Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:27:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3168255 alkalommal)
0 Felhasználó és 179 vendég van a témában
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 16:32:22 »

Kopogó hangja van elég hangos:S


Miért cseréled a toronycsapágyat zörög vagy valami más jelenség?
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:16:49 »

Sziasztok,

a következőben kérném a segítségeteket:
Az autóm 100-120 között eléggé ráz, mármint a kormány nyes
Teszi mindezt annak ellenére, hogy új nyári gumik kerültek fel, felnik görgőzve, futómű átnézve és beállítva.  wow1
Nem értem, pont ugyanúgy ráz, mint korábban, szal a gond nem ezekkel lehetett... vagy nem tom  rinya

ötletek? Huh?

köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:25:49 »

Sziasztok,

a következőben kérném a segítségeteket:
Az autóm 100-120 között eléggé ráz, mármint a kormány nyes
Teszi mindezt annak ellenére, hogy új nyári gumik kerültek fel, felnik görgőzve, futómű átnézve és beállítva.  wow1
Nem értem, pont ugyanúgy ráz, mint korábban, szal a gond nem ezekkel lehetett... vagy nem tom  rinya

ötletek? Huh?

köszi,
Levis

Féltengely.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:30:30 »

Féltengely.

Külső, belső? És annak nem csak terhelés alatt kellene rázni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2012.04.13 péntek, 10:36:43 »

Köszönöm a válaszod üdv:

Tisztelt Fórumtárs!
Én is azt javaslom, hogy mindenképp szerezz be, egy egyszerü rugó összeszoritó szerszámot.(még müködő Lengyel piacon 3-4 ezer Ft, és teljesen biztonságos a célnak kiválóan megfelel.) Szerintem minden más megoldás baleset veszélyes és nem éri meg kozkáztatni a saját, és az autód épségét. Maga a művelet elvégzése a szerszámmal nem probléma. Lazán cserélhető a torony csapágy, vagy a rugó. Fő a biztonság. Sok sikert a munkához.
Tisztelettel László!
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2012.04.13 péntek, 10:38:45 »

Köszi a segítséget.de am a motortérből nem lehet cserélni mert ahogy néztem a torony tetején van egy merevítés azt hiszem 4-5 csavar fogja ha azt levesszük akkor teljesen látszik minden alkatrész nem?vagy ez hülyeség:D:D üdv

Ha elég erős vagy, hogy kézzel összenyomd, simán. eplus2

De nem kell túlkomplikáni a dolgot. Veszél két darab racsnis spannifert, azzal össze tudod húzni kétfelől, és kész.

AndyA
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2012.04.13 péntek, 10:50:33 »

Nem tudom mi, de szerintem nem féltengely. Akkor 100 alatt is csinálná.

Féltengely.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 10:58:21 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:56:58 »

Nem tudom mi, de szerintem nem féltengely. Akkor 100 alatt is csinálná.


A belső csukló tud érdekes dolgokat csinálni.  De persze lehet nem féltengely.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2012.04.13 péntek, 14:52:00 »

Köszi a segítséget.de am a motortérből nem lehet cserélni mert ahogy néztem a torony tetején van egy merevítés azt hiszem 4-5 csavar fogja ha azt levesszük akkor teljesen látszik minden alkatrész nem?vagy ez hülyeség:D:D üdv


Motortérből nem lehet cserélni. A toronyszilent, ami a gólyaláb tetején van, alulról támaszkodik a toronyba, és van odafogatva. Az egész gólyalábat ki kell venni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:48:34 »

Féltengely.

Ez fékezésnél is okozhat rázkódást, vagy csak gyorsításkor?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:50:52 »

Ha ez fékezéskor okozna problémát akkor már tudnál róla, hogy féltengely baja van.

Ez fékezésnél is okozhat rázkódást, vagy csak gyorsításkor?

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2012.04.14 szombat, 07:50:24 »

Sziasztok,

a következőben kérném a segítségeteket:
Az autóm 100-120 között eléggé ráz, mármint a kormány nyes
Teszi mindezt annak ellenére, hogy új nyári gumik kerültek fel, felnik görgőzve, futómű átnézve és beállítva.  wow1
Nem értem, pont ugyanúgy ráz, mint korábban, szal a gond nem ezekkel lehetett... vagy nem tom  rinya

ötletek? Huh?

köszi,
Levis
[/quote
Szia!
Az enyém is ezt csinálta, ugyanígy 100-120 közt...eleinte, aztán fékezéskor is csinálta. Első fék tárcsa+betétek cseréje nekem megoldotta. Mérd meg a féktárcsádat,ha 22mm alatti a vastagsága akkor esélyes!
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Deci
Vendég
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 11:05:11 »

Sziasztok

Segítségre volna szükségem. Ford Mondeo 2006 2.0 TDCI
A kocsiban 200 000 km van és kb 10-15° alatt az első 7-8 kilométeren ha jobbra forgatom a kormányt kattog egy ponton, utána mintha bemelegedne és a kattogás megszűnik. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet ez és mennyibe kerülhet ez a szervizben.
Előre is köszönöm a segítséget.

