Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
86
87
88
89
90
91
92
[
93
]
94
95
96
97
98
99
100
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3075132 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4600 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 22:40:36 »
Csonkálvány, tartóvas... tudtam, hogy nem fogom eltalálni pontosan a megnevezést
Köszönöm szépen a gyors válaszokat
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
joxer
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4601 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 22:44:20 »
Idézetet írta: szbela - 2014.02.20 csütörtök, 22:40:36
Csonkálvány, tartóvas... tudtam, hogy nem fogom eltalálni pontosan a megnevezést
Köszönöm szépen a gyors válaszokat
A bontósok tudni fogják rögtön, hogy miről van szó. Viszont azért kérdezz rá külön, mert volt, aki nem kapta meg azt a biszbaszt, és emiatt nem tudta feltenni az új féknyerget.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4602 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 14:47:23 »
Hiho!
Tegnap melóba menet, vagyis amikor odaértem(~20km) és kiszálltam az autóból kegyetlen fékszag fogadott
. Ez most a soron következő féknyereg cserét vetíti előre? Hazafelé semmi gond nem volt, igaz menet közben is megrángattam párszor a kéziféket de se felni nem volt meleg se fékszag nem volt.
Mit kell még cserélni a féknyereggel ha az a gond? Kézifék kötél és betétek?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4603 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 15:02:23 »
Idézetet írta: Guen - 2014.02.24 hétfő, 14:47:23
Hiho!
Tegnap melóba menet, vagyis amikor odaértem(~20km) és kiszálltam az autóból kegyetlen fékszag fogadott
. Ez most a soron következő féknyereg cserét vetíti előre? Hazafelé semmi gond nem volt, igaz menet közben is megrángattam párszor a kéziféket de se felni nem volt meleg se fékszag nem volt.
Mit kell még cserélni a féknyereggel ha az a gond? Kézifék kötél és betétek?
Válaszd ketté a dolgot! Tudd meg, hogy a kötél állt-e be, vagy a nyereggel van-e a gond.
Akaszd ki a kézifék kötelet a nyeregnél és nézd meg, hogy mozog-e a kötél, illetve a féknyergen lévő kar. Tapasztalat: mind a kettő be tud állni! A kötél gyakrabban és azt mondják a gyári tovább bírja. Kötelet már 2 x cseréltem a 9 év alatt nyerget meg egy felújítás, majd csere utángyártottra a jobb hátsónál.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.24 hétfő, 15:03:56 írta V.Tamás
»
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4604 Dátum:
2014.02.25 kedd, 20:00:50 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.02.24 hétfő, 15:02:23
Válaszd ketté a dolgot! Tudd meg, hogy a kötél állt-e be, vagy a nyereggel van-e a gond.
Akaszd ki a kézifék kötelet a nyeregnél és nézd meg, hogy mozog-e a kötél, illetve a féknyergen lévő kar. Tapasztalat: mind a kettő be tud állni! A kötél gyakrabban és azt mondják a gyári tovább bírja. Kötelet már 2 x cseréltem a 9 év alatt nyerget meg egy felújítás, majd csere utángyártottra a jobb hátsónál.
köszi! hnap ha minden jól megy nekiugrunk a hibafeltárásnak
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4605 Dátum:
2014.02.25 kedd, 22:01:02 »
Sziasztok. Megjöttek a bontott hátsó féknyergek, stb... Én egy 2005-ös bontott autóból rendeltem. Viszont igy első ránézésre ugyan olyanok mint az enyém, ami 2000 es évjárat. Még a régi fékbetét is talál bele
. Azt hiszem becsaptak
. Igazából látszólag van valami külömbség a kettő közt? Illevte kellene legyen, mármint a 2000-es és a 2005-ös évjárat közt?
