Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:19:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3068793 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 23:41:41 »

Ok, ez akkor jó hír, hogy lehet középre állítani?

Ids-sel biztosan. Hogy a mostani kütyükön kívül még mivel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 23:58:53 »

Ids-sel biztosan. Hogy a mostani kütyükön kívül még mivel...

Bocs, Ids?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2013.10.29 kedd, 00:35:21 »

Nem egy nagy történet, szerzel egy puffertartályt, pl amit én beraktam fócvágen gyári tökéletes erre a célra....
vákmszivattyú és a fék között ami megy le cső a szelepekhez azt megvágod és egy T-vel berakod a puffert oda...ennyi.


Sziasztok.

Valakinek nincs véletlenül fényképe egy puffer tartályról.  Hogy néz ki egy ilyen?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2013.10.29 kedd, 08:11:24 »


Sziasztok.

Valakinek nincs véletlenül fényképe egy puffer tartályról.  Hogy néz ki egy ilyen?

Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy henger vagy gömb kialakítású fém tartály egy vagy két kivezetéssel. A Google-ba beütöd, fék vákuum tartályok és egy csomó fotót is találsz róla. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2013.10.29 kedd, 09:03:15 »

.....vagy műanyag tartály
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2013.10.29 kedd, 10:58:03 »

Ez az ABS jeladó... nem ESP.
Az ESP-nek más érzékelői vannak. Az egyik a már említett kormányszög-jeladó.
falbav falbav falbav vazz.érdekel,de annyira nem,hogy utánanézz! csak mondod,és mondod,és mondod.....

http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg804024#msg804024
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2013.10.29 kedd, 14:37:27 »

.....vagy műanyag tartály
Tisztelt Fórumtárs!
Jogos a két pont. A tartály műanyagban is létezik. Lásd Toyota Celica. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2013.10.29 kedd, 15:15:12 »

....Ford, VW.....MB.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2013.10.29 kedd, 17:57:13 »


Sziasztok.

Valakinek nincs véletlenül fényképe egy puffer tartályról.  Hogy néz ki egy ilyen?


http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-B6-00-06-1-9-TDi-VACUUM-RESERVOIR-TANK-BALL-054129808-A3-A8-PASSAT-GOLF-/281164999960
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2013.10.29 kedd, 20:10:42 »



Köszönöm a képet.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2013.10.29 kedd, 20:18:47 »

Sziasztok.


Jól gondolom?  A  vákuum puffer tartály arra jó,hogy állandóbb vagy  erősebb vákuum lesz a fékrendszerben?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2013.10.29 kedd, 20:23:15 »

Sziasztok.


Jól gondolom?  A  vákuum puffer tartály arra jó,hogy állandóbb vagy  erősebb vákuum lesz a fékrendszerben?
nem.sem nagyobb,sem erősebb.

csak állandó.nem lesz ingadozás,ha több fogyasztó használná 1xrre a vákumrendszert.egr,turbó,fék,szelepek
a vákumod nem tud több lenni -0,9bar -nál.ez olyan mint egy akkumlátor.tárol,és visszaad a rendszerbe,ha használod..
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2013.10.29 kedd, 20:39:24 »

nem.sem nagyobb,sem erősebb.

csak állandó.nem lesz ingadozás,ha több fogyasztó használná 1xrre a vákumrendszert.egr,turbó,fék,szelepek
a vákumod nem tud több lenni -0,9bar -nál.ez olyan mint egy akkumlátor.tárol,és visszaad a rendszerbe,ha használod..

Köszi.



Milyen méretű vákuumcsövet és T elágazót kell vennem a hosszabbításhoz?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2013.10.29 kedd, 21:00:40 »

Köszi.



Milyen méretű vákuumcsövet és T elágazót kell vennem a hosszabbításhoz?
minél vékonyabb a vakum rendszer,annál hamarabb épül fel a maximális vakum.
6-os.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2013.10.29 kedd, 21:12:46 »

falbav falbav falbav vazz.érdekel,de annyira nem,hogy utánanézz! csak mondod,és mondod,és mondod.....

http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg804024#msg804024

Wazzz ezt írod...
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg803204#msg803204

A torque nem látja az esp hibakódját.
Megnéztük a forscan-nel.Igen. Cxxxx-es hibakódja van(már nem emlékszem).Az egyik érzékelője szakadásban van.Valszeg szétcsúszott egy csati a keréknél.


