Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:18:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3068775 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3300 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:44:06 »

tdci.....azért, meg sokáig másik autót megszokottan biztosan más

De a simán leírt F1-be beletartozik a benzines is.  Cool

Szerintem kár ezen lovagolnod. egyértelmű a hsz-okból, h F1 tdci ről van szó, Te meg benzinesezel folyamatosan.   Ha újonnan sem jó, akkor nem véletlen mondja a Tomi is, h rakás xar a fék.

másik autóhoz megszokottan, meg óriási rakás ....
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3301 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:45:41 »

Szerintem kár ezen lovagolnod. egyértelmű a hsz-okból, h F1 tdci ről van szó, Te meg benzinesezel folyamatosan.   Ha újonnan sem jó, akkor nem véletlen mondja a Tomi is, h rakás xar a fék.
nekem is hasonló gondom van, amit leírtál!melegen nem nagyon akar fogni!új brembo betétek vannak de nem segített!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3302 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:54:14 »

Szerintem kár ezen lovagolnod. egyértelmű a hsz-okból, h F1 tdci ről van szó, Te meg benzinesezel folyamatosan.   Ha újonnan sem jó, akkor nem véletlen mondja a Tomi is, h rakás xar a fék.

másik autóhoz megszokottan, meg óriási rakás ....


Oké....nem lovagolok.  Cool
Sz@r az összes F1-es féke  worship....... még az enyém is, pedig benzines.....csak én eddig biztos nem vettem észre!  eplus2
Nekem mindig megáll ott ahol akarok, ahogy akarok....biztos nem próbálgatom pályán a 180-200-ról a megállást satura...ez lehet a baj.....  Grin

Egyébként a fék jóságát nem pár ember véleménye dönti el, szerintem.
Mondhatnánk ugye azt is, hogy alig megy....biztosan sz@r a kocsi, mert a másik autó mennyivel jobban megy

Ez ilyen.  Nem szabad többet elvárni semmitől, mint amit tud. Ha nem felel meg.....  

"Ha újonnan sem jó" azért ez egy kicsit erős...... biztos lefizette a Ford az engedélyezőket.  eplus2
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 12:58:02 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3303 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:57:21 »

nekem is hasonló gondom van, amit leírtál!melegen nem nagyon akar fogni!új brembo betétek vannak de nem segített!

Brembo betét....hm..... hát csak a név.
Utcára nem az a minőség jut, amit a név után várnánk.

Ha lehet használjátok/próbáljátok ki a Zimmerman-t, betétben, tárcsában.  Tipp
BMW-kbe a gyárin kívül csak ez az, ami használható. bármi más -még a brembo is és főleg az....1000 km után ráz-


 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3304 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:57:31 »

Oké....nem lovagolok.  Cool
*** az összes F1-es féke  worship....... még az enyém is, pedig benzines.....csak én eddig biztos nem vettem észre!  eplus2
Nekem mindig megáll ott ahol akarok, ahogy akarok....biztos nem próbálgatom pályán a 180-200-ról a megállást satura...ez lehet a baj.....  Grin

Egyébként a fék jóságát nem pár ember véleménye dönti el, szerintem.
Mondhatnánk ugye azt is, hogy alig megy....biztosan *** a kocsi, mert a másik autó mennyivel jobban megy

Ez ilyen.  Nem szabad többet elvárni semmitől, mint amit tud. Ha nem felel meg..... 

"Ha újonnan sem jó" azért ez egy kicsit erős...... biztos lefizette a Ford az engedélyezőket.  eplus2
 wave

Nem is tudsz menni 180-200-al...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3305 Dátum: 2013.04.30 kedd, 13:56:29 »

Elég a fúrt. A mart tárcsa tud nagyon zörömbölni... Smiley

AndyA

Na fhasza, furt martot vettem Undecided a héten kerül fel. Kìváncsi leszek mennyire fog zörömbölni.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3306 Dátum: 2013.04.30 kedd, 14:01:18 »

Na fhasza, furt martot vettem Undecided a héten kerül fel. Kìváncsi leszek mennyire fog zörömbölni.