Ez z autó lenne az :
http://mercador.ro/oferta/dezmembrez-ford-mondeo-2-0-tdci-6-trepte-an-2005-ID1jtlw.html#e12cd66fae
Ez Oláh nyelven van, de ez nem zavarjon jobban titeket, mint engem
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.25 kedd, 22:03:33 írta szbela
»
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4606 Dátum:
2014.02.25 kedd, 22:11:27 »
Idézetet írta: szbela - 2014.02.25 kedd, 22:01:02
Sziasztok. Megjöttek a bontott hátsó féknyergek, stb... Én egy 2005-ös bontott autóból rendeltem. Viszont igy első ránézésre ugyan olyanok mint az enyém, ami 2000 es évjárat. Még a régi fékbetét is talál bele
. Azt hiszem becsaptak
. Igazából látszólag van valami külömbség a kettő közt? Illevte kellene legyen, mármint a 2000-es és a 2005-ös évjárat közt?
Ez z autó lenne az :
http://mercador.ro/oferta/dezmembrez-ford-mondeo-2-0-tdci-6-trepte-an-2005-ID1jtlw.html#e12cd66fae
Ez Oláh nyelven van, de ez nem zavarjon jobban titeket, mint engem
Nem lehetne egyforma, és a betét sem passzos az FL utáni hátsó nyeregbe az előttiből. Ott valami probléma van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4607 Dátum:
2014.02.26 szerda, 11:29:43 »
Idézetet írta: szbela - 2014.02.25 kedd, 22:01:02
Sziasztok. Megjöttek a bontott hátsó féknyergek, stb... Én egy 2005-ös bontott autóból rendeltem. Viszont igy első ránézésre ugyan olyanok mint az enyém, ami 2000 es évjárat. Még a régi fékbetét is talál bele
. Azt hiszem becsaptak
. Igazából látszólag van valami külömbség a kettő közt? Illevte kellene legyen, mármint a 2000-es és a 2005-ös évjárat közt?
Ez z autó lenne az :
http://mercador.ro/oferta/dezmembrez-ford-mondeo-2-0-tdci-6-trepte-an-2005-ID1jtlw.html#e12cd66fae
Ez Oláh nyelven van, de ez nem zavarjon jobban titeket, mint engem
lehet 2005-ben forgalomba helyezett, de 2004 szeptembere előtt gyártott. és akkor bizony régi még a nyereg...
vagy sajnos átvágás esete forog fenn.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4608 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 14:46:49 »
EBC Brakes Kedvezmény:
http://mondeo.hu/index.php?page=175
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4609 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 15:02:08 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.27 csütörtök, 14:46:49
EBC Brakes Kedvezmény:
http://mondeo.hu/index.php?page=175
A Fékmester még így is olcsóbb 1-2 százassal, kedvezmény nélkül (legalábbis amit amit én néztem).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4610 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 15:14:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.27 csütörtök, 15:02:08
A Fékmester még így is olcsóbb 1-2 százassal, kedvezmény nélkül (legalábbis amit amit én néztem).
AndyA
Az EBC speciális fékeket forgalmaz, a 10% irány, fölé fog menni, ha valaki nem csak egy pár betét rendel, hanem pl. tárcsákat is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4611 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 15:17:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.02.27 csütörtök, 15:14:32
Az EBC speciális fékeket forgalmaz, a 10% irány, fölé fog menni, ha valaki nem csak egy pár betét rendel, hanem pl. tárcsákat is.
Andy úgy értette, hogy fékmesternél vásárolható, szintén EBC termék, amit nézett. Több termék vásárlása esetén, nagyobb kedvezményről írt a cikkben.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4612 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 15:17:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.27 csütörtök, 15:17:08
Andy úgy értette, hogy fékmesternél vásárolható, szintén EBC termék, amit nézett. Több termék vásárlása esetén, nagyobb kedvezményről írt a cikkben.
nem erre gondolt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4613 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 19:01:09 »
Tisztelt Fórumtársak!
Az EBC fékbetétekkel kapcsolatban. a
www.fekmester.hu
kedvezmény nélkül is olcsóbb. Elképzelhető egy nagyobb tétel esetén, mint például egy EBC Greensuff betét garnitúra és hozzá tárcsák, külön + kedvezményt jelent. Megjegyzem én a fékmestertől vásároltam anno, EBC Greenstuff betét garnitúrát és maximálisan elégedett voltam minden tekintetben a céggel. Szállítás, szaktanácsadás stb...stb.
