Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:59:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
117
118
119
120
121
122
123
[
124
]
125
126
127
128
129
130
131
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3075263 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6150 Dátum:
2014.12.19 péntek, 19:18:46 »
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. Az alábbi féktárcsákból melyik volna a legjobb választás, normál utcai használatra a Mondeóra ? Első féktárcsáról van szó...
Minden véleményre kiváncsi vagyok :
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6151 Dátum:
2014.12.19 péntek, 23:15:55 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2014.12.19 péntek, 19:18:46
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. Az alábbi féktárcsákból melyik volna a legjobb választás, normál utcai használatra a Mondeóra ? Első féktárcsáról van szó...
http://kepfeltoltes.hu/141219/f_kt_rcsa_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Minden véleményre kiváncsi vagyok :
Ezek közül, szerintem a Bosch.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6152 Dátum:
2014.12.20 szombat, 10:30:05 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.19 péntek, 23:15:55
Ezek közül, szerintem a Bosch.
a Bárdi termékei sem rosszak.sőt.azoknál a legkönnyebb a garis ügyintézés. ez is lehet szempont.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6153 Dátum:
2014.12.20 szombat, 10:56:03 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.20 szombat, 10:30:05
a Bárdi termékei sem rosszak.sőt.azoknál a legkönnyebb a garis ügyintézés. ez is lehet szempont.
Drága a Bárdi. Meg eleve baj, ha féktárcsával kapcsolatban garit kell intézni.
Alapból olyan minőséget kell választani, amivel nincs gond.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6154 Dátum:
2014.12.20 szombat, 11:21:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.20 szombat, 10:56:03
Drága a Bárdi. Meg eleve baj, ha féktárcsával kapcsolatban garit kell intézni.
Alapból olyan minőséget kell választani, amivel nincs gond.
ilyen nincs.bármelyikkel kellhet garit intézni.lásd Kayaba,az egyik legjobb.....volt.....
Továbbá mondod hogy drága,akkor a lentebbi árak tükrében miért a legolcsóbb?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg961913#msg961913
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6155 Dátum:
2014.12.20 szombat, 11:48:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.20 szombat, 11:21:00
ilyen nincs.bármelyikkel kellhet garit intézni.lásd Kayaba,az egyik legjobb.....volt.....
Továbbá mondod hogy drága,akkor a lentebbi árak tükrében miért a legolcsóbb?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg961913#msg961913
Általában drága a Bárdi.
Az i20 gátlóknál volt valami bibi, de arról nem a forgalmazó tehet.
A fékkel én nem kísérletezem, szinte kockázat nélkül a jót veszem.......nem az olcsót.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6156 Dátum:
2014.12.20 szombat, 13:10:02 »
Az igaz szerintem ,hogy drága a Bárdi és nincs is akkora választék pl mint az Unixnál,korábban ott volt a kedvezmény nagyon jó volt.
Most viszont a Bárdira kell hagyatkoznom,mert itt van 46% kedvezmény.
Pl: a Bosch-t megkapnám 9532 Ft.-ért, csak gőzöm sincs hogy érdemes-e ? Nem lesz -e vele probléma.
Pl: én Juratek-et akartam venni,mert olyan kis nevenincs. Rosszat nem találtam róla, sőt inkább jót... erre mikor bementem és érdeklődtem utána egyből visszakérdezett az eladó, hogy biztos Juratek-et ? Azt mondta , erős középkategória ajánlták is , de pont egy Mondeóra vitt Juratek tárcsákkal volt gond... Úgyhogy kilőve...
Szóval lényegében 3-4 nekifutásra Bosch féktárácsa + Textar betét mellé tettem a voksomat, de mondom megkérdezlek titeket is.. Ki mire esküszik. ?!
Az Escortomnál nem tököltem ennyit, kapott Ate tárcsát gyári betéttel,nincs is vele gond.
