Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:04:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3071127 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3300 Dátum:
2013.04.30 kedd, 12:44:06 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.30 kedd, 12:35:07
tdci.....azért, meg sokáig másik autót megszokottan biztosan más
De a simán leírt F1-be beletartozik a benzines is.
Szerintem kár ezen lovagolnod. egyértelmű a hsz-okból, h F1 tdci ről van szó, Te meg benzinesezel folyamatosan. Ha újonnan sem jó, akkor nem véletlen mondja a Tomi is, h rakás xar a fék.
másik autóhoz megszokottan, meg óriási rakás ....
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3301 Dátum:
2013.04.30 kedd, 12:45:41 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.30 kedd, 12:44:06
Szerintem kár ezen lovagolnod. egyértelmű a hsz-okból, h F1 tdci ről van szó, Te meg benzinesezel folyamatosan. Ha újonnan sem jó, akkor nem véletlen mondja a Tomi is, h rakás xar a fék.
nekem is hasonló gondom van, amit leírtál!melegen nem nagyon akar fogni!új brembo betétek vannak de nem segített!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3302 Dátum:
2013.04.30 kedd, 12:54:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.30 kedd, 12:44:06
Szerintem kár ezen lovagolnod. egyértelmű a hsz-okból, h F1 tdci ről van szó, Te meg benzinesezel folyamatosan. Ha újonnan sem jó, akkor nem véletlen mondja a Tomi is, h rakás xar a fék.
másik autóhoz megszokottan, meg óriási rakás ....
Oké....nem lovagolok.
Sz@r az összes F1-es féke
....... még az enyém is, pedig benzines.....csak én eddig biztos nem vettem észre!
Nekem mindig megáll ott ahol akarok, ahogy akarok....biztos nem próbálgatom pályán a 180-200-ról a megállást satura...ez lehet a baj.....
Egyébként a fék jóságát nem pár ember véleménye dönti el, szerintem.
Mondhatnánk ugye azt is, hogy alig megy....biztosan sz@r a kocsi, mert a másik autó mennyivel jobban megy
Ez ilyen. Nem szabad többet elvárni semmitől, mint amit tud. Ha nem felel meg.....
"Ha újonnan sem jó" azért ez egy kicsit erős...... biztos lefizette a Ford az engedélyezőket.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 12:58:02 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3303 Dátum:
2013.04.30 kedd, 12:57:21 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.30 kedd, 12:45:41
nekem is hasonló gondom van, amit leírtál!melegen nem nagyon akar fogni!új brembo betétek vannak de nem segített!
Brembo betét....hm..... hát csak a név.
Utcára nem az a minőség jut, amit a név után várnánk.
Ha lehet használjátok/próbáljátok ki a Zimmerman-t, betétben, tárcsában. Tipp
BMW-kbe a gyárin kívül csak ez az, ami használható. bármi más -még a brembo is és főleg az....1000 km után ráz-
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3304 Dátum:
2013.04.30 kedd, 12:57:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.30 kedd, 12:54:14
Oké....nem lovagolok.
*** az összes F1-es féke
....... még az enyém is, pedig benzines.....csak én eddig biztos nem vettem észre!
Nekem mindig megáll ott ahol akarok, ahogy akarok....biztos nem próbálgatom pályán a 180-200-ról a megállást satura...ez lehet a baj.....
Egyébként a fék jóságát nem pár ember véleménye dönti el, szerintem.
Mondhatnánk ugye azt is, hogy alig megy....biztosan *** a kocsi, mert a másik autó mennyivel jobban megy
Ez ilyen. Nem szabad többet elvárni semmitől, mint amit tud. Ha nem felel meg.....
"Ha újonnan sem jó" azért ez egy kicsit erős...... biztos lefizette a Ford az engedélyezőket.
Nem is tudsz menni 180-200-al...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3305 Dátum:
2013.04.30 kedd, 13:56:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 07:19:47
Elég a fúrt. A mart tárcsa tud nagyon zörömbölni...
