem, de szerintem rajta vannak a csavarok, mert egyben volt a nyereg, nem esett le a tartó ahogy kézbe fogtam...
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6878 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 11:47:38 »
Idézetet írta: panses - 2015.11.15 vasárnap, 11:44:58
Tegnap beszereztem 40-ért egy komplett szettet, fékbetétestől, mindenestől egy 2007-esről bontva. Most nem emlékszem, de szerintem rajta vannak a csavarok, mert egyben volt a nyereg, nem esett le a tartó ahogy kézbe fogtam...
Nem ugyanarról beszéltek.
A féktuskó tartó csavarok (ami a féktuskót a csonkállványra rögzíti) azok nem tudnak benne maradni, mert kiesnek.
A féknyereg csavarok rögzítik a féknyerget a féktuskóhoz. Azok értelemszerűen benne vannak, mindig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6879 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 12:05:36 »
Idézetet írta: panses - 2015.11.15 vasárnap, 11:44:58
Tegnap beszereztem 40-ért egy komplett szettet, fékbetétestől, mindenestől egy 2007-esről bontva. Most nem emlékszem, de szerintem rajta vannak a csavarok, mert egyben volt a nyereg, nem esett le a tartó ahogy kézbe fogtam...
Ahogy GSR is írta, nem azokra a csavarokra gondoltam. Remélem szerencsésebb leszel mint én és jók lesznek a csavarok, vagy be tudod hajtani a hosszabb csavart, hogy megfogja.
Ha már kézben volt a nyereg én le is festettem. Szerintem érdemes, ha időd engedi. Akár még fel is dobhatod valamilyen extra színnel, én maradtam a feketénél. Csak azért festettem le, hogy így talán jobban védve lesz a rozsdától.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.15 vasárnap, 12:09:24 írta geri93
»
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6880 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 12:08:35 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.11.15 vasárnap, 12:05:36
Ahogy GSR is írta, nem azokra a csavarokra gondoltam. Remélem szerencsésebb leszel mint én és jók lesznek a csavarok, vagy be tudod hajtani a hosszabb csavart, hogy megfogja.
A gyári csavarok egyformák a kétféle féktuskó esetében.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6881 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 12:12:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.15 vasárnap, 12:08:35
A gyári csavarok egyformák a kétféle féktuskó esetében.
Lehetséges, hogy volt már cserélve? Nekem nagyon gyárinak tűnt és az egyik tartócsavar hosszabb volt. Természetesen azzal is össze lehetett volna rakni, ha a menet vége nincs berohadva. Így menetvágó nélkül nem tudtam a hosszabb csavart betekerni.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6882 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 12:30:45 »
Idézetet írta: panses - 2015.11.15 vasárnap, 11:44:58
Tegnap beszereztem 40-ért egy komplett szettet, fékbetétestől, mindenestől egy 2007-esről bontva. Most nem emlékszem, de szerintem rajta vannak a csavarok, mert egyben volt a nyereg, nem esett le a tartó ahogy kézbe fogtam...
Van négy darab gyári új csavarom hátsó féknyereghez. Egyszer vettem, de utóbb nem kellett.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolika81
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6883 Dátum:
2015.12.08 kedd, 17:04:40 »
Üdv!
Hátsó munkahengerek cseréje után többször is légtelenítve lett.Álló motornál beton a fékpedál,ha sokáig nyomom akkor sem változik a helyzete.
Amint beindítom a motort beballag padlóig a pedál.Minden benyomásnál egyre gyorsabban....
Mi lehet a baja?
Naplózva
norad8975
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6884 Dátum:
2015.12.09 szerda, 11:32:30 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.11.15 vasárnap, 12:05:36
Ahogy GSR is írta, nem azokra a csavarokra gondoltam. Remélem szerencsésebb leszel mint én és jók lesznek a csavarok, vagy be tudod hajtani a hosszabb csavart, hogy megfogja.
Ha már kézben volt a nyereg én le is festettem. Szerintem érdemes, ha időd engedi. Akár még fel is dobhatod valamilyen extra színnel, én maradtam a feketénél. Csak azért festettem le, hogy így talán jobban védve lesz a rozsdától.
Milyen festékkel festetted le? (linket kérnék:))
Naplózva
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6885 Dátum:
2015.12.09 szerda, 17:54:51 »
Idézetet írta: zolika81 - 2015.12.08 kedd, 17:04:40
Üdv!