Most viszont ilyen tökölős vagyok.........meg kiváncsi
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
FokaDriver
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6157 Dátum:
2014.12.23 kedd, 00:04:00 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2014.12.20 szombat, 13:10:02
Most viszont ilyen tökölős vagyok.........meg kiváncsi
Minnél jobb minőségű tárcsát vegyél, mert ha a közepest hullámosra fékezed pálytempó (130-150) mellett egy belső sávba kiszédülő nyugger suzukis miatt, és viheted felszabályoztatni (vagy cseréled whatever), azzal máris megvan a drága és jó minőségű tárcsa ára. Mondeo bontós ismerős a gyári tárcsára esküszik...legközelebb már én is kifizetem majd...17-ből megvan a gyári Motorcraft tárcsa, a textar betéttel pedig szerintem nem tudsz hibázni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 00:08:24 írta FokaDriver
»
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6158 Dátum:
2014.12.23 kedd, 10:54:11 »
Sziasztok ! Az mit jelent pontosan, hogy szabályozzák a tárcsát ? Az vesz a vastagságából, az élettartamából? Új tárcsákat és betéteket vettem, szerelo felrakta városba jó is volt kimentem vele pályára 130 nál fékeztem egyet, (nem nagyot csak egy enyhét) Akkor berázott mint a fene, és azóta ráz... (mindent körbejártam, tuti, hogy a fék csinálja, pontosabban az új trw tárcsa ennyit bírt ? A szerelő azt mondta majd elviszi esztergályoshoz.na de van értelme egy ilyen tárcsát szabályoztatni ? Egy újabb fékezés és ugyanez lesz...meg nem azért vettem újat, hogy rögtön szabályozni kelljen és megrövidüljön az élettartama
A kérdés, mi az a szabályozás ? Vesz e el az élettartamából a tárcsának ? Ha új tárcsát kérek milyet ajánlotok amivel nincs gond elöl ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6159 Dátum:
2014.12.23 kedd, 11:13:41 »
Idézetet írta: balkal - 2014.12.23 kedd, 10:54:11
Sziasztok ! Az mit jelent pontosan, hogy szabályozzák a tárcsát ? Az vesz a vastagságából, az élettartamából? Új tárcsákat és betéteket vettem, szerelo felrakta városba jó is volt kimentem vele pályára 130 nál fékeztem egyet, (nem nagyot csak egy enyhét) Akkor berázott mint a fene, és azóta ráz... (mindent körbejártam, tuti, hogy a fék csinálja, pontosabban az új trw tárcsa ennyit bírt ? A szerelő azt mondta majd elviszi esztergályoshoz.na de van értelme egy ilyen tárcsát szabályoztatni ? Egy újabb fékezés és ugyanez lesz...meg nem azért vettem újat, hogy rögtön szabályozni kelljen és megrövidüljön az élettartama
A kérdés, mi az a szabályozás ? Vesz e el az élettartamából a tárcsának ? Ha új tárcsát kérek milyet ajánlotok amivel nincs gond elöl ?
Leesztergálnak belőle 1-2 tizedet. Igen, csökkenti az élettartamát egy kevéssel.
Legközelebb, mielőtt ilyet csinálsz, menj vele óvatos fékezésekkel vagy 500 km-t, hogy bejáródjon a tárcsa is, meg a betétek is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balkal
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6160 Dátum:
2014.12.23 kedd, 11:50:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.23 kedd, 11:13:41
Leesztergálnak belőle 1-2 tizedet. Igen, csökkenti az élettartamát egy kevéssel.
Legközelebb, mielőtt ilyet csinálsz, menj vele óvatos fékezésekkel vagy 500 km-t, hogy bejáródjon a tárcsa is, meg a betétek is.
AndyA
Óvatosan mentem vele amennyira bírtam városba, nem mentem senki nyakába...lágyakat fékeztem. A pályán se fékeztem valami oltári nagyot, nem jött ki elém senki, épphogy rátettem a lábam a fékre....azért nem értem, hogy mitől ilyen...nemtudom mit kéne....ezeket szabályoztatni vagy újakat, és ha új akkor az milyen ? Ennyire rosz lenne ez a trw ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6161 Dátum:
2014.12.23 kedd, 11:53:24 »
Idézetet írta: balkal - 2014.12.23 kedd, 11:50:12
Óvatosan mentem vele amennyira bírtam városba, nem mentem senki nyakába...lágyakat fékeztem. A pályán se fékeztem valami oltári nagyot, nem jött ki elém senki, épphogy rátettem a lábam a fékre....azért nem értem, hogy mitől ilyen...nemtudom mit kéne....ezeket szabályoztatni vagy újakat, és ha új akkor az milyen ? Ennyire rosz lenne ez a trw ?
Az a tárcsa, ami nem bír ennyit az egy fhos...
Én visszavinném, cserélje ki másikra!
A felszabályozás szerintem egy merész dolog...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FokaDriver
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6162 Dátum:
2014.12.23 kedd, 12:20:57 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.23 kedd, 11:53:24
A felszabályozás szerintem egy merész dolog...
