Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:24:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3168068 alkalommal)
0 Felhasználó és 183 vendég van a témában
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2150 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 16:32:22 »
Kopogó hangja van elég hangos:S
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.03 kedd, 19:53:07
Miért cseréled a toronycsapágyat zörög vagy valami más jelenség?
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2151 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 20:16:49 »
Sziasztok,
a következőben kérném a segítségeteket:
Az autóm 100-120 között eléggé ráz, mármint a kormány
Teszi mindezt annak ellenére, hogy új nyári gumik kerültek fel, felnik görgőzve, futómű átnézve és beállítva.
Nem értem, pont ugyanúgy ráz, mint korábban, szal a gond nem ezekkel lehetett... vagy nem tom
ötletek?
köszi,
Levis
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2152 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 21:25:49 »
Idézetet írta: Levis - 2012.04.12 csütörtök, 20:16:49
Sziasztok,
a következőben kérném a segítségeteket:
Az autóm 100-120 között eléggé ráz, mármint a kormány
Teszi mindezt annak ellenére, hogy új nyári gumik kerültek fel, felnik görgőzve, futómű átnézve és beállítva.
Nem értem, pont ugyanúgy ráz, mint korábban, szal a gond nem ezekkel lehetett... vagy nem tom
ötletek?
köszi,
Levis
Féltengely.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2153 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 21:30:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.12 csütörtök, 21:25:49
Féltengely.
Külső, belső? És annak nem csak terhelés alatt kellene rázni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2154 Dátum:
2012.04.13 péntek, 10:36:43 »
Köszönöm a válaszod üdv:
Idézetet írta: László - 2012.04.04 szerda, 09:39:10
Tisztelt Fórumtárs!
Én is azt javaslom, hogy mindenképp szerezz be, egy egyszerü rugó összeszoritó szerszámot.(még müködő Lengyel piacon 3-4 ezer Ft, és teljesen biztonságos a célnak kiválóan megfelel.) Szerintem minden más megoldás baleset veszélyes és nem éri meg kozkáztatni a saját, és az autód épségét. Maga a művelet elvégzése a szerszámmal nem probléma. Lazán cserélhető a torony csapágy, vagy a rugó. Fő a biztonság. Sok sikert a munkához.
Tisztelettel László!
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2155 Dátum:
2012.04.13 péntek, 10:38:45 »
Köszi a segítséget.de am a motortérből nem lehet cserélni mert ahogy néztem a torony tetején van egy merevítés azt hiszem 4-5 csavar fogja ha azt levesszük akkor teljesen látszik minden alkatrész nem?vagy ez hülyeség:D:D üdv
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.03 kedd, 08:30:42
Ha elég erős vagy, hogy kézzel összenyomd, simán.
De nem kell túlkomplikáni a dolgot. Veszél két darab racsnis spannifert, azzal össze tudod húzni kétfelől, és kész.
AndyA
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2156 Dátum:
2012.04.13 péntek, 10:50:33 »
Nem tudom mi, de szerintem nem féltengely. Akkor 100 alatt is csinálná.
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.12 csütörtök, 21:25:49
Féltengely.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 10:58:21 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2157 Dátum:
2012.04.13 péntek, 11:56:58 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.13 péntek, 10:50:33
Nem tudom mi, de szerintem nem féltengely. Akkor 100 alatt is csinálná.
A belső csukló tud érdekes dolgokat csinálni. De persze lehet nem féltengely.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2158 Dátum:
2012.04.13 péntek, 14:52:00 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2012.04.13 péntek, 10:38:45
Köszi a segítséget.de am a motortérből nem lehet cserélni mert ahogy néztem a torony tetején van egy merevítés azt hiszem 4-5 csavar fogja ha azt levesszük akkor teljesen látszik minden alkatrész nem?vagy ez hülyeség:D:D üdv
Motortérből nem lehet cserélni. A toronyszilent, ami a gólyaláb tetején van, alulról támaszkodik a toronyba, és van odafogatva. Az egész gólyalábat ki kell venni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2159 Dátum:
2012.04.13 péntek, 20:48:34 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.12 csütörtök, 21:25:49
Féltengely.
