Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 22:46:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743564 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 13:19:22 »

Helló,

Olyan problémám van, hogy ha behúzom a kéziféket, akkor a jobb hátsó beragadva marad kiengedés után. Most lefeszegettük, de egy szerelő olyat mondott, hogy féknyereg csere.
Nekem erre most nincs keretem és szerintem felesleges is, mert láttam, hogy van ilyen féknyereg csuszka készlet, és a neve alapján úgy gondolom ez kellene nekem. Igazam van?

Szóval segítsetek véleményetekkel légyszi!

Üdv.

A.

Először nézzetek rá a kötélre. Ha nem az:
A Facelift előtti hátsó féknyergek be szeretnek rohadni. Van egy srác, aki foglalkozik a felújítással, már többünknek ő csinálta,
és eddig nem hallottam olyat, hogy újra előjött volna a probléma. Darabját 8k-ért csinálja, amiben benne van a felújító készlet ára.
1-2 nap, lehomokfúvatja, leporfesti, új tömítések, rendesen megkenve ott, ahol a probléma szokott lenni.
Minőségi munkát végez, találsz előtte/utána képeket ebben a topikban, meg elérhetőséget is.
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 14:54:55 »

Helló,

Olyan problémám van, hogy ha behúzom a kéziféket, akkor a jobb hátsó beragadva marad kiengedés után. Most lefeszegettük, de egy szerelő olyat mondott, hogy féknyereg csere.
Nekem erre most nincs keretem és szerintem felesleges is, mert láttam, hogy van ilyen féknyereg csuszka készlet, és a neve alapján úgy gondolom ez kellene nekem. Igazam van?

Szóval segítsetek véleményetekkel légyszi!

Üdv.

A.

Nekem pl. a féknyergen lévő rúgó van elgyengűlve és nem bír vísszaállni emiatt alaphelyzetbe.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:43:21 »

Nekem pl. a féknyergen lévő rúgó van elgyengűlve és nem bír vísszaállni emiatt alaphelyzetbe.

Rugó nélkül is vissza kell állnia alaphelyzetbe, ha nincs berohadva az utánállító tengelye. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 16:06:36 »

Rugó nélkül is vissza kell állnia alaphelyzetbe, ha nincs berohadva az utánállító tengelye. integet2

Ezt jó tudni, hogy akkor nekem is KO-n van a nyeregnek a kézfék része.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 16:25:02 »

Rugó nélkül is vissza kell állnia alaphelyzetbe, ha nincs berohadva az utánállító tengelye. integet2

Ez így van. Nekem van + rugó, mégse megy vissza. Felújítás lesz a közeljövőben.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 16:46:02 »

Ez így van. Nekem van + rugó, mégse megy vissza. Felújítás lesz a közeljövőben.

Én is sokat agyaltam azon, hogy teszek másik rugót, egy másik konzollal. Aztán amikor 1 hónapon belül harmadszor kellett megállnom az út szélén szerelni akkor szétszedtem a féknyerget. Nem gondoltam hogy így meg tud rohadni, kalapáccsal kellett kiütni a tengelyt. Szétszedtem, megpolíroztam,bezsíroztam,kicseréltem a karmantyúkat azóta nem melegszik. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Balu74
Vendég
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 20:13:54 »

Tisztelt Hölgyek/Urak!
Gondban vagyok az ABS-sel. Nyáron teljesen száraz úton ledadogott! Fél év és nem kevés pénz kellett, hogy kiderítsék elromlott az oldal lassulás és perdület érzékelő (folyamatosan -2G lassulást érzékel). Ez a kütyü vhol a középboxban a váltókar környékén található. Most ilyen érzékelőt keresek használtat, esetleg újat (a száma:1S7T-14B056-DA). Találkozott már vki ilyennel?? Segítsetek lszi, mielőtt még jobban levesznek.
Előre is köszönöm a segítséget.
B
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 20:27:54 »

