Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:12:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
43
44
45
46
47
48
49
[
50
]
51
52
53
54
55
56
57
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3068630 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2450 Dátum:
2012.08.14 kedd, 14:47:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 14:44:13
na ez az. én is erre gondoltam, csak nem akartam sugalmazni a választ. Lámpa ugyan nincs 80 felett, de a szervó érezhetően nem középre tér vissza. Pedig a futómű gyári értéken van, 2x nézettem meg két különböző helyen. Próbálom nézni a szöget.
Ha nem középen áll a kormány, attól lehet, hogy gyári értéken van, csak nem a kormánykerék jó (középső) állásához van beállítva. A kormány elfordulás érzékelő amit néz, azon van valamilyen jelzése annak, hogy középen van (mint pl főtengelynél a holtpont)?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2451 Dátum:
2012.08.14 kedd, 16:26:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 14:44:13
na ez az. én is erre gondoltam, csak nem akartam sugalmazni a választ. Lámpa ugyan nincs 80 felett, de a szervó érezhetően nem középre tér vissza. Pedig a futómű gyári értéken van, 2x nézettem meg két különböző helyen. Próbálom nézni a szöget.
És mentél mondjuk 100-zal? Olyan is lehet, hogy mondjuk 2 fokkal tér el, és ez 160 felett hoz akkora hibát, amire gyújtja a lámpást. Ez a sebességszint függhet a szögtől (hogy mennyivel tér el a tutiól).
tpmportal:
Igen, az nem fontos hogy a kormány középen legyen, hanem az, hogy amikor az autó egyenesen megy, (egyformát forog a két első kerék), akkor a kormányszög-jeladó is 0 fokot mutasson. De ha volt futóműállítása (nekem úgy rémlik, hogy volt), és a kormány nem áll középen, akkor biz itt a bibi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2452 Dátum:
2012.08.14 kedd, 17:27:48 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.14 kedd, 14:47:03
Ha nem középen áll a kormány, attól lehet, hogy gyári értéken van, csak nem a kormánykerék jó (középső) állásához van beállítva. A kormány elfordulás érzékelő amit néz, azon van valamilyen jelzése annak, hogy középen van (mint pl főtengelynél a holtpont)?
A gyári értéket úgy értettem, hogy kormányközépre állítva van gyári értéken.
A trükk az, hogy a kormány visszatérési pontja nincs középen, azaz a szervó nullpontja nem a kormányközépnél van. Tehát ha a szervó visszatéríti az általa tudott középállásba a kormányművet, a kocsi kissé balra megy, ami a kormányon is látszik.
Ez elvileg lehet gumi is, de mivel centírozás és futómű állítás után is jelentkezik, és van kapcsolódó hibakód, így esélyes a kormányközép elektronikus kérdése. A centírt és a futóművet fél évente állíttatom, mindig ugyan ott, és eddig mindig eltalálták a jó belállításokat.
(emiatt hiszem, hogy most is sikerült)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2453 Dátum:
2012.08.14 kedd, 17:33:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 17:27:48
(emiatt hiszem, hogy most is sikerült)
Kicsi ám a különbség. Amikor nálam volt rossz, nem is vettem észre a kormányon. Mondjuk 3 fok? Vagy valami ilyesmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2454 Dátum:
2012.08.14 kedd, 18:19:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 12:12:07
Az IVD plausibility failure (DTC C1975) hibakódról tud valaki valamit? Kormányszög jeladó probléma lehet?
(vettem egy fordiag kütyüt, az tud minden ecu-höz kapcsolódni (még az audio frontendhez és az EATC-hez is külön) és az ABS vezérlőben volt ilyen kód)
Kár foglalkozni vele. Egy időben csinálta nálam is a III-asnál. Az angolok szerint elméletileg újra kellene kalibrálni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2455 Dátum:
2012.08.14 kedd, 18:47:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 17:27:48
A gyári értéket úgy értettem, hogy kormányközépre állítva van gyári értéken.
A trükk az, hogy a kormány visszatérési pontja nincs középen, azaz a szervó nullpontja nem a kormányközépnél van. Tehát ha a szervó visszatéríti az általa tudott középállásba a kormányművet, a kocsi kissé balra megy, ami a kormányon is látszik.
Ez elvileg lehet gumi is, de mivel centírozás és futómű állítás után is jelentkezik, és van kapcsolódó hibakód, így esélyes a kormányközép elektronikus kérdése. A centírt és a futóművet fél évente állíttatom, mindig ugyan ott, és eddig mindig eltalálták a jó belállításokat.
