Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 17:58:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2742506 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 14:54:12 »

hali mindenki  tudna valaki nekem okosat mondani a hatso fekek szetszedeserol? mire figyeljek ?mit erdemes cserelni ?vagy eggyatalan mi var ott ?mivel erdemes letakaritani azt a par eves rozsdat? thx
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 14:57:31 »

azért ha nincs minek fordítani a kereket akkor mit csinálsz.
Sokszor csak egy pillanatra kell rögzíteni akkor mindig leallitgatod?

Istenek a fejükre estek?  taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 15:07:02 »

Hol lehet állítani a kéziféken?Belűl a karnál(ha igen hogy jön ki a műanyag box?)Esetleg alul a kötélen?Eléggé feljön a kar,meg nagy a holtjátéka ezért állítanék rá kicsit.Szorult is,azt megoldotta 1kis wd40 a féknyeregen a karnál.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 15:10:34 »

Hol lehet állítani a kéziféken?Belűl a karnál(ha igen hogy jön ki a műanyag box?)Esetleg alul a kötélen?Eléggé feljön a kar,meg nagy a holtjátéka ezért állítanék rá kicsit.Szorult is,azt megoldotta 1kis wd40 a féknyeregen a karnál.
alulról le kell venni a hővédőpajzsot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 15:17:29 »

alulról le kell venni a hővédőpajzsot

Köszi a gyors választ.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 15:48:19 »

Köszi a gyors választ.

Ha jól tudom, az automata állításost nem tudod állítani (ha az van benne). Ha már leszeded azt a pajzsot, akkor dobd ki belőle és tegyél bele manuális állításút.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 16:01:08 »

Ha valaki most akar fékhez alkatrészt, akkor siessen. A Norauto-nál minden fékalkatrész 50-60%-al olcsóbb. Én Dunakeszin akartam venni fékbetétet+tárcsát, de már nem volt.  rinya  Csak egy példa: Ferodo betét garnitúra 5e ft körül volt. Ez nem reklám volt csak egy kis segítség.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.15 hétfő, 16:09:19 írta Lacika71 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 16:01:45 »

azért ha nincs minek fordítani a kereket akkor mit csinálsz.
Sokszor csak egy pillanatra kell rögzíteni akkor mindig leallitgatod?
Ha egy pillanatra kell -kiszállás/beszállás- , akkor fékezem addig.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 21:48:54 »

Ha jól tudom, az automata állításost nem tudod állítani (ha az van benne). Ha már leszeded azt a pajzsot, akkor dobd ki belőle és tegyél bele manuális állításút.

lehet itt is állítani egy kicsit.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 22:29:30 »

Ha jól tudom, az automata állításost nem tudod állítani (ha az van benne). Ha már leszeded azt a pajzsot, akkor dobd ki belőle és tegyél bele manuális állításút.
jah,  már ha lehet kapni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2013.04.16 kedd, 17:17:39 »

sziasztok!most vettem észre a kocsim elég rendesen csikorog.ha jól érzékelem leginkább azután hogy behuzom a kéziféket majd kiengedem és megyek vele.a hátso tárcsák elég rendesen fel is forrosodnak.mi lehet a gond?olvastam itt forumon hogy az mk3-nak is gyenge része a kézifék.szerintetek?lehet ezt orvosolni addig házilag mig hazaérek magyarba?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2013.04.16 kedd, 17:19:22 »

sziasztok!most vettem észre a kocsim elég rendesen csikorog.ha jól érzékelem leginkább azután hogy behuzom a kéziféket majd kiengedem és megyek vele.a hátso tárcsák elég rendesen fel is forrosodnak.mi lehet a gond?olvastam itt forumon hogy az mk3-nak is gyenge része a kézifék.szerintetek?lehet ezt orvosolni addig házilag mig hazaérek magyarba?

Lehet. Azt a kis kart, amire a kézifék bowden megy, told vissza a helyére ütközésig és hazáig ne használj kéziféket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2013.04.16 kedd, 17:19:46 »

sziasztok!most vettem észre a kocsim elég rendesen csikorog.ha jól érzékelem leginkább azután hogy behuzom a kéziféket majd kiengedem és megyek vele.a hátso tárcsák elég rendesen fel is forrosodnak.mi lehet a gond?olvastam itt forumon hogy az mk3-nak is gyenge része a kézifék.szerintetek?lehet ezt orvosolni addig házilag mig hazaérek magyarba?

Befújkálod a kis kart WD40-nel, pár napon át kitartóan, és lehetőleg nem használod a kéziféket.

