Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:02:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
136
137
138
139
140
141
142
[
143
]
144
145
146
147
148
149
150
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3068402 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7100 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 20:12:17 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2016.03.28 hétfő, 20:05:07
Szevasztok,
A hátsó fékbetéteim kezdenek elfogyni, ez nem baj, de a tárcsa külső részét már nem használja, egyik tárcsánál kevésbé, másiknál jobban, ott csak a rádius belső kétharmadát használja a betét, a maradékon egyhe felületi rozsda látható.
Ha bedobok új betéteket, akkor össze fog kopni az új betét, vagy cseréljek tárcsát is ? (vastagság alapján nem szükséges)
Kösz, FD.
ha még elég vastag, szabályoztasd fel. A nyerget nézd meg rendesen mozog e az úszócsapokon és pucold ki, zsírozd újra a csapokat.
Naplózva
David99
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7101 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 23:32:48 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.03.28 hétfő, 18:08:28
Szerintem az a legtisztább,ha mindenhol légtelenítesz.
Nekem is felhívták rá a figyelmemet,hogy a kuplungnál is légteleníteni kell.Ezt az akkumulátort kiszedve tudod megcsinálni.
Én nem vagyok szerelő de a hagyományos pumpálós módszerrel tökéletesen légtelenítettem.
Elöször a 4 kereket utana meg a kuplungnál?! Vagy mi a sorrend?!
És a kuplungnál hol és hogy pontosan?!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7102 Dátum:
2016.03.29 kedd, 06:33:18 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2016.03.28 hétfő, 20:05:07
Szevasztok,
A hátsó fékbetéteim kezdenek elfogyni, ez nem baj, de a tárcsa külső részét már nem használja, egyik tárcsánál kevésbé, másiknál jobban, ott csak a rádius belső kétharmadát használja a betét, a maradékon egyhe felületi rozsda látható.
Ha bedobok új betéteket, akkor össze fog kopni az új betét, vagy cseréljek tárcsát is ? (vastagság alapján nem szükséges)
Kösz, FD.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem azok az idők elmúltak amikor az ember fia a tárcsákat szabályoztatja. Mivel a tárcsák szabványvastagsága napjainkban jelentősen csökkent. Így, szabályoztatás után alig marad valami a tárcsából.
Ehelyett javaslom, szerezz be a
www.fekmester.hu
web oldalról egy "normál EBC" betét garnitúrát.
Az új betéteken lévő szabályozó réteg a legkisebb veszteséggel fogja neked kiigazítani a tárcsa egyenetlen kopását. Így megspórolod a szabályoztatás költségét is. A javasolt betét garnitúra megfelel a gyári minőségnek. A lassulási együtthatója 0.46 ami nem megvetendő.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.17 hétfő, 17:23:58 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7103 Dátum:
2016.03.29 kedd, 06:41:14 »
Idézetet írta: David99 - 2016.03.28 hétfő, 23:32:48
Elöször a 4 kereket utana meg a kuplungnál?! Vagy mi a sorrend?!
És a kuplungnál hol és hogy pontosan?!
Tisztelt Fórumtárs!
A fékrendszer légtelenítésére létezik egy alapszabály. Mindig a rendszer legtávolabbi pontjain kezdjük és fokozatosan haladunk a főfékhenger irányába. Mivel a rendszer már kétkörös, a két hátsó bármelyikével kezded, majd a két első és végezetül a kuplung munkahenger. A fék és a kuplungmunkahenger légtelenítése, vagy túlnyomásos vagy vákuum rendszerű készülékkel oldható meg a legbiztonságosabb módon.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7104 Dátum:
2016.03.29 kedd, 07:49:00 »
Idézetet írta: László - 2016.03.29 kedd, 06:41:14
Tisztelt Fórumtárs!
A fékrendszer légtelenítésére létezik egy alapszabály. Mindig a rendszer legtávolabbi pontjain kezdjük és fokozatosan haladunk a főfékhenger irányába. Mivel a rendszer már kétkörös, a két hátsó bármelyikével kezded, majd a két első és végezetül a kuplung munkahenger. A fék és a kuplungmunkahenger légtelenítése, vagy túlnyomásos vagy vákuum rendszerű készülékkel oldható meg a legbiztonságosabb módon.
Tisztelettel László!
Ford szervizben anno pont az ellenkezőjét csinálták. Elsőnek a kuplung, utána első kerekek és hátsók.
Ebben is van logika amúgy, hiszen a legtávolabbi ponton kezdve vannak köztes leágazások, ahol még a régi folyadék van, ami nem jó, ha esetleg bármiért visszafolyik. Ha a tartálytól sorban mindig a legközelebbi elágazás végén lévő eszközt légtelenítjük, akkor ez sokkal kevésbé fordulhat elő.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7105 Dátum:
2016.03.29 kedd, 08:48:25 »
Idézetet írta: László - 2016.03.21 hétfő, 18:28:49
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeo első féknyergek igen ritkán hibásodnak meg. Természetesen ettől még előfordulhat probléma velük.