(emiatt hiszem, hogy most is sikerült)
Én úgy tudom, hogy a szervónak és a fogaslécnek nincs kiemelt középpontja, a kormánymű annak megfelelő szögben áll be, amit a futómű (+gumik, esetleg beszorult fékek) beállításai diktálnak neki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2456 Dátum:
2012.08.14 kedd, 20:08:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 12:12:07
Az IVD plausibility failure (DTC C1975) hibakódról tud valaki valamit? Kormányszög jeladó probléma lehet?
(vettem egy fordiag kütyüt, az tud minden ecu-höz kapcsolódni (még az audio frontendhez és az EATC-hez is külön) és az ABS vezérlőben volt ilyen kód)
megmondom a franyót!
Keveset használod,és sokat méregeted.belebeszéled a bajságot!
A választ pedig nemtom.nekem nincs espm......
amúgy milyen kütyüt vettél,és milyen árban?Jöhetnének infók privátban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2457 Dátum:
2012.08.15 szerda, 09:27:59 »
Na, akkor még egyszer. A szervókormánynak nincs kitüntetett középpontja. A kormány állhat akár 3 óránál is, minden ok így.
Amikor állítják a futóművet, a a kormánykereket középre állítják az utasfülkében, és ehhez képest állítják be a „kerekeket” (azaz a futóművet, kormányművet), hogy középen fusson.
Ha nincs esp-d, és mondjuk 3 fokkal jobbra állítják, valszeg észre se veszed, mert ez nudli.
Ha van ESP-d, akkor jönnek a gondok. A kormánykeréknél van egy jeladó. Úgymond ennek sincs kitüntetett pontja, majdnem olyan jeladó, mint az esp-é. Impulzusokat ad.
Vagyis, futóműállításnál azt kéne csinálni, hogy azt mondeni az esp-nek, MOST áll a kormány középen. (a szögjeladó úgy műxik, hogy van egy számláló, ami középállásnál 0. Ha jobbra tekered, minden egyes fognál ad egy +1-et, minden balra tekeréses fognál ad egy –1-et. A tároló értéke adja meg a szöget. Mondjuk, ha 360 fokra van beosztva, és 2 kört lehet tekerni, akkor -720–+720-ig lehet az értéke. Ha rosszul van beállítva, akkor középen ad mondjuk 3-at).
Ekkor nullázza a számlálót, és mostantól itt van a kormány középen (így valójában, ha mondjuk 3 órára állítod a kormányt, a futóműves ehhez állítja be a közepet, majd az ids-sel is ezt állítod be kormányközépnek, akkor semmi gond nem lesz, a kormány 3 óránál lesz középen, és az esp sem fog rinyálni.
Az esp úgy állapítja meg, hogy merre áll a kerék, hogy számolja az abs-től kapott impulzusokat. Ha a kerék egyenesen áll, akkor ugyanannyi imulzus van bal-, mint jobboldalon.
Ha baloldalon kevesebb, jobbon több, akkor egy kicsit balra tekertük. És, összhangban kell lennie a szögállásnak a kerekek állásával. Ha ez nincs meg, akkor csinál így.
Stealt által említett kalibrálás az ennyi: középre állítani a kormányt, és ezt középnek állítani az ids-sel. Szerintem nála is futóműállítás után jött a bibi.
Ezért jobb ford szervizben állítani a futóművet, mert ott a mechanikai középhez könnyedén oda tudjuk állítani a esp-s közepet is. Akkor nincs bibi.
Amikor nálam volt ilyen, akkor pár fokkal volt elállítva, ha érdekel valakit, mennyivel, kb 2005 nyarán volt, keressen rá a hsz-eimben (a kereső tud ilyet).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2458 Dátum:
2012.08.15 szerda, 10:18:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.15 szerda, 09:27:59
Na, akkor még egyszer. A szervókormánynak nincs kitüntetett középpontja. A kormány állhat akár 3 óránál is, minden ok így.
Amikor állítják a futóművet, a a kormánykereket középre állítják az utasfülkében, és ehhez képest állítják be a „kerekeket” (azaz a futóművet, kormányművet), hogy középen fusson.
Ha nincs esp-d, és mondjuk 3 fokkal jobbra állítják, valszeg észre se veszed, mert ez nudli.
Ha van ESP-d, akkor jönnek a gondok. A kormánykeréknél van egy jeladó. Úgymond ennek sincs kitüntetett pontja, majdnem olyan jeladó, mint az esp-é. Impulzusokat ad.
