Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:49:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3069486 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5300 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:22:51 »

Az a baj, hogy sem a tárcsáról, sem a centrírozásról szemmel nem tudom megállapítani, hogy jó-e, jól csinálták-e...
így van.de mindkettő mérhető.csak mekkor a cumi mindezt végig ellenőrizetni,mert magad egyiket sem tudod..... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5301 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:23:26 »

Az a baj, hogy sem a tárcsáról, sem a centrírozásról szemmel nem tudom megállapítani, hogy jó-e, jól csinálták-e...


Talán te nem a szemeddel néznéd a mérőórát vagy a centrírozó gép kijelzőjét?    eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5302 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:24:34 »


Talán te nem a szemeddel néznéd a mérőórát vagy a centrírozó gép kijelzőjét?    eplus2

Na, centrírozó gép... A 90 %-a egy kalibrálatlan szétütött fhos...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5303 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:27:54 »

Na, centrírozó gép... A 90 %-a egy kalibrálatlan szétütött fhos...

Egész pontosan 90?
Nem lehet, hogy 89 vagy 91?  eplus2


A lényeg a szemmel megállapításon volt......  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5304 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:33:53 »



A lényeg a szemmel megállapításon volt......  vigyor3

Ha már szemmel megállapítás:

Jön egy fékportól brazilosodott muksó és a gép által kiírt grammokat (mikor a kerék olyan nehéz, hogy majd bexarok mikor viszem a padlásra) találomra kivágja egy késsel egy nagyobb darabból és találomra felüti vagy felragasztja úgy kb...

Szóval ez nekem kicsit gyurcsókos...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5305 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:36:55 »

Ha már szemmel megállapítás:

Jön egy fékportól brazilosodott muksó és a gép által kiírt grammokat (mikor a kerék olyan nehéz, hogy majd bexarok mikor viszem a padlásra) találomra kivágja egy késsel egy nagyobb darabból és találomra felüti vagy felragasztja úgy kb...

Szóval ez nekem kicsit gyurcsókos...

Te ilyen helyre jársz?
Perverz vagy!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5306 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:44:12 »

Te ilyen helyre jársz?
Perverz vagy!

Mindegyik hely ilyen!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5307 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:47:20 »

Mindegyik hely ilyen!

Nem veszem magamra, csak annyit mondok, hogy én nem így csinálom...........  Cool

Tévedésben élsz vagy eddig te csak ilyen (rossz) helyeken jártál.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5308 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:51:14 »

Nem veszem magamra, csak annyit mondok, hogy én nem így csinálom...........  Cool

Tévedésben élsz vagy eddig te csak ilyen (rossz) helyeken jártál.  Undecided


Tibcsi te nem, ez evidens, de csak a gumizással foglalkozó helyek nagyon nagy része ilyen!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5309 Dátum: 2014.05.27 kedd, 13:18:34 »

a kerékcsavart ezek szerint csak beleolvastam....győzködni meg nem kell,mert én elhiszem,hogy így van amit írsz,de mégis volt ilyen eset,ahol a gumicentír hozott végeredményt a többi alkatrész cseréje után. Wink
eljen
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5310 Dátum: 2014.05.28 szerda, 07:14:17 »

Tibcsi te nem, ez evidens, de csak a gumizással foglalkozó helyek nagyon nagy része ilyen!
Tibcsi mindig MÁS, ezt tudjuk  nyes eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5311 Dátum: 2014.05.28 szerda, 07:35:08 »

Tibcsi mindig MÁS, ezt tudjuk  nyes eplus2

 mf2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5312 Dátum: 2014.05.28 szerda, 11:21:32 »

Nem akartam ekkora vitát generálni, csak leírtam egy gyakorlati tapasztalatot, ami láthatólag eléggé ellentmond az elméletnek.  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5313 Dátum: 2014.05.28 szerda, 11:22:28 »

Nem akartam ekkora vitát generálni, csak leírtam egy gyakorlati tapasztalatot, ami láthatólag eléggé ellentmond az elméletnek.  vigyor3

Most meg olajat  a tűzre?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #5314 Dátum: 2014.05.28 szerda, 14:44:09 »

Sziasztok,

Cserések lesznek lassan a féktárcsáim hátul. Érdeklődnék, milyet érdemes feltenni? Zimmermann(bevonatolt), Delphi, Textar, Bosch?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5315 Dátum: 2014.05.28 szerda, 15:13:26 »

Sziasztok,

Cserések lesznek lassan a féktárcsáim hátul. Érdeklődnék, milyet érdemes feltenni? Zimmermann(bevonatolt), Delphi, Textar, Bosch?

