Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075249 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4700 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:58:59 »

Micsoda?

Mindkettő csúszócsapon van. Nem látod?  Shocked  vigyor3

Én nem látom.... Te látod?  eplus2 
http://i33.photobucket.com/albums/d90/MONDYMANv6/other/ST220%20BRAKE%20CALIPER/41.jpg
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4701 Dátum: 2014.03.19 szerda, 20:01:51 »

Az a porvédő, amire te gondolsz, én a csap belső végén levő gumit kérdeztem.

Lehet, hogy te tudod mire gondoltál amikor kérdeztél..........de akkor nem jól kérdeztél.
"uszó csapján van az a kis gumi cső"

Ez alapján nem egyértelmű a kérdés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #4702 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:15:15 »

Lehet, hogy te tudod mire gondoltál amikor kérdeztél..........de akkor nem jól kérdeztél.
"uszó csapján van az a kis gumi cső"

Ez alapján nem egyértelmű a kérdés.
Nézőpont kérdése, mert ugye nem a porvédő gumiharmónikát kérdeztem, amire te gondoltál, ezen a képen
http://i33.photobucket.com/albums/d90/MONDYMANv6/other/ST220%20BRAKE%20CALIPER/41.jpg
jól látszik a kis gumicső, mert ez csak a csapon van (teljesen egyértelműen) a porvédő egyik vége viszont a kengyelhez csatlakozik és volt aki megértette és tudta, hogy mit kérdeztem, ha összeveted a képet és a kérdésemet amit ide idéztél, akkor egyértelművé válik, hogy jól kérdeztem, azért köszi, hogy próbáltál segíteni.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.20 csütörtök, 09:29:52 írta Truthful » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4703 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 12:12:04 »

Elbeszéltünk egymás mellett, mert a leírás alapján több dologra is lehetett gondolni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4704 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 21:31:56 »

Tisztelt Fórumtársak!


Át szeretnénk alakíttatni a berohadós hátsó féknyergünket az újabb, nem berohadósra. Azt már tudom, hogy a beszerelendő féknyergekbe nem fog passzolni a régi fékbetét, így azokat is be kell szereznünk. A kérdésem az lenne, azt a tippet kaptam, hogy lehet, hogy szükségem oldalanként 1-1 készlet ilyenre is: http://www.makrocar.hu/spd/4861623/Ford-Vezeto-csap-hatso-4861623.
Ez milyen alkatrészt takar? Esetleg ezekkel tudom rögzíteni az újabb nyergeket? Mindent, ami szükséges (lehet) az átalakításhoz, előre be szeretnénk szerezni, hogy ne akkor kelljen még futkározni esetlegesen alkatrészekért. Privát üzenetekben ezeket az alkatrészeket sorolták fel nekem eddig:
- egy-egy balos/jobbos hátsó féknyereg (féktuskókkal),
- egy hátsó fékbetét készlet,
- egy-egy új kézifék bowden, hátsó szakaszra.
Illetve a szóbanforgó, belinkelt alkatrész, amire elbizonytalanodtam...

Király Linda után szabadon: egy kis segítséget kérnék...

Nekem most érkeztek meg a 2004.09 utáni, nem berohadós, bontott féknyergek kengyellel együtt. Holnap viszem kicsit rendbe rakatni (átnézés+tisztítás+porvédők cseréje, ha kell), de a retket és rozsdát leszámítva nem néznek ki rosszul.
Már vettem hozzá betéteket (meg új tárcsát is, mert 70eKm van a jelenlegiben, a múltkor ráadásul meg is égett kissé az egyik). Reményeim szerint jövő héten felkerül a helyére.
Bowden nem kell hozzá, ha jó a jelenlegi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4705 Dátum: 2014.03.21 péntek, 00:01:00 »

Ma kerékcsere alkalmával, hátul eltört az egyik tőcsavar.
Ki is cseréltem volna, de nem sikerült meglazítani a 2 db 13-as csavart, ami a féknyeregházat tartja.
Van valami jó ötletetek, hogy lazíthatnám meg őket? Bevált módszer?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4706 Dátum: 2014.03.21 péntek, 07:25:34 »

Ma kerékcsere alkalmával, hátul eltört az egyik tőcsavar.
Ki is cseréltem volna, de nem sikerült meglazítani a 2 db 13-as csavart, ami a féknyeregházat tartja.
Van valami jó ötletetek, hogy lazíthatnám meg őket? Bevált módszer?

