Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:12:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164758 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2015.10.09 péntek, 20:30:09 »

Akarjuk tudni, hogy mi ez, és hogy mit akarsz vele csinálni...?!?! wow1

 hehe

AndyA

És hogy mennyibe fájt.....  hehe
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2015.10.09 péntek, 21:12:37 »

És hogy mennyibe fájt.....  hehe

Mennyi_be_? Mennyi_re_...  taps

Így jár, aki sajnálja a vazelint. hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2015.10.10 szombat, 13:34:01 »

A hátso kerékdőlés szöge nem állítható tudtommal, csak az összetartás...De akkor mégis mi a fenéért van az, hogy gyárilag függőleges....az idők folyamán meg kicsit "terpeszt" a hátulja..lengőkar szilentek cseréjével lehetne újra függőlegesbe hozni a kerekeket ? Illetve az első keréknél is ez a kérdésem ? Ha kicsit más a dőlésszőg és eszi a gumi belsejét akkor mivel lehetne orvosolni ?

Hátul cserélve a lengéscsillapító a fő lengőkar szilent és az állítócsavarok is amik be voltak rohadva ki lettek cserélve, stabpálca kutyacsont. Már csak szilentre tudok gondolni.

Tipp valakinél ?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2015.10.10 szombat, 18:41:23 »

A hátso kerékdőlés szöge nem állítható tudtommal, csak az összetartás...De akkor mégis mi a fenéért van az, hogy gyárilag függőleges....az idők folyamán meg kicsit "terpeszt" a hátulja..lengőkar szilentek cseréjével lehetne újra függőlegesbe hozni a kerekeket ? Illetve az első keréknél is ez a kérdésem ? Ha kicsit más a dőlésszőg és eszi a gumi belsejét akkor mivel lehetne orvosolni ?

Hátul cserélve a lengéscsillapító a fő lengőkar szilent és az állítócsavarok is amik be voltak rohadva ki lettek cserélve, stabpálca kutyacsont. Már csak szilentre tudok gondolni.

Tipp valakinél ?

Az első futóműnél futóműállítással. Ha lengéscsillapítót cseréltél, akkor az után is illik futóművet állítani. Ha még nem, akkor egy futóműszervizben nézesd meg és az ott hallottak szerint döntsd el, hogy mitévő legyél. Szerintem.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2015.10.10 szombat, 18:46:03 »

A hátso kerékdőlés szöge nem állítható tudtommal, csak az összetartás...De akkor mégis mi a fenéért van az, hogy gyárilag függőleges....az idők folyamán meg kicsit "terpeszt" a hátulja..lengőkar szilentek cseréjével lehetne újra függőlegesbe hozni a kerekeket ? Illetve az első keréknél is ez a kérdésem ? Ha kicsit más a dőlésszőg és eszi a gumi belsejét akkor mivel lehetne orvosolni ?

Hátul cserélve a lengéscsillapító a fő lengőkar szilent és az állítócsavarok is amik be voltak rohadva ki lettek cserélve, stabpálca kutyacsont. Már csak szilentre tudok gondolni.

Tipp valakinél ?
Ha "lóg" a hátulja, akkor terpeszt, nekem gyengék a hátsó rugók, mondta is a futóműves, hogy kicsit sok a dőlés hátul. Aztán bekerültek a légrugók azóta ilyen bajom nincs. Azóta volt megint futóművésnel, furcsállotta is, hogy most jó. Mondtam légrugó.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2015.10.10 szombat, 20:26:30 »

Az első futóműnél futóműállítással. Ha lengéscsillapítót cseréltél, akkor az után is illik futóművet állítani. Ha még nem, akkor egy futóműszervizben nézesd meg és az ott hallottak szerint döntsd el, hogy mitévő legyél. Szerintem.

