Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 22:53:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743584 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 12:38:34 »

Szasztok!

Valaki megnézné nekem az autóm pontos adatait: WF0WXXGBBW6A56225. Előre is köszi
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 12:41:48 »

Szasztok!

Valaki megnézné nekem az autóm pontos adatait: WF0WXXGBBW6A56225. Előre is köszi

Webes Etis ezt írja róla: ITT

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      20.11.2006
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      kombi
Változat:      20-as sorozat
Motor:      Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.41
Emisszió:      Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"HU"
Fényezés:      Deep Navy
Belső anyag:      Slate Blue Majestic

Kisebb jellemzők

    *  Rear Scuff Plates - Bright
    *  Genkben készült
    *  Marketing szint 1
    *  RSO díszítés nélkül
    *  Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
    *  Egyszínű műszerfallal
    *  Szigetelővel
    *  tetocsomagtartó keresztrudak nélkül
    *  tompítható visszapillantótükörrel
    *  Dupla Elektromos fűtött külső tükör
    *  Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
    *  Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
    *  Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
    *  Biztonsági öv figyel. zümmögővel
    *  Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
    *  Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
    *  Vonóhorog nélkül
    *  Színrefújt csom.tartó kilincs
    *  Préselt sebességváltó gomb
    *  Ajtózár-távirányítás - 2 kulcs
    *  hátsó ablaktörlő/mosóval
    *  Deployable Anti-W'Lash Restr
    *  Smart utasoldali légzsákkal
    *  intell.utas légzsák
    *  Oldallégzsákkal - vezetőoldali
    *  Oldallégzsákkal - utasoldali
    *  Mini acél pótkerékkel
    *  Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
    *  6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
    *  205/55 R16 H Tyre
    *  Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
    *  Standard felfüggesztéssel
    *  Kézifék Burkolat - extra
    *  Fék vészhelyzeti segítséggel
    *  Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
    *  Szűrő Pollen
    *  Melegĺtő nélkül
    *  Alaptĺpus
    *  Kiegészĺtő fűtés nélkül
    *  Kerületi/belső tér lopásgátló
    *  Normál teljesítményu akkumulátor
    *  Rádióelőkészítés nélkül
    *  Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
    *  ICE-Alacs. Szint CD + AM/FM Rádió
    *  1. rádió csomag
    *  Antenna nélkül
    *  4 hangszóróval
    *  Szórakoztató rendszer nélkül
    *  Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
    *  Szivargyújtóval
    *  Tápellátás-csatlakozóval
    *  Első ködlámpákkal

« Utoljára szerkesztve: 2010.06.24 csütörtök, 12:44:38 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 15:37:38 »

Webes Etis ezt írja róla: ITT

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      20.11.2006
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      kombi
Változat:      20-as sorozat
Motor:      Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.41
Emisszió:      Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"HU"
Fényezés:      Deep Navy
Belső anyag:      Slate Blue Majestic

Kisebb jellemzők

    *  Rear Scuff Plates - Bright
    *  Genkben készült
    *  Marketing szint 1
    *  RSO díszítés nélkül
    *  Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
    *  Egyszínű műszerfallal
    *  Szigetelővel
    *  tetocsomagtartó keresztrudak nélkül
    *  tompítható visszapillantótükörrel
    *  Dupla Elektromos fűtött külső tükör
    *  Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
    *  Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
    *  Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
    *  Biztonsági öv figyel. zümmögővel
    *  Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
    *  Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
    *  Vonóhorog nélkül
    *  Színrefújt csom.tartó kilincs
    *  Préselt sebességváltó gomb
    *  Ajtózár-távirányítás - 2 kulcs
    *  hátsó ablaktörlő/mosóval
    *  Deployable Anti-W'Lash Restr
    *  Smart utasoldali légzsákkal
    *  intell.utas légzsák
    *  Oldallégzsákkal - vezetőoldali
    *  Oldallégzsákkal - utasoldali
    *  Mini acél pótkerékkel
    *  Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
    *  6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
    *  205/55 R16 H Tyre
    *  Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
    *  Standard felfüggesztéssel
    *  Kézifék Burkolat - extra
    *  Fék vészhelyzeti segítséggel
    *  Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
    *  Szűrő Pollen
    *  Melegĺtő nélkül
    *  Alaptĺpus
    *  Kiegészĺtő fűtés nélkül
    *  Kerületi/belső tér lopásgátló
    *  Normál teljesítményu akkumulátor
    *  Rádióelőkészítés nélkül
    *  Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
    *  ICE-Alacs. Szint CD + AM/FM Rádió
    *  1. rádió csomag
    *  Antenna nélkül
    *  4 hangszóróval
    *  Szórakoztató rendszer nélkül
    *  Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
    *  Szivargyújtóval
    *  Tápellátás-csatlakozóval
    *  Első ködlámpákkal