Tisztelt Hölgyek/Urak!
ilyen érzékelőt keresek használtat, esetleg újat (a száma:1S7T-14B056-DA). Találkozott már vki ilyennel?? Segítsetek lszi, mielőtt még

Izé .. nekem erre a számra a google légzsákot hoz. A szimpla ABS-nek meg nem is hiszem, hogy kellene G érzékelő, mivel a 4 kerék jeladóiból dolgozik. ESP hibára gondolsz? Tisztázni kellene, hogy mire lövünk ...
Naplózva
Balu74
Vendég
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:06:49 »

Izé .. nekem erre a számra a google légzsákot hoz. A szimpla ABS-nek meg nem is hiszem, hogy kellene G érzékelő, mivel a 4 kerék jeladóiból dolgozik. ESP hibára gondolsz? Tisztázni kellene, hogy mire lövünk ...
Jogos! ABS-ESP-s az autó. A kódot a szerelőm adta.
Naplózva
Balu74
Vendég
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2012.03.13 kedd, 08:53:18 »

Tisztelt Hölgyek/Urak!
Gondban vagyok az ABS-sel. Nyáron teljesen száraz úton ledadogott! Fél év és nem kevés pénz kellett, hogy kiderítsék elromlott az oldal lassulás és perdület érzékelő (folyamatosan -2G lassulást érzékel). Ez a kütyü vhol a középboxban a váltókar környékén található. Most ilyen érzékelőt keresek használtat, esetleg újat (a száma:1S7T-14B056-DA). Találkozott már vki ilyennel?? Segítsetek lszi, mielőtt még jobban levesznek.
Előre is köszönöm a segítséget.
B
Módosítok. Rossz kódot kaptam. A jó szám:1S7T-14B296-AD.
Amúgy az autó ABS-ESP-s, ezért van benne perdület érzékelő.
B
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2012.03.13 kedd, 09:53:53 »

Tisztelt Hölgyek/Urak!
Gondban vagyok az ABS-sel. Nyáron teljesen száraz úton ledadogott! Fél év és nem kevés pénz kellett, hogy kiderítsék elromlott az oldal lassulás és perdület érzékelő (folyamatosan -2G lassulást érzékel). Ez a kütyü vhol a középboxban a váltókar környékén található. Most ilyen érzékelőt keresek használtat, esetleg újat (a száma:1S7T-14B056-DA). Találkozott már vki ilyennel?? Segítsetek lszi, mielőtt még jobban levesznek.
Előre is köszönöm a segítséget.
B
Motorcraft-nak írj, neki lesz Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balu74
Vendég
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2012.03.13 kedd, 10:59:58 »

Motorcraft-nak írj, neki lesz Wink
Köszi
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2012.03.14 szerda, 10:55:13 »

Lassan elérkezett a teljes fékrendszer felújításának ideje, ami konkrétan a hátsó féknyergek felújítását, illetve a 4 tárcsa + betétek cseréjét jelenti.

Korábbi hozzászólásokban jókat olvastam a Ferodo Premier tárcsákról és betétekről, ilyet veszek én is.
Aki használ ilyen tárcsát, annak mennyire rozsdásodik a tárcsák pereme? Tudtommal nincs kezelve semmivel.

A betétek és tárcsák összesen kb. 60 000 Ft-ba kerülnek. Tud valaki hasonló minőségű cuccokat jobb áron?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2012.03.14 szerda, 12:26:01 »

Lassan elérkezett a teljes fékrendszer felújításának ideje, ami konkrétan a hátsó féknyergek felújítását, illetve a 4 tárcsa + betétek cseréjét jelenti.

Korábbi hozzászólásokban jókat olvastam a Ferodo Premier tárcsákról és betétekről, ilyet veszek én is.
Aki használ ilyen tárcsát, annak mennyire rozsdásodik a tárcsák pereme? Tudtommal nincs kezelve semmivel.

