Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 22:35:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743514 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #5200 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 19:33:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan megértelek. rinya Viszont, a légtelenítés nem ördögtől való művelet, de lehetnek buktatói. wow1 A FAQ topikba feltettem egy cikket egy túlnyomásos légtelenítő készülékről, amit bárki egy pár ezer Ft-ból elkészíthet magának. Most nagyon jól jött volna egy ilyen légtelenítő kézi készülék. Bármilyen furcsa, de a főfékhenger belseje is tud korrodálódni. A korrózió viszont könnyen tönkre teheti a tömítő karmantyúkat. A főfékhenger problémák 80%-ban mindig egy komoly légtelenítési akció után következik be, amikor is, végállástól végállásig tapossuk a fékpedált a légtelenítéshez. Az esetleges belső korróziótól ilyenkor sérülnek a karmantyúk. A túlnyomásos légtelenítő készülék mind az erő kifejtéstől, mind a karmantyúsérüléstől megóvja az ember fiát. Arról nem is beszélve, hogy egyedül, lazán és kényelmesen tudom az egész rendszerben, bele értve a kuplungot is a teljes fékfolyadékot cserélni, és a rendszert légteleníteni. Ha még nem olvastad a cikket, talán ezek után érdekes lesz, és esetleg kedvet kapsz az elkészítéséhez. Mindenesetre örülök, hogy végre a féked jól működik, hiszen létfontosságú a helyes hibátlan működése. wave
Tisztelettel László! worship

A légtelenítés valóban egy egyszerű művelet, de mint az esetem is mutatja rejt magában némi veszélyt. vigyor3 Így van, rozsdanyomokat láttam a bontott főfékhenger rudazatán, valószínű ezért nem volt megfelelő. Ismertem az általad készített légtelenítőről szóló cikkedet. Ezek után lehetséges hogy én is beruházok egyre. worship (bár egy darabig nem akarok fékfolyadék közelébe se kerülni, kicsit szétmarta a kezemet) vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #5201 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 20:45:49 »

Adódott egy olyan problémám, hogy egy álló helyzetben történő fékpedál rálépés után a féklámpa folyamatosan világít. Ha kicsit megemelem a pedált, akkor a féklámpa kialszik. Olyan mintha hiányozna egy rugó, ami nem tolja vissza a pedált alaphelyzetbe.
Mi lehet a hiba? Járt már valaki így?
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #5202 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 20:54:27 »

Adódott egy olyan problémám, hogy egy álló helyzetben történő fékpedál rálépés után a féklámpa folyamatosan világít. Ha kicsit megemelem a pedált, akkor a féklámpa kialszik. Olyan mintha hiányozna egy rugó, ami nem tolja vissza a pedált alaphelyzetbe.
Mi lehet a hiba? Járt már valaki így?

A féklámpa kapcsoló olyan, hogy gyárilag egy teljesen kihúzott pálca áll ki belőle, ami az első pedálra lépéskor racsnisan, csak egy irányba, csak befelé becsúszik, és így beállítja magát. Ha ezek után bármi miatt változnak ott a távolságok, akkor lehet sajnos így járni. Viszont a pedált nem ez húzza vissza, az nem a kapcsolóban van, így arrafelé érdemes lehet keresgélni, mielőtt új kapcsoló után nézel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5203 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 22:46:24 »

Adódott egy olyan problémám, hogy egy álló helyzetben történő fékpedál rálépés után a féklámpa folyamatosan világít. Ha kicsit megemelem a pedált, akkor a féklámpa kialszik. Olyan mintha hiányozna egy rugó, ami nem tolja vissza a pedált alaphelyzetbe.
Mi lehet a hiba? Járt már valaki így?


Próbálj kicsit hajlitani lefelé a lemezen amiben a pedálkapcsoló van.Vezette valaki más mostanság a kocsid?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #5204 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 23:01:43 »


Próbálj kicsit hajlitani lefelé a lemezen amiben a pedálkapcsoló van.Vezette valaki más mostanság a kocsid?

Csak annyi történt, hogy megkértem a haveromat hogy lépjen a fékpedálra, hogy megnézhessem a középső féklámpa fényét, ugyanis ledekre cseréltem bennük az izzókat. Miután kintről rálépett, azóta folyamatosan ég a féklámpa. Lehet túl erősen lépett rá? Vagy hirtelen ugrott le a pedálról?
Lehet a fék szervó dobban van a hiba?
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5205 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 23:06:50 »

Csak annyi történt, hogy megkértem a haveromat hogy lépjen a fékpedálra, hogy megnézhessem a középső féklámpa fényét, ugyanis ledekre cseréltem bennük az izzókat. Miután kintről rálépett, azóta folyamatosan ég a féklámpa. Lehet túl erősen lépett rá? Vagy hirtelen ugrott le a pedálról?
Lehet a fék szervó dobban van a hiba?