Vagyis, futóműállításnál azt kéne csinálni, hogy azt mondeni az esp-nek, MOST áll a kormány középen. (a szögjeladó úgy műxik, hogy van egy számláló, ami középállásnál 0. Ha jobbra tekered, minden egyes fognál ad egy +1-et, minden balra tekeréses fognál ad egy –1-et. A tároló értéke adja meg a szöget. Mondjuk, ha 360 fokra van beosztva, és 2 kört lehet tekerni, akkor -720–+720-ig lehet az értéke. Ha rosszul van beállítva, akkor középen ad mondjuk 3-at).
Ekkor nullázza a számlálót, és mostantól itt van a kormány középen (így valójában, ha mondjuk 3 órára állítod a kormányt, a futóműves ehhez állítja be a közepet, majd az ids-sel is ezt állítod be kormányközépnek, akkor semmi gond nem lesz, a kormány 3 óránál lesz középen, és az esp sem fog rinyálni.
Az esp úgy állapítja meg, hogy merre áll a kerék, hogy számolja az abs-től kapott impulzusokat. Ha a kerék egyenesen áll, akkor ugyanannyi imulzus van bal-, mint jobboldalon.
Ha baloldalon kevesebb, jobbon több, akkor egy kicsit balra tekertük. És, összhangban kell lennie a szögállásnak a kerekek állásával. Ha ez nincs meg, akkor csinál így.
Stealt által említett kalibrálás az ennyi: középre állítani a kormányt, és ezt középnek állítani az ids-sel. Szerintem nála is futóműállítás után jött a bibi.
Ezért jobb ford szervizben állítani a futóművet, mert ott a mechanikai középhez könnyedén oda tudjuk állítani a esp-s közepet is. Akkor nincs bibi.
Amikor nálam volt ilyen, akkor pár fokkal volt elállítva, ha érdekel valakit, mennyivel, kb 2005 nyarán volt, keressen rá a hsz-eimben (a kereső tud ilyet).
szigorú vagy.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
csehors
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2459 Dátum:
2012.08.15 szerda, 13:48:18 »
Ki tudja mibe kerül egy ESP beszerelése? Amikor vettem az autót kérdeztem, hogy hol van ebben az ESP kapcsoló (mert fel volt sorolva az extrák között, mint a tempomat amit szintén én szereltettem be idén)? Azt mondta a kereskedő, hogy ebben állandóra van bekötve, nincs kapcsoló...Nem nagyon firtattam tovább, de kezd érdekelni, hogy mennyibe lenne?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2460 Dátum:
2012.08.15 szerda, 15:06:09 »
Idézetet írta: csehors - 2012.08.15 szerda, 13:48:18
Ki tudja mibe kerül egy ESP beszerelése? Amikor vettem az autót kérdeztem, hogy hol van ebben az ESP kapcsoló (mert fel volt sorolva az extrák között, mint a tempomat amit szintén én szereltettem be idén)? Azt mondta a kereskedő, hogy ebben állandóra van bekötve, nincs kapcsoló...Nem nagyon firtattam tovább, de kezd érdekelni, hogy mennyibe lenne?
Felejtsed el. Ezt még nem csinálta meg senki mert macera. Jobban jössz ki, ha veszel egy másikat amiben van ESP.
Naplózva
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2461 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 12:46:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.03 péntek, 20:53:19
2dolog miatt.Ha megkopott,nem lesz "vákum" ami mozgatja,ha belemegy a kosz,megszorul.
vagy,én pl úgy jártam,hogy a xaros csapban lévő menet kijött a csavarral 1ütt-mert szalonnát reggeliztem.
ezért állt néhány napot az autóm,de végül Tomi küldött egyet öccá forinté',ami a bótba 11e szettben,aminek a fele sem kell.....
persze ezért nem kell azonnal cserélni,csak mondjuk fel lehet készülni a napokig tartó állásidő ellen.
Tegnap lecseréltem a fékolajat, durván 8dl kellett hozzá. A hátsó betéteket kicseréltem, az elsők visont még jók. Azonban, az első fékkenygyelt lekaptam. A csúszócsapot megnyomkodtam, hogy jól mozognak-e, és azt vettem észre, hogy az alsó ragad. Kivettem gumiharanggal. A felső és az alsó nem volt ugyanolyan. Az alsó csapon volt egy gumibetét. Megzsíroztam, és vissza. Már a visszarakás is nehézkesen ment. Létezik az, hogy a gumi nagyon kitágul ami rajta van? Ugyanis a gumihenger a tengelyre felcsúszott és emiatt beszorult, miközben tettem vissza. Óvatosan csavarva viszont visszament. Ugye ez nem normális, hogy ragad? Tényleg nem ugyanolyan a felső és az alsó? A felsőn nem voltez a gumis rész?
