Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.23 kedd, 21:33:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2884738 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6200 Dátum: 2015.07.31 péntek, 23:48:04 »

Sziasztok,

lenne két problémám  rinya

 - mostanában az a fura érzésem van, hogy nagyobb úthibáknál, főleg ha többen ülünk az autóban, mintha keresztbe lengne az autó... vagyis nem az autó hosszirányában leng, hanem oldalra dob rajta egyet...
   Mi okozhatja ezt? Mondjuk lehet költői a kérdés, mert mikor felraktam a nyári kerekeket, láttam némi olajfolyást az egyik hátsó teleszkópnál. Elképzelhető, hogy ez okozza?

 - a másik problémám, hogy 100-120 között rendszeresen ráz az autó. Igen, tudom hogy centrírozni kell, de már annyiszor megcsináltattam, profi helyeken is, és télin nyárin is ugyan az. Futóműben nem találtak gondot, szilentek, stab rudak, stb. ok. Fékezéskor is eléggé ráz, ez pedig a féktárcsa lehet. Ezeket tervezem is cserélni. Az elképzelhető, hogy a hullámos féktárcsa okozna rázást nagyobb sebességnél (nem fékezéskor is) ? Nem gondolnám, mert ahhoz nagyon hajlottnak kellene lennie...

vélemények, ötletek?

előre is köszi  worship
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6201 Dátum: 2015.08.01 szombat, 08:33:23 »

Sziasztok,

lenne két problémám  rinya

 - mostanában az a fura érzésem van, hogy nagyobb úthibáknál, főleg ha többen ülünk az autóban, mintha keresztbe lengne az autó... vagyis nem az autó hosszirányában leng, hanem oldalra dob rajta egyet...
   Mi okozhatja ezt? Mondjuk lehet költői a kérdés, mert mikor felraktam a nyári kerekeket, láttam némi olajfolyást az egyik hátsó teleszkópnál. Elképzelhető, hogy ez okozza?

 - a másik problémám, hogy 100-120 között rendszeresen ráz az autó. Igen, tudom hogy centrírozni kell, de már annyiszor megcsináltattam, profi helyeken is, és télin nyárin is ugyan az. Futóműben nem találtak gondot, szilentek, stab rudak, stb. ok. Fékezéskor is eléggé ráz, ez pedig a féktárcsa lehet. Ezeket tervezem is cserélni. Az elképzelhető, hogy a hullámos féktárcsa okozna rázást nagyobb sebességnél (nem fékezéskor is) ? Nem gondolnám, mert ahhoz nagyon hajlottnak kellene lennie...

vélemények, ötletek?

előre is köszi  worship
Ha olajfolyást láttál a lengés csillapítón ,akkor első körben csere. Egy mód van rá akkor párban.Érdemes még a szilenteket is megnézni.Fékezéskori remegés az tárcsa + betét csere javasolt.A menet közben lévő rázást passzolom.Erre én is kivi vagyok ,mit mondanak erre a nagyok. vigyor3
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6202 Dátum: 2015.08.01 szombat, 08:40:52 »

Sziasztok,

lenne két problémám  rinya

 - mostanában az a fura érzésem van, hogy nagyobb úthibáknál, főleg ha többen ülünk az autóban, mintha keresztbe lengne az autó... vagyis nem az autó hosszirányában leng, hanem oldalra dob rajta egyet...
   Mi okozhatja ezt? Mondjuk lehet költői a kérdés, mert mikor felraktam a nyári kerekeket, láttam némi olajfolyást az egyik hátsó teleszkópnál. Elképzelhető, hogy ez okozza?

 - a másik problémám, hogy 100-120 között rendszeresen ráz az autó. Igen, tudom hogy centrírozni kell, de már annyiszor megcsináltattam, profi helyeken is, és télin nyárin is ugyan az. Futóműben nem találtak gondot, szilentek, stab rudak, stb. ok. Fékezéskor is eléggé ráz, ez pedig a féktárcsa lehet. Ezeket tervezem is cserélni. Az elképzelhető, hogy a hullámos féktárcsa okozna rázást nagyobb sebességnél (nem fékezéskor is) ? Nem gondolnám, mert ahhoz nagyon hajlottnak kellene lennie...

vélemények, ötletek?

előre is köszi  worship

Gyorsításnál ráz? Akkor érdemes megnézni a féltengelyeket, illetve a féltengely támasztó-csapágyat? Ha nem gyorsításnál ráz akkor sztem csak centírozás lehet. Vannak nehezen centírozható gumik amik gyárilag nagyon egyenetlenek súlyban. Pl. Kumho
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #6203 Dátum: 2015.08.01 szombat, 09:17:09 »

Ha olajfolyást láttál a lengés csillapítón ,akkor első körben csere. Egy mód van rá akkor párban.Érdemes még a szilenteket is megnézni.Fékezéskori remegés az tárcsa + betét csere javasolt.A menet közben lévő rázást passzolom.Erre én is kivi vagyok ,mit mondanak erre a nagyok. vigyor3