Valószínű gyorsan leugrott a pedálról...volt már ilyen nekem is.
Megoldás:
Mássz be a pedálok közé.....látni fogod a fékpedál kapcsolóját, nyomd le a pedált kézzel, húzd ki a kapcsolónak a műanyag pöckét 2-3 kattanásnyit (csúnya hangja lesz), és óvatosan engedd vissza a pedált nyugalmi állapotba (recsegni fog mikor beáll a pöcök).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #5206 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 23:28:38 »

Valószínű gyorsan leugrott a pedálról...volt már ilyen nekem is.
Megoldás:
Mássz be a pedálok közé.....látni fogod a fékpedál kapcsolóját, nyomd le a pedált kézzel, húzd ki a kapcsolónak a műanyag pöckét 2-3 kattanásnyit (csúnya hangja lesz), és óvatosan engedd vissza a pedált nyugalmi állapotba (recsegni fog mikor beáll a pöcök).

Köszi szépen! Igen, úgy emlékszem hogy volt egy nagyobb csattanás, azaz szerintem is lecsúszott a lába a pedálról.
Holnap ki is próbálom a leírásod alapján megcsinálni.

Köszi mindenkinek a segítséget!
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #5207 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 23:39:07 »

Valószínű gyorsan leugrott a pedálról...volt már ilyen nekem is.
Megoldás:
Mássz be a pedálok közé.....látni fogod a fékpedál kapcsolóját, nyomd le a pedált kézzel, húzd ki a kapcsolónak a műanyag pöckét 2-3 kattanásnyit (csúnya hangja lesz), és óvatosan engedd vissza a pedált nyugalmi állapotba (recsegni fog mikor beáll a pöcök).

Azt hivatalosan nem lehet kihúzni, csak egyszer, a gyári, teljesen kihúzott állapothoz képest betolni, az első pedállenyomáskor a beépítés után, ami egyben a beállítása is. Ha sikerül mégis kirángatni, lehet, többé már sehol nem fog fixen megállni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5208 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 23:44:25 »

Azt hivatalosan nem lehet kihúzni, csak egyszer, a gyári, teljesen kihúzott állapothoz képest betolni, az első pedállenyomáskor a beépítés után, ami egyben a beállítása is. Ha sikerül mégis kirángatni, lehet, többé már sehol nem fog fixen megállni.

AndyA

Hivatalosan nem lehet(ne) sokmindent.  vigyor3
Nem hivatalosan meg húztam már ki a sajátomat 2x....még mindig működik.  Finoman kell csinálni és nem lesz semmi gond.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #5209 Dátum: 2014.05.09 péntek, 16:01:36 »

Köszi szépen! Igen, úgy emlékszem hogy volt egy nagyobb csattanás, azaz szerintem is lecsúszott a lába a pedálról.
Holnap ki is próbálom a leírásod alapján megcsinálni.

Köszi mindenkinek a segítséget!

Jeeeeeee! Nagyon köszönöm a segítséget! Sikerült megcsinálni a trükköd alapján. Nagyon örülök. Aztán nekem is leesett a pedálról a lábam, és újra előjött a hiba, de már rutinosan ment a javítás. Viszont mivel ez így nem természetes, ezért kerestük hogy miért lehet ez. Gyanús volt hogy a fékpedál kb.1cm-t beljebb van mint ahogy kéne, és nem elég kemény gyújtás nélküli állapotban. Aztán kiderült hogy a hátsó fékbetétek piszkosul el vannak kopva. Alig 1-2 mm, úgyhogy ez a ludas.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #5210 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:34:15 »

Hogyan is van ez az első fékekkel?

FL előtti Mondeosok sokan panaszkodnak a fékre - egyet-kettőt próbáltam is, nem is minden alap nélkül. Az nem fék, hanem lassító...

De mi változott FL-kor, amitől jobb lett a fék? Mert az FL-FL2 kétségtelenül jobb lett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5211 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:37:52 »

Hogyan is van ez az első fékekkel?

