Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:13:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
122
123
124
125
126
127
128
[
129
]
130
131
132
133
134
135
136
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3071552 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6400 Dátum:
2015.01.27 kedd, 17:31:25 »
Idézetet írta: panses - 2015.01.27 kedd, 16:58:25
Végre megérkezett az ötlap fejű csavarhoz a kulcskészlet!
Kitekertem a csavart, de nem tudom egyik irányba sem elmozdítani a tengelyt! Melyik irányba jön szét? A fékbetétek vagy a kézifékbovden kar irányába?
Betét irányába
Naplózva
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6401 Dátum:
2015.01.27 kedd, 17:55:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.01.27 kedd, 17:31:25
Betét irányába
Basssszus! Akkor, csak nem úszom meg a torx csavarok kiimátkozását (ezt annak üzenem, aki kitalálta azt oda a Bosch-nál
) a tengelyek végéből!
Köszönöm az infót!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6402 Dátum:
2015.01.28 szerda, 14:31:29 »
Idézetet írta: panses - 2015.01.27 kedd, 17:55:21
Basssszus! Akkor, csak nem úszom meg a torx csavarok kiimátkozását (ezt annak üzenem, aki kitalálta azt oda a Bosch-nál
) a tengelyek végéből!
Köszönöm az infót!
Tisztelt Fórumtárs!
Ezzel a csavarral már én is megszívtam korábban. A torx csavar kivételét jelentősen megkönnyíti az izzítógyertya kiszerelő, vagy fagyasztó spray használata, mely -40°C-ra képes lehűteni a csavart és környékét. Ezen kezelés után van esély a torx csavar könnyed kiszerelésére. Természetesen kritikus esetekben a kezelés megismételhető. Kézre, bőrre, vigyázni a spray használata közben. Komoly fagyási sérüléseket okozhat, figyelmetlenség esetén. Sok sikert a kivételhez..
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 14:33:11 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6403 Dátum:
2015.01.28 szerda, 17:02:32 »
Idézetet írta: László - 2015.01.28 szerda, 14:31:29
Tisztelt Fórumtárs!
Ezzel a csavarral már én is megszívtam korábban. A torx csavar kivételét jelentősen megkönnyíti az izzítógyertya kiszerelő, vagy fagyasztó spray használata, mely -40°C-ra képes lehűteni a csavart és környékét. Ezen kezelés után van esély a torx csavar könnyed kiszerelésére. Természetesen kritikus esetekben a kezelés megismételhető. Kézre, bőrre, vigyázni a spray használata közben. Komoly fagyási sérüléseket okozhat, figyelmetlenség esetén. Sok sikert a kivételhez..
Tisztelettel László!
Nagyon köszönöm az infót! Még nem barmoltam szét "teljesen" a csavarfejet, talán segít a dolog. Gondolom ilyen fagyasztó spray nem kapható bárhol?! Rákeresek a neten! Én a csavarlazítót juttatnám be valahogy a menethez, de ezt sajnos megnehezíti a csavarfej formája és nem biztos, hogy a csavarlazító feloldja a menetre eredetileg felvitt ragasztót. Úgyhogy türelmesen, türelmesen...
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6404 Dátum:
2015.01.28 szerda, 17:18:28 »
Idézetet írta: panses - 2015.01.28 szerda, 17:02:32
Nagyon köszönöm az infót! Még nem barmoltam szét "teljesen" a csavarfejet, talán segít a dolog. Gondolom ilyen fagyasztó spray nem kapható bárhol?! Rákeresek a neten! Én a csavarlazítót juttatnám be valahogy a menethez, de ezt sajnos megnehezíti a csavarfej formája és nem biztos, hogy a csavarlazító feloldja a menetre eredetileg felvitt ragasztót. Úgyhogy türelmesen, türelmesen...
Tisztelt Fórumtárs!
A spray beszerzése nem bonyolult. Autó alkatrészboltban szerviz segédanyagként könnyen beszerezhető és nem egy nagy összeg. 1900-3000 Ft között mozog az ára. Talán a fagyasztóspray olcsóbb mint az izzítógyertya kiszerelő spray.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6405 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:03:43 »
Idézetet írta: panses - 2015.01.28 szerda, 17:02:32
Nagyon köszönöm az infót! Még nem barmoltam szét "teljesen" a csavarfejet, talán segít a dolog. Gondolom ilyen fagyasztó spray nem kapható bárhol?! Rákeresek a neten! Én a csavarlazítót juttatnám be valahogy a menethez, de ezt sajnos megnehezíti a csavarfej formája és nem biztos, hogy a csavarlazító feloldja a menetre eredetileg felvitt ragasztót. Úgyhogy türelmesen, türelmesen...
