Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3171569 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: lengéscsilapítttt milyet
«
Új hozzászólás #8850 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 08:42:20 »
Köszi a válaszokat!
A hátsó lengéscsillapítókat komoly munka cserélni? Láttam egy videót, ahol elég egyszerűnek tűnt: kocsit megemel, kereket leszed, alsó rögzítő csavar lazít, rugót megemel/összehúz, alsó rögzítő csavar kiteker, felső rögzítő csavar kiteker és ki is szedve. Ez tényleg ennyi? Ezek a csavarok berohadhatnak? Mit érdemes még hátsó lengéscsillapító cserénél még cserélni, ha már úgy is szét van szedve?
Lengéscsillapítóknak tengelyenként kell egyezniük, vagy javasolt mind a 4 tengelyen azonos típusnak lennie?
Köszi,
PZs
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.09 kedd, 15:57:39
Bilsten B4 a Bárdiból vevőkóddal kicsipízé' tökéletes lesz neked (is, mint már sokaknak előtted).
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.11 csütörtök, 08:54:10 írta Préti
»
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: lengéscsilapítttt milyet
«
Új hozzászólás #8851 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 08:55:06 »
Idézetet írta: Préti - 2019.07.11 csütörtök, 08:42:20
Köszi a válaszokat!
A hátsó lengéscsillapítókat komoly munka cserélni? Láttam egy videót, ahol elég egyszerűnek tűnt: kocsit megemel, kereket leszed, alsó rögzítő csavar lazít, rugót megemel/összehúz, alsó rögzítő csavar kiteker, felső rögzítő csavar kiteker és ki is szedve. Ez tényleg ennyi? Ezek a csavarok berohadhatnak? Mit érdemes még hátsó lengéscsillapító cserénél még cserélni, ha már úgy is szét van szedve?
Lengéscsillapítóknak tengelyenként kell egyezniük, vagy javasolt mind a 4 tengelyen azonos típusnak lennie?
Köszi,
PZs
Kombinál nem komoly műtét, de rendes emelő vagy akna kell, mert a felső csavart az autó alá fekve nem egy kéjhömpöly kitekerni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: lengéscsilapítttt milyet
«
Új hozzászólás #8852 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 08:58:49 »
Idézetet írta: Préti - 2019.07.11 csütörtök, 08:42:20
Köszi a válaszokat!
A hátsó lengéscsillapítókat komoly munka cserélni? Láttam egy videót, ahol elég egyszerűnek tűnt: kocsit megemel, kereket leszed, alsó rögzítő csavar lazít, rugót megemel/összehúz, alsó rögzítő csavar kiteker, felső rögzítő csavar kiteker és ki is szedve. Ez tényleg ennyi? Ezek a csavarok berohadhatnak? Mit érdemes még hátsó lengéscsillapító cserénél még cserélni, ha már úgy is szét van szedve?
Lengéscsillapítóknak tengelyenként kell egyezniük, vagy javasolt mind a 4 tengelyen azonos típusnak lennie?
Köszi,
PZs
https://www.youtube.com/watch?v=o-gNJR53o4c
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: lengéscsilapítttt milyet
«
Új hozzászólás #8853 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 09:10:44 »
Idézetet írta: Préti - 2019.07.11 csütörtök, 08:42:20
Köszi a válaszokat!
A hátsó lengéscsillapítókat komoly munka cserélni? Láttam egy videót, ahol elég egyszerűnek tűnt: kocsit megemel, kereket leszed, alsó rögzítő csavar lazít, rugót megemel/összehúz, alsó rögzítő csavar kiteker, felső rögzítő csavar kiteker és ki is szedve. Ez tényleg ennyi? Ezek a csavarok berohadhatnak? Mit érdemes még hátsó lengéscsillapító cserénél még cserélni, ha már úgy is szét van szedve?
Lengéscsillapítóknak tengelyenként kell egyezniük, vagy javasolt mind a 4 tengelyen azonos típusnak lennie?
Köszi,
PZs
Alapjában véve mindent egyszerű kicserélni. Csak ki kell venni a régit és be kell tenni az újat
Aztán, amikor háztáji módszerekkel próbálkozol és meglátod, hogy a felső csavarhoz milyen út vezet, akkor lehet elmegy a kedved az egésztől
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: lengéscsilapítttt milyet
«
Új hozzászólás #8854 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 09:23:48 »
Igen, ezt a videót láttam.