Fék vészhelyzeti segítséggel pontosan mit jelent?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 15:46:01 »

Fék vészhelyzeti segítséggel pontosan mit jelent?

Próbáld ki egy elhagyatott úton 100-ról parketta fék  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 15:47:56 »

Fék vészhelyzeti segítséggel pontosan mit jelent?


Gondolom az ABS-t...  fejvakaras nemtudom
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 15:49:53 »

Gondolom az ABS-t...  fejvakaras nemtudom
A Vészfékrásegítő feladata, hogy amikor csak szükséges, rendelkezésre álljon a teljes fékerő, és így segít csökkenteni a féktávolságot vészhelyzetben. Erős fékezésnél automatikusan felkapcsolódik a vészvillogó, hogy figyelmeztesse a többi vezetőt.
Azért próbálja csak ki  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 15:54:34 »

1., A Vészfékrásegítő feladata, hogy amikor csak szükséges, rendelkezésre álljon a teljes fékerő, és így segít csökkenteni a féktávolságot vészhelyzetben.
2., Erős fékezésnél automatikusan felkapcsolódik a vészvillogó, hogy figyelmeztesse a többi vezetőt.
3., Azért próbálja csak ki  wave

1 Ilyenem valszeg van Nekem is...  vigyor3
2 Ilyenem tutira nincs  falbav

Kipróbáltam...  vigyor3

3 Igazad van, majd kiderül!  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 16:09:59 »

1 Ilyenem valszeg van Nekem is...  vigyor3
2 Ilyenem tutira nincs  falbav

Kipróbáltam...  vigyor3

3 Igazad van, majd kiderül!  eplus2
Én még csak 1x fékeztem nagyot. Lassultam rendesen, de a vészvillogóra én sem emlékszem. Katalógusból másoltam be a pontos definícióját.. Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2010.07.27 kedd, 21:44:22 »

Melegedett a bal hátsó fékem. Eddig ugye ki lett cserélve a kézifékkötél, a hátsó tárcsák és betétek és fékcsövek, valamint a bal hátsó féknyereg. Ma voltam vizsga előtti mérésen, és mondták, hogy nem lehet beállítani a kéziféket, mert a bal oldal nem megy vissza alaphelyzetbe.  falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Most akkor újra kezdjük a kézifék kötéllel. rinya rinya
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:24:39 »

Melegedett a bal hátsó fékem. Eddig ugye ki lett cserélve a kézifékkötél, a hátsó tárcsák és betétek és fékcsövek, valamint a bal hátsó féknyereg. Ma voltam vizsga előtti mérésen, és mondták, hogy nem lehet beállítani a kéziféket, mert a bal oldal nem megy vissza alaphelyzetbe.  falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Most akkor újra kezdjük a kézifék kötéllel. rinya rinya
Nem akarok okoskodni, de én a féknyergen lévő kis kar bejáratásával eddig meg tudtam oldani a problémát.
Kb. 2 hónapot bírt ki, utána megint meg kellett járatni, most kb. egy hónapnál tart, de nem tudom pontosan, a lényeg, hogy jó. Ja és mindkét oldallal gond van/volt.
Viszont azt tapasztaltam, hogy féktisztítón kívül semmilyen zsírzó, kenő anyagot nem szabad ráfújni, mert a cuccba előbb-utóbb beleragad a kosz és megint beragad.
És egyedül is szépen be lehet járatni a kis kart, 2 erősebb, hosszabb csavarhúzó kell hozzá és meg lehet találni a támasztó, illetve feszítő pontokat.