Melegítsd meg, fellazul a menetrögzítő ami a csavaron van.
Csak jó minőségű torx bit fejjel próbálkozz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6406 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:14:03 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 19:03:43
Melegítsd meg, fellazul a menetrögzítő ami a csavaron van.
Csak jó minőségű torx bit fejjel próbálkozz.
Meg van a TERV!
Épp ma vettem egy új dugókulcs készletet, amiben vannak bitek is, CrV anyagból!
Szóval: Beszerzek egy fagyasztó spray-t (úgyis kell, mert széthúztam egy Simson blokkot és a főtengelyre vissza kell majd tenni a csapágyakat. Tehát hasznos!) Aztán megmelegítem, hátha így meglazul. Ha nem akkor fel melegítem és jöhet a fagyasztás. Egyszer csak enged a rohadék... A csavarkiszedő a legvégső utáni lehetőség, az biztos!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6407 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:16:14 »
Idézetet írta: panses - 2015.01.28 szerda, 19:14:03
Meg van a TERV!
Épp ma vettem egy új dugókulcs készletet, amiben vannak bitek is, CrV anyagból!
Szóval: Beszerzek egy fagyasztó spray-t (úgyis kell, mert széthúztam egy Simson blokkot és a főtengelyre vissza kell majd tenni a csapágyakat. Tehát hasznos!) Aztán megmelegítem, hátha így meglazul. Ha nem akkor fel melegítem és jöhet a fagyasztás. Egyszer csak enged a rohadék... A csavarkiszedő a legvégső utáni lehetőség, az biztos!
A Simson főtengely csapágy cserénél a csapágyat melegítsd meg! Sokkal könnyebb, mint egy jóval nagyobb főtengelyt lehűteni. Ami nem is fog sikerülni.
A menetrögzítőt melegíteni kell, így van kitalálva. De nem akarlak én győzködni.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6408 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:33:39 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 19:16:14
A Simson főtengely csapágy cserénél a csapágyat melegítsd meg! Sokkal könnyebb, mint egy jóval nagyobb főtengelyt lehűteni. Ami nem is fog sikerülni.
A menetrögzítőt melegíteni kell, így van kitalálva. De nem akarlak én győzködni.....
Csapágyba hevítőpatron, tengelyt pedíg lehűteni.
Így tanították odaát (simson klub).
Hallgatok rád, először melegítem és megpróbálom lazítani... Ha nem megy így, akkor gondoltam a melegítés utáni fagyasztást.
Csak még nem tudom mivel melegítsem! Hőlégfúvó nem tudja koncentráltan melegíteni szerintem. Esetleg pillanat páka...? Vagy van gázos páka itthon! AZLESZAZ!!!
Ha van jobb melegítési módszer ne tartsd magadban!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6409 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:39:09 »
Idézetet írta: panses - 2015.01.28 szerda, 19:33:39
Csapágyba hevítőpatron, tengelyt pedíg lehűteni.
Így tanították odaát (simson klub).
Hallgatok rád, először melegítem és megpróbálom lazítani... Ha nem megy így, akkor gondoltam a melegítés utáni fagyasztást.
Csak még nem tudom mivel melegítsem! Hőlégfúvó nem tudja koncentráltan melegíteni szerintem. Esetleg pillanat páka...? Vagy van gázos páka itthon! AZLESZAZ!!!
Ha van jobb melegítési módszer ne tartsd magadban!
A menetrögzítő rögzít (megszáradt), most is. Ha hidegebb lesz akkor sem lesz lazább.
Úgy van kitalálva a menetrögzítő, hogy melegre lazuljon a szerkezete. Nyilván nem az üzem közben előforduló hőmérsékletről van szó, hanem jóval melegebbről.
Annyira nem űrtechnika a simson. Rezsón -forgatva- megmelegíted vagy hőlégfúvóval (van szűkítő a végére) megmelegíted a csapágy belső futógyűrűjét és ráesik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6410 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 16:28:24 »
Sziasztok!
Arra lettem ma figyelmes, hogy mikor a kéziféket behúzom szinte semmi ellenállása nincs. Tehát amíg az első kattanást eléri szinte lötyög a kar, kisujjal lehet mozgatni, könnyen jár. Eddig volt ellenállása. A kézifék fog rendesen és ahogy észleltem enged is rendesen. Mi lehet a probléma?