Javaslom a következőket.
Külön-külön álló és járó motor esetén fékezz rá. Fékezés után a problémás oldalon ellenőrizd le, hogy a betétek megfelelően eltávolodnak e a tárcsától. Ha nem old fel a rendszer, akkor először az úszócsapokat ellenőrizni és megfelelően fékzsírral leápolni. Ha ezek után se old fel akkor ebben az oldalban még levegő van ami a fékezéskor felmelegszik és kitágul ami nem engedi a betéteket alap helyzetbe állni.
Tisztelettel László!
Megtörtént hétvégén a nagyszervíz,csúszkák könnyen járnak,fékolaj cserélve ,légtelenítve.Majd hazafelé egy autopályán megint elkezdett az autó húzni egyik oldalra,letérve róla,megálltam motorfékkel és kérifékkel, a jobb oldali tárcsa hideg a bal forró(ha felmelegszik a rendszer van egy szakaszos hang a kerék felől).A problémám még mindig nem oldódott meg. A fennmaradt lehetőség(ek) talán még a kerékcsapágy.De semmi rendellenes hang nem jön a kerék felöl,bugás vagy egyéb morgó hang.Lehet ,hogy az lenne rossz és onnan melegszik az egész rendszer?
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7106 Dátum:
2016.03.29 kedd, 09:11:13 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.29 kedd, 08:48:25
Megtörtént hétvégén a nagyszervíz,csúszkák könnyen járnak,fékolaj cserélve ,légtelenítve.Majd hazafelé egy autopályán megint elkezdett az autó húzni egyik oldalra,letérve róla,megálltam motorfékkel és kérifékkel, a jobb oldali tárcsa hideg a bal forró(ha felmelegszik a rendszer van egy szakaszos hang a kerék felől).A problémám még mindig nem oldódott meg. A fennmaradt lehetőség(ek) talán még a kerékcsapágy.De semmi rendellenes hang nem jön a kerék felöl,bugás vagy egyéb morgó hang.Lehet ,hogy az lenne rossz és onnan melegszik az egész rendszer?
Kicsi a valószínűsége. Nekem olyan volt a kerékcsapágyam, hogy a kereket és a féktárcsát levéve róla alig tudtam kézzel megforgatni, és még akkor sem húzott oldalra az autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7107 Dátum:
2016.03.29 kedd, 09:16:08 »
Sziasztok
Nekem is beragadt a bal hátsó féknyergen lévő kézifékkar. Behúzom-kiengedem a kéziféket és utánna a kis kart a féknyergen kézzel kell visszatolnom, hogy ne maradjon benn. Már tisztogattam, olajoztam, pecegtettem, rezegtettem csak kézzel kell visszanyomnom. Az nyújthat valamilyen megoldást, ha a a kis kart rögzítő torx csavaron lazítok?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7108 Dátum:
2016.03.29 kedd, 09:38:59 »
Az én kocsim ESP-s, nem lett volna elegendő egy sima légtelenítés a rendszeren?
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2016/03/26/melegszik_a_fek/
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7109 Dátum:
2016.03.29 kedd, 09:40:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.29 kedd, 09:11:13
Kicsi a valószínűsége. Nekem olyan volt a kerékcsapágyam, hogy a kereket és a féktárcsát levéve róla alig tudtam kézzel megforgatni, és még akkor sem húzott oldalra az autó.
AndyA
Arra gondoltam ,hogy a csapágy melegíti a tárcsát ami "megdagad" és ezáltal az egyik oldalon kicsit befog a fék ,így húz az egyik irányba.
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7110 Dátum:
2016.03.29 kedd, 10:31:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.29 kedd, 07:49:00
Ford szervizben anno pont az ellenkezőjét csinálták. Elsőnek a kuplung, utána első kerekek és hátsók.
Ebben is van logika amúgy, hiszen a legtávolabbi ponton kezdve vannak köztes leágazások, ahol még a régi folyadék van, ami nem jó, ha esetleg bármiért visszafolyik. Ha a tartálytól sorban mindig a legközelebbi elágazás végén lévő eszközt légtelenítjük, akkor ez sokkal kevésbé fordulhat elő.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Mint az előző hszben írtam a féket 2 módon lehet légteleníteni. Túlnyomásos és vákuumos módszerrel. Szerintem egyik módszerrel sem maradhat régi folyadék és légbuborék a rendszerben. Az egyik esetben kinyomja a másik esetben a vákuum kiszívja a rendszerben lévő folyadékot és buborékokat.
Viszont a kuplung szempontjából nem mindegy. Túlnyomásos rendszer esetén a tiszta folyadékkal feltöltött tágulási tartály(ne nyomjuk be a rendszerbe a nem megfelelő fékfolyadékot) felől kell kezdeni, és első a kuplung munkahenger.
