Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:59:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165804 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2600 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 10:52:38 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.09 hétfő, 10:50:14
Ha ezelőtt is rázott, csak a gumi lett más. A felni is lehet rossz, és tán még hátsó kerék miatt is lehetne gond.
De ha ugyanott centríroztad, az is okozhatja.
Szerezz 4 kölcsön kereket... ha délpesthez közel vagy, kölcsönadom a téli kerekeimet.
Eddig nem rázott a régi *** 6 éves gumikkal... Most kezdte a gumicsere után.
Téli gumim nekem is van 4 vadi új, egy telet futott, mindegyik külön lemezfelnin. Az se rázott egész télen...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2601 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 10:57:02 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 10:52:38
Eddig nem rázott a régi *** 6 éves gumikkal... Most kezdte a gumicsere után.
Téli gumim nekem is van 4 vadi új, egy telet futott, mindegyik külön lemezfelnin. Az se rázott egész télen...
Akkor vidd el máshova centrírozni első körben szerintem.
A tempomatos dolgot azért kérdeztem, mert a tempomatra (legalábbis a mondeo tempomatjára) jellemző, hogy kicst gyorsít, kicsit felenged, kicsit gyorsít és így tovább,
ezért van az, hogy lábbal általában jobb fogyasztást lehet elérni. Amit leírtál az alapján az jön le, hogy akkor ráz, amikor gyorsítasz / gyorsít a tempomat.
Naplózva
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2602 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 11:07:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.09 hétfő, 10:57:02
Akkor vidd el máshova centrírozni első körben szerintem.
A tempomatos dolgot azért kérdeztem, mert a tempomatra (legalábbis a mondeo tempomatjára) jellemző, hogy kicst gyorsít, kicsit felenged, kicsit gyorsít és így tovább,
ezért van az, hogy lábbal általában jobb fogyasztást lehet elérni. Amit leírtál az alapján az jön le, hogy akkor ráz, amikor gyorsítasz / gyorsít a tempomat.
Ha pedig gyorsításnál ráz, az mit jelent?
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2603 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 11:16:09 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 11:07:01
Ha pedig gyorsításnál ráz, az mit jelent?
Én akkor féltengely / csapágyak témára tippelnék elsőre. Nekünk dízelen éppen kifeljődőben van ez a probléma, és másik garnitúra
felni + gumi nem segített a dolgon. De mivel Nálad az új gumival jött elő, és télivel nem csinálja, ezért elsősorban az új gumi /centrírozás
a gyanús.
Naplózva
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2604 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 11:19:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.09 hétfő, 11:16:09
Én akkor féltengely / csapágyak témára tippelnék elsőre. Nekünk dízelen éppen kifeljődőben van ez a probléma, és másik garnitúra
felni + gumi nem segített a dolgon. De mivel Nálad az új gumival jött elő, és télivel nem csinálja, ezért elsősorban az új gumi /centrírozás
a gyanús.
Ok! Kösz mindenkinek, megnézetem, ugyis szétlesz este kapva a kocsi a generátor miatt
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2605 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 11:19:34 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 11:07:01
Ha pedig gyorsításnál ráz, az mit jelent?
nem fordulatszámfüggő?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2606 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 11:27:18 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.09 hétfő, 11:19:34
nem fordulatszámfüggő?
Hát 2000 rpm fölött van csak az biztos...
Alatta nem vettem észre...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2607 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 11:29:24 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 11:27:18
Hát 2000 rpm fölött van csak az biztos...
Alatta nem vettem észre...
akkor többesélyes az ügymenet szvsz.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2608 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 11:35:24 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 11:27:18
Hát 2000 rpm fölött van csak az biztos...
Alatta nem vettem észre...
Akkor még amire nézzetek rá ha már a generátor miatt foglalkoztok a kocsival: DMF, motortartó bakok, szíjfeszítő, főtengely szíjtárcsa.
Meg biztos ír még majd valaki további ellenőrizendő dolgokat
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2609 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 12:05:11 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 11:27:18
Hát 2000 rpm fölött van csak az biztos...
Alatta nem vettem észre...
Ez minden sebsségfokozatban igaz? Tehát 6-ban 130-nál, 5-ben 100-nál, 4-ben 80-nál (csak hasracsapott sebességadatok)?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2610 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 12:29:50 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.09 hétfő, 12:05:11
Ez minden sebsségfokozatban igaz? Tehát 6-ban 130-nál, 5-ben 100-nál, 4-ben 80-nál (csak hasracsapott sebességadatok)?
