Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:37:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
146
147
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
159
160
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165335 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7600 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 11:37:47 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.03.05 vasárnap, 16:03:52
A babában igen, arra tekertem egy hosszabbítót (mert volt, mert vettem, de fölöslegesnek bizonyult, viszont a gumicső hosszát meg ehhez vágtam), na abból kivettem a tűt, és annak a menetes részre bilincseltem a csövet. Valszeg a menetre nem lehet a csövet légmentesen rábilincselni.
Ha a babában benne maradt a szeleptű, akkor hogyan tudta kiengedni a levegőt?
Most hogyan használod?
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7601 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 11:50:31 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.06 hétfő, 11:35:28
Lemförderből tartós lehet:
http://www.ebay.co.uk/itm/331633606059?clk_rvr_id=1143306782738&rmvSB=true
Ez is kombihoz van. Annak más a futóműve. És furcsa mód Lengyelországból szállítják.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7602 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 12:10:04 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.06 hétfő, 11:50:31
Ez is kombihoz van. Annak más a futóműve. És furcsa mód Lengyelországból szállítják.
Én kipróbálom ha kitavaszodik, majd beszámolok.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7603 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 12:21:16 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.06 hétfő, 12:10:04
Én kipróbálom ha kitavaszodik, majd beszámolok.
Oki
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7604 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 16:02:38 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.06 hétfő, 11:50:31
Ez is kombihoz van. Annak más a futóműve. És furcsa mód Lengyelországból szállítják.
Egész véletlenül nem egyforma a hosszlengője a kombinak meg a4-5 ajtósnak? Nem akarom elhinni, hogy egy 39x12x 43mm es szilentet nem lehet beszerezni. :falbav:Lehet hogy nem teljesen pontos a mérés, a helyén kiszerelés nélkül mértem, meg le se takarítottam. Hossz lengőkar kpl. meg még annyira sincs a listákban, ha venni akar az ember.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7605 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 16:59:16 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.03.06 hétfő, 16:02:38
Egész véletlenül nem egyforma a hosszlengője a kombinak meg a4-5 ajtósnak? Nem akarom elhinni, hogy egy 39x12x 43mm es szilentet nem lehet beszerezni. :falbav:Lehet hogy nem teljesen pontos a mérés, a helyén kiszerelés nélkül mértem, meg le se takarítottam. Hossz lengőkar kpl. meg még annyira sincs a listákban, ha venni akar az ember.
Tök más a hátsó futóműve a 4/5 ajtósnak és a kombinak. Nem egyforma semmilyen lengőkar. Csak a kombinál lehet cserélni őket. 4/5 ajtósnál csak a lengőkart.
Én annak idején nagyon felpörögtem, hogy nekiállok és lecserélem az összes szilentet a futóműben, de egyszerűen nem találtam egy megbízható forrást ahonnan lehetne venni. Ez a lengyel forrás mindig feljön, de szerintem ők csak szétszedték a lengőkart és csinálnak hozzá szilentet. Én ebben nem bízom. Futóművel nem bohóckodok.
Namármost, ok, ez olcsó meg minden, de ha nincs otthon egy jó kis prés, akkor szét kell berhelni az egész futóművet, elhurcolni a lengőkarokat valahova, az majd ki- meg bepréseli, ami vagy jó lesz vagy nem, vagy bent marad, vagy nem. Lényeg a lényeg, nekem nagyon buherának tűnik és így bonyolult. Valami oka van, hogy nem lehet kapni külön. Lehet, hogy a préselési technika speckó, nem tudom.
Van ugyan szilentblokk a 4/5 ajtós hosszlengőkarba a cromaxnál, valami 3600 Ft, amiből kell 2 ugye, és közben a teljes lengőkar meg vmi 8000 Ft. Nem éri meg vacakolni.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 17:04:52 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7606 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 17:04:35 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.06 hétfő, 16:59:16
Tök más a hátsó futóműve a 4/5 ajtósnak és a kombinak. Nem egyforma semmilyen lengőkar. Csak a kombinál lehet cserélni őket. 4/5 ajtósnál csak a lengőkart.
Én annak idején nagyon felpörögtem, hogy nekiállok és lecserélem az összes szilentet a futóműben, de egyszerűen nem találtam egy megbízható forrást ahonnan lehetne venni. Ez a lengyel forrás mindig feljön, de szerintem ők csak szétszedték a lengőkart és csinálnak hozzá szilentet. Én ebben nem bízom. Futóművel nem bohóckodok.
Namármost, ok, ez olcsó meg minden, de ha nincs otthon egy jó kis prés, akkor szét kell berhelni az egész futóművet, elhurcolni a lengőkarokat valahova, az majd ki- meg bepréseli, ami vagy jó lesz vagy nem, vagy bent marad, vagy nem. Lényeg a lényeg, nekem nagyon buherának tűnik és így bonyolult. Valami oka van, hogy nem lehet kapni külön. Lehet, hogy a préselési technika speckó, nem tudom.
