Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:35:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3069171 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 12:38:34 »
Szasztok!
Valaki megnézné nekem az autóm pontos adatait: WF0WXXGBBW6A56225. Előre is köszi
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 12:41:48 »
Idézetet írta: spyware - 2010.06.24 csütörtök, 12:38:34
Szasztok!
Valaki megnézné nekem az autóm pontos adatait: WF0WXXGBBW6A56225. Előre is köszi
Webes Etis ezt írja róla:
ITT
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 20.11.2006
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 20-as sorozat
Motor: Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.41
Emisszió: Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Deep Navy
Belső anyag: Slate Blue Majestic
Kisebb jellemzők
* Rear Scuff Plates - Bright
* Genkben készült
* Marketing szint 1
* RSO díszítés nélkül
* Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
* Egyszínű műszerfallal
* Szigetelővel
* tetocsomagtartó keresztrudak nélkül
* tompítható visszapillantótükörrel
* Dupla Elektromos fűtött külső tükör
* Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
* Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
* Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
* Biztonsági öv figyel. zümmögővel
* Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
* Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
* Vonóhorog nélkül
* Színrefújt csom.tartó kilincs
* Préselt sebességváltó gomb
* Ajtózár-távirányítás - 2 kulcs
* hátsó ablaktörlő/mosóval
* Deployable Anti-W'Lash Restr
* Smart utasoldali légzsákkal
* intell.utas légzsák
* Oldallégzsákkal - vezetőoldali
* Oldallégzsákkal - utasoldali
* Mini acél pótkerékkel
* Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
* 6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
* 205/55 R16 H Tyre
* Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
* Standard felfüggesztéssel
* Kézifék Burkolat - extra
* Fék vészhelyzeti segítséggel
* Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
* Szűrő Pollen
* Melegĺtő nélkül
* Alaptĺpus
* Kiegészĺtő fűtés nélkül
* Kerületi/belső tér lopásgátló
* Normál teljesítményu akkumulátor
* Rádióelőkészítés nélkül
* Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
* ICE-Alacs. Szint CD + AM/FM Rádió
* 1. rádió csomag
* Antenna nélkül
* 4 hangszóróval
* Szórakoztató rendszer nélkül
* Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
* Szivargyújtóval
* Tápellátás-csatlakozóval
* Első ködlámpákkal
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.24 csütörtök, 12:44:38 írta takiatti
»
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 15:37:38 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.06.24 csütörtök, 12:41:48
Webes Etis ezt írja róla:
ITT
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 20.11.2006
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 20-as sorozat
Motor: Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.41
Emisszió: Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Deep Navy
Belső anyag: Slate Blue Majestic
Kisebb jellemzők
* Rear Scuff Plates - Bright
* Genkben készült
* Marketing szint 1
* RSO díszítés nélkül
* Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
* Egyszínű műszerfallal
* Szigetelővel
* tetocsomagtartó keresztrudak nélkül
* tompítható visszapillantótükörrel
* Dupla Elektromos fűtött külső tükör
* Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
* Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
* Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
* Biztonsági öv figyel. zümmögővel
* Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
* Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
* Vonóhorog nélkül
* Színrefújt csom.tartó kilincs
* Préselt sebességváltó gomb
* Ajtózár-távirányítás - 2 kulcs
* hátsó ablaktörlő/mosóval
* Deployable Anti-W'Lash Restr
* Smart utasoldali légzsákkal
* intell.utas légzsák
* Oldallégzsákkal - vezetőoldali
* Oldallégzsákkal - utasoldali
* Mini acél pótkerékkel
* Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
* 6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
* 205/55 R16 H Tyre
* Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
* Standard felfüggesztéssel
* Kézifék Burkolat - extra
* Fék vészhelyzeti segítséggel
* Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
* Szűrő Pollen
* Melegĺtő nélkül
* Alaptĺpus
* Kiegészĺtő fűtés nélkül
* Kerületi/belső tér lopásgátló
* Normál teljesítményu akkumulátor
* Rádióelőkészítés nélkül
* Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
* ICE-Alacs. Szint CD + AM/FM Rádió
* 1. rádió csomag
* Antenna nélkül
* 4 hangszóróval
* Szórakoztató rendszer nélkül
* Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
* Szivargyújtóval
* Tápellátás-csatlakozóval
* Első ködlámpákkal
Fék vészhelyzeti segítséggel pontosan mit jelent?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 15:46:01 »
Idézetet írta: spyware - 2010.06.24 csütörtök, 15:37:38
Fék vészhelyzeti segítséggel pontosan mit jelent?