Igazából 6-ban figyeltem meg autópályán. Főúton mentem nem vettem észre ugyanezt a jelenséget, vagy csak kisebb mértékű volt és nem figyeltem fel rá...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2611 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 12:53:53 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 12:29:50
Igazából 6-ban figyeltem meg autópályán. Főúton mentem nem vettem észre ugyanezt a jelenséget, vagy csak kisebb mértékű volt és nem figyeltem fel rá...
A kormány ráz vagy a kaszni-ülések stb. rázkódik?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2612 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 13:05:08 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.09 hétfő, 12:53:53
A kormány ráz vagy a kaszni-ülések stb. rázkódik?
Kormány is és ha a lábam a kuplung mellé teszem a pihentető részre, ott is rázkódik rendesen, sajnos jobban mint a kormány...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2613 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 13:30:02 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 11:07:01
Ha pedig gyorsításnál ráz, az mit jelent?
féltengely probléma.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
bandika
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2614 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 14:36:14 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.08 vasárnap, 21:41:28
xar az első féktárcsád!
Ha a tárcsa lenne rossz akkor fékezéskor rázna.
Nem?
Nekem pedig akkor ráz ha elérem a 100-at.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2615 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 18:17:02 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 10:52:38
Eddig nem rázott a régi *** 6 éves gumikkal... Most kezdte a gumicsere után.
Téli gumim nekem is van 4 vadi új, egy telet futott, mindegyik külön lemezfelnin. Az se rázott egész télen...
ha terheles alatt raz akkor feltengely vagy annak csapagyzata. ha csak bizonyos sebessegtartomanyban akkor lehet fektarcsa/felni/gumi.
Naplózva
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2616 Dátum:
2012.07.10 kedd, 20:54:17 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 13:05:08
Kormány is és ha a lábam a kuplung mellé teszem a pihentető részre, ott is rázkódik rendesen, sajnos jobban mint a kormány...
Hát, 10 gramm volt az egyik kerékben...
Meglássuk ha visszakapom a kocsit hogy meggyógyult-e...
De ki tudja mikor látom a drágámat, még nem találták meg a töltésgond okát...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
piszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
a
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2617 Dátum:
2012.07.11 szerda, 08:43:51 »
Udv Mindenkinek!
Nem tudja valaki, hogy ha ki kell cserelnem a bal elso stabilizator szilentet mennyire kell szetbombazni a dolgokat?
Hallottam olyat is, hogy siman megoldhato egy 13-as crovaval, de olyat is, hogy le kell bontani a fel oldalat. Melyik igaz?
Naplózva
2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2618 Dátum:
2012.07.11 szerda, 11:58:54 »
Idézetet írta: piszi - 2012.07.11 szerda, 08:43:51
Udv Mindenkinek!
Nem tudja valaki, hogy ha ki kell cserelnem a bal elso stabilizator szilentet mennyire kell szetbombazni a dolgokat?
Hallottam olyat is, hogy siman megoldhato egy 13-as crovaval, de olyat is, hogy le kell bontani a fel oldalat. Melyik igaz?
ha egyre gondolunk,ahhoz még a kormány művet is le kell engedni...m
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
piszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
a
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2619 Dátum:
2012.07.11 szerda, 23:48:07 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.11 szerda, 11:58:54
ha egyre gondolunk,ahhoz még a kormány művet is le kell engedni...m
Kozben boklasztam egy kicsit a neten es ezt talaltam:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Front_poly_anti_roll_bar_bushes
Akkor ez az ut megsem mukszik?
Naplózva
2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2620 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 08:45:34 »
Idézetet írta: piszi - 2012.07.11 szerda, 23:48:07
Kozben boklasztam egy kicsit a neten es ezt talaltam:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Front_poly_anti_roll_bar_bushes
Akkor ez az ut megsem mukszik?
ezek szerint működik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2621 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 10:21:06 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.10 kedd, 20:54:17
Hát, 10 gramm volt az egyik kerékben...
Meglássuk ha visszakapom a kocsit hogy meggyógyult-e...
De ki tudja mikor látom a drágámat, még nem találták meg a töltésgond okát...
