Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:04:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3071118 alkalommal)
0 Felhasználó és 153 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4700 Dátum:
2014.03.19 szerda, 19:58:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.19 szerda, 19:53:51
Micsoda?
Mindkettő csúszócsapon van. Nem látod?
Én nem látom.... Te látod?
http://i33.photobucket.com/albums/d90/MONDYMANv6/other/ST220%20BRAKE%20CALIPER/41.jpg
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4701 Dátum:
2014.03.19 szerda, 20:01:51 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.19 szerda, 19:56:12
Az a porvédő, amire te gondolsz, én a csap belső végén levő gumit kérdeztem.
Lehet, hogy te tudod mire gondoltál amikor kérdeztél..........de akkor nem jól kérdeztél.
"
uszó csapján van az a kis gumi cső
"
Ez alapján nem egyértelmű a kérdés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4702 Dátum:
2014.03.20 csütörtök, 09:15:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.19 szerda, 20:01:51
Lehet, hogy te tudod mire gondoltál amikor kérdeztél..........de akkor nem jól kérdeztél.
"
uszó csapján van az a kis gumi cső
"
Ez alapján nem egyértelmű a kérdés.
Nézőpont kérdése, mert ugye nem a porvédő gumiharmónikát kérdeztem, amire te gondoltál, ezen a képen
http://i33.photobucket.com/albums/d90/MONDYMANv6/other/ST220%20BRAKE%20CALIPER/41.jpg
jól látszik a kis gumicső, mert ez csak a csapon van (teljesen egyértelműen) a porvédő egyik vége viszont a kengyelhez csatlakozik és volt aki megértette és tudta, hogy mit kérdeztem, ha összeveted a képet és a kérdésemet amit ide idéztél, akkor egyértelművé válik, hogy jól kérdeztem, azért köszi, hogy próbáltál segíteni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.20 csütörtök, 09:29:52 írta Truthful
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4703 Dátum:
2014.03.20 csütörtök, 12:12:04 »
Elbeszéltünk egymás mellett, mert a leírás alapján több dologra is lehetett gondolni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4704 Dátum:
2014.03.20 csütörtök, 21:31:56 »
Idézetet írta: ManoWar - 2014.03.19 szerda, 11:41:49
Tisztelt Fórumtársak!
Át szeretnénk alakíttatni a berohadós hátsó féknyergünket az újabb, nem berohadósra. Azt már tudom, hogy a beszerelendő féknyergekbe nem fog passzolni a régi fékbetét, így azokat is be kell szereznünk. A kérdésem az lenne, azt a tippet kaptam, hogy lehet, hogy szükségem oldalanként 1-1 készlet ilyenre is:
http://www.makrocar.hu/spd/4861623/Ford-Vezeto-csap-hatso-4861623
.
Ez milyen alkatrészt takar? Esetleg ezekkel tudom rögzíteni az újabb nyergeket? Mindent, ami szükséges (lehet) az átalakításhoz, előre be szeretnénk szerezni, hogy ne akkor kelljen még futkározni esetlegesen alkatrészekért. Privát üzenetekben ezeket az alkatrészeket sorolták fel nekem eddig:
- egy-egy balos/jobbos hátsó féknyereg (féktuskókkal),
- egy hátsó fékbetét készlet,
- egy-egy új kézifék bowden, hátsó szakaszra.
Illetve a szóbanforgó, belinkelt alkatrész, amire elbizonytalanodtam...
Király Linda után szabadon: egy kis segítséget kérnék...
Nekem most érkeztek meg a 2004.09 utáni, nem berohadós, bontott féknyergek kengyellel együtt. Holnap viszem kicsit rendbe rakatni (átnézés+tisztítás+porvédők cseréje, ha kell), de a retket és rozsdát leszámítva nem néznek ki rosszul.
