Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:20:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3071848 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:14:13 »

Kiskanál mihez kellett? Ettél is közben? eplus2

Adagolni a festéket és az edzőt 3:1 arányban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:15:26 »

makettfestékkel festetted?  wow1

Nem. Kétkomponensű féknyeregfestékkel, 300 fokig hőálló stb.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.11 szombat, 22:19:14 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:16:42 »

Hogy én ezt mennyire feleslegesnek és szintén haszontalannak tartom.....  eplus2
Persze, ilyenkor szép. Aztán a fékportól rondább lesz, mintha nem lenne lefestve és úgy poros.  Wink

Azért festettem én feketére. Azon nem látszik a kosz, de legalább nem is rozsdál alatta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:17:02 »

... 300 fokig hőááló ....

AndyA
Tesztelted?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:18:45 »

...és ugye semmi haszna, előnye, értelme, szerepe  vigyor3
mondanál pár dolgot ami hasznos, van értelme, szerepe?  mert csak azt látom, h neked semmi se tetszik ami másnak igen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:19:36 »

Tesztelted?  eplus2

Még nem raktam a tábortűzbe a féknyergeket...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:24:15 »

5,5 évig dolgoztam ilyen területen, általában, nem egy konkrét kereskedésnek, így éppenséggel még összehasonlítási alapom is van.

Igen, van ilyen kereskedés is. De attól még amit írtam, fenntartom - egyszerűsített magyarázat, és csak .hu érvényes, de ez van. Még az is lehet, hogy Fordon kívül nem ez a helyzet, de azt nem tudom, olyat keveset ismerek.

AndyA
és annyira okos a 90%a, h ha beviszed hozzájuk az eladni való kocsidat átvizsgálásra,  lefikázzák a saját márkájukat hiába jó a kocsi. Ahelyett, h azt mondanák meg lehet venni, de jöjjenek vissza, mert ezt meg ezt ki kell cserélni és minden jó.   Menjenek csak csődbe nyugodtan.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:30:18 »

mondanál pár dolgot ami hasznos, van értelme, szerepe?  mert csak azt látom, h neked semmi se tetszik ami másnak igen

Ez máris más megközelítés, hogy "tetszik".  vigyor3
Azt hittem, hogy a gyakorlati haszna fontosabb, előre valóbb valaminek....de ha csak azt nézzük, hogy tetszik vs. nem tetszik....úgy persze, szép.
De ez már majdnem a "nem tudom már, hogy mire költsem a pénzem" kategória.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:31:34 »

Ez máris más megközelítés, hogy "tetszik".  vigyor3
Azt hittem, hogy a gyakorlati haszna fontosabb, előre valóbb valaminek....de ha csak azt nézzük, hogy tetszik vs. nem tetszik....úgy persze, szép.
De ez már majdnem a "nem tudom már, hogy mire költsem a pénzem" kategória.
 wave
Nem olvastad az előzményeket, miből lett a festék véve! Keress vissza! Gőztisztító vs hamerrite.....
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:32:43 »

5,5 évig dolgoztam ilyen területen, általában, nem egy konkrét kereskedésnek, így éppenséggel még összehasonlítási alapom is van.

Igen, van ilyen kereskedés is. De attól még amit írtam, fenntartom - egyszerűsített magyarázat, és csak .hu érvényes, de ez van. Még az is lehet, hogy Fordon kívül nem ez a helyzet, de azt nem tudom, olyat keveset ismerek.

AndyA
Nagyon sok területen, nagyon sok minden nem úgy működik .hu-n, mint máshol....ahol normálisan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:35:09 »

Nem olvastad az előzményeket, miből lett a festék véve! Keress vissza! Gőztisztító vs hamerrite.....

akkor meg sok időd van, na.....  beka3    Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2013.05.11 szombat, 22:55:00 »

De ez már majdnem a "nem tudom már, hogy mire költsem a pénzem" kategória.
 wave
van aki elissza, elkávézza, elcigizi, kártyázik, motort vesz+hozzá ruhát stb. van aki meg kocsira költ. nem bonyolult ez. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2013.05.11 szombat, 23:01:16 »

van aki elissza, elkávézza, elcigizi, kártyázik, motort vesz+hozzá ruhát stb. van aki meg kocsira költ. nem bonyolult ez. 