Rá kéne kérdeznie egy adminnak, ad-e a fékmester külön kedvezményt a klubtagoknak?
Egy emailt vagy telefont megérne.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.27 csütörtök, 19:04:42 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4614 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 20:54:05 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.02.27 csütörtök, 15:14:32
Az EBC speciális fékeket forgalmaz, a 10% irány, fölé fog menni, ha valaki nem csak egy pár betét rendel, hanem pl. tárcsákat is.
De nekem csak 1 készlet hátsó betét kellene...
Az meg, ha csak 2-300 Ft-tal is, de a Fékmestertől olcsóbb, bármiféle kedvezmény nélkül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4615 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 21:27:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.27 csütörtök, 20:54:05
De nekem csak 1 készlet hátsó betét kellene...
Az meg, ha csak 2-300 Ft-tal is, de a Fékmestertől olcsóbb, bármiféle kedvezmény nélkül.
AndyA
Erre kellene felhívni az úriember figyelmét.
Dentcraft árul csak hátsót, ha jól emlékszem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4616 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 21:28:35 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.27 csütörtök, 21:27:46
Erre kellene felhívni az úriember figyelmét.
Dentcraft árul csak hátsót, ha jól emlékszem.
Mit?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4617 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 21:31:22 »
Idézetet írta: Homo Sapiens - 2014.02.27 csütörtök, 21:28:35
Mit?
Megen lemaradtá'. Fékbetétet.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4618 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 12:35:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.25 kedd, 22:11:27
Nem lehetne egyforma, és a betét sem passzos az FL utáni hátsó nyeregbe az előttiből. Ott valami probléma van.
AndyA
Az FL utáni betét az milyen formájú?
Nekem is 2004/9 havi az autóm és nekem is volt valami kavar a hátsó betétekkel.
Amit alvázszám alapján kaptam betét az nem volt jó a vasba. Ki kellett cseréltetnem a kereskedővel a betétet.
Ha látnám a betét formáját akkor tudnám milyen van az autómban... köszi
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4619 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 12:38:24 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.02 vasárnap, 12:35:49
Az FL utáni betét az milyen formájú?
Nekem is 2004/9 havi az autóm és nekem is volt valami kavar a hátsó betétekkel.
Amit alvázszám alapján kaptam betét az nem volt jó a vasba. Ki kellett cseréltetnem a kereskedővel a betétet.
Ha látnám a betét formáját akkor tudnám milyen van az autómban... köszi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4620 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 12:40:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.25 kedd, 22:11:27
Nem lehetne egyforma, és a betét sem passzos az FL utáni hátsó nyeregbe az előttiből. Ott valami probléma van.
AndyA
Később volt a váltás, mint a FL. Sajnos........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4621 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 12:40:14 »
A régebbiből, akkor nincs újabb?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4622 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 12:44:46 »
Idézetet írta: Doki Tomi - 2014.03.02 vasárnap, 12:40:14
A régebbiből, akkor nincs újabb?
De van újabb régebbi régebbi újabbnál.
Vásárlási időpont függő a dolog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4623 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 13:26:21 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.02 vasárnap, 12:38:24
[img width=792 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130922/h_ts__f_kbet_tek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Köszi GSR
Baxa meg nekem még a régebbi van
Azt hittem h, nekem a nem berohadós fajta....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.02 vasárnap, 13:51:14 írta AndyA
»
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4624 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 13:32:21 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.02 vasárnap, 13:26:21
Köszi GSR
Baxa meg nekem még a régebbi van
Azt hittem h, nekem a nem berohadós fajta....
Sajnos nekem is........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
berohadós k.annya
«
Új hozzászólás #4625 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 23:42:10 »
Ha már 2004/9 előtti hátsó nyergeknél tartunk: van valahol leírás a berohadás megszűntetéséről vagy inkább csere 2004/9 utáni nyeregre?