AndyA
Na fhasza, furt martot vettem
a héten kerül fel. Kìváncsi leszek mennyire fog zörömbölni.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3306 Dátum:
2013.04.30 kedd, 14:01:18 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.30 kedd, 13:56:29
Na fhasza, furt martot vettem
a héten kerül fel. Kìváncsi leszek mennyire fog zörömbölni.
Az a kérdés, hogy milyenek benne a bemarások. Az egyik tárcsa, amit ilyet vettem, pont olyan ívű marásokkal készült, hogy a fékbetét szélével kb. pont párhuzamos volt a bemarás. Na, az zörgött rendesen, el is dobtam hamar... Amit előzőleg máshonnan vettem, ott hosszabb ívűek a bemarások, kevésbé vannak közel a sugárirányhoz, azokkal nincs is ilyen gond.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3307 Dátum:
2013.04.30 kedd, 14:11:40 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.30 kedd, 12:54:14
Oké....nem lovagolok.
Sz@r az összes F1-es féke
....... még az enyém is, pedig benzines.....csak én eddig biztos nem vettem észre!
Nekem mindig megáll ott ahol akarok, ahogy akarok....biztos nem próbálgatom pályán a 180-200-ról a megállást satura...ez lehet a baj.....
Egyébként a fék jóságát nem pár ember véleménye dönti el, szerintem.
Mondhatnánk ugye azt is, hogy alig megy....biztosan sz@r a kocsi, mert a másik autó mennyivel jobban megy
Ez ilyen. Nem szabad többet elvárni semmitől, mint amit tud. Ha nem felel meg.....
"Ha újonnan sem jó" azért ez egy kicsit erős...... biztos lefizette a Ford az engedélyezőket.
Látom nem akarod érteni de nem baj.
Ha nem felel meg akkor meg lesz csinalva úgy h megfeleljen,nem pedig ramondva h ez ilyen.
Zimmermann fekes bmw ről meg nem hallottam, de attòl meg lehet.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3308 Dátum:
2013.04.30 kedd, 15:55:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 14:01:18
Az a kérdés, hogy milyenek benne a bemarások. Az egyik tárcsa, amit ilyet vettem, pont olyan ívű marásokkal készült, hogy a fékbetét szélével kb. pont párhuzamos volt a bemarás. Na, az zörgött rendesen, el is dobtam hamar... Amit előzőleg máshonnan vettem, ott hosszabb ívűek a bemarások, kevésbé vannak közel a sugárirányhoz, azokkal nincs is ilyen gond.
AndyA
Akkor nem lesz gond szerintem
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3309 Dátum:
2013.04.30 kedd, 17:50:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.30 kedd, 14:11:40
Látom nem akarod érteni de nem baj.
Ha nem felel meg akkor meg lesz csinalva úgy h megfeleljen,nem pedig ramondva h ez ilyen.
Zimmermann fekes bmw ről meg nem hallottam, de attòl meg lehet.
Én értem, hogy nem felel meg. Iletve jobbat akár az ember.
Kérdés, hogy valóban szükség van-e rá. Érdemes-e rákölteni egy komolyabb fékrendszer árát.....ami nem kevés.
A gyárban a mérnökök biztos nem értenek hozzá. Majd utólag a vevő csinál rá féket.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3310 Dátum:
2013.04.30 kedd, 19:21:28 »
Amúgy mivel különbözik az f2 fékrendszere az f1-től?Én úgy éreztem,hogy a rásegítése sokkal jobb.Maga a fékhatás megvan itt is,csak taposósabb.Főfékhenger vákuumdob?Vagy vákuumszivattyú?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3311 Dátum:
2013.04.30 kedd, 19:53:05 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.04.30 kedd, 19:21:28
Amúgy mivel különbözik az f2 fékrendszere az f1-től?Én úgy éreztem,hogy a rásegítése sokkal jobb.Maga a fékhatás megvan itt is,csak taposósabb.Főfékhenger vákuumdob?Vagy vákuumszivattyú?