Ez fékezésnél is okozhat rázkódást, vagy csak gyorsításkor?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2160 Dátum:
2012.04.13 péntek, 20:50:52 »
Ha ez fékezéskor okozna problémát akkor már tudnál róla, hogy féltengely baja van.
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.13 péntek, 20:48:34
Ez fékezésnél is okozhat rázkódást, vagy csak gyorsításkor?
AndyA
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2161 Dátum:
2012.04.14 szombat, 07:50:24 »
Idézetet írta: Levis - 2012.04.12 csütörtök, 20:16:49
Sziasztok,
a következőben kérném a segítségeteket:
Az autóm 100-120 között eléggé ráz, mármint a kormány
Teszi mindezt annak ellenére, hogy új nyári gumik kerültek fel, felnik görgőzve, futómű átnézve és beállítva.
Nem értem, pont ugyanúgy ráz, mint korábban, szal a gond nem ezekkel lehetett... vagy nem tom
ötletek?
köszi,
Levis
[/quote
Szia!
Az enyém is ezt csinálta, ugyanígy 100-120 közt...eleinte, aztán fékezéskor is csinálta. Első fék tárcsa+betétek cseréje nekem megoldotta. Mérd meg a féktárcsádat,ha 22mm alatti a vastagsága akkor esélyes!
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Deci
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2162 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 11:05:11 »
Sziasztok
Segítségre volna szükségem. Ford Mondeo 2006 2.0 TDCI
A kocsiban 200 000 km van és kb 10-15° alatt az első 7-8 kilométeren ha jobbra forgatom a kormányt kattog egy ponton, utána mintha bemelegedne és a kattogás megszűnik. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet ez és mennyibe kerülhet ez a szervizben.
Előre is köszönöm a segítséget.
Deci
Naplózva
Lecsó
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2163 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 14:43:10 »
Sziasztok!
Nemrég lettem tulajdonosa egy 2 literes benzines MkIII-nak (2004-es).
Az elején minden rendben volt az autóval, de pár ezer km után bal hátulról különös roppanó hangot halottam, mikor a bal hátsó vagy a jobb első futómű terhelődött.
A Zengőben kiderítették, hogy hátul a bal első hídszilent a ludas. Viszont ami elkeserítő, hogy nem a gumi szakadt, hanem a szilent persely mozog a hídban.
Az lenne a kérdésem, hogy ez cserélhető-e az egész futómű kiszerelése nélkül, elég-e lekötni a keresztlengőkart? A szakik is bizonytalanok voltak, azt ajánlották, hogy kérdezzek meg valami Ford specialistát...
A másik kérdésem, hogy tapasztalt már valaki hasonlót? Mármint hogy nem a gumi szakad, hanem a persely lazul meg...
A szerelők szerint necces cserélni a 4 szilentet, mert sanszos, hogy az új is mozogni foga hídban. Mennyi egy ilyen hátsó híd kb?
A válaszokat előre is köszönöm.
Lecsó
Naplózva
2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2164 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 14:59:19 »
Idézetet írta: Lecsó - 2012.04.15 vasárnap, 14:43:10
Sziasztok!
Nemrég lettem tulajdonosa egy 2 literes benzines MkIII-nak (2004-es).
Az elején minden rendben volt az autóval, de pár ezer km után bal hátulról különös roppanó hangot halottam, mikor a bal hátsó vagy a jobb első futómű terhelődött.
A Zengőben kiderítették, hogy hátul a bal első hídszilent a ludas. Viszont ami elkeserítő, hogy nem a gumi szakadt, hanem a szilent persely mozog a hídban.
Az lenne a kérdésem, hogy ez cserélhető-e az egész futómű kiszerelése nélkül, elég-e lekötni a keresztlengőkart? A szakik is bizonytalanok voltak, azt ajánlották, hogy kérdezzek meg valami Ford specialistát...
A másik kérdésem, hogy tapasztalt már valaki hasonlót? Mármint hogy nem a gumi szakad, hanem a persely lazul meg...
A szerelők szerint necces cserélni a 4 szilentet, mert sanszos, hogy az új is mozogni foga hídban. Mennyi egy ilyen hátsó híd kb?
A válaszokat előre is köszönöm.