Azért is kérdeztem, mert az első lengéscsillapító cserénél több mindent kell lebontani és visszarakni. És láttam, hogy hosszú racsnis kulccsal dolgozik, aminek a vége hajlik mindenfelé.
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.11 csütörtök, 09:10:44
Alapjában véve mindent egyszerű kicserélni. Csak ki kell venni a régit és be kell tenni az újat
Aztán, amikor háztáji módszerekkel próbálkozol és meglátod, hogy a felső csavarhoz milyen út vezet, akkor lehet elmegy a kedved az egésztől
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: lengéscsilapítttt milyet
«
Új hozzászólás #8855 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 09:27:30 »
Idézetet írta: Préti - 2019.07.11 csütörtök, 09:23:48
Igen, ezt a videót láttam.
Azért is kérdeztem, mert az első lengéscsillapító cserénél több mindent kell lebontani és visszarakni. És láttam, hogy hosszú racsnis kulccsal dolgozik, aminek a vége hajlik mindenfelé.
Így van. És nem véletlenül van ilyen szerszám a kezében.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: lengéscsilapítttt milyet
«
Új hozzászólás #8856 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 12:08:34 »
A meglévő rögzítő csavarokat lehet továbbra is használni vagy újat kell venni belőlük. Ha újat kell venni belőlük, akkor hol lehet ilyet venni? Unix bárdi... lehetséges?
Ezek a csavarok berohadósak?
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.11 csütörtök, 09:27:30
Így van. És nem véletlenül van ilyen szerszám a kezében.
AndyA
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: lengéscsilapítttt milyet
«
Új hozzászólás #8857 Dátum:
2019.07.12 péntek, 07:01:24 »
Idézetet írta: Préti - 2019.07.11 csütörtök, 12:08:34
A meglévő rögzítő csavarokat lehet továbbra is használni vagy újat kell venni belőlük. Ha újat kell venni belőlük, akkor hol lehet ilyet venni? Unix bárdi... lehetséges?
Ezek a csavarok berohadósak?
Én visszatettem, 6 éve simán megy vele az autó. nem akart kiesni a helyéről.
A felső annyira védett helyen van, hogy az nem sok vizet kaphat. Az alsó már lehet érdekesebb, de nekem azzal sem volt gondom.
Amikor visszateszed, tegyél rá menetrögzítőt, akkor se le nem tekeredik, se annyira könnyen be nem rohad.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.15 hétfő, 07:41:57 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8858 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 07:19:15 »
Hátsó tengelycsonk alsó szilentje és az öntvénylengőkar szilentjei megegyeznek?
Naplózva
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8859 Dátum:
2019.07.16 kedd, 22:31:38 »
Elf@sta magát a kormányművem az MK3 ban.
Van értelme javíttatni, láttam egy régi bejegyzést ahol valaki ajánlotta magát:
http://www.dmauto.hu/
Tapasztalat, vagy egyéb velük?
Köszi !
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8860 Dátum:
2019.07.16 kedd, 22:34:22 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2019.07.16 kedd, 22:31:38
Elf@sta magát a kormányművem az MK3 ban.
Van értelme javíttatni, láttam egy régi bejegyzést ahol valaki ajánlotta magát:
http://www.dmauto.hu/
Tapasztalat, vagy egyéb velük?
Köszi !
Igen, szokták felújíttatni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8861 Dátum:
2019.07.17 szerda, 13:31:35 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2019.07.16 kedd, 22:31:38
Elf@sta magát a kormányművem az MK3 ban.
Van értelme javíttatni, láttam egy régi bejegyzést ahol valaki ajánlotta magát:
http://www.dmauto.hu/
Tapasztalat, vagy egyéb velük?
Köszi !
Ha rendesen felújítják, nem rosszabb, mint egy új, de talán olcsóbb. Bontott lehet sokkal olcsóbb is, de mindig lutri, meddig bírja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8862 Dátum:
2019.07.17 szerda, 21:27:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.17 szerda, 13:31:35
Ha rendesen felújítják, nem rosszabb, mint egy új, de talán olcsóbb. Bontott lehet sokkal olcsóbb is, de mindig lutri, meddig bírja.
