Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:05:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164604 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #7600 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:37:47 »

A babában igen, arra tekertem egy hosszabbítót (mert volt, mert vettem, de fölöslegesnek bizonyult, viszont a gumicső hosszát meg ehhez vágtam), na abból kivettem a tűt, és annak a menetes részre bilincseltem a csövet. Valszeg a menetre nem lehet a csövet légmentesen rábilincselni.

Ha a babában benne maradt a szeleptű, akkor hogyan tudta kiengedni a levegőt?

Most hogyan használod?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7601 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:50:31 »


Ez is kombihoz van. Annak más a futóműve. És furcsa mód Lengyelországból szállítják.  Roll Eyes
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #7602 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 12:10:04 »

Ez is kombihoz van. Annak más a futóműve. És furcsa mód Lengyelországból szállítják.  Roll Eyes
Én kipróbálom ha kitavaszodik, majd beszámolok.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7603 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 12:21:16 »

Én kipróbálom ha kitavaszodik, majd beszámolok.

Oki  eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7604 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 16:02:38 »

Ez is kombihoz van. Annak más a futóműve. És furcsa mód Lengyelországból szállítják.  Roll Eyes
Egész véletlenül nem egyforma a hosszlengője a kombinak meg a4-5 ajtósnak? Nem akarom elhinni, hogy egy 39x12x 43mm es szilentet nem lehet beszerezni. :falbav:Lehet hogy nem teljesen pontos a mérés, a helyén kiszerelés nélkül  mértem, meg le se takarítottam. Hossz lengőkar kpl. meg még annyira sincs a listákban, ha venni akar az ember.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7605 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 16:59:16 »

Egész véletlenül nem egyforma a hosszlengője a kombinak meg a4-5 ajtósnak? Nem akarom elhinni, hogy egy 39x12x 43mm es szilentet nem lehet beszerezni. :falbav:Lehet hogy nem teljesen pontos a mérés, a helyén kiszerelés nélkül  mértem, meg le se takarítottam. Hossz lengőkar kpl. meg még annyira sincs a listákban, ha venni akar az ember.


Tök más a hátsó futóműve a 4/5 ajtósnak és a kombinak. Nem egyforma semmilyen lengőkar. Csak a kombinál lehet cserélni őket. 4/5 ajtósnál csak a lengőkart.
 
Én annak idején nagyon felpörögtem, hogy nekiállok és lecserélem az összes szilentet a futóműben, de egyszerűen nem találtam egy megbízható forrást ahonnan lehetne venni. Ez a lengyel forrás mindig feljön, de szerintem ők csak szétszedték a lengőkart és csinálnak hozzá szilentet. Én ebben nem bízom. Futóművel nem bohóckodok.
Namármost, ok, ez olcsó meg minden, de ha nincs otthon egy jó kis prés, akkor szét kell berhelni az egész futóművet, elhurcolni a lengőkarokat valahova, az majd ki- meg bepréseli, ami vagy jó lesz vagy nem, vagy bent marad, vagy nem. Lényeg a lényeg, nekem nagyon buherának tűnik és így bonyolult. Valami oka van, hogy nem lehet kapni külön. Lehet, hogy a préselési technika speckó, nem tudom.
 
Van ugyan szilentblokk a 4/5 ajtós hosszlengőkarba a cromaxnál, valami 3600 Ft, amiből kell 2 ugye, és közben a teljes lengőkar meg vmi 8000 Ft. Nem éri meg vacakolni.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 17:04:52 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7606 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 17:04:35 »

Tök más a hátsó futóműve a 4/5 ajtósnak és a kombinak. Nem egyforma semmilyen lengőkar. Csak a kombinál lehet cserélni őket. 4/5 ajtósnál csak a lengőkart.
 
Én annak idején nagyon felpörögtem, hogy nekiállok és lecserélem az összes szilentet a futóműben, de egyszerűen nem találtam egy megbízható forrást ahonnan lehetne venni. Ez a lengyel forrás mindig feljön, de szerintem ők csak szétszedték a lengőkart és csinálnak hozzá szilentet. Én ebben nem bízom. Futóművel nem bohóckodok.
Namármost, ok, ez olcsó meg minden, de ha nincs otthon egy jó kis prés, akkor szét kell berhelni az egész futóművet, elhurcolni a lengőkarokat valahova, az majd ki- meg bepréseli, ami vagy jó lesz vagy nem, vagy bent marad, vagy nem. Lényeg a lényeg, nekem nagyon buherának tűnik és így bonyolult. Valami oka van, hogy nem lehet kapni külön. Lehet, hogy a préselési technika speckó, nem tudom.

