Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 16:56:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2742296 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2013.05.22 szerda, 19:52:03 »

Tudja valaki miért nem fényes még mindig a hátsó féktárcsám?Olyan mintha nem fogna.(kézifék jó,nincs berohadva+új betétek szabályzott tárcsával)Kopott betétekkel is ugyanez volt.Ja és fékhatás az van hátul is.Bár nem tudom mennyi.. integet2
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2013.05.22 szerda, 20:03:18 »

Tudja valaki miért nem fényes még mindig a hátsó féktárcsám?Olyan mintha nem fogna.(kézifék jó,nincs berohadva+új betétek szabályzott tárcsával)Kopott betétekkel is ugyanez volt.Ja és fékhatás az van hátul is.Bár nem tudom mennyi.. integet2

Milyen a tárcsa?
Az nem baj, ha nem fényes, legalább nem üveges a felület...ami szintén nem jó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2013.05.22 szerda, 20:18:20 »

Sziasztok,namost az a kérdésem (mivel én is a kézifék berohadós időszakomat élem falbav falbav) hogy ha ki akarom cserélni a nem berohadós fajtára akkor annak a felfogató konzoljának a csavarosztása megeggyezik e a berohadós fajtájéval huhhh  vigyor3 tehát gond nélkül át lehet e cserélni? Mert most van ugyan egy nem berohadós féknyergem amit nem lehet feltenni a berohadós helyére. Ugye érthető volt nyes nyes?

Konzolt is cserélni kell. Meg fékbetétet.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2013.05.22 szerda, 20:22:40 »

Milyen a tárcsa?
Az nem baj, ha nem fényes, legalább nem üveges a felület...ami szintén nem jó.
A tárcsa szerintem gyári.Csak azért szabályoztattam,hátha jobb lesz.Alig pár tizedet szedtek le belőle,válla az meg semmi nem volt.Lehet a tárcsa anyaga miatt?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2013.05.22 szerda, 20:33:22 »

A tárcsa szerintem gyári.Csak azért szabályoztattam,hátha jobb lesz.Alig pár tizedet szedtek le belőle,válla az meg semmi nem volt.Lehet a tárcsa anyaga miatt?

A tárcsa felülete milyen? Ha matt, akkor még nem fékeztél eleget.
Szabályozás után ilyen, nem hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 09:49:15 »

Tudja valaki miért nem fényes még mindig a hátsó féktárcsám?Olyan mintha nem fogna.(kézifék jó,nincs berohadva+új betétek szabályzott tárcsával)Kopott betétekkel is ugyanez volt.Ja és fékhatás az van hátul is.Bár nem tudom mennyi.. integet2

Enyém se fényes annyira, mint az elsők. De jól működik. Bár azért taposni kell a féket eléggé (volt már korábban szó róla), nem olyan szélvédő lefejelés fajta.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 17:44:31 »

A tárcsa felülete milyen? Ha matt, akkor még nem fékeztél eleget.
Szabályozás után ilyen, nem hiba.
Igen matt.Vagy mintha a betét anyaga is kenődne rajta.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 19:44:12 »

Igen matt.Vagy mintha a betét anyaga is kenődne rajta.
Majd félig húzok neki kéziféket,aztán úgy furikázok.Ha jobb nincs. wave
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 19:58:50 »

Majd félig húzok neki kéziféket,aztán úgy furikázok.Ha jobb nincs. wave
Szét fog melegedni a hátsó kereked.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 20:36:04 »

Szét fog melegedni a hátsó kereked.

Majd lepisili, ha nagyon forró... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 21:07:44 »

Pár napja bekerült a red stuff betét, über brutál, ez amolyan igazi agykiszedős szemkihullós féket csinál nyes. Ajánlom mindenkinek! volt már textár szettem, jurid, ferodo.... de ez..  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 21:18:10 »

Pár napja bekerült a red stuff betét, über brutál, ez amolyan igazi agykiszedős szemkihullós féket csinál nyes. Ajánlom mindenkinek! volt már textár szettem, jurid, ferodo.... de ez..  smile

motoroknál is szeretjük, használjuk....pálya és közútra is jó  eljen
mármint az EBC-t....és a Black vagy Gold-ot
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.23 csütörtök, 21:21:50 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 21:38:53 »

motoroknál is szeretjük, használjuk....pálya és közútra is jó  eljen
mármint az EBC-t....és a Black vagy Gold-ot