AndyA
Ma beszéltem velük, 45k ért felújítják, a leírásuk szerint gyári technológiával, erre vannak specializálódva.
Délután kiszedtem, holnap viszem.
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8863 Dátum:
2019.07.17 szerda, 21:53:58 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2019.07.17 szerda, 21:27:59
Ma beszéltem velük, 45k ért felújítják, a leírásuk szerint gyári technológiával, erre vannak specializálódva.
Délután kiszedtem, holnap viszem.
[img]https://i.ibb.co/p1GJgGQ/Korm-ny.jmg]
Gyári technológia? Ugyan már.....
MK3 Mondeo-hoz már nem létezik gyári technológiás felújítás.
Nekem kevésnek tűnik a 45e, bár kérdés mit tartalmaz. (Axial, gömbfejek, gumiharangok...nélkül, esetleg)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8864 Dátum:
2019.07.17 szerda, 22:10:24 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.17 szerda, 21:53:58
Gyári technológia? Ugyan már.....
MK3 Mondeo-hoz már nem létezik gyári technológiás felújítás.
Nekem kevésnek tűnik a 45e, bár kérdés mit tartalmaz. (Axial, gömbfejek, gumiharangok...nélkül, esetleg)
A szélső gömbfejet és az axiált azt nem tartalmazza:
"A javítás vagy felújítás során szétszedjük a kormányművet, és alapos tisztításnak vetjük alá, különös tekintettel a mechanikusan igénybevett felületekre, a csapágyfelületekre és a tömítőgyűrűkkel kapcsolódó felületekre.
A tisztítás és ellenőrzés után kicseréljük a perselyt,
a csapágyat, a tömítőgyűrűket, szimeringeket és a teflongyűrűket.
Ezek az alkatrészek csak gyári vagy a gyárival megegyező minőségű alkatrészek lehetnek.
Ellenőrizzük az axiális gömbfejeket és cseréljük a porvédő harangokat. "
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.17 szerda, 22:16:40 írta Gyuri74
»
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8865 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 12:00:43 »
Hétvégén nekiáltam az első és hátsó futómű felújításának.
Sajnos nem kerültem el a sarokcsiszoló többszöri használatát sem.
Olyan volt már vkinek, hogy a hátsó lengőkarnál a szilent belső fém felülete összegyógyúl a csavarral olyannyira, hogy a lehegesztett anyát leszedi, ami letekeretővé válik a csavarról, de a csavart nem lehet kihúzni az összegyógyulás miatt csak flexxel levágva?
A csavarfej még szenvedve, de lemetszettem, de a csavar végéből is vágni kell, mert nem lehet kiforgatni, de ehhez már nem olyan kényelmes hozzáférni.
Ez a bumeráng lengőkar külső csavarja...
Ilyen csavart, anyát bontóban érdemes megnézni vagy a Fordnál inkább újat?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8866 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 13:47:27 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.18 csütörtök, 12:00:43
Hétvégén nekiáltam az első és hátsó futómű felújításának.
Sajnos nem kerültem el a sarokcsiszoló többszöri használatát sem.
Olyan volt már vkinek, hogy a hátsó lengőkarnál a szilent belső fém felülete összegyógyúl a csavarral olyannyira, hogy a lehegesztett anyát leszedi, ami letekeretővé válik a csavarról, de a csavart nem lehet kihúzni az összegyógyulás miatt csak flexxel levágva?
A csavarfej még szenvedve, de lemetszettem, de a csavar végéből is vágni kell, mert nem lehet kiforgatni, de ehhez már nem olyan kényelmes hozzáférni.
Ez a bumeráng lengőkar külső csavarja...
Ilyen csavart, anyát bontóban érdemes megnézni vagy a Fordnál inkább újat?
Nyilván volt már sok esetben szilentbe belerohadt csavar a közel 20 év alatt.
Nem te vagy első...
Ez egy ilyen
sport
.
ui: Ha neked így jött ki, szerinted a bontóban mi lesz?
Neki sem állnak. Új gyári csavar ajánlott.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.18 csütörtök, 14:17:25 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8867 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 14:27:29 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.18 csütörtök, 13:47:27
Nyilván volt már sok esetben szilentbe belerohadt csavar a közel 20 év alatt.