Az a kérdés, hogy milyenek benne a bemarások. Az egyik tárcsa, amit ilyet vettem, pont olyan ívű marásokkal készült, hogy a fékbetét szélével kb. pont párhuzamos volt a bemarás. Na, az zörgött rendesen, el is dobtam hamar... Amit előzőleg máshonnan vettem, ott hosszabb ívűek a bemarások, kevésbé vannak közel a sugárirányhoz, azokkal nincs is ilyen gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3307 Dátum: 2013.04.30 kedd, 14:11:40 »

Oké....nem lovagolok.  Cool
Sz@r az összes F1-es féke  worship....... még az enyém is, pedig benzines.....csak én eddig biztos nem vettem észre!  eplus2
Nekem mindig megáll ott ahol akarok, ahogy akarok....biztos nem próbálgatom pályán a 180-200-ról a megállást satura...ez lehet a baj.....  Grin

Egyébként a fék jóságát nem pár ember véleménye dönti el, szerintem.
Mondhatnánk ugye azt is, hogy alig megy....biztosan sz@r a kocsi, mert a másik autó mennyivel jobban megy

Ez ilyen.  Nem szabad többet elvárni semmitől, mint amit tud. Ha nem felel meg.....  

"Ha újonnan sem jó" azért ez egy kicsit erős...... biztos lefizette a Ford az engedélyezőket.  eplus2
 wave
Látom nem akarod érteni de nem baj.

Ha nem felel meg akkor meg lesz csinalva úgy h megfeleljen,nem pedig ramondva h ez ilyen.

Zimmermann fekes bmw ről meg nem hallottam, de attòl meg lehet.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3308 Dátum: 2013.04.30 kedd, 15:55:25 »

Az a kérdés, hogy milyenek benne a bemarások. Az egyik tárcsa, amit ilyet vettem, pont olyan ívű marásokkal készült, hogy a fékbetét szélével kb. pont párhuzamos volt a bemarás. Na, az zörgött rendesen, el is dobtam hamar... Amit előzőleg máshonnan vettem, ott hosszabb ívűek a bemarások, kevésbé vannak közel a sugárirányhoz, azokkal nincs is ilyen gond.

AndyA

Akkor nem lesz gond szerintem  Smiley

Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3309 Dátum: 2013.04.30 kedd, 17:50:15 »

Látom nem akarod érteni de nem baj.

Ha nem felel meg akkor meg lesz csinalva úgy h megfeleljen,nem pedig ramondva h ez ilyen.

Zimmermann fekes bmw ről meg nem hallottam, de attòl meg lehet.

Én értem, hogy nem felel meg. Iletve jobbat akár az ember.
Kérdés, hogy valóban szükség van-e rá. Érdemes-e rákölteni egy komolyabb fékrendszer árát.....ami nem kevés.
A gyárban a mérnökök biztos nem értenek hozzá. Majd utólag a vevő csinál rá féket..... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3310 Dátum: 2013.04.30 kedd, 19:21:28 »

Amúgy mivel különbözik az f2 fékrendszere az f1-től?Én úgy éreztem,hogy a rásegítése sokkal jobb.Maga a fékhatás megvan itt is,csak taposósabb.Főfékhenger vákuumdob?Vagy vákuumszivattyú?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3311 Dátum: 2013.04.30 kedd, 19:53:05 »

Amúgy mivel különbözik az f2 fékrendszere az f1-től?Én úgy éreztem,hogy a rásegítése sokkal jobb.Maga a fékhatás megvan itt is,csak taposósabb.Főfékhenger vákuumdob?Vagy vákuumszivattyú?
Mondjuk amit próbáltam az 2.2TDCI volt,de bólintottam az üveget egyfolytában...Nem tudom mi lehet más rajta...
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3312 Dátum: 2013.04.30 kedd, 19:57:56 »

Mondjuk amit próbáltam az 2.2TDCI volt,de bólintottam az üveget egyfolytában...Nem tudom mi lehet más rajta...

A féket tudni kell adagolni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3313 Dátum: 2013.04.30 kedd, 20:09:52 »

A féket tudni kell adagolni.  wave
Az biztos...Viszont nem ez volt a kérdés. wave
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3314 Dátum: 2013.04.30 kedd, 20:13:48 »

Az biztos...Viszont nem ez volt a kérdés. wave

Én mennyit röhögtem,...... mikor a régi munkahelyemen egy más márka új autóit árultuk és jöttek a mindenféle népek, mindenféle egyéb "gagyi" autóból átülve kocsikázni...tesztvezetés..... mindenkinek szóltam többször is, hogy a fékkel óvatosan...de már a kapuban megtörtént az első kormányfejelés..... nyes...aztán a többi  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3315 Dátum: 2013.04.30 kedd, 20:14:59 »

Saját privát észrevétel:
Adott egy facelift előtti és egy f2-es Mondeo,azonos tárcsával és betéttel. A facelift előtti szép "lassan" fékez érzetre,míg az f2es "leszögel". Nem értem miért van,de hát ilyen mióta megvan Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3316 Dátum: 2013.04.30 kedd, 20:15:54 »

Mondjuk amit próbáltam az 2.2TDCI volt,de bólintottam az üveget egyfolytában...Nem tudom mi lehet más rajta...