Mivel ez a tér nincs kapcsolatban a főfékhenger körével csak a kiegyenlítő tartállyal. A kuplung légtelenítése vagy folyadékcseréje után viszont a sorrend tetszőleges lehet.
Vákuumos rendszer esetén, szintén a tiszta fékfolyadékkal töltött tartállyal és a kuplunggal kezdünk. Utána a féklégtelenítés sorrendje szintén lényegtelen. Itt viszont gondoskodni kell arról, hogy a tágulási tartály álladóan tele legyen mert fennáll a levegő beszívás veszélye.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 10:33:16 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7111 Dátum:
2016.03.29 kedd, 10:52:59 »
Idézetet írta: László - 2016.03.29 kedd, 10:31:26
Tisztelt Fórumtárs!
Mint az előző hszben írtam a féket 2 módon lehet légteleníteni. Túlnyomásos és vákuumos módszerrel. Szerintem egyik módszerrel sem maradhat régi folyadék és légbuborék a rendszerben. Az egyik esetben kinyomja a másik esetben a vákuum kiszívja a rendszerben lévő folyadékot és buborékokat.
Viszont a kuplung szempontjából nem mindegy. Túlnyomásos rendszer esetén a tiszta folyadékkal feltöltött tágulási tartály(ne nyomjuk be a rendszerbe a nem megfelelő fékfolyadékot) felől kell kezdeni, és első a kuplung munkahenger.
Mivel ez a tér nincs kapcsolatban a főfékhenger körével csak a kiegyenlítő tartállyal. A kuplung légtelenítése vagy folyadékcseréje után viszont a sorrend tetszőleges lehet.
Vákuumos rendszer esetén, szintén a tiszta fékfolyadékkal töltött tartállyal és a kuplunggal kezdünk. Utána a féklégtelenítés sorrendje szintén lényegtelen. Itt viszont gondoskodni kell arról, hogy a tágulási tartály álladóan tele legyen mert fennáll a levegő beszívás veszélye.
Tisztelettel László!
A mi légtelenítésünk abból ált ,hogy leszívtuk a tartályból a folyadékot,feltöltöttük frissel,majd a távolabbitól végigmenve míg nem jött a friss olaj addig csináltuk a légtelenítést.
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7112 Dátum:
2016.03.29 kedd, 14:07:09 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.29 kedd, 10:52:59
A mi légtelenítésünk abból ált ,hogy leszívtuk a tartályból a folyadékot,feltöltöttük frissel,majd a távolabbitól végigmenve míg nem jött a friss olaj addig csináltuk a légtelenítést.
Tisztelt Fórumtárs!
Az elv jó, de a tágulási tartályban lévő folyadék kevés a rendszerben történő teljes fékfolyadékcseréhez. A teljes cseréhez általában 0.8-0.9 l fékfolyadék szükségeltetik. Ha van egy kis időd, kedved, és műszaki érzéked, olvasd el majd készítsd el a FAQ topikban, a cikket a túlnyomásos fékfolyadék cserélő és légtelenítő készülékről, ami mindössze pár ezer Ft-ból megvan. Többet nem lesz gond a fékfolyadék csere és a légtelenítés. Ráadásul mindezt egy magad csinálhatod és még a pedált sem kell taposni, a légtelenítés viszont tökéletes lesz.
A kuplungot nem tudod a fékpedállal légteleníteni!!!
Vákuumpumpa, vagy túlnyomásos légtelenítő készülék kell hozzá.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 16:07:47 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7113 Dátum:
2016.03.29 kedd, 16:38:31 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.29 kedd, 10:52:59
A mi légtelenítésünk abból ált ,hogy leszívtuk a tartályból a folyadékot,feltöltöttük frissel,majd a távolabbitól végigmenve míg nem jött a friss olaj addig csináltuk a légtelenítést.
Én kb. 2000 Ft-ért vettem vákuumos légtelenítőt. Hibátlanul működik. Én csak azért vettem a vákuumost mert a Haynes vastag betűvel tiltja az ABS-el felszerelt autók túlnyomással történő légtelenítését.
De ilyen szinten nem értek a dolgokhoz, hogy miért. Ha László kollégának gond nélkül megy akkor biztos jó.
Ilyet vettem:
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7114 Dátum:
2016.03.29 kedd, 17:10:06 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.29 kedd, 16:38:31
Én kb. 2000 Ft-ért vettem vákuumos légtelenítőt. Hibátlanul működik. Én csak azért vettem a vákuumost mert a Haynes vastag betűvel tiltja az ABS-el felszerelt autók túlnyomással történő légtelenítését.
De ilyen szinten nem értek a dolgokhoz, hogy miért. Ha László kollégának gond nélkül megy akkor biztos jó.
Ilyet vettem:
Azt is elárulod, hogy hol vetted ?
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7115 Dátum:
2016.03.29 kedd, 17:51:11 »
Válasz
Azt is elárulod, hogy hol vetted ?