Próbáld ki egy elhagyatott úton 100-ról parketta fék
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 15:47:56 »
Idézetet írta: spyware - 2010.06.24 csütörtök, 15:37:38
Fék vészhelyzeti segítséggel pontosan mit jelent?
Gondolom az ABS-t...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 15:49:53 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.06.24 csütörtök, 15:47:56
Gondolom az ABS-t...
A Vészfékrásegítő feladata, hogy amikor csak szükséges, rendelkezésre álljon a teljes fékerő, és így segít csökkenteni a féktávolságot vészhelyzetben. Erős fékezésnél automatikusan felkapcsolódik a vészvillogó, hogy figyelmeztesse a többi vezetőt.
Azért próbálja csak ki
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 15:54:34 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.24 csütörtök, 15:49:53
1., A Vészfékrásegítő feladata, hogy amikor csak szükséges, rendelkezésre álljon a teljes fékerő, és így segít csökkenteni a féktávolságot vészhelyzetben.
2., Erős fékezésnél automatikusan felkapcsolódik a vészvillogó, hogy figyelmeztesse a többi vezetőt.
3., Azért próbálja csak ki
1 Ilyenem valszeg van Nekem is...
2 Ilyenem tutira nincs
Kipróbáltam...
3 Igazad van, majd kiderül!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 16:09:59 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.06.24 csütörtök, 15:54:34
1 Ilyenem valszeg van Nekem is...
2 Ilyenem tutira nincs
Kipróbáltam...
3 Igazad van, majd kiderül!
Én még csak 1x fékeztem nagyot. Lassultam rendesen, de a vészvillogóra én sem emlékszem. Katalógusból másoltam be a pontos definícióját..
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2010.07.27 kedd, 21:44:22 »
Melegedett a bal hátsó fékem. Eddig ugye ki lett cserélve a kézifékkötél, a hátsó tárcsák és betétek és fékcsövek, valamint a bal hátsó féknyereg. Ma voltam vizsga előtti mérésen, és mondták, hogy nem lehet beállítani a kéziféket, mert a bal oldal nem megy vissza alaphelyzetbe.
Most akkor újra kezdjük a kézifék kötéllel.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2010.07.28 szerda, 21:24:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.07.27 kedd, 21:44:22
Melegedett a bal hátsó fékem. Eddig ugye ki lett cserélve a kézifékkötél, a hátsó tárcsák és betétek és fékcsövek, valamint a bal hátsó féknyereg. Ma voltam vizsga előtti mérésen, és mondták, hogy nem lehet beállítani a kéziféket, mert a bal oldal nem megy vissza alaphelyzetbe.
Most akkor újra kezdjük a kézifék kötéllel.
Nem akarok okoskodni, de én a féknyergen lévő kis kar bejáratásával eddig meg tudtam oldani a problémát.
Kb. 2 hónapot bírt ki, utána megint meg kellett járatni, most kb. egy hónapnál tart, de nem tudom pontosan, a lényeg, hogy jó. Ja és mindkét oldallal gond van/volt.
Viszont azt tapasztaltam, hogy féktisztítón kívül semmilyen zsírzó, kenő anyagot nem szabad ráfújni, mert a cuccba előbb-utóbb beleragad a kosz és megint beragad.
És egyedül is szépen be lehet járatni a kis kart, 2 erősebb, hosszabb csavarhúzó kell hozzá és meg lehet találni a támasztó, illetve feszítő pontokat.