A keréknél milyen jeladó van még az ABS-én kívül? Ezt a linket te adtad, ezt néztem meg.
Mondod, mondod - rosszul.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2013.10.29 kedd, 21:15:47 »

minél vékonyabb a vakum rendszer,annál hamarabb épül fel a maximális vakum.
6-os.


Köszi.  Egy ilyen puffertartályra ha T elosztóval rákötöm a VGT turbót és a fék szervót az jó? Vagy csak a féket érdemes?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2013.10.29 kedd, 23:02:48 »

Wazzz ezt írod...
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg803204#msg803204

A torque nem látja az esp hibakódját.
Megnéztük a forscan-nel.Igen. Cxxxx-es hibakódja van(már nem emlékszem).Az egyik érzékelője szakadásban van.Valszeg szétcsúszott egy csati a keréknél.


A keréknél milyen jeladó van még az ABS-én kívül? Ezt a linket te adtad, ezt néztem meg.
Mondod, mondod - rosszul.

Csak higgadtan, ahogy azt Continental-os ismerőstől megtudtam, az ESP kb az összes létező szenzort használja, kormány, abs, meg a két perdület.
Próbálkozom a Forscan beüzemelésével, és akkor meglesz talán a hiba oka is, csak valamiért a laptopom nincs beszélő viszonyban a bluetooth-os bizgentyűvel (ELM 327)


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2013.10.29 kedd, 23:30:16 »

Csak higgadtan, ahogy azt Continental-os ismerőstől megtudtam, az ESP kb az összes létező szenzort használja, kormány, abs, meg a két perdület.
Próbálkozom a Forscan beüzemelésével, és akkor meglesz talán a hiba oka is, csak valamiért a laptopom nincs beszélő viszonyban a bluetooth-os bizgentyűvel (ELM 327)

Igen, használja. Két csoportba osztjuk az érzékelőket. Az egyik csak az abs-hez kell, ez nagyjából a kerékben lévő jeladók, és egy-két másik, ez most nem fontos.
Ha ezek mennek tönkre, abs hiba (is) lesz, annak a jelzője fog világítani, de persze az esp sem fog működni.
A másik az esp, ami szintén használja ezeket, csak pluszban a gyorsulásszenzorokat, a perdületet, kormányszögjeladót és így tovább.
Az ESP akkor fog hibát jelezni, ha ezek közül az egyik nem műxik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2013.10.30 szerda, 07:34:45 »

Csak higgadtan, ahogy azt Continental-os ismerőstől megtudtam, az ESP kb az összes létező szenzort használja, kormány, abs, meg a két perdület.
Próbálkozom a Forscan beüzemelésével, és akkor meglesz talán a hiba oka is, csak valamiért a laptopom nincs beszélő viszonyban a bluetooth-os bizgentyűvel (ELM 327)



Egy perdület érzékelő van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2013.10.30 szerda, 08:01:10 »

Wazzz ezt írod...
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg803204#msg803204

A torque nem látja az esp hibakódját.
Megnéztük a forscan-nel.Igen. Cxxxx-es hibakódja van(már nem emlékszem).Az egyik érzékelője szakadásban van.Valszeg szétcsúszott egy csati a keréknél.


A keréknél milyen jeladó van még az ABS-én kívül? Ezt a linket te adtad, ezt néztem meg.
Mondod, mondod - rosszul.
"valszeg".....
majd később egészen pontosan meglett a történetben,hogy mi volt a bajság,de téged ez már nem érdekelt-a második link.csak simán belekötsz szokás szerint.
A lényeg,hogy bemondásra nem tudod megállapítani,hogy mi a baj az ESP vel,de rendes hibakódolvasással ott van a pontos hiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2013.10.30 szerda, 08:02:07 »


Köszi.  Egy ilyen puffertartályra ha T elosztóval rákötöm a VGT turbót és a fék szervót az jó? Vagy csak a féket érdemes?
inkább a féket szerintem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2013.10.30 szerda, 11:28:19 »

Sziasztok!

Örömmel jelenthetem, hogy sikerült beüzemelni a Forscan-t, jó kis cucc, és megvan a hibakód is!


===DTC C1278===
Code: C1278 - This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position

Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module

Diagnostic Trouble Code details

The SAS signal is implausible.

This DTC may be caused by :

There is a signal correlation fault between the SAS and the YRS during driving.

Signal out of range

Sensor Signal Fault

A fault has been detected during sensor calibration

This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position

Check the SAS using the functional test in guided or toolbox on the WDS.