Én egy ismerősöm kettes fókájában játszom el a kormányfejelőset mindig az első 1-2 fékezésnél  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3317 Dátum: 2013.04.30 kedd, 20:17:17 »

Saját privát észrevétel:
Adott egy facelift előtti és egy f2-es Mondeo,azonos tárcsával és betéttel. A facelift előtti szép "lassan" fékez érzetre,míg az f2es "leszögel". Nem értem miért van,de hát ilyen mióta megvan Smiley

Ez fék hangolás kérdése....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3318 Dátum: 2013.04.30 kedd, 20:18:58 »

Ez fék hangolás kérdése....

Gondolom másképp hangolták a facelift után Smiley De meg kell szokni,aztán úgy közlekedni Smiley
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3319 Dátum: 2013.04.30 kedd, 20:23:04 »

Gondolom másképp hangolták a facelift után Smiley De meg kell szokni,aztán úgy közlekedni Smiley
Persze amúgy mindent meg lehet szokni.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3320 Dátum: 2013.04.30 kedd, 20:26:03 »

Gondolom másképp hangolták a facelift után Smiley De meg kell szokni,aztán úgy közlekedni Smiley
Persze amúgy mindent meg lehet szokni.
Valamin tuti változtattak.Főfékhenger vagy ilyesmi.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3321 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:00:34 »

Én értem, hogy nem felel meg. Iletve jobbat akár az ember.
Kérdés, hogy valóban szükség van-e rá. Érdemes-e rákölteni egy komolyabb fékrendszer árát.....ami nem kevés.
A gyárban a mérnökök biztos nem értenek hozzá. Majd utólag a vevő csinál rá féket..... wave
Ha nem lenne rá szükség, nem foglalkoznék vele 1 percet sem, és nem is költenék rá. Nembiztos, h komoly összeg kell ahhoz h jó legyen. Meg van elég összehasonlítási alapom ahhoz, h meg tudjam állapítani autószerelő végzettség nélkül is, h ez a fék xar.
Az általad javasolt vákumtémát fogom megnézetni először.

de nem fogok itt erről írogatni, meg lesz csinálva és kész.

Azért mert valaki mérnök és autógyárban dolgozik, nembiztos, h jó dolgokat csinál. A fordéknál is vannak ilyen mérnökök..
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 21:02:07 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3322 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:06:27 »

Ha nem lenne rá szükség, nem foglalkoznék vele 1 percet sem, és nem is költenék rá. Nembiztos, h komoly összeg kell ahhoz h jó legyen. Meg van elég összehasonlítási alapom ahhoz, h meg tudjam állapítani autószerelő végzettség nélkül is, h ez a fék xar.
Az általad javasolt vákumtémát fogom megnézetni először.

de nem fogok itt erről írogatni, meg lesz csinálva és kész.

Azért mert valaki mérnök és autógyárban dolgozik, nembiztos, h jó dolgokat csinál. A fordéknál is vannak ilyen mérnökök..

azért ha megvan a megoldás majd írd meg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3323 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:06:52 »

Ha nem lenne rá szükség, nem foglalkoznék vele 1 percet sem, és nem is költenék rá. Nembiztos, h komoly összeg kell ahhoz h jó legyen. Meg van elég összehasonlítási alapom ahhoz, h meg tudjam állapítani autószerelő végzettség nélkül is, h ez a fék xar.
Az általad javasolt vákumtémát fogom megnézetni először.

Azért mert valaki mérnök és autógyárban dolgozik, nembiztos, h jó dolgokat csinál. A fordéknál is vannak ilyen mérnökök..

Jó dolgokat csinálnak a mérnökök. De van egy költséghatár is.  Cool
Ha nem lenne megfelelő a fék, nem gyárthatnák/gyárthatták volna. Emellett természetesen lehet valaminek jobb féke is, de amivel kijön az megfelelő.