(ma sikerült úgy letudnom kb 6km-t (4km autópálya), hogy a jobb hátulján fogott a kézifék. Parkolás után egyből éreztem a büdöset, de csak később lett egyértelmű, hogy a kocsi alól jön. Múlt júniusban kapott a gép új kézifék bowdeneket Vikéknél, tehát bowden probléma nem valószínű. Már korábban is feltűnt, hogy nem egyből old a kézifék - a kar az alsó részen "lötyögött", ami indulás után elmúlt - de most úgy is maradt végig
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: berohadós k.annya
«
Új hozzászólás #4626 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 00:02:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.02 vasárnap, 23:42:10
Ha már 2004/9 előtti hátsó nyergeknél tartunk: van valahol leírás a berohadás megszűntetéséről vagy inkább csere 2004/9 utáni nyeregre?
(ma sikerült úgy letudnom kb 6km-t (4km autópálya), hogy a jobb hátulján fogott a kézifék. Parkolás után egyből éreztem a büdöset, de csak később lett egyértelmű, hogy a kocsi alól jön. Múlt júniusban kapott a gép új kézifék bowdeneket Vikéknél, tehát bowden probléma nem valószínű. Már korábban is feltűnt, hogy nem egyből old a kézifék - a kar az alsó részen "lötyögött", ami indulás után elmúlt - de most úgy is maradt végig
)
Elég egyszerű orvosolni a problémát. Azt a kart, amire a kötél van akasztva, ki kell csavarni, és a tengelyét alaposan kitisztítani, zsírozni. Lehet én is megcsinálom, akkor majd lövök pár képet róla.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4627 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 07:05:31 »
A kezdeti fázisban.
Ha nagyon oda van, akkor jobban szét kell szedni. Ehhez kell már alkatrész.....
Aztán, hogy mennyi ideig marad jó......rejtély.
Megnyugtatóbb a csere. Szerintem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4628 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 08:11:46 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.03 hétfő, 07:05:31
A kezdeti fázisban.
Ha nagyon oda van, akkor jobban szét kell szedni. Ehhez kell már alkatrész.....
Aztán, hogy mennyi ideig marad jó......rejtély.
Megnyugtatóbb a csere. Szerintem.
Ez a fékes móka nagyon gáz. Már többször volt téma, de fele ilyenért illik visszahívni az autót!!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4629 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 08:30:31 »
Tisztelt Fórumtársak!
A FL előtti hátsó fékproblémára, már mint a beragadásra. Ha valaki hajlandó nekem küldeni egy számára szükségtelen beragadt hátsó szerkezetet, akkor én vállalom ennek a problémának a górcső alá vételét. Teljesen szétszedem és igyekszem kideríteni mi okozza valójában ezt a beragadást. Eddig mindenki beszélt róla, de senki nem lépett az ügyben. Egy két vállalkozó szellemű egyén, meg javítja jó pénzért. Én hajlandó vagyok a tapasztalataimat mindenkivel megosztani, hogy lehetőség szerint ne okozzon ez a továbbiakban problémát. Az én fék nyergeim a FL utáni változat. Ha valaki hajlandó a köz érdekében feláldozni egy használt eldobandó hátsó fékszerkezetet, annak várom privátban a jelentkezését.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4630 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 09:52:03 »
Idézetet írta: Doki Tomi - 2014.03.03 hétfő, 08:11:46
Ez a fékes móka nagyon gáz. Már többször volt téma, de fele ilyenért illik visszahívni az autót!!
Ha az örvénylapátok miatt nem csináltak visszahívást, (pedig az egyet jelent a motorcserével, ha benéz), akkor nehogy már egy ilyen "apróság" miatt hívják vissza őket. A rosszul hajtogatott, rohadó belsejű ajtók már említést sem érdemelnek. Szóval fíl dő diffrensz
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4631 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 11:39:16 »
Idézetet írta: László - 2014.03.03 hétfő, 08:30:31
Tisztelt Fórumtársak!