A Mondeo tuningos oldalon van egy srác, aki féknyergeket újít fel. Lehet érdemes lenne megkeresned.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 09:10:53 »

Nem akarok okoskodni, de én a féknyergen lévő kis kar bejáratásával eddig meg tudtam oldani a problémát.
Kb. 2 hónapot bírt ki, utána megint meg kellett járatni, most kb. egy hónapnál tart, de nem tudom pontosan, a lényeg, hogy jó. Ja és mindkét oldallal gond van/volt.
Viszont azt tapasztaltam, hogy féktisztítón kívül semmilyen zsírzó, kenő anyagot nem szabad ráfújni, mert a cuccba előbb-utóbb beleragad a kosz és megint beragad.
És egyedül is szépen be lehet járatni a kis kart, 2 erősebb, hosszabb csavarhúzó kell hozzá és meg lehet találni a támasztó, illetve feszítő pontokat.

A Mondeo tuningos oldalon van egy srác, aki féknyergeket újít fel. Lehet érdemes lenne megkeresned.
Ahogy írtam, a féknyereg cserén már régen túl vagyok.
Kicserélték a bowdeneket, és állítólag most jó. Mondjuk elég lazára állították be, de a padon a mérésük szerint jó lett. Ma vizsgázik az autó, remélem nem lesz gond.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 09:36:37 »

Ahogy írtam, a féknyereg cserén már régen túl vagyok.
Kicserélték a bowdeneket, és állítólag most jó. Mondjuk elég lazára állították be, de a padon a mérésük szerint jó lett. Ma vizsgázik az autó, remélem nem lesz gond.
Ok. Reméljük.
De akkor most a féknyereg a rossz megint vagy a kötél?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 14:52:41 »

Ok. Reméljük.
De akkor most a féknyereg a rossz megint vagy a kötél?

Most a kötelet kicserélték és azt mondják, hogy jó lett. Érzésre mondjuk másként mozog a kar. Pedig a régi kötelet nincs egy éve, hogy beraktam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #613 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 20:49:51 »

Ma voltam műszakin. Ilyen nincs, pont a mérésnél állt be a kézifékbowden  falbav
Nagy nehezen sikerült helyreállítani a helyszínen, hogy átmenjen a vizsgán.
Izzadtam, mint egy ló, de sikerült.
Holnap cserélve lesz a kézifékkötél, be se merem húzni addig.Ahogy visszakerestem itthon a régi papírokat, az előző tulaj pontosan 2 éve cseréltette a kézifék összes huzalt. Most akkor 2 évet bírt, vagy mi van?
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.29 csütörtök, 21:08:47 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 21:34:04 »

Ma voltam műszakin. Ilyen nincs, pont a mérésnél állt be a kézifékbowden  falbav
Nagy nehezen sikerült helyreállítani a helyszínen, hogy átmenjen a vizsgán.
Izzadtam, mint egy ló, de sikerült.
Holnap cserélve lesz a kézifékkötél, be se merem húzni addig.Ahogy visszakerestem itthon a régi papírokat, az előző tulaj pontosan 2 éve cseréltette a kézifék összes huzalt. Most akkor 2 évet bírt, vagy mi van?
néha használni kell rendesen, és akkor örök élet +1 nap.
Gyakori hiba a kézifék bowdenek rögzítésénél, hogy a gyári rögzítés hiányában kötegelővel rögzítik a hátsó lengőkarral, és túl szorosra húzzák a kötegelőt. Emiatt a bowdenház dörzsölődik a vázhoz, amitől kilyukad és a bejutó víztől berozsdásodik a bowden.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #615 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 21:50:42 »

néha használni kell rendesen, és akkor örök élet +1 nap.
Gyakori hiba a kézifék bowdenek rögzítésénél, hogy a gyári rögzítés hiányában kötegelővel rögzítik a hátsó lengőkarral, és túl szorosra húzzák a kötegelőt. Emiatt a bowdenház dörzsölődik a vázhoz, amitől kilyukad és a bejutó víztől berozsdásodik a bowden.