Voltam futóművesnél persze... de az első futómű terpesztéssel ott sem bírtak mit állítani. Ott is összetartást állítanak.
Hátsót szintén állították... ott sem bírtak mit mondani a terpesztésre... lézer szerint minden rendben minden egyenesen áll semmi nem lóg.. át van rázva ki van cserélve minden. Nem is zörög nem is kopog még rossz úton sem, igazából minden rendben van vele.. csakhát az a fránya dőlésszög...eszegeti a gumit... hiába van határértéken belül
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2015.10.10 szombat, 20:31:06 »

Ha "lóg" a hátulja, akkor terpeszt, nekem gyengék a hátsó rugók, mondta is a futóműves, hogy kicsit sok a dőlés hátul. Aztán bekerültek a légrugók azóta ilyen bajom nincs. Azóta volt megint futóművésnel, furcsállotta is, hogy most jó. Mondtam légrugó.
Üdv, Ferqó

Na erre nem is gondoltam, hogy a gyenge rugó miatt terpeszthet, az érdekes az az, hogy egyik oldalra jobban másikra kevésbé... nyilván egyik oldalon jobban igénybe volt véve a rugó vagy hamarabb elfáradt. Akkor elképzelhető, hogyha hátul nekem sem lóg semmi... rugó csere után megszűnik a terpesztés ?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2015.10.10 szombat, 20:35:11 »

Voltam futóművesnél persze... de az első futómű terpesztéssel ott sem bírtak mit állítani. Ott is összetartást állítanak.
Hátsót szintén állították... ott sem bírtak mit mondani a terpesztésre... lézer szerint minden rendben minden egyenesen áll semmi nem lóg.. át van rázva ki van cserélve minden. Nem is zörög nem is kopog még rossz úton sem, igazából minden rendben van vele.. csakhát az a fránya dőlésszög...eszegeti a gumit... hiába van határértéken belül

Első futóművön nem is lehet állítani kerékdőlést. Ha a lengőkar szilentjei kivannak, akkor tud dőlni befelé a kerék. Vagy ha balesetben elmászott valami.

Hátulja: gyenge rugó. Ahogy ül le, úgy dől be a kerék. Vagy szilent, de azt meg elvileg kizártátok.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2015.10.10 szombat, 22:28:46 »

Első futóművön nem is lehet állítani kerékdőlést. Ha a lengőkar szilentjei kivannak, akkor tud dőlni befelé a kerék. Vagy ha balesetben elmászott valami.

Hátulja: gyenge rugó. Ahogy ül le, úgy dől be a kerék. Vagy szilent, de azt meg elvileg kizártátok.

Köszi, akkor a hátulja megérett a rugó cserére. Az első felfüggesztésnél is van lengőkar ? Ott merrefele van szilent ami miatt dől. A jobb első kerék szemből nézve ( na mostmár nemtom de majd megnézem) vagy kifelé vagy befelé dől egy picit. ...na az mitől lehet ?
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.11 vasárnap, 10:11:05 írta balkal » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 11:28:26 »

Köszi, akkor a hátulja megérett a rugó cserére. Az első felfüggesztésnél is van lengőkar ? Ott merrefele van szilent ami miatt dől. A jobb első kerék szemből nézve ( na mostmár nemtom de majd megnézem) vagy kifelé vagy befelé dől egy picit. ...na az mitől lehet ?

Ezt komolyan kérdezted?
Ha kifelé dől, az tök normális.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 14:18:01 »

Ezt komolyan kérdezted?
Ha kifelé dől, az tök normális.

mindjárt lemegyek aztán megnézem, de ha szembe állok vele akkor az egyik első kerék teljesen függőleges az aszfaltra még a másik dől kifelé vagy befelé szemmel láthatóan....
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 18:04:51 »

mindjárt lemegyek aztán megnézem, de ha szembe állok vele akkor az egyik első kerék teljesen függőleges az aszfaltra még a másik dől kifelé vagy befelé szemmel láthatóan....

Akkor előfordulhat, hogy eltört az egyik rugód.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:00:30 »

Sziasztok !
Kérdésem, hogy 205/60/16 gumiköpenyt fel lehet - célszerü - e rakni a Mondeora ?  Huh?
üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.11 vasárnap, 21:03:02 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:20:24 »

Akkor előfordulhat, hogy eltört az egyik rugód.

Befelé dől egy picit a jobb első, nincs rugótörés az 100%..csak picit befelé dől a jobb első..
mi okozhatja ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:35:09 »

Befelé dől egy picit a jobb első, nincs rugótörés az 100%..csak picit befelé dől a jobb első..
mi okozhatja ?
rúgó törés? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 22:33:18 »

rúgó törés? vigyor3

Jó de azon kívül ? eplus2
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 22:45:22 »

Sziasztok !
Kérdésem, hogy 205/60/16 gumiköpenyt fel lehet - célszerü - e rakni a Mondeora ?  Huh?
üdv.
Fel lehet rakni kicsit vastagabb az abroncs.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 23:02:20 »

Fel lehet rakni kicsit vastagabb az abroncs.