A betétek és tárcsák összesen kb. 60 000 Ft-ba kerülnek. Tud valaki hasonló minőségű cuccokat jobb áron?

nekem ferodok vannak, tárcsa+betét. 2 hét után olyan rozsdás volt, hogy nagyon.... Smiley, de lehet,hogy festéssel meg lehet előzni, ha bírja valami azt a hőt. a fékhatással nincs semmi gond, lassan 15.000-ret mentem velük és nem ráznak a tárcsák sem, mint sokaknak az újak.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2012.03.14 szerda, 12:54:27 »

nekem ferodok vannak, tárcsa+betét. 2 hét után olyan rozsdás volt, hogy nagyon.... Smiley, de lehet,hogy festéssel meg lehet előzni, ha bírja valami azt a hőt. a fékhatással nincs semmi gond, lassan 15.000-ret mentem velük és nem ráznak a tárcsák sem, mint sokaknak az újak.

Ettől féltem. Állítólag érdemes lehet lefesteni még felrakás előtt.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2012.03.14 szerda, 12:57:12 »

Mit festenél? A betétet vagy a tárcsát?

nekem ferodok vannak, tárcsa+betét. 2 hét után olyan rozsdás volt, hogy nagyon.... Smiley, de lehet,hogy festéssel meg lehet előzni, ha bírja valami azt a hőt. a fékhatással nincs semmi gond, lassan 15.000-ret mentem velük és nem ráznak a tárcsák sem, mint sokaknak az újak.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2012.03.14 szerda, 13:01:27 »

Mit festenél? A betétet vagy a tárcsát?

Ezt kár volt megkérdezned, mert a betét gyárilag levan festve! nyes
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2012.03.14 szerda, 13:08:53 »

De nem neon zöldre.

Ezt kár volt megkérdezned, mert a betét gyárilag levan festve! nyes
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2012.03.14 szerda, 13:24:08 »

De nem neon zöldre.

Ez igaz, de a szin nem is volt kérdés. wave
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2012.03.14 szerda, 13:33:33 »

Ettől féltem. Állítólag érdemes lehet lefesteni még felrakás előtt.

Brembo, Meyle, gyári, nekem eddig mindegyik rozsdás lett.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2012.03.14 szerda, 13:43:03 »

Ettől féltem. Állítólag érdemes lehet lefesteni még felrakás előtt.

én is gondolkodtam rajta, de a felni alatti részen felesleges.... nos akkor marad ott egy kis perem a felni mögötti résznél, meg hátul a hűtőbordák helyén, ugye ami az elsőn van, tehát ott az is felesleges....
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2012.03.14 szerda, 13:46:36 »

Vannak olyan féktárcsák, amiknek a nem fékező felületén cink bevonat van, és elvileg ezek nem rozsdásodnak.
Azt nem tudom mondeo-hoz ki gyárt ilyet  nemtudom
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2012.03.14 szerda, 14:03:03 »

én is gondolkodtam rajta, de a felni alatti részen felesleges.... nos akkor marad ott egy kis perem a felni mögötti résznél, meg hátul a hűtőbordák helyén, ugye ami az elsőn van, tehát ott az is felesleges....
Persze, hogy érdemes lefesteni, én is leszoktam festeni, igaz  nem sokáig látszik a hűtőbordáknál a szine, mert bekoszolódik a fékbetét kopásából eredő portól, de nem is rozsdásodik tovább. Nekem mondjuk látszik a felni mögötti agyrésze is a tárcsának ott már jobb a helyzet, mert ott nem szennyeződik annyira, na meg nem árt neki, ha festés után pár nappal levan pasztázva és így nem tapad rá a por és mosásnál is könnyebben lejön a szennyeződés! wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2012.03.14 szerda, 19:22:16 »

Ettől féltem. Állítólag érdemes lehet lefesteni még felrakás előtt.