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2462 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 13:40:59 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.16 csütörtök, 12:46:10
Tegnap lecseréltem a fékolajat, durván 8dl kellett hozzá. A hátsó betéteket kicseréltem, az elsők visont még jók. Azonban, az első fékkenygyelt lekaptam. A csúszócsapot megnyomkodtam, hogy jól mozognak-e, és azt vettem észre, hogy az alsó ragad. Kivettem gumiharanggal. A felső és az alsó nem volt ugyanolyan. Az alsó csapon volt egy gumibetét. Megzsíroztam, és vissza. Már a visszarakás is nehézkesen ment. Létezik az, hogy a gumi nagyon kitágul ami rajta van? Ugyanis a gumihenger a tengelyre felcsúszott és emiatt beszorult, miközben tettem vissza. Óvatosan csavarva viszont visszament. Ugye ez nem normális, hogy ragad? Tényleg nem ugyanolyan a felső és az alsó? A felsőn nem voltez a gumis rész?
Az alsón valóban kell lennie egy ilyen gumi hüvelynek. Ezért (és a porvédő gumija miatt) nem szabad nem gumi kompatibilis zsírokat használni, mert megeszik a gumit, a porvédő ettől hamarabb kiszakadhat, ez a hüvely pedig szorulást okoz. A felújítókészlet (nem egy nagy összeg) minden gumialkatrészt tartalmaz, szerintem mosd ki a csúszkák belsejét, és valamilyen szilikon alapú, vagy más, szintetikus gumibarát zsírral töltsd fel, és cseréld a porvédőt és a gumihüvelyt.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2463 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 13:41:38 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.16 csütörtök, 12:46:10
Tegnap lecseréltem a fékolajat, durván 8dl kellett hozzá. A hátsó betéteket kicseréltem, az elsők visont még jók. Azonban, az első fékkenygyelt lekaptam. A csúszócsapot megnyomkodtam, hogy jól mozognak-e, és azt vettem észre, hogy az alsó ragad. Kivettem gumiharanggal. A felső és az alsó nem volt ugyanolyan. Az alsó csapon volt egy gumibetét. Megzsíroztam, és vissza. Már a visszarakás is nehézkesen ment. Létezik az, hogy a gumi nagyon kitágul ami rajta van? Ugyanis a gumihenger a tengelyre felcsúszott és emiatt beszorult, miközben tettem vissza. Óvatosan csavarva viszont visszament. Ugye ez nem normális, hogy ragad? Tényleg nem ugyanolyan a felső és az alsó? A felsőn nem voltez a gumis rész?
Igen, más az alsó és a felső. És igen, az a gumi szokott elöregedni,kitágulni,elszakadni. Leginkább az okozza a problémát szerintem, nem maga a fém csúszka(vagy mi a neve). Van is olyan felújítókészlet, amibe benne van az a kis gumi ami oda kell.(3-4ezer Ft a komplett készlet) A kengyelbe fújj féktisztítót, vagy bármit, amivel ki tudod mosni.
Még annyival egészíteném ki, hogy nem kell telenyomni zsírral mert akkor nem lesz vákum, elég csak vékony réteget kenni a csúszkára valami szilikonalapú zsírral.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 13:48:54 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2464 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 14:11:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.08.16 csütörtök, 13:41:38
Igen, más az alsó és a felső. És igen, az a gumi szokott elöregedni,kitágulni,elszakadni. Leginkább az okozza a problémát szerintem, nem maga a fém csúszka(vagy mi a neve). Van is olyan felújítókészlet, amibe benne van az a kis gumi ami oda kell.(3-4ezer Ft a komplett készlet) A kengyelbe fújj féktisztítót, vagy bármit, amivel ki tudod mosni.
Még annyival egészíteném ki, hogy nem kell telenyomni zsírral mert akkor nem lesz vákum, elég csak vékony réteget kenni a csúszkára valami szilikonalapú zsírral.
Köszönöm, én is így gondolam!
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2465 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 14:16:30 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.16 csütörtök, 14:11:11
Köszönöm, én is így gondolam!
Ha a fém csúszkákkal nincs gond, akkor egy ilyen elég:
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=10050026&flypage=shop.flypage&product_id=674&option=com_virtuemart&Itemid=26
Ha csúszka is kell, akkor pedig ez:
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=10050026&flypage=shop.flypage&product_id=673&option=com_virtuemart&Itemid=26
Az elsőnél a dugattyúhoz is van tömítés ami jó, és mindkettőnél ott van az a kis gumibizbasz.
Vagy egy bontott jó állapotú ócsóé.
