Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075132 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:40:36 »

  hehe Csonkálvány, tartóvas... tudtam, hogy nem fogom eltalálni pontosan a megnevezést  falbav
Köszönöm szépen a gyors válaszokat  integet2
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:44:20 »

  hehe Csonkálvány, tartóvas... tudtam, hogy nem fogom eltalálni pontosan a megnevezést  falbav
Köszönöm szépen a gyors válaszokat  integet2
A bontósok tudni fogják rögtön, hogy miről van szó. Viszont azért kérdezz rá külön, mert volt, aki nem kapta meg azt a biszbaszt, és emiatt nem tudta feltenni az új féknyerget.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 14:47:23 »

Hiho!
Tegnap melóba menet, vagyis amikor odaértem(~20km) és kiszálltam az autóból kegyetlen fékszag fogadott Lips Sealed . Ez most a soron következő féknyereg cserét vetíti előre? Hazafelé semmi gond nem volt, igaz menet közben is megrángattam párszor a kéziféket de se felni nem volt meleg se fékszag nem volt.
Mit kell még cserélni a féknyereggel ha az a gond? Kézifék kötél és betétek?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 15:02:23 »

Hiho!
Tegnap melóba menet, vagyis amikor odaértem(~20km) és kiszálltam az autóból kegyetlen fékszag fogadott Lips Sealed . Ez most a soron következő féknyereg cserét vetíti előre? Hazafelé semmi gond nem volt, igaz menet közben is megrángattam párszor a kéziféket de se felni nem volt meleg se fékszag nem volt.
Mit kell még cserélni a féknyereggel ha az a gond? Kézifék kötél és betétek?

Válaszd ketté a dolgot! Tudd meg, hogy a kötél állt-e be, vagy a nyereggel van-e a gond.
Akaszd ki a kézifék kötelet a nyeregnél és nézd meg, hogy mozog-e a kötél, illetve a féknyergen lévő kar. Tapasztalat: mind a kettő be tud állni! A kötél gyakrabban és azt mondják a gyári tovább bírja. Kötelet már 2 x cseréltem a 9 év alatt nyerget meg egy felújítás, majd csere utángyártottra a jobb hátsónál.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.24 hétfő, 15:03:56 írta V.Tamás » Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2014.02.25 kedd, 20:00:50 »

Válaszd ketté a dolgot! Tudd meg, hogy a kötél állt-e be, vagy a nyereggel van-e a gond.
Akaszd ki a kézifék kötelet a nyeregnél és nézd meg, hogy mozog-e a kötél, illetve a féknyergen lévő kar. Tapasztalat: mind a kettő be tud állni! A kötél gyakrabban és azt mondják a gyári tovább bírja. Kötelet már 2 x cseréltem a 9 év alatt nyerget meg egy felújítás, majd csere utángyártottra a jobb hátsónál.

köszi! hnap ha minden jól megy nekiugrunk a hibafeltárásnak
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2014.02.25 kedd, 22:01:02 »

Sziasztok. Megjöttek a bontott hátsó féknyergek, stb... Én egy 2005-ös bontott autóból rendeltem. Viszont igy első ránézésre ugyan olyanok mint az enyém, ami 2000 es évjárat. Még a régi fékbetét is talál bele  falbav. Azt hiszem becsaptak Sad. Igazából látszólag van valami külömbség a kettő közt? Illevte kellene legyen, mármint a 2000-es és a 2005-ös évjárat közt?
Ez z autó lenne az : http://mercador.ro/oferta/dezmembrez-ford-mondeo-2-0-tdci-6-trepte-an-2005-ID1jtlw.html#e12cd66fae

Ez Oláh nyelven van, de ez nem zavarjon jobban titeket, mint engem Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.25 kedd, 22:03:33 írta szbela » Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2014.02.25 kedd, 22:11:27 »

Sziasztok. Megjöttek a bontott hátsó féknyergek, stb... Én egy 2005-ös bontott autóból rendeltem. Viszont igy első ránézésre ugyan olyanok mint az enyém, ami 2000 es évjárat. Még a régi fékbetét is talál bele  falbav. Azt hiszem becsaptak Sad. Igazából látszólag van valami külömbség a kettő közt? Illevte kellene legyen, mármint a 2000-es és a 2005-ös évjárat közt?
Ez z autó lenne az : http://mercador.ro/oferta/dezmembrez-ford-mondeo-2-0-tdci-6-trepte-an-2005-ID1jtlw.html#e12cd66fae