Nem ördögtől való, csak agyonhallgatják a márkaszervizek is. Alkalmanként még mercedes márkaszervíz is csinálja, ezt konkrétan a régi esztergályosom mesélte, hozzá hordták a tárcsákat számtalan márkaszervízből...Általában 0.1 mm elég szokott lenni, és máris nem üt a tárcsa. Jól össze kell fékezni a betéttel, 90-ről 40-re alsó közepes internzitással lassulni, lassan visszagyorsulni amig meghül a tárcsa, majd ezt megismételni 15x-20x. Így érdemes kezdeni, majd az első 1000 km-en ésszel fékezni hogy rendesen összeszokjon a tárcsa a betéttel. Ha vékony a pénztárca akkor 1 próbát megér, mert sok olyan olcsó és közepes árú tárcsa kijön a gyárakból amik metallográfiai tulajdonságai az első lefutott 2-3000 km alatti hőtől véglegesednek csak, így ha ezalatt összeszed hullámosodást, majd felszabályzást kap, akkor kisebb az esélye hogy újra előjön a probléma.
Nekem nem volt ilyen szerencsém, nekem a Delphi tárcsa 15ekm után hullámosodott, megszabályoztattam, de csak idő kérdése mikor kell megint akkorát lépnem a fékre hogy megint beadja,az én tárcsám szimplán gyenge minőségű, nem szépítem,,,na akkor dobom majd a kukába, és rakom rá a gyári tárcsát, valami puhább betéttel...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 12:25:26 írta FokaDriver
»
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6163 Dátum:
2014.12.23 kedd, 12:31:01 »
Engem csak az bosszant, hogy 15-15 ezerbe számolta a két tárcsát anyagáron a szerelő...és erre egy ilyem ***...inkább küldje vissza, és annyi pénzből veszek olyan tárcsát, hogy tuti jó lesz...van 50% kedvezményem egy nagy autosbolthoz (kamionos munkahelyem által) ugyhogy lehet az lesz, hogy viszek én tárcsát...mekkora is kell előre pontosan ? 280, 300 ? Illetve 12 vagy 24 a vastagsága? Ha a pénz nem számít mert úgymond féláron van, akkor milyet ajánlanátok ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6164 Dátum:
2014.12.23 kedd, 12:53:32 »
Idézetet írta: balkal - 2014.12.23 kedd, 12:31:01
Engem csak az bosszant, hogy 15-15 ezerbe számolta a két tárcsát anyagáron a szerelő...és erre egy ilyem ***...inkább küldje vissza, és annyi pénzből veszek olyan tárcsát, hogy tuti jó lesz...van 50% kedvezményem egy nagy autosbolthoz (kamionos munkahelyem által) ugyhogy lehet az lesz, hogy viszek én tárcsát...mekkora is kell előre pontosan ? 280, 300 ? Illetve 12 vagy 24 a vastagsága? Ha a pénz nem számít mert úgymond féláron van, akkor milyet ajánlanátok ?
Nebazz... 15 ezer az majdnem egy pár tárcsa ára Bosch vagy Brembóból, de még a Textar pár is kijön 23-24 körül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balkal
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6165 Dátum:
2014.12.23 kedd, 13:02:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.23 kedd, 12:53:32
Nebazz... 15 ezer az majdnem egy pár tárcsa ára Bosch vagy Brembóból, de még a Textar pár is kijön 23-24 körül.
AndyA
Az fasza...:S akkor asszem elmék veszek két új tárcsát felrakom én, ezt a kettőt meg visszaviszem neki és kérem vissza a 30 ezret...akkor a többi alkatrészt le se írom mennyibe számolta....és ugye nem vagyok hulye eleve kedvezményesen veszik a cuccokat ők is...300x24 elöl ugye ? Mit ajánlasz, bosch? Ate ? Brembo ? Zimmermann, vagy mit ? Bevonatolt vagy nem ? A bevonatolt mitől jobb ?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 13:08:29 írta balkal
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6166 Dátum:
2014.12.23 kedd, 13:03:17 »
Idézetet írta: balkal - 2014.12.23 kedd, 13:02:41
Az fasza...:S akkor asszem elmék veszek két új tárcsát felrakom én, ezt a kettőt meg visszaviszem neki és kérem vissza a 30 ezret...akkor a többi alkatrészt le se írom mennyibe számolta....és ugye nem vagyok hulye eleve kedvezményesen veszik a cuccokat ők is...300x24 elöl ugye ? Mit ajánlasz, bosch? Ate ? Brembo ?