Vagy így el lehet adni 15 rugóért a komplett lengőkart, szemben a 2 db 800 Ft-os szilenttel...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7607 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 17:06:04 »

Vagy így el lehet adni 15 rugóért a komplett lengőkart, szemben a 2 db 800 Ft-os szilenttel...

AndyA

Nem, pont írtam, a 2 szilent kb. 7000 valamennyi, a lengőkar meg 8000. Akkor miről beszélünk? Te préselgetnél?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #7608 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 18:56:48 »

Ha a babában benne maradt a szeleptű, akkor hogyan tudta kiengedni a levegőt?

Most hogyan használod?
mert a toldóban van egy "prücök" ami benyomja a baba "tűjét"

most minden hosszabító, közösítő nélkül.
Amikor érzem, hogy ül a hátulja, akkor fújok bele.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7609 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 19:01:15 »

Nem, pont írtam, a 2 szilent kb. 7000 valamennyi, a lengőkar meg 8000. Akkor miről beszélünk? Te préselgetnél?

Ééééééén?! Max. GSR...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7610 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 21:05:40 »


 
Van ugyan szilentblokk a 4/5 ajtós hosszlengőkarba a cromaxnál, valami 3600 Ft, amiből kell 2 ugye, és közben a teljes lengőkar meg vmi 8000 Ft. Nem éri meg vacakolni.

Erre gondolsz, mert ezt valaki nagyon el..eszte ez ugyanis kersztben van a kocsi alatt úgyhogy ez szerintem keresztlengőkar  4 darab van alatta.

- https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784

 
Én ezzel szemben azt keresem, ami hosszában helyezkedik el annak is a hátsó szilentjét a kerék mellettit, a lengőkar  a másik vége az hátsó ajtó alatt kapcsolódik a vázhoz 2 darab van alatta. A kézifékkötél burkolata ehhez van rögzítve.
-https://alkatreszek.hu/alkatreszek/auto_felfuggesztes_kormanyzas/lengokar/ford/mondeo/mondeo_iii_b5y_2000_10_2007_03/16452?per_page=1
ebben se találtam
-http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_0/DIESEL/futomu---kormanyzas/futomu-alkatreszek/lengokar-szilent-szerelek
itt van egyértelműen megfogalmazva a 6. nál
Hosszlengőkarhoz FORD Hátsó lengőkar hátsó szilent sajnos mellette van a MONDEO III Kombi (BWY) 2.0 16V DI/TDDi/TDCi, 2000.11. - 2007.08., D5BA, 90 LE / 66 kW, 4 cyl, 16V, Diesel, 5 ajtĂłs, Kombi, Elsőkerék-hajtás is.
Szóval ha valaki tud  help
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7611 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 21:45:26 »

Erre gondolsz, mert ezt valaki nagyon el..eszte ez ugyanis kersztben van a kocsi alatt úgyhogy ez szerintem keresztlengőkar  4 darab van alatta.

https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784

  
Én ezzel szemben azt keresem, ami hosszában helyezkedik el annak is a hátsó szilentjét a kerék mellettit, a lengőkar  a másik vége az hátsó ajtó alatt kapcsolódik a vázhoz 2 darab van alatta. A kézifékkötél burkolata ehhez van rögzítve.
-https://alkatreszek.hu/alkatreszek/auto_felfuggesztes_kormanyzas/lengokar/ford/mondeo/mondeo_iii_b5y_2000_10_2007_03/16452?per_page=1
ebben se találtam
-http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_0/DIESEL/futomu---kormanyzas/futomu-alkatreszek/lengokar-szilent-szerelek
itt van egyértelműen megfogalmazva a 6. nál
Hosszlengőkarhoz FORD Hátsó lengőkar hátsó szilent sajnos mellette van a MONDEO III Kombi (BWY) 2.0 16V DI/TDDi/TDCi, 2000.11. - 2007.08., D5BA, 90 LE / 66 kW, 4 cyl, 16V, Diesel, 5 ajtĂłs, Kombi, Elsőkerék-hajtás is.
Szóval ha valaki tud  help

Na még 1 X
Szóval akkor keresztlengőkar
1 .HÁTSÓ : https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_00-07_keresztlengokar_4/5a_hatso_17800
2. ELSŐ : https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_keresztlengokar_4/5a_17797
és amit már linkeltem HÁTSÓ HOSSZLENGŐKAR
3. https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784
A mihez jó fülnél rákatt és ott megmondja melyik.