Lecsó
én a helyedben bontottat vennék Motorcraft-tól!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2165 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 17:43:06 »
Idézetet írta: Deci - 2012.04.15 vasárnap, 11:05:11
Sziasztok
Segítségre volna szükségem. Ford Mondeo 2006 2.0 TDCI
A kocsiban 200 000 km van és kb 10-15° alatt az első 7-8 kilométeren ha jobbra forgatom a kormányt kattog egy ponton, utána mintha bemelegedne és a kattogás megszűnik. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet ez és mennyibe kerülhet ez a szervizben.
Előre is köszönöm a segítséget.
Deci
Nekem is ilyen hidegen de nem mindig. Állítólag a kormánymű a gond. Nem olcsó.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2166 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 17:49:50 »
Sziasztok!
Ha jobbra balra billegtettem az autót a torony tetején levő gyűrű (anya alatt) finoman (1-2mm) mozog
Ez probléma?
Illetve 3-4 billenés után fogja meg a csillapító. (Ha simán egyoldalon lefelé mozgatom, akkor nincs ilyen tünet)
Köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2167 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 21:16:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.13 péntek, 20:48:34
Ez fékezésnél is okozhat rázkódást, vagy csak gyorsításkor?
AndyA
Na ez az, hogy nem írtam, de fékezéskor is remeg az egész.. Hol jobban, hol kevésbbé, de az is ráz.. Azon tűnődtem, hogy a szuper új féktárcsa + betét kombó kezd meghajolni...
De akkor lehet hogy ez is a féltengely miatt van?
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2168 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 21:27:49 »
Idézetet írta: Levis - 2012.04.12 csütörtök, 20:16:49
Sziasztok,
a következőben kérném a segítségeteket:
Az autóm 100-120 között eléggé ráz, mármint a kormány
Teszi mindezt annak ellenére, hogy új nyári gumik kerültek fel, felnik görgőzve, futómű átnézve és beállítva.
Nem értem, pont ugyanúgy ráz, mint korábban, szal a gond nem ezekkel lehetett... vagy nem tom
ötletek?
köszi,
Levis
[/quote
Szia!
Az enyém is ezt csinálta, ugyanígy 100-120 közt...eleinte, aztán fékezéskor is csinálta. Első fék tárcsa+betétek cseréje nekem megoldotta. Mérd meg a féktárcsádat,ha 22mm alatti a vastagsága akkor esélyes!
Hát az a baj, hogy nem rég cseréltem tárcsát + betét... alig van benne 20e km...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Lecsó
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2169 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 23:26:04 »
Idézetet írta: Lecsó - 2012.04.15 vasárnap, 14:43:10
Sziasztok!
Nemrég lettem tulajdonosa egy 2 literes benzines MkIII-nak (2004-es).
Az elején minden rendben volt az autóval, de pár ezer km után bal hátulról különös roppanó hangot halottam, mikor a bal hátsó vagy a jobb első futómű terhelődött.
A Zengőben kiderítették, hogy hátul a bal első hídszilent a ludas. Viszont ami elkeserítő, hogy nem a gumi szakadt, hanem a szilent persely mozog a hídban.
Az lenne a kérdésem, hogy ez cserélhető-e az egész futómű kiszerelése nélkül, elég-e lekötni a keresztlengőkart? A szakik is bizonytalanok voltak, azt ajánlották, hogy kérdezzek meg valami Ford specialistát...
A másik kérdésem, hogy tapasztalt már valaki hasonlót? Mármint hogy nem a gumi szakad, hanem a persely lazul meg...
A szerelők szerint necces cserélni a 4 szilentet, mert sanszos, hogy az új is mozogni foga hídban. Mennyi egy ilyen hátsó híd kb?
A válaszokat előre is köszönöm.
Lecsó
Azt meg tudnátok mondani, hogy a szerelés megoldható-e a fútómű kiszedése nélkül?
És hogy nagyságrendileg mennyi lehet egy ilyen hátsó híd? Sehol nem találok még újonnan sem, bár lehet hogy rossz néven keresem...
Köszönöm...
Naplózva
2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
Deci
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2170 Dátum:
2012.04.17 kedd, 09:23:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.15 vasárnap, 17:43:06
Nekem is ilyen hidegen de nem mindig. Állítólag a kormánymű a gond. Nem olcsó.