Deci
Naplózva
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 14:43:10 »

Sziasztok!

Nemrég lettem tulajdonosa egy 2 literes benzines MkIII-nak (2004-es).
Az elején minden rendben volt az autóval, de pár ezer km után bal hátulról különös roppanó hangot halottam, mikor a bal hátsó vagy a jobb első futómű terhelődött.
A Zengőben kiderítették, hogy hátul a bal első hídszilent a ludas. Viszont ami elkeserítő, hogy nem a gumi szakadt, hanem a szilent persely mozog a hídban.
Az lenne a kérdésem, hogy ez cserélhető-e az egész futómű kiszerelése nélkül, elég-e lekötni a keresztlengőkart? A szakik is bizonytalanok voltak, azt ajánlották, hogy kérdezzek meg valami Ford specialistát...  smile
A másik kérdésem, hogy tapasztalt már valaki hasonlót? Mármint hogy nem a gumi szakad, hanem a persely lazul meg...
A szerelők szerint necces cserélni a 4 szilentet, mert sanszos, hogy az új is mozogni foga hídban. Mennyi egy ilyen hátsó híd kb?

A válaszokat előre is köszönöm.
Lecsó
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 14:59:19 »

Sziasztok!

Nemrég lettem tulajdonosa egy 2 literes benzines MkIII-nak (2004-es).
Az elején minden rendben volt az autóval, de pár ezer km után bal hátulról különös roppanó hangot halottam, mikor a bal hátsó vagy a jobb első futómű terhelődött.
A Zengőben kiderítették, hogy hátul a bal első hídszilent a ludas. Viszont ami elkeserítő, hogy nem a gumi szakadt, hanem a szilent persely mozog a hídban.
Az lenne a kérdésem, hogy ez cserélhető-e az egész futómű kiszerelése nélkül, elég-e lekötni a keresztlengőkart? A szakik is bizonytalanok voltak, azt ajánlották, hogy kérdezzek meg valami Ford specialistát...  smile
A másik kérdésem, hogy tapasztalt már valaki hasonlót? Mármint hogy nem a gumi szakad, hanem a persely lazul meg...
A szerelők szerint necces cserélni a 4 szilentet, mert sanszos, hogy az új is mozogni foga hídban. Mennyi egy ilyen hátsó híd kb?

A válaszokat előre is köszönöm.
Lecsó
én a helyedben bontottat vennék Motorcraft-tól!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:43:06 »

Sziasztok

Segítségre volna szükségem. Ford Mondeo 2006 2.0 TDCI
A kocsiban 200 000 km van és kb 10-15° alatt az első 7-8 kilométeren ha jobbra forgatom a kormányt kattog egy ponton, utána mintha bemelegedne és a kattogás megszűnik. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet ez és mennyibe kerülhet ez a szervizben.
Előre is köszönöm a segítséget.

Deci

Nekem is ilyen hidegen de nem mindig. Állítólag a kormánymű a gond. Nem olcsó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:49:50 »

Sziasztok!

Ha jobbra balra billegtettem az autót a torony tetején levő gyűrű (anya alatt) finoman (1-2mm) mozog
Ez probléma?
Illetve 3-4 billenés után fogja meg a csillapító. (Ha simán egyoldalon lefelé mozgatom, akkor nincs ilyen tünet)

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 21:16:48 »

Ez fékezésnél is okozhat rázkódást, vagy csak gyorsításkor?