Nem olyan régen 2-es sz. cseréltem gyárira(10 ezres volt akciósan)
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 21:48:34 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7612 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 21:54:21 »


Az 1-es és 3-as alkatrész nem tök ugyanaz? Csak kérdezem, még a kis bütykök is ugyanott vannak. Vagy más a méret?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7613 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 21:55:53 »

Az 1-es és 3-as alkatrész nem tök ugyanaz? Csak kérdezem, még a kis bütykök is ugyanott vannak. Vagy más a méret?
Ha jól tudom más a méret.(550 mm 600 mm) de az elírás jogát fenntartom. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 22:03:46 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7614 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 22:11:30 »

Ha jól tudom más a méret.(550 mm 600 mm) de az elírás jogát fenntartom. vigyor3

köszi  eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #7615 Dátum: 2017.03.07 kedd, 05:12:55 »

mert a toldóban van egy "prücök" ami benyomja a baba "tűjét"

most minden hosszabító, közösítő nélkül.
Amikor érzem, hogy ül a hátulja, akkor fújok bele.
Akkor nem lészen hosszabbító, mert az inkább rosszabbító.

Ez lesz nálam is. Kösz az infókat! wave
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7616 Dátum: 2017.03.07 kedd, 06:56:57 »

Köszönöm. worship
 
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.07 kedd, 07:20:35 írta H Zsolt70 » Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7617 Dátum: 2017.03.07 kedd, 07:57:43 »

A babában igen, arra tekertem egy hosszabbítót (mert volt, mert vettem, de fölöslegesnek bizonyult, viszont a gumicső hosszát meg ehhez vágtam), na abból kivettem a tűt, és annak a menetes részre bilincseltem a csövet. Valszeg a menetre nem lehet a csövet légmentesen rábilincselni.


Csak szorítással nehezen. Ha adsz neki valamit, ami tömít is, azzal könnyebben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #7618 Dátum: 2017.03.08 szerda, 11:28:19 »

Csak szorítással nehezen. Ha adsz neki valamit, ami tömít is, azzal könnyebben.

AndyA
Jó ez így, nincs érkezésem maszatolni vele. Alánézve amúgyis kókányul nézett ki az egész.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7619 Dátum: 2017.03.08 szerda, 15:14:57 »

Valaki cserélt már xenon-es 4/5 ajtóson hátsó keresztstabilizátort?
A szintérzékelőnek a kis műanyag karja ami a rúdon van mennyire szeret lejönni/nem lejönni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7620 Dátum: 2017.03.08 szerda, 16:26:11 »

Valaki cserélt már xenon-es 4/5 ajtóson hátsó keresztstabilizátort?
A szintérzékelőnek a kis műanyag karja ami a rúdon van mennyire szeret lejönni/nem lejönni?
lejön, olyasmi a befogója mint a gázcsövek fali tartója, 1 átmenő csavar fogja össze
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7621 Dátum: 2017.03.08 szerda, 16:41:20 »

lejön, olyasmi a befogója mint a gázcsövek fali tartója, 1 átmenő csavar fogja össze

 worship
Akkor nem lesz gond

Update: Hát a besajtolt csavar elforgott a műanyagban, és még úgy sem lehetett megfogni hogy reszeltem a fejébe két egyenest, hogy a fogó jobban szeresse, szóval kivágtam, és ment a helyére csavar + anya.

490ezer km alatt lett némi vastagságbeli különbség az újhoz képest ahol a szilent fogja  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.08 szerda, 21:56:17 írta tpmportal » Naplózva
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7622 Dátum: 2017.03.11 szombat, 17:28:48 »

Sziasztok

Kérnék egy kis segítséget. 2006-os 2.2tdci mondeo lengőkarjával kapcsolatban!Valaki már cserélt lengőkar szilentett a hátsó hidrocsapágyas érdekelne!Beépítési pozíciója elvileg nem mindegy 3dik próbálkozásra is elengedi a benne lévő olajat!Elvileg a közepén lévő ékpálya mutatja a beépítési irányt ami elvileg az autó hossztengelyével azonos és előre mutat!Préseléssel nincs gond de viszont a lábraállítás után azonnal megjelenik a sárgás zöldes olaj cseppek a szilent oldalán! Valaki tudja a helyes beépítési poziciót esetleg van valami trükk?

Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7623 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 17:51:16 »

Vagy így el lehet adni 15 rugóért a komplett lengőkart, szemben a 2 db 800 Ft-os szilenttel...

AndyA
Hát egy egészen kicsit tévedtél nem 800 hanem kilencszáz forint volt a a szilent darabja.  taps
Drágább helyeken 1500 körül kapaható.

Ha valakit érdekel az  MkIII hoszzlengőkarba való szilent megegyezik az Mk1 és az Mk2 be való hosszlengő szilenttel. Külső átmérő 39,2mm  fémház szélessége 30mm belső átmérő 12mm szélessége 45mm.  30-as krova gyűszűvel  ki lehet barkácsolni a helyéről prés nélkül, kell még alátámasztásnak egy 6/4-es csődarab minimum 5 centi hosszú.  eplus2 
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7624 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 18:12:15 »

Hát egy egészen kicsit tévedtél nem 800 hanem kilencszáz forint volt a a szilent darabja.  taps
Drágább helyeken 1500 körül kapaható.