Mondjuk amit próbáltam az 2.2TDCI volt,de bólintottam az üveget egyfolytában...Nem tudom mi lehet más rajta...
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3312 Dátum:
2013.04.30 kedd, 19:57:56 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.04.30 kedd, 19:53:05
Mondjuk amit próbáltam az 2.2TDCI volt,de bólintottam az üveget egyfolytában...Nem tudom mi lehet más rajta...
A féket tudni kell adagolni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3313 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:09:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.30 kedd, 19:57:56
A féket tudni kell adagolni.
Az biztos...Viszont nem ez volt a kérdés.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3314 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:13:48 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.04.30 kedd, 20:09:52
Az biztos...Viszont nem ez volt a kérdés.
Én mennyit röhögtem,...... mikor a régi munkahelyemen egy más márka új autóit árultuk és jöttek a mindenféle népek, mindenféle egyéb "gagyi" autóból átülve kocsikázni...tesztvezetés..... mindenkinek szóltam többször is, hogy a fékkel óvatosan...de már a kapuban megtörtént az első kormányfejelés.....
...aztán a többi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nika91127
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3315 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:14:59 »
Saját privát észrevétel:
Adott egy facelift előtti és egy f2-es Mondeo,azonos tárcsával és betéttel. A facelift előtti szép "lassan" fékez érzetre,míg az f2es "leszögel". Nem értem miért van,de hát ilyen mióta megvan
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3316 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:15:54 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.04.30 kedd, 19:53:05
Mondjuk amit próbáltam az 2.2TDCI volt,de bólintottam az üveget egyfolytában...Nem tudom mi lehet más rajta...
Én egy ismerősöm kettes fókájában játszom el a kormányfejelőset mindig az első 1-2 fékezésnél
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3317 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:17:17 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.04.30 kedd, 20:14:59
Saját privát észrevétel:
Adott egy facelift előtti és egy f2-es Mondeo,azonos tárcsával és betéttel. A facelift előtti szép "lassan" fékez érzetre,míg az f2es "leszögel". Nem értem miért van,de hát ilyen mióta megvan
Ez fék hangolás kérdése....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nika91127
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3318 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:18:58 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.30 kedd, 20:17:17
Ez fék hangolás kérdése....
Gondolom másképp hangolták a facelift után
De meg kell szokni,aztán úgy közlekedni
Naplózva
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3319 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:23:04 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.04.30 kedd, 20:18:58
Gondolom másképp hangolták a facelift után
De meg kell szokni,aztán úgy közlekedni
Persze amúgy mindent meg lehet szokni.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3320 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:26:03 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.04.30 kedd, 20:23:04
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.04.30 kedd, 20:18:58
Gondolom másképp hangolták a facelift után
De meg kell szokni,aztán úgy közlekedni
Persze amúgy mindent meg lehet szokni.
Valamin tuti változtattak.Főfékhenger vagy ilyesmi.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3321 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:00:34 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.30 kedd, 17:50:15
Én értem, hogy nem felel meg. Iletve jobbat akár az ember.
Kérdés, hogy valóban szükség van-e rá. Érdemes-e rákölteni egy komolyabb fékrendszer árát.....ami nem kevés.
A gyárban a mérnökök biztos nem értenek hozzá. Majd utólag a vevő csinál rá féket.....
Ha nem lenne rá szükség, nem foglalkoznék vele 1 percet sem, és nem is költenék rá. Nembiztos, h komoly összeg kell ahhoz h jó legyen. Meg van elég összehasonlítási alapom ahhoz, h meg tudjam állapítani autószerelő végzettség nélkül is, h ez a fék xar.
Az általad javasolt vákumtémát fogom megnézetni először.
de nem fogok itt erről írogatni, meg lesz csinálva és kész.
Azért mert valaki mérnök és autógyárban dolgozik, nembiztos, h jó dolgokat csinál. A fordéknál is vannak ilyen mérnökök..