Már vettem hozzá betéteket (meg új tárcsát is, mert 70eKm van a jelenlegiben, a múltkor ráadásul meg is égett kissé az egyik). Reményeim szerint jövő héten felkerül a helyére.
Bowden nem kell hozzá, ha jó a jelenlegi.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4705 Dátum:
2014.03.21 péntek, 00:01:00 »
Ma kerékcsere alkalmával, hátul eltört az egyik tőcsavar.
Ki is cseréltem volna, de nem sikerült meglazítani a 2 db 13-as csavart, ami a féknyeregházat tartja.
Van valami jó ötletetek, hogy lazíthatnám meg őket? Bevált módszer?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4706 Dátum:
2014.03.21 péntek, 07:25:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.21 péntek, 00:01:00
Ma kerékcsere alkalmával, hátul eltört az egyik tőcsavar.
Ki is cseréltem volna, de nem sikerült meglazítani a 2 db 13-as csavart, ami a féknyeregházat tartja.
Van valami jó ötletetek, hogy lazíthatnám meg őket? Bevált módszer?
More power!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4707 Dátum:
2014.03.21 péntek, 07:38:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.21 péntek, 00:01:00
Ma kerékcsere alkalmával, hátul eltört az egyik tőcsavar.
Ki is cseréltem volna, de nem sikerült meglazítani a 2 db 13-as csavart, ami a féknyeregházat tartja.
Van valami jó ötletetek, hogy lazíthatnám meg őket? Bevált módszer?
WD40-nel körbefújkálod, azután dugókulcsra fel. Más nem fogja kihozni onnan...
Kitekeréskor, ha megmozdul, picit ki, WD40, picit vissza, és szépen apránként így kilibikókázni onnan. Ha nagyon megragadt és nem jut alá a csavarlazító, eltörhet tőben a fejénél a csavar. A ki-betekergetéssel segíted a WD40-et, hogy bejusson a menetek közé.
És utána új csavart raksz a helyére, nem a régit vissza.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4708 Dátum:
2014.03.21 péntek, 07:40:55 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.21 péntek, 07:25:34
More power!
Micsodaaa? Nagyobb hatalom kell hozzá? Politikusnak kell menni, hogy egy csavart meglazítson az ember?
Micsoda világban élünk
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4709 Dátum:
2014.03.21 péntek, 07:56:53 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.21 péntek, 07:40:55
Micsodaaa? Nagyobb hatalom kell hozzá? Politikusnak kell menni, hogy egy csavart meglazítson az ember?
Micsoda világban élünk
"
power : hatalom,
erő
, energia, áram, kapacitás, lehetőség
"
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4710 Dátum:
2014.03.21 péntek, 08:13:38 »
Köszi a jó tanácsokat. Vettem csavarlazítót, most "áztatom". Remélem megindul.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4711 Dátum:
2014.03.21 péntek, 08:15:32 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.21 péntek, 07:56:53
"
power : hatalom, erő, energia, áram,
kapacitás
, lehetőség
"
Akkor most kondenzátor vagy politikus legyek?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4712 Dátum:
2014.03.21 péntek, 08:47:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.21 péntek, 08:13:38
Köszi a jó tanácsokat. Vettem csavarlazítót, most "áztatom". Remélem megindul.
Azt áztathatod.....be van kenve menetrögzítővel. Jóféle 13-as crova fej (lehetőleg 6lap fejű), ha nincs akkor 13-as csillag-villás amibe beleakasztassz egy nagyobb csillag-villást erőkarnak és ki is jön. Visszarakásnál...új csavar, vagy újra kell menetrögzítőzni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4713 Dátum:
2014.03.21 péntek, 08:50:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.21 péntek, 08:47:45
Azt áztathatod.....be van kenve menetrögzítővel. Jóféle 13-as crova fej (lehetőleg 6lap fejű), ha nincs akkor 13-as csillag-villás amibe beleakasztassz egy nagyobb csillag-villást erőkarnak és ki is jön. Visszarakásnál...új csavar, vagy újra kell menetrögzítőzni.