AndyA


Na ez az, hogy nem írtam, de fékezéskor is remeg az egész.. Hol jobban, hol kevésbbé, de az is ráz.. Azon tűnődtem, hogy a szuper új féktárcsa + betét kombó kezd meghajolni... szomoru1

De akkor lehet hogy ez is a féltengely miatt van?  Huh? Huh? Huh? Huh?
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 21:27:49 »

Sziasztok,

a következőben kérném a segítségeteket:
Az autóm 100-120 között eléggé ráz, mármint a kormány nyes
Teszi mindezt annak ellenére, hogy új nyári gumik kerültek fel, felnik görgőzve, futómű átnézve és beállítva.  wow1
Nem értem, pont ugyanúgy ráz, mint korábban, szal a gond nem ezekkel lehetett... vagy nem tom  rinya

ötletek? Huh?

köszi,
Levis
[/quote
Szia!
Az enyém is ezt csinálta, ugyanígy 100-120 közt...eleinte, aztán fékezéskor is csinálta. Első fék tárcsa+betétek cseréje nekem megoldotta. Mérd meg a féktárcsádat,ha 22mm alatti a vastagsága akkor esélyes!


Hát az a baj, hogy nem rég cseréltem tárcsát + betét... alig van benne 20e km...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 23:26:04 »

Sziasztok!

Nemrég lettem tulajdonosa egy 2 literes benzines MkIII-nak (2004-es).
Az elején minden rendben volt az autóval, de pár ezer km után bal hátulról különös roppanó hangot halottam, mikor a bal hátsó vagy a jobb első futómű terhelődött.
A Zengőben kiderítették, hogy hátul a bal első hídszilent a ludas. Viszont ami elkeserítő, hogy nem a gumi szakadt, hanem a szilent persely mozog a hídban.
Az lenne a kérdésem, hogy ez cserélhető-e az egész futómű kiszerelése nélkül, elég-e lekötni a keresztlengőkart? A szakik is bizonytalanok voltak, azt ajánlották, hogy kérdezzek meg valami Ford specialistát...  smile
A másik kérdésem, hogy tapasztalt már valaki hasonlót? Mármint hogy nem a gumi szakad, hanem a persely lazul meg...
A szerelők szerint necces cserélni a 4 szilentet, mert sanszos, hogy az új is mozogni foga hídban. Mennyi egy ilyen hátsó híd kb?

A válaszokat előre is köszönöm.
Lecsó

Azt meg tudnátok mondani, hogy a szerelés megoldható-e a fútómű kiszedése nélkül?
És hogy nagyságrendileg mennyi lehet egy ilyen hátsó híd? Sehol nem találok még újonnan sem, bár lehet hogy rossz néven keresem...
Köszönöm...
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
Deci
Vendég
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2012.04.17 kedd, 09:23:30 »

Nekem is ilyen hidegen de nem mindig. Állítólag a kormánymű a gond. Nem olcsó.
Az remek. kb mire lehet számítani összegben. Amúgy ez mennyire veszélyes dolog vagy lehet azért így közlekedni vele hosszab távon?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2012.04.17 kedd, 16:59:31 »

Az remek. kb mire lehet számítani összegben. Amúgy ez mennyire veszélyes dolog vagy lehet azért így közlekedni vele hosszab távon?

Szia!

Gyárilag felújított kormánymű beszereléssel együtt ~ 100 ezer körül. Én itt csináltattam: http://www.kormanymu.hu/
Azt hogy mennyire veszélyes így járni azt te érzed. Én nekem nem tetszett a dolog - előzésből már 80-100 körül akartam vissztérni a sávomba és nem akart fordulni, pedig jöttek szemből, erre kicsit erősebb tekerés mire elindult a jobb árok felé, na ezt követően elvittem cseréltetni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:10:02 »

Ma Vikéknél volt revizion a kocsi, kiderült, hogy a je rugó alsó vége hiányzik. Milyet/hol érdes venni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:05:39 »

Ma Vikéknél volt revizion a kocsi, kiderült, hogy a je rugó alsó vége hiányzik. Milyet/hol érdes venni?

nekem most cseréltek benne, igaz pont a bh-t  nyes
Sajna nem volt esélyem utánna járni, szal gyári ment bele 24500 HUF-ért...
Ettől tuti találsz olcsóbbat akár a Cromax-nál, vagy a Lőrinczi Autósboltban..
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:07:03 »


Na ez az, hogy nem írtam, de fékezéskor is remeg az egész.. Hol jobban, hol kevésbbé, de az is ráz.. Azon tűnődtem, hogy a szuper új féktárcsa + betét kombó kezd meghajolni... szomoru1

De akkor lehet hogy ez is a féltengely miatt van?  Huh? Huh? Huh? Huh?

Vagy az egész a féktárcsák miatt, vagy netán a gyengélkedő kormánymű lehet a gond??
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2012.04.18 szerda, 10:00:37 »

Mikor megvettem az autot, fekezesnel utott a kormany, bizonyos sebessegeknel pedig razott, de csak terheles alatt. Gumik fogasra koptak kb 10e km alatt.