Köszi előre is a válaszokat!
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6411 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 17:19:13 »
Idézetet írta: Flember - 2015.02.01 vasárnap, 16:28:24
Sziasztok!
Arra lettem ma figyelmes, hogy mikor a kéziféket behúzom szinte semmi ellenállása nincs. Tehát amíg az első kattanást eléri szinte lötyög a kar, kisujjal lehet mozgatni, könnyen jár. Eddig volt ellenállása. A kézifék fog rendesen és ahogy észleltem enged is rendesen. Mi lehet a probléma?
Köszi előre is a válaszokat!
Szorul a bowden, nem mozdul vissza teljesen.
Ha még önállítós kézifék karod van, akkor az is lehet hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6412 Dátum:
2015.02.04 szerda, 18:12:23 »
Sziasztok!
Tanácsot kérek Tőletek.
Már a hajam is kezd beleőszülni a fékmizériába. Történet röviden: El kezdett rázni fékezéskor a kormány 70-50 km/h tartományban szinte kitépte a kormányt a kezemből. A tárcsában már sok volt, ezért cseréltem tárcsát+betétet. Kb. 3000 km után ugyanez volt a jelenség. hmm unixos brembo tárcsa ennyit bírt, megint csere, ferodo-ra. Ezzel már kb. 5000 km-t mentem mire megint elkezdett rázni. Kutyacsont, gömbfejek cserélve és irány a futóműves, fékpad, méregetés. Minden jó szerintük, kivéve hogy a bal első nyereg "késve" enged vissza, ezért szerintük erősebb fékezés után, még fog a fék akkor is ha én nem fékezek és ettől vetemedik a tárcsa. Érdekes mert én úgy gondolom, hogy ilyen esetben melegednie is kellene. Felszabályozták a tárcsát, de megint ott tartok ahol elkezdtem.
Most vettem zimmermann tárcsát+betéteket, de már marhára nem szeretném értelmetlenül dobálni az új tárcsákat 5000 km-ként. Járt már valaki így?
Köszi
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6413 Dátum:
2015.02.04 szerda, 18:21:42 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.04 szerda, 18:12:23
Sziasztok!
Tanácsot kérek Tőletek.
Már a hajam is kezd beleőszülni a fékmizériába. Történet röviden: El kezdett rázni fékezéskor a kormány 70-50 km/h tartományban szinte kitépte a kormányt a kezemből. A tárcsában már sok volt, ezért cseréltem tárcsát+betétet. Kb. 3000 km után ugyanez volt a jelenség. hmm unixos brembo tárcsa ennyit bírt, megint csere, ferodo-ra. Ezzel már kb. 5000 km-t mentem mire megint elkezdett rázni. Kutyacsont, gömbfejek cserélve és irány a futóműves, fékpad, méregetés. Minden jó szerintük, kivéve hogy a bal első nyereg "késve" enged vissza, ezért szerintük erősebb fékezés után, még fog a fék akkor is ha én nem fékezek és ettől vetemedik a tárcsa. Érdekes mert én úgy gondolom, hogy ilyen esetben melegednie is kellene. Felszabályozták a tárcsát, de megint ott tartok ahol elkezdtem.
Most vettem zimmermann tárcsát+betéteket, de már marhára nem szeretném értelmetlenül dobálni az új tárcsákat 5000 km-ként. Járt már valaki így?
Köszi
A "ragadós" féket kellene megjavítani, és elég esélyesen elmúlna minden bajod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6414 Dátum:
2015.02.04 szerda, 18:33:51 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.04 szerda, 18:12:23
Sziasztok!
Tanácsot kérek Tőletek.
Már a hajam is kezd beleőszülni a fékmizériába. Történet röviden: El kezdett rázni fékezéskor a kormány 70-50 km/h tartományban szinte kitépte a kormányt a kezemből. A tárcsában már sok volt, ezért cseréltem tárcsát+betétet. Kb. 3000 km után ugyanez volt a jelenség. hmm unixos brembo tárcsa ennyit bírt, megint csere, ferodo-ra. Ezzel már kb. 5000 km-t mentem mire megint elkezdett rázni. Kutyacsont, gömbfejek cserélve és irány a futóműves, fékpad, méregetés. Minden jó szerintük, kivéve hogy a bal első nyereg "késve" enged vissza, ezért szerintük erősebb fékezés után, még fog a fék akkor is ha én nem fékezek és ettől vetemedik a tárcsa. Érdekes mert én úgy gondolom, hogy ilyen esetben melegednie is kellene. Felszabályozták a tárcsát, de megint ott tartok ahol elkezdtem.