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 21:02:07 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3322 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:06:27 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.30 kedd, 21:00:34
Ha nem lenne rá szükség, nem foglalkoznék vele 1 percet sem, és nem is költenék rá. Nembiztos, h komoly összeg kell ahhoz h jó legyen. Meg van elég összehasonlítási alapom ahhoz, h meg tudjam állapítani autószerelő végzettség nélkül is, h ez a fék xar.
Az általad javasolt vákumtémát fogom megnézetni először.
de nem fogok itt erről írogatni, meg lesz csinálva és kész.
Azért mert valaki mérnök és autógyárban dolgozik, nembiztos, h jó dolgokat csinál. A fordéknál is vannak ilyen mérnökök..
azért ha megvan a megoldás majd írd meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3323 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:06:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.30 kedd, 21:00:34
Ha nem lenne rá szükség, nem foglalkoznék vele 1 percet sem, és nem is költenék rá. Nembiztos, h komoly összeg kell ahhoz h jó legyen. Meg van elég összehasonlítási alapom ahhoz, h meg tudjam állapítani autószerelő végzettség nélkül is, h ez a fék xar.
Az általad javasolt vákumtémát fogom megnézetni először.
Azért mert valaki mérnök és autógyárban dolgozik, nembiztos, h jó dolgokat csinál. A fordéknál is vannak ilyen mérnökök..
Jó dolgokat csinálnak a mérnökök. De van egy költséghatár is.
Ha nem lenne megfelelő a fék, nem gyárthatnák/gyárthatták volna. Emellett természetesen lehet valaminek jobb féke is, de amivel kijön az megfelelő.
(pl. én mentem CL63 AMG-vel....nagyon megy, viszont annyira meg nem lassul....putri vas tárcsák vannak rajta...oda tényleg kellene a kerámia .... mégis lehagyták, tehát nincs egyensúlyban az két képessége ..... viszont a TurboS és az S8 kerámia fékei brutálisan fognak, pedig ott van súly is -S8- és lendület is -TurboS-)
Ezeknél nem kellett spórolni
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3324 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:07:14 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.04.30 kedd, 19:53:05
Mondjuk amit próbáltam az 2.2TDCI volt,de bólintottam az üveget egyfolytában...Nem tudom mi lehet más rajta...
ööööö..semmi? más a betét.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3325 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:18:50 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.30 kedd, 21:06:52
Jó dolgokat csinálnak a mérnökök. De van egy költséghatár is.
Ha nem lenne megfelelő a fék, nem gyárthatnák/gyárthatták volna. Emellett természetesen lehet valaminek jobb féke is, de amivel kijön az megfelelő.
(pl. én mentem CL63 AMG-vel....nagyon megy, viszont annyira meg nem lassul....putri vas tárcsák vannak rajta...oda tényleg kellene a kerámia .... mégis lehagyták, tehát nincs egyensúlyban az két képessége ..... viszont a TurboS és az S8 kerámia fékei brutálisan fognak, pedig ott van súly is -S8- és lendület is -TurboS-)
Ezeknél nem kellett spórolni
ja...fél milla egy kevlár tárcsa rá kb.....múltkor pesti kiskancsó mellettem pakolta le a majd két millát a fékekre....hát nagyon agyaltam hogy ráverek kettőt és futás...
Szerelő sráccal össze is néztünk és egyből vágta ő is mit kéne tenni...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3326 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:25:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.30 kedd, 21:18:50
ja...fél milla egy kevlár tárcsa rá kb.....múltkor pesti kiskancsó mellettem pakolta le a majd két millát a fékekre....hát nagyon agyaltam hogy ráverek kettőt és futás...
Szerelő sráccal össze is néztünk és egyből vágta ő is mit kéne tenni...
Keveset mondtál....
Az S8-ra 1.2M 1 db első és 300k a betét....a hátsó rész valamivel olcsóbb.