Ha valakit érdekel az  MkIII hoszzlengőkarba való szilent megegyezik az Mk1 és az Mk2 be való hosszlengő szilenttel. Külső átmérő 39,2mm  fémház szélessége 30mm belső átmérő 12mm szélessége 45mm.  30-as krova gyűszűvel  ki lehet barkácsolni a helyéről prés nélkül, kell még alátámasztásnak egy 6/4-es csődarab minimum 5 centi hosszú.  eplus2 

Ezt az infót elmentem. worship worship worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7625 Dátum: 2017.03.22 szerda, 14:52:43 »

Sziasztok!

ötezredik ember leszek aki ezt kérdezi: Hátsó lengéscsillapító+toronycsapágy cserém lesz. Milyen márkát ajánlotok? Olcsóbbik daco meg a deckermann mennyire rossz? Ismerősöm 1 éve cseréltette már gatya az egész... Bilstein vagy monroe? Esetleg a gyári ford?

Cromaxnál nézelődtem ott a legbarátibbak az árak Smiley Köszi előre is!


Egyik márkára sincs 100% megbízhatóság, legfeljebb a drágábbak és nevesebbekben jobban lehet bízni.
Mindegy melyiket veszed, szerintem.
Arra viszont figyelj, hogy toronycsapágyat ne vegyél hátra....mert ott nincs. Legfeljebb torony szilentet tudsz venni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #7626 Dátum: 2017.03.24 péntek, 05:22:24 »

Első lengőkar összeszerelésénél a szilent csavarjainak megszorítását kerekeire leengedett állapotban javasolják. Itt: https://www.youtube.com/watch?v=x0vt2Jgq6gM csak az első szilentet húzza terhelt állapotba. Három kérdés merült fel bennem:
Első: melyik csavarokat kell terhelten megszorítani?
Második: a gömbfej csavarját a szilent előtt vagy után szorítsam?
Harmadik: Emelővel felnyomatott lengőkar megfelel a terhelt állapotnak?

Köszönöm!  wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7627 Dátum: 2017.03.24 péntek, 10:48:27 »

Első lengőkar összeszerelésénél a szilent csavarjainak megszorítását kerekeire leengedett állapotban javasolják. Itt: https://www.youtube.com/watch?v=x0vt2Jgq6gM csak az első szilentet húzza terhelt állapotba. Három kérdés merült fel bennem:
Első: melyik csavarokat kell terhelten megszorítani?
Második: a gömbfej csavarját a szilent előtt vagy után szorítsam?
Harmadik: Emelővel felnyomatott lengőkar megfelel a terhelt állapotnak?

Köszönöm!  wave
csak az első kisszilenetet kell terhelve lehúzni.

nem jó az emelős megoldás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #7628 Dátum: 2017.03.24 péntek, 11:02:35 »

csak az első kisszilenetet kell terhelve lehúzni.

nem jó az emelős megoldás
Köszönöm!
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7629 Dátum: 2017.03.24 péntek, 11:35:11 »

Első lengőkar összeszerelésénél a szilent csavarjainak megszorítását kerekeire leengedett állapotban javasolják. Itt: https://www.youtube.com/watch?v=x0vt2Jgq6gM csak az első szilentet húzza terhelt állapotba. Három kérdés merült fel bennem:
Első: melyik csavarokat kell terhelten megszorítani?
Második: a gömbfej csavarját a szilent előtt vagy után szorítsam?
Harmadik: Emelővel felnyomatott lengőkar megfelel a terhelt állapotnak?

Köszönöm!  wave

Most csak én nem látom, vagy tényleg nem oldotta a kormánycsuklót mielőtt leeresztette a bölcsőt? Az így feszül mivel a kormánymű a bölcsőre van csavarozva. Üdvözöllek nyikorgós-ropogós kormány!
Vagy nincs igazam GSR? Én mindig oldom azt a csuklót.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 12:10:13 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7630 Dátum: 2017.03.24 péntek, 12:21:30 »

Most csak én nem látom, vagy tényleg nem oldotta a kormánycsuklót mielőtt leeresztette a bölcsőt? Az így feszül mivel a kormánymű a bölcsőre van csavarozva. Üdvözöllek nyikorgós-ropogós kormány!
Vagy nincs igazam GSR? Én mindig oldom azt a csuklót.


Nem kell oldani, miért kellene? A kormányműnél az összekötő rúd egy axiál csuklón keresztül kapcsolódik a kormányműhöz.
Az ilyen csuklók simán engednek ennyit mozogni. A futómű is mozgatja ennyire (ha nem jobban) rugózáskor.