Vagy így el lehet adni 15 rugóért a komplett lengőkart, szemben a 2 db 800 Ft-os szilenttel...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7607 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 17:06:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.06 hétfő, 17:04:35
Vagy így el lehet adni 15 rugóért a komplett lengőkart, szemben a 2 db 800 Ft-os szilenttel...
AndyA
Nem, pont írtam, a 2 szilent kb. 7000 valamennyi, a lengőkar meg 8000. Akkor miről beszélünk? Te préselgetnél?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7608 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 18:56:48 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.06 hétfő, 11:37:47
Ha a babában benne maradt a szeleptű, akkor hogyan tudta kiengedni a levegőt?
Most hogyan használod?
mert a toldóban van egy "prücök" ami benyomja a baba "tűjét"
most minden hosszabító, közösítő nélkül.
Amikor érzem, hogy ül a hátulja, akkor fújok bele.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7609 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 19:01:15 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.06 hétfő, 17:06:04
Nem, pont írtam, a 2 szilent kb. 7000 valamennyi, a lengőkar meg 8000. Akkor miről beszélünk? Te préselgetnél?
Ééééééén?! Max. GSR...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7610 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 21:05:40 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.06 hétfő, 16:59:16
Van ugyan szilentblokk a 4/5 ajtós hosszlengőkarba a cromaxnál, valami 3600 Ft, amiből kell 2 ugye, és közben a teljes lengőkar meg vmi 8000 Ft. Nem éri meg vacakolni.
Erre gondolsz, mert ezt valaki nagyon el..eszte ez ugyanis kersztben van a kocsi alatt úgyhogy ez szerintem keresztlengőkar 4 darab van alatta.
-
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784
Én ezzel szemben azt keresem, ami hosszában helyezkedik el annak is a hátsó szilentjét a kerék mellettit, a lengőkar a másik vége az hátsó ajtó alatt kapcsolódik a vázhoz 2 darab van alatta. A kézifékkötél burkolata ehhez van rögzítve.
-https://alkatreszek.hu/alkatreszek/auto_felfuggesztes_kormanyzas/lengokar/ford/mondeo/mondeo_iii_b5y_2000_10_2007_03/16452?per_page=1
ebben se találtam
-http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_0/DIESEL/futomu---kormanyzas/futomu-alkatreszek/lengokar-szilent-szerelek
itt van egyértelműen megfogalmazva a 6. nál
Hosszlengőkarhoz FORD Hátsó lengőkar hátsó szilent sajnos mellette van a MONDEO III Kombi (BWY) 2.0 16V DI/TDDi/TDCi, 2000.11. - 2007.08., D5BA, 90 LE / 66 kW, 4 cyl, 16V, Diesel, 5 ajtĂłs, Kombi, Elsőkerék-hajtás is.
Szóval ha valaki tud
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7611 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 21:45:26 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.03.06 hétfő, 21:05:40
Erre gondolsz, mert ezt valaki nagyon el..eszte ez ugyanis kersztben van a kocsi alatt úgyhogy ez szerintem keresztlengőkar 4 darab van alatta.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784
Én ezzel szemben azt keresem, ami hosszában helyezkedik el annak is a hátsó szilentjét a kerék mellettit, a lengőkar a másik vége az hátsó ajtó alatt kapcsolódik a vázhoz 2 darab van alatta. A kézifékkötél burkolata ehhez van rögzítve.
-https://alkatreszek.hu/alkatreszek/auto_felfuggesztes_kormanyzas/lengokar/ford/mondeo/mondeo_iii_b5y_2000_10_2007_03/16452?per_page=1
ebben se találtam
-http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_0/DIESEL/futomu---kormanyzas/futomu-alkatreszek/lengokar-szilent-szerelek
itt van egyértelműen megfogalmazva a 6. nál
Hosszlengőkarhoz FORD Hátsó lengőkar hátsó szilent sajnos mellette van a MONDEO III Kombi (BWY) 2.0 16V DI/TDDi/TDCi, 2000.11. - 2007.08., D5BA, 90 LE / 66 kW, 4 cyl, 16V, Diesel, 5 ajtĂłs, Kombi, Elsőkerék-hajtás is.
Szóval ha valaki tud
Na még 1 X
Szóval akkor keresztlengőkar
1 .HÁTSÓ :
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_00-07_keresztlengokar_4/5a_hatso_17800
2. ELSŐ :
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_keresztlengokar_4/5a_17797
és amit már linkeltem HÁTSÓ HOSSZLENGŐKAR
3.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784
A mihez jó fülnél rákatt és ott megmondja melyik.
Nem olyan régen 2-es sz. cseréltem gyárira(10 ezres volt akciósan)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 21:48:34 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7612 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 21:54:21 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.06 hétfő, 21:45:26
Na még 1 X
Szóval akkor keresztlengőkar
1 .HÁTSÓ :
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_00-07_keresztlengokar_4/5a_hatso_17800
2. ELSŐ :
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_keresztlengokar_4/5a_17797
és amit már linkeltem HÁTSÓ HOSSZLENGŐKAR
3.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784
A mihez jó fülnél rákatt és ott megmondja melyik.