Külön felragasztható rezgést, csikorgást elnyelő tapasz jár hozzá, igényes cucc. 
kedden ebédszünet, 14perc alatt dobtam be őket, egy parkolóba  idiota
http://imagerz.com/QE5HDUtvAwMBAlkZGQVR
http://imagerz.com/QE5HDUtvAwMBAlkZGAVR
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 21:58:01 »

Pár napja bekerült a red stuff betét, über brutál, ez amolyan igazi agykiszedős szemkihullós féket csinál nyes. Ajánlom mindenkinek! volt már textár szettem, jurid, ferodo.... de ez..  smile

Milyen lavinát indítottam el, ugye...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:00:02 »

Milyen lavinát indítottam el, ugye...? Smiley

AndyA

Voltál síelni?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:11:24 »

Milyen lavinát indítottam el, ugye...? Smiley

AndyA

 Wink
felkerült már az ST fék?
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.23 csütörtök, 22:13:01 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 23:05:37 »

Wink
felkerült már az ST fék?

Nem jött meg a Redstuff betét hozzá a múlt héten, holnap kapom csak meg. Nem lesz idő feltenni, pedig szerettem volna...

A fékeket azért viszem mutatóba. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2013.05.24 péntek, 10:58:10 »

Kopóban van az első fékbetétem belső fele. Már majdnem vason van.Érdekes, mert külső jól néz ki, van rajta még anyag. Tudom, h a belső jobban kopik a munkahenger miatt, de itt nekem kicsit nagy a diferencia.
A lényeg, MINTEX v TEXTAR betét? QH-t nem veszek az egy fhos, off autón 2 szettet is vissza kellett vinni belőle. Egyszer MINTEX-el is szívtam, úgy rémlik, csikorgott rendesen. Szóval mit ajánlatok?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:03:59 »

Kopóban van az első fékbetétem belső fele. Már majdnem vason van.Érdekes, mert külső jól néz ki, van rajta még anyag. Tudom, h a belső jobban kopik a munkahenger miatt, de itt nekem kicsit nagy a diferencia.
A lényeg, MINTEX v TEXTAR betét? QH-t nem veszek az egy fhos, off autón 2 szettet is vissza kellett vinni belőle. Egyszer MINTEX-el is szívtam, úgy rémlik, csikorgott rendesen. Szóval mit ajánlatok?

EBC Redstuff. taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:12:58 »

Kopóban van az első fékbetétem belső fele. Már majdnem vason van.Érdekes, mert külső jól néz ki, van rajta még anyag. Tudom, h a belső jobban kopik a munkahenger miatt, de itt nekem kicsit nagy a diferencia.
A lényeg, MINTEX v TEXTAR betét? QH-t nem veszek az egy fhos, off autón 2 szettet is vissza kellett vinni belőle. Egyszer MINTEX-el is szívtam, úgy rémlik, csikorgott rendesen. Szóval mit ajánlatok?

Nekünk mintex van elöl mindkettőben, nincs velük gond.

Félrekopás ügyében a féknyereg csúszkáit kéne megnézni, szépen csúszkálnak-e.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:57:34 »

Kopóban van az első fékbetétem belső fele. Már majdnem vason van.Érdekes, mert külső jól néz ki, van rajta még anyag. Tudom, h a belső jobban kopik a munkahenger miatt, de itt nekem kicsit nagy a diferencia.
A lényeg, MINTEX v TEXTAR betét? QH-t nem veszek az egy fhos, off autón 2 szettet is vissza kellett vinni belőle. Egyszer MINTEX-el is szívtam, úgy rémlik, csikorgott rendesen. Szóval mit ajánlatok?