Én tőlük vettem, ők gyártják: http://www.fekcenter.hu/
Olcsó is volt, kb másnap délután már mehettem is értük. Panasz eddig nincs rá.

Betétet is forgalmaznak, de az nem helyi készítésű. Viszont azt is jó áron adták (kb. Bárdi listaár -30-40%)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5316 Dátum: 2014.05.28 szerda, 20:05:06 »

Hali! Kormány fékezés közbeni rázáshoz. Kb.egy hónapja nekem is elkezdett rázni gyenge fékezéskor a kormány. Ma volt egy kis műtét az első futóműben. Kormánymű /szivargott/ csere bontottra. Első lenggéscsillapito. Torony csapágy csere. Megszűnt a rázás.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.28 szerda, 20:33:07 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5317 Dátum: 2014.05.28 szerda, 20:06:44 »

Sziasztok,

Cserések lesznek lassan a féktárcsáim hátul. Érdeklődnék, milyet érdemes feltenni? Zimmermann(bevonatolt), Delphi, Textar, Bosch?
Bosch
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5318 Dátum: 2014.05.28 szerda, 20:16:14 »

Bosch

Már vártam...   laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5319 Dátum: 2014.05.28 szerda, 20:47:55 »

Most meg olajat  a tűzre?  laugh

Á, csak egy kicsikét.  hehe
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5320 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 07:07:38 »

Már vártam...   laugh
mf1
Naplózva
sodomy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #5321 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 09:50:54 »

Sziasztok!
MKIII TDDI 2001-es kombi. Hogyan kell hátsó teleszkópokat cserélni? Megvettem az újat és mikor gyanútlanul nekiálltam,akkor jöttem rá hogy kurvára bent van a alvázban................
Köszi a segítséget!
Üdv! Ervin
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5322 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 10:09:03 »

Sziasztok!
MKIII TDDI 2001-es kombi. Hogyan kell hátsó teleszkópokat cserélni? Megvettem az újat és mikor gyanútlanul nekiálltam,akkor jöttem rá hogy kurvára bent van a alvázban................
Köszi a segítséget!
Üdv! Ervin

Kicsavarod a két végén a csavarokat, kiveszed, helyére teszed az újat, becsavarod a csavarokat.

Vagy mi a kérdés...?

Nem baj, ha van aknád vagy fel tudod emelni az autót, mert alatta hanyatt fekve nem lesz egy kélyhömpöj. Smiley

A felső csavart egy olyan kulccsal tudod egyszerűbben kicsavarni, amin van egy kardáncsukló, hogy ferdén tudd tekerni. Azután csavarlazító, és hajrá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5323 Dátum: 2014.06.04 szerda, 06:28:40 »

hiho!
Pár napja lett beépítve az új féktárcsa fékbetét előre és a fékhatással ugyan semmi gondom viszont a fékérzet az változó.. ez a már korábban emlegetett vákum problémák miatt lehet? Tünetek: Nem tudom milyen rendszer szerint de néha a legkisebb pedálerőnél is komoly fékhatás van máskor meg ugyanahhoz a lassuláshoz jóval erősebben kell kell lenyomni a pedált. Az első esetnél aránylag jól érezhető a nyomáspont viszont a második esetben nem is tudom inkább olyan motoros szó ez szóval pépesnek érződik. Ha erősebben nyomom ugyanúgy lassul csak így nehéz belőni hogy milyen erővel is kéne rálépni a fékre egy egy kanyar vagy lámpa előtt... ötletek?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5324 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:04:05 »

hiho!
Pár napja lett beépítve az új féktárcsa fékbetét előre és a fékhatással ugyan semmi gondom viszont a fékérzet az változó.. ez a már korábban emlegetett vákum problémák miatt lehet? Tünetek: Nem tudom milyen rendszer szerint de néha a legkisebb pedálerőnél is komoly fékhatás van máskor meg ugyanahhoz a lassuláshoz jóval erősebben kell kell lenyomni a pedált. Az első esetnél aránylag jól érezhető a nyomáspont viszont a második esetben nem is tudom inkább olyan motoros szó ez szóval pépesnek érződik. Ha erősebben nyomom ugyanúgy lassul csak így nehéz belőni hogy milyen erővel is kéne rálépni a fékre egy egy kanyar vagy lámpa előtt... ötletek?