Ez lesz az szerintem. szomoru1 Lógott a kötél télen, és kötegelővel lett rögzítve anno  rinya
Na, holnap a szerelőmnél kiderül az igazság! Vissza fogok jelezni.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #616 Dátum: 2010.07.30 péntek, 20:56:00 »

A kötegelős rögzítés nem tett kárt a kézifékkötélben (még most). De ki lett cserélve teljesen két új kötél van fenn már. Rögtön jó lett a kézifék, ez már jól működik (még most). Azt láttam, hogy az új kötélen a lengőkar melletti szakaszra okosan tettek egy gumirudat, hogy távol tartsa a kopástól. Viszont 1 cm-rel hosszabb a kötél, mint a régi volt, emiatt jobban belóg.
Szerintem jobban tenné minden a gyár, ha az amatőr márkaklub tagokat interjúvolná meg, mielőtt fejleszt bármit is....
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2010.07.30 péntek, 22:00:32 »

Miért van az, hogy nagyon sokan nem, vagy csak nagyritkán használják a kéziféket? Legtöbben csak sebességbe rakják. Én általában rendszeresen amikor lezárom az ótót használom a kéziféket is, valahogy reflexből bennem van. De ha vmi érvvel alátámasztva azt mondjátok ne tegyem, akkor megpróbálok leszokni róla. wave
Sebességben hagyáskor meg van aki az 1-esre, van aki meg a 2-esre esküszik.  vigyor3 Ez mitől függ?  smile
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2010.07.30 péntek, 22:17:32 »

Miért van az, hogy nagyon sokan nem, vagy csak nagyritkán használják a kéziféket? Legtöbben csak sebességbe rakják. Én általában rendszeresen amikor lezárom az ótót használom a kéziféket is, valahogy reflexből bennem van. De ha vmi érvvel alátámasztva azt mondjátok ne tegyem, akkor megpróbálok leszokni róla. wave
Sebességben hagyáskor meg van aki az 1-esre, van aki meg a 2-esre esküszik.  vigyor3 Ez mitől függ?  smile

Én minden alkalommal behúzom csak télen nem, főleg ha havazik...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #619 Dátum: 2010.07.31 szombat, 08:03:54 »

Miért van az, hogy nagyon sokan nem, vagy csak nagyritkán használják a kéziféket? Legtöbben csak sebességbe rakják. Én általában rendszeresen amikor lezárom az ótót használom a kéziféket is, valahogy reflexből bennem van. De ha vmi érvvel alátámasztva azt mondjátok ne tegyem, akkor megpróbálok leszokni róla. wave
Sebességben hagyáskor meg van aki az 1-esre, van aki meg a 2-esre esküszik.  vigyor3 Ez mitől függ?  smile

A beidegződéseink és szokásaink rabjai vagyunk ebben is. Szerintem a legjobb ez ellen, hogy a terep döntse el mindig. Alkalmazkodni a környezethez, ez a döfi. Ez felülírja a rossz szokásokat. Vízszintes területen nem fontos behúzni a kézit, elég ha sebességbe tesszük. Viszont ha van egy kis lejtő, akkor már érdemes behúzni.  Roll Eyes
 
Mert azt látjuk, hogy a túl gyakori használat nem tesz jót, és ugyanúgy az sem, ha valaki soha nem mozdítja meg a bowdent - ezért ne bízzuk a megszokásra. Ha kézifék javítás előtt állunk, vagy nem bízunk benne, akkor érdemes kitéámasztani a kereket, nem ciki. Másfél tonna körüli a vas, és elég értékes is.
Én voltam úgy, hogy pár napig 3 térkövet hurcoltam a csomagtartóban, és azzal támasztottam ki a kereket. Nem mindig találtam köveket ott, ahol parkolni kellett. Hülye dolog, de nagyon hasznos volt. Primitív,  :smile:de  roppant praktikus!
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.31 szombat, 08:33:33 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #620 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 10:13:04 »

Sziasztok!