(pl. én mentem CL63 AMG-vel....nagyon megy, viszont annyira meg nem lassul....putri vas tárcsák vannak rajta...oda tényleg kellene a kerámia .... mégis lehagyták, tehát nincs egyensúlyban az két képessége ..... viszont a TurboS és az S8 kerámia fékei brutálisan fognak, pedig ott van súly is -S8- és lendület is -TurboS-)
Ezeknél nem kellett spórolni  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3324 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:07:14 »

Mondjuk amit próbáltam az 2.2TDCI volt,de bólintottam az üveget egyfolytában...Nem tudom mi lehet más rajta...


ööööö..semmi?  más a betét.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3325 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:18:50 »

Jó dolgokat csinálnak a mérnökök. De van egy költséghatár is.  Cool
Ha nem lenne megfelelő a fék, nem gyárthatnák/gyárthatták volna. Emellett természetesen lehet valaminek jobb féke is, de amivel kijön az megfelelő.

(pl. én mentem CL63 AMG-vel....nagyon megy, viszont annyira meg nem lassul....putri vas tárcsák vannak rajta...oda tényleg kellene a kerámia .... mégis lehagyták, tehát nincs egyensúlyban az két képessége ..... viszont a TurboS és az S8 kerámia fékei brutálisan fognak, pedig ott van súly is -S8- és lendület is -TurboS-)
Ezeknél nem kellett spórolni  vigyor3

ja...fél milla egy kevlár tárcsa rá kb.....múltkor pesti kiskancsó mellettem pakolta le a majd két millát a fékekre....hát nagyon agyaltam hogy ráverek kettőt és futás... eplus2
Szerelő sráccal össze is néztünk és egyből vágta ő is mit kéne tenni... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3326 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:25:41 »

ja...fél milla egy kevlár tárcsa rá kb.....múltkor pesti kiskancsó mellettem pakolta le a majd két millát a fékekre....hát nagyon agyaltam hogy ráverek kettőt és futás... eplus2
Szerelő sráccal össze is néztünk és egyből vágta ő is mit kéne tenni... eplus2

Keveset mondtál....
Az S8-ra 1.2M 1 db első és 300k a betét....a hátsó rész valamivel olcsóbb.  vigyor3
Még jó, hogy a tárcsa annyira nem kopik, így csak betétet cseréltem elől és hátul, amiből persze CSAK gyári van és nincs polcon  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3327 Dátum: 2013.05.01 szerda, 08:57:43 »

2 év alatt nem bírtam megszokni, de nem is akarom. Ennyire xar nem lehet 1 fék, itt valami nem jó. Betéteket biztos, h kicserélem más fajtára.

 tudom h a F2-n sokkal jobb, próbáltam párat.   De attól ez még nem lesz jó  smile


Lehet nem is f2-től változtattak,mert amit én próbáltam az 2004 évj. 2.2tdci és sokkal jobb a féke.Persze már cserélhették rajta.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3328 Dátum: 2013.05.01 szerda, 09:06:25 »

Lehet nem is f2-től változtattak,mert amit én próbáltam az 2004 évj. 2.2tdci és sokkal jobb a féke.Persze már cserélhették rajta.
Nekem fészlift előtti autóm van, benzines és én nem érzem túl erősnek a féket. Majdnem minden más autónál megfejelem a kormányt az első fékezésnél. Az én vezetési stílusomnak elegendő ez a fékhatás, bár igaz, hogy lehetne erősebb is.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3329 Dátum: 2013.05.01 szerda, 09:24:49 »

Ha nem lenne rá szükség, nem foglalkoznék vele 1 percet sem, és nem is költenék rá. Nembiztos, h komoly összeg kell ahhoz h jó legyen. Meg van elég összehasonlítási alapom ahhoz, h meg tudjam állapítani autószerelő végzettség nélkül is, h ez a fék xar.
Az általad javasolt vákumtémát fogom megnézetni először.

de nem fogok itt erről írogatni, meg lesz csinálva és kész.

Azért mert valaki mérnök és autógyárban dolgozik, nembiztos, h jó dolgokat csinál. A fordéknál is vannak ilyen mérnökök..