Most vettem zimmermann tárcsát+betéteket, de már marhára nem szeretném értelmetlenül dobálni az új tárcsákat 5000 km-ként. Járt már valaki így?
Köszi
Ja. nekem 20ezret bírt a tárcsa.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6415 Dátum:
2015.02.04 szerda, 18:49:11 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.04 szerda, 18:12:23
Sziasztok!
Tanácsot kérek Tőletek.
Már a hajam is kezd beleőszülni a fékmizériába. Történet röviden: El kezdett rázni fékezéskor a kormány 70-50 km/h tartományban szinte kitépte a kormányt a kezemből. A tárcsában már sok volt, ezért cseréltem tárcsát+betétet. Kb. 3000 km után ugyanez volt a jelenség. hmm unixos brembo tárcsa ennyit bírt, megint csere, ferodo-ra. Ezzel már kb. 5000 km-t mentem mire megint elkezdett rázni. Kutyacsont, gömbfejek cserélve és irány a futóműves, fékpad, méregetés. Minden jó szerintük, kivéve hogy a bal első nyereg "késve" enged vissza, ezért szerintük erősebb fékezés után, még fog a fék akkor is ha én nem fékezek és ettől vetemedik a tárcsa. Érdekes mert én úgy gondolom, hogy ilyen esetben melegednie is kellene. Felszabályozták a tárcsát, de megint ott tartok ahol elkezdtem.
Most vettem zimmermann tárcsát+betéteket, de már marhára nem szeretném értelmetlenül dobálni az új tárcsákat 5000 km-ként. Járt már valaki így?
Köszi
Szerintem is jobban és olcsóbban megúszod ha bontóból szerzel féknyerget és azt cseréld!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6416 Dátum:
2015.02.04 szerda, 19:50:58 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.04 szerda, 18:12:23
Sziasztok!
Tanácsot kérek Tőletek.
Már a hajam is kezd beleőszülni a fékmizériába. Történet röviden: El kezdett rázni fékezéskor a kormány 70-50 km/h tartományban szinte kitépte a kormányt a kezemből. A tárcsában már sok volt, ezért cseréltem tárcsát+betétet. Kb. 3000 km után ugyanez volt a jelenség. hmm unixos brembo tárcsa ennyit bírt, megint csere, ferodo-ra. Ezzel már kb. 5000 km-t mentem mire megint elkezdett rázni. Kutyacsont, gömbfejek cserélve és irány a futóműves, fékpad, méregetés. Minden jó szerintük, kivéve hogy a bal első nyereg "késve" enged vissza, ezért szerintük erősebb fékezés után, még fog a fék akkor is ha én nem fékezek és ettől vetemedik a tárcsa. Érdekes mert én úgy gondolom, hogy ilyen esetben melegednie is kellene. Felszabályozták a tárcsát, de megint ott tartok ahol elkezdtem.
Most vettem zimmermann tárcsát+betéteket, de már marhára nem szeretném értelmetlenül dobálni az új tárcsákat 5000 km-ként. Járt már valaki így?
Köszi
Meg kell pucolni és kenni az úszócsapokat.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6417 Dátum:
2015.02.04 szerda, 19:58:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.04 szerda, 18:21:42
A "ragadós" féket kellene megjavítani, és elég esélyesen elmúlna minden bajod.
AndyA
Van bontott nyergem csak nem tudom ezeket mennyire lehet így hosszabb ideig tárolni.... elvileg fékfolyadék van benne(egy darabka fékcsövet hagytak rajta). 1-2 éve már levették a kocsiról. Be tud állni ennyi idő alatt?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6418 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:01:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.04 szerda, 19:50:58
Meg kell pucolni és kenni az úszócsapokat.
ezt az utolsó alkalommal megcsinálták. mondjuk nem raktak bele újakat, csak kivették megpucolták és bekenték réz színű "zsírral". Lehet a dugattyú a probléma és az nem megy vissza?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6419 Dátum:
2015.02.04 szerda, 21:45:17 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.21 szerda, 22:32:50
De fel lehet csak a betétet is cserélni kell.
Annyiszor elhangzik itt sajnálom, hogy nem futottál még bele.