csikorgás, a rossz rezgés elnyelés szokott lenni.... Textár jó, mintex kopósabb, de az is teljesen rendben van. Vagy ferodo performance. A legjobb a redstuff, 22900ft tudok itt Sopronba ha érdekel, posta is benne van............ félre kopás a bedöglő félben lévő csuszka hibája, felújító szett+ szilikon zsír, és olyan lesz mint az új smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2013.05.24 péntek, 13:04:15 »

csikorgás, a rossz rezgés elnyelés szokott lenni.... Textár jó, mintex kopósabb, de az is teljesen rendben van. Vagy ferodo performance. A legjobb a redstuff, 22900ft tudok itt Sopronba ha érdekel, posta is benne van............ félre kopás a bedöglő félben lévő csuszka hibája, felújító szett+ szilikon zsír, és olyan lesz mint az új smile

Ferodo DS betétet bele  eplus2

Egyébként az lehet, hogy egy gyártó ugyanazon vonalba tartozó fékbetétei különböző autókhoz más-más minőséget képviselnek? A mintex a mondeon teljesen jól működik, de pl offon nekem egy komolyabb kergetés után a mintex betétek anyaga elkezdett leválni a fém hátlapról. Vagy ez inkább fékrendszer-méretezésbeli különbség?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2013.05.24 péntek, 17:17:03 »

Pár napja bekerült a red stuff betét, über brutál, ez amolyan igazi agykiszedős szemkihullós féket csinál nyes. Ajánlom mindenkinek! volt már textár szettem, jurid, ferodo.... de ez..  smile
Tisztelt Fórumtárs!
Örülök, hogy ilyen klassz lett a féked. Volna egy költői kérdésem a témában. Mit szól a Redstuff  fék betétekhez a tárcsád. Arra is kiváncsi lennék valójában milyen márka a tárcsád, és hogyan milyen mértékben kopik az új betétekkel. Ez a betét garnitúra egy igen komoly profi termék, de ehhez valójában a hozzá tervezett és gyártott féktárcsa is kellene, mint ahogy AndyA is egyszerre cserélt tárcsát és fékbetéteket az előbb emlitett márkára. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2013.05.24 péntek, 18:54:40 »

Én autómon elől 4KN a fékerő padon...személyautónál..azaz 3,5t-ig 5KN a maximális fékhatás EFT-s mérésnél....egy BMW-t mértem 3,8KN volt az első tengelyen a fékhatás...akkor miért is rossz/gyenge a mondeon a fék?  Hozzáteszem lövésem nincs milyen tárcsa van a kocsimon(az van amivel vettem  2008-ban és van válla már rendesen,csere is lessz nemsokára) a betét az gyári én tettem bele 2 vagy 3 éve.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2013.05.24 péntek, 19:01:07 »

motoroknál is szeretjük, használjuk....pálya és közútra is jó  eljen
mármint az EBC-t....és a Black vagy Gold-ot

bizony ám most vettem én is a motorra igaz ott nem így vannak jelölve de a Redstuff-nak megfelelő színvonal sokkal komolyabb fékhatást hozott létre mint az addig bent lévő nissin(ami szintén nem kis márka fékügyben) de még a gyáritól is jóval hatékonyabb.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:52:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
Örülök, hogy ilyen klassz lett a féked. Volna egy költői kérdésem a témában. Mit szól a Redstuff  fék betétekhez a tárcsád. Arra is kiváncsi lennék valójában milyen márka a tárcsád, és hogyan milyen mértékben kopik az új betétekkel. Ez a betét garnitúra egy igen komoly profi termék, de ehhez valójában a hozzá tervezett és gyártott féktárcsa is kellene, mint ahogy AndyA is egyszerre cserélt tárcsát és fékbetéteket az előbb emlitett márkára. wave
Tisztelettel László! worship

CAR hpd széria, fúrt mart gyárilag. Új a tárcsa, 2hetet ment ferodo wagnerrel (kb2000km) A betétből lement 1.5mm  vigyor3 de a tárcsa nagyon kemény anyag, eddig bevált. Redstuff kb 700km futott a héten, a tapasztalat az vele hogy szépen kopik össze felé, és még mindig fékezésről fékezésre jobb lesz. Nem nyikorog, nem zörömböl  smile a tárcsán semmi rendelleneset nem látok. Alfa fórumon nagyon dicsérik, nem vetemedik, a futás teljesítménye pedig nagyon jó.... Amit még észre vettem, autómosás után a hátsó féktárcsán rögtön ott a rozsda (ATE) ezen pedig semmi  Smiley és árban pedig fele annyi mint az EBC. De ha nem válna be megírom. Még annyit hozzá tennék, tárcsa csere előtt kivettem a kerékagyból a tőcsavarokat, és fényesre csiszoltam  smile így teljes mértékben felfekszik.... ha elvetemedne az anyag hiba lesz wave
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2013.05.24 péntek, 23:55:05 »