Nem egészen azonos kategória.
Amiket felsorolsz, azok élvezeti cikkek.....abban mi az élvezet, ha festékes a féknyereg?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2013.05.11 szombat, 23:09:44 »

Ja és a kavics és a kroki közé egy bakelit táblát szoktam rakni.  vigyor5

Bazz milyen faluban laksz ahol csak múrva van? nincs egy nyamvadt betonplatz?    mennyi idő alatt matekoztad össze?   eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2013.05.11 szombat, 23:39:47 »

Bazz milyen faluban laksz ahol csak múrva van? nincs egy nyamvadt betonplatz?    mennyi idő alatt matekoztad össze?   eplus2
Viszont ezen nem áll meg a víz ha esik az eső, vagy ha mosom az autót!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 10:46:54 »

Na kicseréltem ma az első fékbetéteket. A csúszkának valóban 19-es kulcs kell, viszont a féknyeregcsavar 12-es, ellentétben a már több helyen leírt 13-as kulccsal. No sebaj, volt 12-es kulcs is kéznél, ezzel nem volt gond. Írtam már tegnap, hogy csörög valami a jobb első féknél. Hát kiderült a bibi. Az egyik betét feszítő rugója adta meg magát, és ezért volt a csörgés. A régi betét Mintex volt. Most új betéttel nincs csörgés. Viszont az egyik féknyeregcsavar annyira makacs volt, hogy nem akarta magát megadni. Lesarkaltam rendesen a 12-es kulccsal. Pici csőfogóval tudtam csak megindítani a csavart miután WD40-et is küldtem rá. Kicsit megjárattam a gépet és erőteljeseket fékezgettem az autóval. Az normális, hogy a hátsó felni közepe kézmeleg, az első felnik közepe meg süt? Ez csak a fékpróba eredménye?
Én csak annyit akarok javasolni, hogy aki fékjavításhoz fog az ha lehet csillagkulcsot használjon, mert én a villással lesarkaltam a csavar fejét. Hátha csillagkulccsal kevésbé hajlamos a csavar feje engedni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 11:01:48 »

Hát érdekes ez a fék téma....énis cserélni akarok tárcsákat és betéteket és nyilván énis informálodtam mit érdemes venni...ez kb 3 megyében autószerelőket jelent, és az összes nagyobb kereskedőt...
Hát jelenleg már csak DELPHI és TRW között vacilálok...DELPHI lett téve az opelembe és abszolút megvagyok elégedve vele, totál olyan mint a gyári ami eddig volt..de semmivel nem rosszabb...
Gariról csak annyit hogy kereskedők kb annyit mondtak hogy ha sz@r akkor mi van....nem tudják,passz,stb...

Nekem Delphi tárcsa van fenn, voltak már nagyobb fékezéseim is és még mindíg nem ütnek. Szóval én meg vagyok vele elégedve.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 11:10:31 »

Nekem Delphi tárcsa van fenn, voltak már nagyobb fékezéseim is és még mindíg nem ütnek. Szóval én meg vagyok vele elégedve.

Nekem a Bremboval sincs bajom, pedig az autópályán beleszaladtam már egy-két rendesenn fékezésbe.

AndyA

P.s.: A mindig az mindig rövid "i"! Merthogy mind + ig.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 11:12:48 »

Nekem a Bremboval sincs bajom, pedig az autópályán beleszaladtam már egy-két rendesenn fékezésbe.

AndyA

P.s.: A mindig az mindig rövid "i"! Merthogy mind + ig.


A rendesen meg egy "n"   eplus2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 11:46:44 »

Én csak annyit akarok javasolni, hogy aki fékjavításhoz fog az ha lehet csillagkulcsot használjon, mert én a villással lesarkaltam a csavar fejét. Hátha csillagkulccsal kevésbé hajlamos a csavar feje engedni.

Még csak nem is az a a legjobb. A dugókulcsok nem a sarkoknál fogják meg a csavar fejét, mert a lapjaik ki vannak ívesítve (pl itt látszik), hanem beljebb, és ezzel sokkal több anyagnak kell elfolynia, hogy el tudjon forogni rajta.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:34:28 »

A rendesen meg egy "n"   eplus2

Az két "b" betű akart lenni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 22:54:14 »

Nekem Delphi tárcsa van fenn, voltak már nagyobb fékezéseim is és még mindíg nem ütnek. Szóval én meg vagyok vele elégedve.

Na király...Delphi mellett döntöttem végül énis... eljen
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 23:34:07 »

Nekem a Bremboval sincs bajom, pedig az autópályán beleszaladtam már egy-két rendesenn fékezésbe.