Direkt nem írtam, mert itt svédországban vettem, viszont egy sima barkács áruházban vettem, aminek van autós részlege. Mint Mo-on az OBI, Praktiker vagy Baumax. Átszámítva kb. 2300 Ft volt.
Gyors guglival ez az első találat, biztos lehet olcsóbbat is találni, azt már rád bízom.
http://hegesztescentrum.hu/jonnaswey-szerszamok/feklegtelenito.html
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7116 Dátum:
2016.03.29 kedd, 17:56:55 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.29 kedd, 17:51:11
Direkt nem írtam, mert itt svédországban vettem, viszont egy sima barkács áruházban vettem, aminek van autós részlege. Mint Mo-on az OBI, Praktiker vagy Baumax. Átszámítva kb. 2300 Ft volt.
Gyors guglival ez az első találat, biztos lehet olcsóbbat is találni, azt már rád bízom.
http://hegesztescentrum.hu/jonnaswey-szerszamok/feklegtelenito.html
baumax már biztos nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7117 Dátum:
2016.03.29 kedd, 18:03:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.03.29 kedd, 17:56:55
baumax már biztos nem
Bezártak?
Nem járok haza gyakran. Bocsi.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7118 Dátum:
2016.03.29 kedd, 18:07:03 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.29 kedd, 16:38:31
Én kb. 2000 Ft-ért vettem vákuumos légtelenítőt. Hibátlanul működik. Én csak azért vettem a vákuumost mert a Haynes vastag betűvel tiltja az ABS-el felszerelt autók túlnyomással történő légtelenítését.
De ilyen szinten nem értek a dolgokhoz, hogy miért. Ha László kollégának gond nélkül megy akkor biztos jó.
Ilyet vettem:
[img width=600 height=600]http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/altimage/xlarge/19-1531_xl_1.jpg[/img
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford TIS javítási, műszaki adaptációja, megengedi a túlnyomásos féklégtelenítési eljárást.
Egy kikötéssel.
A túlnyomás értéke nem haladhatja meg az 1 bar nyomást, az ABS rendszer védelme miatt.
Az általad vett vákuumos légtelenítő kifogástalan készülék. Viszont ennek a készüléknek vagy még egy változata amihez nem árt ha van az ember fiának egy jól működő kompresszora. Felhívnám a figyelmet a vákuumos légtelenítő használata esetén, fokozottan ügyelni kell a tágulási tartályban lévő folyadékszintre. Ellenkező estben a tartály kiürülésével a készülék folyadék helyett, levegőt szív be. A vákuumos légtelenítővel gyerekjáték a kuplung légtelenítése. Tiszta friss folyadékkal feltöltjük a tágulási tartályt. A sebváltón lévő kuplung munkahenger légtelenítőcsavarjára ráhelyezünk egy megfelelő vastagságú átlátszó PVC csövet. Melyet összekapcsolunk a légtelenítő készülékkel. A megfelelően beüzemelt légtelenítővel a megnyitott légtelenítő csavaron át, leszívatjuk a fékfolyadékot mindaddig, még a folyadék színe teljesen tiszta nem lesz. Ezek után a légtelenítő csavart elzárva a kuplung munkahenger légtelenítése kész. Ne feledjük a tágulási tartályban a folyadékot pótolni. Ezek után a teljes fékrendszer légtelenítése hasonló módon történhet. A légtelenítő készüléket rendkívül olcsón vetted. A hasonló készülékek piaci ára 11-20 ezer ft között mozog.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 21:28:13 írta AndyA
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7119 Dátum:
2016.03.29 kedd, 18:57:26 »
Válasz
A túlnyomás értéke nem haladhatja meg az 1 bar nyomást, az ABS rendszer védelme miatt.
Akkor most már tudom az okát. Köszönöm.
Erre nem tért ki a Haynes.
Valóban kell a készülékhez egy kompresszor, ezt nem említettem. Én évekkel ezelőtt vettem akció keretében, nagyon olcsón. Most átszámítva 5900 Ft, ami még mindig rendkívül kedvező:
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilreservdelar/Bromssystem/Bromshydraulik/Bromsok/Bromsluftare-2000031634/
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 18:59:58 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7120 Dátum:
2016.03.29 kedd, 19:59:05 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.29 kedd, 18:03:31
Bezártak?
Nem járok haza gyakran. Bocsi.
egy jó ideje már nincs baumax az országban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7121 Dátum:
2016.03.30 szerda, 07:02:19 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.29 kedd, 18:57:26
Akkor most már tudom az okát. Köszönöm.
Erre nem tért ki a Haynes.
Valóban kell a készülékhez egy kompresszor, ezt nem említettem. Én évekkel ezelőtt vettem akció keretében, nagyon olcsón. Most átszámítva 5900 Ft, ami még mindig rendkívül kedvező:
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilreservdelar/Bromssystem/Bromshydraulik/Bromsok/Bromsluftare-2000031634/
Miért nem úgy oldották meg ,hogy egy karral pumpálva hozol létre vákumot,minek még egy kompresszor is rá?