A gyári tudtommal ate...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6167 Dátum:
2014.12.23 kedd, 18:55:06 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.12.23 kedd, 00:04:00
Minnél jobb minőségű tárcsát vegyél, mert ha a közepest hullámosra fékezed pálytempó (130-150) mellett egy belső sávba kiszédülő nyugger suzukis miatt, és viheted felszabályoztatni (vagy cseréled whatever), azzal máris megvan a drága és jó minőségű tárcsa ára. Mondeo bontós ismerős a gyári tárcsára esküszik...legközelebb már én is kifizetem majd...17-ből megvan a gyári Motorcraft tárcsa, a textar betéttel pedig szerintem nem tudsz hibázni.
Na igen, ebben igazad van. Az lenne a legbiztosabb, a gyári.
Csak bosszantó ,hogy az ember tud vásárolni majdnem 50% kedvezménnyel akár a legdrágább tárcsát is, amit -Kis Guci Illés- is megvesz az utcáról belépve csak mondjuk 10% kedvezménnyel ... és ő is mérgelődik rajta meg én is mert mégse jó a tárcsa.
Annó 2006-ban a kis 1.4 Orionra vettem 5500 Ft ért a legolcsóbb tárcsát amit kaptam, ( persze tudom más kategória az autó ) azóta is az van rajta semmi baja... Akkor még máshogy gyártottak ? Pedig nem volt olyan régen...
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
FokaDriver
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6168 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:12:36 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2014.12.23 kedd, 18:55:06
Annó 2006-ban a kis 1.4 Orionra vettem 5500 Ft ért a legolcsóbb tárcsát amit kaptam, ( persze tudom más kategória az autó ) azóta is az van rajta semmi baja... Akkor még máshogy gyártottak ? Pedig nem volt olyan régen...
De azzal a tárcsával 900 kilót lassítasz mondjuk 140-nél nem sokkal nagyobb tempóról, míg ezzel mondjuk 1.5 tonnát kell akár 200-as tempóról is lassítanod,,, némileg komolyabb lendület ellen kell hatnod...persze ezért nagyobb is a tárcsa...
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6169 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:28:25 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.12.23 kedd, 19:12:36
De azzal a tárcsával 900 kilót lassítasz mondjuk 140-nél nem sokkal nagyobb tempóról, míg ezzel mondjuk 1.5 tonnát kell akár 200-as tempóról is lassítanod,,, némileg komolyabb lendület ellen kell hatnod...persze ezért nagyobb is a tárcsa...
ettől függetlenül hirhedten alulméretezett az mk3 első féke. Konkrét vicc, hogy a 3.0V6 ugyanazzal a féktárcsával megy mint az 1.8....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6170 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:49:44 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 19:28:25
ettől függetlenül hirhedten alulméretezett az mk3 első féke. Konkrét vicc, hogy a 3.0V6 ugyanazzal a féktárcsával megy mint az 1.8....
Na és?
Már az 1.8-ban is olyan a fék, hogy még a V6-os it megfogja.
De egyébként is Mi a különbség? Mennyi az önsúly különbség? Mennyivel nehezebb a V6? A 120....130... mindkettőnek ugyanannyi. amekkora különbség lehet köztük, az simán lehet plusz/mínusz 1 ember vagy csomag. Nem számottevő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6171 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:44:03 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 19:28:25
ettől függetlenül hirhedten alulméretezett az mk3 első féke. Konkrét vicc, hogy a 3.0V6 ugyanazzal a féktárcsával megy mint az 1.8....
dehogy.amivel jobb lehetne,az a rásegítés.A hunyadinak úgy eltalálták a fékjét,hogy csak közel teszed hozzá a lábad a pedálhoz,és az orrod már eltört a kormányon......
és van egy 160as tárcsája elöl?meg a dob hátul....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6172 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:53:01 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 20:44:03
dehogy.amivel jobb lehetne,az a rásegítés.A hunyadinak úgy eltalálták a fékjét,hogy csak közel teszed hozzá a lábad a pedálhoz,és az orrod már eltört a kormányon......
és van egy 160as tárcsája elöl?meg a dob hátul....
Ez csak hangolás kérdése. Hyundai hamar (kevés pedálút) harap.
Franciák is, de aztán nagyon nem nő már a fékerő. Hamar max közelbe jut.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6173 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:56:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 20:53:01
Ez csak hangolás kérdése. Hyundai hamar (kevés pedálút) harap.