Az agyrészét le kell festeni és jó is. Úgy tudom lehet venni alufelnihez olyan tárcsát aminek ez a része festett. Ne kérdezd hol. Meg lehet csak az újabbakhoz van ilyen.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 16:24:16 »

Hello, nekem se nagyon fog a kézifékem. Nyár végén kell vinnem vizsgáztatni az autót, addigra valahogy meg kéne oldani a problémát. Most tavasszal tervezek egy komplett féktárcsa + betét cserét elől hátul, utána várható valami javulás? Vagy manuálisan kell orvosolni valamit, hogy fogjon? Hiába húzom fel ameddig csak tudom, lejtőn visszagurulok.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 16:42:42 »

Hello, nekem se nagyon fog a kézifékem. Nyár végén kell vinnem vizsgáztatni az autót, addigra valahogy meg kéne oldani a problémát. Most tavasszal tervezek egy komplett féktárcsa + betét cserét elől hátul, utána várható valami javulás? Vagy manuálisan kell orvosolni valamit, hogy fogjon? Hiába húzom fel ameddig csak tudom, lejtőn visszagurulok.

Ha az autó fékje működik frankón, akkor kézifék-kötél a ludas. De ha már látod, hogy csere-érettek a dolgok, akkor először azt (jobb esetben jó lesz a kézi is), és utána a kötelek ha még mindig nem műxik szvsz
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2012.03.20 kedd, 12:33:17 »

Na megszületett a döntés féktárcsa és betét ügyében.
Előre Brembo tárcsa lesz Textar betéttel, hátra pedig Textar tárcsa Textar betéttel.

Van valakinek a fenti párosításokkal tapasztalata?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2012.03.20 kedd, 12:52:35 »

Na megszületett a döntés féktárcsa és betét ügyében.
Előre Brembo tárcsa lesz Textar betéttel, hátra pedig Textar tárcsa Textar betéttel.

Van valakinek a fenti párosításokkal tapasztalata?


Nekem elől Brembo lesz a tárcsa és a betét is, hátulra pedig olcsóbbat veszek majd (Delphi tárcsa, betét). Árban nem sok különbség van a brembo és textar betétek között, ezért úgy voltam vele, hogy akkor legyen már azonos az első. (Egyébként Lángnál néztem).
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2012.03.20 kedd, 13:13:10 »

Nekem elől Brembo lesz a tárcsa és a betét is, hátulra pedig olcsóbbat veszek majd (Delphi tárcsa, betét). Árban nem sok különbség van a brembo és textar betétek között, ezért úgy voltam vele, hogy akkor legyen már azonos az első. (Egyébként Lángnál néztem).

Előre azért lett Textar betét, mert ahol a szerelőm veszi, nem volt Brembo beét.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2012.03.20 kedd, 14:30:16 »

Na megszületett a döntés féktárcsa és betét ügyében.
Előre Brembo tárcsa lesz Textar betéttel, hátra pedig Textar tárcsa Textar betéttel.

Van valakinek a fenti párosításokkal tapasztalata?


Nekem elől ugyanez volt, és 100ezer km, (vagy 120, már nem emlékszem) alatt kopott el a tárcsa, de a betétben még lett volna vagy 20. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2012.03.20 kedd, 14:33:30 »

Nekem elől ugyanez volt, és 100ezer km, (vagy 120, már nem emlékszem) alatt kopott el a tárcsa, de a betétben még lett volna vagy 20. vigyor3
hamarabb kopott a tárcsa, mint a betét  wow1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2012.03.20 kedd, 14:36:17 »

hamarabb kopott a tárcsa, mint a betét  wow1
ezért mondják, hogy azonos gyártótól legyen mind2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2012.03.20 kedd, 14:36:47 »

hamarabb kopott a tárcsa, mint a betét  wow1

Jaja, ez nem tetszett nekem se. Bár durva hogy a betét ennyit kibír, de sajna a tárcsa kárára...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2012.03.20 kedd, 14:36:49 »

Nekem elől ugyanez volt, és 100ezer km, (vagy 120, már nem emlékszem) alatt kopott el a tárcsa, de a betétben még lett volna vagy 20. vigyor3
meg állítólag ezek a brembo cuccok már nem annyira minőségiek...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2012.03.20 kedd, 14:37:25 »