Még jó, hogy a tárcsa annyira nem kopik, így csak betétet cseréltem elől és hátul, amiből persze CSAK gyári van és nincs polcon
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3327 Dátum:
2013.05.01 szerda, 08:57:43 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.29 hétfő, 13:50:59
2 év alatt nem bírtam megszokni, de nem is akarom. Ennyire xar nem lehet 1 fék, itt valami nem jó. Betéteket biztos, h kicserélem más fajtára.
tudom h a F2-n sokkal jobb, próbáltam párat. De attól ez még nem lesz jó
Lehet nem is f2-től változtattak,mert amit én próbáltam az 2004 évj. 2.2tdci és sokkal jobb a féke.Persze már cserélhették rajta.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
joxer
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3328 Dátum:
2013.05.01 szerda, 09:06:25 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.05.01 szerda, 08:57:43
Lehet nem is f2-től változtattak,mert amit én próbáltam az 2004 évj. 2.2tdci és sokkal jobb a féke.Persze már cserélhették rajta.
Nekem fészlift előtti autóm van, benzines és én nem érzem túl erősnek a féket. Majdnem minden más autónál megfejelem a kormányt az első fékezésnél. Az én vezetési stílusomnak elegendő ez a fékhatás, bár igaz, hogy lehetne erősebb is.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3329 Dátum:
2013.05.01 szerda, 09:24:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.30 kedd, 21:00:34
Ha nem lenne rá szükség, nem foglalkoznék vele 1 percet sem, és nem is költenék rá. Nembiztos, h komoly összeg kell ahhoz h jó legyen. Meg van elég összehasonlítási alapom ahhoz, h meg tudjam állapítani autószerelő végzettség nélkül is, h ez a fék xar.
Az általad javasolt vákumtémát fogom megnézetni először.
de nem fogok itt erről írogatni, meg lesz csinálva és kész.
Azért mert valaki mérnök és autógyárban dolgozik, nembiztos, h jó dolgokat csinál. A fordéknál is vannak ilyen mérnökök..
én is kíváncsi lennék a válaszra ha megvan mert én is megoldom akkor! köszi
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3330 Dátum:
2013.05.01 szerda, 10:26:14 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.01 szerda, 09:24:49
én is kíváncsi lennék a válaszra ha megvan mert én is megoldom akkor! köszi
természetesen megírom mire jutottam.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3331 Dátum:
2013.05.01 szerda, 10:58:29 »
Idézetet írta: joxer - 2013.05.01 szerda, 09:06:25
Nekem fészlift előtti autóm van, benzines és én nem érzem túl erősnek a féket. Majdnem minden más autónál megfejelem a kormányt az első fékezésnél. Az én vezetési stílusomnak elegendő ez a fékhatás, bár igaz, hogy lehetne erősebb is.
Nekem a 2001-es, 4 ajtós TDCi-ben sem volt soha kevés a gyári fék.
Nem mondom, hogy az EBC Redstuff betétekkel az F2 nem jobb, sőt...
De a régi sem volt soha kevés vagy gyenge. Nem lehet, hogy autója is válogatja?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3332 Dátum:
2013.05.01 szerda, 12:51:36 »
Ha nincs összehasonlítási alap, akkor jó ez is. Nekem pl akkor volt feltűnő, mikor Vik feleségének az MKI-es 1.6-osából visszaültem a sajátomba. Az első az volt, hogy hú de megy ez az MK1-hez képest, a másik, meg, hogy hú de nem akar megállni ugyanakkora pedál erőre.
Valóban gyengébbnek hat, főleg pl a renault-hoz képest, ahol köztudottan ablak kifejelős fék van. Hosszú távon ugyanakkor meg lehet szokni, és ehhez mérten adagolni a féket.
Naplózva
jaszkari
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3333 Dátum:
2013.05.01 szerda, 22:25:28 »
Tisztelt hozzáértők!