Hol találkoztál nyikorgós-ropogós kormánnyal, hogy üdvözlöd? Miközben ezt írtad?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7631 Dátum: 2017.03.24 péntek, 12:31:59 »


Nem kell oldani, miért kellene? A kormányműnél az összekötő rúd egy axiál csuklón keresztül kapcsolódik a kormányműhöz.
Az ilyen csuklók simán engednek ennyit mozogni. A futómű is mozgatja ennyire (ha nem jobban) rugózáskor.


Hol találkoztál nyikorgós-ropogós kormánnyal, hogy üdvözlöd? Miközben ezt írtad?  vigyor3

Én mindenkinek köszönök illedelmesen.  vigyor3
Arról beszélek ami a beltérben van. A pedálok fölött, a tűzfalnál.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7632 Dátum: 2017.03.24 péntek, 12:41:42 »

Én mindenkinek köszönök illedelmesen.  vigyor3
Arról beszélek ami a beltérben van. A pedálok fölött, a tűzfalnál.

Ott "kardánkereszt" van (szintén enged mozgást) és van egy hosszirányú mozgást engedő csúszka is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7633 Dátum: 2017.03.24 péntek, 12:58:59 »

Ott "kardánkereszt" van (szintén enged mozgást) és van egy hosszirányú mozgást engedő csúszka is.

A fene. Már készültem kinevetni Autodoc bácsit, de akkor inkább nevethetünk együtt Peti bácsin.  hehe
Én eddig így tudtam bizonyos dolgok miatt, de akkor lényegtelen. Köszi.  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #7634 Dátum: 2017.03.24 péntek, 13:15:20 »

A fene. Már készültem kinevetni Autodoc bácsit, de akkor inkább nevethetünk együtt Peti bácsin.  hehe
Én eddig így tudtam bizonyos dolgok miatt, de akkor lényegtelen. Köszi.  worship
Én meg már aggódni kezdtem, hogy eltörtem a kormányrúdat, majd nyüszögni fog már a kormány is, nemcsak a  kutyám, na de akkójó. wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 13:32:56 írta legyozo » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7635 Dátum: 2017.03.24 péntek, 17:00:12 »

Én mindenkinek köszönök illedelmesen.  vigyor3
Arról beszélek ami a beltérben van. A pedálok fölött, a tűzfalnál.
a kormányoszlop teleszkópos vagy 30-40 éve legalább, hogy nagy balesetnél tudjon engedni, ne dobja az arcodba a kormányt. egy lengőkarcserényit simán enged, kuplungozáskor én is lekötöttem, mert úgy egyszerűbben engedett, minthogy cibáljam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7636 Dátum: 2017.03.24 péntek, 20:58:09 »

Én meg már aggódni kezdtem, hogy eltörtem a kormányrúdat, majd nyüszögni fog már a kormány is, nemcsak a  kutyám, na de akkójó. wave

a kormányoszlop teleszkópos vagy 30-40 éve legalább, hogy nagy balesetnél tudjon engedni, ne dobja az arcodba a kormányt. egy lengőkarcserényit simán enged, kuplungozáskor én is lekötöttem, mert úgy egyszerűbben engedett, minthogy cibáljam

Tudom, hogy teleszkópos. Akkor elmondom miért gondoltam/tudtam így. Régesrég egyszer a Lurdy Fordnál leeresztették valami miatt a bölcsőt. Mikor visszakaptam a kocsit, nyikorgot a kormány mikor tekertem. A hang a pedáltól jött, ahol átmegy a kormányrúd a tűzfalon. Mint mikor gumit gumival dörzsölsz. Visszavittem, és ott feloldották az adott csuklót, majd újra csavarozták és elmúlt. Innen gondoltam, hogy megfeszült, nem pont úgy állt, ahogy szokot, innen jött a nyikorgás. Tovább a Haynes is írja bölcsőeresztésnél, bár tudom, ez nem etalon, hiszen a Haynes még a téligumi cserét is úgy kezdi, hogy "először kösse le az akku negatív vezetékét....."  hehe
Ezért kérdeztem Tibit, ha ő azt mondja nem kell, akkor az úgy van. Az alkatrészgyártás útvesztőiben nem mindig lát tisztán, de az autószereléshez ért.  eplus2  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7637 Dátum: 2017.03.24 péntek, 22:06:34 »