csikorgás, a rossz rezgés elnyelés szokott lenni.... Textár jó, mintex kopósabb, de az is teljesen rendben van. Vagy ferodo performance. A legjobb a redstuff, 22900ft tudok itt Sopronba ha érdekel, posta is benne van............ félre kopás a bedöglő félben lévő csuszka hibája, felújító szett+ szilikon zsír, és olyan lesz mint az új smile

 worship

Felújító szettet hol és milyent, mennyiért? vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2013.05.25 szombat, 02:34:28 »

Külön felragasztható rezgést, csikorgást elnyelő tapasz jár hozzá, igényes cucc. 
kedden ebédszünet, 14perc alatt dobtam be őket, egy parkolóba  idiota
http://imagerz.com/QE5HDUtvAwMBAlkZGQVR
http://imagerz.com/QE5HDUtvAwMBAlkZGAVR
Hali! Látom megvetted a 2 db maradék CAR HPD tárcsát és ahogy olvasom, jó lett hozzá az EBC Redstuff betét, ahogy mondtam.  eljen
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2013.05.25 szombat, 07:06:36 »

CAR hpd széria, fúrt mart gyárilag. Új a tárcsa, 2hetet ment ferodo wagnerrel (kb2000km) A betétből lement 1.5mm  vigyor3 de a tárcsa nagyon kemény anyag, eddig bevált. Redstuff kb 700km futott a héten, a tapasztalat az vele hogy szépen kopik össze felé, és még mindig fékezésről fékezésre jobb lesz. Nem nyikorog, nem zörömböl  smile a tárcsán semmi rendelleneset nem látok. Alfa fórumon nagyon dicsérik, nem vetemedik, a futás teljesítménye pedig nagyon jó.... Amit még észre vettem, autómosás után a hátsó féktárcsán rögtön ott a rozsda (ATE) ezen pedig semmi  Smiley és árban pedig fele annyi mint az EBC. De ha nem válna be megírom. Még annyit hozzá tennék, tárcsa csere előtt kivettem a kerékagyból a tőcsavarokat, és fényesre csiszoltam  smile így teljes mértékben felfekszik.... ha elvetemedne az anyag hiba lesz wave
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon köszönöm a kimeritő választ. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2013.05.25 szombat, 10:05:05 »

worship
 

Felújító szettet hol és milyent, mennyiért? vigyor3

Itt vettem, ilyet, ennyiért, http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__16452/fek_mechanika_1__feknyereg_alkatreszek__feknyereg_javitokeszlet_1__elsotengely?gyakori=I

Hali! Látom megvetted a 2 db maradék CAR HPD tárcsát és ahogy olvasom, jó lett hozzá az EBC Redstuff betét, ahogy mondtam.  eljen

Azért utána utána olvastam még +ba  smile de eddig úgy néz ki igazad volt  wave

Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon köszönöm a kimeritő választ. eljen
Tisztelettel László! worship

Nm worship
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2013.05.25 szombat, 11:13:44 »

Örülök, hogy jó lett a féked, kivánom, hogy maradjon is ilyen sokáig. A Brembo nyergekbe, majd én is Redstuff-ot rakom bele. wave
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2013.05.25 szombat, 11:44:17 »

Örülök, hogy jó lett a féked, kivánom, hogy maradjon is ilyen sokáig. A Brembo nyergekbe, majd én is Redstuff-ot rakom bele. wave
Sziasztok!

Egyébként nagy munka egy ilyet véghez vinni.
Mert nekem is halldoklik a jobb első nyergem és gondoltam felújítom egy kicsit amíg nemlesz lecserélve?
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2013.05.25 szombat, 12:09:16 »

Sziasztok!