A Mondeo tuningos oldalon van egy srác, aki féknyergeket újít fel. Lehet érdemes lenne megkeresned.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 09:10:53 »
Idézetet írta: ultio - 2010.07.28 szerda, 21:24:39
Nem akarok okoskodni, de én a féknyergen lévő kis kar bejáratásával eddig meg tudtam oldani a problémát.
Kb. 2 hónapot bírt ki, utána megint meg kellett járatni, most kb. egy hónapnál tart, de nem tudom pontosan, a lényeg, hogy jó. Ja és mindkét oldallal gond van/volt.
Viszont azt tapasztaltam, hogy féktisztítón kívül semmilyen zsírzó, kenő anyagot nem szabad ráfújni, mert a cuccba előbb-utóbb beleragad a kosz és megint beragad.
És egyedül is szépen be lehet járatni a kis kart, 2 erősebb, hosszabb csavarhúzó kell hozzá és meg lehet találni a támasztó, illetve feszítő pontokat.
A Mondeo tuningos oldalon van egy srác, aki féknyergeket újít fel. Lehet érdemes lenne megkeresned.
Ahogy írtam, a féknyereg cserén már régen túl vagyok.
Kicserélték a bowdeneket, és állítólag most jó. Mondjuk elég lazára állították be, de a padon a mérésük szerint jó lett. Ma vizsgázik az autó, remélem nem lesz gond.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 09:36:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.07.29 csütörtök, 09:10:53
Ahogy írtam, a féknyereg cserén már régen túl vagyok.
Kicserélték a bowdeneket, és állítólag most jó. Mondjuk elég lazára állították be, de a padon a mérésük szerint jó lett. Ma vizsgázik az autó, remélem nem lesz gond.
Ok. Reméljük.
De akkor most a féknyereg a rossz megint vagy a kötél?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 14:52:41 »
Idézetet írta: ultio - 2010.07.29 csütörtök, 09:36:37
Ok. Reméljük.
De akkor most a féknyereg a rossz megint vagy a kötél?
Most a kötelet kicserélték és azt mondják, hogy jó lett. Érzésre mondjuk másként mozog a kar. Pedig a régi kötelet nincs egy éve, hogy beraktam.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 20:49:51 »
Ma voltam műszakin. Ilyen nincs, pont a mérésnél állt be a kézifékbowden
Nagy nehezen sikerült helyreállítani a helyszínen, hogy átmenjen a vizsgán.
Izzadtam, mint egy ló, de sikerült.
Holnap cserélve lesz a kézifékkötél, be se merem húzni addig.Ahogy visszakerestem itthon a régi papírokat, az előző tulaj pontosan 2 éve cseréltette a kézifék összes huzalt. Most akkor 2 évet bírt, vagy mi van?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.29 csütörtök, 21:08:47 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 21:34:04 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.07.29 csütörtök, 20:49:51
Ma voltam műszakin. Ilyen nincs, pont a mérésnél állt be a kézifékbowden
Nagy nehezen sikerült helyreállítani a helyszínen, hogy átmenjen a vizsgán.
Izzadtam, mint egy ló, de sikerült.
Holnap cserélve lesz a kézifékkötél, be se merem húzni addig.Ahogy visszakerestem itthon a régi papírokat, az előző tulaj pontosan 2 éve cseréltette a kézifék összes huzalt. Most akkor 2 évet bírt, vagy mi van?
néha használni kell rendesen, és akkor örök élet +1 nap.
Gyakori hiba a kézifék bowdenek rögzítésénél, hogy a gyári rögzítés hiányában kötegelővel rögzítik a hátsó lengőkarral, és túl szorosra húzzák a kötegelőt. Emiatt a bowdenház dörzsölődik a vázhoz, amitől kilyukad és a bejutó víztől berozsdásodik a bowden.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 21:50:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.29 csütörtök, 21:34:04
néha használni kell rendesen, és akkor örök élet +1 nap.
Gyakori hiba a kézifék bowdenek rögzítésénél, hogy a gyári rögzítés hiányában kötegelővel rögzítik a hátsó lengőkarral, és túl szorosra húzzák a kötegelőt. Emiatt a bowdenház dörzsölődik a vázhoz, amitől kilyukad és a bejutó víztől berozsdásodik a bowden.