Franciák is, de aztán nagyon nem nő már a fékerő. Hamar max közelbe jut.
lehet,hogy így van,mert nem mértem a fékezőerőt soha,de hogy sokkal jobb fékező hatása van az biztos.Nem nyúlik,azonnal harap.Szépen lehet ezt is adagolni,de ha rálépsz a pedálra,akkor nincs gondolkodás,hogy kell-e még taposni....
Sőt,az smaxnak is sokkal jobb a fék(hangolása)je,mint az mk3nak,illetve közvetlenebb,pedig egyáltalán nem nagyobb a tárcsája.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6174 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:02:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 20:56:48
lehet,hogy így van,mert nem mértem a fékezőerőt soha,de hogy sokkal jobb fékező hatása van az biztos.Nem nyúlik,azonnal harap.Szépen lehet ezt is adagolni,de ha rálépsz a pedálra,akkor nincs gondolkodás,hogy kell-e még taposni....
Sőt,az smaxnak is sokkal jobb a fék(hangolása)je,mint az mk3nak,illetve közvetlenebb,pedig egyáltalán nem nagyobb a tárcsája.
Igen mk3 viszonylag lineáris, bár a benzines harapós. Mert ugye csökken a fordulatszám fékezéskor, nő a szívócső vákuum.
2006-ban mikor megjelent az i30, volt sok tesztvezetős hétvége. Ültem a jobb egyben a sok kíváncsi próbavezető mellett.
Nem győztem mondani, hogy óvatosan a fékkel.....harap!
Mégis minden fékezésnél az öv fogta meg! Falábúak.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6175 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:09:05 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 19:49:44
Na és?
Már az 1.8-ban is olyan a fék, hogy még a V6-os it megfogja.
De egyébként is Mi a különbség? Mennyi az önsúly különbség? Mennyivel nehezebb a V6? A 120....130... mindkettőnek ugyanannyi. amekkora különbség lehet köztük, az simán lehet plusz/mínusz 1 ember vagy csomag. Nem számottevő.
Pedig szerintem elvárható lenne, hogy egy dinamikusabb közlekedést lehetővé tevő jármű jobb fékrendszerrel legyen felszerelve. Mk2-nél a td és a v6 nagyobb tárcsával volt szerelve.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6176 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:11:11 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 21:09:05
Pedig szerintem elvárható lenne, hogy egy dinamikusabb közlekedést lehetővé tevő jármű jobb fékrendszerrel legyen felszerelve. Mk2-nél a td és a v6 nagyobb tárcsával volt szerelve.
Ne menjünk bele most, de te is tudod, hogy a nagy-obb tárcsa nem minden.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6177 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:13:29 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 21:11:11
Ne menjünk bele most, de te is tudod, hogy a nagy-obb tárcsa nem minden.
tudom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6178 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:20:01 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 21:13:29
tudom.
akkor csitu!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6179 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:20:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 21:20:01
akkor csitu!
ne idegelj, most kellett 480db izzót feltekernem a karácsonyfára, és rövidesen kezdődik a benhurnézéssel egybekötött díszítés. Általában még a főcímfelirat alatt feladom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6180 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:48:47 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 21:20:33
ne idegelj, most kellett 480db izzót feltekernem a karácsonyfára, és rövidesen kezdődik a benhurnézéssel egybekötött díszítés. Általában még a főcímfelirat alatt feladom
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6181 Dátum:
2014.12.23 kedd, 22:15:00 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 19:28:25
ettől függetlenül hirhedten alulméretezett az mk3 első féke. Konkrét vicc, hogy a 3.0V6 ugyanazzal a féktárcsával megy mint az 1.8....
Nekem a 320-as tárcsa köszöni, jól van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6182 Dátum:
2014.12.23 kedd, 22:15:50 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 21:20:33
ne idegelj, most kellett 480db izzót feltekernem a karácsonyfára, és rövidesen kezdődik a benhurnézéssel egybekötött díszítés. Általában még a főcímfelirat alatt feladom
Kár, pedig jó film!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6183 Dátum:
2014.12.23 kedd, 22:23:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.23 kedd, 22:15:50
Kár, pedig jó film!