Fékolaj cserét tervezek 7végére és elolvastam az egyik cikket ezen az oldalon, ***. Olyan kérdésem vagy észrevételem lenne, hogy nem lenne érdemes a kuplungot is lelégteleníteni ezzel együtt lecserélni ott is az olajat? Ha jól tudom ugyan az az olaj megy oda is, vagy tévednék?

üdv,
Páky
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.16 hétfő, 12:06:39 írta Scratch » Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 09:48:52 »

Érdekes jelenséget tapasztaltam a napokban.
130-ról erőset kellett fékezni és olyan berezgőset éreztem. Nem húzott el, nem rázta a kormányt, csak mintha a fékkengyel venné fel a féktárcsában lévő nyolcast.

A féktárcsa meg tud vetemedni? vagy valami alászorulhat a kengyelnél? A tisztogatás segíthet?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #622 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 10:00:12 »

Érdekes jelenséget tapasztaltam a napokban.
130-ról erőset kellett fékezni és olyan berezgőset éreztem. Nem húzott el, nem rázta a kormányt, csak mintha a fékkengyel venné fel a féktárcsában lévő nyolcast.

A féktárcsa meg tud vetemedni? vagy valami alászorulhat a kengyelnél? A tisztogatás segíthet?

Túlmelegedett a fék(ettől nyalván egy kicsit meg is vetemedett). Mk3 nem a fékéről híres...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:03:41 »

Érdekes jelenséget tapasztaltam a napokban.
130-ról erőset kellett fékezni és olyan berezgőset éreztem. Nem húzott el, nem rázta a kormányt, csak mintha a fékkengyel venné fel a féktárcsában lévő nyolcast.

A féktárcsa meg tud vetemedni? vagy valami alászorulhat a kengyelnél? A tisztogatás segíthet?
Rázza a kormányt de nem húz egyik oldalra sem? Itt az ideje a féktárcsa cserének. Szép vállai lehetnek már a tárcsának. Nem elvetemedett az, csak elkopott.  Undecided
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2010.08.20 péntek, 13:30:45 »

21mm volt a vastagság, az még nem a halál közeli állapot úgy tudom.
Izé, a kormányt sem rázza, zajt hallok, olyan morgás félét és csak nagy sebességnél való fékezéskor. A városi 50-60-nál semmi. Arra gondotam, hogy mikromérővel megmérem a tárcsa ütését egy fordulaton, arra van valami tűrés?

Rázza a kormányt de nem húz egyik oldalra sem? Itt az ideje a féktárcsa cserének. Szép vállai lehetnek már a tárcsának. Nem elvetemedett az, csak elkopott.  Undecided
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2010.08.20 péntek, 15:49:07 »

21mm volt a vastagság, az még nem a halál közeli állapot úgy tudom.
Izé, a kormányt sem rázza, zajt hallok, olyan morgás félét és csak nagy sebességnél való fékezéskor. A városi 50-60-nál semmi. Arra gondotam, hogy mikromérővel megmérem a tárcsa ütését egy fordulaton, arra van valami tűrés?

Sajnos ha az 21mm akkor már vége:

Első féktárcsa:      
Féktárcsaátmérő   300   mm
Az új féktárcsa névleges vastagsága   24   mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága    22,0   mm
Legnagyobb féktárcsavastagság-eltérés   0,015   mm
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága    1,5   mm
Legnagyobb féktárcsaütés (beépítve)   0,050   mm

Hátsó féktárcsa:
Féktárcsaátmérő   280   mm
Új féktárcsa névleges vastagsága   12   mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága    10,2   mm
Legnagyobb féktárcsa-vastagság eltérés   0,015   mm
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága    1,5   mm
Legnagyobb féktárcsaütés (beépítve)   0,070   mm
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2010.08.21 szombat, 08:06:19 »

Na elírtam... A hátsó volt 11mm és az első 22,5mm.
A100ezresen mondta a legény, hogy még bírja 5-10ezret, ezért nem foglalkoztam vele. Aztán jött a zaj.
Az ütést ellenőrzöm biztos. Ha üt, akkor csak acsere marad.