AndyA

P.s.: A mindig az mindig rövid "i"! Merthogy mind + ig.


Sima tele tárcsa?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 23:50:48 »

Sima tele tárcsa?

Ugyan... nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 23:55:54 »

Ugyan... nyes

AndyA

Na ugye, gondoltam....  nyes azért az már más kat.....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2013.05.14 kedd, 10:49:03 »

Na király...Delphi mellett döntöttem végül énis... eljen

A tárcsák Delphik, de a betétek valam Streamline vagy mi. Kicsivel puhább, mint a többi betét. Azért is döntöttem a Delphi mellett, mert nem volt veszélyes az ára sem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2013.05.14 kedd, 11:39:43 »

Na ugye, gondoltam....  nyes azért az már más kat.....

Normál esetben mindegy, a fékbetét számít igazán. Szélsőséges helyzetben számíthat kicsit, hogy fúrt a tárcsa - de úgy ritkán autózom. Smiley

Viszont jól néz ki! taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2013.05.14 kedd, 12:09:02 »

Normál esetben mindegy, a fékbetét számít igazán. Szélsőséges helyzetben számíthat kicsit, hogy fúrt a tárcsa - de úgy ritkán autózom. Smiley

Viszont jól néz ki! taps taps taps taps taps

AndyA

Most szereltem be a bal első  -volt- övedet.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2013.05.14 kedd, 13:12:08 »

Ugyan... nyes

AndyA

Hanem? Brembo nem is gyárt mondeohoz mart, fúrt tárcsát. Vagy igen? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2013.05.14 kedd, 13:39:31 »

Hanem? Brembo nem is gyárt mondeohoz mart, fúrt tárcsát. Vagy igen? vigyor3

A Brembo nem gyárt, valóban.

De minden tárcsa úgy születik, hogy nincs benne luk, és utána csinálják bele. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2013.05.14 kedd, 13:54:05 »

A Brembo nem gyárt, valóban.

De minden tárcsa úgy születik, hogy nincs benne luk, és utána csinálják bele. Smiley

AndyA

A tárcsák szűzen születnek?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2013.05.14 kedd, 14:09:19 »

A tárcsák szűzen születnek?  eplus2

Nem egészen. Itt nem felfúrni kell a meglévő lyukakat, hanem újat csinálni. Tudod, mint Tarzan. (...lenni erős, fúrni másik lyukat!) nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2013.05.14 kedd, 14:19:46 »

Nem egészen. Itt nem felfúrni kell a meglévő lyukakat, hanem újat csinálni. Tudod, mint Tarzan. (...lenni erős, fúrni másik lyukat!) nyes

AndyA
nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2013.05.14 kedd, 15:04:00 »

A Brembo nem gyárt, valóban.

De minden tárcsa úgy születik, hogy nincs benne luk, és utána csinálják bele. Smiley

AndyA

Azaz te fúrogatod ki...?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2013.05.14 kedd, 15:10:31 »

Azaz te fúrogatod ki...?

Persze.

Miért, szerinted mások máshol hogyan csinálják? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2013.05.14 kedd, 15:12:28 »

Persze.

Miért, szerinted mások máshol hogyan csinálják? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Azért én úgy gondolom a gyárban jobban tudják hogy hova kell fúrkálni a lukakat hogy ne gyengüljön el a tárcsa. Lehet nem így van, és nem lesz vele bajod soha. Úgy legyen. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:28:28 »

Tisztelt Fórumtársak!
A féktárcsák utolagos fúrattal való ellátásához, fűznék néhány gondolatot. Én nem furkálnám és nem fúratom a féktárcsáimat. A fáktárcsa öntése egy preciziós öntési folyamatot igényel, ahol a tervezés és a speciális öntés ellenére, kialakulhatnak feszültség gócok. A tárcsa utólagos fúrása vagy marása, megváltoztatja a tárcsa fékezés közbeni hőtérképét, és szerencsétlen esetben mechanikai sérüléshez vezethet. A másik a centirozás és a központosság kérdése. Ha már fúrunk, minden képp megfelelő gépen kell ezt eszközölni. Pl eszterga, de inkább maró gépen, ahol a körosztás és annak megfelelő méretezése, a fúratok elhelyzése a tárcsa fékező felületén, lét fontosságú. Ha ilyen speciális tárcsára vágyom, megveszem a gyárilag kialakitott fúrt, mart tárcsát, aminek a biztonságos működését a gyártó cég szavatolja. Nem feltétlen kell velem egyet érteni, és nem biztos, hogy igazam van. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.15 szerda, 06:02:42 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:52:51 »