Utána fék felújítás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2013.04.16 kedd, 17:23:20 »

Befújkálod a kis kart WD40-nel, pár napon át kitartóan, és lehetőleg nem használod a kéziféket.

Utána fék felújítás.

AndyA
erröl a kis karrol nincs kép?mert nem vágom melyik az.fékfelujitáson mit értesz?tárcsák betétek jók.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2013.04.16 kedd, 17:25:30 »

Lehet. Azt a kis kart, amire a kézifék bowden megy, told vissza a helyére ütközésig és hazáig ne használj kéziféket.
aham.csak tudnám melyik az.ez megy emelés nélkül is?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2013.04.16 kedd, 17:26:35 »

erröl a kis karrol nincs kép?mert nem vágom melyik az.fékfelujitáson mit értesz?tárcsák betétek jók.

Alánézel és a féknyergen kell lennie egy kb 3-4 cm hosszú karnak, amibe egy bowden csatlakozik. Az a kézifékkar. Azt kell arra meghúzni amerre a rugó is húzza. A fékfelújítás nem betétés tárcsa csere, hanem szakember által elvégzett féknyereg kiszereléses, kipucolásos, hibás alkatrész cserés művelet.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.16 kedd, 17:28:32 írta Lacika71 » Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2013.04.16 kedd, 17:28:11 »

Alánézel és a féknyergen kell lennie egy kb 3-4 cm hosszú karnak, amibe egy bowden csatlakozik. Az a kézifékkar. Azt kell arra meghúzni amerre a rugó is húzza.
köszönöm szépen a gyors választ. worship
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2013.04.16 kedd, 17:29:35 »

köszönöm szépen a gyors választ. worship

A fékfelújítás nem merül ki betét és tárcsa cserében, hanem szakember által elvégzett féknyereg kiszereléses, kipucolásos, hibás alkatrész cserés művelet.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2013.04.16 kedd, 18:59:00 »

Az a kézifékkar. Azt kell arra meghúzni amerre a rugó is húzza.

vagyis az autó hátulja felé.
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2013.04.16 kedd, 19:06:22 »

vagyis az autó hátulja felé.
és meg kell hozzá emelni a kocsit?mert probálgattam de meg se moccan.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2013.04.16 kedd, 19:23:08 »

és meg kell hozzá emelni a kocsit?mert probálgattam de meg se moccan.

Nem muszály. Alá kell feküdni és egy fogóval vissza tudod húzni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:27:14 »

Nem muszály. Alá kell feküdni és egy fogóval vissza tudod húzni.

Az egyáltalán nem biztos. Nekem kellett hozzá egy félkilós erőbesugárzó kézi készülék, úgy beállt. falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 14:14:25 »

A Textar tárcsái MK3-ba előre mennyire jók? Brembo nincs éppen, ilyent tudnék venni helyettük.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 14:21:58 »

A Textar tárcsái MK3-ba előre mennyire jók? Brembo nincs éppen, ilyent tudnék venni helyettük.

AndyA
Nekem olyan van, nekem tökéletesen megfelel. eljen Úgy tudom, hogy jó minőség a TEXTAR.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 14:24:06 »

Nekem olyan van, nekem tökéletesen megfelel. eljen Úgy tudom, hogy jó minőség a TEXTAR.

Árban ugyanott van, mint a Brembo, az kétségtelen... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 15:15:12 »

A Textar tárcsái MK3-ba előre mennyire jók? Brembo nincs éppen, ilyent tudnék venni helyettük.

AndyA

A Brembo tárcsák már egy hét után rozsdásak volt. A perem, meg az agyrész is.
A Textarok még most is tartják magukat, pedig kint áll az autóm. Bánom, hogy előre is nem Textart vettem.

A fékhatással egyébként semmi bajom sincs.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 15:27:37 »

A Brembo tárcsák már egy hét után rozsdásak volt. A perem, meg az agyrész is.
A Textarok még most is tartják magukat, pedig kint áll az autóm. Bánom, hogy előre is nem Textart vettem.

A fékhatással egyébként semmi bajom sincs.

Én a Brembonak körbekentem az élét meg az agyrészt fekete Hammerite-tal. Smiley

De így is rozsdál. Viszont ez mutatja, hogy magas széntartalmú anyag, ami féktárcsának való.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 15:38:46 »

Én a Brembonak körbekentem az élét meg az agyrészt fekete Hammerite-tal. Smiley

De így is rozsdál. Viszont ez mutatja, hogy magas széntartalmú anyag, ami féktárcsának való.