Ha folyik, vagy legalábbis engedett kicsit a lengéscsillapító, akkor feltétlenül cserélni kell? Csak azért kérdezem, mert nekem is látható rajta olaj, mégis olyan 60% körül van. Ja, és még a gyári van benne(elől), 640ezer km-el... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #6204 Dátum: 2015.08.01 szombat, 10:22:04 »

Sziasztok,

lenne két problémám  rinya

 - mostanában az a fura érzésem van, hogy nagyobb úthibáknál, főleg ha többen ülünk az autóban, mintha keresztbe lengne az autó... vagyis nem az autó hosszirányában leng, hanem oldalra dob rajta egyet...
   Mi okozhatja ezt? Mondjuk lehet költői a kérdés, mert mikor felraktam a nyári kerekeket, láttam némi olajfolyást az egyik hátsó teleszkópnál. Elképzelhető, hogy ez okozza?

 - a másik problémám, hogy 100-120 között rendszeresen ráz az autó. Igen, tudom hogy centrírozni kell, de már annyiszor megcsináltattam, profi helyeken is, és télin nyárin is ugyan az. Futóműben nem találtak gondot, szilentek, stab rudak, stb. ok. Fékezéskor is eléggé ráz, ez pedig a féktárcsa lehet. Ezeket tervezem is cserélni. Az elképzelhető, hogy a hullámos féktárcsa okozna rázást nagyobb sebességnél (nem fékezéskor is) ? Nem gondolnám, mert ahhoz nagyon hajlottnak kellene lennie...

vélemények, ötletek?

előre is köszi  worship
az olaj nem jó Ómen.de az oldalralengést rendszerint a keresztlengőkar szilentje okozza.nézesd át futóművessel,ingyen megmondják,mit kell cserélni.a jobb helyeken.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6205 Dátum: 2015.08.01 szombat, 13:22:58 »

Ha folyik, vagy legalábbis engedett kicsit a lengéscsillapító, akkor feltétlenül cserélni kell? Csak azért kérdezem, mert nekem is látható rajta olaj, mégis olyan 60% körül van. Ja, és még a gyári van benne(elől), 640ezer km-el... vigyor3
Előbb vagy utóbb elfogy az olaj belőle,aztán kakukk neki.Tudtommal létezik felújító készlet,de nem lesz tőle az igazi.Van felújító cég is aki kimondottan evvel foglalkozik sőt garanciát is vállal rá.Ennyi Km-nél már megérdemli a paripa az új lengéscsillapítót  vigyor3.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6206 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 22:45:41 »

Gyorsításnál ráz? Akkor érdemes megnézni a féltengelyeket, illetve a féltengely támasztó-csapágyat? Ha nem gyorsításnál ráz akkor sztem csak centírozás lehet. Vannak nehezen centírozható gumik amik gyárilag nagyon egyenetlenek súlyban. Pl. Kumho

köszi a válaszokat  worship

Hankook gumim van, és nem gyorsításkor ráz.. de ha gumi a gond akkor a téli és nyári is ***.. fura lenne.  falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #6207 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 07:56:29 »

Sziasztok,

lenne két problémám  rinya

 - mostanában az a fura érzésem van, hogy nagyobb úthibáknál, főleg ha többen ülünk az autóban, mintha keresztbe lengne az autó... vagyis nem az autó hosszirányában leng, hanem oldalra dob rajta egyet...
   Mi okozhatja ezt? Mondjuk lehet költői a kérdés, mert mikor felraktam a nyári kerekeket, láttam némi olajfolyást az egyik hátsó teleszkópnál. Elképzelhető, hogy ez okozza?

 - a másik problémám, hogy 100-120 között rendszeresen ráz az autó. Igen, tudom hogy centrírozni kell, de már annyiszor megcsináltattam, profi helyeken is, és télin nyárin is ugyan az. Futóműben nem találtak gondot, szilentek, stab rudak, stb. ok. Fékezéskor is eléggé ráz, ez pedig a féktárcsa lehet. Ezeket tervezem is cserélni. Az elképzelhető, hogy a hullámos féktárcsa okozna rázást nagyobb sebességnél (nem fékezéskor is) ? Nem gondolnám, mert ahhoz nagyon hajlottnak kellene lennie...

vélemények, ötletek?

előre is köszi  worship

A hátsó csillapító tud ilyet, nagyon is. Akkor még jobban érezhető, ha mondjuk egy kereszteződésnél a tempósabb kanyarban a hátsó kerék ráfut egy aknafedélre, és picit elcsúszik a vason.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
marcii1989
Vendég
« Új hozzászólás #6208 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 20:58:03 »

Sziasztok!  olyEgyoly van, hogy a kocsim elkanyarodaskor recsego hangot  mintha engely problememkocsiminohangot plusz hafenne gaz nelkpnelkul is kanyarodok, surlodo hangja van! A  azt mondjasmondja, hogy semmi baja a feltengelynek, csak az egyik motortarto ***! Az  ezeket a okozhatjahangokat? Most azt kicsereli, da ha nem mulik el, akkor mi lehet a baj vajon? Elore is koszonom a valaszokat!
Naplózva
marcii1989
Vendég
« Új hozzászólás #6209 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:27:02 »