Egyébként nagy munka egy ilyet véghez vinni.
Mert nekem is halldoklik a jobb első nyergem és gondoltam felújítom egy kicsit amíg nemlesz lecserélve?
 worship
Szia! Nem tudom, hogy mennyire vagy müszaki beállítottságú, de szerintem nem nagy munka. wave
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2013.05.25 szombat, 12:50:26 »

Szia! Nem tudom, hogy mennyire vagy müszaki beállítottságú, de szerintem nem nagy munka. wave
Szeretek bütykörészni, csak szak tudásom nincs hozzá.
Amihez talátam idáig leírást azokat nagyjából meg tudtam csinálni, amire szükségem volt.
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2013.05.25 szombat, 13:54:41 »

Szeretek bütykörészni, csak szak tudásom nincs hozzá.
Amihez talátam idáig leírást azokat nagyjából meg tudtam csinálni, amire szükségem volt.

A dugattyú tömítését és porvédőjét is cserélni akarod, vagy csak a csúszkákat akarod rendbe hozni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2013.05.25 szombat, 21:12:18 »

Szeretek bütykörészni, csak szak tudásom nincs hozzá.
Amihez talátam idáig leírást azokat nagyjából meg tudtam csinálni, amire szükségem volt.

FordWikiben van cikk a házi fékfelújításról.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2013.05.28 kedd, 00:50:13 »

A dugattyú tömítését és porvédőjét is cserélni akarod, vagy csak a csúszkákat akarod rendbe hozni?
Szerelő azt mondta, hogy csak a csúszkák szorulnak, de akkor már a porvédőt is cserélném.
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2013.05.28 kedd, 07:12:02 »

Szerelő azt mondta, hogy csak a csúszkák szorulnak, de akkor már a porvédőt is cserélném.

Innen kezdődik:

http://fordwiki.co.uk/index.php?title=Brake_Caliper_Rebuild_Guide_%28Mondeo_Mk2_-_Part_1_of_3%29

Az ne zavarjon, hogy MK2. Másképp néz ki, de ugyanaz van az MK3 fékjében is, és ugyanúgy kell összerakni is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2013.05.28 kedd, 10:15:03 »

Szerelő azt mondta, hogy csak a csúszkák szorulnak, de akkor már a porvédőt is cserélném.

Szerintem akkor felesleges a dugattyúval vesződni. Főleg, hogy a csúszkákkal (keréklazítástól meghúzásig) egy oldalon megvagy max 20 perc alatt, ha meg mindent cserélni akarsz, azzal egy darabig el lehet szórakozni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2013.05.28 kedd, 10:27:24 »

Szerintem akkor felesleges a dugattyúval vesződni. Főleg, hogy a csúszkákkal (keréklazítástól meghúzásig) egy oldalon megvagy max 20 perc alatt, ha meg mindent cserélni akarsz, azzal egy darabig el lehet szórakozni.

Ha viszont nekiáll, érdemes kicsit széjjelebb szedni, megpucolni, lefesteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:41:52 »

Ha viszont nekiáll, érdemes kicsit széjjelebb szedni, megpucolni, lefesteni.

AndyA

THX!
Legalább ismerkedem vele kicsit...
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2013.05.29 szerda, 08:40:20 »

THX!
Legalább ismerkedem vele kicsit...

Csinálj pár képet szétszedés közben, hogy összefelé se érjen meglepetés. Smiley

Utána drótkefe, esetleg homokfúvás (óvattal!), és szépen lefesteni a kedvenc színedre (kék? taps).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2013.05.29 szerda, 09:26:09 »

Hi All!!