(bár a gumi elöregedhetett abban is)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 14:18:02 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2466 Dátum:
2012.08.17 péntek, 20:08:11 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.15 szerda, 15:06:09
Felejtsed el. Ezt még nem csinálta meg senki mert macera. Jobban jössz ki, ha veszel egy másikat amiben van ESP.
tervben van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2467 Dátum:
2012.08.18 szombat, 13:14:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.17 péntek, 20:08:11
tervben van
Ja mint ahogy nálam is az űrturizmus, remélem megérem
. Drukkolok mindkettőnknek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2468 Dátum:
2012.08.18 szombat, 13:23:55 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.18 szombat, 13:14:02
Ja mint ahogy nálam is az űrturizmus, remélem megérem
. Drukkolok mindkettőnknek.
Angoloknál állítólag megcsinálta valaki. Persze leellenőrizni nehéz, hogy igaz-e.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2469 Dátum:
2012.08.18 szombat, 14:09:05 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.18 szombat, 13:14:02
Ja mint ahogy nálam is az űrturizmus, remélem megérem
. Drukkolok mindkettőnknek.
Szerintem a válasz második felére irta, hogy tervben van! Mégpedig arra, hogy vegyen egy másik vasat amiben benne van az ESP. Annyira talán nem elérhetetlen egy mondeo, mint az űrturizmus.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2470 Dátum:
2012.08.18 szombat, 16:05:29 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.18 szombat, 13:14:02
Ja mint ahogy nálam is az űrturizmus, remélem megérem
. Drukkolok mindkettőnknek.
csak egy esp-s abs egység kell hozzá meg némi aktiválás és működik. vik szerint sem nagy kaland
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2471 Dátum:
2012.08.18 szombat, 16:07:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.18 szombat, 16:05:29
csak egy esp-s abs egység kell hozzá meg némi aktiválás és működik. vik szerint sem nagy kaland
Meg kormányelfordulás-érzékelő, meg kábelezés,meg istennyila...
Mondjuk lehet, több értelme lenne, mint az elektronyos turbónak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2472 Dátum:
2012.08.18 szombat, 16:25:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.18 szombat, 16:05:29
csak egy esp-s abs egység kell hozzá meg némi aktiválás és működik. vik szerint sem nagy kaland
Meg kormányművőn is van pár érzékelő pluszba aszem...mikor én beszéltem erről VIK-el pár éve azt mondta Ő nem is vállaná el nekem....
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2473 Dátum:
2012.08.18 szombat, 17:21:34 »
az ESP külön-külön is fékezget adott esetben vagy az más elktronika?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2474 Dátum:
2012.08.18 szombat, 18:00:16 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.18 szombat, 17:21:34
az ESP külön-külön is fékezget adott esetben vagy az más elktronika?
Igen, ezt teszi. Csak ő, másik ezt nem tudja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2475 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 08:52:50 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.18 szombat, 18:00:16
Igen, ezt teszi. Csak ő, másik ezt nem tudja.
és a távolságtartó tempomat a 4esben?ECC,vagy mifene...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2476 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 09:16:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.18 szombat, 16:05:29
csak egy esp-s abs egység kell hozzá meg némi aktiválás és működik. vik szerint sem nagy kaland
Mint ahogy azt előttem is írták, néhány fontos dolgot kihagytál a képletből pl a kormány szögelfordulás érzékelőt. Ami amúgy egy *** cucc mert hajlamos idővel elmászni, ilyenkor újra kellene kalibráltatni az érzékelőt, de néha ez után is dobja a MIL-t (legalábbis egy angol ilyen tapasztalatáról is a kinti forumon) Azt tudom hogy nálam a III-asnál egy időben mindig dobta pl. ha pályán ugyanabban az enyhe kanyarban és ugyanolyan sebességgel mentem mint máskor (a tempomat miatt kb. majdnem mindig). Olyan 20-30ekm-en keresztül szórakoztatta magát utána kigyógyult magától belőle. Azért én csak maradnák annál a véleményemnél hogy macerás és kb ahhoz hasonló mint hogy lehet pl egy 2.0i benzinest komolyabb teljesítményre sarkalni ? Venni kell egy 2.5 V6-ot az olcsóbb. Szerintem itt is jobban megérni inkább venni egy másikat amiben benne van eredetileg az ESP. Persze ha ennek ellenére mégis megcsinálod, akkor az csak emelni fogja a megoldás értékét.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2477 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 09:24:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.19 vasárnap, 08:52:50
és a távolságtartó tempomat a 4esben?ECC,vagy mifene...