- Amit eddig csinaltam, sorrendben, es az effektus:
1. gumicsere elol-hatul + centirozas. javult a fekezesi utes, de meg mindig maradt az osszes szimptoma
2. hosszu feltengely csere. a kopas a 3-as csapagy rudazata es annak perselye. Csere utan a kocsi mar nem razott terhelesnel , de maradt a kormanyrangatas bizonyos sebessegtartomanyok kozott.
3. gumicsere -nyarirol telire, agyoncentirozas, futoszogallitas (nem kellett) , szimptomak maradnak (mind)
4. komplett fekcsere (betet+tarcsa). fekezesnel nem ut a kocsi, de meg mindig zotyog a kormany bizonyos sebessegnel
5. gumicsere. uj szett.  orom es bodotta', nincs szimptoma. Vegre tudok palyan mennyi 130-al es nem felek hogy szetesik alattam a kocsi.

Tehat nalam minden tropa volt, kisebb vagy nagyobb mertekben. Hasznalt gumit ezentul csak akkor fogok venni, ha 100 km utan visszaadhatom.
Azon erosen gondolkodom hogy ezek kozott a hibak kozott volt-e osszefugges vagy sem...
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.18 szerda, 10:10:32 írta dieselbee » Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2012.04.18 szerda, 10:53:54 »

Mikor megvettem az autot ... bizonyos sebessegeknel pedig razott, de csak terheles alatt. ...
- Amit eddig csinaltam, sorrendben, es az effektus:
2. hosszu feltengely csere. a kopas a 3-as csapagy rudazata es annak perselye. Csere utan a kocsi mar nem razott terhelesnel , de maradt a kormanyrangatas bizonyos sebessegtartomanyok kozott.

Ezt pl. gyorsításra érted? Nálam csak intenzív gyorsításnál ráz, de sima haladáskor nem, még 180-nál se  wow1
A 2. műtét szüntette meg tulképpen - ha jól értelek. Mibe fájt a dolog?
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:22:04 »

igen, intenziv gyorsitasnal barmilyen sebessegnel / sebessegi fokozatban, lassu gyorsitasnal pedig 80 korul, 4-ban vagy 5-ben. Tobbet mint 90-100-at nem mertem vele menni. Nem is szoktam gyakran, kulonben se.

feltengelyt egy tdci-rol vettem bontottat, kb 80 euro volt szallitassal egyutt.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:50:00 »

igen, intenziv gyorsitasnal barmilyen sebessegnel / sebessegi fokozatban, lassu gyorsitasnal pedig 80 korul, 4-ban vagy 5-ben. Tobbet mint 90-100-at nem mertem vele menni. Nem is szoktam gyakran, kulonben se.

feltengelyt egy tdci-rol vettem bontottat, kb 80 euro volt szallitassal egyutt.

Kösz eljen a bontott nem lutri ilyen esetben? Nekem benyáshoz kell keresnem ...
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2012.04.18 szerda, 12:22:24 »

A bontott is lutri, dehat olyan helyrol kell venni ahol adnak ra minimum 5 nap garit. Ha mtx75-os valtod van, akkor a tiedre is paszol a dieseles, ezt majd valaki nalam okosabb megmondja.

maskulonben nekem a rossz feltengely kulso resze az tokeletes maradt, viszont a hibas reszt cserelni ujra tobbe kerult (3x) mint ha vettem volna egy bontottat. Igy maradt a bontott. Masfel eve tokeletes.

Az elobb leirt cserelista utan nagyon buszke vagyok a kocsira.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2012.04.18 szerda, 13:27:40 »

A bontott is lutri, dehat olyan helyrol kell venni ahol adnak ra minimum 5 nap garit. Ha mtx75-os valtod van, akkor a tiedre is paszol a dieseles, ezt majd valaki nalam okosabb megmondja.

maskulonben nekem a rossz feltengely kulso resze az tokeletes maradt, viszont a hibas reszt cserelni ujra tobbe kerult (3x) mint ha vettem volna egy bontottat. Igy maradt a bontott. Masfel eve tokeletes.

Az elobb leirt cserelista utan nagyon buszke vagyok a kocsira.