Nem olyan régen 2-es sz. cseréltem gyárira(10 ezres volt akciósan)
Az 1-es és 3-as alkatrész nem tök ugyanaz? Csak kérdezem, még a kis bütykök is ugyanott vannak. Vagy más a méret?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7613 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 21:55:53 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.06 hétfő, 21:54:21
Az 1-es és 3-as alkatrész nem tök ugyanaz? Csak kérdezem, még a kis bütykök is ugyanott vannak. Vagy más a méret?
Ha jól tudom más a méret.(550 mm 600 mm) de az elírás jogát fenntartom.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 22:03:46 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7614 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 22:11:30 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.06 hétfő, 21:55:53
Ha jól tudom más a méret.(550 mm 600 mm) de az elírás jogát fenntartom.
köszi
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7615 Dátum:
2017.03.07 kedd, 05:12:55 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.03.06 hétfő, 18:56:48
mert a toldóban van egy "prücök" ami benyomja a baba "tűjét"
most minden hosszabító, közösítő nélkül.
Amikor érzem, hogy ül a hátulja, akkor fújok bele.
Akkor nem lészen hosszabbító, mert az inkább rosszabbító.
Ez lesz nálam is. Kösz az infókat!
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7616 Dátum:
2017.03.07 kedd, 06:56:57 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.06 hétfő, 21:45:26
Na még 1 X
Szóval akkor keresztlengőkar
1 .HÁTSÓ :
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_00-07_keresztlengokar_4/5a_hatso_17800
2. ELSŐ :
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_keresztlengokar_4/5a_17797
és amit már linkeltem HÁTSÓ HOSSZLENGŐKAR
3.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784
A mihez jó fülnél rákatt és ott megmondja melyik.
Nem olyan régen 2-es sz. cseréltem gyárira(10 ezres volt akciósan)
Köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.07 kedd, 07:20:35 írta H Zsolt70
»
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7617 Dátum:
2017.03.07 kedd, 07:57:43 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.03.05 vasárnap, 16:03:52
A babában igen, arra tekertem egy hosszabbítót (mert volt, mert vettem, de fölöslegesnek bizonyult, viszont a gumicső hosszát meg ehhez vágtam), na abból kivettem a tűt, és annak a menetes részre bilincseltem a csövet. Valszeg a menetre nem lehet a csövet légmentesen rábilincselni.
Csak szorítással nehezen. Ha adsz neki valamit, ami tömít is, azzal könnyebben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7618 Dátum:
2017.03.08 szerda, 11:28:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.07 kedd, 07:57:43
Csak szorítással nehezen. Ha adsz neki valamit, ami tömít is, azzal könnyebben.
AndyA
Jó ez így, nincs érkezésem maszatolni vele. Alánézve amúgyis kókányul nézett ki az egész.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7619 Dátum:
2017.03.08 szerda, 15:14:57 »
Valaki cserélt már xenon-es 4/5 ajtóson hátsó keresztstabilizátort?
A szintérzékelőnek a kis műanyag karja ami a rúdon van mennyire szeret lejönni/nem lejönni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7620 Dátum:
2017.03.08 szerda, 16:26:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.03.08 szerda, 15:14:57
Valaki cserélt már xenon-es 4/5 ajtóson hátsó keresztstabilizátort?
A szintérzékelőnek a kis műanyag karja ami a rúdon van mennyire szeret lejönni/nem lejönni?
lejön, olyasmi a befogója mint a gázcsövek fali tartója, 1 átmenő csavar fogja össze
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7621 Dátum:
2017.03.08 szerda, 16:41:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.08 szerda, 16:26:11
lejön, olyasmi a befogója mint a gázcsövek fali tartója, 1 átmenő csavar fogja össze
Akkor nem lesz gond
Update: Hát a besajtolt csavar elforgott a műanyagban, és még úgy sem lehetett megfogni hogy reszeltem a fejébe két egyenest, hogy a fogó jobban szeresse, szóval kivágtam, és ment a helyére csavar + anya.
490ezer km alatt lett némi vastagságbeli különbség az újhoz képest ahol a szilent fogja
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.08 szerda, 21:56:17 írta tpmportal
»
Naplózva
fofo007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7622 Dátum:
2017.03.11 szombat, 17:28:48 »
Sziasztok
Kérnék egy kis segítséget. 2006-os 2.2tdci mondeo lengőkarjával kapcsolatban!Valaki már cserélt lengőkar szilentett a hátsó hidrocsapágyas érdekelne!Beépítési pozíciója elvileg nem mindegy 3dik próbálkozásra is elengedi a benne lévő olajat!Elvileg a közepén lévő ékpálya mutatja a beépítési irányt ami elvileg az autó hossztengelyével azonos és előre mutat!Préseléssel nincs gond de viszont a lábraállítás után azonnal megjelenik a sárgás zöldes olaj cseppek a szilent oldalán! Valaki tudja a helyes beépítési poziciót esetleg van valami trükk?
Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7623 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 17:51:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.06 hétfő, 17:04:35
Vagy így el lehet adni 15 rugóért a komplett lengőkart, szemben a 2 db 800 Ft-os szilenttel...
AndyA
Hát egy egészen kicsit tévedtél nem 800 hanem kilencszáz forint volt a a szilent darabja.
Drágább helyeken 1500 körül kapaható.
Ha valakit érdekel az MkIII hoszzlengőkarba való szilent megegyezik az Mk1 és az Mk2 be való hosszlengő szilenttel. Külső átmérő 39,2mm fémház szélessége 30mm belső átmérő 12mm szélessége 45mm. 30-as krova gyűszűvel ki lehet barkácsolni a helyéről prés nélkül, kell még alátámasztásnak egy 6/4-es csődarab minimum 5 centi hosszú.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7624 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 18:12:15 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.03.20 hétfő, 17:51:16
Hát egy egészen kicsit tévedtél nem 800 hanem kilencszáz forint volt a a szilent darabja.
Drágább helyeken 1500 körül kapaható.
Ha valakit érdekel az MkIII hoszzlengőkarba való szilent megegyezik az Mk1 és az Mk2 be való hosszlengő szilenttel. Külső átmérő 39,2mm fémház szélessége 30mm belső átmérő 12mm szélessége 45mm. 30-as krova gyűszűvel ki lehet barkácsolni a helyéről prés nélkül, kell még alátámasztásnak egy 6/4-es csődarab minimum 5 centi hosszú.
Ezt az infót elmentem.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7625 Dátum:
2017.03.22 szerda, 14:52:43 »
Idézetet írta: Mondemo91 - 2017.03.22 szerda, 14:33:37
Sziasztok!
ötezredik ember leszek aki ezt kérdezi: Hátsó lengéscsillapító+toronycsapágy cserém lesz. Milyen márkát ajánlotok? Olcsóbbik daco meg a deckermann mennyire rossz? Ismerősöm 1 éve cseréltette már gatya az egész... Bilstein vagy monroe? Esetleg a gyári ford?
Cromaxnál nézelődtem ott a legbarátibbak az árak
Köszi előre is!
Egyik márkára sincs 100% megbízhatóság, legfeljebb a drágábbak és nevesebbekben jobban lehet bízni.
Mindegy melyiket veszed, szerintem.
Arra viszont figyelj, hogy toronycsapágyat ne vegyél hátra....mert ott nincs. Legfeljebb torony szilentet tudsz venni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7626 Dátum:
2017.03.24 péntek, 05:22:24 »
Első lengőkar összeszerelésénél a szilent csavarjainak megszorítását kerekeire leengedett állapotban javasolják. Itt:
https://www.youtube.com/watch?v=x0vt2Jgq6gM
csak az első szilentet húzza terhelt állapotba. Három kérdés merült fel bennem:
Első: melyik csavarokat kell terhelten megszorítani?
Második: a gömbfej csavarját a szilent előtt vagy után szorítsam?
Harmadik: Emelővel felnyomatott lengőkar megfelel a terhelt állapotnak?
Köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7627 Dátum:
2017.03.24 péntek, 10:48:27 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.24 péntek, 05:22:24
Első lengőkar összeszerelésénél a szilent csavarjainak megszorítását kerekeire leengedett állapotban javasolják. Itt:
https://www.youtube.com/watch?v=x0vt2Jgq6gM
csak az első szilentet húzza terhelt állapotba. Három kérdés merült fel bennem:
Első: melyik csavarokat kell terhelten megszorítani?
Második: a gömbfej csavarját a szilent előtt vagy után szorítsam?
Harmadik: Emelővel felnyomatott lengőkar megfelel a terhelt állapotnak?
Köszönöm!
csak az első kisszilenetet kell terhelve lehúzni.
nem jó az emelős megoldás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7628 Dátum:
2017.03.24 péntek, 11:02:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.24 péntek, 10:48:27
csak az első kisszilenetet kell terhelve lehúzni.
nem jó az emelős megoldás
Köszönöm!
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7629 Dátum:
2017.03.24 péntek, 11:35:11 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.24 péntek, 05:22:24
Első lengőkar összeszerelésénél a szilent csavarjainak megszorítását kerekeire leengedett állapotban javasolják. Itt:
https://www.youtube.com/watch?v=x0vt2Jgq6gM
csak az első szilentet húzza terhelt állapotba. Három kérdés merült fel bennem:
Első: melyik csavarokat kell terhelten megszorítani?
Második: a gömbfej csavarját a szilent előtt vagy után szorítsam?
Harmadik: Emelővel felnyomatott lengőkar megfelel a terhelt állapotnak?
Köszönöm!