A 60 -s érték ugye az oldalfal magasságát jelöli, kanyarodásnál, kormány végpontnál nem fog bedarálni esetleg
a müanyag boritó doblemezekbe ?
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.11 vasárnap, 23:09:33 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 11:32:07 »

A 60 -s érték ugye az oldalfal magasságát jelöli, kanyarodásnál, kormány végpontnál nem fog bedarálni esetleg
a müanyag boritó doblemezekbe ?
Nem.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
egerszegi.z
Vendég
« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 17:00:10 »

Hali mindenki mikor megvettem a mondeom szervo olajat is cseréltettem mert csont fekete szennyeződött volt a szervóolajam, Castrol ATF Multivehicle olajat raktak bele a szerelők meg át is mosatták a rendszert, nem tudom hogy az olaj nem megfelelő vagy más gond van de megyek az autóval pár km-t és ha nem tekerem a kormányt is olyan érdekes hang jön a kormány felöl nagyon halk de mint mikor más autónál teljesen ütközésig tekered a kormányt... ha mozgatom a kormányt erősebb a hang de ha hozzá se érek akkor is hallani, van egy opel corsaánk ott semmiféle hang nincs, ez normális? Minden mondeo ilyen vagy vmi gond van nálam?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6470 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 17:58:24 »

Hali mindenki mikor megvettem a mondeom szervo olajat is cseréltettem mert csont fekete szennyeződött volt a szervóolajam, Castrol ATF Multivehicle olajat raktak bele a szerelők meg át is mosatták a rendszert, nem tudom hogy az olaj nem megfelelő vagy más gond van de megyek az autóval pár km-t és ha nem tekerem a kormányt is olyan érdekes hang jön a kormány felöl nagyon halk de mint mikor más autónál teljesen ütközésig tekered a kormányt... ha mozgatom a kormányt erősebb a hang de ha hozzá se érek akkor is hallani, van egy opel corsaánk ott semmiféle hang nincs, ez normális? Minden mondeo ilyen vagy vmi gond van nálam?

AZ olajnak nincs meg az előírt ford minősítése, de hogy az olajtól van-e azt nem tudom megmondani. Amikor én a benzines mk3 kormányát tekerem álló helyzetben akkor van egy minimális hangja, máskor nem hallom.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #6471 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 20:23:13 »

AZ olajnak nincs meg az előírt ford minősítése, de hogy az olajtól van-e azt nem tudom megmondani. Amikor én a benzines mk3 kormányát tekerem álló helyzetben akkor van egy minimális hangja, máskor nem hallom.
Ha nincs Ford minősítés akkor már az nem is  olaj vagy mi a a fene? Sok ezer autóba bele kerül ez az olaj, lehet hogy más dobozba csomagolva pont a Fordba is.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6472 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 20:38:33 »

Hali mindenki mikor megvettem a mondeom szervo olajat is cseréltettem mert csont fekete szennyeződött volt a szervóolajam, Castrol ATF Multivehicle olajat raktak bele a szerelők meg át is mosatták a rendszert, nem tudom hogy az olaj nem megfelelő vagy más gond van de megyek az autóval pár km-t és ha nem tekerem a kormányt is olyan érdekes hang jön a kormány felöl nagyon halk de mint mikor más autónál teljesen ütközésig tekered a kormányt... ha mozgatom a kormányt erősebb a hang de ha hozzá se érek akkor is hallani, van egy opel corsaánk ott semmiféle hang nincs, ez normális? Minden mondeo ilyen vagy vmi gond van nálam?
Rádobtam a castrol motorolaj kalkulátorra,de nem ezt hozta ki,hanem ezt: Transmax Dex III Multivehicle 1,8 L (ami 1.9 L)
Ford specifikáció: WSA-M2C195-A
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.12 hétfő, 20:44:07 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #6473 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 21:03:31 »

Sziasztok! Tanácsotokra lenne szükségem. Voltam gumicserén yárirol télire balelsö belsejét ette a kocsi irány futomüves  ezután rázott a kormány irány vissza gumishoz ujra centirozni minden ok,de itt jönn a bibi már nagyon kevés idòm volt kellett indulnunk kintre melozni és az egész 900km alatt,de még most is érzem valami nem stimmel. Ugyanis olyan50-70km sebességnél mintha kacsázna valamelyik kerék nagyobb sebbeség tartományba nem érezni a kormányon. Szerintetek mi lehet a bibi? Köszi  a válaszokat.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6474 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 21:14:26 »

Ha nincs Ford minősítés akkor már az nem is  olaj vagy mi a a fene? Sok ezer autóba bele kerül ez az olaj, lehet hogy más dobozba csomagolva pont a Fordba is.