Ez lesz az szerintem.
Lógott a kötél télen, és kötegelővel lett rögzítve anno
Na, holnap a szerelőmnél kiderül az igazság! Vissza fogok jelezni.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2010.07.30 péntek, 20:56:00 »
A kötegelős rögzítés nem tett kárt a kézifékkötélben (még most). De ki lett cserélve teljesen két új kötél van fenn már. Rögtön jó lett a kézifék, ez már jól működik (még most). Azt láttam, hogy az új kötélen a lengőkar melletti szakaszra okosan tettek egy gumirudat, hogy távol tartsa a kopástól. Viszont 1 cm-rel hosszabb a kötél, mint a régi volt, emiatt jobban belóg.
Szerintem jobban tenné minden a gyár, ha az amatőr márkaklub tagokat interjúvolná meg, mielőtt fejleszt bármit is....
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
seekay
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2010.07.30 péntek, 22:00:32 »
Miért van az, hogy nagyon sokan nem, vagy csak nagyritkán használják a kéziféket? Legtöbben csak sebességbe rakják. Én általában rendszeresen amikor lezárom az ótót használom a kéziféket is, valahogy reflexből bennem van. De ha vmi érvvel alátámasztva azt mondjátok ne tegyem, akkor megpróbálok leszokni róla.
Sebességben hagyáskor meg van aki az 1-esre, van aki meg a 2-esre esküszik.
Ez mitől függ?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2010.07.30 péntek, 22:17:32 »
Idézetet írta: seekay - 2010.07.30 péntek, 22:00:32
Miért van az, hogy nagyon sokan nem, vagy csak nagyritkán használják a kéziféket? Legtöbben csak sebességbe rakják. Én általában rendszeresen amikor lezárom az ótót használom a kéziféket is, valahogy reflexből bennem van. De ha vmi érvvel alátámasztva azt mondjátok ne tegyem, akkor megpróbálok leszokni róla.
Sebességben hagyáskor meg van aki az 1-esre, van aki meg a 2-esre esküszik.
Ez mitől függ?
Én minden alkalommal behúzom csak télen nem, főleg ha havazik...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2010.07.31 szombat, 08:03:54 »
Idézetet írta: seekay - 2010.07.30 péntek, 22:00:32
Miért van az, hogy nagyon sokan nem, vagy csak nagyritkán használják a kéziféket? Legtöbben csak sebességbe rakják. Én általában rendszeresen amikor lezárom az ótót használom a kéziféket is, valahogy reflexből bennem van. De ha vmi érvvel alátámasztva azt mondjátok ne tegyem, akkor megpróbálok leszokni róla.
Sebességben hagyáskor meg van aki az 1-esre, van aki meg a 2-esre esküszik.
Ez mitől függ?
A beidegződéseink és szokásaink rabjai vagyunk ebben is. Szerintem a legjobb ez ellen, hogy a terep döntse el mindig. Alkalmazkodni a környezethez, ez a döfi. Ez felülírja a rossz szokásokat. Vízszintes területen nem fontos behúzni a kézit, elég ha sebességbe tesszük. Viszont ha van egy kis lejtő, akkor már érdemes behúzni.
Mert azt látjuk, hogy a túl gyakori használat nem tesz jót, és ugyanúgy az sem, ha valaki soha nem mozdítja meg a bowdent - ezért ne bízzuk a megszokásra. Ha kézifék javítás előtt állunk, vagy nem bízunk benne, akkor érdemes kitéámasztani a kereket, nem ciki. Másfél tonna körüli a vas, és elég értékes is.
Én voltam úgy, hogy pár napig 3 térkövet hurcoltam a csomagtartóban, és azzal támasztottam ki a kereket. Nem mindig találtam köveket ott, ahol parkolni kellett. Hülye dolog, de nagyon hasznos volt. Primitív, :smile:de roppant praktikus!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.31 szombat, 08:33:33 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 10:13:04 »
Sziasztok!