Most csak én nem látom, vagy tényleg nem oldotta a kormánycsuklót mielőtt leeresztette a bölcsőt? Az így feszül mivel a kormánymű a bölcsőre van csavarozva. Üdvözöllek nyikorgós-ropogós kormány!
Vagy nincs igazam GSR? Én mindig oldom azt a csuklót.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 12:10:13 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7630 Dátum:
2017.03.24 péntek, 12:21:30 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.24 péntek, 11:35:11
Most csak én nem látom, vagy tényleg nem oldotta a kormánycsuklót mielőtt leeresztette a bölcsőt? Az így feszül mivel a kormánymű a bölcsőre van csavarozva. Üdvözöllek nyikorgós-ropogós kormány!
Vagy nincs igazam GSR? Én mindig oldom azt a csuklót.
Nem kell oldani, miért kellene? A kormányműnél az összekötő rúd egy axiál csuklón keresztül kapcsolódik a kormányműhöz.
Az ilyen csuklók simán engednek ennyit mozogni. A futómű is mozgatja ennyire (ha nem jobban) rugózáskor.
Hol találkoztál nyikorgós-ropogós kormánnyal, hogy üdvözlöd? Miközben ezt írtad?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7631 Dátum:
2017.03.24 péntek, 12:31:59 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.24 péntek, 12:21:30
Nem kell oldani, miért kellene? A kormányműnél az összekötő rúd egy axiál csuklón keresztül kapcsolódik a kormányműhöz.
Az ilyen csuklók simán engednek ennyit mozogni. A futómű is mozgatja ennyire (ha nem jobban) rugózáskor.
Hol találkoztál nyikorgós-ropogós kormánnyal, hogy üdvözlöd? Miközben ezt írtad?
Én mindenkinek köszönök illedelmesen.
Arról beszélek ami a beltérben van. A pedálok fölött, a tűzfalnál.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7632 Dátum:
2017.03.24 péntek, 12:41:42 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.24 péntek, 12:31:59
Én mindenkinek köszönök illedelmesen.
Arról beszélek ami a beltérben van. A pedálok fölött, a tűzfalnál.
Ott "kardánkereszt" van (szintén enged mozgást) és van egy hosszirányú mozgást engedő csúszka is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7633 Dátum:
2017.03.24 péntek, 12:58:59 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.24 péntek, 12:41:42
Ott "kardánkereszt" van (szintén enged mozgást) és van egy hosszirányú mozgást engedő csúszka is.
A fene. Már készültem kinevetni Autodoc bácsit, de akkor inkább nevethetünk együtt Peti bácsin.
Én eddig így tudtam bizonyos dolgok miatt, de akkor lényegtelen. Köszi.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7634 Dátum:
2017.03.24 péntek, 13:15:20 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.24 péntek, 12:58:59
A fene. Már készültem kinevetni Autodoc bácsit, de akkor inkább nevethetünk együtt Peti bácsin.
Én eddig így tudtam bizonyos dolgok miatt, de akkor lényegtelen. Köszi.
Én meg már aggódni kezdtem, hogy eltörtem a kormányrúdat, majd nyüszögni fog már a kormány is, nemcsak a kutyám, na de akkójó.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 13:32:56 írta legyozo
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7635 Dátum:
2017.03.24 péntek, 17:00:12 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.24 péntek, 12:31:59
Én mindenkinek köszönök illedelmesen.
Arról beszélek ami a beltérben van. A pedálok fölött, a tűzfalnál.
a kormányoszlop teleszkópos vagy 30-40 éve legalább, hogy nagy balesetnél tudjon engedni, ne dobja az arcodba a kormányt. egy lengőkarcserényit simán enged, kuplungozáskor én is lekötöttem, mert úgy egyszerűbben engedett, minthogy cibáljam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7636 Dátum:
2017.03.24 péntek, 20:58:09 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.24 péntek, 13:15:20
Én meg már aggódni kezdtem, hogy eltörtem a kormányrúdat, majd nyüszögni fog már a kormány is, nemcsak a kutyám, na de akkójó.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.24 péntek, 17:00:12
a kormányoszlop teleszkópos vagy 30-40 éve legalább, hogy nagy balesetnél tudjon engedni, ne dobja az arcodba a kormányt. egy lengőkarcserényit simán enged, kuplungozáskor én is lekötöttem, mert úgy egyszerűbben engedett, minthogy cibáljam
Tudom, hogy teleszkópos. Akkor elmondom miért gondoltam/tudtam így. Régesrég egyszer a Lurdy Fordnál leeresztették valami miatt a bölcsőt. Mikor visszakaptam a kocsit, nyikorgot a kormány mikor tekertem. A hang a pedáltól jött, ahol átmegy a kormányrúd a tűzfalon. Mint mikor gumit gumival dörzsölsz. Visszavittem, és ott feloldották az adott csuklót, majd újra csavarozták és elmúlt. Innen gondoltam, hogy megfeszült, nem pont úgy állt, ahogy szokot, innen jött a nyikorgás. Tovább a Haynes is írja bölcsőeresztésnél, bár tudom, ez nem etalon, hiszen a Haynes még a téligumi cserét is úgy kezdi, hogy "először kösse le az akku negatív vezetékét....."