Ha lenne benne menetrögzítő, sose rohadt volna be és simán kijönne. Az többek között pont erre is való, hogy a rozsdát ne engedje oda be.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4714 Dátum:
2014.03.21 péntek, 08:54:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.21 péntek, 08:50:33
Ha lenne benne menetrögzítő, sose rohadt volna be és simán kijönne. Az többek között pont erre is való, hogy a rozsdát ne engedje oda be.
AndyA
Biztos, hogy van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4715 Dátum:
2014.03.21 péntek, 09:27:22 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.21 péntek, 08:54:45
Biztos, hogy van.
Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek veled.
Minden gyári féknyeregrögzítő csavar, alapgázon van csavarrögzítővel kezelve. Ja és, hogy meg ne feledkezzünk róla, minden alkalommal kötelezően illik a csavarokat cserélni. Az én véleményem még ezzel kapcsolatban az, nem jelenteném ki kategorikusan, hogy a csavarlazító ebben az esetben nem sokat ér.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4716 Dátum:
2014.03.21 péntek, 10:44:28 »
Hát Urak! Sikerült kiszedni a nyeregtartóház csavarjait. Tárcsa is kicsit nehezen, de lejött. Tőcsavart kicseréltem.
Új csavarokkal raknám össze, de nem lehet kapni. Illetve cromaxnál 3500 a kettő és 3-5 nap mire megjön.
Azt hiszem összerakom a régivel.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4717 Dátum:
2014.03.21 péntek, 10:49:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.21 péntek, 10:44:28
Hát Urak! Sikerült kiszedni a nyeregtartóház csavarjait. Tárcsa is kicsit nehezen, de lejött. Tőcsavart kicseréltem.
Új csavarokkal raknám össze, de nem lehet kapni. Illetve cromaxnál 3500 a kettő és 3-5 nap mire megjön.
Azt hiszem összerakom a régivel.
Hívd fel a Petrányi Üllői utat... Nem ér annyit, hogy xar csavarral rakd össze!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.21 péntek, 10:52:02 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4718 Dátum:
2014.03.21 péntek, 10:53:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.21 péntek, 10:49:50
Hívd fel a Petrányi Üllői utat... Nem ér annyit, hogy xar csavarral rakd össze!
Már megtörtént. Ott azt mondták, hogy csak a nyeregtartóházzal együtt van és 50000 Ft.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4719 Dátum:
2014.03.21 péntek, 10:55:37 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.21 péntek, 10:53:18
Már megtörtént. Ott azt mondták, hogy csak a nyeregtartóházzal együtt van és 50000 Ft.
pü
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4720 Dátum:
2014.03.21 péntek, 11:05:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.21 péntek, 10:53:18
Már megtörtént. Ott azt mondták, hogy csak a nyeregtartóházzal együtt van és 50000 Ft.
Feje szétment a csavarnak? A menet tiszta rozsda? Ha nem, akkor szerintem nyugodtan rakd össze a régivel.
A csavarok cseréje gyárilag sincs előírva, csak ha valami rezgéscsillapítós volt eredetileg, akkor rezgéscsillapító + a hosszabb csavar a kukába és új rövidebb csavarral kell összerakni. M10x25-ös csavarok 80Nm-re húzva, nincsenek folyáshatárra húzva.
Szerk: Etis-ben azt sem látom, hogy menetrögzítőt kéne használni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.21 péntek, 11:41:22 írta tpmportal
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4721 Dátum:
2014.03.21 péntek, 12:16:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.21 péntek, 08:15:32
Akkor most kondenzátor vagy politikus legyek?
Szövegkörnyezet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4722 Dátum:
2014.03.21 péntek, 12:35:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.19 szerda, 20:01:51
Lehet, hogy te tudod mire gondoltál amikor kérdeztél..........de akkor nem jól kérdeztél.