Fékolaj cserét tervezek 7végére és elolvastam az egyik cikket ezen az oldalon, ***. Olyan kérdésem vagy észrevételem lenne, hogy nem lenne érdemes a kuplungot is lelégteleníteni ezzel együtt lecserélni ott is az olajat? Ha jól tudom ugyan az az olaj megy oda is, vagy tévednék?
üdv,
Páky
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.16 hétfő, 12:06:39 írta Scratch
»
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 09:48:52 »
Érdekes jelenséget tapasztaltam a napokban.
130-ról erőset kellett fékezni és olyan berezgőset éreztem. Nem húzott el, nem rázta a kormányt, csak mintha a fékkengyel venné fel a féktárcsában lévő nyolcast.
A féktárcsa meg tud vetemedni? vagy valami alászorulhat a kengyelnél? A tisztogatás segíthet?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 10:00:12 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.08.19 csütörtök, 09:48:52
Érdekes jelenséget tapasztaltam a napokban.
130-ról erőset kellett fékezni és olyan berezgőset éreztem. Nem húzott el, nem rázta a kormányt, csak mintha a fékkengyel venné fel a féktárcsában lévő nyolcast.
A féktárcsa meg tud vetemedni? vagy valami alászorulhat a kengyelnél? A tisztogatás segíthet?
Túlmelegedett a fék(ettől nyalván egy kicsit meg is vetemedett). Mk3 nem a fékéről híres...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 22:03:41 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.08.19 csütörtök, 09:48:52
Érdekes jelenséget tapasztaltam a napokban.
130-ról erőset kellett fékezni és olyan berezgőset éreztem. Nem húzott el, nem rázta a kormányt, csak mintha a fékkengyel venné fel a féktárcsában lévő nyolcast.
A féktárcsa meg tud vetemedni? vagy valami alászorulhat a kengyelnél? A tisztogatás segíthet?
Rázza a kormányt de nem húz egyik oldalra sem? Itt az ideje a féktárcsa cserének. Szép vállai lehetnek már a tárcsának. Nem elvetemedett az, csak elkopott.
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2010.08.20 péntek, 13:30:45 »
21mm volt a vastagság, az még nem a halál közeli állapot úgy tudom.
Izé, a kormányt sem rázza, zajt hallok, olyan morgás félét és csak nagy sebességnél való fékezéskor. A városi 50-60-nál semmi. Arra gondotam, hogy mikromérővel megmérem a tárcsa ütését egy fordulaton, arra van valami tűrés?
Idézetet írta: stealt - 2010.08.19 csütörtök, 22:03:41
Rázza a kormányt de nem húz egyik oldalra sem? Itt az ideje a féktárcsa cserének. Szép vállai lehetnek már a tárcsának. Nem elvetemedett az, csak elkopott.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2010.08.20 péntek, 15:49:07 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.08.20 péntek, 13:30:45
21mm volt a vastagság, az még nem a halál közeli állapot úgy tudom.
Izé, a kormányt sem rázza, zajt hallok, olyan morgás félét és csak nagy sebességnél való fékezéskor. A városi 50-60-nál semmi. Arra gondotam, hogy mikromérővel megmérem a tárcsa ütését egy fordulaton, arra van valami tűrés?
Sajnos ha az 21mm akkor már vége:
Első féktárcsa:
Féktárcsaátmérő 300 mm
Az új féktárcsa névleges vastagsága 24 mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága 22,0 mm
Legnagyobb féktárcsavastagság-eltérés 0,015 mm
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága 1,5 mm
Legnagyobb féktárcsaütés (beépítve) 0,050 mm
Hátsó féktárcsa:
Féktárcsaátmérő 280 mm
Új féktárcsa névleges vastagsága 12 mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága 10,2 mm
Legnagyobb féktárcsa-vastagság eltérés 0,015 mm
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága 1,5 mm
Legnagyobb féktárcsaütés (beépítve) 0,070 mm
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2010.08.21 szombat, 08:06:19 »
Na elírtam... A hátsó volt 11mm és az első 22,5mm.