Mikortól van fent a nem berohadós gyárilag? 2004/11-ben ülök, örülhetek? A régi 2003/10-ben a rohadós volt, hogyrohaggyon meg :-)
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6420 Dátum:
2015.02.04 szerda, 21:49:33 »
Idézetet írta: Laccus.27 - 2015.02.04 szerda, 21:45:17
Mikortól van fent a nem berohadós gyárilag? 2004/11-ben ülök, örülhetek? A régi 2003/10-ben a rohadós volt, hogyrohaggyon meg :-)
Ha a gyártása akkori és nem a forgalomba helyezése, akkor örülhetsz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6421 Dátum:
2015.02.04 szerda, 21:53:18 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.04 szerda, 21:49:33
Ha a gyártása akkori és nem a forgalomba helyezése, akkor örülhetsz.
Akkor örülünk!
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6422 Dátum:
2015.02.04 szerda, 22:12:15 »
Idézetet írta: Laccus.27 - 2015.02.04 szerda, 21:53:18
Akkor örülünk!
Mi?
Végül is.....
Nekem a régi van, de tökéletesen működik. Szóval örülünk! Ki így, ki úgy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6423 Dátum:
2015.02.04 szerda, 22:52:55 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.04 szerda, 20:01:47
ezt az utolsó alkalommal megcsinálták. mondjuk nem raktak bele újakat, csak kivették megpucolták és bekenték réz színű "zsírral". Lehet a dugattyú a probléma és az nem megy vissza?
Dugattyú, vagy gumi fékcső is lehet.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6424 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 10:49:19 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.02.04 szerda, 18:49:11
Szerintem is jobban és olcsóbban megúszod ha bontóból szerzel féknyerget és azt cseréld!
Bal első nyeregről van szó.
Az is berohad, nem csak a hátsó a kéziféknél?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6425 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 11:57:39 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.05 csütörtök, 10:49:19
Bal első nyeregről van szó.
Az is berohad, nem csak a hátsó a kéziféknél?
A hátsó féknyereg a rohadósabb,az elsőről még nem halottam.(felújító szett is elég hozzá)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
SzMagus87
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6426 Dátum:
2015.02.06 péntek, 06:51:42 »
Sziasztok.
Megosztanám veletek a tapasztalatomat az FL előtti MK3 Kombi Mondeo-m hátsó féknyergével kapcsolatban.Mikor megvettem tipikus hibája volt (berohadva a kézifék).
Szétszedni felújítani nem lehetett úgy be volt rohadva, vettem 4/5 ajtós MK3 Mondeo hátsó féknyerget tartókonzollal (1-olcsóbb mint a kombié,2- minden "utcasarkon" kapni
).
A kombi nyeregről át kell rakni a 4/5 ajtós nyeregre a kézifék kötél tartó konzolt és a kart amit a kézifék kötél húz, és már készen is vagyunk tökéletesen fel lehet rakni a kombira légtelenítés és mehet is a kézifékezgetés
Azért írtam ezt le mert így még nem találtam leírva a fórumon, remélem segítettem egy két társamnak.
Ha már ez le van írva akkor elnézést legközelebb jobban körülnézek
Naplózva
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6427 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:38:52 »
Sziasztok!
Mostanában el vagyok árasztva hibákkal, a legújabb az ABS meghibásodása. Tegnap leesett a hó, tehát dolgozott az ABS, napközben mentem a kocsival max 5 km-t, közben egyszer megálltam és mikor újraindítottam a kocsit az ABS lámpája égve maradt. Kipróbáltam és valóban az ABS nem működött, csúsztak a kerekek. Mik lehetnek a hiba okai? Mire számíthatok? A kocsi 2001-es.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
kupeti
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6428 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:41:09 »
Idézetet írta: SzMagus87 - 2015.02.06 péntek, 06:51:42
Sziasztok.
Megosztanám veletek a tapasztalatomat az FL előtti MK3 Kombi Mondeo-m hátsó féknyergével kapcsolatban.Mikor megvettem tipikus hibája volt (berohadva a kézifék).
Szétszedni felújítani nem lehetett úgy be volt rohadva, vettem 4/5 ajtós MK3 Mondeo hátsó féknyerget tartókonzollal (1-olcsóbb mint a kombié,2- minden "utcasarkon" kapni
).
A kombi nyeregről át kell rakni a 4/5 ajtós nyeregre a kézifék kötél tartó konzolt és a kart amit a kézifék kötél húz, és már készen is vagyunk tökéletesen fel lehet rakni a kombira légtelenítés és mehet is a kézifékezgetés
Azért írtam ezt le mert így még nem találtam leírva a fórumon, remélem segítettem egy két társamnak.
