Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075249 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #6150 Dátum: 2014.12.19 péntek, 19:18:46 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. Az alábbi féktárcsákból melyik volna a legjobb választás, normál utcai használatra a Mondeóra ? Első féktárcsáról van szó...



Minden véleményre kiváncsi vagyok : worship
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6151 Dátum: 2014.12.19 péntek, 23:15:55 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. Az alábbi féktárcsákból melyik volna a legjobb választás, normál utcai használatra a Mondeóra ? Első féktárcsáról van szó...

http://kepfeltoltes.hu/141219/f_kt_rcsa_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Minden véleményre kiváncsi vagyok : worship


Ezek közül, szerintem a Bosch.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6152 Dátum: 2014.12.20 szombat, 10:30:05 »



Ezek közül, szerintem a Bosch.
a Bárdi termékei sem rosszak.sőt.azoknál a legkönnyebb a garis ügyintézés. ez is lehet szempont.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6153 Dátum: 2014.12.20 szombat, 10:56:03 »

a Bárdi termékei sem rosszak.sőt.azoknál a legkönnyebb a garis ügyintézés. ez is lehet szempont.

Drága a Bárdi. Meg eleve baj, ha féktárcsával kapcsolatban garit kell intézni.
Alapból olyan minőséget kell választani, amivel nincs gond.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6154 Dátum: 2014.12.20 szombat, 11:21:00 »

Drága a Bárdi. Meg eleve baj, ha féktárcsával kapcsolatban garit kell intézni.
Alapból olyan minőséget kell választani, amivel nincs gond.
ilyen nincs.bármelyikkel kellhet garit intézni.lásd Kayaba,az egyik legjobb.....volt.....

Továbbá mondod hogy drága,akkor a lentebbi árak tükrében miért a legolcsóbb? Roll Eyes Roll Eyes

http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg961913#msg961913
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6155 Dátum: 2014.12.20 szombat, 11:48:43 »

ilyen nincs.bármelyikkel kellhet garit intézni.lásd Kayaba,az egyik legjobb.....volt.....

Továbbá mondod hogy drága,akkor a lentebbi árak tükrében miért a legolcsóbb? Roll Eyes Roll Eyes

http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg961913#msg961913
Általában drága a Bárdi.
Az i20 gátlóknál  volt valami bibi, de arról nem a forgalmazó tehet.
A fékkel én nem kísérletezem, szinte kockázat nélkül a jót veszem.......nem az olcsót.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #6156 Dátum: 2014.12.20 szombat, 13:10:02 »

Az igaz szerintem ,hogy drága a Bárdi és nincs is akkora választék pl mint az Unixnál,korábban ott volt a kedvezmény nagyon jó volt.
Most viszont a Bárdira kell hagyatkoznom,mert itt van 46% kedvezmény.

Pl: a Bosch-t megkapnám 9532 Ft.-ért, csak gőzöm sincs hogy érdemes-e ? Nem lesz -e vele probléma.

Pl: én Juratek-et akartam venni,mert olyan kis nevenincs. Rosszat nem találtam róla, sőt inkább jót... erre mikor bementem és érdeklődtem utána egyből visszakérdezett az eladó, hogy biztos Juratek-et ? Azt mondta , erős középkategória ajánlták is , de pont egy Mondeóra vitt Juratek tárcsákkal volt gond... Úgyhogy kilőve...

Szóval lényegében 3-4 nekifutásra Bosch féktárácsa + Textar betét mellé tettem a voksomat, de mondom megkérdezlek titeket is.. Ki mire esküszik. ?!

Az Escortomnál nem tököltem ennyit, kapott Ate tárcsát gyári betéttel,nincs is vele gond.