Kérdés:
Olyan problémám van, hogy a hátsó féknyerget cseréltem kb egy éve, felújított nyereg került be.
Akkor a nyikorgást a silány minőségű fékbetétek okozták ( LPR-t ne vegyetek). Elöl LPR betét és tárcsa hátul gyári tárcsa és LPR betét.
Ezek a betétek le lettek cserélve elöl hátul Textár betétek kerültek bele. Egy ideig yool működtek ( rövid távokat teszek meg naponta (kb 10km+város), aztán eljött a tavasz kézifék beragadt( állítólag bowden csere lesz). Hogy ha yobban igénybe vannak véve a fékek akkor a jobb hátsó és csak a  jobb hátsó felnin érzem, hogy izomból meleg, és hallani is nyikorgást....
Mi csinálhatja ezt? A kézifék ki van kötve. A nyergek felújított nyergek, és már meg is lettek járatva a csúszkák a szerelő azt mondta amikor elvittem hogy nyikorog.
Akkor lett kikötve a kézifék is és megjáratva a csúszka... Elhoztam és nyikorgás megint van.. :S Hátul tárcsát még nem cseréltem de úgy fest nem vállas és nem kell még cserélni..
5leteket szívesen fogadok;)
Thx
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2013.05.29 szerda, 10:14:04 »

Hi All!!

Kérdés:
Olyan problémám van, hogy a hátsó féknyerget cseréltem kb egy éve, felújított nyereg került be.
Akkor a nyikorgást a silány minőségű fékbetétek okozták ( LPR-t ne vegyetek). Elöl LPR betét és tárcsa hátul gyári tárcsa és LPR betét.
Ezek a betétek le lettek cserélve elöl hátul Textár betétek kerültek bele. Egy ideig yool működtek ( rövid távokat teszek meg naponta (kb 10km+város), aztán eljött a tavasz kézifék beragadt( állítólag bowden csere lesz). Hogy ha yobban igénybe vannak véve a fékek akkor a jobb hátsó és csak a  jobb hátsó felnin érzem, hogy izomból meleg, és hallani is nyikorgást....
Mi csinálhatja ezt? A kézifék ki van kötve. A nyergek felújított nyergek, és már meg is lettek járatva a csúszkák a szerelő azt mondta amikor elvittem hogy nyikorog.
Akkor lett kikötve a kézifék is és megjáratva a csúszka... Elhoztam és nyikorgás megint van.. :S Hátul tárcsát még nem cseréltem de úgy fest nem vállas és nem kell még cserélni..
5leteket szívesen fogadok;)
Thx

Úgy tűnik, hogy a féknyereg felújítás nem oldja meg évekre senkinek a beragadó kézifék problémát falbav. (Akárki akármit mond, elcseszett egy fékrendszer és kész.)

Ha kikötötted a kéziféket és/vagy teljesen visszatolod a kézifék kis karját akár bekötött kézifékkel is, akkor nem kellene melegedni a keréknek és nem kellene fogni a betéteknek. Ha mégis, akkor nem mennek vissza teljesen a betétek. Ki kellene szedni őket és kipucolni a helyüket, illetve a csúszkákat ellenőrizni megint.

Egyébként pontosan milyen Mondeod van?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2013.05.29 szerda, 11:12:13 »

Úgy tűnik, hogy a féknyereg felújítás nem oldja meg évekre senkinek a beragadó kézifék problémát falbav. (Akárki akármit mond, elcseszett egy fékrendszer és kész.)

Ha kikötötted a kéziféket és/vagy teljesen visszatolod a kézifék kis karját akár bekötött kézifékkel is, akkor nem kellene melegedni a keréknek és nem kellene fogni a betéteknek. Ha mégis, akkor nem mennek vissza teljesen a betétek. Ki kellene szedni őket és kipucolni a helyüket, illetve a csúszkákat ellenőrizni megint.

Egyébként pontosan milyen Mondeod van?

2002 sedan 130 Le. TDci, Hát én már nem tudom, de nagyon idegesít, hogy ha meg vannak járatva a csúszkák és kenve, és felújító szettel le lettek cserélve a kopó alkatrészek, akkor mi a francért nem megy vissza a betét.. :S és csak a jobb hátsó féknél jelentkezik ez :S vagy ez teljesen random... és örüljek, hogy csak az egyik oldalon jött ki a probléma???
A kézifék teljesen ki van kötve igen...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2013.05.29 szerda, 11:19:27 »

2002 sedan 130 Le. TDci, Hát én már nem tudom, de nagyon idegesít, hogy ha meg vannak járatva a csúszkák és kenve, és felújító szettel le lettek cserélve a kopó alkatrészek, akkor mi a francért nem megy vissza a betét.. :S és csak a jobb hátsó féknél jelentkezik ez :S vagy ez teljesen random... és örüljek, hogy csak az egyik oldalon jött ki a probléma???
A kézifék teljesen ki van kötve igen...