Ezért kérdeztem Tibit, ha ő azt mondja nem kell, akkor az úgy van. Az alkatrészgyártás útvesztőiben nem mindig lát tisztán, de az autószereléshez ért.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7637 Dátum:
2017.03.24 péntek, 22:06:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.24 péntek, 20:58:09
Tudom, hogy teleszkópos. Akkor elmondom miért gondoltam/tudtam így. Régesrég egyszer a Lurdy Fordnál leeresztették valami miatt a bölcsőt. Mikor visszakaptam a kocsit, nyikorgot a kormány mikor tekertem. A hang a pedáltól jött, ahol átmegy a kormányrúd a tűzfalon. Mint mikor gumit gumival dörzsölsz. Visszavittem, és ott feloldották az adott csuklót, majd újra csavarozták és elmúlt. Innen gondoltam, hogy megfeszült, nem pont úgy állt, ahogy szokot, innen jött a nyikorgás. Tovább a Haynes is írja bölcsőeresztésnél, bár tudom, ez nem etalon, hiszen a Haynes még a téligumi cserét is úgy kezdi, hogy "először kösse le az akku negatív vezetékét....."
Ezért kérdeztem Tibit, ha ő azt mondja nem kell, akkor az úgy van.
Az alkatrészgyártás útvesztőiben nem mindig lát tisztán
, de az autószereléshez ért.
Látom, mondod a magadét.
Akkor térjünk rá vissza.
A Motorcraft termék GYÁRTÓ cég. Rengeteg terméket gyárt és szállít be sok autógyárnak.
Az NGK is az, de nem azonos a kettő! (Egy terméket nem gyárthat egyszerre két gyártó!)
Az elképzelhető, hogy egy terméken több azonosító szám is van, de gyártó név nem. Nekem továbbra sem stimmel ott valami. Azt tudom elképzelni, hogy a Motorcraft legyártotta és valahogy rákerült (Hamisítvány
) az NGK neve és az azonos gyertya NGK száma, hogy ez a Motorcraft gyertya NGK-ban ennek a számnak felel meg. De mint mondottam volt, egyszerre két gyártója nem lehet valaminek.
Valamint említettem a FoMoCo -t , mint Ford Motor Company-t. Saját magam is javítanom kell, mert ahogy a gyertyánál is felhoztam példának úgy igenis GYÁRT alkatrészeket!
Történetesen ma bontottam ki GYÁRI, Ford-tól vásárolt MK4 hátsó féktárcsákat, aminek az élében bele volt gravírozva a Ford logó és az öntésben pedig a FoMoCo. Vagyis igenis gyárt a Ford saját alkatrészeket!
http://kephost.com/image/wKrI
http://kephost.com/image/wKrH
http://kephost.com/image/wKre
http://kephost.com/image/wKrr
Egyébként meg a kiinduló pont az volt, hogy a Motorcraft gyártó, amit én mondtam. Te pedig azt állítottad, hogy a Motorcraft csak csomagol. (Persze a saját termékeit!
)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 22:14:40 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7638 Dátum:
2017.03.25 szombat, 05:13:43 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.24 péntek, 22:06:34
Látom, mondod a magadét.
Akkor térjünk rá vissza.
A Motorcraft termék GYÁRTÓ cég. Rengeteg terméket gyárt és szállít be sok autógyárnak.
Az NGK is az, de nem azonos a kettő! (Egy terméket nem gyárthat egyszerre két gyártó!)
Az elképzelhető, hogy egy terméken több azonosító szám is van, de gyártó név nem. Nekem továbbra sem stimmel ott valami. Azt tudom elképzelni, hogy a Motorcraft legyártotta és valahogy rákerült (Hamisítvány
) az NGK neve és az azonos gyertya NGK száma, hogy ez a Motorcraft gyertya NGK-ban ennek a számnak felel meg. De mint mondottam volt, egyszerre két gyártója nem lehet valaminek.
Valamint említettem a FoMoCo -t , mint Ford Motor Company-t. Saját magam is javítanom kell, mert ahogy a gyertyánál is felhoztam példának úgy igenis GYÁRT alkatrészeket!
Történetesen ma bontottam ki GYÁRI, Ford-tól vásárolt MK4 hátsó féktárcsákat, aminek az élében bele volt gravírozva a Ford logó és az öntésben pedig a FoMoCo. Vagyis igenis gyárt a Ford saját alkatrészeket!
http://kephost.com/image/wKrI
http://kephost.com/image/wKrH
http://kephost.com/image/wKre
http://kephost.com/image/wKrr
Egyébként meg a kiinduló pont az volt, hogy a Motorcraft gyártó, amit én mondtam. Te pedig azt állítottad, hogy a Motorcraft csak csomagol. (Persze a saját termékeit!
)
Látom nehezen veszed a tréfát.