Na ujra...Smiley az a problemam van, hogy az elso futomu recseg kanyarodaskor, mintha a feltengely lenne, plusz gaz nelkuli kanyarodaskor is surlodo hangja van, de a szerelo szerint semmi baja a feltengelynek, csak az egyik motortarto ***! Az okozhatja ezt a gondot? Ha nem javul meg attol, akkor mi lehet a baj? Elore is koszonom a valaszokat!!
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6210 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:23:53 »

Na ujra...Smiley az a problemam van, hogy az elso futomu recseg kanyarodaskor, mintha a feltengely lenne, plusz gaz nelkuli kanyarodaskor is surlodo hangja van, de a szerelo szerint semmi baja a feltengelynek, csak az egyik motortarto ***! Az okozhatja ezt a gondot? Ha nem javul meg attol, akkor mi lehet a baj? Elore is koszonom a valaszokat!!
Ha csak kanyarodáskor hallani a  recsegést az külső féltengelycsuklóra illik.Bontáskor érdemes ellenőrizni a kerékagy csapágyat,belső féltengelycsuklót is.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Seemann
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #6211 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 09:13:51 »

sziasztok!

egy olyan kérdésem volna,hogy az MKIII 1.8 125PS Mondeom fékezésnél beremeg a kormány.
A második fékezésnél ez az érzés eltűnik és kisimul a pedál.
Szerintetek  mi lehet a baj.
A Féktárcsám nem hullámos,hibátlannak mondanám.
Én trapéz szilentre gondolok.
Minden ötletet szívesen fogadok.
nagyon kösz!

privát mailem:klemenspal@vipmail.hu

üdv
pali
Naplózva
Seemann
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #6212 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 09:31:33 »

sziasztok!

van egy MKIII 125Ps 1.8 mondeom.
Fékezésnél  kormány beremeg ,majd felengedve a pedált és újra lenyomva a kormány remegése kisimul.
A féktárcsa  úgy látom hibátlan.
Én a lengőkar szílentre gondolok ,vagy valamelyik futómű aktrészre.
valakinek esetleg ötlete?

előre is köszönöm!

üdv
pali

privát mailem: klemenspal@vipmail.hu
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #6213 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 09:41:34 »

sziasztok!

van egy MKIII 125Ps 1.8 mondeom.
Fékezésnél  kormány beremeg ,majd felengedve a pedált és újra lenyomva a kormány remegése kisimul.
A féktárcsa  úgy látom hibátlan.
Én a lengőkar szílentre gondolok ,vagy valamelyik futómű aktrészre.
valakinek esetleg ötlete?

előre is köszönöm!

üdv
pali

privát mailem: klemenspal@vipmail.hu

A lengőkar lenne akkor akárhányszor fékezel az annyiszor rázná a kormányt. Első lépésként légteleníteném a rendszert. Ha marad a jelenség lehet tovább gondolkozni!
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.06 csütörtök, 09:43:36 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #6214 Dátum: 2015.08.11 kedd, 10:38:48 »

Sziasztok,
Agyalok az autó leültetésén, de nem tudom, hogy milyen rugót kellene bele venni.
Mindenképp azt szeretném, ha elöl, hátul olyan 1-2 ujjnyi hely lenne a gumi és a sárvédő között.
Nem akarom, hogy akár az elejénél, akár a hátuljánál más legyen a magasság a gumi fölött.
Ezért nem tudom, hogy -30/-30, vagy -40/-40, vagy -40/-30. Melyik hozná azt amit várok.

Egy másik kérdés, hogy egy öt ajtós ST220 rugóit át lehetne tenni az enyémbe, mert annak tetszik a magassága.
Viszont az ugye benzines is, meg nem 4 ajtós, hanem 5. Attól még úgy állna az enyém is tőle?
Most így néz ki, aki tudna segíteni, attól várok javaslatokat.

« Utoljára szerkesztve: 2015.08.11 kedd, 10:46:05 írta atis0313 » Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6215 Dátum: 2015.08.11 kedd, 13:18:21 »

Sziasztok,
Agyalok az autó leültetésén, de nem tudom, hogy milyen rugót kellene bele venni.
Mindenképp azt szeretném, ha elöl, hátul olyan 1-2 ujjnyi hely lenne a gumi és a sárvédő között.
Nem akarom, hogy akár az elejénél, akár a hátuljánál más legyen a magasság a gumi fölött.
Ezért nem tudom, hogy -30/-30, vagy -40/-40, vagy -40/-30. Melyik hozná azt amit várok.