Nem te vagy első...
Ez egy ilyen
sport
.
ui: Ha neked így jött ki, szerinted a bontóban mi lesz?
Neki sem állnak. Új gyári csavar ajánlott.
Értem, akkor ennyi csak nem gondoltam volna, hogy ennyire durván berohad, hiszen azon a részen csak át van tolna a csavar.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8868 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 14:35:33 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.25 kedd, 14:55:17
A kormány gömbfej kúpos.
Mekkora kinyomó? Hm...nem tudom méretezve van-e.
Nekem ilyen van:
[img]https://szerszambolt.com/wp-content/uploads/2019/03/G%C3%B6mbfej-kinyom%C3%B3-g%C3%B6mbcsukl%C3%B3-pr%C3%A9s-20mmTD1516per1.jpg
Vettem hasonlot YATO-ban és több féle méretben létezik...
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.19 péntek, 06:56:56 írta AndyA
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8869 Dátum:
2019.07.19 péntek, 06:56:39 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.18 csütörtök, 12:00:43
Hétvégén nekiáltam az első és hátsó futómű felújításának.
Sajnos nem kerültem el a sarokcsiszoló többszöri használatát sem.
Olyan volt már vkinek, hogy a hátsó lengőkarnál a szilent belső fém felülete összegyógyúl a csavarral olyannyira, hogy a lehegesztett anyát leszedi, ami letekeretővé válik a csavarról, de a csavart nem lehet kihúzni az összegyógyulás miatt csak flexxel levágva?
A csavarfej még szenvedve, de lemetszettem, de a csavar végéből is vágni kell, mert nem lehet kiforgatni, de ehhez már nem olyan kényelmes hozzáférni.
Ez a bumeráng lengőkar külső csavarja...
Ilyen csavart, anyát bontóban érdemes megnézni vagy a Fordnál inkább újat?
Csak új gyári csavart. A Ford által használt "kalapos" csavarokat ugyan lehet kapni, de olyan mennyiségekben, ill. egyet-kettőt nemigen, hogy úgysem éri meg máshonnan. Normál csavar+alátét meg nem ugyanaz.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.19 péntek, 09:10:24 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8870 Dátum:
2019.07.19 péntek, 08:07:17 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.18 csütörtök, 12:00:43
Hétvégén nekiáltam az első és hátsó futómű felújításának.
Sajnos nem kerültem el a sarokcsiszoló többszöri használatát sem.
Olyan volt már vkinek, hogy a hátsó lengőkarnál a szilent belső fém felülete összegyógyúl a csavarral olyannyira, hogy a lehegesztett anyát leszedi, ami letekeretővé válik a csavarról, de a csavart nem lehet kihúzni az összegyógyulás miatt csak flexxel levágva?
A csavarfej még szenvedve, de lemetszettem, de a csavar végéből is vágni kell, mert nem lehet kiforgatni, de ehhez már nem olyan kényelmes hozzáférni.
Ez a bumeráng lengőkar külső csavarja...
Ilyen csavart, anyát bontóban érdemes megnézni vagy a Fordnál inkább újat?
Szia!
Ezzel küzdök én is.
A lemezlengőkarnál kétféle csavar van: M12x65 mm és M12x70 mm. Az elsőt a Cromaxnál (99684198), anyát ugyanitt (99697676), a 70 mm-est a Kovácsautótól tudod megrendelni (00228297 TEG/ND) . Kovácséknál is van anya, de nem tudom a cikkszámát.. Az öntvénylengőkarnál is ugyanez a két méret van, kívül rá van hegesztve az anya, a belsőnél levehető az anya is. Az öntvénylengőkarnál nálam lazíthatóak a csavarok
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8871 Dátum:
2019.07.19 péntek, 09:11:29 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.07.19 péntek, 08:07:17
Szia!
Ezzel küzdök én is.