Ha már ez le van írva akkor elnézést legközelebb jobban körülnézek
Köszönjük!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6429 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:44:54 »
Idézetet írta: Flember - 2015.02.07 szombat, 20:38:52
Sziasztok!
Mostanában el vagyok árasztva hibákkal, a legújabb az ABS meghibásodása. Tegnap leesett a hó, tehát dolgozott az ABS, napközben mentem a kocsival max 5 km-t, közben egyszer megálltam és mikor újraindítottam a kocsit az ABS lámpája égve maradt. Kipróbáltam és valóban az ABS nem működött, csúsztak a kerekek. Mik lehetnek a hiba okai? Mire számíthatok? A kocsi 2001-es.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Szia!
Ha leesik a hó, akkor mindig akkorát kell fékezni, hogy működnie kelljen az ABS-nek?
Hibatárolót kell kiolvasni. Addig felesleges találgatni, meg azt mire számíthatsz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6430 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:45:02 »
Idézetet írta: Flember - 2015.02.07 szombat, 20:38:52
Sziasztok!
Mostanában el vagyok árasztva hibákkal, a legújabb az ABS meghibásodása. Tegnap leesett a hó, tehát dolgozott az ABS, napközben mentem a kocsival max 5 km-t, közben egyszer megálltam és mikor újraindítottam a kocsit az ABS lámpája égve maradt. Kipróbáltam és valóban az ABS nem működött, csúsztak a kerekek. Mik lehetnek a hiba okai? Mire számíthatok? A kocsi 2001-es.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
diaggal kéne hibát olvasni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6431 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:48:30 »
Idézetet írta: Flember - 2015.02.07 szombat, 20:38:52
Sziasztok!
Mostanában el vagyok árasztva hibákkal, a legújabb az ABS meghibásodása. Tegnap leesett a hó, tehát dolgozott az ABS, napközben mentem a kocsival max 5 km-t, közben egyszer megálltam és mikor újraindítottam a kocsit az ABS lámpája égve maradt. Kipróbáltam és valóban az ABS nem működött, csúsztak a kerekek. Mik lehetnek a hiba okai? Mire számíthatok? A kocsi 2001-es.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Az enyém is 2001-es. Elég régi.
Naplózva
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6432 Dátum:
2015.02.07 szombat, 21:32:48 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 20:44:54
Szia!
Ha leesik a hó, akkor mindig akkorát kell fékezni, hogy működnie kelljen az ABS-nek?
Hibatárolót kell kiolvasni. Addig felesleges találgatni, meg azt mire számíthatsz.
Köszi a választ! Sajnos amikor a frissen leesett hó után autók által szétjárt tükör jéggé fagyott "latyak" vár akkor nem nehéz akkorát fékezni hogy működésbe lépjen az ABS
Mindenesetre köszi, megnézzük a hibakódot.
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6433 Dátum:
2015.02.07 szombat, 21:54:20 »
Idézetet írta: Flember - 2015.02.07 szombat, 21:32:48
Köszi a választ! Sajnos amikor a frissen leesett hó után autók által szétjárt tükör jéggé fagyott "latyak" vár akkor nem nehéz akkorát fékezni hogy működésbe lépjen az ABS
Mindenesetre köszi, megnézzük a hibakódot.
ne foglalkozz vele.ő vasárnapi autos.ilyenkor leteszi a kocsit....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6434 Dátum:
2015.02.07 szombat, 21:54:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.07 szombat, 21:54:20
ne foglalkozz vele.ő vasárnapi autos.ilyenkor leteszi a kocsit....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzMagus87
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6435 Dátum:
2015.02.09 hétfő, 08:55:53 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.07 szombat, 20:41:09
Köszönjük!
Szívesen. Azért vagyunk hogy segítsük egymást.
Naplózva
1face
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6436 Dátum:
2015.02.10 kedd, 10:39:38 »
...más:
Amikor megvettem a Mondeot, tudtam, hogy cserére érettek a fékjeim.
Első-hátsó tárcsák, betétek és ha már lúd, akkor kézifék kötél is!
Előre megvettem egy pár Zimmermann sport tárcsát és Ferodo betéteket. Hátra valami gagyibb tárcsát, gagyibb betétekkel.
Nem az első autóm, tehát a "megvasalással" kezdtem. Nyál csorog, mén a zörvendezés...
Aztán egy pár száz kilóméter megtétele után elkezdett fékezéskor rázni, mint állat!