Az remek. kb mire lehet számítani összegben. Amúgy ez mennyire veszélyes dolog vagy lehet azért így közlekedni vele hosszab távon?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2171 Dátum:
2012.04.17 kedd, 16:59:31 »
Idézetet írta: Deci - 2012.04.17 kedd, 09:23:30
Az remek. kb mire lehet számítani összegben. Amúgy ez mennyire veszélyes dolog vagy lehet azért így közlekedni vele hosszab távon?
Szia!
Gyárilag felújított kormánymű beszereléssel együtt ~ 100 ezer körül. Én itt csináltattam:
http://www.kormanymu.hu/
Azt hogy mennyire veszélyes így járni azt te érzed. Én nekem nem tetszett a dolog - előzésből már 80-100 körül akartam vissztérni a sávomba és nem akart fordulni, pedig jöttek szemből, erre kicsit erősebb tekerés mire elindult a jobb árok felé, na ezt követően elvittem cseréltetni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2172 Dátum:
2012.04.17 kedd, 18:10:02 »
Ma Vikéknél volt revizion a kocsi, kiderült, hogy a je rugó alsó vége hiányzik. Milyet/hol érdes venni?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2173 Dátum:
2012.04.17 kedd, 22:05:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.17 kedd, 18:10:02
Ma Vikéknél volt revizion a kocsi, kiderült, hogy a je rugó alsó vége hiányzik. Milyet/hol érdes venni?
nekem most cseréltek benne, igaz pont a bh-t
Sajna nem volt esélyem utánna járni, szal gyári ment bele 24500 HUF-ért...
Ettől tuti találsz olcsóbbat akár a Cromax-nál, vagy a Lőrinczi Autósboltban..
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2174 Dátum:
2012.04.17 kedd, 22:07:03 »
Idézetet írta: Levis - 2012.04.16 hétfő, 21:16:48
Na ez az, hogy nem írtam, de fékezéskor is remeg az egész.. Hol jobban, hol kevésbbé, de az is ráz.. Azon tűnődtem, hogy a szuper új féktárcsa + betét kombó kezd meghajolni...
De akkor lehet hogy ez is a féltengely miatt van?
Vagy az egész a féktárcsák miatt, vagy netán a gyengélkedő kormánymű lehet a gond??
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2175 Dátum:
2012.04.18 szerda, 10:00:37 »
Mikor megvettem az autot, fekezesnel utott a kormany, bizonyos sebessegeknel pedig razott, de csak terheles alatt. Gumik fogasra koptak kb 10e km alatt.
- Amit eddig csinaltam, sorrendben, es az effektus:
1. gumicsere elol-hatul + centirozas. javult a fekezesi utes, de meg mindig maradt az osszes szimptoma
2. hosszu feltengely csere. a kopas a 3-as csapagy rudazata es annak perselye. Csere utan a kocsi mar nem razott terhelesnel , de maradt a kormanyrangatas bizonyos sebessegtartomanyok kozott.
3. gumicsere -nyarirol telire, agyoncentirozas, futoszogallitas (nem kellett) , szimptomak maradnak (mind)
4. komplett fekcsere (betet+tarcsa). fekezesnel nem ut a kocsi, de meg mindig zotyog a kormany bizonyos sebessegnel
5. gumicsere. uj szett. orom es bodotta', nincs szimptoma. Vegre tudok palyan mennyi 130-al es nem felek hogy szetesik alattam a kocsi.
Tehat nalam minden tropa volt, kisebb vagy nagyobb mertekben. Hasznalt gumit ezentul csak akkor fogok venni, ha 100 km utan visszaadhatom.
Azon erosen gondolkodom hogy ezek kozott a hibak kozott volt-e osszefugges vagy sem...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.18 szerda, 10:10:32 írta dieselbee
»
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2176 Dátum:
2012.04.18 szerda, 10:53:54 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.04.18 szerda, 10:00:37
Mikor megvettem az autot ...
bizonyos sebessegeknel pedig razott, de csak terheles alatt
. ...
- Amit eddig csinaltam, sorrendben, es az effektus:
2. hosszu feltengely csere. a kopas a 3-as csapagy rudazata es annak perselye. Csere utan a kocsi mar nem razott terhelesnel , de maradt a kormanyrangatas bizonyos sebessegtartomanyok kozott.