Egy másik kérdés, hogy egy öt ajtós ST220 rugóit át lehetne tenni az enyémbe, mert annak tetszik a magassága.
Viszont az ugye benzines is, meg nem 4 ajtós, hanem 5. Attól még úgy állna az enyém is tőle?
Most így néz ki, aki tudna segíteni, attól várok javaslatokat.

st rugókból az st tdci lehet jó, de ahhoz kelleni fognak a hozzá való gátlók is, hogy hozzák az elvártat. az eibach-tól jobbat nem nagyon fogsz találni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #6216 Dátum: 2015.08.11 kedd, 13:43:36 »

st rugókból az st tdci lehet jó, de ahhoz kelleni fognak a hozzá való gátlók is, hogy hozzák az elvártat. az eibach-tól jobbat nem nagyon fogsz találni

Az nekem megfelelne, csak azt nem tudom, hogy hogyan fog kinézni a -40/-30 ültetéssel. Mert Eibachban csak olyan van hozzá.
Nem lesz lejjebb az eleje? Mert most úgy néz ki, mintha elöl és hátul ugyan annyi lenne a magassága.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6217 Dátum: 2015.08.11 kedd, 14:46:39 »

Az nekem megfelelne, csak azt nem tudom, hogy hogyan fog kinézni a -40/-30 ültetéssel. Mert Eibachban csak olyan van hozzá.
Nem lesz lejjebb az eleje? Mert most úgy néz ki, mintha elöl és hátul ugyan annyi lenne a magassága.
asszem azokat a számokat nem mm-ben kell venni, utána kéne pontosan olvasni, hogy mit is jelölnek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #6218 Dátum: 2015.08.11 kedd, 15:15:24 »

asszem azokat a számokat nem mm-ben kell venni, utána kéne pontosan olvasni, hogy mit is jelölnek


Megnéztem az Eibach katalógusában és ott azt írják, hogy mm.

http://web2.carparts-cat.com/default.aspx?230=1&34=0,2047566&36=189&35=0&32=15447&14=4&10=85CA5EE1B0AE4A4DA8BF014C1D562478279004&12=130
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.11 kedd, 15:17:36 írta atis0313 » Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6219 Dátum: 2015.08.11 kedd, 16:12:29 »

Ha folyik, vagy legalábbis engedett kicsit a lengéscsillapító, akkor feltétlenül cserélni kell? Csak azért kérdezem, mert nekem is látható rajta olaj, mégis olyan 60% körül van. Ja, és még a gyári van benne(elől), 640ezer km-el... vigyor3

Nekem most lett cserélve a hátsó párban, nekem is csak kis olajfolyás volt látható, de kibontva érezni lehetett, hogy semennyi olaj nem volt már benne. +szinte semmilyen ellenállást nem éreztem mikor összenyomtam(és összenyomott állapotban maradt). Azóta a kocsi ég és föld. Sachs került a kocsiba.

üdv,
Ákos
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.11 kedd, 16:14:15 írta akosm92 » Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6220 Dátum: 2015.08.11 kedd, 18:09:53 »

Nekem most lett cserélve a hátsó párban, nekem is csak kis olajfolyás volt látható, de kibontva érezni lehetett, hogy semennyi olaj nem volt már benne. +szinte semmilyen ellenállást nem éreztem mikor összenyomtam(és összenyomott állapotban maradt). Azóta a kocsi ég és föld. Sachs került a kocsiba.

üdv,
Ákos
Tisztelt Fórumtárs!
A lengéscsillapító csere jó döntés volt. Megnyugtatásként közlöm, hogy a Sachs cég  a Ford gyári beszállítója. Remélem minden probléma hosszútávon megoldódott. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6221 Dátum: 2015.08.11 kedd, 18:38:13 »

Igen, én is azért döntöttem a Sachs mellett. Elfelejtettem írni, hogy nekem is gyári volt még benne, 330ekm magyar utakon lebonyolítva.

üdv,
Ákos

Tisztelt Fórumtárs!
A lengéscsillapító csere jó döntés volt. Megnyugtatásként közlöm, hogy a Sachs cég  a Ford gyári beszállítója. Remélem minden probléma hosszútávon megoldódott. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6222 Dátum: 2015.08.12 szerda, 15:24:03 »

Sziasztok!
Ismét kérdeznék tőletek.
Első futómű felől,jobb oldal,morgó hangot hallok.Sebességtől függő. 80Km/h-tól felfelé,egyre jobban erősödik.Egyenletes tempónál stagnál.Azt mondja a kolleganőm aki az anyósülésben ült,hogy olyan érzése van mintha,a talpa alatt lenne a motor vagy mintha a vibrije lenne alatta  wow1 Erre kikerekedett a szemem nem is kicsit finom
Tippem: a kerékagy csapágy vagy a féltengely támcsapágyára gondoltam.
Adjatok légyszíves tanácsot vagy erősítsétek meg a tippemet ha jó.
Most nagy szükség van a paripámra,rengeteg kórházba járás van folyamatban  rinya
Előre is köszi a segítséget  worship
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6223 Dátum: 2015.08.12 szerda, 16:33:07 »

Sziasztok!
Ismét kérdeznék tőletek.
Első futómű felől,jobb oldal,morgó hangot hallok.Sebességtől függő. 80Km/h-tól felfelé,egyre jobban erősödik.Egyenletes tempónál stagnál.Azt mondja a kolleganőm aki az anyósülésben ült,hogy olyan érzése van mintha,a talpa alatt lenne a motor vagy mintha a vibrije lenne alatta  wow1 Erre kikerekedett a szemem nem is kicsit finom
Tippem: a kerékagy csapágy vagy a féltengely támcsapágyára gondoltam.
Adjatok légyszíves tanácsot vagy erősítsétek meg a tippemet ha jó.
Most nagy szükség van a paripámra,rengeteg kórházba járás van folyamatban  rinya
Előre is köszi a segítséget  worship