én is kíváncsi lennék a válaszra ha megvan mert én is megoldom akkor! köszi  worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3330 Dátum: 2013.05.01 szerda, 10:26:14 »

én is kíváncsi lennék a válaszra ha megvan mert én is megoldom akkor! köszi  worship worship
természetesen megírom mire jutottam.  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3331 Dátum: 2013.05.01 szerda, 10:58:29 »

Nekem fészlift előtti autóm van, benzines és én nem érzem túl erősnek a féket. Majdnem minden más autónál megfejelem a kormányt az első fékezésnél. Az én vezetési stílusomnak elegendő ez a fékhatás, bár igaz, hogy lehetne erősebb is.

Nekem a 2001-es, 4 ajtós TDCi-ben sem volt soha kevés a gyári fék.

Nem mondom, hogy az EBC Redstuff betétekkel az F2 nem jobb, sőt... Smiley De a régi sem volt soha kevés vagy gyenge. Nem lehet, hogy autója is válogatja?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3332 Dátum: 2013.05.01 szerda, 12:51:36 »

Ha nincs összehasonlítási alap, akkor jó ez is. Nekem pl akkor volt feltűnő, mikor Vik feleségének az MKI-es 1.6-osából visszaültem a sajátomba. Az első az volt, hogy hú de megy ez az MK1-hez képest, a másik, meg, hogy hú de nem akar megállni ugyanakkora pedál erőre.
Valóban gyengébbnek hat, főleg pl a renault-hoz képest, ahol köztudottan ablak kifejelős fék van. Hosszú távon ugyanakkor meg lehet szokni, és ehhez mérten adagolni a féket.
Naplózva
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #3333 Dátum: 2013.05.01 szerda, 22:25:28 »

Tisztelt hozzáértők!
Beragadt jobb hátsó kézifékkart (kombi) érdemes megpiszkálni, vagy csak a csere segít?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3334 Dátum: 2013.05.01 szerda, 22:29:55 »

Tisztelt hozzáértők!
Beragadt jobb hátsó kézifékkart (kombi) érdemes megpiszkálni, vagy csak a csere segít?

Először ki kell piszkálni, hogy el tudj menni egy bontott facelift utániért, amire kicseréled. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3335 Dátum: 2013.05.01 szerda, 22:34:20 »

Tisztelt hozzáértők!
Beragadt jobb hátsó kézifékkart (kombi) érdemes megpiszkálni, vagy csak a csere segít?
Van aki bőven locsolgatta WD40-nel és közben mozgatta a kart, de sajna csak elodázni lehet a problémát. AndyA klubtárs jól írta, a fészlift utániak már nem hajlamosak berohadni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3336 Dátum: 2013.05.01 szerda, 22:47:29 »

Van aki bőven locsolgatta WD40-nel és közben mozgatta a kart, de sajna csak elodázni lehet a problémát. AndyA klubtárs jól írta, a fészlift utániak már nem hajlamosak berohadni.

Nem facelifttel, hanem egy évvel utána volt a váltás 2004. 09.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3337 Dátum: 2013.05.01 szerda, 22:50:44 »

Nem facelifttel, hanem egy évvel utána volt a váltás 2004. 09.
Akkor rosszul tudtam, bocsesz! falbav
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3338 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 10:19:21 »

Nekem fészlift előtti autóm van, benzines és én nem érzem túl erősnek a féket. Majdnem minden más autónál megfejelem a kormányt az első fékezésnél. Az én vezetési stílusomnak elegendő ez a fékhatás, bár igaz, hogy lehetne erősebb is.

Ugyanezt mondom én is. Meg lehet állni persze, de nem az a hű de fog a fék érzés. Nyilván nem egy versenyautó, de mégis "nagy" autó.

Én egyébként abszolút nem vagyok elégedett az egész 3-as Mondeo fékrendszerével. Kezdve a kézifékes hülyeségtől a nagyon taposni kell, hogy megálljon-on át a nálam megen szinte mindig cincogó fékig.
Ezt a cincogást továbbra se értem amúgy.
Tök jó az egész az autó, viszont, hogy egy nagyon-nagyon fontos résszel, a fékkel állandóan van valami, hát az nem ok.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3339 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 12:22:35 »

Ugyanezt mondom én is. Meg lehet állni persze, de nem az a hű de fog a fék érzés. Nyilván nem egy versenyautó, de mégis "nagy" autó.

Én egyébként abszolút nem vagyok elégedett az egész 3-as Mondeo fékrendszerével. Kezdve a kézifékes hülyeségtől a nagyon taposni kell, hogy megálljon-on át a nálam megen szinte mindig cincogó fékig.
Ezt a cincogást továbbra se értem amúgy.
Tök jó az egész az autó, viszont, hogy egy nagyon-nagyon fontos résszel, a fékkel állandóan van valami, hát az nem ok.