Nem tudhatom egészen pontosan mit gyárt a Motorcraft vagy a FoMoCo. Biztosan vannak gyárai, de ezt nagyon nehéz kideríteni. Attól még hogy valamin rajta van a Ford logó, nem biztos, hogy ő gyártja, sőt, de attól még az gyári alkatrész marad, ami a legjobb. Ezt te, mint végfelhasználó, nem deríted ki. Úgy hívják ezt, hogy Original Design Manufacturing (ODM, nem oem). Ezt csináltam 10 évig, nem gugli-kardoskodok.
Még az se kizárt hogy az ngk IS és a Motorcraft IS gyárt Motorcraft gyertyákat, csak éppen a Motorcraft gyertyák kis sorozatban készülnek. Lényeg, hogy mindkettő gyári alkatrész.
Majd az egyik minitalin (ha lesz egy júli vége felé) folyatjuk egy kávé mellett.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7639 Dátum:
2017.03.25 szombat, 07:19:03 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.24 péntek, 22:06:34
Látom, mondod a magadét.
Akkor térjünk rá vissza.
A Motorcraft termék GYÁRTÓ cég. Rengeteg terméket gyárt és szállít be sok autógyárnak.
Az NGK is az, de nem azonos a kettő! (Egy terméket nem gyárthat egyszerre két gyártó!)
Az elképzelhető, hogy egy terméken több azonosító szám is van, de gyártó név nem. Nekem továbbra sem stimmel ott valami. Azt tudom elképzelni, hogy a Motorcraft legyártotta és valahogy rákerült (Hamisítvány
) az NGK neve és az azonos gyertya NGK száma, hogy ez a Motorcraft gyertya NGK-ban ennek a számnak felel meg. De mint mondottam volt, egyszerre két gyártója nem lehet valaminek.
Valamint említettem a FoMoCo -t , mint Ford Motor Company-t. Saját magam is javítanom kell, mert ahogy a gyertyánál is felhoztam példának úgy igenis GYÁRT alkatrészeket!
Történetesen ma bontottam ki GYÁRI, Ford-tól vásárolt MK4 hátsó féktárcsákat, aminek az élében bele volt gravírozva a Ford logó és az öntésben pedig a FoMoCo. Vagyis igenis gyárt a Ford saját alkatrészeket!
http://kephost.com/image/wKrI
http://kephost.com/image/wKrH
http://kephost.com/image/wKre
http://kephost.com/image/wKrr
Egyébként meg a kiinduló pont az volt, hogy a Motorcraft gyártó, amit én mondtam. Te pedig azt állítottad, hogy a Motorcraft csak csomagol. (Persze a saját termékeit!
)
Na igen a FoMoCo motorvezérlőt meg a Bosch gyártja Hatvanban. Erre varrjatok gombot.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7640 Dátum:
2017.03.25 szombat, 09:56:20 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.25 szombat, 05:13:43
Látom nehezen veszed a tréfát.
Nem tudhatom egészen pontosan mit gyárt a Motorcraft vagy a FoMoCo. Biztosan vannak gyárai, de ezt nagyon nehéz kideríteni.
Attól még hogy valamin rajta van a Ford logó, nem biztos, hogy ő gyártja
, sőt, de attól még az gyári alkatrész marad, ami a legjobb. Ezt te, mint végfelhasználó, nem deríted ki. Úgy hívják ezt, hogy Original Design Manufacturing (ODM, nem oem). Ezt csináltam 10 évig, nem gugli-kardoskodok.
Még az se kizárt hogy
az ngk IS és a Motorcraft IS gyárt Motorcraft gyertyákat
, csak éppen a Motorcraft gyertyák kis sorozatban készülnek. Lényeg, hogy mindkettő gyári alkatrész.
Majd az egyik minitalin (ha lesz egy júli vége felé) folyatjuk egy kávé mellett.
A végén még megdumálsz, hogy a Ford-ot sem a Ford gyártja hiába van rajta a logó a kocsin!
Biztos valami kínai termék csak ráteszik a Ford emblémát.....
Az NGK gyárt Motorcraft gyertyákat? Mi van?
Mindegyik gyártó, miért gyártanák a másik termékét? A Suzuki gyárban is biztos gyártanak Dacia-t.....
Korábban is linkeltem,
http://www.motorcraft.com/en/usa/all-products?v=101
Alig gyártanak pár dolgot, biztos kis sorozatú alkatrészek.....
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.25 szombat, 10:07:14 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7641 Dátum:
2017.03.25 szombat, 10:06:46 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.03.25 szombat, 07:19:03
Na igen a FoMoCo motorvezérlőt meg a Bosch gyártja Hatvanban. Erre varrjatok gombot.
Vagy a Siemens VDO vagy a Delphi és igen ott a Ford embléma vagy FoMoCo felirat és cikkszám is rajta, hogy az a Ford alkatrész katalógusában miként van nyilvántartva. (Motorcraft ---> NGK)
Mindez egy matricán, amit ugye ráragasztanak. Nem nehéz.