Szerintem a támasztócsapágy, az pont a jobb oldalon van és általában az anyósülés padlóján keresztül érezni a morgást mivel közvetlenül az alvázra van csavarozva. Én pont 2 hete cseréltem. Ugyan ez volt a tünet. Ha kicsit mozgatod a kormányt menet közben, akkor lehet a morgás erősségét variálni.
Nem volt nagy kunszt, kivettem a féltengelyt, csapágylehúzóval leszedtem a csapágyat és utána az újat rákalapáltam egy ilyen célszerszámmal: http://www.skf.com/group/products/maintenance-products/mechanical-tools-for-mounting-and-dismounting/bearing-fitting-tools/bearing-fitting-tool-kits/index.html
A Cromaxban vettem FaG márkájút asszem 15.000 Ft-ért.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6224 Dátum: 2015.08.12 szerda, 16:52:14 »

Szerintem a támasztócsapágy, az pont a jobb oldalon van és általában az anyósülés padlóján keresztül érezni a morgást mivel közvetlenül az alvázra van csavarozva. Én pont 2 hete cseréltem. Ugyan ez volt a tünet. Ha kicsit mozgatod a kormányt menet közben, akkor lehet a morgás erősségét variálni.
Nem volt nagy kunszt, kivettem a féltengelyt, csapágylehúzóval leszedtem a csapágyat és utána az újat rákalapáltam egy ilyen célszerszámmal: http://www.skf.com/group/products/maintenance-products/mechanical-tools-for-mounting-and-dismounting/bearing-fitting-tools/bearing-fitting-tool-kits/index.html
A Cromaxban vettem FaG márkájút asszem 15.000 Ft-ért.
Köszi szépen  Wink
Ez már nekem egy jó kis támpont, vigyor3 remélem más nem lesz mellé.Mert akkor ,tökön lövöm magam  gun
A chromax oldalán ezt találom: keresztidom csapágy az lenne a támcsapágy?
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.12 szerda, 17:03:25 írta laza » Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6225 Dátum: 2015.08.12 szerda, 17:06:28 »

Köszi szépen  Wink
Ez már nekem egy jó kis támpont, vigyor3 remélem más nem lesz mellé.Mert akkor ,tökön lövöm magam  gun

Ha otthon csinálod és nincs célszerszám, el kell vinni szervízbe rápréseltetni.
Ha kell, adok részletes leírást a folyamatról.
Nem hinném, hogy más is lesz. A kerékcsapágy kicsit más tüneteket produkál, bár nem kizárt. Sztem, ha ilyen erősen érezni a padlón keresztül, az támasztócsapágy.
Plusz költséggel kell számolni viszont. Váltóolaj, féltengely tömítés (talán), csavarok.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6226 Dátum: 2015.08.12 szerda, 17:11:41 »

Ha otthon csinálod és nincs célszerszám, el kell vinni szervízbe rápréseltetni.
Ha kell, adok részletes leírást a folyamatról.
Nem hinném, hogy más is lesz. A kerékcsapágy kicsit más tüneteket produkál, bár nem kizárt. Sztem, ha ilyen erősen érezni a padlón keresztül, az támasztócsapágy.
Plusz költséggel kell számolni viszont. Váltóolaj, féltengely tömítés (talán), csavarok.
Köszi még egyszer!
Helyben van egy szerelő ő hozzá viszem,és ott lesz csinálva.Van szerszám meg ami kell. vigyor3
Kerék agy csapágy hibához ,sajna már volt többször is szerencsém.Azért többször mert az állítólagos szerelő cserélte de sajna nem,mint utólag kiderült ,valami masszát nyomot bele,ami egy darabig bírta aztán a csapágy beállt.Attól nem remegett a "kaszni".
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.12 szerda, 17:46:34 írta laza » Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6227 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 16:15:24 »

Sziasztok!
Ismét kérdeznék tőletek.
Első futómű felől,jobb oldal,morgó hangot hallok.Sebességtől függő. 80Km/h-tól felfelé,egyre jobban erősödik.Egyenletes tempónál stagnál.Azt mondja a kolleganőm aki az anyósülésben ült,hogy olyan érzése van mintha,a talpa alatt lenne a motor vagy mintha a vibrije lenne alatta  wow1 Erre kikerekedett a szemem nem is kicsit finom
Tippem: a kerékagy csapágy vagy a féltengely támcsapágyára gondoltam.
Adjatok légyszíves tanácsot vagy erősítsétek meg a tippemet ha jó.
Most nagy szükség van a paripámra,rengeteg kórházba járás van folyamatban  rinya
Előre is köszi a segítséget  worship