A lemezlengőkarnál kétféle csavar van: M12x65 mm és M12x70 mm. Az elsőt a Cromaxnál (99684198), anyát ugyanitt (99697676), a 70 mm-est a Kovácsautótól tudod megrendelni (00228297 TEG/ND) . Kovácséknál is van anya, de nem tudom a cikkszámát.. Az öntvénylengőkarnál is ugyanez a két méret van, kívül rá van hegesztve az anya, a belsőnél levehető az anya is. Az öntvénylengőkarnál nálam lazíthatóak a csavarok
Keresd ki magadnak:
https://ford.7zap.com/hu/car/99/
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8872 Dátum:
2019.07.19 péntek, 12:17:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.19 péntek, 09:11:29
Keresd ki magadnak:
https://ford.7zap.com/hu/car/99/
AndyA
Kikerestem, onnan írtam az adatokat, sőt már meg is kaptam a kromakszéktól a 65 mm hosszút.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8873 Dátum:
2019.07.19 péntek, 12:54:22 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.07.19 péntek, 12:17:48
Kikerestem, onnan írtam az adatokat, sőt már meg is kaptam a kromakszéktól a 65 mm hosszút.
Az anyát keresd ki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8874 Dátum:
2019.07.19 péntek, 15:15:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.19 péntek, 12:54:22
Az anyát keresd ki.
AndyA
Anya már van, kromakszétól.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8875 Dátum:
2019.07.20 szombat, 21:27:16 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.07.19 péntek, 08:07:17
Szia!
Ezzel küzdök én is.
A lemezlengőkarnál kétféle csavar van: M12x65 mm és M12x70 mm. Az elsőt a Cromaxnál (99684198), anyát ugyanitt (99697676), a 70 mm-est a Kovácsautótól tudod megrendelni (00228297 TEG/ND) . Kovácséknál is van anya, de nem tudom a cikkszámát.. Az öntvénylengőkarnál is ugyanez a két méret van, kívül rá van hegesztve az anya, a belsőnél levehető az anya is. Az öntvénylengőkarnál nálam lazíthatóak a csavarok
Szia! Csak most jutottam ide a fórumra. Tegnap én is megvettem a csavart a cromaxnál végül. A könyesen a Fordnál kezdtem de ott elég flegma a banda nincs raktáron és 4-5 napot mondtak. Így hogy javítanak 10-15 éves autót? 2 hét határidőre???
Azért köszi a segítséget!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8876 Dátum:
2019.07.20 szombat, 23:21:48 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.20 szombat, 21:27:16
Szia! Csak most jutottam ide a fórumra. Tegnap én is megvettem a csavart a cromaxnál végül. A könyesen a Fordnál kezdtem de ott elég flegma a banda nincs raktáron és 4-5 napot mondtak.
Így hogy javítanak 10-15 éves autót? 2 hét határidőre???
Azért köszi a segítséget!
Nem az az alap stratégia, hogy csavarokat kell cserélni.
Ha így lenne, akkor minden típushoz kellene tartani rengeteg fajta csavart. Kizárt, hogy ezt bárki is raktározná és lehet sosem kell....
10-15 éves autók meg igen ritkán mennek márkaszervizbe...már.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8877 Dátum:
2019.07.21 vasárnap, 12:58:13 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.20 szombat, 21:27:16
Szia! Csak most jutottam ide a fórumra. Tegnap én is megvettem a csavart a cromaxnál végül. A könyesen a Fordnál kezdtem de ott elég flegma a banda nincs raktáron és 4-5 napot mondtak. Így hogy javítanak 10-15 éves autót? 2 hét határidőre???
Azért köszi a segítséget!
Szivesen!
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8878 Dátum:
2019.07.21 vasárnap, 20:41:06 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.20 szombat, 23:21:48
Nem az az alap stratégia, hogy csavarokat kell cserélni.
Ha így lenne, akkor minden típushoz kellene tartani rengeteg fajta csavart. Kizárt, hogy ezt bárki is raktározná és lehet sosem kell....
10-15 éves autók meg igen ritkán mennek márkaszervizbe...már.
Az utolsó mondatodban lehet a megoldás.
Ilyen idős autónál, ahogy most megtapasztaltam csavar csere nélkűl nem tudod megoldani. Ezért volt máshol raktáron, mert fogyó alkatrész.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8879 Dátum:
2019.07.26 péntek, 11:01:10 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2019.07.17 szerda, 21:27:59
Ma beszéltem velük, 45k ért felújítják, a leírásuk szerint gyári technológiával, erre vannak specializálódva.