Eszembe jutott, hogy volt régebben egy 528i-m, amire Brembo sporttárcsákat raktam és az is ezt csinálta.
Azért így mentem vele majd 15 ezret, mert nem volt időm foglalkozni ezzel. Most amikor decemberben hazajöttem az volt az első, hogy lecseréltessem síma Ferodo tárcsákra!!! Na így már azért fék lett belőle...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6437 Dátum:
2015.02.10 kedd, 11:22:46 »
Idézetet írta: 1face - 2015.02.10 kedd, 10:39:38
...más:
Amikor megvettem a Mondeot, tudtam, hogy cserére érettek a fékjeim.
Első-hátsó tárcsák, betétek és ha már lúd, akkor kézifék kötél is!
Előre megvettem egy pár Zimmermann sport tárcsát és Ferodo betéteket. Hátra valami gagyibb tárcsát, gagyibb betétekkel.
[img]http://kepfeltoltes.hu/150210/P6120124kicsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Nem az első autóm, tehát a "megvasalással" kezdtem. Nyál csorog, mén a zörvendezés...
Aztán egy pár száz kilóméter megtétele után elkezdett fékezéskor rázni, mint állat!
Eszembe jutott, hogy volt régebben egy 528i-m, amire Brembo sporttárcsákat raktam és az is ezt csinálta.
Azért így mentem vele majd 15 ezret, mert nem volt időm foglalkozni ezzel. Most amikor decemberben hazajöttem az volt az első, hogy lecseréltessem síma Ferodo tárcsákra!!! Na így már azért fék lett belőle...
Mert nem kell vasalgatni. Csak arra kell ügyelni, hogy az első 1-2 ezer km-en ne fékezz túlságosan nagyot, meg mondjuk ne gyere le valami alpesi kilátóból 4000 m-ről csak az üzemi fékkel fékezve.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.10 kedd, 12:09:55 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6438 Dátum:
2015.02.10 kedd, 11:59:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.10 kedd, 11:22:46
pont te?szándékos fogadjunk!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6439 Dátum:
2015.02.10 kedd, 14:57:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.10 kedd, 11:22:46
Mert nem kell vasalgatni. Csak arra kell ügyelni, hogy az első 1-2 ezer km-en ne fékezz túlságosan nagyot, meg mondjuk ne gyere le valami alpesi kilátóból 4000 m-ről csak az üzemi fékkel fékezve.
AndyA
Én a benzinesen a mostani bosch első fékeket úgy indítottam felrakása után, hogy 10 intenzív fékezés 100ról 10re, aztán egy hosszabb út hűtésre. 20000km van bennük és nem ráznak.
Naplózva
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6440 Dátum:
2015.02.10 kedd, 15:47:32 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.04 szerda, 18:12:23
Sziasztok!
Tanácsot kérek Tőletek.
Már a hajam is kezd beleőszülni a fékmizériába. Történet röviden: El kezdett rázni fékezéskor a kormány 70-50 km/h tartományban szinte kitépte a kormányt a kezemből. A tárcsában már sok volt, ezért cseréltem tárcsát+betétet. Kb. 3000 km után ugyanez volt a jelenség. hmm unixos brembo tárcsa ennyit bírt, megint csere, ferodo-ra. Ezzel már kb. 5000 km-t mentem mire megint elkezdett rázni. Kutyacsont, gömbfejek cserélve és irány a futóműves, fékpad, méregetés. Minden jó szerintük, kivéve hogy a bal első nyereg "késve" enged vissza, ezért szerintük erősebb fékezés után, még fog a fék akkor is ha én nem fékezek és ettől vetemedik a tárcsa. Érdekes mert én úgy gondolom, hogy ilyen esetben melegednie is kellene. Felszabályozták a tárcsát, de megint ott tartok ahol elkezdtem.
Most vettem zimmermann tárcsát+betéteket, de már marhára nem szeretném értelmetlenül dobálni az új tárcsákat 5000 km-ként. Járt már valaki így?
Köszi
Cserélj fékcsövet.Nekem a bmw nél volt igy.Kicseréltem a komplett fékrendszert mindenestöl csak 2db 3e ft csövet nem.Belül elöregszik a gumi darabkák válnak le belőle és kb ugy működik mint egy visszacsapó szelep.
Naplózva
1face
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6441 Dátum:
2015.02.10 kedd, 17:13:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.10 kedd, 11:22:46
Mert nem kell vasalgatni. Csak arra kell ügyelni, hogy az első 1-2 ezer km-en ne fékezz túlságosan nagyot, meg mondjuk ne gyere le valami alpesi kilátóból 4000 m-ről csak az üzemi fékkel fékezve.