Most viszont ilyen tökölős vagyok.........meg kiváncsi
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6157 Dátum: 2014.12.23 kedd, 00:04:00 »

Most viszont ilyen tökölős vagyok.........meg kiváncsi
Minnél jobb minőségű tárcsát vegyél, mert ha a közepest hullámosra fékezed pálytempó (130-150) mellett egy belső sávba kiszédülő nyugger suzukis miatt, és viheted felszabályoztatni (vagy cseréled whatever), azzal máris megvan a drága és jó minőségű tárcsa ára. Mondeo bontós ismerős a gyári tárcsára esküszik...legközelebb már én is kifizetem majd...17-ből megvan a gyári Motorcraft tárcsa, a textar betéttel pedig szerintem nem tudsz hibázni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 00:08:24 írta FokaDriver » Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6158 Dátum: 2014.12.23 kedd, 10:54:11 »

Sziasztok ! Az mit jelent pontosan, hogy szabályozzák a tárcsát ? Az vesz  a vastagságából, az élettartamából? Új tárcsákat és betéteket vettem, szerelo felrakta városba jó is volt kimentem vele pályára 130 nál fékeztem egyet, (nem nagyot csak egy enyhét) Akkor berázott mint a fene, és azóta ráz... (mindent körbejártam, tuti, hogy a fék csinálja, pontosabban az új trw tárcsa ennyit bírt ? A szerelő azt mondta majd elviszi esztergályoshoz.na de van értelme egy ilyen tárcsát szabályoztatni ? Egy újabb fékezés és ugyanez lesz...meg nem azért vettem újat, hogy rögtön szabályozni kelljen és megrövidüljön az élettartama Sad A kérdés, mi az a szabályozás ? Vesz e el az élettartamából a tárcsának ? Ha új tárcsát kérek milyet ajánlotok amivel nincs gond elöl ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6159 Dátum: 2014.12.23 kedd, 11:13:41 »

Sziasztok ! Az mit jelent pontosan, hogy szabályozzák a tárcsát ? Az vesz  a vastagságából, az élettartamából? Új tárcsákat és betéteket vettem, szerelo felrakta városba jó is volt kimentem vele pályára 130 nál fékeztem egyet, (nem nagyot csak egy enyhét) Akkor berázott mint a fene, és azóta ráz... (mindent körbejártam, tuti, hogy a fék csinálja, pontosabban az új trw tárcsa ennyit bírt ? A szerelő azt mondta majd elviszi esztergályoshoz.na de van értelme egy ilyen tárcsát szabályoztatni ? Egy újabb fékezés és ugyanez lesz...meg nem azért vettem újat, hogy rögtön szabályozni kelljen és megrövidüljön az élettartama Sad A kérdés, mi az a szabályozás ? Vesz e el az élettartamából a tárcsának ? Ha új tárcsát kérek milyet ajánlotok amivel nincs gond elöl ?

Leesztergálnak belőle 1-2 tizedet. Igen, csökkenti az élettartamát egy kevéssel.

Legközelebb, mielőtt ilyet csinálsz, menj vele óvatos fékezésekkel vagy 500 km-t, hogy bejáródjon a tárcsa is, meg a betétek is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6160 Dátum: 2014.12.23 kedd, 11:50:12 »

Leesztergálnak belőle 1-2 tizedet. Igen, csökkenti az élettartamát egy kevéssel.

Legközelebb, mielőtt ilyet csinálsz, menj vele óvatos fékezésekkel vagy 500 km-t, hogy bejáródjon a tárcsa is, meg a betétek is.

AndyA
Óvatosan mentem vele amennyira bírtam városba, nem mentem senki nyakába...lágyakat fékeztem. A pályán se fékeztem valami oltári nagyot, nem jött ki elém senki, épphogy rátettem a lábam a fékre....azért nem értem, hogy mitől ilyen...nemtudom mit kéne....ezeket szabályoztatni vagy újakat, és ha új akkor az milyen ? Ennyire rosz lenne ez a trw ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6161 Dátum: 2014.12.23 kedd, 11:53:24 »

Óvatosan mentem vele amennyira bírtam városba, nem mentem senki nyakába...lágyakat fékeztem. A pályán se fékeztem valami oltári nagyot, nem jött ki elém senki, épphogy rátettem a lábam a fékre....azért nem értem, hogy mitől ilyen...nemtudom mit kéne....ezeket szabályoztatni vagy újakat, és ha új akkor az milyen ? Ennyire rosz lenne ez a trw ?

Az a tárcsa, ami nem bír ennyit az egy fhos...