Hátsó munkahengerek cseréje után többször is légtelenítve lett.Álló motornál beton a fékpedál,ha sokáig nyomom akkor sem változik a helyzete.
Amint beindítom a motort beballag padlóig a pedál.Minden benyomásnál egyre gyorsabban....
Mi lehet a baja?
Ha a hátsó munkahengereknél nincs fék-folyadék folyás, akkor lehet érdemes volna megnézni a főmunkahengert is.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.10 csütörtök, 11:09:23 írta akosm92
»
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6886 Dátum:
2015.12.09 szerda, 19:25:10 »
Idézetet írta: zolika81 - 2015.12.08 kedd, 17:04:40
Üdv!
Hátsó munkahengerek cseréje után többször is légtelenítve lett.Álló motornál beton a fékpedál,ha sokáig nyomom akkor sem változik a helyzete.
Amint beindítom a motort beballag padlóig a pedál.Minden benyomásnál egyre gyorsabban....
Mi lehet a baja?
Hogy légtelenítetted? Pedál pumpálással vagy vákuummal?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6887 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 08:44:12 »
Meg tudjátok mondani, hogy kb mennyibe kerül egy facelift-es kézifékkar bontottan? Mennyire komplikált a beszerelése?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6888 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 09:06:10 »
Idézetet írta: schecter - 2015.12.10 csütörtök, 08:44:12
Meg tudjátok mondani, hogy kb mennyibe kerül egy facelift-es kézifékkar bontottan? Mennyire komplikált a beszerelése?
Én valami 5 vagy 6 + posta áron vettem a nem bőröst úgy emlékszem. Kicseréléshez a kipufogó hővédőjét le kell bontani. Segít, ha a kipufogót is szétszeded, de nem kötelező.
Naplózva
zolika81
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6889 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 09:40:21 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.12.09 szerda, 19:25:10
Hogy légtelenítetted? Pedál pumpálással vagy vákuummal?
Pumpálással mint mindig....
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6890 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 11:49:30 »
Idézetet írta: zolika81 - 2015.12.08 kedd, 17:04:40
Üdv!
Hátsó munkahengerek cseréje után többször is légtelenítve lett.Álló motornál beton a fékpedál,ha sokáig nyomom akkor sem változik a helyzete.
Amint beindítom a motort beballag padlóig a pedál.Minden benyomásnál egyre gyorsabban....
Mi lehet a baja?
Tisztelt Fórumtárs!
A dízel mondeo fékrendszerénél normális dolog az, hogy a motor beinditása után a fékpedál bemegy kb a fékpedálút úgy egyharmadáig, és tovább süllyed a pedál ha folyamatosan nyomod a féket. Ez a jelenség a vákuumos fékrásegítő miatt van így. Én ezt a jelenséget úgy küszöböltem ki, hogy megnöveltem a vákuumtartály térfogatát egy pótlólag beépített kb. egy l tartállyal. Most is besüllyed a pedál az egy harmad pedálútig, de továbbnyomva csak nagyon lassan megy be padlóig. Természetesen padlóig benyomott pedál esetében is meg van a szükséges fékhatás. Ha ezzel a megoldással nem érsz el eredményt, akkor ellenőrizni kell a fékfolyadék szintet. Ha fogy akkor sajnos a rendszer vesztes valahol, és az egész fékkört érdemes jól átvizsgálni, különösen a főfékhengert.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.10 csütörtök, 18:50:06 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6891 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 11:55:09 »
Idézetet írta: schecter - 2015.12.10 csütörtök, 08:44:12
Meg tudjátok mondani, hogy kb mennyibe kerül egy facelift-es kézifékkar bontottan? Mennyire komplikált a beszerelése?