FL előtti Mondeosok sokan panaszkodnak a fékre - egyet-kettőt próbáltam is, nem is minden alap nélkül. Az nem fék, hanem lassító...

De mi változott FL-kor, amitől jobb lett a fék? Mert az FL-FL2 kétségtelenül jobb lett.

AndyA

A FL1-em is xar volt. A FL2-n lett jó!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5212 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:57:28 »

Hogyan is van ez az első fékekkel?

FL előtti Mondeosok sokan panaszkodnak a fékre - egyet-kettőt próbáltam is, nem is minden alap nélkül. Az nem fék, hanem lassító...

De mi változott FL-kor, amitől jobb lett a fék? Mert az FL-FL2 kétségtelenül jobb lett.

AndyA

Szerintem a vákum rásegítéssel variáltak valamit.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5213 Dátum: 2014.05.10 szombat, 21:58:29 »

A benzines autóval...... lehet fékezni!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5214 Dátum: 2014.05.10 szombat, 22:05:19 »

A benzines autóval...... lehet fékezni!  hehe

Kis sebességhez elég a kis fékerő... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5215 Dátum: 2014.05.10 szombat, 22:08:34 »

Kis sebességhez elég a kis fékerő... eplus2

Ha ha haaaa...........  nyes
Szerintem nem lassabb, mint az olajkályhád!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5216 Dátum: 2014.05.10 szombat, 22:14:29 »

Ha ha haaaa...........  nyes
Szerintem nem lassabb, mint az olajkályhád!  Cool

Hát ez az, hogy szerinted.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5217 Dátum: 2014.05.10 szombat, 22:17:53 »

Hát ez az, hogy szerinted.  hehe

Meg amúgy is.........  Cool

De azért legyenek egyenlő esélyek!

Vegyük le a turbód.
Vegyük le vákuum szivattyúd.

Elég is.

Mivel felgyorsulni sem tudnál így fékezed sem kell majd nagyot!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5218 Dátum: 2014.05.10 szombat, 22:19:05 »

Hogyan is van ez az első fékekkel?

FL előtti Mondeosok sokan panaszkodnak a fékre - egyet-kettőt próbáltam is, nem is minden alap nélkül. Az nem fék, hanem lassító...

De mi változott FL-kor, amitől jobb lett a fék? Mert az FL-FL2 kétségtelenül jobb lett.

AndyA
F2-től lett jo. Elektromos lett a turbo es tobb vákuum megy a rasegitesnek.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5219 Dátum: 2014.05.10 szombat, 23:12:36 »

Kis sebességhez elég a kis fékerő... eplus2
taps
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5220 Dátum: 2014.05.10 szombat, 23:18:15 »

taps

és a legjobb a Bosch fék.... eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5221 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 09:54:30 »

F2-től lett jo. Elektromos lett a turbo es tobb vákuum megy a rasegitesnek.
A fix turbónak sem kell vákum, mégsincs rajta fék.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5222 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 10:28:25 »

és a legjobb a Bosch fék.... eplus2

Esetleg az AET betét.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5223 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 10:39:47 »

Meg amúgy is.........  Cool

De azért legyenek egyenlő esélyek!

Vegyük le a turbód.
Vegyük le vákuum szivattyúd.

Elég is.

Mivel felgyorsulni sem tudnál így fékezed sem kell majd nagyot!  eplus2
a tiédből meg a gyujtáselektronikát..... idiot2 így már egyenlőek az esélyek.... zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5224 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 11:33:01 »

a tiédből meg a gyujtáselektronikát..... idiot2 így már egyenlőek az esélyek.... zavart2

Még úgy is jobb lennék!  Cheesy

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5225 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 11:34:07 »

taps

Majd....ha egyszer elég szépen kéritek.......kipróbálhatjátok a féket a benzines Mondeomon.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5226 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:37:55 »

A fix turbónak sem kell vákum, mégsincs rajta fék.
olyanra még nem jött panasz  smile     tegyél bele ebc redstuffot
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5227 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:48:48 »

Majd....ha egyszer elég szépen kéritek.......kipróbálhatjátok a féket a benzines Mondeomon.  hehe
Könnyen vagy, se súly, se teljesítmény... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5228 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:55:23 »

Majd....ha egyszer elég szépen kéritek.......kipróbálhatjátok a féket a benzines Mondeomon.  hehe

Itt állt a kertben. Még a ponyvát is rátettem, hogy ne lássák egy benzines áll itt. A kulcsot meg beraktam a duplaszéfbe.