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7122 Dátum:
2016.03.30 szerda, 07:45:57 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.30 szerda, 07:02:19
Miért nem úgy oldották meg ,hogy egy karral pumpálva hozol létre vákumot,minek még egy kompresszor is rá?
Van, de azt csak motorkerékpárakhoz használják. Nem tudom miért, László kolléga biztos vagyok benne hogy tudja. :worship
http://www.motorcycleforum.com/showthread.php?t=111948
:
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7123 Dátum:
2016.03.30 szerda, 09:14:43 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.30 szerda, 07:45:57
Van, de azt csak motorkerékpárakhoz használják. Nem tudom miért, László kolléga biztos vagyok benne hogy tudja. :worship
http://www.motorcycleforum.com/showthread.php?t=111948
:
http://www.ebay.co.uk/itm/Hand-Held-Car-Auto-Diesel-Brake-Bleeder-Fluid-Vacuum-Pump-Tester-Gauge-Kit-Box-/162020143010?hash=item25b9272fa2:g:000AAOSwZ8ZW9~lK
20 font postával együtt, és nem kell hozzá kompreszzor, és még a turbonyomást is meg lehet vele mérni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7124 Dátum:
2016.03.30 szerda, 09:44:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.30 szerda, 09:14:43
http://www.ebay.co.uk/itm/Hand-Held-Car-Auto-Diesel-Brake-Bleeder-Fluid-Vacuum-Pump-Tester-Gauge-Kit-Box-/162020143010?hash=item25b9272fa2:g:000AAOSwZ8ZW9~lK
20 font postával együtt, és nem kell hozzá kompreszzor, és még a turbonyomást is meg lehet vele mérni.
AndyA
Na tessék! Én lusta voltam guglizni.
Nagyon pöpec, köszi AndyA!
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7125 Dátum:
2016.03.30 szerda, 10:23:14 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.30 szerda, 09:44:10
Na tessék! Én lusta voltam guglizni.
Nagyon pöpec, köszi AndyA!
Itthon pontosan ugyanezt 27 ezerért árulják...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7126 Dátum:
2016.03.30 szerda, 10:33:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.30 szerda, 10:23:14
Itthon pontosan ugyanezt 27 ezerért árulják...
AndyA
Na pont ezért van ebay.
Lehet rendelek egyet, akkor tudok légteleníteni itt a parkolóban is.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7127 Dátum:
2016.03.30 szerda, 11:48:36 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.30 szerda, 10:33:43
Na pont ezért van ebay.
Lehet rendelek egyet, akkor tudok légteleníteni itt a parkolóban is.
Én már megrendeltem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7128 Dátum:
2016.03.30 szerda, 12:51:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.30 szerda, 11:48:36
Én már megrendeltem.
AndyA
te nem gatyázol
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7129 Dátum:
2016.03.30 szerda, 15:25:36 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.30 szerda, 12:51:52
te nem gatyázol
Napok óta ez megy...
Foglalkozom 3-4 dologgal itthon, és mindig belefutok valamibe, hogy ilyen vagy olyan apróságra lenne szükség. Keressük meg, hol kapni. OK, megvan, hogyér' adják? Sok, de ha raktáron van, belefér, hogy azonnal van. De nincs raktáron, 5-7 nap, akármennyi, rendelhető. Na B+, akkor megrendelem a harmadáért-negyedéért eBay-ről, és ugyanúgy 5-7 nap alatt jön meg...
Feladtam vagy 4 rendelést mostanában, lézernyomtató tonertól IDE-SATA konverterig minden vacakra.
Másik:
A motoromhoz kerestem villavédő gumiharmonikát. Gyárilag nincs se rajta, se hozzá. A Harley Davidsonokhoz utángyártott egyik fajta pont passzos. OK, keressük meg, ki a magyar forgalmazó. Fasza, két saroknyira van az egyik. Írok neki. Válasz: X Euroba kerül, jövő hét péntekre megvan, és nincs 30 Euro szállítási költség sem, mert egy haver elhozza Hollandiából ingyen.
WTF?!?!?! Írtam neki, hogy ember, 30 Euro szállítási költségért én is meg tudom rendelni Holandiából, ahhoz nekem nem kell magyar forgalmazó...! Hol él az ilyen, nem hallott még az Internetről?!?! (E-mailben kommunikáltunk...
) A forgalmazó nem azért forgalmazó, hogy (nagyjából) annyiért adja a cuccot, amennyiért a holland anyacég HBollandiában...?! Hogyhogy szállítási költség? Milyen színű...?!?!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7130 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 12:13:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.30 szerda, 15:25:36
Napok óta ez megy...