AndyA

Nekem a Delphi tárcsáim már 2-3 nap múlva rozsdáltak. Ezek szerint, akkor jó anyagból van.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 15:45:55 »

Minden féktárcsa gyorsan elkezd rozsdásodni, kivéve azt a részét, ami esetleg felületkezelve, vagy festve van (vagy ahol a le nem mosott rozsdásodásgátló olaj nem égett még le róla). Ezen kár aggódni szerintem.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 20:30:02 »

Minden féktárcsa gyorsan elkezd rozsdásodni, kivéve azt a részét, ami esetleg felületkezelve, vagy festve van (vagy ahol a le nem mosott rozsdásodásgátló olaj nem égett még le róla). Ezen kár aggódni szerintem.

Nem is az aggódás miatt, hanem mert szerintem iszonyatosan ronda. Figyelgetni szoktam az autókat és sokszor tizenmillás Audiknál, BMW-knél is előfordul. Sőt azt figyeltem meg, hogy a régebbi Lexusoknál nagyon rozsdásodnak a tárcsák peremei és agyrészei.

Nekem mindig szemet szúr.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 20:45:55 »

Nem is az aggódás miatt, hanem mert szerintem iszonyatosan ronda. Figyelgetni szoktam az autókat és sokszor tizenmillás Audiknál, BMW-knél is előfordul. Sőt azt figyeltem meg, hogy a régebbi Lexusoknál nagyon rozsdásodnak a tárcsák peremei és agyrészei.

Nekem mindig szemet szúr.

Vegyél akkor ATE Powerdiscet, vagy Brembo Max tárcsákat (bár talán ebből nincs mk3-hoz), Zimmermannak is van felületkezelt tárcsája (meg biztos még jó pár gyártónak). Persze ezeknek elég borsos az ára, de sokkal kevésbé rozsdásodnak, mint a mezei tárcsák.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2013.04.19 péntek, 02:38:33 »

Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hoyg bowden vagy nyereg hiba?
Behúzom a kéziféket a kis "fül" nem megy vissza  helyére, csak egy kis kalapács erőteljes lendítésével.
Alámásztam és megcincáltam kézzel a bowdent hátrafele. Nekem úgy tűnt hogy könnyen mozog 1-2cm-t.
Vagy ettől függetlenül még lehet bowden? Féknyerget hogy tudom leelenőrizni?

THX!
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2013.04.19 péntek, 06:34:37 »

Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hoyg bowden vagy nyereg hiba?
Behúzom a kéziféket a kis "fül" nem megy vissza  helyére, csak egy kis kalapács erőteljes lendítésével.
Alámásztam és megcincáltam kézzel a bowdent hátrafele. Nekem úgy tűnt hogy könnyen mozog 1-2cm-t.
Vagy ettől függetlenül még lehet bowden? Féknyerget hogy tudom leelenőrizni?

THX!

Inkább a nyereg lesz... szomoru1
Vedd le róla a bovdent és kézzel mozgasd meg azt a kis "fület", ha könnyen tudod mozgatni akkor jó. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2013.04.19 péntek, 07:18:44 »

Inkább a nyereg lesz... szomoru1
Vedd le róla a bovdent és kézzel mozgasd meg azt a kis "fület", ha könnyen tudod mozgatni akkor jó. 

Ha meg nem, akkor WD40-et neki...

De bevett megoldás az is, hogy a fényerget lecsavarozva olyan pozícióba fordítod, hogy a kar felfelé álljon, és a tövébe betölteni egy kis fékfolyadékot egy éjszakára. Utána általában megint jó egy ideig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2013.04.19 péntek, 09:20:21 »

Ha meg nem, akkor WD40-et neki...

De bevett megoldás az is, hogy a fényerget lecsavarozva olyan pozícióba fordítod, hogy a kar felfelé álljon, és a tövébe betölteni egy kis fékfolyadékot egy éjszakára. Utána általában megint jó egy ideig.

AndyA

És még egyszerűbb, ha le is veszi azt a mozgó kart a nyeregről, így lejön a gumitömítés is, és alaposan ki lehet takarítani.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2013.04.19 péntek, 09:36:32 »

És még egyszerűbb, ha le is veszi azt a mozgó kart a nyeregről, így lejön a gumitömítés is, és alaposan ki lehet takarítani.