Beragadt jobb hátsó kézifékkart (kombi) érdemes megpiszkálni, vagy csak a csere segít?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3334 Dátum:
2013.05.01 szerda, 22:29:55 »
Idézetet írta: jaszkari - 2013.05.01 szerda, 22:25:28
Tisztelt hozzáértők!
Beragadt jobb hátsó kézifékkart (kombi) érdemes megpiszkálni, vagy csak a csere segít?
Először ki kell piszkálni, hogy el tudj menni egy bontott facelift utániért, amire kicseréled.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3335 Dátum:
2013.05.01 szerda, 22:34:20 »
Idézetet írta: jaszkari - 2013.05.01 szerda, 22:25:28
Tisztelt hozzáértők!
Beragadt jobb hátsó kézifékkart (kombi) érdemes megpiszkálni, vagy csak a csere segít?
Van aki bőven locsolgatta WD40-nel és közben mozgatta a kart, de sajna csak elodázni lehet a problémát. AndyA klubtárs jól írta, a fészlift utániak már nem hajlamosak berohadni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3336 Dátum:
2013.05.01 szerda, 22:47:29 »
Idézetet írta: joxer - 2013.05.01 szerda, 22:34:20
Van aki bőven locsolgatta WD40-nel és közben mozgatta a kart, de sajna csak elodázni lehet a problémát. AndyA klubtárs jól írta, a fészlift utániak már nem hajlamosak berohadni.
Nem facelifttel, hanem egy évvel utána volt a váltás 2004. 09.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3337 Dátum:
2013.05.01 szerda, 22:50:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.01 szerda, 22:47:29
Nem facelifttel, hanem egy évvel utána volt a váltás 2004. 09.
Akkor rosszul tudtam, bocsesz!
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3338 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 10:19:21 »
Idézetet írta: joxer - 2013.05.01 szerda, 09:06:25
Nekem fészlift előtti autóm van, benzines és én nem érzem túl erősnek a féket. Majdnem minden más autónál megfejelem a kormányt az első fékezésnél. Az én vezetési stílusomnak elegendő ez a fékhatás, bár igaz, hogy lehetne erősebb is.
Ugyanezt mondom én is. Meg lehet állni persze, de nem az a hű de fog a fék érzés. Nyilván nem egy versenyautó, de mégis "nagy" autó.
Én egyébként abszolút nem vagyok elégedett az egész 3-as Mondeo fékrendszerével. Kezdve a kézifékes hülyeségtől a nagyon taposni kell, hogy megálljon-on át a nálam megen szinte mindig cincogó fékig.
Ezt a cincogást továbbra se értem amúgy.
Tök jó az egész az autó, viszont, hogy egy nagyon-nagyon fontos résszel, a fékkel állandóan van valami, hát az nem ok.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3339 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 12:22:35 »
Idézetet írta: ultio - 2013.05.02 csütörtök, 10:19:21
Ugyanezt mondom én is. Meg lehet állni persze, de nem az a hű de fog a fék érzés. Nyilván nem egy versenyautó, de mégis "nagy" autó.
Én egyébként abszolút nem vagyok elégedett az egész 3-as Mondeo fékrendszerével. Kezdve a kézifékes hülyeségtől a nagyon taposni kell, hogy megálljon-on át a nálam megen szinte mindig cincogó fékig.
Ezt a cincogást továbbra se értem amúgy.
Tök jó az egész az autó, viszont, hogy egy nagyon-nagyon fontos résszel, a fékkel állandóan van valami, hát az nem ok.
Ne általánosíts. (nálam semmi olyasmi probléma sincs, amiket írsz)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3340 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 12:27:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.02 csütörtök, 12:22:35
Ne általánosíts. (nálam semmi olyasmi probléma sincs, amiket írsz)
de a tiéd már faceliftes autó!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3341 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 12:30:33 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.02 csütörtök, 12:27:02
de a tiéd már faceliftes autó!
De csak 1-es
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3342 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 13:20:07 »
Idézetet írta: ultio - 2013.05.02 csütörtök, 10:19:21
Ugyanezt mondom én is. Meg lehet állni persze, de nem az a hű de fog a fék érzés. Nyilván nem egy versenyautó, de mégis "nagy" autó.