Tisztelt Fórumtárs!
A kormánymű és az alváz remegésével kapcsolatban leirom a tapasztalatomat. Én is igy szívtam rendesen egy garnitura új Pirelli csodaguminak titulált, szeméttel. A remegés nekem is 120-130Km sebességnél jött elő, főleg autópályán, majd egyre jobban már az ország úton is. Rázta a kormányt és az alvázat is, elég jól érezhető módon. A gumis aki centirozta a gépet, nagyon jó barátom 15 éve ő foglalkozik az autóimnál, a gumi cserékkel és centirozással. Mindent elkövetet amit csak lehet de a vége az lett, hogy azt mondta, a gumik gyári hibásak és cseréltessem ki őket. A számla birtokában sem volt egyszerü csörte, de a végén kicserélték a gumikat, miután egy próbapadon alaposan megvizsgálták, és lőn csoda, már az első próba úton az új gumikkal nem rázott a kormány. Azt nem árulták el mibaja volt a gumiknak. A barátom a gumis azt mondta, hogy nagy valószinűséggel nem volt egyenletes a gumirétegek elrendeződése a fútófelületen, ami állandóan dobálta a gépjármüvet. Minden pillanatban amikor a jármű elhagyta, és vissza űlt az úttestre, akkor rezgett be a kormány. Ezek után a Pirellit mint gumi márkát, leirtam. Nem is volt, azóta sem ilyen kellemetlen kalandom. Szerintem minden bizonnyal nálad is a gumi lessz a ludas, főleg azok után, hogy se a nyári se a téli garniturával nem volt gondod csak az új gumikkal.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.12 csütörtök, 10:23:12 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2622 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 15:23:07 »
Idézetet írta: László - 2012.07.12 csütörtök, 10:21:06
Tisztelt Fórumtárs!
A kormánymű és az alváz remegésével kapcsolatban leirom a tapasztalatomat. Én is igy szívtam rendesen egy garnitura új Pirelli csodaguminak titulált, szeméttel. A remegés nekem is 120-130Km sebességnél jött elő, főleg autópályán, majd egyre jobban már az ország úton is. Rázta a kormányt és az alvázat is, elég jól érezhető módon. A gumis aki centirozta a gépet, nagyon jó barátom 15 éve ő foglalkozik az autóimnál, a gumi cserékkel és centirozással. Mindent elkövetet amit csak lehet de a vége az lett, hogy azt mondta, a gumik gyári hibásak és cseréltessem ki őket. A számla birtokában sem volt egyszerü csörte, de a végén kicserélték a gumikat, miután egy próbapadon alaposan megvizsgálták, és lőn csoda, már az első próba úton az új gumikkal nem rázott a kormány. Azt nem árulták el mibaja volt a gumiknak. A barátom a gumis azt mondta, hogy nagy valószinűséggel nem volt egyenletes a gumirétegek elrendeződése a fútófelületen, ami állandóan dobálta a gépjármüvet. Minden pillanatban amikor a jármű elhagyta, és vissza űlt az úttestre, akkor rezgett be a kormány. Ezek után a Pirellit mint gumi márkát, leirtam. Nem is volt, azóta sem ilyen kellemetlen kalandom. Szerintem minden bizonnyal nálad is a gumi lessz a ludas, főleg azok után, hogy se a nyári se a téli garniturával nem volt gondod csak az új gumikkal.
Tisztelettel László!
Milyen gumi márkára cserélték ki a hibás Pirelliket?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2623 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 15:42:16 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.07.12 csütörtök, 15:23:07
Milyen gumi márkára cserélték ki a hibás Pirelliket?
Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr Pirellit akartak adni, ezek után nem fogadtam el és Kléberre cseréltettem. A márka nálam nagyon bejött. minden szempontból, esőben és szárazon igen jó a fékhatás ráadásul alacsony a zajszintje. A téli gumim is Kléber, avval is igen elégedett vagyok. Én 205/55/16 méretet használok.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2624 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 15:47:19 »
Idézetet írta: László - 2012.07.12 csütörtök, 15:42:16
Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr Pirellit akartak adni, ezek után nem fogadtam el és Kléberre cseréltettem. A márka nálam nagyon bejött. minden szempontból, esőben és szárazon igen jó a fékhatás ráadásul alacsony a zajszintje. A téli gumim is Kléber, avval is igen elégedett vagyok. Én 205/55/16 méretet használok.