Ez Oláh nyelven van, de ez nem zavarjon jobban titeket, mint engem Smiley

Nem lehetne egyforma, és a betét sem passzos az FL utáni hátsó nyeregbe az előttiből. Ott valami probléma van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2014.02.26 szerda, 11:29:43 »

Sziasztok. Megjöttek a bontott hátsó féknyergek, stb... Én egy 2005-ös bontott autóból rendeltem. Viszont igy első ránézésre ugyan olyanok mint az enyém, ami 2000 es évjárat. Még a régi fékbetét is talál bele  falbav. Azt hiszem becsaptak Sad. Igazából látszólag van valami külömbség a kettő közt? Illevte kellene legyen, mármint a 2000-es és a 2005-ös évjárat közt?
Ez z autó lenne az : http://mercador.ro/oferta/dezmembrez-ford-mondeo-2-0-tdci-6-trepte-an-2005-ID1jtlw.html#e12cd66fae

Ez Oláh nyelven van, de ez nem zavarjon jobban titeket, mint engem Smiley

lehet 2005-ben forgalomba helyezett, de 2004 szeptembere előtt gyártott. és akkor bizony régi még a nyereg...
vagy sajnos átvágás esete forog fenn.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 14:46:49 »

EBC Brakes Kedvezmény: http://mondeo.hu/index.php?page=175
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 15:02:08 »

EBC Brakes Kedvezmény: http://mondeo.hu/index.php?page=175

A Fékmester még így is olcsóbb 1-2 százassal, kedvezmény nélkül (legalábbis amit amit én néztem).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 15:14:32 »

A Fékmester még így is olcsóbb 1-2 százassal, kedvezmény nélkül (legalábbis amit amit én néztem).

AndyA

Az EBC speciális fékeket forgalmaz, a 10% irány, fölé fog menni, ha valaki nem csak egy pár betét rendel, hanem pl. tárcsákat is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 15:17:08 »

Az EBC speciális fékeket forgalmaz, a 10% irány, fölé fog menni, ha valaki nem csak egy pár betét rendel, hanem pl. tárcsákat is.
Andy úgy értette, hogy fékmesternél vásárolható, szintén EBC termék, amit nézett. Több termék vásárlása esetén, nagyobb kedvezményről írt a cikkben.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 15:17:43 »

Andy úgy értette, hogy fékmesternél vásárolható, szintén EBC termék, amit nézett. Több termék vásárlása esetén, nagyobb kedvezményről írt a cikkben.

nem erre gondolt... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 19:01:09 »

Tisztelt Fórumtársak!
Az EBC fékbetétekkel kapcsolatban.  a www.fekmester.hu kedvezmény nélkül is olcsóbb. Elképzelhető egy nagyobb tétel esetén, mint például egy EBC Greensuff betét garnitúra és hozzá tárcsák, külön + kedvezményt jelent. Megjegyzem én a fékmestertől vásároltam anno, EBC Greenstuff betét garnitúrát és maximálisan elégedett voltam minden tekintetben a céggel. Szállítás, szaktanácsadás stb...stb.
Rá kéne kérdeznie egy adminnak, ad-e a fékmester külön kedvezményt a klubtagoknak?
Egy emailt vagy telefont megérne. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.27 csütörtök, 19:04:42 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 20:54:05 »

Az EBC speciális fékeket forgalmaz, a 10% irány, fölé fog menni, ha valaki nem csak egy pár betét rendel, hanem pl. tárcsákat is.

De nekem csak 1 készlet hátsó betét kellene...

Az meg, ha csak 2-300 Ft-tal is, de a Fékmestertől olcsóbb, bármiféle kedvezmény nélkül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 21:27:46 »

De nekem csak 1 készlet hátsó betét kellene...

Az meg, ha csak 2-300 Ft-tal is, de a Fékmestertől olcsóbb, bármiféle kedvezmény nélkül.

AndyA
Erre kellene felhívni az úriember figyelmét.
Dentcraft árul csak hátsót, ha jól emlékszem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 21:28:35 »

Erre kellene felhívni az úriember figyelmét.
Dentcraft árul csak hátsót, ha jól emlékszem.

Mit?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 21:31:22 »

Mit?  eplus2
Megen lemaradtá'. Fékbetétet.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 12:35:49 »

Nem lehetne egyforma, és a betét sem passzos az FL utáni hátsó nyeregbe az előttiből. Ott valami probléma van.