Szerintem félreértés lehet, mert már minden IV-es IVD csomagjában már alapból benne van az ESP (menetstabilizátor) TCS (kipörgésgátló). A HLA (emelkedő aszisztens) szokott opcionális lenni mert azt csak vagy a powershift automatávall vagy a 2.2TDCi motorhoz jár alapból. Így a távolságtartó tempomat már csak extra funkció.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2478 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 09:33:32 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.19 vasárnap, 09:24:29
Szerintem félreértés lehet, mert már minden IV-es IVD csomagjában már alapból benne van az ESP (menetstabilizátor) TCS (kipörgésgátló). A HLA (emelkedő aszisztens) szokott opcionális lenni mert azt csak vagy a powershift automatávall vagy a 2.2TDCi motorhoz jár alapból. Így a távolságtartó tempomat már csak extra funkció.
Ezt most nem értem. Mit akarsz ezzel mondani?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2479 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 09:39:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.08.19 vasárnap, 09:33:32
Ezt most nem értem. Mit akarsz ezzel mondani?
Tudom reggel van, esetleg egy KV?
(Én túl vagyok rajta, 5-kor úgy döntött a kölök hogy ő kellni akar )
Azt hogy a IV-esekben most már alapból benne van mindegyikben az ESP , az ambientekben is. A távolságkövető tempomat egy plusz ami használja ezt a funkciót.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2480 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 11:20:46 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.19 vasárnap, 09:39:55
Tudom reggel van, esetleg egy KV?
(Én túl vagyok rajta, 5-kor úgy döntött a kölök hogy ő kellni akar )
Azt hogy a IV-esekben most már alapból benne van mindegyikben az ESP , az ambientekben is. A távolságkövető tempomat egy plusz ami használja ezt a funkciót.
De ahhoz kellenek plusz kütyük, ráadásul az csak a hátsó féket használja, szóval az külön rendszer szerintem. Kvt most ittam.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2481 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 12:27:25 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.19 vasárnap, 08:52:50
és a távolságtartó tempomat a 4esben?ECC,vagy mifene...
Asszem ACC, de az csak a 4-esben van, de amúgy jogos, az is tud fékezni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2482 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 12:29:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.19 vasárnap, 12:27:25
Asszem ACC, de az csak a 4-esben van, de amúgy jogos, az is tud fékezni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2483 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 12:30:32 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.19 vasárnap, 09:16:27
Mint ahogy azt előttem is írták, néhány fontos dolgot kihagytál a képletből pl a kormány szögelfordulás érzékelőt. Ami amúgy egy *** cucc mert hajlamos idővel elmászni, ilyenkor újra kellene kalibráltatni az érzékelőt, de néha ez után is dobja a MIL-t (legalábbis egy angol ilyen tapasztalatáról is a kinti forumon) Azt tudom hogy nálam a III-asnál egy időben mindig dobta pl. ha pályán ugyanabban az enyhe kanyarban és ugyanolyan sebességgel mentem mint máskor (a tempomat miatt kb. majdnem mindig). Olyan 20-30ekm-en keresztül szórakoztatta magát utána kigyógyult magától belőle.
Nem az érzékelő mászik el, hanem a futómű. Az érzékelő nem tud elmászni.
Nálad ott lehetett a határon, hol átbillent, hol nem.
Nálam viszont 80 felett stabilan bekapcsolt az esp lámpa (ész onnantól nem volt esp). Mindez persze
futómű állítás után
volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2484 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 12:32:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.08.19 vasárnap, 11:20:46
De ahhoz kellenek plusz kütyük, ráadásul az csak a hátsó féket használja, szóval az külön rendszer szerintem. Kvt most ittam.
De a Sztílt azt mondja, maga a végrehajtó eccség benne van alapból, csak a vezérlés hiányzik.
Míg a 3-asnál, amelyikben nincs esp, abba egy tök más végrehajtó egység kell, attól lesz 4 csatornás a fék, és nem elég egy elektronikai kütyü.
Az ACC először a gázt veszi el, ugyi, és ha nem elég, aztán fékez.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2485 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 15:17:36 »
Lecseréltem a fékolajat, és kicseréltem az első úszócsap gumiharangját, gumibetétjét, mert ragadt. Most jól ment, viszont azt vettem észre, hogy nagyon lassan ha ráállok a fékre, akkor engedbe. Mgnéztem, hogy fogyot-e olaj de nem. Először levegősödésre gondoltam, így körbelégtelenítettem, de semmi változás. Lehet, hogy a nagy légtelenítésben a főfékhenger gumiidugattyúi megadták magukat? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2486 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 18:12:34 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.19 vasárnap, 15:17:36
Lecseréltem a fékolajat, és kicseréltem az első úszócsap gumiharangját, gumibetétjét, mert ragadt. Most jól ment, viszont azt vettem észre, hogy nagyon lassan ha ráállok a fékre, akkor engedbe. Mgnéztem, hogy fogyot-e olaj de nem. Először levegősödésre gondoltam, így körbelégtelenítettem, de semmi változás. Lehet, hogy a nagy légtelenítésben a főfékhenger gumiidugattyúi megadták magukat? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Amikor cserélted a folyadékot, és "pumpáltad" át az újat a rendszeren, milyen mélyre mentél le a fékpedállal?