Van fantázia a furatos tárcsában, vagy ragaszkodjak a gyárihoz?

Sajnos ha az 21mm akkor már vége:
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #627 Dátum: 2010.08.27 péntek, 16:35:35 »

A kerékagyat féktárcsa cserekor csak sima smirglipapírra kell megtakarítanil? És aztán mivel érdemes bekenni hogy ne rozsdásodjon?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2010.08.27 péntek, 16:39:57 »

A kerékagyat féktárcsa cserekor csak sima smirglipapírra kell megtakarítanil? És aztán mivel érdemes bekenni hogy ne rozsdásodjon?

Én drótkeféztem+ smirgli papír, és bekentem zsírral, hogy legközelebb ha kell könnyen lejöjjön.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2010.08.27 péntek, 20:09:01 »

Én drótkeféztem+ smirgli papír, és bekentem zsírral, hogy legközelebb ha kell könnyen lejöjjön.

Nekem is a zsír vált be lejobban!  eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2010.08.31 kedd, 14:26:33 »

Sziasztok!
Azt honnan lehet tudni, hogy a kocsiban van-e kipörgésgátló? Ez létezik külön az ESP-től? Esetleg széria? A középkonzolon nincs ESP gomb. Azért merült ez fel, mert tegnap vizes úton gyorsan kellett elindulnom egy kereszteződésben, balra kanyarodva, és olyan érzés volt, mintha elpattogna a jobb első kerék induláskor. Nem tudom jobban leírni, hasonlított az ABS-hez, olyan volt, mintha a kerékkel átmentem volna egy sűrűn bordázott felületen, de ez nem lehetett, mert álló helyzettől csinálta, míg kettesbe raktam. 2001es 2.0 benzin ghia sedan (+bőr, és tetőablak aminek nyilván semmi köze ehhez, csak a felszereltség pontosabb leírása miatt Smiley )
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #631 Dátum: 2010.08.31 kedd, 14:30:19 »

Sziasztok!
Azt honnan lehet tudni, hogy a kocsiban van-e kipörgésgátló? Ez létezik külön az ESP-től? Esetleg széria? A középkonzolon nincs ESP gomb. Azért merült ez fel, mert tegnap vizes úton gyorsan kellett elindulnom egy kereszteződésben, balra kanyarodva, és olyan érzés volt, mintha elpattogna a jobb első kerék induláskor. Nem tudom jobban leírni, hasonlított az ABS-hez, olyan volt, mintha a kerékkel átmentem volna egy sűrűn bordázott felületen, de ez nem lehetett, mert álló helyzettől csinálta, míg kettesbe raktam. 2001es 2.0 benzin ghia sedan (+bőr, és tetőablak aminek nyilván semmi köze ehhez, csak a felszereltség pontosabb leírása miatt Smiley )
m


Akkor senem ez senem az nincs az autódban. Ha lenne bármelyik is, nem pattogott volna el. Attól pattogott, hogy hol tapadat a kerék, hol nem... ezt úgy hívják, hogy rezonancia...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2010.08.31 kedd, 14:34:24 »

Akkor senem ez senem az nincs az autódban. Ha lenne bármelyik is, nem pattogott volna el. Attól pattogott, hogy hol tapadat a kerék, hol nem... ezt úgy hívják, hogy rezonancia...
pontosan eljen
ha van, akkor elveszi a gázt, addig, még nem kezd el tapadni a kerék, és utána fokozatosan addja vissza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2010.08.31 kedd, 14:37:48 »