Délután kiszedtem, holnap viszem.
Kedden beépítettem a felújított kormányművet, előtte átmostam a szervórendszert.
Jó is lett, erre szerdán a futóműállításnál sikerült kiszakítaniuk a gumiharangot...
Még szerencse hogy megnéztem amikor hazaértem és nem mentem vele csak 1km-t.
Nagyon bosszantó, hogy önmagukat szakembernek gondoló és ilyen munkakörben dolgozó emberek, ilyen hibát követnek el.
Mikor visszamentem, hogy fiúk ez nem sikerült, akkor mondta a "szerelő", hogy tudta, hogy feltekerte a gumiharangot, de nem tudta visszacsinálni, mert hogy ilyen bilincs van rajta meg nem fért hozzá meg stb.
És ha egy laikus megy ugyanígy az autójáért és azt gondolja minden rendben van elkezdi használni és csodálkozik mondjuk fél vagy egy év múlva, hogy a felújított kormánymű ismét tönkremegy...
Nem kis kárt okozva, persze utólag nehéz lenne bizonyítani.
Csak tanulságképp írom le nehogy úgy járjatok.
Én megúsztam egy porvédő cserével (+1000Ft), és persze nem viszem többet oda az autót és mindenkinek a környéken tanácsolom, hogy őket felejtse el...
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8880 Dátum:
2019.07.30 kedd, 10:03:15 »
Sziasztok!
Kombi hátsó csapágyból (aggyal együtt) milyen "utángyártottat" szabad még belerakni?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8881 Dátum:
2019.07.30 kedd, 10:08:44 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.30 kedd, 10:03:15
Sziasztok!
Kombi hátsó csapágyból (aggyal együtt) milyen "utángyártottat" szabad még belerakni?
Amit legolcsóbban kapsz a hozzá járó csavarokkal együtt, mert a csavar külön drága, és nem baj cserélni, mert az idő vas(evő)foga azok fölött si elszáll... Nekem a párban csavarokkal együtt 50-pár Euróért vett cucc is simán elment 100-120 ezer km körül.
Általában úgyis az a baja, hogy elkorrodál a porvédő gyűrű a sós víztől télen, utána meg belemegy a sár, por, mocsok, és attól kopik el meg rozsdáll be a csapágy.
Én lefestegettem a problémás helyeken újkorában Hammerite-tal, úgy ki is bírta, ahogyan kell neki, hogy "simán" elhasználódjon.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8882 Dátum:
2019.07.30 kedd, 10:44:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.30 kedd, 10:08:44
Amit legolcsóbban kapsz a hozzá járó csavarokkal együtt, mert a csavar külön drága, és nem baj cserélni, mert az idő vas(evő)foga azok fölött si elszáll... Nekem a párban csavarokkal együtt 50-pár Euróért vett cucc is simán elment 100-120 ezer km körül.
Általában úgyis az a baja, hogy elkorrodál a porvédő gyűrű a sós víztől télen, utána meg belemegy a sár, por, mocsok, és attól kopik el meg rozsdáll be a csapágy.
Én lefestegettem a problémás helyeken újkorában Hammerite-tal, úgy ki is bírta, ahogyan kell neki, hogy "simán" elhasználódjon.
AndyA
Ahogy nézem mindegyiket csavarral együtt adják... esetleg ez?
https://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-Mk3-JAGUAR-X-TYPE-REAR-WHEEL-BEARING-HUB-ABS-SENSOR-PAIR-2x/263310559628?epid=17009063174&hash=item3d4e88498c:g:~rYAAOSwFSxaBFDM
A Bárdiba a saját márkás 24hó garral 32.990/db - olcsósítás, talán 17.500/db-ra jön ki, ami ugye 35.000 pénz... (a garit kérdéses, hogy lehet-e foganatosítani, ha gond van vele, mivel otthoni cseréről beszélünk)
Köszi...