Set the steering wheel in the straight ahead position. It should read 15 degrees within the straight ahead position.

No Initialization After Ignition ON

Misalignment of the steering system.

insecurely mounted sensor

Excessive wear in the steering system.

===END DTC C1278===


A kérdés már csak az, hogy mit lehet ezzel kezdeni?
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.30 szerda, 11:32:13 írta Exhodus » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:09:42 »

Sziasztok!

Örömmel jelenthetem, hogy sikerült beüzemelni a Forscan-t, jó kis cucc, és megvan a hibakód is!


A kérdés már csak az, hogy mit lehet ezzel kezdeni?
a kormány szögeltérése nagyob  15fokkal az egyeneshez képest.

Irány a szakszervíz,és bekell állíttatni a kormány egyenesbe,amikor a szögeltérés nula,illetve fordítva.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.30 szerda, 12:13:40 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:12:37 »

Az egyik a már említett kormányszög-jeladó.

és látod, igazad lett.erre mondják,hogy vastyúk is talál szeget. Wink

és látod,hogy nekem is igazam lett,mert a forscannel a hibakód azonnal megvan,és nem kell találgatni!
Pláne,ha ég az ESP visszajelzője. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:17:36 »

Sziasztok!

Örömmel jelenthetem, hogy sikerült beüzemelni a Forscan-t, jó kis cucc, és megvan a hibakód is!


===DTC C1278===
Code: C1278 - This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position

Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module

Diagnostic Trouble Code details

The SAS signal is implausible.

This DTC may be caused by :

There is a signal correlation fault between the SAS and the YRS during driving.

Signal out of range

Sensor Signal Fault

A fault has been detected during sensor calibration

This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position

Check the SAS using the functional test in guided or toolbox on the WDS.

Set the steering wheel in the straight ahead position. It should read 15 degrees within the straight ahead position.

No Initialization After Ignition ON

Misalignment of the steering system.

insecurely mounted sensor

Excessive wear in the steering system.

===END DTC C1278===


A kérdés már csak az, hogy mit lehet ezzel kezdeni?


A nagy csere-bere után állítottak valahol futóművet?
A kormányod középen áll, mikor egyenesen mész?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:23:03 »


A nagy csere-bere után állítottak valahol futóművet?
A kormányod középen áll, mikor egyenesen mész?
állhat középen a kormány,ha a jeladó nem nullán van.....15fokos eltérés mutat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:32:08 »

állhat középen a kormány,ha a jeladó nem nullán van.....15fokos eltérés mutat.

Ebben az esetben nem úgy állították be a futóművet, hogy előtte rögzítették a kormányközepet.

Ezt próbálom kideríteni a kérdésekkel.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:33:50 »

Ebben az esetben nem úgy állították be a futóművet, hogy előtte rögzítették a kormányközepet.

Ezt próbálom kideríteni a kérdésekkel.......
én értem... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:47:03 »

Hát igen, a kormány utána házilag lett beállítva, nem rendesen műszeresen és emlékszem, hogy odébb lett téve a kormánykerék a tengelyén, hogy középen álljon, szóval igen, a kormány középen áll, de attól még a szenzor simán lehet 15 fokban elforgatva...
Akkor ha elviszem beállítatni az első futóművet az megoldja a problémát, ha jól értem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:48:49 »

Hát igen, a kormány utána házilag lett beállítva, nem rendesen műszeresen és emlékszem, hogy odébb lett téve a kormánykerék a tengelyén, hogy középen álljon, szóval igen, a kormány középen áll, de attól még a szenzor simán lehet 15 fokban elforgatva...
Akkor ha elviszem beállítatni az első futóművet az megoldja a problémát, ha jól értem?

Nem. Az ESP-t kell újrakalibráltatni, hogy a mostani kormány-középállást vegye 0-nak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:50:49 »

Hát igen, a kormány utána házilag lett beállítva, nem rendesen műszeresen és emlékszem, hogy odébb lett téve a kormánykerék a tengelyén, hogy középen álljon, szóval igen, a kormány középen áll, de attól még a szenzor simán lehet 15 fokban elforgatva...
Akkor ha elviszem beállítatni az első futóművet az megoldja a problémát, ha jól értem?
nem.a futóműved ha jó,és a kormány is egyenesen áll,akkor szoftveresen kell beállítani a 0át.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:51:15 »

Hát igen, a kormány utána házilag lett beállítva, nem rendesen műszeresen és emlékszem, hogy odébb lett téve a kormánykerék a tengelyén, hogy középen álljon, szóval igen, a kormány középen áll, de attól még a szenzor simán lehet 15 fokban elforgatva...
Akkor ha elviszem beállítatni az első futóművet az megoldja a problémát, ha jól értem?