Naplózva
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2487 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 20:21:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.19 vasárnap, 18:12:34
Amikor cserélted a folyadékot, és "pumpáltad" át az újat a rendszeren, milyen mélyre mentél le a fékpedállal?
Tökig nyomta fater. Kivétel az utolsót, mert azt nyomás alatt 1/4-nél zártam le.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2488 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 20:48:07 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.19 vasárnap, 20:21:03
Tökig nyomta fater. Kivétel az utolsót, mert azt nyomás alatt 1/4-nél zártam le.
Akkor meg lehet az oka a dolognak. A gumitömítések a főfékhengerben nem szeretik az ilyesmit. Felújítás megoldja a dolgot.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2489 Dátum:
2012.08.20 hétfő, 00:15:18 »
Sziasztok!
Télen fordult elő: 3-4 gyors, rövid fékezésre kikapcsol az ESP-m.
Lámpa felvillan, motorteljesítmény csökken.
Csak a gyújtás le-fel orvosolja a problémát.
Mi lehet ez?
Naplózva
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2490 Dátum:
2012.08.20 hétfő, 07:25:02 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.19 vasárnap, 20:48:07
Akkor meg lehet az oka a dolognak. A gumitömítések a főfékhengerben nem szeretik az ilyesmit. Felújítás megoldja a dolgot.
Köszönöm. Kipróbálom.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2491 Dátum:
2012.08.20 hétfő, 08:06:38 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.20 hétfő, 00:15:18
Sziasztok!
Télen fordult elő: 3-4 gyors, rövid fékezésre kikapcsol az ESP-m.
Lámpa felvillan, motorteljesítmény csökken.
Csak a gyújtás le-fel orvosolja a problémát.
Mi lehet ez?
Elő kéne megint idézni a hibát (gondolom mostanra már elfelejtette) rá kéne dugni valamit, ami tud ABS-ből hibakódokat olvasni, és akkor kiderül mi a kínja.
Naplózva
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2492 Dátum:
2012.08.21 kedd, 17:03:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.19 vasárnap, 20:48:07
Akkor meg lehet az oka a dolognak. A gumitömítések a főfékhengerben nem szeretik az ilyesmit. Felújítás megoldja a dolgot.
Holnapra lesz megy a főfékhenger javítószett. Bezzeg ma, ma nem hozta a hibajelenséget. Így már biztos vagyok én is abban, hogy a gumidugattyúk a bűnösek.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2493 Dátum:
2012.08.21 kedd, 19:16:35 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.21 kedd, 17:03:15
Holnapra lesz megy a főfékhenger javítószett. Bezzeg ma, ma nem hozta a hibajelenséget. Így már biztos vagyok én is abban, hogy a gumidugattyúk a bűnösek.
Tisztelt Fórumtárs!
Bizom benne, hogy van megfelelő felkészültséged a főfékhenger karmantyúk cseréjéhez. Tudni illik, nem egy egyszerü feladat. Nem megoldhatatlan, csak nagy tisztaságot, igen jó megfigyelő képességet, memóriát, és nem utolsó sorban türelmet igényel. Csak akkor fogjál neki a munkának, ha mindezek birtokában vagy. Nagyon kérlek ne érts félre, nem kivánom senki szakmai képességeit lebecsülni, de a fék és minden hozzá tartozó eleme igy a főfékhenger (ami az egyik legfontosabb elem) adott esetben életeket menthet, máskor meg tragédiát okozhat. Igy nagyon fontos a preciz, hiba mentes javitás és a munka végzés utáni ellenörzés. Ezek után minden rajtad múlik. Sok sikert a cseréhez.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Kusti1
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2494 Dátum:
2012.08.21 kedd, 19:22:53 »
Idézetet írta: László - 2012.08.21 kedd, 19:16:35
Tisztelt Fórumtárs!