AndyA

Az FL utáni betét az milyen formájú?
Nekem is 2004/9 havi az autóm és nekem is volt valami kavar a hátsó betétekkel.  falbav
Amit alvázszám alapján kaptam betét az nem volt jó a vasba. Ki kellett cseréltetnem a kereskedővel a betétet.
Ha látnám a betét formáját akkor tudnám milyen van az autómban... köszi
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 12:38:24 »

Az FL utáni betét az milyen formájú?
Nekem is 2004/9 havi az autóm és nekem is volt valami kavar a hátsó betétekkel.  falbav
Amit alvázszám alapján kaptam betét az nem volt jó a vasba. Ki kellett cseréltetnem a kereskedővel a betétet.
Ha látnám a betét formáját akkor tudnám milyen van az autómban... köszi


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 12:40:10 »

Nem lehetne egyforma, és a betét sem passzos az FL utáni hátsó nyeregbe az előttiből. Ott valami probléma van.

AndyA

Később volt a váltás, mint a FL. Sajnos........  Sad
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 12:40:14 »

A régebbiből, akkor nincs újabb?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 12:44:46 »

A régebbiből, akkor nincs újabb?  eplus2
De van újabb régebbi régebbi újabbnál.  mf2
Vásárlási időpont függő a dolog.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 13:26:21 »


[img width=792 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130922/h_ts__f_kbet_tek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Köszi GSR

Baxa meg nekem még a régebbi van  rinya
Azt hittem h, nekem a nem berohadós fajta.... szomoru1 szomoru1 falbav
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.02 vasárnap, 13:51:14 írta AndyA » Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 13:32:21 »

Köszi GSR

Baxa meg nekem még a régebbi van  rinya
Azt hittem h, nekem a nem berohadós fajta.... szomoru1 szomoru1 falbav

Sajnos nekem is........  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 23:42:10 »

Ha már 2004/9 előtti hátsó nyergeknél tartunk: van valahol leírás a berohadás megszűntetéséről vagy inkább csere 2004/9 utáni nyeregre?

(ma sikerült úgy letudnom kb 6km-t (4km autópálya), hogy a jobb hátulján fogott a kézifék. Parkolás után egyből éreztem a büdöset, de csak később lett egyértelmű, hogy a kocsi alól jön. Múlt júniusban kapott a gép új kézifék bowdeneket Vikéknél, tehát bowden probléma nem valószínű. Már korábban is feltűnt, hogy nem egyből old a kézifék - a kar az alsó részen "lötyögött", ami indulás után elmúlt - de most úgy is maradt végig  gun gun gun)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 00:02:42 »

Ha már 2004/9 előtti hátsó nyergeknél tartunk: van valahol leírás a berohadás megszűntetéséről vagy inkább csere 2004/9 utáni nyeregre?

(ma sikerült úgy letudnom kb 6km-t (4km autópálya), hogy a jobb hátulján fogott a kézifék. Parkolás után egyből éreztem a büdöset, de csak később lett egyértelmű, hogy a kocsi alól jön. Múlt júniusban kapott a gép új kézifék bowdeneket Vikéknél, tehát bowden probléma nem valószínű. Már korábban is feltűnt, hogy nem egyből old a kézifék - a kar az alsó részen "lötyögött", ami indulás után elmúlt - de most úgy is maradt végig  gun gun gun)

Elég egyszerű orvosolni a problémát. Azt a kart, amire a kötél van akasztva, ki kell csavarni, és a tengelyét alaposan kitisztítani, zsírozni. Lehet én is megcsinálom, akkor majd lövök pár képet róla.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 07:05:31 »

A kezdeti fázisban.
Ha nagyon oda van, akkor jobban szét kell szedni. Ehhez kell már alkatrész.....
Aztán, hogy mennyi ideig marad jó......rejtély.
Megnyugtatóbb a csere. Szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 08:11:46 »

A kezdeti fázisban.
Ha nagyon oda van, akkor jobban szét kell szedni. Ehhez kell már alkatrész.....
Aztán, hogy mennyi ideig marad jó......rejtély.
Megnyugtatóbb a csere. Szerintem.