Na ilyet nem szabad ESP-s autóban!  A legnagyobb kontárság..........  falbav

A szenzort nem kell kalibrálni, hidd el. A kormányt kell visszarakni a helyére és utána NORMÁLIS helyen beállítatni a futóművet, ahol tudják hogyan kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:52:54 »

Nem. Az ESP-t kell újrakalibráltatni, hogy a mostani kormány-középállást vegye 0-nak.

AndyA

Az ESP-s autóban a kormány CSAK egy pozícióban lehet feltéve a tengelyre. (a legtöbb gyártó hülyebiztosra csinálja és van egy dupla ricni, hogy ne lehessen félrerakni)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:54:17 »

Na, látom van itt bőven eltérő vélemény.............. mindenki azt csinál, amit akar.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2013.10.30 szerda, 14:06:01 »

Az ESP-s autóban a kormány CSAK egy pozícióban lehet feltéve a tengelyre. (a legtöbb gyártó hülyebiztosra csinálja és van egy dupla ricni, hogy ne lehessen félrerakni)

Egyébként pont ott voltam a kormány állítgatásnál, itt egy sima hatlap fej volt a kormánymű tengelyének a végén, futálta haverom, hogy miért csak ilyen nagy léptékben lehet állítani a dolgot, de nem volt semmi ami megakadályozta volna hogy egyel odébb tegye vissza.
Naplózva
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2013.10.30 szerda, 18:10:00 »

Mindenesetre, a kontárkodás már megvolt. Most csak szeretném minél kevesebb véráldozattal újra üzembe helyezni az ESP-t, ez az érzékelő újra állítás járható út? ha igen, hogyan?
Vagy szét kell szedni a kormányt, megpróbálni visszatenni az eredeti helyére, majd elvinni az autót futóművet állíttatni?

Köszii!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:11:11 »

és látod, igazad lett.erre mondják,hogy vastyúk is talál szeget. Wink

és látod,hogy nekem is igazam lett,mert a forscannel a hibakód azonnal megvan,és nem kell találgatni!
Pláne,ha ég az ESP visszajelzője. wave

Tudod mi a vicces? Nem örülök neki (mármint hogy igazam lett).
Egyrészt, tudom szerinted mi jár annak, akinek igaza van  vigyor3 másrészt...
Nem megvitattuk, hanem... mindenki - bár burkoltan - lehü.zte a másikat, és amannak biztos nem lehet igaza.
Találgattunk... tuti tippje egyikünknek se lehetett... érted. Na mind1, ez van.
A lényeg az, hogy nem túl nagy ügy ezt megoldani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:11:53 »

A szenzort nem kell kalibrálni, hidd el. A kormányt kell visszarakni a helyére és utána NORMÁLIS helyen beállítatni a futóművet, ahol tudják hogyan kell.

Ez a nehezebb...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:18:18 »

Tudod mi a vicces? Nem örülök neki (mármint hogy igazam lett).
Egyrészt, tudom szerinted mi jár annak, akinek igaza van  vigyor3 másrészt...
Nem megvitattuk, hanem... mindenki - bár burkoltan - lehü.zte a másikat, és amannak biztos nem lehet igaza.
Találgattunk... tuti tippje egyikünknek se lehetett... érted. Na mind1, ez van.
A lényeg az, hogy nem túl nagy ügy ezt megoldani.
nem.
azt,hogy igazad lett,őszintén írtam.de tök véletlenül.
nekem tippem egyáltalán nem volt.annyit mondtam,hogy diag nélkül csak levegőbe puffogtatás.és igazam lett? hát persze.meglett aza  fránya hibakód?meglett!Forscan látta?Látta!
Hol itt a probléma?és mi jár annak,akinek igaza  van? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:26:49 »

Mindenesetre, a kontárkodás már megvolt. Most csak szeretném minél kevesebb véráldozattal újra üzembe helyezni az ESP-t, ez az érzékelő újra állítás járható út? ha igen, hogyan?
Vagy szét kell szedni a kormányt, megpróbálni visszatenni az eredeti helyére, majd elvinni az autót futóművet állíttatni?