Légtelenítés megvolt rendesen?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5325 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:18:28 »

Légtelenítés megvolt rendesen?

AndyA

Ha csak betét és tárcsát cserélt, akkor nincs szükség légtelenítésre.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5326 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:20:13 »

Ha csak betét és tárcsát cserélt, akkor nincs szükség légtelenítésre.

A mondott hibajelenség alapján pedig lehet, hogy mégis de.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5327 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:52:16 »

Volt fekcso csere is de termeszetesen leis lett legtelenitve utana.akkor csinalunk Meg egy legtelenitest hatha az lehet a baj. azert nem gondoltam erre mert apefal nem volt puha akkor sem ha jobban kellett nyombi a pedalt csak pontatlannak erzodott a fek
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5328 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:01:26 »

Volt fekcso csere is de termeszetesen leis lett legtelenitve utana.akkor csinalunk Meg egy legtelenitest hatha az lehet a baj. azert nem gondoltam erre mert apefal nem volt puha akkor sem ha jobban kellett nyombi a pedalt csak pontatlannak erzodott a fek
Fék folyadék jó még?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5329 Dátum: 2014.06.04 szerda, 14:15:05 »

Fék folyadék jó még?
2 éves. Repsol Dot 5.1 van benne. Nem hiszem hogy ez rossznak számíthat.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5330 Dátum: 2014.06.04 szerda, 15:50:04 »

2 éves. Repsol Dot 5.1 van benne. Nem hiszem hogy ez rossznak számíthat.
Magyar viszonylatban gondolom jó. Egyébként be lehet méretni megfelelő eszközzel.
Hegyet-völgyet sokat kapott? vagy csak sima M.o. használat?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
klaci1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #5331 Dátum: 2014.06.04 szerda, 16:36:50 »

ziasztok!

Segítséget szeretnék kérni...
Sikeresen eljutottam odáig hogy külsőre össze lett rakva az autó.
2004-es 2.0-es benzines 146pacis kombi mondeo.  2db elektronikus kütyüvel. ( az egyik az fogyasztáscsökkentő, a másik meg chiptuning) :-)
Ezek azok:   http://www.powertuning.hu/233-benzines-fogyasztascsokkento/580-pt-box-chip-tuningdoboz-2-lambda-szondas-benzines-jarmuvekhez-+-f16-pulse-king.html
A kérdéseim a következők:
Ti milyen akksit tennétek bele, mekkorát ajánlotok?
Volt egy próbaútja és nem úgy gyorsul mint ahogyan kellene és gázadásra olykor rángat az autó. - többnyire 2ezer körüli fordulat de még a fölött is. Ez mi lehet?
A belső villogó lámpák az gondolom generátor hiba lesz mert mintha annak zúgna a csapágya is talán...?
A 2 + 4 légzsákellenörző lámpa milyen hiba lehet?
ABS és ESP lámpa is folyamatosan világít de szerintem talán az ABS jeladó lehet koszos az ESP-re pedig hogy a bal első csati letud csúszni, de ha rajta van és egy helyben áll az autó, hozzá van kötözve a csati - nem mozdul ki - akkor is jelez..  Huh?
Vagy tudtok valakit aki pesten szaki az ilyen elektromos dolgokban? szerszámok, műszerek,stb...    avagy marad a ford szervíz???
Ja és hogy a csomagtérben baloldalt hátul a fekete kárpit alatt mi lehet az a csati?  - a másik oldalon rákötöttem a 12V-ost de abban nincs áram, majd biztosíték kell bele, valamelyik foglalatnál.
Előre is köszönöm.