Tudom, hogy teleszkópos. Akkor elmondom miért gondoltam/tudtam így. Régesrég egyszer a Lurdy Fordnál leeresztették valami miatt a bölcsőt. Mikor visszakaptam a kocsit, nyikorgot a kormány mikor tekertem. A hang a pedáltól jött, ahol átmegy a kormányrúd a tűzfalon. Mint mikor gumit gumival dörzsölsz. Visszavittem, és ott feloldották az adott csuklót, majd újra csavarozták és elmúlt. Innen gondoltam, hogy megfeszült, nem pont úgy állt, ahogy szokot, innen jött a nyikorgás. Tovább a Haynes is írja bölcsőeresztésnél, bár tudom, ez nem etalon, hiszen a Haynes még a téligumi cserét is úgy kezdi, hogy "először kösse le az akku negatív vezetékét....."  hehe
Ezért kérdeztem Tibit, ha ő azt mondja nem kell, akkor az úgy van. Az alkatrészgyártás útvesztőiben nem mindig lát tisztán, de az autószereléshez ért.  eplus2  worship

Látom, mondod a magadét.
Akkor térjünk rá vissza.
A Motorcraft termék GYÁRTÓ cég. Rengeteg terméket gyárt és szállít be sok autógyárnak.
Az NGK is az, de nem azonos a kettő! (Egy terméket nem gyárthat egyszerre két gyártó!)
Az elképzelhető, hogy egy terméken több azonosító szám is van, de gyártó név nem. Nekem továbbra sem stimmel ott valami. Azt tudom elképzelni, hogy a Motorcraft legyártotta és valahogy rákerült (Hamisítvány  vigyor3) az NGK neve és az azonos gyertya NGK száma, hogy ez a Motorcraft gyertya NGK-ban ennek a számnak felel meg.  De mint mondottam volt, egyszerre  két gyártója nem lehet valaminek.



Valamint említettem a FoMoCo -t , mint Ford Motor Company-t. Saját magam is javítanom kell, mert ahogy a gyertyánál is felhoztam példának úgy igenis GYÁRT alkatrészeket!
Történetesen ma bontottam ki GYÁRI, Ford-tól vásárolt MK4 hátsó féktárcsákat, aminek az élében bele volt gravírozva a Ford logó és az öntésben pedig a FoMoCo.  Vagyis igenis gyárt a Ford saját alkatrészeket!

http://kephost.com/image/wKrI
http://kephost.com/image/wKrH
http://kephost.com/image/wKre
http://kephost.com/image/wKrr

Egyébként meg a kiinduló pont az volt, hogy a Motorcraft gyártó, amit én mondtam. Te pedig azt állítottad, hogy a Motorcraft csak csomagol. (Persze a saját termékeit!  wave )
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 22:14:40 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7638 Dátum: 2017.03.25 szombat, 05:13:43 »

Látom, mondod a magadét.
Akkor térjünk rá vissza.
A Motorcraft termék GYÁRTÓ cég. Rengeteg terméket gyárt és szállít be sok autógyárnak.
Az NGK is az, de nem azonos a kettő! (Egy terméket nem gyárthat egyszerre két gyártó!)
Az elképzelhető, hogy egy terméken több azonosító szám is van, de gyártó név nem. Nekem továbbra sem stimmel ott valami. Azt tudom elképzelni, hogy a Motorcraft legyártotta és valahogy rákerült (Hamisítvány  vigyor3) az NGK neve és az azonos gyertya NGK száma, hogy ez a Motorcraft gyertya NGK-ban ennek a számnak felel meg.  De mint mondottam volt, egyszerre  két gyártója nem lehet valaminek.


Valamint említettem a FoMoCo -t , mint Ford Motor Company-t. Saját magam is javítanom kell, mert ahogy a gyertyánál is felhoztam példának úgy igenis GYÁRT alkatrészeket!
Történetesen ma bontottam ki GYÁRI, Ford-tól vásárolt MK4 hátsó féktárcsákat, aminek az élében bele volt gravírozva a Ford logó és az öntésben pedig a FoMoCo.  Vagyis igenis gyárt a Ford saját alkatrészeket!

http://kephost.com/image/wKrI
http://kephost.com/image/wKrH
http://kephost.com/image/wKre
http://kephost.com/image/wKrr

Egyébként meg a kiinduló pont az volt, hogy a Motorcraft gyártó, amit én mondtam. Te pedig azt állítottad, hogy a Motorcraft csak csomagol. (Persze a saját termékeit!  wave )