Köszii!

Hali!Ha más pozicióban tettétek vissza a kormányt akkor az nagy eltérés lehetett a középálláshoz képest.Kb nem is lehet ilyet csinálni csak ha nem érdekel mi lesz majd(és hát lett is)Vidd el egy normális futóműveshez aki beállítja rendesen a középállást és a futóművet is és biztos a szögelfordulás érzékelő is megtalálja a helyes irányt.Úgy olvastam nem volt karambolos a kocsid futóműve, akkor miért fogadtad el a kormányelfordulást?Remélem senkit sem hülyéztem le!! wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:35:11 »

nem.
azt,hogy igazad lett,őszintén írtam.

Elhiszem...

Válasz
de tök véletlenül.

Na, ebben nem értünk egyet.

Válasz
nekem tippem egyáltalán nem volt.annyit mondtam,hogy diag nélkül csak levegőbe puffogtatás.és igazam lett? hát persze.meglett aza  fránya hibakód?meglett!Forscan látta?Látta!
Hol itt a probléma?és mi jár annak,akinek igaza  van? vigyor3

Neked mindenképpen jár  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:38:13 »

Hali!Ha más pozicióban tettétek vissza a kormányt akkor az nagy eltérés lehetett a középálláshoz képest.Kb nem is lehet ilyet csinálni csak ha nem érdekel mi lesz majd(és hát lett is)Vidd el egy normális futóműveshez aki beállítja rendesen a középállást és a futóművet is és biztos a szögelfordulás érzékelő is megtalálja a helyes irányt.Úgy olvastam nem volt karambolos a kocsid futóműve, akkor miért fogadtad el a kormányelfordulást?Remélem senkit sem hülyéztem le!! wave

Kormánymű felújításon esett át az autó, ehhez meg ki lett szerelve az egész hóbelebanc, így történt, hogy nem egyenesen lett visszarakva.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:44:31 »

Elhiszem...

Na, ebben nem értünk egyet.

Neked mindenképpen jár  vigyor3

Koccintsatok már egyet, azt jólvan  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:50:30 »

Kormánymű felújításon esett át az autó, ehhez meg ki lett szerelve az egész hóbelebanc, így történt, hogy nem egyenesen lett visszarakva.
Mi volt a baja, hogy fel kellet újítani? Hol csinálták a felújítást, és mennyiért? Ki be szereléssel vagy anélkül?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:51:45 »

Kormánymű felújításon esett át az autó, ehhez meg ki lett szerelve az egész hóbelebanc, így történt, hogy nem egyenesen lett visszarakva.


Akkor mindent vissza lehet szerelni a megfelelő állapotba.Vigyázz még a légzsák átvezető szalagra ha a szétszedés és újra összerakás mellett döntesz.Kormányművet nem kell kiszerelni újra. wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:12:46 »

Na remélem nem rondítok bele az alakuló békébe, ugyanis most beszéltem autószerelő haverral, és eléggé lelombozott. Én kis naiv azt hittem, hogy a kormány el lett forgatva és úgy lett beszerelve, vissza kell forgatni aztán jóidő. Hát most fel lettem homályosítva, hogy ez kurvára nem ilyen egyszerű, mert ahogy GSR is mondta, ez a cucc csak egyféleképpen megy be a helyére és a hiba a felújításkor történt, azaz a rendes javításához nem csak ki kell szedni a kormányművet, de szét is. Ami időben és anyagilag is horror.
Szóval, így aztán extrém mód kíváncsi lennék Angel által emlegetett szoftveres szenzor állításra, hogyan lehetséges? (lehetőleg úgy elmagyarázva mint egy 10 évesnek, mert nem vagyok képben Smiley )

Ha ez nem megy, vagy nem lehetséges, haver másik ötlete az volt, hogy visszatekerni a kormányt addig, hogy 0 fokban álljon, majd a tolórudak állítgatásával egyenesbe hozni a kerekeket, ez persze azt eredményezné, hogy a fogasléc nem pont középen állna egyenes haladásnál, ez okozhat bármi problémát? (15 fokos eltérésről beszélünk, szóval kanyarodni azért lehetne vele Cheesy )
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:17:15 »