Laci
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5332 Dátum: 2014.06.04 szerda, 16:41:35 »

ziasztok!

Segítséget szeretnék kérni...
Sikeresen eljutottam odáig hogy külsőre össze lett rakva az autó.
2004-es 2.0-es benzines 146pacis kombi mondeo.  2db elektronikus kütyüvel. ( az egyik az fogyasztáscsökkentő, a másik meg chiptuning) :-)
Ezek azok:   http://www.powertuning.hu/233-benzines-fogyasztascsokkento/580-pt-box-chip-tuningdoboz-2-lambda-szondas-benzines-jarmuvekhez-+-f16-pulse-king.html
A kérdéseim a következők:
Ti milyen akksit tennétek bele, mekkorát ajánlotok?
Volt egy próbaútja és nem úgy gyorsul mint ahogyan kellene és gázadásra olykor rángat az autó. - többnyire 2ezer körüli fordulat de még a fölött is. Ez mi lehet?
A belső villogó lámpák az gondolom generátor hiba lesz mert mintha annak zúgna a csapágya is talán...?
A 2 + 4 légzsákellenörző lámpa milyen hiba lehet?
ABS és ESP lámpa is folyamatosan világít de szerintem talán az ABS jeladó lehet koszos az ESP-re pedig hogy a bal első csati letud csúszni, de ha rajta van és egy helyben áll az autó, hozzá van kötözve a csati - nem mozdul ki - akkor is jelez..  Huh?
Vagy tudtok valakit aki pesten szaki az ilyen elektromos dolgokban? szerszámok, műszerek,stb...    avagy marad a ford szervíz???
Ja és hogy a csomagtérben baloldalt hátul a fekete kárpit alatt mi lehet az a csati?  - a másik oldalon rákötöttem a 12V-ost de abban nincs áram, majd biztosíték kell bele, valamelyik foglalatnál.
Előre is köszönöm.

Laci

Elég egy helyre beírni, ha valaki tud válaszolni, úgyis fog.  vigyor3
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5333 Dátum: 2014.06.04 szerda, 17:42:36 »

Magyar viszonylatban gondolom jó. Egyébként be lehet méretni megfelelő eszközzel.
Hegyet-völgyet sokat kapott? vagy csak sima M.o. használat?

pest megyei vagyok szóval nem igazán látott hegyet völgyet, meg aztán nem vagyok egy Fittipaldi nem száguldozok az autóval javarészt 90 környéke autópályán meg 110-120. Városban is elég előre látóan vezetek lámpáknál inkább motorfékkel szoktam megállni az ismert helyeken így a Király Laci(EBC) által ajánlott kb 1000km-es bekoptatás nálam lehet inkább 2000km lesz Smiley. Szóval egyelőre marad az újra légtelenítés akkor már alighanem le is cserélem a fékfolyadékot, azon az 5-6 ezer forinton már nem múlik...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5334 Dátum: 2014.06.04 szerda, 17:49:59 »

pest megyei vagyok szóval nem igazán látott hegyet völgyet, meg aztán nem vagyok egy Fittipaldi nem száguldozok az autóval javarészt 90 környéke autópályán meg 110-120. Városban is elég előre látóan vezetek lámpáknál inkább motorfékkel szoktam megállni az ismert helyeken így a Király Laci(EBC) által ajánlott kb 1000km-es bekoptatás nálam lehet inkább 2000km lesz Smiley. Szóval egyelőre marad az újra légtelenítés akkor már alighanem le is cserélem a fékfolyadékot, azon az 5-6 ezer forinton már nem múlik...

Nekem már összekopott. (Green)
Szerintem ne pazarolj, mert kidobott pénz lesz ha nem az a gond. Előbb méresd be! Szerintem ingyen vagy aprópénzért megcsinálják.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5335 Dátum: 2014.06.04 szerda, 18:34:29 »

Nekem már összekopott. (Green)
Szerintem ne pazarolj, mert kidobott pénz lesz ha nem az a gond. Előbb méresd be! Szerintem ingyen vagy aprópénzért megcsinálják.  wave
beméretés alatt mit értesz?
sima fékpadi mérést mint műszaki vizsgakor?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5336 Dátum: 2014.06.04 szerda, 18:42:00 »

beméretés alatt mit értesz?
sima fékpadi mérést mint műszaki vizsgakor?