Én visszavinném, cserélje ki másikra!
A felszabályozás szerintem egy merész dolog...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6162 Dátum: 2014.12.23 kedd, 12:20:57 »

A felszabályozás szerintem egy merész dolog...
Nem ördögtől való, csak agyonhallgatják a márkaszervizek is. Alkalmanként még mercedes márkaszervíz is csinálja, ezt konkrétan a régi esztergályosom mesélte, hozzá hordták a tárcsákat számtalan márkaszervízből...Általában 0.1 mm elég szokott lenni, és máris nem üt a tárcsa. Jól össze kell fékezni a betéttel, 90-ről 40-re alsó közepes internzitással lassulni, lassan visszagyorsulni amig meghül a tárcsa, majd ezt megismételni 15x-20x. Így érdemes kezdeni, majd az első 1000 km-en ésszel fékezni hogy rendesen összeszokjon a tárcsa a betéttel.   Ha vékony a pénztárca akkor 1 próbát megér, mert sok olyan olcsó és közepes árú tárcsa kijön a gyárakból amik metallográfiai tulajdonságai az első lefutott 2-3000 km alatti hőtől véglegesednek csak, így ha ezalatt összeszed hullámosodást, majd felszabályzást kap, akkor kisebb az esélye hogy újra előjön a probléma.

Nekem nem volt ilyen szerencsém, nekem a Delphi tárcsa 15ekm után hullámosodott, megszabályoztattam, de csak idő kérdése mikor kell megint akkorát lépnem a fékre hogy megint beadja,az én tárcsám szimplán gyenge minőségű, nem szépítem,,,na akkor dobom majd a kukába, és rakom rá a gyári tárcsát, valami puhább betéttel...
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 12:25:26 írta FokaDriver » Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6163 Dátum: 2014.12.23 kedd, 12:31:01 »

Engem csak az bosszant, hogy 15-15 ezerbe számolta a két tárcsát anyagáron a szerelő...és erre egy ilyem ***...inkább küldje vissza, és annyi pénzből veszek olyan tárcsát, hogy tuti jó lesz...van 50% kedvezményem egy nagy autosbolthoz (kamionos munkahelyem által) ugyhogy lehet az lesz, hogy viszek én tárcsát...mekkora is kell előre pontosan ? 280, 300 ? Illetve 12 vagy 24  a vastagsága? Ha a pénz nem számít mert úgymond féláron van, akkor milyet ajánlanátok ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6164 Dátum: 2014.12.23 kedd, 12:53:32 »

Engem csak az bosszant, hogy 15-15 ezerbe számolta a két tárcsát anyagáron a szerelő...és erre egy ilyem ***...inkább küldje vissza, és annyi pénzből veszek olyan tárcsát, hogy tuti jó lesz...van 50% kedvezményem egy nagy autosbolthoz (kamionos munkahelyem által) ugyhogy lehet az lesz, hogy viszek én tárcsát...mekkora is kell előre pontosan ? 280, 300 ? Illetve 12 vagy 24  a vastagsága? Ha a pénz nem számít mert úgymond féláron van, akkor milyet ajánlanátok ?

Nebazz... 15 ezer az majdnem egy pár tárcsa ára Bosch vagy Brembóból, de még a Textar pár is kijön 23-24 körül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6165 Dátum: 2014.12.23 kedd, 13:02:41 »

Nebazz... 15 ezer az majdnem egy pár tárcsa ára Bosch vagy Brembóból, de még a Textar pár is kijön 23-24 körül.

AndyA
Az fasza...:S akkor asszem elmék veszek két új tárcsát felrakom én, ezt a kettőt meg visszaviszem neki és kérem vissza a 30 ezret...akkor a többi alkatrészt le se írom mennyibe számolta....és ugye nem vagyok hulye eleve kedvezményesen veszik a cuccokat ők is...300x24 elöl ugye ? Mit ajánlasz, bosch? Ate ? Brembo ? Zimmermann, vagy mit ? Bevonatolt vagy nem ? A bevonatolt mitől jobb ?
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 13:08:29 írta balkal » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6166 Dátum: 2014.12.23 kedd, 13:03:17 »

Az fasza...:S akkor asszem elmék veszek két új tárcsát felrakom én, ezt a kettőt meg visszaviszem neki és kérem vissza a 30 ezret...akkor a többi alkatrészt le se írom mennyibe számolta....és ugye nem vagyok hulye eleve kedvezményesen veszik a cuccokat ők is...300x24 elöl ugye ? Mit ajánlasz, bosch? Ate ? Brembo ?