Azt írtam, hogy nem biztos, hogy a nem megfelelő olaj okozza. De hidraulikaolaj és hidraulikaolaj között is lehetnek eltérések, kormányműveket és szervószivattyúkat sem egyetlen egy cég gyárt, így nem kizárható, hogy pont ebbe a rendszerbe pont ez az olaj nem megfelelő, attól függetlenül, hogy ezer másik autóba meg igen.
A váltók sem szeretik, ha nem a megfelelő olajat kapják, pedig a másik olaj is való valamibe.

Sziasztok! Tanácsotokra lenne szükségem. Voltam gumicserén yárirol télire balelsö belsejét ette a kocsi irány futomüves  ezután rázott a kormány irány vissza gumishoz ujra centirozni minden ok,de itt jönn a bibi már nagyon kevés idòm volt kellett indulnunk kintre melozni és az egész 900km alatt,de még most is érzem valami nem stimmel. Ugyanis olyan50-70km sebességnél mintha kacsázna valamelyik kerék nagyobb sebbeség tartományba nem érezni a kormányon. Szerintetek mi lehet a bibi? Köszi  a válaszokat.

Valamelyik gumi tojás lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.12 hétfő, 21:16:23 írta tpmportal » Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #6475 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 21:39:22 »

Sziasztok! Tanácsotokra lenne szükségem. Voltam gumicserén yárirol télire balelsö belsejét ette a kocsi irány futomüves  ezután rázott a kormány irány vissza gumishoz ujra centirozni minden ok,de itt jönn a bibi már nagyon kevés idòm volt kellett indulnunk kintre melozni és az egész 900km alatt,de még most is érzem valami nem stimmel. Ugyanis olyan50-70km sebességnél mintha kacsázna valamelyik kerék nagyobb sebbeség tartományba nem érezni a kormányon. Szerintetek mi lehet a bibi? Köszi  a válaszokat.
Szia ha fekezeskor csinálja csak akkor fek tárcsa, 2 hónapig jártam gumishoz, egy f.a.sz autoszerelohoz, és egy kedves forumtars kicserelte a tárcsát azóta jó, már szilenteket akart cserélni a f.a.sz szerelő, amúgy egy 0 km tárcsa 200 km után halt meg.  Vagy amit a másik fórum társ ír hogy tojás a gumi.  :/
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #6476 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 22:11:10 »

Sziasztok.

Van egy kombi mondeóm ami alatt sima hátsó futómű van. Hogyan lehet szintezős futóművesre àtèpíteni ès mi kell hozzá ha lehet. Válaszotokat köszönöm
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #6477 Dátum: 2015.10.13 kedd, 01:32:34 »

Sziasztok.

Van egy kombi mondeóm ami alatt sima hátsó futómű van. Hogyan lehet szintezős futóművesre àtèpíteni ès mi kell hozzá ha lehet. Válaszotokat köszönöm

Multkor mintha valaki azt irta volna, hogy a szintezos futomu szfh.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #6478 Dátum: 2015.10.14 szerda, 18:06:59 »

Multkor mintha valaki azt irta volna, hogy a szintezos futomu szfh.

Andya otthon van ebben a témában. Ő már be is rakta a vasba.....talán 1,5-2 éve
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6479 Dátum: 2015.10.14 szerda, 18:20:48 »

Andya otthon van ebben a témában. Ő már be is rakta a vasba.....talán 1,5-2 éve
ő nem az airspringet építette be?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #6480 Dátum: 2015.10.14 szerda, 19:02:14 »

ő nem az airspringet építette be?

Nem az a szintezős?   Huh?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6481 Dátum: 2015.10.14 szerda, 20:23:38 »

Nem az a szintezős?   Huh?
az nem az a lufisfelfújós?szerintem de....a szintezős elektromos volt.Wyctor tddi-je asszem olyan volt....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6482 Dátum: 2015.10.14 szerda, 20:40:37 »

az nem az a lufisfelfújós?szerintem de....a szintezős elektromos volt.Wyctor tddi-je asszem olyan volt....