 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.11 vasárnap, 13:59:35 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5229 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 14:56:51 »

olyanra még nem jött panasz  smile     tegyél bele ebc redstuffot
Az van benne,jobb is lett egy fokkal,de meg sem közelíti a F2 fékét.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5230 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 15:08:19 »

Az van benne,jobb is lett egy fokkal,de meg sem közelíti a F2 fékét.

Mi lett jobb az EBC-től?
Mitől jobb az F2 fék?
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5231 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 15:12:28 »

Mi lett jobb az EBC-től?
Mitől jobb az F2 fék?
Az Ebc-től kicsit "harapósabb"lett.Fl 2 autót próbálva azon sokkal kisebb pedálerővel megjön a fékhatás.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5232 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 15:13:30 »

Itt állt a kertben. Még a ponyvát is rátettem, hogy ne lássák egy benzines áll itt. A kulcsot meg beraktam a duplaszéfbe.

 eplus2

Hogyan is látszik egy autóról kívülről, hogy benzines vagy dízel?
A felirattal ne gyere, mert az bármikor levehető és felrakható.....

Ja tudom, nem büdös és nincs gázolaj szaga a benzinesnek!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5233 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 15:30:09 »

Az van benne,jobb is lett egy fokkal,de meg sem közelíti a F2 fékét.
Nekem ST Focus fék volt elöl Ate betétekkel és azzal sokkal jobb volt!  Vegyél olyat+redstuff.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5234 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 15:42:49 »

Nekem ST Focus fék volt elöl Ate betétekkel és azzal sokkal jobb volt!  Vegyél olyat+redstuff.
Vagy elég lenne Fl2 főfékhenger+vákumdob.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #5235 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 17:21:47 »

Szerintem a vákum rásegítéssel variáltak valamit.

Magán a féken nem piszkáltak? Féknyereg azonos?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #5236 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 17:22:21 »

F2-től lett jo. Elektromos lett a turbo es tobb vákuum megy a rasegitesnek.

Az enyémben vákuumos a turbo, mégis működik...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5237 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 17:23:31 »

Az enyémben vákuumos a turbo, mégis működik...

AndyA
hát persze. ami a turbonak kell vákum, az töredéke annak amit előállít a rendszer
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5238 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 17:37:02 »

Semmi baj a mondeo fékkel...normális tárcsa,hozzávaló betét és megfelelően karbantartott állapot kell.

Az a baj hogy a legtöbb ember olyan ha ráraknék egy akármilyen betétre EBC matricát és kipróbáltatnám, biztos hogy meggyőzően bólogatna hogy ez igen ez tényleg jobban fog.

Mondeónál a megcsuszási határérték kb 4KN fékerő...ha a fejed tetejére állsz és törökülésben hugyozod le magadat akkor sem lessz több... eplus2 addig meg elég sokmindentől függ a fékhatás...út,gumi,fékfolyadék,reakcióidő,pedálerő,stb,stb...
vákum rásegitéstől is függ a fékreakció ideje, ha beteszel egy puffert plusszba pl mindjárt harapósabb lessz egyből...ezt kicsit elméretezték szerintem, de ezen az EBC betét sem segit az a helyzet....egy puffer viszont látványosan.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5239 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 17:48:37 »

Semmi baj a mondeo fékkel...normális tárcsa,hozzávaló betét és megfelelően karbantartott állapot kell.

Az a baj hogy a legtöbb ember olyan ha ráraknék egy akármilyen betétre EBC matricát és kipróbáltatnám, biztos hogy meggyőzően bólogatna hogy ez igen ez tényleg jobban fog.

Mondeónál a megcsuszási határérték kb 4KN fékerő...ha a fejed tetejére állsz és törökülésben hugyozod le magadat akkor sem lessz több... eplus2 addig meg elég sokmindentől függ a fékhatás...út,gumi,fékfolyadék,reakcióidő,pedálerő,stb,stb...
vákum rásegitéstől is függ a fékreakció ideje, ha beteszel egy puffert plusszba pl mindjárt harapósabb lessz egyből...ezt kicsit elméretezték szerintem, de ezen az EBC betét sem segit az a helyzet....egy puffer viszont látványosan.
Puffert azt próbáltam én is.Bontóba vettem,valami régi vw-ről való volt,beépítettem a vákumdob előtti t-elágazáshoz.Totál semmi különbség nem volt vele.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5240 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 19:09:32 »