A gyári tudtommal ate...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #6167 Dátum: 2014.12.23 kedd, 18:55:06 »

Minnél jobb minőségű tárcsát vegyél, mert ha a közepest hullámosra fékezed pálytempó (130-150) mellett egy belső sávba kiszédülő nyugger suzukis miatt, és viheted felszabályoztatni (vagy cseréled whatever), azzal máris megvan a drága és jó minőségű tárcsa ára. Mondeo bontós ismerős a gyári tárcsára esküszik...legközelebb már én is kifizetem majd...17-ből megvan a gyári Motorcraft tárcsa, a textar betéttel pedig szerintem nem tudsz hibázni.

Na igen, ebben igazad van. Az lenne a legbiztosabb, a gyári.
Csak bosszantó ,hogy az ember tud vásárolni majdnem 50% kedvezménnyel akár a legdrágább tárcsát is, amit -Kis Guci Illés- is megvesz az utcáról belépve csak mondjuk 10% kedvezménnyel ... és ő is mérgelődik rajta meg én is mert mégse jó a tárcsa.

Annó 2006-ban a kis 1.4 Orionra vettem 5500 Ft ért a legolcsóbb tárcsát amit kaptam, ( persze tudom más kategória az autó ) azóta is az van rajta semmi baja... Akkor még máshogy gyártottak ? Pedig nem volt olyan régen...
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6168 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:12:36 »

Annó 2006-ban a kis 1.4 Orionra vettem 5500 Ft ért a legolcsóbb tárcsát amit kaptam, ( persze tudom más kategória az autó ) azóta is az van rajta semmi baja... Akkor még máshogy gyártottak ? Pedig nem volt olyan régen...
De azzal a tárcsával 900 kilót lassítasz mondjuk 140-nél nem sokkal nagyobb tempóról, míg ezzel mondjuk 1.5 tonnát kell akár 200-as tempóról is lassítanod,,, némileg komolyabb lendület ellen kell hatnod...persze ezért nagyobb is a tárcsa...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6169 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:28:25 »

De azzal a tárcsával 900 kilót lassítasz mondjuk 140-nél nem sokkal nagyobb tempóról, míg ezzel mondjuk 1.5 tonnát kell akár 200-as tempóról is lassítanod,,, némileg komolyabb lendület ellen kell hatnod...persze ezért nagyobb is a tárcsa...

ettől függetlenül hirhedten alulméretezett az mk3 első féke. Konkrét vicc, hogy a 3.0V6 ugyanazzal a féktárcsával megy mint az 1.8....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6170 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:49:44 »

ettől függetlenül hirhedten alulméretezett az mk3 első féke. Konkrét vicc, hogy a 3.0V6 ugyanazzal a féktárcsával megy mint az 1.8....
Na és?

Már az 1.8-ban is olyan a fék, hogy még a V6-os it megfogja.
De egyébként is Mi a különbség? Mennyi az önsúly különbség? Mennyivel nehezebb a V6?  A 120....130... mindkettőnek ugyanannyi. amekkora különbség lehet köztük, az simán lehet plusz/mínusz 1 ember vagy csomag. Nem számottevő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6171 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:44:03 »

ettől függetlenül hirhedten alulméretezett az mk3 első féke. Konkrét vicc, hogy a 3.0V6 ugyanazzal a féktárcsával megy mint az 1.8....
dehogy.amivel jobb lehetne,az a rásegítés.A hunyadinak úgy eltalálták a fékjét,hogy csak közel teszed hozzá a lábad a pedálhoz,és az orrod már eltört a kormányon...... vigyor3 és van egy 160as tárcsája elöl?meg a dob hátul.... Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6172 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:53:01 »

dehogy.amivel jobb lehetne,az a rásegítés.A hunyadinak úgy eltalálták a fékjét,hogy csak közel teszed hozzá a lábad a pedálhoz,és az orrod már eltört a kormányon...... vigyor3 és van egy 160as tárcsája elöl?meg a dob hátul.... Tongue

Ez csak hangolás kérdése. Hyundai hamar (kevés pedálút) harap.
Franciák is, de aztán nagyon nem nő már a fékerő. Hamar max közelbe jut.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6173 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:56:48 »

Ez csak hangolás kérdése. Hyundai hamar (kevés pedálút) harap.
Franciák is, de aztán nagyon nem nő már a fékerő. Hamar max közelbe jut.
lehet,hogy így van,mert nem mértem a fékezőerőt soha,de hogy sokkal jobb fékező hatása van az biztos.Nem nyúlik,azonnal harap.Szépen lehet ezt is adagolni,de ha rálépsz a pedálra,akkor nincs gondolkodás,hogy kell-e még taposni....