Lehet, hogy rámegy a diesel MTX75 a benzinre, de az végáttétel biztos nem lesz jó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2012.04.18 szerda, 13:42:53 »

Lehet, hogy rámegy a diesel MTX75 a benzinre, de az végáttétel biztos nem lesz jó.
szerintem féltengelyről beszéltek vigyor3

a benyáson a dízel váltó nagyon rövid lenne nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2012.04.18 szerda, 13:57:34 »

szerintem féltengelyről beszéltek vigyor3

a benyáson a dízel váltó nagyon rövid lenne nyes

Ja bocsi, akkor inkább  kuss
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:02:58 »

szerintem féltengelyről beszéltek vigyor3

a benyáson a dízel váltó nagyon rövid lenne nyes

Viszont milyen gyorsulása lenne!!! eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:13:00 »

Viszont milyen gyorsulása lenne!!! eplus2

AndyA
én meg hosszab váltót rakok fel. falbav eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:26:35 »

én meg hosszab váltót rakok fel. falbav eplus2

Nem sietsz, mi? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:45:03 »

Nem sietsz, mi? Smiley

AndyA
kevés az 5 sebesség vigyor3 2k-nál már nincs hova váltani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:52:10 »

kevés az 5 sebesség vigyor3 2k-nál már nincs hova váltani

2k az OK, de mi a mértékegység hozzá?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:56:35 »

2k az OK, de mi a mértékegység hozzá?

AndyA
kmh. felénk ebben mérnek vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:58:16 »

2k az OK, de mi a mértékegység hozzá?

AndyA
RPM
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2012.04.18 szerda, 15:38:33 »

kmh. felénk ebben mérnek vigyor3

Erős másfél Mach? Nem gyenge mondás! Jó hosszú áttételt rakhattál bele, ha ezt megfutja. A hangrobbanást hogy bírja, nem szakad le az antenna a tetejéről?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2012.04.18 szerda, 15:43:32 »

Erős másfél Mach? Nem gyenge mondás! Jó hosszú áttételt rakhattál bele, ha ezt megfutja. A hangrobbanást hogy bírja, nem szakad le az antenna a tetejéről?

AndyA
nem 2000, csak 200 vigyor3 neten sebességnél így szokták használni vigyor3 2h hülyén hangzik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2012.04.18 szerda, 18:04:14 »

nem 2000, csak 200 vigyor3 neten sebességnél így szokták használni vigyor3 2h hülyén hangzik

Hát, a kilo attól még csak ezres szorzó marad... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2012.04.18 szerda, 19:08:09 »

olvastam itt több embernek is van gondja ha jobbra tekeri a kormányt és akad a kezében! Na az a baja a kocsinak ,hogy ki van kopva a kormánymű és sajna fel kell perselyezni! Mivel bontva is 100k körül van érdemes időben megjavítatni mert sajna nem javul meg magátol. Azért romlik el mert sajna kellene olajat cserélni a servoban max 30.000km enként ha jól emlékezem ,de én olajcserekor kicserélem mert az az 1 liter nem a világ vége. mindenestől 60k de megéri nekem sok hiba megszünt pl: 110 130 között rázott a kocsi eleje , lassításnál berázott a kocsi eleje , akadt a kormány jobra kopogott
egyenesben gödröknél. ez tuti mind megszűnt.
Sajna a száma nincs meg a srácnak de a neve az RAY volt és a google kidobja csak azt kell keresni szervo bt vagy kft

most írtam egy emailt a szerviznek, mert nekem is ugyanez a gondom van. Akad egy ponton a kormány mikor jobbra tekerem
http://www.szervokormany.hu/ ez a weboldal és
ray@szervokormany.hu az email címe!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2012.04.18 szerda, 19:29:01 »

Baj ami végül nem volt óriási de elgondolkoztató. Szóval azzal kezdődött. hogy néha zörgést nyiszorgást legutóbb meg kanyarban erős súrlódó, egyenesben meg mintha néha a valami eszetergálná a keréktárcsát hangokat adott a jobb első futómű. Már mindenre gyanakodtam féltengely, fék, kerékcsapágy. Beugrottam szerelőmhöz egy gyors tájékozódásra mire kell költenem című megtekintés. Megemeltük mozgattuk és lötyögött rendesen. Kerék le jobban megnézve csapágy, aztán még jobban megnézve meglazult a Ford által csúcstechnológiás kerékrögzítő anyák valami hihetetlen gagyi vékony anyák formátlan profillal ez hivatott a rögzítésre. Gyorsan kicsavarta és rárakott egy valódi /nem lemezből kisajtolt sz@rt/ kerék csapágy rögzítő anyát. Hibátlan lett. Azt mondta az volt a szerencsém, hogy 1 nem hagytam el a kereket 2 időben avatkoztunk bele hogy nem ette meg a csapágyat a kóválygó kerék, 3 nem szakadt le a féknyereg amikor fékeztem és az ott feszengett.
Hát a baj baj lett. Szóval a csapágy rögzítő csavar cseréje után elmentem 250km hibátlanúl majd kb 30km -es út  alatt tönkrement. Morgott mint a veszedelem és azt hittem ott olvad össze 30km-es sebességnél. Most könnyebb lettem némi pénzmaggal de jobb oldalon uj csapágy és agy van mert az agyát is szétforgácsolta. Elenben most nem rázza  a kormányt a fék fékezéskor eddig meg eléggé rázós volt. Ezek szerint a kerékcsapágy és agy már nem volt a helyzet magaslatán ezért volt rázós a fékem. Pedig már cserélni akartam az egészet kompletten. A rosszban is van valami jó.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2012.04.18 szerda, 19:47:43 »