A szintezős nem elektromos. Nivomat.....felpumpálja magát a gátló.  AndyA-nak ilyen van a kombiba.
https://www.youtube.com/watch?v=iJICKuHSAeo
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6483 Dátum: 2015.10.14 szerda, 20:48:33 »

A szintezős nem elektromos. Nivomat.....felpumpálja magát a gátló.  AndyA-nak ilyen van a kombiba.
https://www.youtube.com/watch?v=iJICKuHSAeo
lehet,hogy így van.Wyctornál én mintha elektronyosra emlékeznék.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #6484 Dátum: 2015.10.16 péntek, 00:04:13 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, középről jobbra is és balra is akad a kormány (balra jobban). Talán csak járó motornál csinálja, amikor működik a szervó.
Mi lehet a probléma szerintetek?
Kormánymű csere? Felújítás?

Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6485 Dátum: 2015.10.16 péntek, 06:50:18 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, középről jobbra is és balra is akad a kormány (balra jobban). Talán csak járó motornál csinálja, amikor működik a szervó.
Mi lehet a probléma szerintetek?
Kormánymű csere? Felújítás?

Üdv.
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #6486 Dátum: 2015.10.16 péntek, 13:50:41 »

igen.

Aha, nekem is ez volt, bontottból felújított került bele. Tökéletes így sem lett a kormányművem, mint azt GSR felfedezte, de azért klasszisokkal jobb, mint volt. A középső akadás teljesen megszűnt.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6487 Dátum: 2015.10.17 szombat, 13:32:47 »

Ha egyenetlen uton ide-oda akar cikazni a verda, az minek koszonheto ? nem, nem rangatom a  kormanyt  vigyor3 Es nem folduton tolom csak a szokasos "minosegu" utakon.
A futomubeallitas elvileg jo, de nincs meg az a sinauto effekt. az eleje nem kopog, legutobb meg azt mondta a szerelo, hogy a gombfejek meg jok.
Naplózva

blah blah blah
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6488 Dátum: 2015.10.17 szombat, 13:47:10 »

Ha egyenetlen uton ide-oda akar cikazni a verda, az minek koszonheto ? nem, nem rangatom a  kormanyt  vigyor3 Es nem folduton tolom csak a szokasos "minosegu" utakon.
A futomubeallitas elvileg jo, de nincs meg az a sinauto effekt. az eleje nem kopog, legutobb meg azt mondta a szerelo, hogy a gombfejek meg jok.
Tiszelt Fórumtárs!
Ha a gépsárkány magától önálló életet él az egyenes úton, akkor a futómű elemek valamelyike bizony elég kopott. Én nem adnék a szerelő még megfelelő véleményére. A rendszert mihamarabb egy rázópadon le kell ellenőrizni, ahol a hiba minden kétséget kizáróan megállapítható. Egy jó futóműves ezt megcsinálja neked még ingyen is. Ezzel az alattomos problémával nem szabad hosszútávon közlekedni, mert ez csak rosszabb lesz, és azt veszed észre, hogy állandóan korrigálni kell az autó egyenesirányú futását. Vészfékezés esetén viszont, még a kopott futóműelem törése vagy szétszakadása is előállhat. Én azt javaslom, ne késlekedj a komoly minden elemre kiterjedő vizsgálattal. Sok sikert a hiba elhárításához. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6489 Dátum: 2015.10.17 szombat, 13:48:41 »

Tiszelt Fórumtárs!
Ha a gépsárkány magától önálló életet él az egyenes úton, akkor a futómű elemek valamelyike bizony elég kopott. Én nem adnék a szerelő még megfelelő véleményére. A rendszert mihamarabb egy rázópadon le kell ellenőrizni, ahol a hiba minden kétséget kizáróan megállapítható. Egy jó futóműves ezt megcsinálja neked még ingyen is. Ezzel az alattomos problémával nem szabad hosszútávon közlekedni, mert ez csak rosszabb lesz, és azt veszed észre, hogy állandóan korrigálni kell az autó egyenesirányú futását. Vészfékezés esetén viszont, még a kopott futóműelem törése vagy szétszakadása is előállhat. Én azt javaslom, ne késlekedj a komoly minden elemre kiterjedő vizsgálattal. Sok sikert a hiba elhárításához. wave
Tisztelettel László! worship

koszi !