Jaja, ez nem tetszett nekem se. Bár durva hogy a betét ennyit kibír, de sajna a tárcsa kárára...
mi 180ekm-nél most dobtuk le a gyári tárcsát előről vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2012.03.20 kedd, 14:48:40 »

Nekem elől ugyanez volt, és 100ezer km, (vagy 120, már nem emlékszem) alatt kopott el a tárcsa, de a betétben még lett volna vagy 20. vigyor3

Ha nekem is elmegy majd 100k-t a Brembo, akkor nyugodt leszek, mivel akkor valószínűleg az a tárcsa  kiszolgálja az autót, amíg nálam lesz Smiley Megkaphatnám már a fizut, mert nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz az autó zsír új fékekkel. Szerintem még az enyémben is a gyáriak vannak, de már eléggé oda vannak.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2012.03.20 kedd, 14:49:15 »

Nekem elől ugyanez volt, és 100ezer km, (vagy 120, már nem emlékszem) alatt kopott el a tárcsa, de a betétben még lett volna vagy 20. vigyor3

Hát ha így lesz nekem is, az majd 10 év lesz akkor  vigyor3.
Mióta megvan a Mondeo átlagban évi 10 000 km-t mentünk.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2012.03.20 kedd, 15:07:26 »

Sziasztok!

Nem tudom mi bajotok van a bremboval. Nekem 60 000km óta bennt vannak a brembo tárcsák textar betétekkel, és semmi bajom velük.

Nem lehet, hogy User Error miatt ment tönkre nektek? Cheesy

Amúgy pedig 100 000km/ tárcsa abszolút elfogadható intervallum szvsz, de mondom, 60K km után még egyelőre semmi bajuk, a hét végén csekkoltam rá.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2012.03.21 szerda, 15:40:19 »

hamarabb kopott a tárcsa, mint a betét  wow1
Vik nekem annak idején azt mondta, hogy a Textar betétek kemények ezért nem éppen a legideálisabb, mert a tárcsa hamarabb fog elkopni, mint a Textar betét (általában a betétek olcsóbbak). Egyébként szerintem jó minőségű a Textar. Elöl nekem is Brembo tárcsa/Textar betét páros van, de én bízom benne, hogy nekem sokáig fog tartani, én ugyanis kíméletesen használom a féket.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.21 szerda, 20:29:34 írta AndyA » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 15:55:37 »

A szerelőm levarázsolta (annyira nem is jött le nehezen) a hátsó féknyergeket a felújításhoz.

A kézifékkötél féknyereg felőli végén van egy kis gumiharangszerűség. Na ez nekem tönkrement mindkét oldalon, mert a régebben rátekert rugó (ami ahhoz kellett, hogy a kézfékem működjön) megnyirbálta. 1-2 szakadás van rajta, tehát nem teljesen tropa, de szeretném kicserélni. A kézifékkötél rendben van, kézzel is könnyen mozog, azt nem kell cserélnem.

Lehet ezt a gumiharangot külön venni vagy valami más alkatrészhez valóval helyettesíteni? (A hátsó kézifékkötél darabja 15 000 Ft, de nekem tökéletes maga a kötél. Nagy üzlet lenne számomra a gumiharangok miatt megvenni a 2 db kötelet  szomoru1.)
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.26 hétfő, 09:31:03 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
dönci
Vendég
« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 14:48:44 »

Sziasztok! Tudna valaki ötletet adni hogy mi okozhat olyan hibát: hogy menet közben a fordulatszám mérő a km mérő leesik nullára és a visszajelző lámpák kigyulladnak, majd egy idő után minden vissza áll kivéve az ESP lámpa. Ez csak leállítás és újra indítás után alszik ki. Ez a jelenég időnként megismétlődik. Ha van valakinek ötlete hogy hol keressem a hibát kérem jelezze, lőre is köszönöm!
Naplózva
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 15:00:37 »

Vannak olyan féktárcsák, amiknek a nem fékező felületén cink bevonat van, és elvileg ezek nem rozsdásodnak.
Azt nem tudom mondeo-hoz ki gyárt ilyet  nemtudom