Szó nem volt arról, hogy MINDENT a Ford gyárt magának, ez senki nem is mondta, egyik autógyártó sem gyárt mindent magának. Tiszta sor....
De vannak alkatrészek, amiket pl. igen.
Itt a Ford csak belekeveredett a dologba. A dolog ott indult, hogy valaki szerint a Motorcraft nem gyárt termékeket ..... amikor nagyon is. (Our products)
Ennyi van ebben és nem több.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7642 Dátum:
2017.03.25 szombat, 11:21:28 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.25 szombat, 09:56:20
A végén még megdumálsz, hogy a Ford-ot sem a Ford gyártja hiába van rajta a logó a kocsin!
Biztos valami kínai termék csak ráteszik a Ford emblémát.....
Az NGK gyárt Motorcraft gyertyákat? Mi van?
Mindegyik gyártó, miért gyártanák a másik termékét? A Suzuki gyárban is biztos gyártanak Dacia-t.....
Korábban is linkeltem,
http://www.motorcraft.com/en/usa/all-products?v=101
Alig gyártanak pár dolgot, biztos kis sorozatú alkatrészek.....
Nem érted. Majd ha jársz egy Motorcraft gyújtógyertya üzemben, szólj. Kapsz egy láda sört.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7643 Dátum:
2017.03.25 szombat, 12:00:18 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.25 szombat, 11:21:28
Nem érted. Majd ha jársz egy Motorcraft gyújtógyertya üzemben, szólj. Kapsz egy láda sört.
Nyilván, én nem értem!
(Te jártál NGK gyertya gyártó üzemben, ahol PONT az NGK-ra festették a Motorcraft feliratot?
Jó hétvégét!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7644 Dátum:
2017.03.25 szombat, 12:26:46 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.25 szombat, 12:00:18
Nyilván, én nem értem!
(Te jártál NGK gyertya gyártó üzemben, ahol PONT az NGK-ra festették a Motorcraft feliratot?
Jó hétvégét!
Neked is!
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7645 Dátum:
2017.03.25 szombat, 16:12:11 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.25 szombat, 10:06:46
Vagy a Siemens VDO vagy a Delphi és igen ott a Ford embléma vagy FoMoCo felirat és cikkszám is rajta, hogy az a Ford alkatrész katalógusában miként van nyilvántartva. (Motorcraft ---> NGK)
Mindez egy matricán, amit ugye ráragasztanak. Nem nehéz.
Szó nem volt arról, hogy MINDENT a Ford gyárt magának, ez senki nem is mondta, egyik autógyártó sem gyárt mindent magának. Tiszta sor....
De vannak alkatrészek, amiket pl. igen.
Itt a Ford csak belekeveredett a dologba. A dolog ott indult, hogy valaki szerint a Motorcraft nem gyárt termékeket ..... amikor nagyon is. (Our products)
Ennyi van ebben és nem több.
Épen gyárthatna minden alkatrészt maga az autógyár de "olcsóbb" megvenni. Ami persze nem igaz teljesen mármint, hogy olcsóbb, merthogy eszeveszett nagy haszonnal dolgoznak a m..tik.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7646 Dátum:
2017.03.25 szombat, 17:11:34 »
Megtörtént elöl a lengőkar, stabilizátor rúd gumiszilent és a stabilizátor rúd gömbfej cseréje. Egyfajta zaj, kopp, reccs megszűnt, futása kisimult, nem nyekereg, de maradt egy fémes csattanás. Megvizsgáltam a toronycsapágy mozgását, és azt láttam, hogy nem folyamatos a mozgása:
https://youtu.be/VK_uqQ_kxG4
Okozhatja ez a csattanást?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7647 Dátum:
2017.03.25 szombat, 20:52:10 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.25 szombat, 17:11:34
Megtörtént elöl a lengőkar, stabilizátor rúd gumiszilent és a stabilizátor rúd gömbfej cseréje. Egyfajta zaj, kopp, reccs megszűnt, futása kisimult, nem nyekereg, de maradt egy fémes csattanás. Megvizsgáltam a toronycsapágy mozgását, és azt láttam, hogy nem folyamatos a mozgása:
https://youtu.be/VK_uqQ_kxG4
Okozhatja ez a csattanást?
Rugótörés szokott csattogni!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7648 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 09:07:17 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.03.25 szombat, 20:52:10
Rugótörés szokott csattogni!
Most nem az lesz, a rugó ép.
És a csattogás szó helyett inkább a fémes ütődés felel meg jobban.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.26 vasárnap, 09:20:13 írta legyozo
»
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7649 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 09:55:42 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.26 vasárnap, 09:07:17
Most nem az lesz, a rugó ép.
És a csattogás szó helyett inkább a fémes ütődés felel meg jobban.
Nekem a régi vectrámba a hátsó gólyaláb adott ki tompa fémes hangot. Ne is annyira gödörnél hanem hullámos aszfaltnál hallottam jobban.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak:
1
...
146
147
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
159
160
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