Ezt pl. gyorsításra érted? Nálam csak intenzív gyorsításnál ráz, de sima haladáskor nem, még 180-nál se
A 2. műtét szüntette meg tulképpen - ha jól értelek. Mibe fájt a dolog?
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2177 Dátum:
2012.04.18 szerda, 11:22:04 »
igen, intenziv gyorsitasnal barmilyen sebessegnel / sebessegi fokozatban, lassu gyorsitasnal pedig 80 korul, 4-ban vagy 5-ben. Tobbet mint 90-100-at nem mertem vele menni. Nem is szoktam gyakran, kulonben se.
feltengelyt egy tdci-rol vettem bontottat, kb 80 euro volt szallitassal egyutt.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2178 Dátum:
2012.04.18 szerda, 11:50:00 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.04.18 szerda, 11:22:04
igen, intenziv gyorsitasnal barmilyen sebessegnel / sebessegi fokozatban, lassu gyorsitasnal pedig 80 korul, 4-ban vagy 5-ben. Tobbet mint 90-100-at nem mertem vele menni. Nem is szoktam gyakran, kulonben se.
feltengelyt egy tdci-rol vettem bontottat, kb 80 euro volt szallitassal egyutt.
Kösz
a bontott nem lutri ilyen esetben? Nekem benyáshoz kell keresnem ...
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2179 Dátum:
2012.04.18 szerda, 12:22:24 »
A bontott is lutri, dehat olyan helyrol kell venni ahol adnak ra minimum 5 nap garit. Ha mtx75-os valtod van, akkor a tiedre is paszol a dieseles, ezt majd valaki nalam okosabb megmondja.
maskulonben nekem a rossz feltengely kulso resze az tokeletes maradt, viszont a hibas reszt cserelni ujra tobbe kerult (3x) mint ha vettem volna egy bontottat. Igy maradt a bontott. Masfel eve tokeletes.
Az elobb leirt cserelista utan nagyon buszke vagyok a kocsira.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2180 Dátum:
2012.04.18 szerda, 13:27:40 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.04.18 szerda, 12:22:24
A bontott is lutri, dehat olyan helyrol kell venni ahol adnak ra minimum 5 nap garit. Ha mtx75-os valtod van, akkor a tiedre is paszol a dieseles, ezt majd valaki nalam okosabb megmondja.
maskulonben nekem a rossz feltengely kulso resze az tokeletes maradt, viszont a hibas reszt cserelni ujra tobbe kerult (3x) mint ha vettem volna egy bontottat. Igy maradt a bontott. Masfel eve tokeletes.
Az elobb leirt cserelista utan nagyon buszke vagyok a kocsira.
Lehet, hogy rámegy a diesel MTX75 a benzinre, de az végáttétel biztos nem lesz jó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2181 Dátum:
2012.04.18 szerda, 13:42:53 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.04.18 szerda, 13:27:40
Lehet, hogy rámegy a diesel MTX75 a benzinre, de az végáttétel biztos nem lesz jó.
szerintem féltengelyről beszéltek
a benyáson a dízel váltó nagyon rövid lenne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2182 Dátum:
2012.04.18 szerda, 13:57:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.18 szerda, 13:42:53
szerintem féltengelyről beszéltek
a benyáson a dízel váltó nagyon rövid lenne
Ja bocsi, akkor inkább
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2183 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:02:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.18 szerda, 13:42:53
szerintem féltengelyről beszéltek
a benyáson a dízel váltó nagyon rövid lenne
Viszont milyen gyorsulása lenne!!!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2184 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:13:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 14:02:58
Viszont milyen gyorsulása lenne!!!
AndyA
én meg hosszab váltót rakok fel.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2185 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:26:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.18 szerda, 14:13:00
én meg hosszab váltót rakok fel.
Nem sietsz, mi?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2186 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:45:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 14:26:35
Nem sietsz, mi?
AndyA
kevés az 5 sebesség
2k-nál már nincs hova váltani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2187 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:52:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.18 szerda, 14:45:03
kevés az 5 sebesség
2k-nál már nincs hova váltani
2k az OK, de mi a mértékegység hozzá?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2188 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:56:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 14:52:10
2k az OK, de mi a mértékegység hozzá?