Nem....
A fékfolyadékot mérik meg (víztartalom..)....2 perces művelet.
http://shop.berner.eu/berner/hu/productgroup/1128711/Meres+es+ellenorzes+technika/Gepjarmu+diagnozis/EBT+03+fekfolyadek-vizsgalo&autoForward=true;jsessionid=E2D764FC451C33D6981B1ADD84E45045?conversationContext=1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5337 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:13:10 »

Ilyet hol csinálnak, és mennyiért?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5338 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:17:38 »

Ilyet hol csinálnak, és mennyiért?

Olyan szervízben ahol van ilyen "ketyere" (esetleg benzinkút?).....nem tudom mennyibe kerülhet. 
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5339 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:19:30 »

Ilyet hol csinálnak, és mennyiért?

Nekem "csak" LED-es van........
Ha gondolod és nem felejtem el, elvigyem pénteken?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5340 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:22:13 »

Nekem "csak" LED-es van........
Ha gondolod és nem felejtem el, elvigyem pénteken?
worship Köszi, kíváncsi lennék.

Ja, és ne felejtsd el  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #5341 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:33:38 »

Sziasztok!

Az a problémám, hogy intenzívebb balra kanyarodáskor éles, hangos fémes csikorgó hang jön (ha minden igaz) a bal kerék felől.
Néha lágyabb fékezésnél is hallani csikorgó hangot de az nem olyan hangos. Valamikor úgy tűnik mintha ütemes lenne.
Mi lehet a gond?

Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5342 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:34:35 »

Sziasztok!

Az a problémám, hogy intenzívebb balra kanyarodáskor éles, hangos fémes csikorgó hang jön (ha minden igaz) a bal kerék felől.
Néha lágyabb fékezésnél is hallani csikorgó hangot de az nem olyan hangos. Valamikor úgy tűnik mintha ütemes lenne.
Az első tippem csapágy lenne.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #5343 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:35:43 »

Az első tippem csapágy lenne.

De az inkább búg amikor baja van nem?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5344 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:36:40 »

De az inkább búg amikor baja van nem?

Az enyém pl. recsegett-ropogott.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5345 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:37:27 »

Sziasztok!

Az a problémám, hogy intenzívebb balra kanyarodáskor éles, hangos fémes csikorgó hang jön (ha minden igaz) a bal kerék felől.
Néha lágyabb fékezésnél is hallani csikorgó hangot de az nem olyan hangos. Valamikor úgy tűnik mintha ütemes lenne.
Mi lehet a gond?

Előre is köszi.
biztos,hogy nem a kormányszervótól jön a hang?Ha nem akkor a fékeket kellene átnézni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5346 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:38:01 »

Sziasztok!

Az a problémám, hogy intenzívebb balra kanyarodáskor éles, hangos fémes csikorgó hang jön (ha minden igaz) a bal kerék felől.
Néha lágyabb fékezésnél is hallani csikorgó hangot de az nem olyan hangos. Valamikor úgy tűnik mintha ütemes lenne.
Mi lehet a gond?

Előre is köszi.

Szerintem kerékagy csapágy lesz az. Nekem is ilyen hangot adott ki (csak nálam kiderült, hogy nem lett meghúzva a féltengely anya).
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5347 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:38:22 »

biztos,hogy nem a kormányszervótól jön a hang?Ha nem akkor a fékeket kellene átnézni....

Ha meg nem a fékektől jön a hang, akkor a kormányszervót kellene átnézni!  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5348 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:39:32 »

Szerintem kerékagy csapágy lesz az. Nekem is ilyen hangot adott ki (csak nálam kiderült, hogy nem lett meghúzva a féltengely anya).
Nem húzták meg az anyát?  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5349 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:39:48 »


Vazzzzzzzzzzzzzz.

Emelje fel az autót, kereket pörgesse meg a levegőben, közben kacsóját tegye rá a rugóra. Ha remeg a keze alatt, akkor az csapágy (is).  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.