Tisztelettel László!
Köszönöm a tanácsot! Meglátjuk nálam is hasonló hiba lesz-e...
Én a legújabb Continental premiumcontact 5 márkájú gumit vettem... A téligumim is Continental, és azzal semmi baj nem volt...
Jómagam is kívnácsi leszek az eredményre...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2625 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 16:12:10 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.12 csütörtök, 15:47:19
Köszönöm a tanácsot! Meglátjuk nálam is hasonló hiba lesz-e...
Én a legújabb Continental premiumcontact 5 márkájú gumit vettem... A téligumim is Continental, és azzal semmi baj nem volt...
Jómagam is kívnácsi leszek az eredményre...
Tisztelt Fórumtárs!
A Continentál gumi egy igen jó márka. A német ADAC gumitesztet állandóan a legjobbak között nyeri. Én még rosszat nem hallottam felőle, de az ördög nem alszik. Remélem sikerül végre rendezni, a gép remegés mentes futását.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
cscsabi30
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2626 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 22:02:40 »
Idézetet írta: László - 2012.07.12 csütörtök, 15:42:16
Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr Pirellit akartak adni, ezek után nem fogadtam el és Kléberre cseréltettem. A márka nálam nagyon bejött. minden szempontból, esőben és szárazon igen jó a fékhatás ráadásul alacsony a zajszintje. A téli gumim is Kléber, avval is igen elégedett vagyok. Én 205/55/16 méretet használok.
Tisztelettel László!
Én is hasonlóan jártam a Pirellinek nevezett "gumikkal".Most Yokohama van fent és csodálatosan fut az autó.
Nekem a rázás mellett,még el is húzta az elejét.
SOHA többé Pirelli!!!!
Ennyi lenne
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2627 Dátum:
2012.07.14 szombat, 18:30:14 »
sziasztok
azt szeretnem kerdezni hogy kombihoz a hatso hossz stabilizator karra (ami az ajtok iranyabol kapcoslodik a tengelyre a fekeknel) lenne e uj szilent?
neztem ebayen, de ezt kicsit dragallom.
erre gondoltam:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-REAR-TRAILING-ARM-BUSH-REAR-LINKS-1-8-2-0-2-2-TD-2-5-ESTATE-/180730790292?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a14650194#ht_753wt_1109
koszi elore is
Naplózva
akela
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2628 Dátum:
2012.07.21 szombat, 11:46:05 »
voltam tegnap futóművesnél,miután a pár hete kicserélt lengőkargömbfejjel kicsit balra sétálgat a bicikli.
És azt a megállapitást találták,hogy a bal hátsó keréknél nem lehet az excenter csavart eléggé eltekerni,hogy értéken belülre kerüljön az összetartás.Állitólag a kivánt értéknek majd négyszerese most az öszetartás.Mutogatta nekem a csavar körüli szilentet,hogy nem fordul eléggé benne a csavar,meg,hogy terpesztenek a hátsó kerekek.Innentől kezdve az elejére már nem is próbálkozott állitani,miszerint a hátulját kellene előbb megcsináltatni.
Elszaladtam hirtelen egy másik futóműveshez ( ismerős ),aki a hátuljára rá sem nézett.Álliott valamennyit elől,én próba-nem lett jobb. megcserélték a kerekeket-tengyelyenként: próba,nem lett jobb.Ő aztán annyival le is zárta a dolgot,hogy öregek a gumik,és az eleje értéken belül van.Az tény,hogy valóban a zöld sávban volt mindkét kerék,de az értékek nem egyeztek jobb,és bal oldalt.Nem hiszem,hogy hozzá viszem legközelebb.
A kérdésem a következő: Adva van a hátsó keresztlengőkaz,és a felső kitámasztó.Gondolom eztek határozzák meg a dőlést.Lehet-e ezekben csak szilentet cserélni,vagy komlpett lengőkar létezik csak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2629 Dátum:
2012.07.21 szombat, 14:34:41 »
Idézetet írta: akela - 2012.07.21 szombat, 11:46:05
voltam tegnap futóművesnél,miután a pár hete kicserélt lengőkargömbfejjel kicsit balra sétálgat a bicikli.