Én egyébként abszolút nem vagyok elégedett az egész 3-as Mondeo fékrendszerével. Kezdve a kézifékes hülyeségtől a nagyon taposni kell, hogy megálljon-on át a nálam megen szinte mindig cincogó fékig.
Ezt a cincogást továbbra se értem amúgy.
Tök jó az egész az autó, viszont, hogy egy nagyon-nagyon fontos résszel, a fékkel állandóan van valami, hát az nem ok.
Nekem is "cincog". bal hátsó féktárcsa üt+ az egyik csúszka a nyergen szorul. De úgy, h szét se lehet szedni. van másik csak még nem cseréltem ki
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.02 csütörtök, 13:28:35 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3343 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 13:21:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.02 csütörtök, 12:22:35
......nálam semmi olyasmi probléma sincs,...
Még.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3344 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 13:24:37 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.02 csütörtök, 12:22:35
Ne általánosíts. (nálam semmi olyasmi probléma sincs, amiket írsz)
Nálam a jobb hátsó féknyereg is szorult. Szerintem az már büntetőjogi kategória volt, Ford még egy visszahívásra sem méltatta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3345 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 13:29:17 »
Lehet láma a kérdés.
De a Fl -es féknyerget gond nélkül betudom tenni a facelift előtti helyére?
Illetve a féknyeregbe illeszkedő betétek is megegyeznek a régivel?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3346 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 15:17:09 »
Idézetet írta: Feco66 - 2013.05.02 csütörtök, 13:29:17
Lehet láma a kérdés.
De a Fl -es féknyerget gond nélkül betudom tenni a facelift előtti helyére?
Illetve a féknyeregbe illeszkedő betétek is megegyeznek a régivel?
Kompletten igen. Más a faceliftes tartója, ezért nem elég csak a nyereg.
A betét is más, de ebben nem vagyok 100% biztos.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3347 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 16:19:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.02 csütörtök, 12:22:35
Ne általánosíts. (nálam semmi olyasmi probléma sincs, amiket írsz)
Nem általánosítottam, csak mérges vagyok, mert akkor se jó, ha egy fékfelújítás után (tárcsák, betétek, fékcső, felújított hátsó féknyergek, igaz egy év eltelt), majd rosszabb a fék, mint előtte
.
Fékhatásban változás nincs, fékpedált is ugyanolyan erővel kell nyomni, de ciceg a fék felújítás óta. Bár van kézifék.
Persze tudok okokat keresni, hogy miért nem jó, de egyrészt nem vagyok autószerelő, másrészt mégis egy 11 éves autó, azért nem lehet annyira bonyolult, mint egy mai jószág, nem gondoltam volna, hogy ennyi gond lesz a fékkel, ha majd 100 ezret költök rá.
Az meg, hogy a Tied jó, örülök neki, bár ez az én fékemet nem teszi cincogás mentessé
.
Na de hogy jót is írjak, lehet elkezdte az autóm termelni a benzint
.
Tegnap XI. kerület - Agárd - XIII. kerület országúton és a pályák ingyenes szakaszain a megengedett sebesség + 10% kb.; 6,2 a fogyi úgy, hogy Pöstön dugó is volt a rakparton, addig 5,9 volt.
Nem is emlékszem mikor ivott ilyen keveset az autóm. Ebből mondjuk az látszik, hogy nem fog be a kézifék, mert a rázkódástól teljesen visszamennek a betétek.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.02 csütörtök, 16:21:53 írta ultio
»
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3348 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 18:34:42 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.02 csütörtök, 13:21:44
Még.
Köszi a biztatást.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3349 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 18:39:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.02 csütörtök, 18:34:42
Köszi a biztatást.....
2004 milyen hónap, ha lehet érdeklődni? Újfajta már a hátsó féknyereg?
Naplózva
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