Na most voltam a szerelőnél ,és rá nézett,mentünk vele próba kört.Én halottam a jelenséget és ecseteltem neki.Ő konkrétan nem tudja mi okozhatja a jelenséget, pontosan nem tud rá mutatni,hogy ez az alkatrész a ludas.Mondtam neki amit ti javasoltatok,azt mondta rá,hogy attól nem csinálhatja.Mert akkor terheléskor erősödne a hang.Azt javasolta,hogy kerékagy csapágy és féltengely támasztó csapágyat cseréljünk egyszerre.Ha ezek után is fennáll a hiba akkor váltóval van valami.Terhelés áthelyezésnél "kerékcsapágyra gondolok"a hang nem változik,ugyan úgy meg marad.
Szerintetek ragaszkodjak,hogy csak a támasztócsapágyat cserélje?
És meglátjuk mi lesz.
Segítsetek légyszíves a döntésben vagy javasoljatok valamit.
THX.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6228 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 17:27:59 »

Na most voltam a szerelőnél ,és rá nézett,mentünk vele próba kört.Én halottam a jelenséget és ecseteltem neki.Ő konkrétan nem tudja mi okozhatja a jelenséget, pontosan nem tud rá mutatni,hogy ez az alkatrész a ludas.Mondtam neki amit ti javasoltatok,azt mondta rá,hogy attól nem csinálhatja.Mert akkor terheléskor erősödne a hang.Azt javasolta,hogy kerékagy csapágy és féltengely támasztó csapágyat cseréljünk egyszerre.Ha ezek után is fennáll a hiba akkor váltóval van valami.Terhelés áthelyezésnél "kerékcsapágyra gondolok"a hang nem változik,ugyan úgy meg marad.
Szerintetek ragaszkodjak,hogy csak a támasztócsapágyat cserélje?
És meglátjuk mi lesz.
Segítsetek légyszíves a döntésben vagy javasoljatok valamit.
THX.

Én ragaszkodnék hozzá, mert ha a kerékagy csapágy a rossz, akkor ugyanúgy erősödne a hang kanyarodáskor.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6229 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 19:14:07 »

Na most voltam a szerelőnél ,és rá nézett,mentünk vele próba kört.Én halottam a jelenséget és ecseteltem neki.Ő konkrétan nem tudja mi okozhatja a jelenséget, pontosan nem tud rá mutatni,hogy ez az alkatrész a ludas.Mondtam neki amit ti javasoltatok,azt mondta rá,hogy attól nem csinálhatja.Mert akkor terheléskor erősödne a hang.Azt javasolta,hogy kerékagy csapágy és féltengely támasztó csapágyat cseréljünk egyszerre.Ha ezek után is fennáll a hiba akkor váltóval van valami.Terhelés áthelyezésnél "kerékcsapágyra gondolok"a hang nem változik,ugyan úgy meg marad.
Szerintetek ragaszkodjak,hogy csak a támasztócsapágyat cserélje?
És meglátjuk mi lesz.
Segítsetek légyszíves a döntésben vagy javasoljatok valamit.
THX.

Még mindig tartom, hogy támasztócsapágy. A kerékcsapágyat nem lehet "vibrátorszerűen"  taps  beka3 érezni pont az anyósülés alatt. Van ugyan értelme minden csapágyat cserélni elöl (tamasztó + kerék), de azért az már elég húzós összeg lehet. Nem 2 Ft egy kerékcsapágy.
Tuti, hogy nem váltó.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6230 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 19:59:02 »

Még mindig tartom, hogy támasztócsapágy. A kerékcsapágyat nem lehet "vibrátorszerűen"  taps  beka3 érezni pont az anyósülés alatt. Van ugyan értelme minden csapágyat cserélni elöl (tamasztó + kerék), de azért az már elég húzós összeg lehet. Nem 2 Ft egy kerékcsapágy.
Tuti, hogy nem váltó.
Köszi szépen Bleky! smile
És az e-mailt is  worship
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6231 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 20:00:23 »

Én ragaszkodnék hozzá, mert ha a kerékagy csapágy a rossz, akkor ugyanúgy erősödne a hang kanyarodáskor.
Reggel már mondom is neki,hogy csere csak a támasztó csapágy.
Köszi Wink
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6232 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 21:41:09 »

Köszi szépen Bleky! smile
És az e-mailt is  worship

Igazán nincsmit.  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6233 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 23:08:24 »

Szevasztok,

Egyik benzinkúton akciós volt az alvázmosás (+100Ft).  Gondoltam úgyis alatta fognak dolgozni (ac pumpa csere, tank levétel), teszek egy szivességet a szerelőnek, lemosatom az alját.   Mosás után feltűnt enyhe nyöszörgő hang amikor vittem a szervízbe. 

Ez jellemzően futóműben a szilentek hangja szokott lenni ? Gondolom amikor kiszárad a víz belőle akkor elmúlik majd ? Volt hasonló valakinek ?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6234 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 23:25:23 »

Szevasztok,

Egyik benzinkúton akciós volt az alvázmosás (+100Ft).  Gondoltam úgyis alatta fognak dolgozni (ac pumpa csere, tank levétel), teszek egy szivességet a szerelőnek, lemosatom az alját.   Mosás után feltűnt enyhe nyöszörgő hang amikor vittem a szervízbe. 