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.30 kedd, 10:53:26 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8883 Dátum:
2019.07.30 kedd, 10:58:22 »
A hátsó tengelyen levő bazi "lengőkarba", amibe a rugó beleül a szilentjét házilag lehet cserélni? (a dőlésállító csavarost) kell hozzá prés vagy csak kiütöm?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8884 Dátum:
2019.07.30 kedd, 11:54:54 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.30 kedd, 10:44:41
Ahogy nézem mindegyiket csavarral együtt adják... esetleg ez?
https://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-Mk3-JAGUAR-X-TYPE-REAR-WHEEL-BEARING-HUB-ABS-SENSOR-PAIR-2x/263310559628?epid=17009063174&hash=item3d4e88498c:g:~rYAAOSwFSxaBFDM
A Bárdiba a saját márkás 24hó garral 32.990/db - olcsósítás, talán 17.500/db-ra jön ki, ami ugye 35.000 pénz... (a garit kérdéses, hogy lehet-e foganatosítani, ha gond van vele, mivel otthoni cseréről beszélünk)
Köszi...
Ha nem gyárit veszel, akkor tedd át a gyári ABS szenzort az újba, ami vele jött azt meg tedd inkább el tartalékba.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8885 Dátum:
2019.07.30 kedd, 12:04:31 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.30 kedd, 10:58:22
A hátsó tengelyen levő bazi "lengőkarba", amibe a rugó beleül a szilentjét házilag lehet cserélni? (a dőlésállító csavarost) kell hozzá prés vagy csak kiütöm?
Az nem igazán a "csak kiütöm" kategória.
Elev sanszos, hogy flex, mire kiszeded a kart a helyéből, úgy belerohad az állítócsavar.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8886 Dátum:
2019.07.30 kedd, 12:33:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.30 kedd, 12:04:31
Az nem igazán a "csak kiütöm" kategória.
Elev sanszos, hogy flex, mire kiszeded a kart a helyéből, úgy belerohad az állítócsavar.
AndyA
Ja, a csavarral kalkuláltam. A szilent a kérdés.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8887 Dátum:
2019.07.30 kedd, 14:53:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.07.30 kedd, 11:54:54
Ha nem gyárit veszel, akkor tedd át a gyári ABS szenzort az újba, ami vele jött azt meg tedd inkább el tartalékba.
Okés, köszi!
Vacakol az utágy?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8888 Dátum:
2019.07.30 kedd, 20:48:53 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.30 kedd, 14:53:49
Okés, köszi!
Vacakol az utágy?
Nekem már kettő is volt ami elkezdett ABS lámpát gyújtogatni véletlenszerűen, és a gyárit vissza téve megszűnt. Szerintem jobb a békesség, és továbbra is a gyárit használni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8889 Dátum:
2019.07.30 kedd, 20:53:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.07.30 kedd, 20:48:53
Nekem már kettő is volt ami elkezdett ABS lámpát gyújtogatni véletlenszerűen, és a gyárit vissza téve megszűnt. Szerintem jobb a békesség, és továbbra is a gyárit használni.
Előfordul, hogy "csak" rosszul van bent a helyén.
Nekem sosem volt probléma az utángyártottal.
Az sem kizárható, hogy már nem az eredeti csapágy van az autóban. Így ha abból vennénk ki a szenzort, már akkor sem a gyári ...
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.30 kedd, 21:44:38 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8890 Dátum:
2019.07.30 kedd, 21:39:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.30 kedd, 20:53:12
Előfordul, hogy "csak" rosszul van bent a helyén.
Nekem sosem volt probléma az utángyártottal.
Melyik utángyártottat basználtad?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8891 Dátum:
2019.07.30 kedd, 21:40:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.07.30 kedd, 20:48:53
Nekem már kettő is volt ami elkezdett ABS lámpát gyújtogatni véletlenszerűen, és a gyárit vissza téve megszűnt. Szerintem jobb a békesség, és továbbra is a gyárit használni.
Ok, köszi a jótanácsot!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8892 Dátum:
2019.07.30 kedd, 21:42:09 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.30 kedd, 21:39:37
Melyik utángyártottat basználtad?
Nem emlékszem, szereltem be már sokfélét....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8893 Dátum:
2019.07.31 szerda, 10:45:30 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.30 kedd, 21:42:09
Nem emlékszem, szereltem be már sokfélét....
Akkor elvileg bármelyik akár legolcsóbb is mehetett bele nálad, ahogy AndyA is mondja? A csapágy bírta egy darabig?