"
uszó csapján van az a kis gumi cső
"
Ez alapján nem egyértelmű a kérdés.
Idézetet írta: GSR - 2014.03.21 péntek, 12:16:21
Szövegkörnyezet.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4723 Dátum:
2014.03.21 péntek, 12:56:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.21 péntek, 12:16:21
Szövegkörnyezet.
Szövegkörnyezet legyen?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4724 Dátum:
2014.03.21 péntek, 16:58:57 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.21 péntek, 11:05:25
Feje szétment a csavarnak? A menet tiszta rozsda? Ha nem, akkor szerintem nyugodtan rakd össze a régivel.
A csavarok cseréje gyárilag sincs előírva, csak ha valami rezgéscsillapítós volt eredetileg, akkor rezgéscsillapító + a hosszabb csavar a kukába és új rövidebb csavarral kell összerakni. M10x25-ös csavarok 80Nm-re húzva, nincsenek folyáshatárra húzva.
Szerk: Etis-ben azt sem látom, hogy menetrögzítőt kéne használni.
Fejek kicsit éltelenedtek. Bontóból szereztem 3-at (szentségtörés, hűha). Abból az egyik nem bírta a 80 Nm-t, s beletört (na ekkor majdnem felgyújtottam). Gépműhelyben kiszedték. Majd újra össze raktam, jól meghúztam érzésre. Kibírta nem nyúlt el. Most már minden a helyén.
Közben félig megtanultam fékbetétet, tárcsát cserélni, meg az elnyúlós csavarok leckét alapszinten. Ennyi.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4725 Dátum:
2014.03.21 péntek, 17:18:57 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.21 péntek, 16:58:57
Fejek kicsit éltelenedtek. Bontóból szereztem 3-at (szentségtörés, hűha). Abból az egyik nem bírta a 80 Nm-t, s beletört (na ekkor majdnem felgyújtottam). Gépműhelyben kiszedték. Majd újra össze raktam, jól meghúztam érzésre. Kibírta nem nyúlt el. Most már minden a helyén.
Közben félig megtanultam fékbetétet, tárcsát cserélni, meg az elnyúlós csavarok leckét alapszinten. Ennyi.
Akkor ezúton elnézést kérek, mert nem néztem a kocsid évjáratát. A 2004. 09. utáni kocsiknál kevesebb, mint 80nm-t ír elő, valami 65, vagy valami ilyesmi. Bár egy 10.9 csavarnak ezt bírnia kéne, de bocsánatot kérek, ha az általam adott szám miatt szakadt bele.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4726 Dátum:
2014.03.21 péntek, 17:22:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.21 péntek, 17:18:57
Akkor ezúton elnézést kérek, mert nem néztem a kocsid évjáratát. A 2004. 09. utáni kocsiknál kevesebb, mint 80nm-t ír elő, valami 65, vagy valami ilyesmi. Bár egy 10.9 csavarnak ezt bírnia kéne, de bocsánatot kérek, ha az általam adott szám miatt szakadt bele.
Nem miattad, hanem azért, mert én húztam. Észre kellet volna vennem, hogy nyúlik. Most már megnyugodtam, hogy kész van.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4727 Dátum:
2014.03.21 péntek, 22:34:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.21 péntek, 17:22:42
Nem miattad, hanem azért, mert én húztam. Észre kellet volna vennem, hogy nyúlik. Most már megnyugodtam, hogy kész van.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Én meg ma este találtam a garázsban 4 db gyári új, csavarrögzítővel előre kezelt Ford féknyeregcsavart...
Az alufelni csavarjait keresgéltem, akkor akadt a kezembe.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4728 Dátum:
2014.03.22 szombat, 08:06:48 »
Tavaly novemberben lett cserélve az automata kézifék a hagyományosan működö kézifékre (bontott) és új kötelekre. Néhágy hete elkezdte, hogy egyre jobban be kell húzni a kart, hogy fogjon a fék. Mára eljutottunk oda, hogy a kartámaszig húzom, de szinte semmit sem ér.