A100ezresen mondta a legény, hogy még bírja 5-10ezret, ezért nem foglalkoztam vele. Aztán jött a zaj.
Az ütést ellenőrzöm biztos. Ha üt, akkor csak acsere marad.
Van fantázia a furatos tárcsában, vagy ragaszkodjak a gyárihoz?
Idézetet írta: stealt - 2010.08.20 péntek, 15:49:07
Sajnos ha az 21mm akkor már vége:
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2010.08.27 péntek, 16:35:35 »
A kerékagyat féktárcsa cserekor csak sima smirglipapírra kell megtakarítanil? És aztán mivel érdemes bekenni hogy ne rozsdásodjon?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2010.08.27 péntek, 16:39:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.08.27 péntek, 16:35:35
A kerékagyat féktárcsa cserekor csak sima smirglipapírra kell megtakarítanil? És aztán mivel érdemes bekenni hogy ne rozsdásodjon?
Én drótkeféztem+ smirgli papír, és bekentem zsírral, hogy legközelebb ha kell könnyen lejöjjön.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2010.08.27 péntek, 20:09:01 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.08.27 péntek, 16:39:57
Én drótkeféztem+ smirgli papír, és bekentem zsírral, hogy legközelebb ha kell könnyen lejöjjön.
Nekem is a zsír vált be lejobban!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2010.08.31 kedd, 14:26:33 »
Sziasztok!
Azt honnan lehet tudni, hogy a kocsiban van-e kipörgésgátló? Ez létezik külön az ESP-től? Esetleg széria? A középkonzolon nincs ESP gomb. Azért merült ez fel, mert tegnap vizes úton gyorsan kellett elindulnom egy kereszteződésben, balra kanyarodva, és olyan érzés volt, mintha elpattogna a jobb első kerék induláskor. Nem tudom jobban leírni, hasonlított az ABS-hez, olyan volt, mintha a kerékkel átmentem volna egy sűrűn bordázott felületen, de ez nem lehetett, mert álló helyzettől csinálta, míg kettesbe raktam. 2001es 2.0 benzin ghia sedan (+bőr, és tetőablak aminek nyilván semmi köze ehhez, csak a felszereltség pontosabb leírása miatt
)
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2010.08.31 kedd, 14:30:19 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.08.31 kedd, 14:26:33
Sziasztok!
Azt honnan lehet tudni, hogy a kocsiban van-e kipörgésgátló? Ez létezik külön az ESP-től? Esetleg széria? A középkonzolon nincs ESP gomb. Azért merült ez fel, mert tegnap vizes úton gyorsan kellett elindulnom egy kereszteződésben, balra kanyarodva, és olyan érzés volt, mintha elpattogna a jobb első kerék induláskor. Nem tudom jobban leírni, hasonlított az ABS-hez, olyan volt, mintha a kerékkel átmentem volna egy sűrűn bordázott felületen, de ez nem lehetett, mert álló helyzettől csinálta, míg kettesbe raktam. 2001es 2.0 benzin ghia sedan (+bőr, és tetőablak aminek nyilván semmi köze ehhez, csak a felszereltség pontosabb leírása miatt
)
m
Akkor senem ez senem az nincs az autódban. Ha lenne bármelyik is, nem pattogott volna el. Attól pattogott, hogy hol tapadat a kerék, hol nem... ezt úgy hívják, hogy rezonancia...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2010.08.31 kedd, 14:34:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.31 kedd, 14:30:19
Akkor senem ez senem az nincs az autódban. Ha lenne bármelyik is, nem pattogott volna el. Attól pattogott, hogy hol tapadat a kerék, hol nem... ezt úgy hívják, hogy rezonancia...
pontosan
ha van, akkor elveszi a gázt, addig, még nem kezd el tapadni a kerék, és utána fokozatosan addja vissza
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2010.08.31 kedd, 14:37:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.31 kedd, 14:30:19
Akkor senem ez senem az nincs az autódban. Ha lenne bármelyik is, nem pattogott volna el. Attól pattogott, hogy hol tapadat a kerék, hol nem... ezt úgy hívják, hogy rezonancia...