Akkor senem ez senem az nincs az autódban. Ha lenne bármelyik is, nem pattogott volna el. Attól pattogott, hogy hol tapadat a kerék, hol nem... ezt úgy hívják, hogy rezonancia...
Köszi a gyors választ. Ezek szerint a kipörgésgátló (ASR?) és a menetstabilizáló (ESP) az két külön műszer, és ha lenne benne ASR akkor annak lenne valamilyen kijelzése is? Valszeg elmegyek majd egy futóműveshez, mert vannak ott elöl más furcsaságok is...
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2010.08.31 kedd, 15:06:15 »

Köszi a gyors választ. Ezek szerint a kipörgésgátló (ASR?) és a menetstabilizáló (ESP) az két külön műszer, és ha lenne benne ASR akkor annak lenne valamilyen kijelzése is? Valszeg elmegyek majd egy futóműveshez, mert vannak ott elöl más furcsaságok is...
m
asszem az ESP visszajelzője világít, ha kipörög a kerék, és működésbe lép az ASR
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2010.08.31 kedd, 16:50:45 »

asszem az ESP visszajelzője világít, ha kipörög a kerék, és működésbe lép az ASR
Ez így van, közös a visszajelzője, (ha jól emlékszem az ABS mellett van, jobbra) és ha működik az ASR/ESP akkor villog ez visszajelző a műszerfalon. Ha ESP van akkor annak kell lennie egy kikapcsológombjának a középkonzolon.( spec. nekem a csomagtérajtó nyitoja mellett van.) Azt már nem tudom, hogy van-e külon ASR-s kocsi vagy csak abban van amiben van ESP. Elvileg az ASR-t az ABS-hez kapcsolják nem az ESP-hez.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #636 Dátum: 2010.08.31 kedd, 20:02:28 »

Ez így van, közös a visszajelzője, (ha jól emlékszem az ABS mellett van, jobbra) és ha működik az ASR/ESP akkor villog ez visszajelző a műszerfalon. Ha ESP van akkor annak kell lennie egy kikapcsológombjának a középkonzolon.( spec. nekem a csomagtérajtó nyitoja mellett van.) Azt már nem tudom, hogy van-e külon ASR-s kocsi vagy csak abban van amiben van ESP. Elvileg az ASR-t az ABS-hez kapcsolják nem az ESP-hez.

Bizony, a csomagternyito mellett kell, hogy legyen az esp kikapcsoloja. Ha ott nincs csak egy vak gomb, akkor se esp, se asr.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #637 Dátum: 2010.08.31 kedd, 20:21:32 »

Sziasztok!
Azt honnan lehet tudni, hogy a kocsiban van-e kipörgésgátló? Ez létezik külön az ESP-től? Esetleg széria? A középkonzolon nincs ESP gomb. Azért merült ez fel, mert tegnap vizes úton gyorsan kellett elindulnom egy kereszteződésben, balra kanyarodva, és olyan érzés volt, mintha elpattogna a jobb első kerék induláskor. Nem tudom jobban leírni, hasonlított az ABS-hez, olyan volt, mintha a kerékkel átmentem volna egy sűrűn bordázott felületen, de ez nem lehetett, mert álló helyzettől csinálta, míg kettesbe raktam. 2001es 2.0 benzin ghia sedan (+bőr, és tetőablak aminek nyilván semmi köze ehhez, csak a felszereltség pontosabb leírása miatt Smiley )
m

Nézesd meg a jobb első lengéscsillapítódat...akkor pattog el a kerék, ha döglött. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #638 Dátum: 2010.08.31 kedd, 21:07:47 »

 help Megtudná nézni valaki, (akinek van robbantott ábrája, ( Relhist? vigyor3 ) vagy ami kell ehhez) hogy milyen csavarok fogják fel azt a részét a féknyeregnek, amiben a betétek vannak? 15ös feje van, ennyit tudok róla... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.31 kedd, 21:16:03 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #639 Dátum: 2010.09.01 szerda, 17:40:04 »