Hol lehet beállítani a bowden feszességét, mert gondolom ez a baja?
Köszi.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4729 Dátum:
2014.03.22 szombat, 08:14:43 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.03.22 szombat, 08:06:48
Tavaly novemberben lett cserélve az automata kézifék a hagyományosan működö kézifékre (bontott) és új kötelekre. Néhágy hete elkezdte, hogy egyre jobban be kell húzni a kart, hogy fogjon a fék. Mára eljutottunk oda, hogy a kartámaszig húzom, de szinte semmit sem ér.
Hol lehet beállítani a bowden feszességét, mert gondolom ez a baja?
Köszi.
A kocsi alatt....
Kipufogót le kell engedni, hővédőt levenni és látni fogod.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4730 Dátum:
2014.03.22 szombat, 08:36:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.21 péntek, 22:34:05
Én meg ma este találtam a garázsban 4 db gyári új, csavarrögzítővel előre kezelt Ford féknyeregcsavart...
Az alufelni csavarjait keresgéltem, akkor akadt a kezembe.
AndyA
És ezt most miért írod? Nekem akarod adni őket?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 19:29:57 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4731 Dátum:
2014.03.22 szombat, 10:50:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.22 szombat, 08:14:43
A kocsi alatt....
Kipufogót le kell engedni, hővédőt levenni és látni fogod.
A kipufogót nagy meló leengedni?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4732 Dátum:
2014.03.22 szombat, 11:07:23 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.03.22 szombat, 10:50:03
A kipufogót nagy meló leengedni?
Nem vészes....kiakasztod a gumibakokat, ha jól emlékszem 3db van....esetleg a rezoncső után szétcsavarhatod úgy mégjobban le tudod engedni , de nem muszáj.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4733 Dátum:
2014.03.22 szombat, 14:49:18 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.22 szombat, 08:36:54
És ezt mot miért írod? Nekem akarod adni őket?
Mert szó volt róla.
Akár neked is adhatom, megfelelő ellenszolgáltatás fejében.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4734 Dátum:
2014.03.22 szombat, 15:33:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.21 péntek, 22:34:05
Én meg ma este találtam a garázsban 4 db gyári új, csavarrögzítővel előre kezelt Ford féknyeregcsavart...
Az alufelni csavarjait keresgéltem, akkor akadt a kezembe.
AndyA
Ezt a fékbetét készlethez kaptad? Gyanítom....
Mert Stifflernek nem a nyereg csavar kell, hanem a fék tuskó csavar, ami a csonkállványhoz rögzíti a féktuskót.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4735 Dátum:
2014.03.22 szombat, 18:17:08 »
Sziasztok,GSR-t keresném off kocsi témával ,ha tud segitsen,vagy ha tud más is 1 opel astra F 1993-as.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 18:30:08 írta gyulaba55
»
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4736 Dátum:
2014.03.22 szombat, 18:27:52 »
automata fékkarnál, fl előtti féknyergekkel betét cserénél kell beállítani, hogy a kézifék mekkora út után fogjon? azaz a fékhenger becsavarásával kell játszani?
a nyeregnél a bowden az előírt pár millimétert tud mozogni, ez eddig is így volt, viszont elég volt pár kattanásnyit felhúzni a kart. most 6-7 kattanás kell, hogy fogjon. a kettő között csak fékbetét és tárcsa csere volt.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4737 Dátum:
2014.03.22 szombat, 18:52:35 »
Na hát nem ismeri senki az astrát,pedig soknak az volt,de mindjárt elküldtők az opel forumra ,gondolom.Pedig SOS lenne.A lányom kocsija.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 18:54:56 írta gyulaba55
»
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4738 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:05:36 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2014.03.22 szombat, 18:52:35
Na hát nem ismeri senki az astrát,pedig soknak az volt,de mindjárt elküldtők az opel forumra ,gondolom.Pedig SOS lenne.A lányom kocsija.