Ne általánosíts. (nálam semmi olyasmi probléma sincs, amiket írsz)  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3340 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 12:27:02 »


Ne általánosíts. (nálam semmi olyasmi probléma sincs, amiket írsz)  wave
de a tiéd már faceliftes autó! worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3341 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 12:30:33 »

de a tiéd már faceliftes autó! worship

De csak 1-es  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3342 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 13:20:07 »

Ugyanezt mondom én is. Meg lehet állni persze, de nem az a hű de fog a fék érzés. Nyilván nem egy versenyautó, de mégis "nagy" autó.

Én egyébként abszolút nem vagyok elégedett az egész 3-as Mondeo fékrendszerével. Kezdve a kézifékes hülyeségtől a nagyon taposni kell, hogy megálljon-on át a nálam megen szinte mindig cincogó fékig.
Ezt a cincogást továbbra se értem amúgy.
Tök jó az egész az autó, viszont, hogy egy nagyon-nagyon fontos résszel, a fékkel állandóan van valami, hát az nem ok.
Nekem is "cincog".     bal hátsó féktárcsa üt+ az egyik csúszka a nyergen szorul. De úgy, h szét se lehet szedni.  van másik csak még nem cseréltem ki
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.02 csütörtök, 13:28:35 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3343 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 13:21:44 »


......nálam semmi olyasmi probléma sincs,...  wave
Még.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3344 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 13:24:37 »


Ne általánosíts. (nálam semmi olyasmi probléma sincs, amiket írsz)  wave

Nálam a jobb hátsó féknyereg is szorult. Szerintem az már büntetőjogi kategória volt, Ford még egy visszahívásra sem méltatta... falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3345 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 13:29:17 »

Lehet láma a kérdés.
De a Fl -es féknyerget gond nélkül betudom tenni a facelift előtti helyére?
Illetve a féknyeregbe illeszkedő betétek is megegyeznek a régivel?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3346 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 15:17:09 »

Lehet láma a kérdés.
De a Fl -es féknyerget gond nélkül betudom tenni a facelift előtti helyére?
Illetve a féknyeregbe illeszkedő betétek is megegyeznek a régivel?

Kompletten igen. Más a faceliftes tartója, ezért nem elég csak a nyereg.
A betét is más, de ebben nem vagyok 100% biztos.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3347 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 16:19:47 »


Ne általánosíts. (nálam semmi olyasmi probléma sincs, amiket írsz)  wave

Nem általánosítottam, csak mérges vagyok, mert akkor se jó, ha egy fékfelújítás után (tárcsák, betétek, fékcső, felújított hátsó féknyergek, igaz egy év eltelt), majd rosszabb a fék, mint előtte  falbav.
Fékhatásban változás nincs, fékpedált is ugyanolyan erővel kell nyomni, de ciceg a fék felújítás óta. Bár van kézifék.
Persze tudok okokat keresni, hogy miért nem jó, de egyrészt nem vagyok autószerelő, másrészt mégis egy 11 éves autó, azért nem lehet annyira bonyolult, mint egy mai jószág, nem gondoltam volna, hogy ennyi gond lesz a fékkel,  ha majd 100 ezret költök rá.

Az meg, hogy a Tied jó, örülök neki, bár ez az én fékemet nem teszi cincogás mentessé  vigyor3.

Na de hogy jót is írjak, lehet elkezdte az autóm termelni a benzint  nyes.
Tegnap XI. kerület - Agárd - XIII. kerület országúton és a pályák ingyenes szakaszain a megengedett sebesség + 10% kb.; 6,2 a fogyi úgy, hogy Pöstön dugó is volt a rakparton, addig 5,9 volt.
Nem is emlékszem mikor ivott ilyen keveset az autóm. Ebből mondjuk az látszik, hogy nem fog be a kézifék, mert a rázkódástól teljesen visszamennek a betétek.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.02 csütörtök, 16:21:53 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3348 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 18:34:42 »

Még.  eplus2


Köszi a biztatást.....  beka2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3349 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 18:39:11 »

Köszi a biztatást.....  beka2

2004 milyen hónap, ha lehet érdeklődni? Újfajta már a hátsó féknyereg?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.