Ez a fékes móka nagyon gáz. Már többször volt téma, de fele ilyenért illik visszahívni az autót!!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 08:30:31 »

Tisztelt Fórumtársak!
A FL előtti hátsó fékproblémára, már mint a beragadásra. Ha valaki hajlandó nekem küldeni egy számára szükségtelen beragadt hátsó szerkezetet, akkor én vállalom ennek a problémának a górcső alá vételét. Teljesen szétszedem és igyekszem kideríteni mi okozza valójában ezt a beragadást. Eddig mindenki beszélt róla, de senki nem lépett az ügyben. Egy két vállalkozó szellemű egyén, meg javítja jó pénzért. Én hajlandó vagyok a tapasztalataimat mindenkivel megosztani, hogy lehetőség szerint ne okozzon ez a továbbiakban problémát. Az én fék nyergeim a FL utáni változat. Ha valaki hajlandó a köz érdekében feláldozni egy használt eldobandó hátsó fékszerkezetet, annak várom privátban a jelentkezését. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 09:52:03 »

Ez a fékes móka nagyon gáz. Már többször volt téma, de fele ilyenért illik visszahívni az autót!!

Ha az örvénylapátok miatt nem csináltak visszahívást, (pedig az egyet jelent a motorcserével, ha benéz), akkor nehogy már egy ilyen "apróság" miatt hívják vissza őket. A rosszul hajtogatott, rohadó belsejű ajtók már említést sem érdemelnek. Szóval fíl dő diffrensz  hehe
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 11:39:16 »

Tisztelt Fórumtársak!
A FL előtti hátsó fékproblémára, már mint a beragadásra. Ha valaki hajlandó nekem küldeni egy számára szükségtelen beragadt hátsó szerkezetet, akkor én vállalom ennek a problémának a górcső alá vételét. Teljesen szétszedem és igyekszem kideríteni mi okozza valójában ezt a beragadást. Eddig mindenki beszélt róla, de senki nem lépett az ügyben. Egy két vállalkozó szellemű egyén, meg javítja jó pénzért. Én hajlandó vagyok a tapasztalataimat mindenkivel megosztani, hogy lehetőség szerint ne okozzon ez a továbbiakban problémát. Az én fék nyergeim a FL utáni változat. Ha valaki hajlandó a köz érdekében feláldozni egy használt eldobandó hátsó fékszerkezetet, annak várom privátban a jelentkezését. wave
Tisztelettel László! worship 

Tisztelt László!

Megnézem megvan -e még valahol a régi nyergem (kombi)....azt szívesen felajánlom "boncolásra". A probléma oka ismert....a kézifék kötél által mozgatott kis karocska szokott berohadni és vagy megáll behúzott állapotban, vagy (jobbik esetben) csak lassan tér vissza kiengedett állapotba.  Ezt lehet orvosolni házilag egy szétszedéssel, tisztítással, megjáratással....ami sajnos csak egy időre oldja meg a problémát (kb. fél év). Én próbálkoztam már a teljes felújítással is....darabokra szedtem a nyerget és amit csak lehetett kicseréltem benne...utána jó volt kb. 1évig. Van olyan "stádium" is amikor már csak a csere segít. A jobb hátsót nemrégen cseréltem egy újszerű bontott darabra. Most éppen jó, de közben már keresek hozzá újabb nyergeket, mert hosszútávon kifizetődőbb lesz, ha lecserélem.
Holnap megnézem a régi nyerget és jelenkezek.

Tisztelettel,  worship
Zoltán
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 11:51:21 »

Ha az örvénylapátok miatt nem csináltak visszahívást, (pedig az egyet jelent a motorcserével, ha benéz), akkor nehogy már egy ilyen "apróság" miatt hívják vissza őket. A rosszul hajtogatott, rohadó belsejű ajtók már említést sem érdemelnek. Szóval fíl dő diffrensz  hehe
Ne is mond az ajtókat.... Hatásokat 2 éve javította garanciában az autofort, most meg megint rozsdásodik. Már fogalmazom a levelet a Ford Hungáriának, hogy csináljak meg megint. help
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 11:53:31 »

A kezdeti fázisban.
Ha nagyon oda van, akkor jobban szét kell szedni. Ehhez kell már alkatrész.....
Aztán, hogy mennyi ideig marad jó......rejtély.
Megnyugtatóbb a csere. Szerintem.
Ez a kar ilyenkor kézzel visszahúzható? Bowden berohadós esetben vissza tudtam húzni, most viszont nem akart mozdulni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 11:56:39 »

Ne is mond az ajtókat.... Hatásokat 2 éve javította garanciában az autofort, most meg megint rozsdásodik. Már fogalmazom a levelet a Ford Hungáriának, hogy csináljak meg megint. help

Rendesen soha nem tudják megcsinálni....1-2 év alatt ugyan úgy fognak kinézni megint.  szomoru1    A legjobb megoldás, ha cseréled őket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 11:59:10 »

Ez a kar ilyenkor kézzel visszahúzható? Bowden berohadós esetben vissza tudtam húzni, most viszont nem akart mozdulni.