Tisztelt Fórumtársak!
A féktárcsák utolagos fúrattal való ellátásához, fűznék néhány gondolatot. Én nem furkálnám és nem fúratom a féktárcsáimat. A fáktárcsa öntése egy preciziós öntési folyamatot igényel, ahol a tervezés és a speciális öntés ellenére, kialakulhatnak feszültség gócok. A tárcs utólagos fúrása vagy marása, megváltoztatja a tárcsa fékezés közbeni hőtérképét, és szerencsétlen esetben mechanikai sérüléshez vezethet. A másik a centirozás és a központosság kérdése. Ha már fúrunk, minden képp megfelelő gépen kell ezt eszközölni. Pl eszterga, de inkább maró gépen, ahol a körosztás és annak megfelelő méretezése, a fúratok elhelyzése a tárcsa fékező felületén, lét fontosságú. Ha ilyen speciális tárcsára vágyom, megveszem a gyárilag kialakitott fúrt, mart tárcsát, aminek a biztonságos működését a gyártó cég szavatolja. Nem feltétlen kell velem egyet érteni, és nem biztos, hogy igazam van. wave
Tisztelettel László! worship 

 worship
Mondjuk a gyárilag fúrt tárcsák is szeretnek komoly kínzás után a lyukaknál elrepedni (mivel azokat sem ilyenre öntik), de a kinézet miatt nagyon szeretik a gyártók (és a vásárlók).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:12:04 »

worship
Mondjuk a gyárilag fúrt tárcsák is szeretnek komoly kínzás után a lyukaknál elrepedni (mivel azokat sem ilyenre öntik), de a kinézet miatt nagyon szeretik a gyártók (és a vásárlók).
Persze, nem lyukasra öntik. Nem is lehetne.
De!
Öntés/marás után fúrják ki és utána kezelik a tárcsát.
Kezelt tárcsát már nem fúrkálunk.........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2013.05.15 szerda, 06:15:47 »

Persze, nem lyukasra öntik. Nem is lehetne.
De!
Öntés/marás után fúrják ki és utána kezelik a tárcsát.
Kezelt tárcsát már nem fúrkálunk.........
Tisztelt Fórumtárs!
Én is úgy értettem, hogy egy kész, kezelt, tárcsát már nem furkálunk! Baleset veszélyes. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2013.05.15 szerda, 11:40:16 »

Sziasztok!

Gondolom, ha lenne időm most visszaolvasni, akkor találnék infót arról, hogy milyen fékbetéteket érdemes venni, de nincsen...
Azt láttam a cromax oldalán, hogy különböznek az elsők és a hátsók?

Mit érdemes venni, ami ár/érték arányban megfelelő? Nem kellenek nekem versenyfékek, azért azt hozzáteszem Smiley

Előre is köszi Uraim!
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2013.05.15 szerda, 19:56:43 »

Sziasztok!

Gondolom, ha lenne időm most visszaolvasni, akkor találnék infót arról, hogy milyen fékbetéteket érdemes venni, de nincsen...
Azt láttam a cromax oldalán, hogy különböznek az elsők és a hátsók?

Mit érdemes venni, ami ár/érték arányban megfelelő? Nem kellenek nekem versenyfékek, azért azt hozzáteszem Smiley

Előre is köszi Uraim!

Az elsők és a hátsók valóban különböznek, szerintem olyat vegyél amelyik tengelyre kell. nyes

Viccet félretéve, sok kiváló márka van, de szerintem ár/érték arányban a Ferodo Premier elég jó, nekem az van, és meg vagyok vele elégedve.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2013.05.15 szerda, 22:37:17 »

Sziasztok!

Gondolom, ha lenne időm most visszaolvasni, akkor találnék infót arról, hogy milyen fékbetéteket érdemes venni, de nincsen...
Azt láttam a cromax oldalán, hogy különböznek az elsők és a hátsók?

Mit érdemes venni, ami ár/érték arányban megfelelő? Nem kellenek nekem versenyfékek, azért azt hozzáteszem Smiley

Előre is köszi Uraim!
Ha most vennék, akkor a TRW-t próbálnám ki.  nekem Ferodo Thermo nemtommik vannak, de nem teccenek..
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2013.05.17 péntek, 12:10:31 »

Miről ismerszik meg a facelift utáni (kombi) hátsó fék? Fent van rajta az a csavar (alább)? A betéteken van rögzítő lemez rutó bigyó?  Huh?