Látom nehezen veszed a tréfát.   vigyor3 Nem tudhatom egészen pontosan mit gyárt a Motorcraft vagy a FoMoCo. Biztosan vannak gyárai, de ezt nagyon nehéz kideríteni. Attól még hogy valamin rajta van a Ford logó, nem biztos, hogy ő gyártja, sőt, de attól még az gyári alkatrész marad, ami a legjobb. Ezt te, mint végfelhasználó, nem deríted ki. Úgy hívják ezt, hogy Original Design Manufacturing (ODM, nem oem). Ezt csináltam 10 évig, nem gugli-kardoskodok.
Még az se kizárt hogy az ngk IS és a Motorcraft IS gyárt Motorcraft gyertyákat, csak éppen a Motorcraft gyertyák kis sorozatban készülnek. Lényeg, hogy mindkettő gyári alkatrész.
Majd az egyik minitalin (ha lesz egy júli vége felé) folyatjuk egy kávé mellett.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7639 Dátum: 2017.03.25 szombat, 07:19:03 »

Látom, mondod a magadét.
Akkor térjünk rá vissza.
A Motorcraft termék GYÁRTÓ cég. Rengeteg terméket gyárt és szállít be sok autógyárnak.
Az NGK is az, de nem azonos a kettő! (Egy terméket nem gyárthat egyszerre két gyártó!)
Az elképzelhető, hogy egy terméken több azonosító szám is van, de gyártó név nem. Nekem továbbra sem stimmel ott valami. Azt tudom elképzelni, hogy a Motorcraft legyártotta és valahogy rákerült (Hamisítvány  vigyor3) az NGK neve és az azonos gyertya NGK száma, hogy ez a Motorcraft gyertya NGK-ban ennek a számnak felel meg.  De mint mondottam volt, egyszerre  két gyártója nem lehet valaminek.



Valamint említettem a FoMoCo -t , mint Ford Motor Company-t. Saját magam is javítanom kell, mert ahogy a gyertyánál is felhoztam példának úgy igenis GYÁRT alkatrészeket!
Történetesen ma bontottam ki GYÁRI, Ford-tól vásárolt MK4 hátsó féktárcsákat, aminek az élében bele volt gravírozva a Ford logó és az öntésben pedig a FoMoCo.  Vagyis igenis gyárt a Ford saját alkatrészeket!

http://kephost.com/image/wKrI
http://kephost.com/image/wKrH
http://kephost.com/image/wKre
http://kephost.com/image/wKrr

Egyébként meg a kiinduló pont az volt, hogy a Motorcraft gyártó, amit én mondtam. Te pedig azt állítottad, hogy a Motorcraft csak csomagol. (Persze a saját termékeit!  wave )

Na igen a FoMoCo motorvezérlőt meg a Bosch gyártja Hatvanban. Erre varrjatok gombot.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7640 Dátum: 2017.03.25 szombat, 09:56:20 »

Látom nehezen veszed a tréfát.   vigyor3 Nem tudhatom egészen pontosan mit gyárt a Motorcraft vagy a FoMoCo. Biztosan vannak gyárai, de ezt nagyon nehéz kideríteni. Attól még hogy valamin rajta van a Ford logó, nem biztos, hogy ő gyártja, sőt, de attól még az gyári alkatrész marad, ami a legjobb. Ezt te, mint végfelhasználó, nem deríted ki. Úgy hívják ezt, hogy Original Design Manufacturing (ODM, nem oem). Ezt csináltam 10 évig, nem gugli-kardoskodok.
Még az se kizárt hogy az ngk IS és a Motorcraft IS gyárt Motorcraft gyertyákat, csak éppen a Motorcraft gyertyák kis sorozatban készülnek. Lényeg, hogy mindkettő gyári alkatrész.
Majd az egyik minitalin (ha lesz egy júli vége felé) folyatjuk egy kávé mellett.


A végén még megdumálsz, hogy a Ford-ot sem a Ford gyártja hiába van rajta a logó a kocsin!
Biztos valami kínai termék csak ráteszik a Ford emblémát.....   nyes

Az NGK gyárt Motorcraft gyertyákat? Mi van?  zavart2
Mindegyik gyártó, miért gyártanák a másik termékét?   A Suzuki gyárban is biztos gyártanak Dacia-t.....  hehe
Korábban is linkeltem, http://www.motorcraft.com/en/usa/all-products?v=101
Alig gyártanak pár dolgot, biztos kis sorozatú alkatrészek..... wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.25 szombat, 10:07:14 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7641 Dátum: 2017.03.25 szombat, 10:06:46 »

Na igen a FoMoCo motorvezérlőt meg a Bosch gyártja Hatvanban. Erre varrjatok gombot.

Vagy a Siemens VDO vagy a Delphi és igen ott a Ford embléma vagy FoMoCo felirat és cikkszám is rajta, hogy az a Ford alkatrész katalógusában miként van nyilvántartva.   (Motorcraft ---> NGK)
Mindez egy matricán, amit ugye ráragasztanak. Nem nehéz.  Cool

Szó nem volt arról, hogy MINDENT a Ford gyárt magának, ez senki nem is mondta, egyik autógyártó sem gyárt mindent magának. Tiszta sor....
De vannak alkatrészek, amiket pl. igen.