Kalapács + csavarhúzó.  Wink  (komolyan) 
Én sokszor a váltózár stiftjével ütöttem vissza, mert elfelejtettem, hogy nem szabad behúzni a qva kéziféket.  falbav
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:05:32 »

Kalapács + csavarhúzó.  Wink  (komolyan) 
Én sokszor a váltózár stiftjével ütöttem vissza, mert elfelejtettem, hogy nem szabad behúzni a qva kéziféket.  falbav
Aláfekudtél és előről hátra ütötted meg?  wow1
Rendszeresítek egy kalapácsot is a kocsiban...
Érdekes, hogy ezt a hibát az hozta ki, hogy a kézifék útja a bowden csere után nagyon hosszú lett (5-8 kattanás kellett, hogy fogjon rendesen a korábbi max 3hoz képest). Vissza is vittem miatta, de azt mondtak, hogy jó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:11:32 »

Aláfekudtél és előről hátra ütötted meg?  wow1
Rendszeresítek egy kalapácsot is a kocsiban...
Érdekes, hogy ezt a hibát az hozta ki, hogy a kézifék útja a bowden csere után nagyon hosszú lett (5-8 kattanás kellett, hogy fogjon rendesen a korábbi max 3hoz képest). Vissza is vittem miatta, de azt mondtak, hogy jó.

Alá feküdtem a hátsó kerék mögött....a kallantyú végállásánál van egy csavar addig kell visszaütni, közben lökdösheted a kereket, hogy kiengedett -e.  vigyor3 Elég gáz, hogy ilyeneket kell csinálni.  falbav
A kézifékkarod automata állítású vagy manuális?  Az automatánál fordulhat elő, hogy ilyen nagy holtjátéka van. A manuálisra rá lehet állítani.     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:13:45 »

Alá feküdtem a hátsó kerék mögött....a kallantyú végállásánál van egy csavar addig kell visszaütni, közben lökdösheted a kereket, hogy kiengedett -e.  vigyor3 Elég gáz, hogy ilyeneket kell csinálni.  falbav
A kézifékkarod automata állítású vagy manuális?  Az automatánál fordulhat elő, hogy ilyen nagy holtjátéka van. A manuálisra rá lehet állítani.     

F1 már nem automata.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:16:01 »

F1 már nem automata.

 eljen
Akkor lehet állítani, ha nincs nagyon megnyúlva a kötél.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:25:07 »

Aláfekudtél és előről hátra ütötted meg?  wow1
Rendszeresítek egy kalapácsot is a kocsiban...
Érdekes, hogy ezt a hibát az hozta ki, hogy a kézifék útja a bowden csere után nagyon hosszú lett (5-8 kattanás kellett, hogy fogjon rendesen a korábbi max 3hoz képest). Vissza is vittem miatta, de azt mondtak, hogy jó.

Motorcraft most bont egy F2-őt....kérdezz rá a hátsó nyergekre, hátha megvannak még.   
http://mondeo.hu/index.php?topic=16542.0
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 14:25:53 »

Tisztelt László!

Megnézem megvan -e még valahol a régi nyergem (kombi)....azt szívesen felajánlom "boncolásra". A probléma oka ismert....a kézifék kötél által mozgatott kis karocska szokott berohadni és vagy megáll behúzott állapotban, vagy (jobbik esetben) csak lassan tér vissza kiengedett állapotba.  Ezt lehet orvosolni házilag egy szétszedéssel, tisztítással, megjáratással....ami sajnos csak egy időre oldja meg a problémát (kb. fél év). Én próbálkoztam már a teljes felújítással is....darabokra szedtem a nyerget és amit csak lehetett kicseréltem benne...utána jó volt kb. 1évig. Van olyan "stádium" is amikor már csak a csere segít. A jobb hátsót nemrégen cseréltem egy újszerű bontott darabra. Most éppen jó, de közben már keresek hozzá újabb nyergeket, mert hosszútávon kifizetődőbb lesz, ha lecserélem.
Holnap megnézem a régi nyerget és jelenkezek.