Ezt én is megteszem előbb-utóbb.
Viszont jön a kérdés így, ha nem újíttatom fel a nyergeket, hanem csak a kis kart szedem le és pucolom ki azt a részt, akkor is rendbe jött volna a kézifék?

A gumitömítés alá, illetve a lyukba tettél pl. zsírt v. valami mást?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2013.04.19 péntek, 09:54:20 »

Ezt én is megteszem előbb-utóbb.
Viszont jön a kérdés így, ha nem újíttatom fel a nyergeket, hanem csak a kis kart szedem le és pucolom ki azt a részt, akkor is rendbe jött volna a kézifék?

A gumitömítés alá, illetve a lyukba tettél pl. zsírt v. valami mást?

Valószínű rendbe jött volna, de rövidebb ideig lett volna jó. A felújítás nem volt hiábavaló, nekem 2 évig bírta. Kíváncsi leszek hogy ezzel a kitakarítással meddig lesz megint jó..

A lyukba nem, csak a gumitömítés alá szilikonzsírt, illetve a fém tengelyre amire rámegy a mozgó kar.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2013.04.19 péntek, 10:18:00 »

Valószínű rendbe jött volna, de rövidebb ideig lett volna jó. A felújítás nem volt hiábavaló, nekem 2 évig bírta. Kíváncsi leszek hogy ezzel a kitakarítással meddig lesz megint jó..

A lyukba nem, csak a gumitömítés alá szilikonzsírt, illetve a fém tengelyre amire rámegy a mozgó kar.

Nálam érdekes ez az egész felújítás, mert a kis karnál lévő gumitömítés szép állapotban van, ránézésre az nincs beragadva, szerintem kosz se lesz alatta, de természetesen leszedés után látom majd.
Viszont az egész nyereg nagyon csúnyán rozsdás, még a dugattyú is, már amit látok belőle.
De igazából nincs gond a kézifékkel, nem fogja meg az autót érezhetően.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2013.04.19 péntek, 10:24:49 »

Nálam érdekes ez az egész felújítás, mert a kis karnál lévő gumitömítés szép állapotban van, ránézésre az nincs beragadva, szerintem kosz se lesz alatta, de természetesen leszedés után látom majd.
Viszont az egész nyereg nagyon csúnyán rozsdás, még a dugattyú is, már amit látok belőle.
De igazából nincs gond a kézifékkel, nem fogja meg az autót érezhetően.


Szemre az enyém is szép volt, de a tömítés alatt már elég dzsuvás volt az a tengely, és nem tudott rendesen forogni rajta a kar.

Visszaáll alaphelyzetbe, mikor kiengeded a kéziféket? ha igen, akkor nincs gond.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2013.04.19 péntek, 10:59:39 »

Szemre az enyém is szép volt, de a tömítés alatt már elég dzsuvás volt az a tengely, és nem tudott rendesen forogni rajta a kar.

Visszaáll alaphelyzetbe, mikor kiengeded a kéziféket? ha igen, akkor nincs gond.

Szépen visszaáll. De megpróbáltam megforgatni a tárcsát és nehezen ment. Gondoltam túl nehezen és hátrafeszítettem a kis kart. Se érzésre, se szemre nem ment hátrébb, a tárcsa mégis könnyebben forgott. Kerékforgatással ezt valszeg észre se veszem, mert ugye az nagyobb, könnyebben forgatom meg.
De az autót nem fogja meg, az biztos, mert próbálgatom.
Én arra gondolok, hogy a betétek szorulnak kicsit.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2013.04.19 péntek, 11:12:30 »


Én arra gondolok, hogy a betétek szorulnak kicsit.

Az meg valamilyen szinten normális is...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2013.04.19 péntek, 11:17:39 »

Az meg valamilyen szinten normális is...

Persze, lehet én reagálom túl az egészet, mert tudom, hogy a betétek rázkódásra mennek vissza teljesen és ugye álló helyzetben nincs rázkódás, viszont ha feszítem a kis kart valamivel hátrafelé, ez már elég lehet, hogy a betétek teljesen visszahúzódjanak.
Menet közben meg ugye egyértelmű, hogy rázkódik az autó és visszamennek a betétek.

Korábban már kérdeztem, nem emlékszem, te válaszoltál-e, behúzott kézifékkel áll az autód vagy nem. Itt hosszabb, több napos állásra gondolok, már ha van ilyen helyzet nálad.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2013.04.19 péntek, 11:24:00 »

Persze, lehet én reagálom túl az egészet, mert tudom, hogy a betétek rázkódásra mennek vissza teljesen és ugye álló helyzetben nincs rázkódás, viszont ha feszítem a kis kart valamivel hátrafelé, ez már elég lehet, hogy a betétek teljesen visszahúzódjanak.
Menet közben meg ugye egyértelmű, hogy rázkódik az autó és visszamennek a betétek.