Köszi a gyors választ. Ezek szerint a kipörgésgátló (ASR?) és a menetstabilizáló (ESP) az két külön műszer, és ha lenne benne ASR akkor annak lenne valamilyen kijelzése is? Valszeg elmegyek majd egy futóműveshez, mert vannak ott elöl más furcsaságok is...
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2010.08.31 kedd, 15:06:15 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.08.31 kedd, 14:37:48
Köszi a gyors választ. Ezek szerint a kipörgésgátló (ASR?) és a menetstabilizáló (ESP) az két külön műszer, és ha lenne benne ASR akkor annak lenne valamilyen kijelzése is? Valszeg elmegyek majd egy futóműveshez, mert vannak ott elöl más furcsaságok is...
m
asszem az ESP visszajelzője világít, ha kipörög a kerék, és működésbe lép az ASR
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2010.08.31 kedd, 16:50:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.31 kedd, 15:06:15
asszem az ESP visszajelzője világít, ha kipörög a kerék, és működésbe lép az ASR
Ez így van, közös a visszajelzője, (ha jól emlékszem az ABS mellett van, jobbra) és ha működik az ASR/ESP akkor villog ez visszajelző a műszerfalon. Ha ESP van akkor annak kell lennie egy kikapcsológombjának a középkonzolon.( spec. nekem a csomagtérajtó nyitoja mellett van.) Azt már nem tudom, hogy van-e külon ASR-s kocsi vagy csak abban van amiben van ESP. Elvileg az ASR-t az ABS-hez kapcsolják nem az ESP-hez.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:02:28 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.08.31 kedd, 16:50:45
Ez így van, közös a visszajelzője, (ha jól emlékszem az ABS mellett van, jobbra) és ha működik az ASR/ESP akkor villog ez visszajelző a műszerfalon. Ha ESP van akkor annak kell lennie egy kikapcsológombjának a középkonzolon.( spec. nekem a csomagtérajtó nyitoja mellett van.) Azt már nem tudom, hogy van-e külon ASR-s kocsi vagy csak abban van amiben van ESP. Elvileg az ASR-t az ABS-hez kapcsolják nem az ESP-hez.
Bizony, a csomagternyito mellett kell, hogy legyen az esp kikapcsoloja. Ha ott nincs csak egy vak gomb, akkor se esp, se asr.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:21:32 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.08.31 kedd, 14:26:33
Sziasztok!
Azt honnan lehet tudni, hogy a kocsiban van-e kipörgésgátló? Ez létezik külön az ESP-től? Esetleg széria? A középkonzolon nincs ESP gomb. Azért merült ez fel, mert tegnap vizes úton gyorsan kellett elindulnom egy kereszteződésben, balra kanyarodva, és olyan érzés volt, mintha elpattogna a jobb első kerék induláskor. Nem tudom jobban leírni, hasonlított az ABS-hez, olyan volt, mintha a kerékkel átmentem volna egy sűrűn bordázott felületen, de ez nem lehetett, mert álló helyzettől csinálta, míg kettesbe raktam. 2001es 2.0 benzin ghia sedan (+bőr, és tetőablak aminek nyilván semmi köze ehhez, csak a felszereltség pontosabb leírása miatt
)
m
Nézesd meg a jobb első lengéscsillapítódat...akkor pattog el a kerék, ha döglött.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2010.08.31 kedd, 21:07:47 »
Megtudná nézni valaki, (akinek van robbantott ábrája, ( Relhist?
) vagy ami kell ehhez) hogy milyen csavarok fogják fel azt a részét a féknyeregnek, amiben a betétek vannak? 15ös feje van, ennyit tudok róla...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.31 kedd, 21:16:03 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2010.09.01 szerda, 17:40:04 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.08.31 kedd, 21:07:47
Megtudná nézni valaki, (akinek van robbantott ábrája, ( Relhist?