A FL előtti hátsó fékproblémára, már mint a beragadásra. Ha valaki hajlandó nekem küldeni egy számára szükségtelen beragadt hátsó szerkezetet, akkor én vállalom ennek a problémának a górcső alá vételét. Teljesen szétszedem és igyekszem kideríteni mi okozza valójában ezt a beragadást. Eddig mindenki beszélt róla, de senki nem lépett az ügyben. Egy két vállalkozó szellemű egyén, meg javítja jó pénzért. Én hajlandó vagyok a tapasztalataimat mindenkivel megosztani, hogy lehetőség szerint ne okozzon ez a továbbiakban problémát. Az én fék nyergeim a FL utáni változat. Ha valaki hajlandó a köz érdekében feláldozni egy használt eldobandó hátsó fékszerkezetet, annak várom privátban a jelentkezését.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Megnézem megvan -e még valahol a régi nyergem (kombi)....azt szívesen felajánlom "boncolásra". A probléma oka ismert....a kézifék kötél által mozgatott kis karocska szokott berohadni és vagy megáll behúzott állapotban, vagy (jobbik esetben) csak lassan tér vissza kiengedett állapotba. Ezt lehet orvosolni házilag egy szétszedéssel, tisztítással, megjáratással....ami sajnos csak egy időre oldja meg a problémát (kb. fél év). Én próbálkoztam már a teljes felújítással is....darabokra szedtem a nyerget és amit csak lehetett kicseréltem benne...utána jó volt kb. 1évig. Van olyan "stádium" is amikor már csak a csere segít. A jobb hátsót nemrégen cseréltem egy újszerű bontott darabra. Most éppen jó, de közben már keresek hozzá újabb nyergeket, mert hosszútávon kifizetődőbb lesz, ha lecserélem.
Holnap megnézem a régi nyerget és jelenkezek.
Tisztelettel,
Zoltán
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4632 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 11:51:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.03 hétfő, 09:52:03
Ha az örvénylapátok miatt nem csináltak visszahívást, (pedig az egyet jelent a motorcserével, ha benéz), akkor nehogy már egy ilyen "apróság" miatt hívják vissza őket. A rosszul hajtogatott, rohadó belsejű ajtók már említést sem érdemelnek. Szóval fíl dő diffrensz
Ne is mond az ajtókat.... Hatásokat 2 éve javította garanciában az autofort, most meg megint rozsdásodik. Már fogalmazom a levelet a Ford Hungáriának, hogy csináljak meg megint.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4633 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 11:53:31 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.03 hétfő, 07:05:31
A kezdeti fázisban.
Ha nagyon oda van, akkor jobban szét kell szedni. Ehhez kell már alkatrész.....
Aztán, hogy mennyi ideig marad jó......rejtély.
Megnyugtatóbb a csere. Szerintem.
Ez a kar ilyenkor kézzel visszahúzható? Bowden berohadós esetben vissza tudtam húzni, most viszont nem akart mozdulni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4634 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 11:56:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.03 hétfő, 11:51:21
Ne is mond az ajtókat.... Hatásokat 2 éve javította garanciában az autofort, most meg megint rozsdásodik. Már fogalmazom a levelet a Ford Hungáriának, hogy csináljak meg megint.
Rendesen soha nem tudják megcsinálni....1-2 év alatt ugyan úgy fognak kinézni megint.
A legjobb megoldás, ha cseréled őket.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4635 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 11:59:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.03 hétfő, 11:53:31
Ez a kar ilyenkor kézzel visszahúzható? Bowden berohadós esetben vissza tudtam húzni, most viszont nem akart mozdulni.
Kalapács + csavarhúzó.
(komolyan)
Én sokszor a váltózár stiftjével ütöttem vissza, mert elfelejtettem, hogy nem szabad behúzni a qva kéziféket.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4636 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:05:32 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.03 hétfő, 11:59:10
Kalapács + csavarhúzó.
(komolyan)
Én sokszor a váltózár stiftjével ütöttem vissza, mert elfelejtettem, hogy nem szabad behúzni a qva kéziféket.
Aláfekudtél és előről hátra ütötted meg?
Rendszeresítek egy kalapácsot is a kocsiban...