Foglalkozom 3-4 dologgal itthon, és mindig belefutok valamibe, hogy ilyen vagy olyan apróságra lenne szükség. Keressük meg, hol kapni. OK, megvan, hogyér' adják? Sok, de ha raktáron van, belefér, hogy azonnal van. De nincs raktáron, 5-7 nap, akármennyi, rendelhető. Na B+, akkor megrendelem a harmadáért-negyedéért eBay-ről, és ugyanúgy 5-7 nap alatt jön meg...
Feladtam vagy 4 rendelést mostanában, lézernyomtató tonertól IDE-SATA konverterig minden vacakra.
Másik:
A motoromhoz kerestem villavédő gumiharmonikát. Gyárilag nincs se rajta, se hozzá. A Harley Davidsonokhoz utángyártott egyik fajta pont passzos. OK, keressük meg, ki a magyar forgalmazó. Fasza, két saroknyira van az egyik. Írok neki. Válasz: X Euroba kerül, jövő hét péntekre megvan, és nincs 30 Euro szállítási költség sem, mert egy haver elhozza Hollandiából ingyen.
WTF?!?!?! Írtam neki, hogy ember, 30 Euro szállítási költségért én is meg tudom rendelni Holandiából, ahhoz nekem nem kell magyar forgalmazó...! Hol él az ilyen, nem hallott még az Internetről?!?! (E-mailben kommunikáltunk...
) A forgalmazó nem azért forgalmazó, hogy (nagyjából) annyiért adja a cuccot, amennyiért a holland anyacég HBollandiában...?! Hogyhogy szállítási költség? Milyen színű...?!?!
AndyA
Nem érted te ezt. Valamiből ki kell termelni a főnök fizetését.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7131 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 13:11:36 »
Sziasztok
kéziék behuzásakor a jobb oldalon nem mordul a fékbovden bal oldalon igen.a fékkar müködik a fékkel eggyütt mehanikusan mozgatva.
kötél csere vagy valami más a hiba?ha cserélni kell akkor oldalanként van egy egy hosszú elég azt vagy a rövidet is a fékkaron?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7132 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 13:26:10 »
Idézetet írta: coboy - 2016.04.03 vasárnap, 13:11:36
Sziasztok
kéziék behuzásakor a jobb oldalon nem mordul a fékbovden bal oldalon igen.a fékkar müködik a fékkel eggyütt mehanikusan mozgatva.
kötél csere vagy valami más a hiba?ha cserélni kell akkor oldalanként van egy egy hosszú elég azt vagy a rövidet is a fékkaron?
Bowden csere, a hosszabbik. Nem kell a rövidet cserélni, csak ha kézifékkart is cserélsz.
Nézd meg azért miért szorult meg a rossz oldal (rozsda, mechanikus sérülés, szakadás) mert lehet a másik oldal sincs messze a haláltól, bár én
kicserélném mind 2 oldalt mert utálom a hőpajzsot leszedegetni.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7133 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 13:29:10 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.04.03 vasárnap, 13:26:10
Bowden csere, a hosszabbik. Nem kell a rövidet cserélni, csak ha kézifékkart is cserélsz.
Nézd meg azért miért szorult meg a rossz oldal (rozsda, mechanikus sérülés, szakadás) mert lehet a másik oldal sincs messze a haláltól, bár én
kicserélném mind 2 oldalt mert utálom a hőpajzsot leszedegetni.
Értem köszöntem
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
David99
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7134 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 15:04:57 »
Na légtelenítettük mind a 4 keréknél elég sokszor! És semmit se fog még mindig a fékem, nem is keményedik fel...betudom nyomni tövig a fékpedált!
Kérdés a Kuplungnál hol tudok légteleníteni?
Lehet e az ABS levegős és csak géppel lehet légteleníteni?!
Már elképzelésem nincs mi lehet a kocsit meg nem tudom használni!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7135 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 15:16:03 »
Idézetet írta: David99 - 2016.04.03 vasárnap, 15:04:57
Na légtelenítettük mind a 4 keréknél elég sokszor! És semmit se fog még mindig a fékem, nem is keményedik fel...betudom nyomni tövig a fékpedált!
Kérdés a Kuplungnál hol tudok légteleníteni?
Lehet e az ABS levegős és csak géppel lehet légteleníteni?!
Már elképzelésem nincs mi lehet a kocsit meg nem tudom használni!
Valamit nem jól csináltok....
Hogy csináltátok?
Kuplung légtelenítője a váltóharangnál van (akksi alatt kb).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
David99
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7136 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 15:22:59 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.04.03 vasárnap, 15:16:03
Valamit nem jól csináltok....
Hogy csináltátok?
Kuplung légtelenítője a váltóharangnál van (akksi alatt kb).
Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!
Előzmény, h teljesen kifogyott az olaj a tartályból.... Attol lehet a féknyergeken kivül máshol is levegős?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7137 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 17:48:07 »
Idézetet írta: David99 - 2016.04.03 vasárnap, 15:22:59
Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!
Előzmény, h teljesen kifogyott az olaj a tartályból.... Attol lehet a féknyergeken kivül máshol is levegős?