Itt a Ford csak belekeveredett a dologba. A dolog ott indult, hogy valaki szerint a Motorcraft nem gyárt termékeket ..... amikor nagyon is.  (Our products)

Ennyi van ebben és nem több.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7642 Dátum: 2017.03.25 szombat, 11:21:28 »

A végén még megdumálsz, hogy a Ford-ot sem a Ford gyártja hiába van rajta a logó a kocsin!
Biztos valami kínai termék csak ráteszik a Ford emblémát.....   nyes

Az NGK gyárt Motorcraft gyertyákat? Mi van?  zavart2
Mindegyik gyártó, miért gyártanák a másik termékét?   A Suzuki gyárban is biztos gyártanak Dacia-t.....  hehe
Korábban is linkeltem, http://www.motorcraft.com/en/usa/all-products?v=101
Alig gyártanak pár dolgot, biztos kis sorozatú alkatrészek..... wave

Nem érted. Majd ha jársz egy Motorcraft gyújtógyertya üzemben, szólj. Kapsz egy láda sört.  wave
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7643 Dátum: 2017.03.25 szombat, 12:00:18 »

Nem érted. Majd ha jársz egy Motorcraft gyújtógyertya üzemben, szólj. Kapsz egy láda sört.  wave

Nyilván, én nem értem!  nyes       (Te jártál NGK gyertya gyártó üzemben, ahol PONT az NGK-ra festették a Motorcraft feliratot?



Jó hétvégét!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7644 Dátum: 2017.03.25 szombat, 12:26:46 »

Nyilván, én nem értem!  nyes       (Te jártál NGK gyertya gyártó üzemben, ahol PONT az NGK-ra festették a Motorcraft feliratot?



Jó hétvégét!  wave

Neked is!  wave
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7645 Dátum: 2017.03.25 szombat, 16:12:11 »

Vagy a Siemens VDO vagy a Delphi és igen ott a Ford embléma vagy FoMoCo felirat és cikkszám is rajta, hogy az a Ford alkatrész katalógusában miként van nyilvántartva.   (Motorcraft ---> NGK)
Mindez egy matricán, amit ugye ráragasztanak. Nem nehéz.  Cool

Szó nem volt arról, hogy MINDENT a Ford gyárt magának, ez senki nem is mondta, egyik autógyártó sem gyárt mindent magának. Tiszta sor....
De vannak alkatrészek, amiket pl. igen.

Itt a Ford csak belekeveredett a dologba. A dolog ott indult, hogy valaki szerint a Motorcraft nem gyárt termékeket ..... amikor nagyon is.  (Our products)

Ennyi van ebben és nem több.  wave
Épen gyárthatna minden alkatrészt maga az autógyár de "olcsóbb" megvenni. Ami persze nem igaz teljesen mármint, hogy olcsóbb, merthogy eszeveszett nagy haszonnal dolgoznak a m..tik.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #7646 Dátum: 2017.03.25 szombat, 17:11:34 »

Megtörtént elöl a lengőkar, stabilizátor rúd gumiszilent és a stabilizátor rúd gömbfej cseréje. Egyfajta zaj, kopp, reccs megszűnt, futása kisimult, nem nyekereg, de maradt egy fémes csattanás. Megvizsgáltam a toronycsapágy mozgását, és azt láttam, hogy nem folyamatos a mozgása: https://youtu.be/VK_uqQ_kxG4
Okozhatja ez a csattanást?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #7647 Dátum: 2017.03.25 szombat, 20:52:10 »

Megtörtént elöl a lengőkar, stabilizátor rúd gumiszilent és a stabilizátor rúd gömbfej cseréje. Egyfajta zaj, kopp, reccs megszűnt, futása kisimult, nem nyekereg, de maradt egy fémes csattanás. Megvizsgáltam a toronycsapágy mozgását, és azt láttam, hogy nem folyamatos a mozgása: https://youtu.be/VK_uqQ_kxG4
Okozhatja ez a csattanást?
Rugótörés szokott csattogni!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #7648 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 09:07:17 »

Rugótörés szokott csattogni!

Most nem az lesz, a rugó ép.  wave
És a csattogás szó helyett inkább a fémes ütődés felel meg jobban.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.26 vasárnap, 09:20:13 írta legyozo » Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7649 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 09:55:42 »

Most nem az lesz, a rugó ép.  wave
És a csattogás szó helyett inkább a fémes ütődés felel meg jobban.
Nekem a régi vectrámba a hátsó gólyaláb adott ki tompa fémes hangot.  Ne is annyira gödörnél hanem hullámos aszfaltnál hallottam jobban.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.