A felújított féknyereg pontosan mit takar?
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2013.05.29 szerda, 11:34:04 »

2002 sedan 130 Le. TDci, Hát én már nem tudom, de nagyon idegesít, hogy ha meg vannak járatva a csúszkák és kenve, és felújító szettel le lettek cserélve a kopó alkatrészek, akkor mi a francért nem megy vissza a betét.. :S és csak a jobb hátsó féknél jelentkezik ez :S vagy ez teljesen random... és örüljek, hogy csak az egyik oldalon jött ki a probléma???
A kézifék teljesen ki van kötve igen...

Ha ki van kötve a kézifék akkor tényleg nem kellene fogni a féknek.

Engem is iszonyatosan idegesít, hogy az egy éve felújított hátsó nyergek nem az igaziak.
Bár én még adok nekik egy esélyt, mert nálam lehet, hogy csak a betétek nem mennek vissza rögtön (rázkódástól igen), ez pedig a csúszkák miatt lehet.

Tpmportal: igaz nem tőlem kérdezted, de nálam a felújítás teljes felújítást takar. Darabokra szedés, homokfújás, festés, tömítések cseréje. Itt a fórumon ajánlott srác csinálta. Remélem, hogy a csúszkák szorulnak és nem megen a kézfék kis karja a nyergen.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2013.05.29 szerda, 11:44:54 »

Ha ki van kötve a kézifék akkor tényleg nem kellene fogni a féknek.

Engem is iszonyatosan idegesít, hogy az egy éve felújított hátsó nyergek nem az igaziak.
Bár én még adok nekik egy esélyt, mert nálam lehet, hogy csak a betétek nem mennek vissza rögtön (rázkódástól igen), ez pedig a csúszkák miatt lehet.

Tpmportal: igaz nem tőlem kérdezted, de nálam a felújítás teljes felújítást takar. Darabokra szedés, homokfújás, festés, tömítések cseréje. Itt a fórumon ajánlott srác csinálta. Remélem, hogy a csúszkák szorulnak és nem megen a kézfék kis karja a nyergen.


Nekem két szettet felújított (egyik mostanában, másik másfél éve), eddig még nincs gond velük, de tervezem egy 2004.10. utáni szett beszerzését, hogy legyen tartalék, ha az egyik úgy dönt, hogy megint berohad. Ott voltam mellette, amikor csinálta, mutatta, hogy hol a gond, és sajnos ami gyárilag el van b@szva, azt nem lehet felújítással megjavítani, csak elodázni, hogy megint előjöjjön shakehead
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2013.05.29 szerda, 11:55:27 »

Nekem két szettet felújított (egyik mostanában, másik másfél éve), eddig még nincs gond velük, de tervezem egy 2004.10. utáni szett beszerzését, hogy legyen tartalék, ha az egyik úgy dönt, hogy megint berohad. Ott voltam mellette, amikor csinálta, mutatta, hogy hol a gond, és sajnos ami gyárilag el van b@szva, azt nem lehet felújítással megjavítani, csak elodázni, hogy megint előjöjjön shakehead
Hy!
És hmennyiért lehet beszerezni ilyen 2004.10. utánit?(ez gondolom már az ami nem áll be mint a gerely).... és honnan?? Cheesy Mit tudsz ajánlani??Wink
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2013.05.29 szerda, 12:00:56 »

Nekem két szettet felújított (egyik mostanában, másik másfél éve), eddig még nincs gond velük, de tervezem egy 2004.10. utáni szett beszerzését, hogy legyen tartalék, ha az egyik úgy dönt, hogy megint berohad. Ott voltam mellette, amikor csinálta, mutatta, hogy hol a gond, és sajnos ami gyárilag el van b@szva, azt nem lehet felújítással megjavítani, csak elodázni, hogy megint előjöjjön shakehead

Elhiszem, viszont akkor miért bírja évekig? Az enyém kb. 10 évig rendben volt, de egyik télen nem használtuk a kéziféket és utána jött elő a probléma.

De úgy látom én is, hogy egy új változatra való csere lesz a megoldás.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.