Ez jellemzően futóműben a szilentek hangja szokott lenni ? Gondolom amikor kiszárad a víz belőle akkor elmúlik majd ? Volt hasonló valakinek ?

Ha már úgyis alámászik a szerelő, akkor nézesd meg a szilenteket. Lehet, hogy csak zsírozni kell őket.
Naplózva
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #6235 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 09:37:56 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem.
A kocsi eleje 60km/h-tól ráz. Ez erősödik gázadásra. Lejtőn annyira nem vehető észre. Fékezéskor nem ráz.

Mi lehet a probléma?

Előzmények:
Az autó eddig is rázott, de csak 120-140km/h között.
Zörgött, kopogott az eleje, trapéz gömbfej lett cserélve (gyári szegecsek le lettek fúrva, új csavarral rögzítve, féltengelyek helyükről kicsúsztatva, így lett berakva az új). Kopogás megszünt Smiley Futómű állítás meg volt.
Remegés elkezdődött Sad

Lehet féltengely probléma, csak eddig a kopott trapéz gömbfej elfedte a hibáját?


Válaszaitokat, előre is köszi!
Üdv
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6236 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 11:38:25 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem.
A kocsi eleje 60km/h-tól ráz. Ez erősödik gázadásra. Lejtőn annyira nem vehető észre. Fékezéskor nem ráz.

Mi lehet a probléma?

Előzmények:
Az autó eddig is rázott, de csak 120-140km/h között.
Zörgött, kopogott az eleje, trapéz gömbfej lett cserélve (gyári szegecsek le lettek fúrva, új csavarral rögzítve, féltengelyek helyükről kicsúsztatva, így lett berakva az új). Kopogás megszünt Smiley Futómű állítás meg volt.
Remegés elkezdődött Sad

Lehet féltengely probléma, csak eddig a kopott trapéz gömbfej elfedte a hibáját?


Válaszaitokat, előre is köszi!
Üdv
Barny

Lehet, hogy úgy jártál, mint én. A féltengely végén a váltón belül van egy csapágyazás tűgörgőkkel. Na azok potyogtak le, amikor kihúztad a helyéről. Szerintem azt nézesd meg.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #6237 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 11:41:22 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem.
A kocsi eleje 60km/h-tól ráz. Ez erősödik gázadásra. Lejtőn annyira nem vehető észre. Fékezéskor nem ráz.

Mi lehet a probléma?

Előzmények:
Az autó eddig is rázott, de csak 120-140km/h között.
Zörgött, kopogott az eleje, trapéz gömbfej lett cserélve (gyári szegecsek le lettek fúrva, új csavarral rögzítve, féltengelyek helyükről kicsúsztatva, így lett berakva az új). Kopogás megszünt Smiley Futómű állítás meg volt.
Remegés elkezdődött Sad

Lehet féltengely probléma, csak eddig a kopott trapéz gömbfej elfedte a hibáját?


Válaszaitokat, előre is köszi!
Üdv
Barny

"A kocsi eleje 60km/h-tól ráz."
Ha jól számolom az 3. sebesség fokozat.
Ott elég nagy a nyomaték, szerintem féltengely probléma.
Nekem is itt rázott, illetve 5-ben 100-tól 120 km/h-ig.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6238 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 12:37:23 »

Lehet, hogy úgy jártál, mint én. A féltengely végén a váltón belül van egy csapágyazás tűgörgőkkel. Na azok potyogtak le, amikor kihúztad a helyéről. Szerintem azt nézesd meg.


A féltengely végén a váltón belül nincs tűgörgős csapágyazás. A féltengely nincs megcsapágyazva a váltóban.
A differenciálmű, a két kihajtásánál van megcsapágyazva szép nagy csapággyal.
A mikor kihúzod a féltengelyt a váltóból, nem történik semmi.

A féltengelyek belső csuklóiban van a hajtócsillag tűgörgősen csapágyazva. Ha minden rendben van, akkor ez sem esik szét sosem.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 13:04:49 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #6239 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 13:34:10 »


A féltengely végén a váltón belül nincs tűgörgős csapágyazás. A féltengely nincs megcsapágyazva a váltóban.
A differenciálmű, a két kihajtásánál van megcsapágyazva szép nagy csapággyal.
A mikor kihúzod a féltengelyt a váltóból, nem történik semmi.

A féltengelyek belső csuklóiban van a hajtócsillag tűgörgősen csapágyazva. Ha minden rendben van, akkor ez sem esik szét sosem.
 wave

Sziasztok,

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást.
Szétszedtem, nem e forgács vagy szemét került a féktárcsák alá + a lengőkar első csavarjait kivettem és a féltengelyeket kihúztam ismét, más "fogra" raktam. Szépen odafigyelve összeraktam, nincs változás Sad

Viszont a tegnapi futómű állítás szerintem semmit sem ért  gun Ugyanis az egyik trapéz gömbfej csavaron kézzel tudtam húzni. A bal kerék, meg mintha kifelé állna egy picit.

Holnap irány egy másik szaki, ha az jól beállítja, visszamegyek az előzőhöz és visszakérem a zsetont.