Én 10 körül vettem bőrös FL kézifékkart kb 2 éve. Kipufogót elég ha leakasztod és alátámasztod, ha 15 centit leengeded már könnyen elbírsz a hővédő lemezekkel. Az utastérben pedig ki kell bontatni az egész középboxot.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
zolika81
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6892 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 12:21:58 »
Idézetet írta: László - 2015.12.10 csütörtök, 11:49:30
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeo fékrendszerénél normális dolog az, hogy a motor beinditása után a fékpedál bemegy kb a fékpedálút úgy egyharmadáig, és tovább süllyed a pedál ha folyamatosan nyomod a féket. Ez a jelenség a vákuumos fékrásegítő miatt van így. Én ezt a jelenséget úgy küszöböltem ki, hogy megnöveltem a vákuumtartály térfogatát egy pótlólag beépített kb. egy l tartállyal. Most is besüllyed a pedál az egy harmad pedálútig, de továbbnyomva csak nagyon lassan megy be padlóig. Természetesen padlóig benyomott pedál esetében is meg van a szükséges fékhatás. Ha ezzel a megoldással nem érsz el eredményt, akkor ellenőrizni kell a fékfolyadék szintet. Ha fogy akkor sajnos a rendszer vesztes valahol, és az egész fékkört érdemes jól átvizsgálni, különösen a főfékhengert.
Tisztelettel László!
Köszi szépen!
Átnézem újra az egész rendszert.Haszálat közben nem tünik fel semmi különbség.
Eddig nem tűnt fel ez a jelenség....
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6893 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 17:24:48 »
Idézetet írta: László - 2015.12.10 csütörtök, 11:49:30
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeo fékrendszerénél normális dolog az, hogy a motor beinditása után a fékpedál bemegy kb a fékpedálút úgy egyharmadáig, és tovább süllyed a pedál ha folyamatosan nyomod a féket. Ez a jelenség a vákuumos fékrásegítő miatt van így. Én ezt a jelenséget úgy küszöböltem ki, hogy megnöveltem a vákuumtartály térfogatát egy pótlólag beépített kb. egy l tartállyal. Most is besüllyed a pedál az egy harmad pedálútig, de továbbnyomva csak nagyon lassan megy be padlóig. Természetesen padlóig benyomott pedál esetében is meg van a szükséges fékhatás. Ha ezzel a megoldással nem érsz el eredményt, akkor ellenőrizni kell a fékfolyadék szintet. Ha fogy akkor sajnos a rendszer vesztes valahol, és az egész fékkört érdemes jól átvizsgálni, különösen a főfékhengert.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Nem kötekedni akarok, csak ezt nagyon nem értem.
Akkor mi történik, ha lejtőn állok egy hosszú pirosnál és tartom a lábam a féken?? Szépen lesüllyed a padlóig a pedál aztán elkezdek gurulni hátra, vagy mi? Ha a padlón van a pedál, mi fejti ki az erőt a fékfolyadékon, hisz nem tudom tovább nyomni lefelé, érted. Gondoltam, hogy valaki ezt be fogja írni, mert én is olvastam ilyenről a neten, hogy valaki írta ez normális. De kérdem én, hány embernek ilyen a féke itt a fórumon? Írja ide. Nekem nem. Ez egyszerűen nem lehet normális. Direkt kipróbáltam ma. Beültem az autóba és lejtőre álltam. Beindítottam a motort, picit lejjebb ment a pedál, ahogy neked is, de utána az áll mint a szög, nem ment lejjebb 10 perc után sem, akárhogy nyomom. És az én kocsim már nem mai, minden gyári.
Valami más kell legyen a megoldás.
Mire gondolok én: Valahol régen olvastam egy cikket, hogy a főfékhengerben van elöl tömítés meg hátul. Normál használat alatt, mivel ugye nem szoktuk padlóig nyomni a féket csak kb félútig, ezért csak az első tömítés dolgozik. A hátsó szépen berohad, vagy kiszárad, vagy mittudomén, de elromik szép lassan. Namost, mikor sok sok év után egyszer csak légteleníteni akarunk és kinyomjuk a pedált sokszor padlóig akkor átszakad ez a hátsó tömítés és ez okoz fékhibásodást. Én szerintem főfékhenger. Vagy szivárgás van valahol ahogy írtad. Vagy fékrásegítő hiba, nem tudom, de vmi tuti nem kerek. Én nem hallottam még, hogy az emberek tömegesen extra tartályt építenének a mondeókba mert a gyári rendszer nem megfelelő. Mint mondjuk a közismert berohadós kézifék esetében, ami szinte mindenki utólér.
Mi a vélemény erről? Köszönöm
Tisztelettel, Péter
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.10 csütörtök, 17:59:08 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6894 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 18:36:23 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.12.10 csütörtök, 17:24:48
Kedves László!