Ez bevonatos MK3 ( a Trost-nál találtam):
  ZIMMERMANN 
Féktárcsa korrózió védő bevonattal, első     14 651-/db

Kiegészítő alkatrészek : Festett
Tárcsa típusa : Belső hűtésű
Tárcsa átmérő : 300
Teljes magasság : 47
Agy átmérő : 63,5
Külső vastagság : 24
Minimum vastagság : 22
Kerékcsavarok száma : 5
Osztókör átm.(mm) : 10   

   
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 15:27:04 »

Vannak olyan féktárcsák, amiknek a nem fékező felületén cink bevonat van, és elvileg ezek nem rozsdásodnak.
Azt nem tudom mondeo-hoz ki gyárt ilyet  nemtudom


Ez bevonatos MK3 ( a Trost-nál találtam):
  ZIMMERMANN 
Féktárcsa korrózió védő bevonattal, első     14 651-/db

Kiegészítő alkatrészek : Festett
Tárcsa típusa : Belső hűtésű
Tárcsa átmérő : 300
Teljes magasság : 47
Agy átmérő : 63,5
Külső vastagság : 24
Minimum vastagság : 22
Kerékcsavarok száma : 5
Osztókör átm.(mm) : 10   
   

Állítólag a Brembo is ilyen. Legalábbis haverom a Mazdájához pont emiatt vett Brembo tárcsákat, mert az kezelt rozsda ellen. Nekem is Brembo lesz az első tárcsa, a hátsó meg Textar (nem tudom kezelt-e), majd meglátom melyik rozsdásodik.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 16:42:48 »

Állítólag a Brembo is ilyen. Legalábbis haverom a Mazdájához pont emiatt vett Brembo tárcsákat, mert az kezelt rozsda ellen. Nekem is Brembo lesz az első tárcsa, a hátsó meg Textar (nem tudom kezelt-e), majd meglátom melyik rozsdásodik.

Nem hiszem, hogy a mezei Brembo ilyen lenne, de úgy néz ki, hogy a Brembo Sporton valamilyen rozsdaálló bevonat van, a Brembo Max pedig
festve van a kérdéses helyeken. Ezek ára értelemszerűen jóval magasabb, és úgy tudom nincs egyikből sem mondeo-hoz.
Zimmermann-ról nem hallottam túl sokat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 17:22:21 »

simán csak kadmiumoztatni kell az új tárcsákat, és meg van oldva a rozsda Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 18:05:39 »

simán csak kadmiumoztatni kell az új tárcsákat, és meg van oldva a rozsda Wink

Azt hiszem a gyártók azért szoktak le (vagy tiltották őket le) a kadmiumozásról, mert rákkeltő meg ilyesmi,
és tértek át a cink alapú bevonatokra.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 18:34:45 »

Azt hiszem a gyártók azért szoktak le (vagy tiltották őket le) a kadmiumozásról, mert rákkeltő meg ilyesmi,
és tértek át a cink alapú bevonatokra.
ezt nem tom, feélnk még csinálják vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 18:51:13 »

ezt nem tom, feélnk még csinálják vigyor3

Az lehet, de kis hazánkban sok dolgot csinálnak, ami nem egészséges  Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 20:15:06 »

Sziasztok! Tudna valaki ötletet adni hogy mi okozhat olyan hibát: hogy menet közben a fordulatszám mérő a km mérő leesik nullára és a visszajelző lámpák kigyulladnak, majd egy idő után minden vissza áll kivéve az ESP lámpa. Ez csak leállítás és újra indítás után alszik ki. Ez a jelenég időnként megismétlődik. Ha van valakinek ötlete hogy hol keressem a hibát kérem jelezze, lőre is köszönöm!
akkuhiba,vagy testkábel hiba.Gyári diag sokat segít a hiba behatárolásában.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2012.03.27 kedd, 14:06:33 »

Itten lehet érdeklődni féktárcsa bevonatolás ügyben:

http://www.femepito.hu/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.