AndyA
Persze-persze, a vasalást én sem úgy értettem, mint ahogy régen a barkaszoknál a fékpofákat...
A BMW-s kálváriám egyébként azzal zárult, hogy a Brembo elismerte a sporttárcsa alulméretezését.
Ennyi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6442 Dátum:
2015.02.10 kedd, 18:03:12 »
Idézetet írta: 1000 - 2015.02.10 kedd, 15:47:32
Cserélj fékcsövet.Nekem a bmw nél volt igy.Kicseréltem a komplett fékrendszert mindenestöl csak 2db 3e ft csövet nem.Belül elöregszik a gumi darabkák válnak le belőle és kb ugy működik mint egy visszacsapó szelep.
az milyen az amikor olyan mint egy visszacsapószelep?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6443 Dátum:
2015.02.10 kedd, 19:19:23 »
Idézetet írta: 1face - 2015.02.10 kedd, 17:13:12
Persze-persze, a vasalást én sem úgy értettem, mint ahogy régen a barkaszoknál a fékpofákat...
A BMW-s kálváriám egyébként azzal zárult, hogy a Brembo elismerte a sporttárcsa alulméretezését.
Ennyi!
BMW-re nem szabad Brembo tárcsákat rakni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6444 Dátum:
2015.02.10 kedd, 21:42:08 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.10 kedd, 19:19:23
BMW-re nem szabad Brembo tárcsákat rakni.
Semmire nem szabad már....
Legutolsó szett utàn èn soha többet nem veszek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6445 Dátum:
2015.02.10 kedd, 21:50:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.10 kedd, 21:42:08
Semmire nem szabad már....
Legutolsó szett utàn èn soha többet nem veszek.
Miért?A Brembo ennyire sz@r?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6446 Dátum:
2015.02.10 kedd, 22:04:20 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.02.10 kedd, 21:50:31
Miért?A Brembo ennyire sz@r?
Sajàt tapasztalataim alapjàn az.
Règebbi autóimra azt vettem (nem volt gond), ezèrt a mondeo is azt kapott.....3-4ezer km után(igazàn nagy fèkezès nem is volt velük) dobtam is el őket, mert ütöttek. Vettem Ate tárcsàkat azok hibàtlanok már 40-45ezer km óta (pedig volt 1-2 vèszfèkezès is).
Lehet csak kifogtam egy xart, de nekem ez elèg volt, hogy ne vegyek többet Brembot.
Futóműalkatrèszekből is csak Lemfördert veszek hasonló okokból.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6447 Dátum:
2015.02.10 kedd, 22:16:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.10 kedd, 22:04:20
Sajàt tapasztalataim alapjàn az.
Règebbi autóimra azt vettem (nem volt gond), ezèrt a mondeo is azt kapott.....3-4ezer km után(igazàn nagy fèkezès nem is volt velük) dobtam is el őket, mert ütöttek. Vettem Ate tárcsàkat azok hibàtlanok már 40-45ezer km óta (pedig volt 1-2 vèszfèkezès is).
Lehet csak kifogtam egy xart, de nekem ez elèg volt, hogy ne vegyek többet Brembot.
Futóműalkatrèszekből is csak Lemfördert veszek hasonló okokból.
Nem te vagy az első, és nem is az egyetlen, aki erre panaszkodik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6448 Dátum:
2015.02.10 kedd, 23:13:44 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.02.10 kedd, 21:50:31
Miért?A Brembo ennyire sz@r?
Az. Az mk3 fék meg szintén. Elég elcseszett konstrukció.
Most majd juratec tárcsával próbálkozom, a brembo 20e kmt bírt.
Jobban fogy a tárcsa, mint a betét. Egy betét simán kibírhatna 2-3 tárcsát.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6449 Dátum:
2015.02.11 szerda, 06:37:24 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.02.10 kedd, 23:13:44
Az. Az mk3 fék meg szintén. Elég elcseszett konstrukció.
Most majd juratec tárcsával próbálkozom, a brembo 20e kmt bírt.
Jobban fogy a tárcsa, mint a betét. Egy betét simán kibírhatna 2-3 tárcsát.
ellenkezőleg.1 tárcsa 2 betét garnitúra.ez a normál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
122
123
124
125
126
127
128
[
129
]
130
131
132
133
134
135
136
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