Idézet beszúrása
A hátsó tengelyen levő bazi "lengőkarba", amibe a rugó beleül a szilentjét házilag lehet cserélni? (a dőlésállító csavarost) kell hozzá prés vagy csak kiütöm? wave
A csavar berohadására betervezve csak maga a szilent cseréjére gondolok...
Köszi.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8894 Dátum:
2019.07.31 szerda, 10:48:00 »
Szia!
Nekem ezt szerelték be egy éve. Semmi gondom nincs vele. GSP márkájú.
https://alkatreszek.hu/9400081k_gsp_ko
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.30 kedd, 14:53:49
Okés, köszi!
Vacakol az utágy?
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8895 Dátum:
2019.07.31 szerda, 11:42:40 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.30 kedd, 20:53:12
Előfordul, hogy "csak" rosszul van bent a helyén.
Nekem sosem volt probléma az utángyártottal.
Az sem kizárható, hogy már nem az eredeti csapágy van az autóban. Így ha abból vennénk ki a szenzort, már akkor sem a gyári ...
Lehet, hogy ennyi volt a problémája, de inkább vissza raktam a gyárit. Egyik Moog volt, másikra nem emlékszem milyen volt.
Ha nem gyári akkor még valóban mindegy, de akkor is eltenném a régit.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8896 Dátum:
2019.07.31 szerda, 12:53:56 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.30 kedd, 12:33:19
Ja, a csavarral kalkuláltam. A szilent a kérdés.
Vegyél kompletten új kart, nem drága:
https://www.ebay.de/itm/QUERLENKER-L%C3%84NGSLENKER-HINTEN-LINKS-RECHTS-FORD-MONDEO-KOMBI-1-2-3-BJ-93-07/390954568795?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649
Szerintem ennyit megér, mint copni vele a szilent cserével...
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.06 kedd, 10:36:08 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8897 Dátum:
2019.08.06 kedd, 09:35:03 »
A hátsó kerékagy cseréhez mekkora T50-es betét fér el a szerelő lyukon?
A 1/2"-os 10-es krova fej átfér? Hosszú torxból most csak 80mm-est találtam leghosszabbat, amin 1/2-es fej van vagy ami csak bithegy.
Gondolom azért a 1/2"-os kell 17 éve benne levő csavarok kibányászásához, ha egyáltalán kijön...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8898 Dátum:
2019.08.06 kedd, 10:39:40 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.06 kedd, 09:35:03
A hátsó kerékagy cseréhez mekkora T50-es betét fér el a szerelő lyukon?
A 1/2"-os 10-es krova fej átfér? Hosszú torxból most csak 80mm-est találtam leghosszabbat, amin 1/2-es fej van vagy ami csak bithegy.
Gondolom azért a 1/2"-os kell 17 éve benne levő csavarok kibányászásához, ha egyáltalán kijön...
Ha hajtószár + fejben gondolkodsz, akkor a 3/8"-os az, ami átfér a szerelőlyukon, vagy olyan T50 bit kell, ami kb. 10 centi hosszú. Lehet 10-es hatlapfejű végű T50 bitet is használni egy 10-es kulcsba fogva, de akkor is hosszú kell belőle, hogy a 10-es dugó elférjen kívül.
Nézd meg az új csavarokat is, mert mostanában nem T50-et adnak már hozzájuk, hanem E-Torx 12-est. Ahhoz mondjuk egy BMW hengerfejcsavar kulcs az ideális megoldás. 1/2"-os az egyik vége, 12 cm hosszú, E12 van a másik végén, és gond nélkül átfér a szerelőnyíláson is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8899 Dátum:
2019.08.06 kedd, 12:01:55 »
Anno a 3/8-os fejből kellett kicsit köszörülnöm és az éppen befért.
Méretet nem tudok...
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.06 kedd, 09:35:03
A hátsó kerékagy cseréhez mekkora T50-es betét fér el a szerelő lyukon?
A 1/2"-os 10-es krova fej átfér? Hosszú torxból most csak 80mm-est találtam leghosszabbat, amin 1/2-es fej van vagy ami csak bithegy.
Gondolom azért a 1/2"-os kell 17 éve benne levő csavarok kibányászásához, ha egyáltalán kijön...
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