AndyA
kmh. felénk ebben mérnek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2189 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:58:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 14:52:10
2k az OK, de mi a mértékegység hozzá?
AndyA
RPM
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2190 Dátum:
2012.04.18 szerda, 15:38:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.18 szerda, 14:56:35
kmh. felénk ebben mérnek
Erős másfél Mach? Nem gyenge mondás! Jó hosszú áttételt rakhattál bele, ha ezt megfutja. A hangrobbanást hogy bírja, nem szakad le az antenna a tetejéről?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2191 Dátum:
2012.04.18 szerda, 15:43:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 15:38:33
Erős másfél Mach? Nem gyenge mondás! Jó hosszú áttételt rakhattál bele, ha ezt megfutja. A hangrobbanást hogy bírja, nem szakad le az antenna a tetejéről?
AndyA
nem 2000, csak 200
neten sebességnél így szokták használni
2h hülyén hangzik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2192 Dátum:
2012.04.18 szerda, 18:04:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.18 szerda, 15:43:32
nem 2000, csak 200
neten sebességnél így szokták használni
2h hülyén hangzik
Hát, a kilo attól még csak ezres szorzó marad...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
aldahus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2193 Dátum:
2012.04.18 szerda, 19:08:09 »
Idézetet írta: calibra16v - 2010.03.19 péntek, 23:30:28
olvastam itt több embernek is van gondja ha jobbra tekeri a kormányt és akad a kezében! Na az a baja a kocsinak ,hogy ki van kopva a kormánymű és sajna fel kell perselyezni! Mivel bontva is 100k körül van érdemes időben megjavítatni mert sajna nem javul meg magátol. Azért romlik el mert sajna kellene olajat cserélni a servoban max 30.000km enként ha jól emlékezem ,de én olajcserekor kicserélem mert az az 1 liter nem a világ vége. mindenestől 60k de megéri nekem sok hiba megszünt pl: 110 130 között rázott a kocsi eleje , lassításnál berázott a kocsi eleje , akadt a kormány jobra kopogott
egyenesben gödröknél. ez tuti mind megszűnt.
Sajna a száma nincs meg a srácnak de a neve az RAY volt és a google kidobja csak azt kell keresni szervo bt vagy kft
most írtam egy emailt a szerviznek, mert nekem is ugyanez a gondom van. Akad egy ponton a kormány mikor jobbra tekerem
http://www.szervokormany.hu/
ez a weboldal és
ray@szervokormany.hu
az email címe!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2194 Dátum:
2012.04.18 szerda, 19:29:01 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.07 szombat, 20:12:30
Baj ami végül nem volt óriási de elgondolkoztató. Szóval azzal kezdődött. hogy néha zörgést nyiszorgást legutóbb meg kanyarban erős súrlódó, egyenesben meg mintha néha a valami eszetergálná a keréktárcsát hangokat adott a jobb első futómű. Már mindenre gyanakodtam féltengely, fék, kerékcsapágy. Beugrottam szerelőmhöz egy gyors tájékozódásra mire kell költenem című megtekintés. Megemeltük mozgattuk és lötyögött rendesen. Kerék le jobban megnézve csapágy, aztán még jobban megnézve meglazult a Ford által csúcstechnológiás kerékrögzítő anyák valami hihetetlen gagyi vékony anyák formátlan profillal ez hivatott a rögzítésre. Gyorsan kicsavarta és rárakott egy valódi /nem lemezből kisajtolt sz@rt/ kerék csapágy rögzítő anyát. Hibátlan lett. Azt mondta az volt a szerencsém, hogy 1 nem hagytam el a kereket 2 időben avatkoztunk bele hogy nem ette meg a csapágyat a kóválygó kerék, 3 nem szakadt le a féknyereg amikor fékeztem és az ott feszengett.