Tisztelt Fórumtárs!
Javaslom olvass vissza néhány oldalt figyelmesen. Pontosan le van írva hogyan és mivel, miként, lehet légteleníteni. A kuplung légtelenítést egyenlőre felejtsd el. Azzal ráérsz majd akkor foglalkozni amikor a féked már rendben van. A kuplung légtelenítés is le van írva, pár hsz el előrébb.
Senkit nem akarok megbántani, vagy kioktatni, de azt tapasztalom a fórumtársaknál, hogy nem tudnak, nem akarnak vagy nem szeretnek olvasni. Pedig ha vennék a fáradtságot akkor egy kis olvasással nagyon sok hasznos infót begyűjthetnének. Ha mind ezek után van még problémás téma, akkor kell és érdemes célirányosan kérdezni.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.03 vasárnap, 17:54:23 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7138 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 20:10:24 »
Idézetet írta: David99 - 2016.04.03 vasárnap, 15:22:59
Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!
Előzmény, h teljesen kifogyott az olaj a tartályból.... Attol lehet a féknyergeken kivül máshol is levegős?
"Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!" +visszazár a légtelenítő csvar! Aztás ismételni míg nem jön a friss olaj-vagy más színúű
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7139 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 21:19:35 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.03 vasárnap, 20:10:24
"Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!" +visszazár a légtelenítő csvar! Aztás ismételni míg nem jön a friss olaj-vagy más színúű
Közben ügyelni rá hogy legyen olaj a tartályban!
Mert lehet az egészet újból kezdeni.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7140 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 07:41:36 »
Sziasztok!
Ismét kérném a segítségeteket.
Adott egy 2003 12. havi gyártású autó (ami az aláírásomban szerepel). A bal hátsó féknél valami megszorul, és folyamatosan fékez, ami ugye melegedést okoz (tárcsa+betét+felni). Amennyire az utánaolvasásokból ki sikerült vennem, ez még sajnos a "berohadós" fajta. Kívülről szemre nem tűnik annyira problémásnak, de valami még sem jó. Mivel már megnéztük, és egyelőre nincs meg a hiba oka, a féknyereg cseréje előtt azért még kipróbálnánk hasznos ötleteket.
Amire pl. kíváncsi vagyok, hogy ha jól értelmeztem, akkor a dugattyú hátulja menetes. Miért? Csak a kézifék miatt? És mit eredményez, ha pl. beljebb/kintebb tekerem 1-2 teljes fordulatot?
Esetleg valakinek van robbantott ábrája, fotója a dugattyú szereléséről? Olvastam a faq-ban László írását, de eléggé vizuális típus vagyok, így első körben látatlanban nem vágnék bele a teljes felújításba.
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7141 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 08:08:03 »
Idézetet írta: László - 2016.04.03 vasárnap, 17:48:07
Tisztelt Fórumtárs!
Javaslom olvass vissza néhány oldalt figyelmesen. Pontosan le van írva hogyan és mivel, miként, lehet légteleníteni. A kuplung légtelenítést egyenlőre felejtsd el. Azzal ráérsz majd akkor foglalkozni amikor a féked már rendben van. A kuplung légtelenítés is le van írva, pár hsz el előrébb.
Senkit nem akarok megbántani, vagy kioktatni, de azt tapasztalom a fórumtársaknál, hogy nem tudnak, nem akarnak vagy nem szeretnek olvasni. Pedig ha vennék a fáradtságot akkor egy kis olvasással nagyon sok hasznos infót begyűjthetnének. Ha mind ezek után van még problémás téma, akkor kell és érdemes célirányosan kérdezni.
Tisztelettel László!
Ez jó ötlet feltéve ha tudja az ember ha vissza olvas pár oldalt akkor azt fogja olvasni ami számára lényeges.Vagy végig olvasni ezt a 144 oldalt mert valahol már volt róla szó.Aki itt lakik a fórumon annan nem okoz gondot ,hogy meddig lapozzon vissza de az nem is tesz fel komolyabb kérdést mert azokon már rég tul van.Akik kérdeznek viszont hiba esetén érdeklödnek.Gondolom én.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.04 hétfő, 08:12:42 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7142 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 08:48:11 »
Idézetet írta: edk - 2016.04.04 hétfő, 07:41:36
Sziasztok!
Ismét kérném a segítségeteket.
Adott egy 2003 12. havi gyártású autó (ami az aláírásomban szerepel). A bal hátsó féknél valami megszorul, és folyamatosan fékez, ami ugye melegedést okoz (tárcsa+betét+felni). Amennyire az utánaolvasásokból ki sikerült vennem, ez még sajnos a "berohadós" fajta. Kívülről szemre nem tűnik annyira problémásnak, de valami még sem jó. Mivel már megnéztük, és egyelőre nincs meg a hiba oka, a féknyereg cseréje előtt azért még kipróbálnánk hasznos ötleteket.