Bizom benne, hogy van megfelelő felkészültséged a főfékhenger karmantyúk cseréjéhez. Tudni illik, nem egy egyszerü feladat. Nem megoldhatatlan, csak nagy tisztaságot, igen jó megfigyelő képességet, memóriát, és nem utolsó sorban türelmet igényel. Csak akkor fogjál neki a munkának, ha mindezek birtokában vagy. Nagyon kérlek ne érts félre, nem kivánom senki szakmai képességeit lebecsülni, de a fék és minden hozzá tartozó eleme igy a főfékhenger (ami az egyik legfontosabb elem) adott esetben életeket menthet, máskor meg tragédiát okozhat. Igy nagyon fontos a preciz, hiba mentes javitás és a munka végzés utáni ellenörzés. Ezek után minden rajtad múlik. Sok sikert a cseréhez.
Tisztelettel László!
Tisztelt László mondandóját kiegészíteném annyival, hogy egy kevés szakmai hozzáértés is szükségeltetik, pl. egy apróság a sok közül, hogy nem szárazon erőltetjük be az új gumikarmantyúkkal ellátott dugattyut a munkahengerbe!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2495 Dátum:
2012.08.21 kedd, 19:30:09 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.08.21 kedd, 19:22:53
Tisztelt László mondandóját kiegészíteném annyival, hogy egy kevés szakmai hozzáértés is szükségeltetik, pl. egy apróság a sok közül, hogy nem szárazon erőltetjük be az új gumikarmantyúkkal ellátott dugattyut a munkahengerbe!
Köszönöm a kiegészítést. Egyet értek.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2496 Dátum:
2012.08.21 kedd, 19:47:38 »
Idézetet írta: László - 2012.08.21 kedd, 19:16:35
Tisztelt Fórumtárs!
Bizom benne, hogy van megfelelő felkészültséged a főfékhenger karmantyúk cseréjéhez. Tudni illik, nem egy egyszerü feladat. Nem megoldhatatlan, csak nagy tisztaságot, igen jó megfigyelő képességet, memóriát, és nem utolsó sorban türelmet igényel. Csak akkor fogjál neki a munkának, ha mindezek birtokában vagy. Nagyon kérlek ne érts félre, nem kivánom senki szakmai képességeit lebecsülni, de a fék és minden hozzá tartozó eleme igy a főfékhenger (ami az egyik legfontosabb elem) adott esetben életeket menthet, máskor meg tragédiát okozhat. Igy nagyon fontos a preciz, hiba mentes javitás és a munka végzés utáni ellenörzés. Ezek után minden rajtad múlik. Sok sikert a cseréhez.
Tisztelettel László!
Köszönöm szépen a biztatást. Próbálok eleget tenni a fenti kritériumoknak. Az-az igazság, hogy a szakmám sem olyan, ahol hibázhatok (életeket mentek), így ezt már megszoktam. Egy szimpla Wellerrel SMD méretű nyákokat forrasztok (hobbi), szóval türelmem is van kellő. Végül, de nem utolsósorban édesapám a Bánkin végzett, mint autószerelő, és segít ha elakadok.
Mégegyszer köszönöm a jó szót, minden tanácsotokat megfogadom.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Kusti1
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2497 Dátum:
2012.08.21 kedd, 19:48:18 »
Idézetet írta: László - 2012.08.21 kedd, 19:30:09
Köszönöm a kiegészítést. Egyet értek.
Tisztelettel László!
Nagyon szívesen, hiszen azért vagyunk itt, hogy segítsünk egymásnak. Egyébként én sem tartom jó ötletnek a főfékhenger házilagos javítását, hozzá nem értők számára. Üdvözlettel. Kusti1
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.21 kedd, 19:50:22 írta Kusti1
»
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2498 Dátum:
2012.08.21 kedd, 19:49:52 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.19 vasárnap, 20:48:07
Akkor meg lehet az oka a dolognak. A gumitömítések a főfékhengerben nem szeretik az ilyesmit. Felújítás megoldja a dolgot.
akkor mit nem szeret?ha tövig nyomod a pedált vagy ha 1/4-ig?igy nem érthetö mire utal a válaszod
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2499 Dátum:
2012.08.21 kedd, 20:06:51 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.21 kedd, 19:49:52
akkor mit nem szeret?ha tövig nyomod a pedált vagy ha 1/4-ig?igy nem érthetö mire utal a válaszod
Tisztelt Fórumtárs!
Ha tövig nyomod erővel a pedált légtelenitéskor, akkor a karmantyúk olyan felülettel érintkezhetnek (nem minden esetben de előfordulhat), ami nincs megfelelően bekopva, esetleg korrodált, és emiatt szennyeződés kerülhet a karmantyú alá. Ilyenkor jelentkezik az a hiba, hogy lassan elengedi a nyomást a rendszer a sérült karmantyún keresztül. Röviden ennyi.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
43
44
45
46
47
48
49
[
50
]
51
52
53
54
55
56
57
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