Érdekes, hogy ezt a hibát az hozta ki, hogy a kézifék útja a bowden csere után nagyon hosszú lett (5-8 kattanás kellett, hogy fogjon rendesen a korábbi max 3hoz képest). Vissza is vittem miatta, de azt mondtak, hogy jó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4637 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:11:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.03 hétfő, 12:05:32
Aláfekudtél és előről hátra ütötted meg?
Rendszeresítek egy kalapácsot is a kocsiban...
Érdekes, hogy ezt a hibát az hozta ki, hogy a kézifék útja a bowden csere után nagyon hosszú lett (5-8 kattanás kellett, hogy fogjon rendesen a korábbi max 3hoz képest). Vissza is vittem miatta, de azt mondtak, hogy jó.
Alá feküdtem a hátsó kerék mögött....a kallantyú végállásánál van egy csavar addig kell visszaütni, közben lökdösheted a kereket, hogy kiengedett -e.
Elég gáz, hogy ilyeneket kell csinálni.
A kézifékkarod automata állítású vagy manuális? Az automatánál fordulhat elő, hogy ilyen nagy holtjátéka van. A manuálisra rá lehet állítani.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4638 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:13:45 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.03 hétfő, 12:11:32
Alá feküdtem a hátsó kerék mögött....a kallantyú végállásánál van egy csavar addig kell visszaütni, közben lökdösheted a kereket, hogy kiengedett -e.
Elég gáz, hogy ilyeneket kell csinálni.
A kézifékkarod automata állítású vagy manuális? Az automatánál fordulhat elő, hogy ilyen nagy holtjátéka van. A manuálisra rá lehet állítani.
F1 már nem automata.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4639 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:16:01 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.03 hétfő, 12:13:45
F1 már nem automata.
Akkor lehet állítani, ha nincs nagyon megnyúlva a kötél.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4640 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:25:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.03 hétfő, 12:05:32
Aláfekudtél és előről hátra ütötted meg?
Rendszeresítek egy kalapácsot is a kocsiban...
Érdekes, hogy ezt a hibát az hozta ki, hogy a kézifék útja a bowden csere után nagyon hosszú lett (5-8 kattanás kellett, hogy fogjon rendesen a korábbi max 3hoz képest). Vissza is vittem miatta, de azt mondtak, hogy jó.
Motorcraft most bont egy F2-őt....kérdezz rá a hátsó nyergekre, hátha megvannak még.
http://mondeo.hu/index.php?topic=16542.0
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4641 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 14:25:53 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.03 hétfő, 11:39:16
Tisztelt László!
Megnézem megvan -e még valahol a régi nyergem (kombi)....azt szívesen felajánlom "boncolásra". A probléma oka ismert....a kézifék kötél által mozgatott kis karocska szokott berohadni és vagy megáll behúzott állapotban, vagy (jobbik esetben) csak lassan tér vissza kiengedett állapotba. Ezt lehet orvosolni házilag egy szétszedéssel, tisztítással, megjáratással....ami sajnos csak egy időre oldja meg a problémát (kb. fél év). Én próbálkoztam már a teljes felújítással is....darabokra szedtem a nyerget és amit csak lehetett kicseréltem benne...utána jó volt kb. 1évig. Van olyan "stádium" is amikor már csak a csere segít. A jobb hátsót nemrégen cseréltem egy újszerű bontott darabra. Most éppen jó, de közben már keresek hozzá újabb nyergeket, mert hosszútávon kifizetődőbb lesz, ha lecserélem.
Holnap megnézem a régi nyerget és jelenkezek.
Tisztelettel,
Zoltán
Kedves Zoltán!
Előre is köszönöm a köz érdekében tett falajánlásod. Ígérem, cserébe legjobb tudásom szerint kivesézem a probléma minden lehetséges okát, és a FAQ topikban fényképekkel illusztrálva megosztom a mélyen tisztelt publikummal. Egy fékszerkezetnek valójábvan javithatónak kellene lennie. Majd ha egyet teljesen szétszedtem és alaposan megvizsgáltam, remélem többet tudok érdemben felelősségteljesen nyilatkozni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4642 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 22:44:55 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.03 hétfő, 12:11:32
Alá feküdtem a hátsó kerék mögött....a kallantyú végállásánál van egy csavar addig kell visszaütni, közben lökdösheted a kereket, hogy kiengedett -e.