Hát a baj baj lett. Szóval a csapágy rögzítő csavar cseréje után elmentem 250km hibátlanúl majd kb 30km -es út alatt tönkrement. Morgott mint a veszedelem és azt hittem ott olvad össze 30km-es sebességnél. Most könnyebb lettem némi pénzmaggal de jobb oldalon uj csapágy és agy van mert az agyát is szétforgácsolta. Elenben most nem rázza a kormányt a fék fékezéskor eddig meg eléggé rázós volt. Ezek szerint a kerékcsapágy és agy már nem volt a helyzet magaslatán ezért volt rázós a fékem. Pedig már cserélni akartam az egészet kompletten. A rosszban is van valami jó.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
4levi17
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2195 Dátum:
2012.04.18 szerda, 19:47:43 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.18 szerda, 19:29:01
Hát a baj baj lett. Szóval a csapágy rögzítő csavar cseréje után elmentem 250km hibátlanúl majd kb 30km -es út alatt tönkrement. Morgott mint a veszedelem és azt hittem ott olvad össze 30km-es sebességnél. Most könnyebb lettem némi pénzmaggal de jobb oldalon uj csapágy és agy van mert az agyát is szétforgácsolta. Elenben most nem rázza a kormányt a fék fékezéskor eddig meg eléggé rázós volt. Ezek szerint a kerékcsapágy és agy már nem volt a helyzet magaslatán ezért volt rázós a fékem. Pedig már cserélni akartam az egészet kompletten. A rosszban is van valami jó.
olyan kerdesem lenne rad,hogy nem e adott ki olyan halk csikorgo hangot neha a csapagy? ja es hogy mennyibe fajt a beavatkozas.....elore is koszi....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2196 Dátum:
2012.04.18 szerda, 20:03:06 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.04.18 szerda, 19:47:43
olyan kerdesem lenne rad,hogy nem e adott ki olyan halk csikorgo hangot neha a csapagy? ja es hogy mennyibe fajt a beavatkozas.....elore is koszi....
Hajaj búgott közben meg mintha néha egy rossz esztergakés próbálná forgácsolni a vasat. Szóval csikorgott, nyekergett, ropogott, olyan effektus amivel nem szeret az ember közlekedni. Nem hangosan de azért hallhatóan. 36e és egy kicsi csapágy+kerékagy+mókadij.
Csepeli Autonet csinálta full korrektek voltak. délben vittem 17-kor elhoztam azért ekkor mert agyat is meg kellett hozatniuk. Megmutatták mit művelt a csapágy átvizsgálták a szekeret szóval ki volt nyalva asss.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
4levi17
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2197 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 08:58:25 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.18 szerda, 20:03:06
Hajaj búgott közben meg mintha néha egy rossz esztergakés próbálná forgácsolni a vasat. Szóval csikorgott, nyekergett, ropogott, olyan effektus amivel nem szeret az ember közlekedni. Nem hangosan de azért hallhatóan. 36e és egy kicsi csapágy+kerékagy+mókadij.
Csepeli Autonet csinálta full korrektek voltak. délben vittem 17-kor elhoztam azért ekkor mert agyat is meg kellett hozatniuk. Megmutatták mit művelt a csapágy átvizsgálták a szekeret szóval ki volt nyalva asss.
ertem...koszi szepen az infokat
Naplózva
aldahus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2198 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 14:25:48 »
Szervo olajat szeretnek cserelni, de nem talalom azt a franya hutot. Vagy masik ponton erdemes leengedni a szurke lottyot? A kattanos kormany problemamra probalom az elso szamu megoldast ezzel elerni. Majd beszamolok mire jutottam. Egyebkent perselyezesre mar kaptam 40+afas ajanlatot. Egyes boltokban azt mondjak, hogy sok a panasz a felujitottakra, nem mennek el sokat.
Szoval valaki otlet, hogy hol engedjem le a szervo olajat?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2199 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 19:35:31 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.04.19 csütörtök, 14:25:48
Szervo olajat szeretnek cserelni, de nem talalom azt a franya hutot. Vagy masik ponton erdemes leengedni a szurke lottyot? A kattanos kormany problemamra probalom az elso szamu megoldast ezzel elerni. Majd beszamolok mire jutottam. Egyebkent perselyezesre mar kaptam 40+afas ajanlatot. Egyes boltokban azt mondjak, hogy sok a panasz a felujitottakra, nem mennek el sokat.
Szoval valaki otlet, hogy hol engedjem le a szervo olajat?
Here you go:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf
Naplózva
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