Hát a baj baj lett. Szóval a csapágy rögzítő csavar cseréje után elmentem 250km hibátlanúl majd kb 30km -es út  alatt tönkrement. Morgott mint a veszedelem és azt hittem ott olvad össze 30km-es sebességnél. Most könnyebb lettem némi pénzmaggal de jobb oldalon uj csapágy és agy van mert az agyát is szétforgácsolta. Elenben most nem rázza  a kormányt a fék fékezéskor eddig meg eléggé rázós volt. Ezek szerint a kerékcsapágy és agy már nem volt a helyzet magaslatán ezért volt rázós a fékem. Pedig már cserélni akartam az egészet kompletten. A rosszban is van valami jó.

olyan kerdesem lenne rad,hogy nem e adott ki olyan halk csikorgo hangot neha a csapagy? ja es hogy mennyibe fajt a beavatkozas.....elore is koszi....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2012.04.18 szerda, 20:03:06 »

olyan kerdesem lenne rad,hogy nem e adott ki olyan halk csikorgo hangot neha a csapagy? ja es hogy mennyibe fajt a beavatkozas.....elore is koszi....

Hajaj búgott közben meg mintha néha egy rossz esztergakés próbálná forgácsolni a vasat. Szóval csikorgott, nyekergett, ropogott, olyan effektus amivel nem szeret az ember közlekedni. Nem hangosan de azért hallhatóan. 36e és egy kicsi csapágy+kerékagy+mókadij.
Csepeli Autonet csinálta full korrektek voltak. délben vittem 17-kor elhoztam azért ekkor mert agyat is meg kellett hozatniuk. Megmutatták mit művelt a csapágy átvizsgálták a szekeret szóval ki volt nyalva asss.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 08:58:25 »

Hajaj búgott közben meg mintha néha egy rossz esztergakés próbálná forgácsolni a vasat. Szóval csikorgott, nyekergett, ropogott, olyan effektus amivel nem szeret az ember közlekedni. Nem hangosan de azért hallhatóan. 36e és egy kicsi csapágy+kerékagy+mókadij.
Csepeli Autonet csinálta full korrektek voltak. délben vittem 17-kor elhoztam azért ekkor mert agyat is meg kellett hozatniuk. Megmutatták mit művelt a csapágy átvizsgálták a szekeret szóval ki volt nyalva asss.

ertem...koszi szepen az infokat worship
Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 14:25:48 »

Szervo olajat szeretnek cserelni, de nem talalom azt a franya hutot. Vagy masik ponton erdemes leengedni a szurke lottyot? A kattanos kormany problemamra probalom az elso szamu megoldast ezzel elerni. Majd beszamolok mire jutottam. Egyebkent perselyezesre mar kaptam 40+afas ajanlatot. Egyes boltokban azt mondjak, hogy sok a panasz a felujitottakra, nem mennek el sokat.

Szoval valaki otlet, hogy hol engedjem le a szervo olajat?  Huh?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 19:35:31 »

Szervo olajat szeretnek cserelni, de nem talalom azt a franya hutot. Vagy masik ponton erdemes leengedni a szurke lottyot? A kattanos kormany problemamra probalom az elso szamu megoldast ezzel elerni. Majd beszamolok mire jutottam. Egyebkent perselyezesre mar kaptam 40+afas ajanlatot. Egyes boltokban azt mondjak, hogy sok a panasz a felujitottakra, nem mennek el sokat.

Szoval valaki otlet, hogy hol engedjem le a szervo olajat?  Huh?

Here you go: http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.