Sőt,az smaxnak is sokkal jobb a fék(hangolása)je,mint az mk3nak,illetve közvetlenebb,pedig egyáltalán nem nagyobb a tárcsája.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6174 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:02:42 »

lehet,hogy így van,mert nem mértem a fékezőerőt soha,de hogy sokkal jobb fékező hatása van az biztos.Nem nyúlik,azonnal harap.Szépen lehet ezt is adagolni,de ha rálépsz a pedálra,akkor nincs gondolkodás,hogy kell-e még taposni....

Sőt,az smaxnak is sokkal jobb a fék(hangolása)je,mint az mk3nak,illetve közvetlenebb,pedig egyáltalán nem nagyobb a tárcsája.

Igen mk3 viszonylag lineáris, bár a benzines harapós. Mert ugye csökken a fordulatszám fékezéskor, nő a szívócső vákuum.


2006-ban mikor megjelent az i30, volt sok tesztvezetős hétvége. Ültem a jobb egyben a sok kíváncsi próbavezető mellett.
Nem győztem mondani, hogy óvatosan a fékkel.....harap!
Mégis minden fékezésnél az öv fogta meg! Falábúak..... laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6175 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:09:05 »

Na és?

Már az 1.8-ban is olyan a fék, hogy még a V6-os it megfogja.
De egyébként is Mi a különbség? Mennyi az önsúly különbség? Mennyivel nehezebb a V6?  A 120....130... mindkettőnek ugyanannyi. amekkora különbség lehet köztük, az simán lehet plusz/mínusz 1 ember vagy csomag. Nem számottevő.

Pedig szerintem elvárható lenne, hogy egy dinamikusabb közlekedést lehetővé tevő jármű jobb fékrendszerrel legyen felszerelve. Mk2-nél a td és a v6 nagyobb tárcsával volt szerelve.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6176 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:11:11 »

Pedig szerintem elvárható lenne, hogy egy dinamikusabb közlekedést lehetővé tevő jármű jobb fékrendszerrel legyen felszerelve. Mk2-nél a td és a v6 nagyobb tárcsával volt szerelve.

Ne menjünk bele most, de te is tudod, hogy a nagy-obb tárcsa nem minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6177 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:13:29 »

Ne menjünk bele most, de te is tudod, hogy a nagy-obb tárcsa nem minden.

tudom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6178 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:20:01 »

tudom.
akkor csitu! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6179 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:20:33 »

akkor csitu! eplus2

mf1

ne idegelj, most kellett 480db izzót feltekernem a karácsonyfára, és rövidesen kezdődik a benhurnézéssel egybekötött díszítés. Általában még a főcímfelirat alatt feladom Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6180 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:48:47 »

 Cheesy
mf1

ne idegelj, most kellett 480db izzót feltekernem a karácsonyfára, és rövidesen kezdődik a benhurnézéssel egybekötött díszítés. Általában még a főcímfelirat alatt feladom Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6181 Dátum: 2014.12.23 kedd, 22:15:00 »

ettől függetlenül hirhedten alulméretezett az mk3 első féke. Konkrét vicc, hogy a 3.0V6 ugyanazzal a féktárcsával megy mint az 1.8....

Nekem a 320-as tárcsa köszöni, jól van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6182 Dátum: 2014.12.23 kedd, 22:15:50 »

mf1

ne idegelj, most kellett 480db izzót feltekernem a karácsonyfára, és rövidesen kezdődik a benhurnézéssel egybekötött díszítés. Általában még a főcímfelirat alatt feladom Cheesy

Kár, pedig jó film!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6183 Dátum: 2014.12.23 kedd, 22:23:01 »

Kár, pedig jó film!