More power!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4707 Dátum: 2014.03.21 péntek, 07:38:41 »

Ma kerékcsere alkalmával, hátul eltört az egyik tőcsavar.
Ki is cseréltem volna, de nem sikerült meglazítani a 2 db 13-as csavart, ami a féknyeregházat tartja.
Van valami jó ötletetek, hogy lazíthatnám meg őket? Bevált módszer?

WD40-nel körbefújkálod, azután dugókulcsra fel. Más nem fogja kihozni onnan...

Kitekeréskor, ha megmozdul, picit ki, WD40, picit vissza, és szépen apránként így kilibikókázni onnan. Ha nagyon megragadt és nem jut alá a csavarlazító, eltörhet tőben a fejénél a csavar. A ki-betekergetéssel segíted a WD40-et, hogy bejusson a menetek közé.

És utána új csavart raksz a helyére, nem a régit vissza.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4708 Dátum: 2014.03.21 péntek, 07:40:55 »

More power!  hehe

Micsodaaa? Nagyobb hatalom kell hozzá? Politikusnak kell menni, hogy egy csavart meglazítson az ember?
Micsoda világban élünk  Cry
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4709 Dátum: 2014.03.21 péntek, 07:56:53 »

Micsodaaa? Nagyobb hatalom kell hozzá? Politikusnak kell menni, hogy egy csavart meglazítson az ember?
Micsoda világban élünk  Cry

"power :   hatalom, erő, energia, áram, kapacitás, lehetőség"
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4710 Dátum: 2014.03.21 péntek, 08:13:38 »

Köszi a jó tanácsokat. Vettem csavarlazítót, most "áztatom". Remélem megindul.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4711 Dátum: 2014.03.21 péntek, 08:15:32 »

"power :   hatalom, erő, energia, áram, kapacitás, lehetőség"

Akkor most kondenzátor vagy politikus legyek?  wow1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4712 Dátum: 2014.03.21 péntek, 08:47:45 »

Köszi a jó tanácsokat. Vettem csavarlazítót, most "áztatom". Remélem megindul.

Azt áztathatod.....be van kenve menetrögzítővel. Jóféle 13-as crova fej (lehetőleg 6lap fejű), ha nincs akkor 13-as csillag-villás amibe beleakasztassz egy nagyobb csillag-villást erőkarnak és ki is jön. Visszarakásnál...új csavar, vagy újra kell menetrögzítőzni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4713 Dátum: 2014.03.21 péntek, 08:50:33 »

Azt áztathatod.....be van kenve menetrögzítővel. Jóféle 13-as crova fej (lehetőleg 6lap fejű), ha nincs akkor 13-as csillag-villás amibe beleakasztassz egy nagyobb csillag-villást erőkarnak és ki is jön. Visszarakásnál...új csavar, vagy újra kell menetrögzítőzni. 

Ha lenne benne menetrögzítő, sose rohadt volna be és simán kijönne. Az többek között pont erre is való, hogy a rozsdát ne engedje oda be.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4714 Dátum: 2014.03.21 péntek, 08:54:45 »

Ha lenne benne menetrögzítő, sose rohadt volna be és simán kijönne. Az többek között pont erre is való, hogy a rozsdát ne engedje oda be.

AndyA

Biztos, hogy van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4715 Dátum: 2014.03.21 péntek, 09:27:22 »

Biztos, hogy van.
Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek veled. eljen Minden gyári féknyeregrögzítő csavar, alapgázon van csavarrögzítővel kezelve. Ja és, hogy meg ne feledkezzünk róla, minden alkalommal kötelezően illik a csavarokat cserélni. Az én véleményem még ezzel kapcsolatban az, nem jelenteném ki kategorikusan, hogy a csavarlazító ebben az esetben nem sokat ér. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4716 Dátum: 2014.03.21 péntek, 10:44:28 »

Hát Urak! Sikerült kiszedni a nyeregtartóház csavarjait. Tárcsa is kicsit nehezen, de lejött. Tőcsavart kicseréltem.
Új csavarokkal raknám össze, de nem lehet kapni. Illetve cromaxnál 3500 a kettő és 3-5 nap mire megjön.  Undecided
Azt hiszem összerakom a régivel.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4717 Dátum: 2014.03.21 péntek, 10:49:50 »

Hát Urak! Sikerült kiszedni a nyeregtartóház csavarjait. Tárcsa is kicsit nehezen, de lejött. Tőcsavart kicseréltem.
Új csavarokkal raknám össze, de nem lehet kapni. Illetve cromaxnál 3500 a kettő és 3-5 nap mire megjön.  Undecided
Azt hiszem összerakom a régivel.