« Utoljára szerkesztve: 2013.05.17 péntek, 12:13:21 írta jaszkari » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2013.05.17 péntek, 12:27:02 »

Miről ismerszik meg a facelift utáni (kombi) hátsó fék? Fent van rajta az a csavar (alább)? A betéteken van rögzítő lemez rutó bigyó?  Huh?

http://kepfeltoltes.hu/130517/P0348531_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem faceliftnél, hanem 2004.09-2004.10-nél volt a váltás.

De amúgy igen, az a csavar nincs az újabb, nem berohadós fajtán, illetve az újabb betéteken nincsenek kis lemez rugó valamik.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2013.05.17 péntek, 14:19:32 »

Ha most vennék, akkor a TRW-t próbálnám ki.  nekem Ferodo Thermo nemtommik vannak, de nem teccenek..

Mi nem tetszik benne?

Lassan nekem is aktuális lesz a csere. kb 65-70K km van a brembo tárcsákban és textar betétekben, de a tárcsa mindjárt kuka lesz, a betét meg tök jó  falbav
Jól fog, nem üt, nem ráz, de ezek szerint kemény ez a betét a tárcsához, úgyhogy nemsokára jobb kézzel bal váll felett elhagyják az autót, és jó lenne valami olyan tárcsát találni, ami legalább 2 betétet kibír.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2013.05.17 péntek, 14:48:13 »

Mi nem tetszik benne?

Lassan nekem is aktuális lesz a csere. kb 65-70K km van a brembo tárcsákban és textar betétekben, de a tárcsa mindjárt kuka lesz, a betét meg tök jó  falbav
Jól fog, nem üt, nem ráz, de ezek szerint kemény ez a betét a tárcsához, úgyhogy nemsokára jobb kézzel bal váll felett elhagyják az autót, és jó lenne valami olyan tárcsát találni, ami legalább 2 betétet kibír.
a fekhatas. Meg h esős időben megszarabb. Este leírom puben mert itt majd megkarnak győzni h ez így jó  stb.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 08:57:57 »

Mi nem tetszik benne?

Lassan nekem is aktuális lesz a csere. kb 65-70K km van a brembo tárcsákban és textar betétekben, de a tárcsa mindjárt kuka lesz, a betét meg tök jó  falbav
Jól fog, nem üt, nem ráz, de ezek szerint kemény ez a betét a tárcsához, úgyhogy nemsokára jobb kézzel bal váll felett elhagyják az autót, és jó lenne valami olyan tárcsát találni, ami legalább 2 betétet kibír.
Tisztelt Fórumtárs!
Nagy valószinűséggel a fékbetéted kemény a tárcsa anyagához. A gyakorlat azt mutatja. A megfelelő szetteknél használattól függően, a tárcsa 120-150 ezer km ig használható és ez idő alatt, két garnitúra fékpofa csere esedékes. Ez a gyakorlat nálam is beigazolódott. wave
Tisztelettel Lásztló! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.19 vasárnap, 08:59:52 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 12:09:00 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nagy valószinűséggel a fékbetéted kemény a tárcsa anyagához. A gyakorlat azt mutatja. A megfelelő szetteknél használattól függően, a tárcsa 120-150 ezer km ig használható és ez idő alatt, két garnitúra fékpofa csere esedékes. Ez a gyakorlat nálam is beigazolódott. wave
Tisztelettel Lásztló! worship

Így van, így kellene lennie, de a fenti okokból sajnos ez most megy majd a kukába  szomoru1
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2013.05.22 szerda, 18:58:27 »

Nem faceliftnél, hanem 2004.09-2004.10-nél volt a váltás.

De amúgy igen, az a csavar nincs az újabb, nem berohadós fajtán, illetve az újabb betéteken nincsenek kis lemez rugó valamik.
Sziasztok,namost az a kérdésem (mivel én is a kézifék berohadós időszakomat élem falbav falbav) hogy ha ki akarom cserélni a nem berohadós fajtára akkor annak a felfogató konzoljának a csavarosztása megeggyezik e a berohadós fajtájéval huhhh  vigyor3 tehát gond nélkül át lehet e cserélni? Mert most van ugyan egy nem berohadós féknyergem amit nem lehet feltenni a berohadós helyére. Ugye érthető volt nyes nyes?
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.