A remegés lehet a futómű helytelen beállításától?
Mi legyen a sorrend? - Futómű állítás először, Féltengely másodszor? Vagy fordítva?

Köszi
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6240 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 13:37:42 »


A mikor kihúzod a féltengelyt a váltóból, nem történik semmi.



Ha előtte nem engeded le a váltóolajat, akkor azért történik valami.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6241 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 13:42:21 »



Ha előtte nem engeded le a váltóolajat, akkor azért történik valami.  vigyor3

Hm.... ha feltételezzük, hogy fel van töltve a szintig.  Cool
De akkor sem a féltengellyel történik.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #6242 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 14:41:46 »

Sziasztok Fórumtársak!

Azzal a problémával Fordulok hozzátok, hogy a jobb oldali féltengely csukló ami a támasztó csapágy mellet van a tengelycsonkon lötyög. Ez kopás vagy szétesett?
Válaszotokat köszönöm
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6243 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 16:44:07 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem.
A kocsi eleje 60km/h-tól ráz. Ez erősödik gázadásra. Lejtőn annyira nem vehető észre. Fékezéskor nem ráz.

Mi lehet a probléma?

Előzmények:
Az autó eddig is rázott, de csak 120-140km/h között.
Zörgött, kopogott az eleje, trapéz gömbfej lett cserélve (gyári szegecsek le lettek fúrva, új csavarral rögzítve, féltengelyek helyükről kicsúsztatva, így lett berakva az új). Kopogás megszünt Smiley Futómű állítás meg volt.
Remegés elkezdődött Sad

Lehet féltengely probléma, csak eddig a kopott trapéz gömbfej elfedte a hibáját?


Válaszaitokat, előre is köszi!
Üdv
Barny

Szerintem is féltengely már gyengélkedik. Ha jól tudom angliából lehet olcsón szerezni, bár fingom nincs mennyire kompatibilisek azok a balkormányossal. Hátha rendelt már valaki itt a forumon angliából, vagy nem, majd megmondja.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6244 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 17:20:51 »

A féltengelynek mi köze ahhoz, hogy hol van a kormány az autóban?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6245 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 17:49:32 »

A féltengelynek mi köze ahhoz, hogy hol van a kormány az autóban?  Roll Eyes

Ha kormány jobb oldalon van, akkor a hosszú féltengely bal oldalon van. smile
Ha kormány bal oldalon van, akkor a hosszú féltengely jobb oldalon van.  nyes
Ellentétes forgásirány?
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6246 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 17:53:58 »

Ha kormány jobb oldalon van, akkor a hosszú féltengely bal oldalon van. smile
Ha kormány bal oldalon van, akkor a hosszú féltengely jobb oldalon van.  nyes
Ellentétes forgásirány?


Ezt gondold át még1x.  vigyor3
Mindegy melyik oldalon van a kormány......a váltó és a kihajtás ugyanott (ugyanúgy) van a jobb és bal kormányosnál is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6247 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 17:57:24 »

Ha kormány jobb oldalon van, akkor a hosszú féltengely bal oldalon van. smile
Ha kormány bal oldalon van, akkor a hosszú féltengely jobb oldalon van.  nyes
Ellentétes forgásirány?

Miii?  Shocked

Miért is van köze a féltengelyeknek a kormány pozícióhoz?   Csak, hogy a  kérdésnél maradjunk.....
Láttál már jobb kormányos motorteret? Minden ugyanott van benne, mint a bal kormányosban. (még a főfékhenger is, a kormánymű más.)
Tehát a jobb kormányosban sincs felcserélve a motor és a váltó helyzete.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6248 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 18:24:18 »

Miii?  Shocked

Miért is van köze a féltengelyeknek a kormány pozícióhoz?   Csak, hogy a  kérdésnél maradjunk.....
Láttál már jobb kormányos motorteret? Minden ugyanott van benne, mint a bal kormányosban. (még a főfékhenger is, a kormánymű más.)
Tehát a jobb kormányosban sincs felcserélve a motor és a váltó helyzete.  wave


Na, ezért írtam, hogy nem tudom. Nem voltam benne biztos, hogy esetleg a váltó is fordítva van benne mert mondjuk a kormánymű nem fér el vagy mittomén. Köszönöm a kiegészítést.  worship
Még sose láttam angol autót belülről.
Akkor simán mehet a rendelés angliából, találni ott vadi új féltengeltyt 10+ ezerért +posta. Pl: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-DRIVESHAFT-OFF-SIDE-NEW-2000-2007-/130481336868?fits=Model%3AMondeo|Plat_Gen%3AMK+III&hash=item1e614b3224
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #6249 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 20:03:55 »

Miii?  Shocked

Miért is van köze a féltengelyeknek a kormány pozícióhoz?   Csak, hogy a  kérdésnél maradjunk.....
Láttál már jobb kormányos motorteret? Minden ugyanott van benne, mint a bal kormányosban. (még a főfékhenger is, a kormánymű más.)
Tehát a jobb kormányosban sincs felcserélve a motor és a váltó helyzete.  wave


Bocsi GSR! Most olvastam vissza mit is írtam.A pontok helyet kérdőjelet akartam tenni falbav
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.