Hívd fel a Petrányi Üllői utat... Nem ér annyit, hogy xar csavarral rakd össze!
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.21 péntek, 10:52:02 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4718 Dátum: 2014.03.21 péntek, 10:53:18 »

Hívd fel a Petrányi Üllői utat... Nem ér annyit, hogy xar csavarral rakd össze!
Már megtörtént. Ott azt mondták, hogy csak a nyeregtartóházzal együtt van és 50000 Ft.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4719 Dátum: 2014.03.21 péntek, 10:55:37 »

Már megtörtént. Ott azt mondták, hogy csak a nyeregtartóházzal együtt van és 50000 Ft.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4720 Dátum: 2014.03.21 péntek, 11:05:25 »

Már megtörtént. Ott azt mondták, hogy csak a nyeregtartóházzal együtt van és 50000 Ft.

Feje szétment a csavarnak? A menet tiszta rozsda? Ha nem, akkor szerintem nyugodtan rakd össze a régivel.

A csavarok cseréje gyárilag sincs előírva, csak ha valami rezgéscsillapítós volt eredetileg, akkor rezgéscsillapító + a hosszabb csavar a kukába és új rövidebb csavarral kell összerakni. M10x25-ös csavarok 80Nm-re húzva, nincsenek folyáshatárra húzva.

Szerk: Etis-ben azt sem látom, hogy menetrögzítőt kéne használni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.21 péntek, 11:41:22 írta tpmportal » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4721 Dátum: 2014.03.21 péntek, 12:16:21 »

Akkor most kondenzátor vagy politikus legyek?  wow1

Szövegkörnyezet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4722 Dátum: 2014.03.21 péntek, 12:35:54 »

Lehet, hogy te tudod mire gondoltál amikor kérdeztél..........de akkor nem jól kérdeztél.
"uszó csapján van az a kis gumi cső"

Ez alapján nem egyértelmű a kérdés.

Szövegkörnyezet.

 eljen
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4723 Dátum: 2014.03.21 péntek, 12:56:00 »

Szövegkörnyezet.

Szövegkörnyezet legyen?  hehe Grin
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4724 Dátum: 2014.03.21 péntek, 16:58:57 »

Feje szétment a csavarnak? A menet tiszta rozsda? Ha nem, akkor szerintem nyugodtan rakd össze a régivel.

A csavarok cseréje gyárilag sincs előírva, csak ha valami rezgéscsillapítós volt eredetileg, akkor rezgéscsillapító + a hosszabb csavar a kukába és új rövidebb csavarral kell összerakni. M10x25-ös csavarok 80Nm-re húzva, nincsenek folyáshatárra húzva.

Szerk: Etis-ben azt sem látom, hogy menetrögzítőt kéne használni.
Fejek kicsit éltelenedtek. Bontóból szereztem 3-at (szentségtörés, hűha). Abból az egyik nem bírta a 80 Nm-t, s beletört (na ekkor majdnem felgyújtottam). Gépműhelyben kiszedték. Majd újra össze raktam, jól meghúztam érzésre. Kibírta nem nyúlt el. Most már minden a helyén.
Közben félig megtanultam fékbetétet, tárcsát cserélni, meg az elnyúlós csavarok leckét alapszinten. Ennyi.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4725 Dátum: 2014.03.21 péntek, 17:18:57 »

Fejek kicsit éltelenedtek. Bontóból szereztem 3-at (szentségtörés, hűha). Abból az egyik nem bírta a 80 Nm-t, s beletört (na ekkor majdnem felgyújtottam). Gépműhelyben kiszedték. Majd újra össze raktam, jól meghúztam érzésre. Kibírta nem nyúlt el. Most már minden a helyén.
Közben félig megtanultam fékbetétet, tárcsát cserélni, meg az elnyúlós csavarok leckét alapszinten. Ennyi.