Az lesz  wave
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6490 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 09:46:38 »

Ha egyenetlen uton ide-oda akar cikazni a verda, az minek koszonheto ? nem, nem rangatom a  kormanyt  vigyor3 Es nem folduton tolom csak a szokasos "minosegu" utakon.
A futomubeallitas elvileg jo, de nincs meg az a sinauto effekt. az eleje nem kopog, legutobb meg azt mondta a szerelo, hogy a gombfejek meg jok.
a hátsó futóban lesz szerintem a hiba.nekem csinált ilyet,amikor a hátsó keresztlengőkar szilentje elhalálozott.

De a futóműves ellenőrzése kihagyhatatlan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6491 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 09:49:25 »

a hátsó futóban lesz szerintem a hiba.nekem csinált ilyet,amikor a hátsó keresztlengőkar szilentje elhalálozott.

De a futóműves ellenőrzése kihagyhatatlan.

thx !  worship
A hatso futomu mondjuk gatya, mert valami szilent miatt kopog. Majd Tibi bacsiek megnezik jol vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6492 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 09:51:50 »

thx !  worship
A hatso futomu mondjuk gatya, mert valami szilent miatt kopog. Majd Tibi bacsiek megnezik jol vigyor3
csak szám nélkül hívd. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6493 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 10:23:59 »

csak szám nélkül hívd. vigyor3

jojo igerem nem veszem igenybe a szadat  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #6494 Dátum: 2015.10.23 péntek, 12:09:57 »

Üdv!

Jobbra kanyarodáskor nyikorgó hang jön a bal első kerék felől. Valakinek volt már ilyen problémája, vagy tudja mi lehet ez? fejvakaras

ui: Természetesen nem a gumi nyikorog, és olyan alternatíva nem elfogadható, hogy ne forduljak jobbra és akkor nem nyikorog nyes hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6495 Dátum: 2015.10.23 péntek, 13:19:56 »

Üdv!

Jobbra kanyarodáskor nyikorgó hang jön a bal első kerék felől. Valakinek volt már ilyen problémája, vagy tudja mi lehet ez? fejvakaras

ui: Természetesen nem a gumi nyikorog, és olyan alternatíva nem elfogadható, hogy ne forduljak jobbra és akkor nem nyikorog nyes hehe
Próbálj lassabban menni a kanyarban hátha nem nyikorog. :-)  Egyébként lehet hogy csapágy.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #6496 Dátum: 2015.10.23 péntek, 14:36:05 »

Próbálj lassabban menni a kanyarban hátha nem nyikorog. :-)  Egyébként lehet hogy csapágy.

Próbáltam, nyikorog úgy is, amikor olyanja van vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #6497 Dátum: 2015.10.24 szombat, 18:54:37 »

Üdv!
Mennyire bonyolult a lengéscsillapítók cseréje, mire kell odafigyelni? Le kell engedni a bölcsőt, és ki kell venni a lengőkar hátsó csavarját, vagy ha a helyén összehúzom a rúgót kijön az egész gond nélkül.
Még sosem csináltam ilyet, de holnap megpróbálnám.
Aki már csinált ilyet, leírná a menetét?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6498 Dátum: 2015.10.24 szombat, 19:14:06 »

Üdv!
Mennyire bonyolult a lengéscsillapítók cseréje, mire kell odafigyelni? Le kell engedni a bölcsőt, és ki kell venni a lengőkar hátsó csavarját, vagy ha a helyén összehúzom a rúgót kijön az egész gond nélkül.
Még sosem csináltam ilyet, de holnap megpróbálnám.
Aki már csinált ilyet, leírná a menetét?
Előre is köszönöm!


Bölcsőt ne piszkáld.  Gólyaláb ki, ha kint van kényelmesen satuban át lehet szerelni az új gátlóra a szükséges dolgokat, majd vissza az egész.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #6499 Dátum: 2015.10.24 szombat, 19:36:27 »



Bölcsőt ne piszkáld.  Gólyaláb ki, ha kint van kényelmesen satuban át lehet szerelni az új gátlóra a szükséges dolgokat, majd vissza az egész.

Azt fejts ki kicsit jobban, hogy "gólyaláb ki". Semmi extra, kocsi megemel, kerék le, 5 csavar ki és kész? Kezemben a gólyaláb?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.