help Megtudná nézni valaki, (akinek van robbantott ábrája, ( Relhist? vigyor3 ) vagy ami kell ehhez) hogy milyen csavarok fogják fel azt a részét a féknyeregnek, amiben a betétek vannak? 15ös feje van, ennyit tudok róla... vigyor3
Ha jól emlékszem 8x1es csavar asszem 30mm hosszú.
De ahhoz ,hogy kiszedd,ellent kell tartani 1db 17es kulccsal a lapolásnál az úszocsapon.Mint a pofon!
Hozzáteszem nekem elment az egyik csavi az örök vadászmezőkre.A cromaxnál van felújítókészletben úszócsappal együtt 11e ftért.Motorcaft öccá' forintért adott egy tuti úszócsapot csavarral együtt......ha esetleg ezért kérdezed.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #640 Dátum: 2010.09.01 szerda, 17:44:14 »

Ha jól emlékszem 8x1es csavar asszem 30mm hosszú.
De ahhoz ,hogy kiszedd,ellent kell tartani 1db 17es kulccsal a lapolásnál az úszocsapon.Mint a pofon!
Hozzáteszem nekem elment az egyik csavi az örök vadászmezőkre.A cromaxnál van felújítókészletben úszócsappal együtt 11e ftért.Motorcaft öccá' forintért adott egy tuti úszócsapot csavarral együtt......ha esetleg ezért kérdezed.

Én nem arra a csavarra gondolok ami az úszócsapba megy, hanem ami a kengyelt fogja fel...Közben már megtudakoltam M12x30as csavar kell bele.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #641 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:07:20 »

Én nem arra a csavarra gondolok ami az úszócsapba megy, hanem ami a kengyelt fogja fel...Közben már megtudakoltam M12x30as csavar kell bele.

ami a feknyerget fogja azt adnak az uj betetgarniturahoz
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #642 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:16:09 »

ami a feknyerget fogja azt adnak az uj betetgarniturahoz

Azt tudom, de pont nem az kell.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 21:34:55 »

Nekem is a zsír vált be lejobban!  eljen

Szerintem a rézpasztánál nincs jobb. Lehet spray-ben kapni, így bármit be lehet fújni vele.

Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 21:47:36 »

van valamelyikőtöknek valami ötlete, hogy mi lehet ez? Ha fékezés után elindulok, valami nyikorog a jobb oldali kerekek felől. Mi a fene lehet ez???
 falbav
Idegesítő!!!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2010.09.03 péntek, 08:19:25 »

Szerintem a rézpasztánál nincs jobb. Lehet spray-ben kapni, így bármit be lehet fújni vele.



 worship
Kipróbálom ezt is!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:12:44 »

Hi!

Ma a piros lámpánál rátapostam erősebben a fékre, és be tudom nyomni tökig, igaz, hogy lassan. Pumpálásra sem keményedik fel. Ez így valamennyire normális? Tudom, hogy a Mondi nem éppen a fékjeiről híres, de ettől zavarba estem...  Shocked
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #647 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:18:17 »

Hi!

Ma a piros lámpánál rátapostam erősebben a fékre, és be tudom nyomni tökig, igaz, hogy lassan. Pumpálásra sem keményedik fel. Ez így valamennyire normális? Tudom, hogy a Mondi nem éppen a fékjeiről híres, de ettől zavarba estem...  Shocked
Légteleníteni kell, ha pumpálásra sem keményedik fel.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 21:13:17 »

Hi!

Ma a piros lámpánál rátapostam erősebben a fékre, és be tudom nyomni tökig, igaz, hogy lassan. Pumpálásra sem keményedik fel. Ez így valamennyire normális? Tudom, hogy a Mondi nem éppen a fékjeiről híres, de ettől zavarba estem...  Shocked
fékfolyadék mikor volt cserélve?
Lesűlyed a padlóig a pedál, ha nyomod sokáig, de pumpálásra keményednie kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 21:27:10 »

féktuningra az rs focus fékeken kívül létezik valami megoldás(pl transitról)??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.