Tisztelettel,  worship
Zoltán
 
Kedves Zoltán!
Előre is köszönöm a köz érdekében tett falajánlásod. Ígérem, cserébe legjobb tudásom szerint kivesézem a probléma minden lehetséges okát, és a FAQ topikban fényképekkel illusztrálva megosztom a mélyen tisztelt publikummal. Egy fékszerkezetnek valójábvan javithatónak kellene lennie. Majd ha egyet teljesen szétszedtem és alaposan megvizsgáltam, remélem többet tudok érdemben felelősségteljesen nyilatkozni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 22:44:55 »

Alá feküdtem a hátsó kerék mögött....a kallantyú végállásánál van egy csavar addig kell visszaütni, közben lökdösheted a kereket, hogy kiengedett -e.  vigyor3 Elég gáz, hogy ilyeneket kell csinálni.  falbav
A kézifékkarod automata állítású vagy manuális?  Az automatánál fordulhat elő, hogy ilyen nagy holtjátéka van. A manuálisra rá lehet állítani.     
Ez tényleg gáz. Amikor berohadt bowdennel volt problémás, egyszer az olasz tengerpart egyik üdülővárosában kellett aláfeküdnöm. Volt ám nagy nézlelődés. Cheesy Cheesy

Manuális a kézifékkar, a holtjáték attól függ, hol feszül be a nyereg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2014.03.04 kedd, 13:55:31 »

A Zimmermann tárcsák minősége milyen? Mindegyik bevonatolt, rozsdaálló?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2014.03.04 kedd, 14:08:55 »

A Zimmermann tárcsák minősége milyen? Mindegyik bevonatolt, rozsdaálló?

Nekem a szerelőm inkább Delphi tárcsát javasolt, szerinte jobb, kevésbé csíkozik, hozzá Zimmermann betétet tettem.  (Vittem az alkatrészt, tehát nem állt érdekében bármit is javasolni)
Probléma mentes kombó.  De belátásod szerint.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2014.03.04 kedd, 14:24:01 »

Nekem a szerelőm inkább Delphi tárcsát javasolt, szerinte jobb, kevésbé csíkozik, hozzá Zimmermann betétet tettem.  (Vittem az alkatrészt, tehát nem állt érdekében bármit is javasolni)
Probléma mentes kombó.  De belátásod szerint.

Hátsó tárcsákat nézegetem, most Ferodok vannak elől-hátul, és tökéletesek. De van Zimmermann 7ezer/db, a Ferodo 10, illetve van még Lpr 5ezer. Mivel hátra nem különösen lényeges, ezért az Lpr-t favorizálom, de a Zimmermannon is elgondolkodtam.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2014.03.04 kedd, 14:55:58 »

Hátsó tárcsákat nézegetem, most Ferodok vannak elől-hátul, és tökéletesek. De van Zimmermann 7ezer/db, a Ferodo 10, illetve van még Lpr 5ezer. Mivel hátra nem különösen lényeges, ezért az Lpr-t favorizálom, de a Zimmermannon is elgondolkodtam.

LPR-t ne vegyél, ha jót akarsz.....egy rakás xar. Nekem offon volt és 2-3 ezer km után dobtam ki őket.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2014.03.04 kedd, 14:59:42 »

LPR-t ne vegyél, ha jót akarsz.....egy rakás xar. Nekem offon volt és 2-3 ezer km után dobtam ki őket.  szomoru1

Mi baj volt velük? Több szerelővel beszéltem, HÁTRA mindenki ajánlotta. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2014.03.04 kedd, 15:06:35 »

Mi baj volt velük? Több szerelővel beszéltem, HÁTRA mindenki ajánlotta. vigyor3

A hátsó fék is legalább olyan fontos, mint az első! Nem érdemes rajta túl sokat spórolni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2014.03.04 kedd, 15:08:13 »

Mi baj volt velük? Több szerelővel beszéltem, HÁTRA mindenki ajánlotta. vigyor3

2 ezer pár száz km után hullámosak lettek....igaz nekem elől voltak.  Akkor megfogadtam, hogy soha többet nem veszek LPR-t.  
Próbáld ki...lehet neked beválik.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.