Puffert azt próbáltam én is.Bontóba vettem,valami régi vw-ről való volt,beépítettem a vákumdob előtti t-elágazáshoz.Totál semmi különbség nem volt vele.

hát mert nem oda kellett volna betenni...minnél közelebb a fékhez.
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #5241 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 19:19:14 »

Sziasztok ,

Nekem 2004.09. utáni ( 5B ) Mondeom van és szintén befog a bal hátsó féknyereg már a 2. kattanásnál , tudom hogy korábbi típusnál van ilyen hiba , volt -e már valakinek ezeken a típusokon is ilyen gond vagy ezek szerint nincs megoldva a váltás utániaknál a féknyereg gond , esetleg bowden rohadt be ?

Köszi


 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5242 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 19:35:07 »

Sziasztok ,

Nekem 2004.09. utáni ( 5B ) Mondeom van és szintén befog a bal hátsó féknyereg már a 2. kattanásnál , tudom hogy korábbi típusnál van ilyen hiba , volt -e már valakinek ezeken a típusokon is ilyen gond vagy ezek szerint nincs megoldva a váltás utániaknál a féknyereg gond , esetleg bowden rohadt be ?

Köszi


 

"befog a bal hátsó féknyereg már a 2. kattanásnál"

Ez csak akkor probléma, ha a jobb hátsó nem fog ugyanígy be.  vigyor3
A bowden szorulás egyébként évjárattól (és autó márkától, típustól) függetlenül be tud következni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5243 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 19:51:55 »

Semmi baj a mondeo fékkel...normális tárcsa,hozzávaló betét és megfelelően karbantartott állapot kell.

Az a baj hogy a legtöbb ember olyan ha ráraknék egy akármilyen betétre EBC matricát és kipróbáltatnám, biztos hogy meggyőzően bólogatna hogy ez igen ez tényleg jobban fog.

Mondeónál a megcsuszási határérték kb 4KN fékerő...ha a fejed tetejére állsz és törökülésben hugyozod le magadat akkor sem lessz több... eplus2 addig meg elég sokmindentől függ a fékhatás...út,gumi,fékfolyadék,reakcióidő,pedálerő,stb,stb...
vákum rásegitéstől is függ a fékreakció ideje, ha beteszel egy puffert plusszba pl mindjárt harapósabb lessz egyből...ezt kicsit elméretezték szerintem, de ezen az EBC betét sem segit az a helyzet....egy puffer viszont látványosan.
Én is próbáltam a pot tartályt, pont semmi se történt. mindenhol volt csak az utastérbe nem.

Az a baj, h a legtöbb ember olyan ha azt mondanám hogy bele raktam ezt meg azt a kocsiba és kipróbáltatnám, biztos h meggyőzően bólogatna h ez igen ez tényleg jobban fog.   eplus2 eplus2

kalap xar az F1 tdci fék. a mellékelt ábra szerint fix meg nem fix turbóval is.    

st focuséval jó volt
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.11 vasárnap, 19:54:08 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5244 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 19:55:38 »

A tavaj tavaszi találkozón pont Dentcraft ment az én autómmal egy kört (fl2-es). Semmilyen csodafék cucc nincs benne, csak Delphi tárcsa+Starline betét. Ő el tudja mondani a különbséget.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5245 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 20:00:09 »

A tavaj tavaszi találkozón pont Dentcraft ment az én autómmal egy kört (fl2-es). Semmilyen csodafék cucc nincs benne, csak Delphi tárcsa+Starline betét. Ő el tudja mondani a különbséget.
Most már szeretnék kipróbálni egy FL előtti autót.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5246 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 20:15:54 »

A tavaj tavaszi találkozón pont Dentcraft ment az én autómmal egy kört (fl2-es). Semmilyen csodafék cucc nincs benne, csak Delphi tárcsa+Starline betét. Ő el tudja mondani a különbséget.
az a fék az nagyon jó!   mint az olasz kocsikon. Azt nemtom  milyen hamar melegszik el, de ott nagyon jól fogott.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5247 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 20:17:03 »

Most már szeretnék kipróbálni egy FL előtti autót.

F1-est.  kíváncsi leszek mit mondasz.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5248 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 20:28:36 »

Most már szeretnék kipróbálni egy FL előtti autót.


Vezettél már kispolákot? Na hasonló...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5249 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 20:38:49 »

Vezettél már kispolákot? Na hasonló...
Baz, ott a térdemtől még váltani se tudtam. szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.