Korábban már kérdeztem, nem emlékszem, te válaszoltál-e, behúzott kézifékkel áll az autód vagy nem. Itt hosszabb, több napos állásra gondolok, már ha van ilyen helyzet nálad.


Ha olyankor visszamennek a betétek, akkor egy tisztítás nem fog ártani neki.

Általában több napos állásnál is behúzom a kéziféket.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2013.04.19 péntek, 11:53:54 »

Sziasztok,

Keresnék kézifék munkahengereket (asszem ez a neve)...mert megszorultak és cserélni kéne...(így no kézifék)...kitől hogyan, mennyi?  Huh? Huh?

Kellene még az első lökösben levő fényszoró mosó mechanika takaró is, mert ma reggelre valaki úgy döntött, hogy az egyik kell neki Sad Kék színben lenne a legszerencsésebb!

köszi előre is!

Miki
Keres-kínál topic?
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2013.04.19 péntek, 13:34:19 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy: mi a tapasztalat hogy mikor kell tárcsát cserélni a kocsin?
Merthogy néztem itt a wikin és ott 1 mm esetén már tárcsa cserét ír a leírás. A múlt héten voltam egy ford szervízbe  ott átvizsgáltattam a kocsit hogy vizsga előtt kell e valamit cserélni a gépsárkánon. A válasz az volt hogy csak betétet cseréljek elől és hátul is. Az első tárcsáim kopása mérésem szerint/tolómérővel/ 2 mm.
Szerintetek cserés vagy hagyatkozzak a szervízre?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2013.04.19 péntek, 16:25:21 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy: mi a tapasztalat hogy mikor kell tárcsát cserélni a kocsin?
Merthogy néztem itt a wikin és ott 1 mm esetén már tárcsa cserét ír a leírás. A múlt héten voltam egy ford szervízbe  ott átvizsgáltattam a kocsit hogy vizsga előtt kell e valamit cserélni a gépsárkánon. A válasz az volt hogy csak betétet cseréljek elől és hátul is. Az első tárcsáim kopása mérésem szerint/tolómérővel/ 2 mm.
Szerintetek cserés vagy hagyatkozzak a szervízre?


Van a tárcsának egy minimális vastagsága, ami alatt kukaérett. Valamikor (kb 2 hónapja) GSR beírta ide a méreteket, olvass vissza. Én is úgy tudom, hogy 1 mm környéki vállasodásnál vagy szabályozás vagy csere.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2013.04.19 péntek, 18:08:55 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy: mi a tapasztalat hogy mikor kell tárcsát cserélni a kocsin?
Merthogy néztem itt a wikin és ott 1 mm esetén már tárcsa cserét ír a leírás. A múlt héten voltam egy ford szervízbe  ott átvizsgáltattam a kocsit hogy vizsga előtt kell e valamit cserélni a gépsárkánon. A válasz az volt hogy csak betétet cseréljek elől és hátul is. Az első tárcsáim kopása mérésem szerint/tolómérővel/ 2 mm.
Szerintetek cserés vagy hagyatkozzak a szervízre?

a 24mmes tárcsa 22ig jó......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2013.04.19 péntek, 18:36:28 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy: mi a tapasztalat hogy mikor kell tárcsát cserélni a kocsin?
Merthogy néztem itt a wikin és ott 1 mm esetén már tárcsa cserét ír a leírás. A múlt héten voltam egy ford szervízbe  ott átvizsgáltattam a kocsit hogy vizsga előtt kell e valamit cserélni a gépsárkánon. A válasz az volt hogy csak betétet cseréljek elől és hátul is. Az első tárcsáim kopása mérésem szerint/tolómérővel/ 2 mm.
Szerintetek cserés vagy hagyatkozzak a szervízre?


24 mm gyárilag, ha 22 mm-re kopott (vagy kevesebbre), akkor csere.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2013.04.20 szombat, 04:32:01 »

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2013.04.24 szerda, 22:05:05 »

Hátha valakit érdekel - az ár elég barátságosnak tűnik.

320 mm-es Focus II ST féknyergek:

http://www.fordbay.co.uk/topic/741-asbo-brakes/

Ha szükséges, a kifizetésben és postázásban is tudok segíteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.