AndyA
17 éve amióta együtt vagyunk a feleségemmel minden karácsonykor meg kell néznünk, mert csak(!) a könyökömön jön ki
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6184 Dátum:
2014.12.23 kedd, 23:42:56 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 22:23:01
17 éve amióta együtt vagyunk a feleségemmel minden karácsonykor meg kell néznünk, mert csak(!) a könyökömön jön ki
17-szer max pornót nézek meg.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6185 Dátum:
2014.12.23 kedd, 23:43:30 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.23 kedd, 13:03:17
A gyári tudtommal ate...
Vagy Aet!
(Domi voltam.)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6186 Dátum:
2014.12.24 szerda, 09:16:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.23 kedd, 22:15:00
Nekem a 320-as tárcsa köszöni, jól van.
AndyA
Nem kellene a sarokba megfúrkálni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6187 Dátum:
2014.12.24 szerda, 10:16:50 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.24 szerda, 09:16:23
Nem kellene a sarokba megfúrkálni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6188 Dátum:
2014.12.24 szerda, 11:11:36 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.24 szerda, 09:16:23
Nem kellene a sarokba megfúrkálni?
Te csak ne akarj itt mindenkit fúrkálódni!!!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6189 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 20:01:37 »
faceliftes hátsó féknyerget szedett már szét valaki? sikeresen berohadt
van hozzá felújító készlet?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6190 Dátum:
2014.12.30 kedd, 08:55:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.29 hétfő, 20:01:37
faceliftes hátsó féknyerget szedett már szét valaki? sikeresen berohadt
van hozzá felújító készlet?
Szerintem ugyanaz való hozzá. Legalábbis nem találtam külön a kétféléhez, csak 2000-2007 általánost, akárhol néztem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6191 Dátum:
2014.12.30 kedd, 10:42:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.29 hétfő, 20:01:37
faceliftes hátsó féknyerget szedett már szét valaki? sikeresen berohadt
van hozzá felújító készlet?
Az újfajta berohadt?Na az meg hogy lehet?Érdekes..
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6192 Dátum:
2014.12.30 kedd, 10:47:28 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.12.30 kedd, 10:42:07
Az újfajta berohadt?Na az meg hogy lehet?Érdekes..
Minden tönkremehet....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6193 Dátum:
2014.12.30 kedd, 11:05:52 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 10:47:28
Minden tönkremehet....
Valami "pluszterhelés" biztos volt ott,persze ha a faceliftes nyereg=2005 utáni.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6194 Dátum:
2014.12.30 kedd, 11:07:48 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.12.30 kedd, 11:05:52
Valami "pluszterhelés" biztos volt ott,persze ha a faceliftes nyereg=2005 utáni.
Csodák nincsenek.
Tönkremegy a vw féknyerge, merga ...stb. Egyik sem űrtechnika, sima mechanikus dolgok csak a javítási költség eltérő a gyártó nevének függvényében
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6195 Dátum:
2014.12.30 kedd, 11:44:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.29 hétfő, 20:01:37
faceliftes hátsó féknyerget szedett már szét valaki? sikeresen berohadt
van hozzá felújító készlet?
Tisztelt Fórumtárs!
Javítókészlet kapható hozzá. Kérdésem csupán annyi lenne. Használtad a kéziféket?
Én a garázsból ki és beálláskor rendszeresen használom. 2005 FL kiadású a kocsim és még soha nem volt problémám a kézifékkel. Még a javítás menetét nem ismerem. Remélem még egy darabig nem is kell megismernem.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.30 kedd, 12:32:59 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hektor
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6196 Dátum:
2014.12.30 kedd, 11:53:43 »
Sziasztok!
Kézifék befagyas ellen mit lehet tenni?
Üdv
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6197 Dátum:
2014.12.30 kedd, 12:14:36 »
Idézetet írta: Hektor - 2014.12.30 kedd, 11:53:43
Sziasztok!
Kézifék befagyas ellen mit lehet tenni?
Üdv
Nagy hidegben ne húzd be, ha nem muszáj.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Hektor
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6198 Dátum:
2014.12.30 kedd, 12:19:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.30 kedd, 12:14:36
Nagy hidegben ne húzd be, ha nem muszáj.
És miután befagyott? Várjam meg amíg kiolvad?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6199 Dátum:
2014.12.30 kedd, 12:27:23 »
Idézetet írta: Hektor - 2014.12.30 kedd, 12:19:57
És miután befagyott? Várjam meg amíg kiolvad?
Ha a betétek fagytak oda a tárcsához akkor indulj el....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
117
118
119
120
121
122
123
[
124
]
125
126
127
128
129
130
131
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