AndyA

17 éve amióta együtt vagyunk a feleségemmel minden karácsonykor meg kell néznünk, mert csak(!) a könyökömön jön ki Cheesy
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6184 Dátum: 2014.12.23 kedd, 23:42:56 »

17 éve amióta együtt vagyunk a feleségemmel minden karácsonykor meg kell néznünk, mert csak(!) a könyökömön jön ki Cheesy
17-szer max pornót nézek meg.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6185 Dátum: 2014.12.23 kedd, 23:43:30 »

A gyári tudtommal ate...
Vagy Aet!

(Domi voltam.)  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6186 Dátum: 2014.12.24 szerda, 09:16:23 »

Nekem a 320-as tárcsa köszöni, jól van. Smiley

AndyA

Nem kellene a sarokba megfúrkálni? hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6187 Dátum: 2014.12.24 szerda, 10:16:50 »

Nem kellene a sarokba megfúrkálni? hehe

 laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6188 Dátum: 2014.12.24 szerda, 11:11:36 »

Nem kellene a sarokba megfúrkálni? hehe

Te csak ne akarj itt mindenkit fúrkálódni!!! falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6189 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 20:01:37 »

faceliftes hátsó féknyerget szedett már szét valaki? sikeresen berohadt Undecided van hozzá felújító készlet?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6190 Dátum: 2014.12.30 kedd, 08:55:09 »

faceliftes hátsó féknyerget szedett már szét valaki? sikeresen berohadt Undecided van hozzá felújító készlet?

Szerintem ugyanaz való hozzá. Legalábbis nem találtam külön a kétféléhez, csak 2000-2007 általánost, akárhol néztem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6191 Dátum: 2014.12.30 kedd, 10:42:07 »

faceliftes hátsó féknyerget szedett már szét valaki? sikeresen berohadt Undecided van hozzá felújító készlet?

Az újfajta berohadt?Na az meg hogy lehet?Érdekes..
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6192 Dátum: 2014.12.30 kedd, 10:47:28 »

Az újfajta berohadt?Na az meg hogy lehet?Érdekes..

Minden tönkremehet....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6193 Dátum: 2014.12.30 kedd, 11:05:52 »

Minden tönkremehet....

Valami "pluszterhelés" biztos volt ott,persze ha a faceliftes nyereg=2005 utáni.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6194 Dátum: 2014.12.30 kedd, 11:07:48 »

Valami "pluszterhelés" biztos volt ott,persze ha a faceliftes nyereg=2005 utáni.

Csodák nincsenek.
Tönkremegy a vw féknyerge, merga ...stb.  Egyik sem űrtechnika, sima mechanikus dolgok csak a javítási költség eltérő a gyártó nevének függvényében  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6195 Dátum: 2014.12.30 kedd, 11:44:59 »

faceliftes hátsó féknyerget szedett már szét valaki? sikeresen berohadt Undecided van hozzá felújító készlet?
Tisztelt Fórumtárs!
Javítókészlet kapható hozzá. Kérdésem csupán annyi lenne. Használtad a kéziféket?
Én a garázsból ki és beálláskor rendszeresen használom. 2005 FL kiadású a kocsim és még soha nem volt problémám a kézifékkel. Még a javítás menetét nem ismerem. Remélem még egy darabig nem is kell megismernem. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.30 kedd, 12:32:59 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #6196 Dátum: 2014.12.30 kedd, 11:53:43 »

Sziasztok!
Kézifék befagyas ellen mit lehet tenni?
Üdv
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6197 Dátum: 2014.12.30 kedd, 12:14:36 »

Sziasztok!
Kézifék befagyas ellen mit lehet tenni?
Üdv


Nagy hidegben ne húzd be, ha nem muszáj.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #6198 Dátum: 2014.12.30 kedd, 12:19:57 »



Nagy hidegben ne húzd be, ha nem muszáj.
És miután befagyott? Várjam meg amíg kiolvad?Cheesy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6199 Dátum: 2014.12.30 kedd, 12:27:23 »

És miután befagyott? Várjam meg amíg kiolvad?Cheesy


Ha a betétek fagytak oda a tárcsához akkor indulj el....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.