Amire pl. kíváncsi vagyok, hogy ha jól értelmeztem, akkor a dugattyú hátulja menetes. Miért? Csak a kézifék miatt? És mit eredményez, ha pl. beljebb/kintebb tekerem 1-2 teljes fordulatot?
Esetleg valakinek van robbantott ábrája, fotója a dugattyú szereléséről? Olvastam a faq-ban László írását, de eléggé vizuális típus vagyok, így első körben látatlanban nem vágnék bele a teljes felújításba.
Köszönöm a válaszokat.
Keresd meg a nyergen a kis kart, amire a kézifék kötél csatlakozik. Fogj egy kalapácsot és ütögesd meg hátrafele, amíg a másik oldala el nem éri a kis bütyköt. Ha ez megvan, akkor próba, már nem foghat be. Ezt követően amíg nem oldod meg a problémát, ne használd a kézifékét.
Menetes dugattyú: igen, a kézifék miatt.
Kifele tekered: nem tudod majd felrakni a nyerget.
Befele tekered: automatikusan be fogja állítani magát "kifele".
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7143 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 09:48:32 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.04.04 hétfő, 08:48:11
Keresd meg a nyergen a kis kart, amire a kézifék kötél csatlakozik. Fogj egy kalapácsot és ütögesd meg hátrafele, amíg a másik oldala el nem éri a kis bütyköt. Ha ez megvan, akkor próba, már nem foghat be. Ezt követően amíg nem oldod meg a problémát, ne használd a kézifékét.
Menetes dugattyú: igen, a kézifék miatt.
Kifele tekered: nem tudod majd felrakni a nyerget.
Befele tekered: automatikusan be fogja állítani magát "kifele".
Köszönöm, délután próba
.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
molnare
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7144 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 17:39:25 »
Idézetet írta: coboy - 2016.04.04 hétfő, 08:08:03
Ez jó ötlet feltéve ha tudja az ember ha vissza olvas pár oldalt akkor azt fogja olvasni ami számára lényeges.Vagy végig olvasni ezt a 144 oldalt mert valahol már volt róla szó.Aki itt lakik a fórumon annan nem okoz gondot ,hogy meddig lapozzon vissza de az nem is tesz fel komolyabb kérdést mert azokon már rég tul van.Akik kérdeznek viszont hiba esetén érdeklödnek.Gondolom én.
Én először a jobb felső sarokban lévő keresőt használom az adott témában. Ha így nem találok kielégítő hozzászólást, akkor kérdezek.
Naplózva
MONDEO 2.0I 16V GHIA (2003.07 146HP B5Y)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7145 Dátum:
2016.04.05 kedd, 06:30:16 »
Idézetet írta: molnare - 2016.04.04 hétfő, 17:39:25
Én először a jobb felső sarokban lévő keresőt használom az adott témában. Ha így nem találok kielégítő hozzászólást, akkor kérdezek.
Tisztelt Fórumtárs!
Tisztelettel László
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7146 Dátum:
2016.04.05 kedd, 06:55:55 »
Idézetet írta: molnare - 2016.04.04 hétfő, 17:39:25
Én először a jobb felső sarokban lévő keresőt használom az adott témában. Ha így nem találok kielégítő hozzászólást, akkor kérdezek.
Kb ennyi és woálá
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7147 Dátum:
2016.04.17 vasárnap, 13:41:33 »
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy hol és hogyan lehet állítani a kéziféken?
Szinte újak a betétek és a tárcsa, tökig felhúzom a kézifékkart és semmi nem történik, majdnem csak semmit nem fog.
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7148 Dátum:
2016.04.17 vasárnap, 14:43:02 »
Idézetet írta: adampeter - 2016.04.17 vasárnap, 13:41:33
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy hol és hogyan lehet állítani a kéziféken?
Szinte újak a betétek és a tárcsa, tökig felhúzom a kézifékkart és semmi nem történik, majdnem csak semmit nem fog.
Előre is köszönöm a segítséget.
Típushiba a kézifékkar önbeállójának meghibásodása, aminek autimatikusan állítania kéne. Cserélni kell manuálisra.
Naplózva
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7149 Dátum:
2016.04.17 vasárnap, 19:08:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.17 vasárnap, 14:43:02
Típushiba a kézifékkar önbeállójának meghibásodása, aminek autimatikusan állítania kéne. Cserélni kell manuálisra.
Köszönöm a segítséget.
Sejtettem, hogy ilyesmi lesz, mármint cserélni valamit.
Hogy ezen az autón minden típushiba ami meghibásodik......
Annyi segítséget kérnék még, hogy ezt lentről vagy fentről szerelhető?
Gondolom az egész kart ki kell vele cserélni.
Nem találtam a neten alkatrészt hozzá, hogy beírtam a keresőbe ezt az önbeállót.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Oldalak:
1
...
136
137
138
139
140
141
142
[
143
]
144
145
146
147
148
149
150
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