Nem kötekedni akarok, csak ezt nagyon nem értem.
Akkor mi történik, ha lejtőn állok egy hosszú pirosnál és tartom a lábam a féken?? Szépen lesüllyed a padlóig a pedál aztán elkezdek gurulni hátra, vagy mi? Ha a padlón van a pedál, mi fejti ki az erőt a fékfolyadékon, hisz nem tudom tovább nyomni lefelé, érted. Gondoltam, hogy valaki ezt be fogja írni, mert én is olvastam ilyenről a neten, hogy valaki írta ez normális. De kérdem én, hány embernek ilyen a féke itt a fórumon? Írja ide. Nekem nem. Ez egyszerűen nem lehet normális. Direkt kipróbáltam ma. Beültem az autóba és lejtőre álltam. Beindítottam a motort, picit lejjebb ment a pedál, ahogy neked is, de utána az áll mint a szög, nem ment lejjebb 10 perc után sem, akárhogy nyomom. És az én kocsim már nem mai, minden gyári.
Valami más kell legyen a megoldás.
Mire gondolok én: Valahol régen olvastam egy cikket, hogy a főfékhengerben van elöl tömítés meg hátul. Normál használat alatt, mivel ugye nem szoktuk padlóig nyomni a féket csak kb félútig, ezért csak az első tömítés dolgozik. A hátsó szépen berohad, vagy kiszárad, vagy mittudomén, de elromik szép lassan. Namost, mikor sok sok év után egyszer csak légteleníteni akarunk és kinyomjuk a pedált sokszor padlóig akkor átszakad ez a hátsó tömítés és ez okoz fékhibásodást. Én szerintem főfékhenger. Vagy szivárgás van valahol ahogy írtad. Vagy fékrásegítő hiba, nem tudom, de vmi tuti nem kerek. Én nem hallottam még, hogy az emberek tömegesen extra tartályt építenének a mondeókba mert a gyári rendszer nem megfelelő. Mint mondjuk a közismert berohadós kézifék esetében, ami szinte mindenki utólér.
Mi a vélemény erről? Köszönöm
Tisztelettel, Péter
Kedves Péter!
Ha jól látom akkor a te gépsárkányod benzines. Ennél a gépnél nem is fogod tapasztalni a dízeleknél jelentkező normál jelenséget, mert a benzinesnél állandóan van vákuum, míg a dízelnél külön vákuumszivattyú állítja elő a fékrásegítést. Nekem soha nem volt problémám a fékhatással. Viszont a dízelnél jelentkező vákuum elfogyása miatt jelentkező pedál lesüllyedés engem is idegesített annak ellenére, hogy padlóig benyomott pedál esetén se szűnt meg a fékhatás. Mint az előző hsz-ben írtam a vákuum kisegítő tartály beépítése, nálam a jelenséget szinte megszüntette és egyáltalán nem aggódom a fék működése miatt. Amit a főfék hengerrel kapcsolatosan írtál azzal részben egyetértek.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.10 csütörtök, 18:47:54 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6895 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 19:19:34 »
Idézetet írta: László - 2015.12.10 csütörtök, 18:36:23
Kedves Péter!
Ha jól látom akkor a te gépsárkányod benzines. Ennél a gépnél nem is fogod tapasztalni a dízeleknél jelentkező normál jelenséget, mert a benzinesnél állandóan van vákuum, míg a dízelnél külön vákuumszivattyú állítja elő a fékrásegítést. Nekem soha nem volt problémám a fékhatással. Viszont a dízelnél jelentkező vákuum elfogyása miatt jelentkező pedál lesüllyedés engem is idegesített annak ellenére, hogy padlóig benyomott pedál esetén se szűnt meg a fékhatás. Mint az előző hsz-ben írtam a vákuum kisegítő tartály beépítése, nálam a jelenséget szinte megszüntette és egyáltalán nem aggódom a fék működése miatt. Amit a főfék hengerrel kapcsolatosan írtál azzal részben egyetértek.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Köszönöm a magyarázatot.
Ez azt jelentené, hogy minden dízel ilyen? Továbbra is várjuk süllyedő pedálos dízelesek jelentkezését.