) vagy ami kell ehhez) hogy milyen csavarok fogják fel azt a részét a féknyeregnek, amiben a betétek vannak? 15ös feje van, ennyit tudok róla...
Ha jól emlékszem 8x1es csavar asszem 30mm hosszú.
De ahhoz ,hogy kiszedd,ellent kell tartani 1db 17es kulccsal a lapolásnál az úszocsapon.Mint a pofon!
Hozzáteszem nekem elment az egyik csavi az örök vadászmezőkre.A cromaxnál van felújítókészletben úszócsappal együtt 11e ftért.Motorcaft öccá' forintért adott egy tuti úszócsapot csavarral együtt......ha esetleg ezért kérdezed.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2010.09.01 szerda, 17:44:14 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.01 szerda, 17:40:04
Ha jól emlékszem 8x1es csavar asszem 30mm hosszú.
De ahhoz ,hogy kiszedd,ellent kell tartani 1db 17es kulccsal a lapolásnál az úszocsapon.Mint a pofon!
Hozzáteszem nekem elment az egyik csavi az örök vadászmezőkre.A cromaxnál van felújítókészletben úszócsappal együtt 11e ftért.Motorcaft öccá' forintért adott egy tuti úszócsapot csavarral együtt......ha esetleg ezért kérdezed.
Én nem arra a csavarra gondolok ami az úszócsapba megy, hanem ami a kengyelt fogja fel...Közben már megtudakoltam M12x30as csavar kell bele.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:07:20 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.09.01 szerda, 17:44:14
Én nem arra a csavarra gondolok ami az úszócsapba megy, hanem ami a kengyelt fogja fel...Közben már megtudakoltam M12x30as csavar kell bele.
ami a feknyerget fogja azt adnak az uj betetgarniturahoz
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:16:09 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.01 szerda, 18:07:20
ami a feknyerget fogja azt adnak az uj betetgarniturahoz
Azt tudom, de pont nem az kell.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 21:34:55 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.27 péntek, 20:09:01
Nekem is a zsír vált be lejobban!
Szerintem a rézpasztánál nincs jobb. Lehet spray-ben kapni, így bármit be lehet fújni vele.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 21:47:36 »
van valamelyikőtöknek valami ötlete, hogy mi lehet ez? Ha fékezés után elindulok, valami nyikorog a jobb oldali kerekek felől. Mi a fene lehet ez???
Idegesítő!!!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2010.09.03 péntek, 08:19:25 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.02 csütörtök, 21:34:55
Szerintem a rézpasztánál nincs jobb. Lehet spray-ben kapni, így bármit be lehet fújni vele.
Kipróbálom ezt is!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 20:12:44 »
Hi!
Ma a piros lámpánál rátapostam erősebben a fékre, és be tudom nyomni tökig, igaz, hogy lassan. Pumpálásra sem keményedik fel. Ez így valamennyire normális? Tudom, hogy a Mondi nem éppen a fékjeiről híres, de ettől zavarba estem...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 20:18:17 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.06 hétfő, 20:12:44
Hi!
Ma a piros lámpánál rátapostam erősebben a fékre, és be tudom nyomni tökig, igaz, hogy lassan. Pumpálásra sem keményedik fel. Ez így valamennyire normális? Tudom, hogy a Mondi nem éppen a fékjeiről híres, de ettől zavarba estem...
Légteleníteni kell, ha pumpálásra sem keményedik fel.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 21:13:17 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.06 hétfő, 20:12:44
Hi!
Ma a piros lámpánál rátapostam erősebben a fékre, és be tudom nyomni tökig, igaz, hogy lassan. Pumpálásra sem keményedik fel. Ez így valamennyire normális? Tudom, hogy a Mondi nem éppen a fékjeiről híres, de ettől zavarba estem...
fékfolyadék mikor volt cserélve?
Lesűlyed a padlóig a pedál, ha nyomod sokáig, de pumpálásra keményednie kell.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 21:27:10 »
féktuningra az rs focus fékeken kívül létezik valami megoldás(pl transitról)??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