Na remélem nem rondítok bele az alakuló békébe, ugyanis most beszéltem autószerelő haverral, és eléggé lelombozott. Én kis naiv azt hittem, hogy a kormány el lett forgatva és úgy lett beszerelve, vissza kell forgatni aztán jóidő. Hát most fel lettem homályosítva, hogy ez kurvára nem ilyen egyszerű, mert ahogy GSR is mondta, ez a cucc csak egyféleképpen megy be a helyére és a hiba a felújításkor történt, azaz a rendes javításához nem csak ki kell szedni a kormányművet, de szét is. Ami időben és anyagilag is horror.
Szóval, így aztán extrém mód kíváncsi lennék Angel által emlegetett szoftveres szenzor állításra, hogyan lehetséges? (lehetőleg úgy elmagyarázva mint egy 10 évesnek, mert nem vagyok képben Smiley )

Ha ez nem megy, vagy nem lehetséges, haver másik ötlete az volt, hogy visszatekerni a kormányt addig, hogy 0 fokban álljon, majd a tolórudak állítgatásával egyenesbe hozni a kerekeket, ez persze azt eredményezné, hogy a fogasléc nem pont középen állna egyenes haladásnál, ez okozhat bármi problémát? (15 fokos eltérésről beszélünk, szóval kanyarodni azért lehetne vele Cheesy )


Szépen sorban derülnek ki a "disznóságok" falbav
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:19:10 »

Na remélem nem rondítok bele az alakuló békébe, ugyanis most beszéltem autószerelő haverral, és eléggé lelombozott. Én kis naiv azt hittem, hogy a kormány el lett forgatva és úgy lett beszerelve, vissza kell forgatni aztán jóidő. Hát most fel lettem homályosítva, hogy ez kurvára nem ilyen egyszerű, mert ahogy GSR is mondta, ez a cucc csak egyféleképpen megy be a helyére és a hiba a felújításkor történt, azaz a rendes javításához nem csak ki kell szedni a kormányművet, de szét is. Ami időben és anyagilag is horror.
Szóval, így aztán extrém mód kíváncsi lennék Angel által emlegetett szoftveres szenzor állításra, hogyan lehetséges? (lehetőleg úgy elmagyarázva mint egy 10 évesnek, mert nem vagyok képben Smiley )

Ha ez nem megy, vagy nem lehetséges, haver másik ötlete az volt, hogy visszatekerni a kormányt addig, hogy 0 fokban álljon, majd a tolórudak állítgatásával egyenesbe hozni a kerekeket, ez persze azt eredményezné, hogy a fogasléc nem pont középen állna egyenes haladásnál, ez okozhat bármi problémát? (15 fokos eltérésről beszélünk, szóval kanyarodni azért lehetne vele Cheesy )
ez már meghaladja azt,amit itt átlehet adni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:20:20 »

Elhiszem...

Na, ebben nem értünk egyet.

Neked mindenképpen jár  vigyor3
nekem jó,ha neked jó.én tudok alkalmazkodni... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:41:44 »

Na remélem nem rondítok bele az alakuló békébe, ugyanis most beszéltem autószerelő haverral, és eléggé lelombozott. Én kis naiv azt hittem, hogy a kormány el lett forgatva és úgy lett beszerelve, vissza kell forgatni aztán jóidő. Hát most fel lettem homályosítva, hogy ez kurvára nem ilyen egyszerű, mert ahogy GSR is mondta, ez a cucc csak egyféleképpen megy be a helyére és a hiba a felújításkor történt, azaz a rendes javításához nem csak ki kell szedni a kormányművet, de szét is. Ami időben és anyagilag is horror.
Szóval, így aztán extrém mód kíváncsi lennék Angel által emlegetett szoftveres szenzor állításra, hogyan lehetséges? (lehetőleg úgy elmagyarázva mint egy 10 évesnek, mert nem vagyok képben Smiley )

Ha ez nem megy, vagy nem lehetséges, haver másik ötlete az volt, hogy visszatekerni a kormányt addig, hogy 0 fokban álljon, majd a tolórudak állítgatásával egyenesbe hozni a kerekeket, ez persze azt eredményezné, hogy a fogasléc nem pont középen állna egyenes haladásnál, ez okozhat bármi problémát? (15 fokos eltérésről beszélünk, szóval kanyarodni azért lehetne vele Cheesy )

Szerintem vidd el végre egy olyan helyre az autót, ahol értenek is hozzá és tudják, hogy mit csinálnak (pl.: Vik fórumtárs - Lágymányosi hidnál lévő Ford szerviz). A szenzort szerintem csak gyári IDS-el lehet programozni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.30 szerda, 22:03:06 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.