Gondolkozzunk logikusan. Ok, van külön szivattyú, ok, de attól még zárt a rendszer, úgy jön létre fékhatás, hogy rálépünk a pedálra, szivattyú rásegít és azért nem tudjuk hirtelen tovább nyomni a pedált mert a fékfolyadék nem sűríthető. Viszont elkezd süllyedni a pedál, vagyis elkezd "engedni" a fékfolyadék. Nem feltétlenül szivárog ki szabadba, elég ha valahol átereszt egy tömítés ami még a zárt rendszeren belül van. Azért van az, hogy van fékhatás mert ahol szivárog, ott nem tud hirtelen nagy mennyiségű folyadék átpréselődni, csak utána szép lassan, ezért süllyed a pedál.
Én továbbra is fenntartom, hogy valahol tömítetlenség van. Szerintem. Minden dízel ilyen lenne? Komolyan?
Tisztelettel, Péter
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6896 Dátum:
2015.12.11 péntek, 07:55:47 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.12.10 csütörtök, 19:19:34
Kedves László!
Köszönöm a magyarázatot.
Ez azt jelentené, hogy minden dízel ilyen? Továbbra is várjuk süllyedő pedálos dízelesek jelentkezését.
Gondolkozzunk logikusan. Ok, van külön szivattyú, ok, de attól még zárt a rendszer, úgy jön létre fékhatás, hogy rálépünk a pedálra, szivattyú rásegít és azért nem tudjuk hirtelen tovább nyomni a pedált mert a fékfolyadék nem sűríthető. Viszont elkezd süllyedni a pedál, vagyis elkezd "engedni" a fékfolyadék. Nem feltétlenül szivárog ki szabadba, elég ha valahol átereszt egy tömítés ami még a zárt rendszeren belül van. Azért van az, hogy van fékhatás mert ahol szivárog, ott nem tud hirtelen nagy mennyiségű folyadék átpréselődni, csak utána szép lassan, ezért süllyed a pedál.
Én továbbra is fenntartom, hogy valahol tömítetlenség van. Szerintem. Minden dízel ilyen lenne? Komolyan?
Tisztelettel, Péter
Kedves Péter!
Kezdem azzal, hogy én a féket a legfontosabb rendszernek tartom a biztonságos közlekedés szempontjából és se a mások se a magam életét kockáztatva nem indulnék el egy rossz fékrendszerrel rendelkező gépjárművel. Álló motor esetében a rendszert felpumpálva a pedál 2-3 pumpálás után felkeményedik és így is marad. Ha a rendszer megfelelően tömör, nem mozdul el a fékpedál. Felpumpált, tömör, erősen nyomott fékpedálnál ha beindítod a motort, a vákuumos fékrásegítő átveszi a vezérlést és a pedál az előző tömör állapothoz képest lassan befog menni kb 1/ 3 pedálútig. Ekkor is és a padlóig besüllyedt fékpedál esetében is a fékhatás megvan. Ha a fékpedálra hitelen vész esetén lépsz rá, akkor nincs pedálút beesés azonnal kialakul a max fékhatás. Itt még az automatikus fékrásegítő is belép, aminek az a feladata, hogy egy pedálsebesség fölött azonnal a max fékerőre állítja a rendszert. A vákuumos fékrásegítő feladata hogy kisebb pedálerővel is megfelelő fékhatás legyen kialakítható. A rásegítő elemei közé tartozik a mechanikusan meghajtott vákuumszivattyú és a vákuumot tároló DEWANDER tartály. Hosszan tartó nem vészjellegű működtetés esetén előfordulhat, hogy kimerítjük a véges űrtartalmú dewander tartályt(pedál besüllyedés), de ezzel nem szűnik meg a fékhatás. Hidd el hogy a dízel mondeók mind így működnek.
Ha valamit nem jól írtam volna akkor majd az okosok kijavítanak.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zolika81
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6897 Dátum:
2015.12.11 péntek, 09:04:59 »
Idézetet írta: László - 2015.12.10 csütörtök, 11:49:30
Tisztelt Fórumtárs!