Akkor ezúton elnézést kérek, mert nem néztem a kocsid évjáratát. A 2004. 09. utáni kocsiknál kevesebb, mint 80nm-t ír elő, valami 65, vagy valami ilyesmi. Bár egy 10.9 csavarnak ezt bírnia kéne, de bocsánatot kérek, ha az általam adott szám miatt szakadt bele.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4726 Dátum: 2014.03.21 péntek, 17:22:42 »

Akkor ezúton elnézést kérek, mert nem néztem a kocsid évjáratát. A 2004. 09. utáni kocsiknál kevesebb, mint 80nm-t ír elő, valami 65, vagy valami ilyesmi. Bár egy 10.9 csavarnak ezt bírnia kéne, de bocsánatot kérek, ha az általam adott szám miatt szakadt bele.
Nem miattad, hanem azért, mert én húztam. Észre kellet volna vennem, hogy nyúlik. Most már megnyugodtam, hogy kész van.  Wink integet2
Köszi mindenkinek a segítséget.  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4727 Dátum: 2014.03.21 péntek, 22:34:05 »

Nem miattad, hanem azért, mert én húztam. Észre kellet volna vennem, hogy nyúlik. Most már megnyugodtam, hogy kész van.  Wink integet2
Köszi mindenkinek a segítséget.  worship

Én meg ma este találtam a garázsban 4 db gyári új, csavarrögzítővel előre kezelt Ford féknyeregcsavart... Smiley Az alufelni csavarjait keresgéltem, akkor akadt a kezembe.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4728 Dátum: 2014.03.22 szombat, 08:06:48 »

Tavaly novemberben lett cserélve az automata kézifék a hagyományosan működö kézifékre (bontott) és új kötelekre. Néhágy hete elkezdte, hogy egyre jobban be kell húzni a kart, hogy fogjon a fék. Mára eljutottunk oda, hogy a kartámaszig húzom, de szinte semmit sem ér.

Hol lehet beállítani a bowden feszességét, mert gondolom ez a baja?

Köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4729 Dátum: 2014.03.22 szombat, 08:14:43 »

Tavaly novemberben lett cserélve az automata kézifék a hagyományosan működö kézifékre (bontott) és új kötelekre. Néhágy hete elkezdte, hogy egyre jobban be kell húzni a kart, hogy fogjon a fék. Mára eljutottunk oda, hogy a kartámaszig húzom, de szinte semmit sem ér.

Hol lehet beállítani a bowden feszességét, mert gondolom ez a baja?

Köszi.

A kocsi alatt.... 
Kipufogót le kell engedni, hővédőt levenni és látni fogod.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4730 Dátum: 2014.03.22 szombat, 08:36:54 »

Én meg ma este találtam a garázsban 4 db gyári új, csavarrögzítővel előre kezelt Ford féknyeregcsavart... Smiley Az alufelni csavarjait keresgéltem, akkor akadt a kezembe.

AndyA
És ezt most miért írod? Nekem akarod adni őket?  laugh
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 19:29:57 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4731 Dátum: 2014.03.22 szombat, 10:50:03 »

A kocsi alatt.... 
Kipufogót le kell engedni, hővédőt levenni és látni fogod.
A kipufogót nagy meló leengedni?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4732 Dátum: 2014.03.22 szombat, 11:07:23 »

A kipufogót nagy meló leengedni?

Nem vészes....kiakasztod a gumibakokat, ha jól emlékszem 3db van....esetleg a rezoncső után szétcsavarhatod úgy mégjobban le tudod engedni , de nem muszáj.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4733 Dátum: 2014.03.22 szombat, 14:49:18 »

És ezt mot miért írod? Nekem akarod adni őket?  laugh

Mert szó volt róla.

Akár neked is adhatom, megfelelő ellenszolgáltatás fejében.  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4734 Dátum: 2014.03.22 szombat, 15:33:12 »

Én meg ma este találtam a garázsban 4 db gyári új, csavarrögzítővel előre kezelt Ford féknyeregcsavart... Smiley Az alufelni csavarjait keresgéltem, akkor akadt a kezembe.