írd be mi a baj, addig biztosan nem tud senki mit mondani
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4739 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:15:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.03.22 szombat, 19:05:36
írd be mi a baj, addig biztosan nem tud senki mit mondani
A baj sokoldalu,és nagyon hosszu,na,kezdem a kocsi 93-as 1,4 es 60 pacis,ferdehátu,nem indul ha a gyujtást adok,de delkos platinás,a platinát cseréltem,ment valamedig majd leált,ez volt 3-4 napja,majd itthol mikkor megint nem indult kibontotam a benzin szivattyut mert ara gondoltam hogy rossz,de gyujtés előti pozicioban bekapcsol,de mikkor gyujtanám letilt ,ki is gyullad a cshek lámpa,eddig ennyi.A motor cshek probléma fenáll végig mindig ég.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 19:27:21 írta gyulaba55
»
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4740 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:21:03 »
Cseréltem ,benzin szürőt,tekercset is cseréltem a delko előtt,le is diagnoztizátam de 12 -es hibát tanál csak,ami a diag kezdete,ma begyuladt 2 xer,nyomtam a gázt is de csak leált,valami a gyujtásnál le tilt.A venti is igy mükődik gyujtásnál leáll.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 19:28:41 írta gyulaba55
»
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4741 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:31:31 »
Elmentem kőzben mérgembe 1 autos villanyászhoz ,ő asztmondja hogy ,lehet hogy a gyujtás kapcsolo elektronika rossz,de nem tudom.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4742 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:32:28 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2014.03.22 szombat, 19:21:03
Cseréltem ,benzin szürőt,tekercset is cseréltem a delko előtt,le is diagnoztizátam de 12 -es hibát tanál csak,ami a diag kezdete,ma begyuladt 2 xer,nyomtam a gázt is de csak leált,valami a gyujtásnál le tilt.A venti is igy mükődik gyujtásnál leáll.
Gyújtáskapcsoló elektromos rész.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4743 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:36:38 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2014.03.22 szombat, 19:21:03
Cseréltem ,benzin szürőt,
tekercset is cseréltem a delko
előtt,le is diagnoztizátam de 12 -es hibát tanál csak,ami a diag kezdete,ma begyuladt 2 xer,nyomtam a gázt is de csak leált,valami a gyujtásnál le tilt.A venti is igy mükődik gyujtásnál leáll.
Milyen tekercset és mi az a delko? Én nem tudok segíteni, csak ezeket nem értettem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4744 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:37:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.22 szombat, 19:32:28
Gyújtáskapcsoló elektromos rész.
na mondjad jo hogy megjőtál,képzeld kibontotam,de nem tanáltam rajta elektromos kibaxást.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4745 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:38:20 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2014.03.22 szombat, 19:37:27
na mondjad jo hogy megjőtál,képzeld kibontotam,de nem tanáltam rajta elektromos kibaxást.
A másik végén van, mint ahol a kulcsot bedugod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4746 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:41:35 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.22 szombat, 19:38:20
A másik végén van, mint ahol a kulcsot bedugod.
igen ott van nem tudom hány kábel,amit le is vedtem,majd kipucoltam vissza is tedtem ,a végén.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4747 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:41:51 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2014.03.22 szombat, 19:41:35
igen ott van nem tudom hány kábel,amit le is vedtem,majd kipucoltam vissza is tedtem ,a végén.
Cseréld ki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4748 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:44:16 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.22 szombat, 19:41:51
Cseréld ki.
Mivel ujjal vagy nem értem,ne légy szük szavu,legyél szives.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4749 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:53:44 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.22 szombat, 19:41:51
Cseréld ki.
akkor te xerinted ott a hiba elásva,gondolkozok rajta ,gyujtáskapcsolo elektronika te xerinted is.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