A dízel mondeo fékrendszerénél normális dolog az, hogy a motor beinditása után a fékpedál bemegy kb a fékpedálút úgy egyharmadáig, és tovább süllyed a pedál ha folyamatosan nyomod a féket. Ez a jelenség a vákuumos fékrásegítő miatt van így. Én ezt a jelenséget úgy küszöböltem ki, hogy megnöveltem a vákuumtartály térfogatát egy pótlólag beépített kb. egy l tartállyal. Most is besüllyed a pedál az egy harmad pedálútig, de továbbnyomva csak nagyon lassan megy be padlóig. Természetesen padlóig benyomott pedál esetében is meg van a szükséges fékhatás. Ha ezzel a megoldással nem érsz el eredményt, akkor ellenőrizni kell a fékfolyadék szintet. Ha fogy akkor sajnos a rendszer vesztes valahol, és az egész fékkört érdemes jól átvizsgálni, különösen a főfékhengert.
Tisztelettel László!
Na a főfékhenger és a dob között látni olajnyomokat.A tartályból nincs látványos fogyás.
Szereztem egy màsik főfékhengert illetve kap egy felújító készletet.
Aztán meglátjuk....
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6898 Dátum:
2015.12.11 péntek, 10:18:06 »
Idézetet írta: László - 2015.12.11 péntek, 07:55:47
Kedves Péter!
Kezdem azzal, hogy én a féket a legfontosabb rendszernek tartom a biztonságos közlekedés szempontjából és se a mások se a magam életét kockáztatva nem indulnék el egy rossz fékrendszerrel rendelkező gépjárművel. Álló motor esetében a rendszert felpumpálva a pedál 2-3 pumpálás után felkeményedik és így is marad. Ha a rendszer megfelelően tömör, nem mozdul el a fékpedál. Felpumpált, tömör, erősen nyomott fékpedálnál ha beindítod a motort, a vákuumos fékrásegítő átveszi a vezérlést és a pedál az előző tömör állapothoz képest lassan befog menni kb 1/ 3 pedálútig. Ekkor is és a padlóig besüllyedt fékpedál esetében is a fékhatás megvan. Ha a fékpedálra hitelen vész esetén lépsz rá, akkor nincs pedálút beesés azonnal kialakul a max fékhatás. Itt még az automatikus fékrásegítő is belép, aminek az a feladata, hogy egy pedálsebesség fölött azonnal a max fékerőre állítja a rendszert. A vákuumos fékrásegítő feladata hogy kisebb pedálerővel is megfelelő fékhatás legyen kialakítható. A rásegítő elemei közé tartozik a mechanikusan meghajtott vákuumszivattyú és a vákuumot tároló DEWANDER tartály. Hosszan tartó nem vészjellegű működtetés esetén előfordulhat, hogy kimerítjük a véges űrtartalmú dewander tartályt(pedál besüllyedés), de ezzel nem szűnik meg a fékhatás. Hidd el hogy a dízel mondeók mind így működnek.
Ha valamit nem jól írtam volna akkor majd az okosok kijavítanak.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Duzzogva bár, de megadom magam. Nem akarok a témán rugózni és dízel mondim se volt soha. Nem értek a traktorokhoz
Sajnos nem értem mitől ürül ki a tartály és/vagy miért nem töltődik után. Mert kicsi a szivattyú? Nem csak annyit kéne töltenie amennyit a pedál beesne és akkor nem ürülne ki?
Remélem nem gond ha magyarázni kell , de szeretném megérteni.
Tisztelettel, Péter
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6899 Dátum:
2015.12.11 péntek, 10:28:37 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.12.11 péntek, 10:18:06
Kedves László!
Duzzogva bár, de megadom magam. Nem akarok a témán rugózni és dízel mondim se volt soha. Nem értek a traktorokhoz
Sajnos nem értem mitől ürül ki a tartály és/vagy miért nem töltődik után. Mert kicsi a szivattyú? Nem csak annyit kéne töltenie amennyit a pedál beesne és akkor nem ürülne ki?
Remélem nem gond ha magyarázni kell , de szeretném megérteni.
Tisztelettel, Péter
Én soha nem nézegettem, meg tapostam álló helyben a pedált, hogy bemegy vagy nem.
Ha megyek az autóval, akárhogy fékezve sem esik (sem eshet) be a pedál. Ha meg állok, akkor max egy lehelletnyit van rajta a lábam a pedálon, hogy ne guruljon el az autó, akkor sem esik be.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
131
132
133
134
135
136
137
[
138
]
139
140
141
142
143
144
145
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