AndyA

Ezt a fékbetét készlethez kaptad? Gyanítom....
Mert Stifflernek nem a nyereg csavar kell, hanem a fék tuskó csavar, ami a csonkállványhoz rögzíti a féktuskót.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4735 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:17:08 »

Sziasztok,GSR-t keresném off kocsi témával ,ha tud segitsen,vagy ha tud más is 1 opel astra F 1993-as.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 18:30:08 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #4736 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:27:52 »

automata fékkarnál, fl előtti féknyergekkel betét cserénél kell beállítani, hogy a kézifék mekkora út után fogjon? azaz a fékhenger becsavarásával kell játszani?

a nyeregnél a bowden az előírt pár millimétert tud mozogni, ez eddig is így volt, viszont elég volt pár kattanásnyit felhúzni a kart. most 6-7 kattanás kell, hogy fogjon. a kettő között csak fékbetét és tárcsa csere volt.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4737 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:52:35 »

Na hát nem ismeri senki az astrát,pedig soknak az volt,de mindjárt elküldtők az opel forumra ,gondolom.Pedig SOS lenne.A lányom kocsija.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 18:54:56 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4738 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:05:36 »

Na hát nem ismeri senki az astrát,pedig soknak az volt,de mindjárt elküldtők az opel forumra ,gondolom.Pedig SOS lenne.A lányom kocsija.
írd be mi a baj, addig biztosan nem tud senki mit mondani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4739 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:15:41 »

írd be mi a baj, addig biztosan nem tud senki mit mondani

A baj sokoldalu,és nagyon hosszu,na,kezdem a kocsi 93-as 1,4 es 60 pacis,ferdehátu,nem indul ha a gyujtást adok,de delkos platinás,a platinát cseréltem,ment valamedig majd leált,ez volt 3-4 napja,majd itthol mikkor megint nem indult kibontotam a benzin szivattyut mert ara gondoltam hogy rossz,de gyujtés előti pozicioban bekapcsol,de mikkor gyujtanám letilt ,ki is gyullad a cshek lámpa,eddig ennyi.A motor cshek probléma fenáll végig mindig ég.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 19:27:21 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4740 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:21:03 »

Cseréltem ,benzin szürőt,tekercset is cseréltem a delko előtt,le is diagnoztizátam de 12 -es hibát tanál csak,ami a diag kezdete,ma begyuladt 2 xer,nyomtam a gázt is de csak leált,valami a gyujtásnál le tilt.A venti is igy mükődik gyujtásnál leáll.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 19:28:41 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4741 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:31:31 »

Elmentem kőzben mérgembe 1 autos villanyászhoz ,ő asztmondja hogy ,lehet hogy a gyujtás kapcsolo elektronika rossz,de nem tudom.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4742 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:32:28 »

Cseréltem ,benzin szürőt,tekercset is cseréltem a delko előtt,le is diagnoztizátam de 12 -es hibát tanál csak,ami a diag kezdete,ma begyuladt 2 xer,nyomtam a gázt is de csak leált,valami a gyujtásnál le tilt.A venti is igy mükődik gyujtásnál leáll.
Gyújtáskapcsoló elektromos rész.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4743 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:36:38 »

Cseréltem ,benzin szürőt,tekercset is cseréltem a delko előtt,le is diagnoztizátam de 12 -es hibát tanál csak,ami a diag kezdete,ma begyuladt 2 xer,nyomtam a gázt is de csak leált,valami a gyujtásnál le tilt.A venti is igy mükődik gyujtásnál leáll.
Milyen tekercset és mi az a delko? Én nem tudok segíteni, csak ezeket nem értettem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4744 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:37:27 »

Gyújtáskapcsoló elektromos rész.
na mondjad jo hogy megjőtál,képzeld kibontotam,de nem tanáltam rajta elektromos kibaxást.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4745 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:38:20 »

na mondjad jo hogy megjőtál,képzeld kibontotam,de nem tanáltam rajta elektromos kibaxást.
A másik végén van, mint ahol a kulcsot bedugod.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4746 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:41:35 »

A másik végén van, mint ahol a kulcsot bedugod.
igen ott van nem tudom hány kábel,amit le is vedtem,majd kipucoltam vissza is tedtem ,a végén.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4747 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:41:51 »

igen ott van nem tudom hány kábel,amit le is vedtem,majd kipucoltam vissza is tedtem ,a végén.

Cseréld ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4748 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:44:16 »

Cseréld ki.
Mivel ujjal vagy nem értem,ne légy szük szavu,legyél szives.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4749 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:53:44 »

Cseréld ki.
akkor te xerinted ott a hiba elásva,gondolkozok rajta ,gyujtáskapcsolo elektronika te xerinted is.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.