Elég gáz, hogy ilyeneket kell csinálni.
A kézifékkarod automata állítású vagy manuális? Az automatánál fordulhat elő, hogy ilyen nagy holtjátéka van. A manuálisra rá lehet állítani.
Ez tényleg gáz. Amikor berohadt bowdennel volt problémás, egyszer az olasz tengerpart egyik üdülővárosában kellett aláfeküdnöm. Volt ám nagy nézlelődés.
Manuális a kézifékkar, a holtjáték attól függ, hol feszül be a nyereg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4643 Dátum:
2014.03.04 kedd, 13:55:31 »
A Zimmermann tárcsák minősége milyen? Mindegyik bevonatolt, rozsdaálló?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4644 Dátum:
2014.03.04 kedd, 14:08:55 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.03.04 kedd, 13:55:31
A Zimmermann tárcsák minősége milyen? Mindegyik bevonatolt, rozsdaálló?
Nekem a szerelőm inkább Delphi tárcsát javasolt, szerinte jobb, kevésbé csíkozik, hozzá Zimmermann betétet tettem. (Vittem az alkatrészt, tehát nem állt érdekében bármit is javasolni)
Probléma mentes kombó. De belátásod szerint.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4645 Dátum:
2014.03.04 kedd, 14:24:01 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.03.04 kedd, 14:08:55
Nekem a szerelőm inkább Delphi tárcsát javasolt, szerinte jobb, kevésbé csíkozik, hozzá Zimmermann betétet tettem. (Vittem az alkatrészt, tehát nem állt érdekében bármit is javasolni)
Probléma mentes kombó. De belátásod szerint.
Hátsó tárcsákat nézegetem, most Ferodok vannak elől-hátul, és tökéletesek. De van Zimmermann 7ezer/db, a Ferodo 10, illetve van még Lpr 5ezer. Mivel hátra nem különösen lényeges, ezért az Lpr-t favorizálom, de a Zimmermannon is elgondolkodtam.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4646 Dátum:
2014.03.04 kedd, 14:55:58 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.03.04 kedd, 14:24:01
Hátsó tárcsákat nézegetem, most Ferodok vannak elől-hátul, és tökéletesek. De van Zimmermann 7ezer/db, a Ferodo 10, illetve van még Lpr 5ezer. Mivel hátra nem különösen lényeges, ezért az Lpr-t favorizálom, de a Zimmermannon is elgondolkodtam.
LPR-t ne vegyél, ha jót akarsz.....egy rakás xar. Nekem offon volt és 2-3 ezer km után dobtam ki őket.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4647 Dátum:
2014.03.04 kedd, 14:59:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 14:55:58
LPR-t ne vegyél, ha jót akarsz.....egy rakás xar. Nekem offon volt és 2-3 ezer km után dobtam ki őket.
Mi baj volt velük? Több szerelővel beszéltem, HÁTRA mindenki ajánlotta.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4648 Dátum:
2014.03.04 kedd, 15:06:35 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.03.04 kedd, 14:59:42
Mi baj volt velük? Több szerelővel beszéltem, HÁTRA mindenki ajánlotta.
A hátsó fék is legalább olyan fontos, mint az első! Nem érdemes rajta túl sokat spórolni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4649 Dátum:
2014.03.04 kedd, 15:08:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.03.04 kedd, 14:59:42
Mi baj volt velük? Több szerelővel beszéltem, HÁTRA mindenki ajánlotta.
2 ezer pár száz km után hullámosak lettek....igaz nekem elől voltak. Akkor megfogadtam, hogy soha többet nem veszek LPR-t.
Próbáld ki...lehet neked beválik.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
86
87
88
89
90
91
92
[
93
]
94
95
96
97
98
99
100
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