És azt a megállapitást találták,hogy a bal hátsó keréknél nem lehet az excenter csavart eléggé eltekerni,hogy értéken belülre kerüljön az összetartás.Állitólag a kivánt értéknek majd négyszerese most az öszetartás.Mutogatta nekem a csavar körüli szilentet,hogy nem fordul eléggé benne a csavar,meg,hogy terpesztenek a hátsó kerekek.Innentől kezdve az elejére már nem is próbálkozott állitani,miszerint a hátulját kellene előbb megcsináltatni.
Elszaladtam hirtelen egy másik futóműveshez ( ismerős ),aki a hátuljára rá sem nézett.Álliott valamennyit elől,én próba-nem lett jobb. megcserélték a kerekeket-tengyelyenként: próba,nem lett jobb.Ő aztán annyival le is zárta a dolgot,hogy öregek a gumik,és az eleje értéken belül van.Az tény,hogy valóban a zöld sávban volt mindkét kerék,de az értékek nem egyeztek jobb,és bal oldalt.Nem hiszem,hogy hozzá viszem legközelebb.
A kérdésem a következő: Adva van a hátsó keresztlengőkaz,és a felső kitámasztó.Gondolom eztek határozzák meg a dőlést.Lehet-e ezekben csak szilentet cserélni,vagy komlpett lengőkar létezik csak?
nincs külön a szilent.csak 1ben kapható a kereszt lengőkar:
http://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=80210144&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2630 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 16:17:05 »
Idézetet írta: cscsabi30 - 2012.07.12 csütörtök, 22:02:40
Én is hasonlóan jártam a Pirellinek nevezett "gumikkal".Most Yokohama van fent és csodálatosan fut az autó.
Nekem a rázás mellett,még el is húzta az elejét.
SOHA többé Pirelli!!!!
Ennyi lenne
Azért az hogy valaki kifog 1-1 rossz gumit vagy szériát, nem jelenti azt hogy az egész márka *** lenne...
Igen nagy baromság lenne azt mondani hogy a Pirelli vagy a Conti vagy akármelyik sz@r, csak mert gond volt egyszer vele.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2631 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 18:46:33 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.07.22 vasárnap, 16:17:05
Azért az hogy valaki kifog 1-1 rossz gumit vagy szériát, nem jelenti azt hogy az egész márka *** lenne...
Igen nagy baromság lenne azt mondani hogy a Pirelli vagy a Conti vagy akármelyik sz@r, csak mert gond volt egyszer vele.
Hát ja. Nekem a téli-nyári is az, de igen jó mindkettő.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2632 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 19:20:28 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.22 vasárnap, 18:46:33
Hát ja. Nekem a téli-nyári is az, de igen jó mindkettő.
Nekem is volt Pirelli, és elégedett voltam vele. És volt már téli- nyári Conti amiből a téli tökéletes volt, de a nyárival már voltak gondjaim.
De ettől még nem nevezném a Contit rossz márkának...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2633 Dátum:
2012.07.25 szerda, 21:05:50 »
Első kerékagycsapágy cseréje házilag nagyon necces vagy megoldható? A jobb első búg, mint a fene...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2634 Dátum:
2012.07.25 szerda, 21:12:51 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.07.25 szerda, 21:05:50
Első kerékagycsapágy cseréje házilag nagyon necces vagy megoldható? A jobb első búg, mint a fene...
Az attól függ, mennyire vagy erős ember.
Megoldható, persze, csak türelem és szerszámok kérdése.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2635 Dátum:
2012.07.25 szerda, 22:03:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.25 szerda, 21:12:51
Az attól függ, mennyire vagy erős ember.
Megoldható, persze, csak türelem és szerszámok kérdése.
AndyA
Eddig az első számú jellemzővel rendelkezem.
Szerszámod most szándékozom vásározni, mert ahogy észreveszem egyre többet lenne szükségem rá.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2636 Dátum:
2012.07.25 szerda, 22:12:58 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.07.25 szerda, 22:03:36
Eddig az első számú jellemzővel rendelkezem.
Szerszámod most szándékozom vásározni, mert ahogy észreveszem egyre többet lenne szükségem rá.
Nézz utána, hogyan kell kicserélni, nem biztos, hogy egy csavarkulcskészlet elég lesz hozzá.
El tudom képzelni, hogy esetleg ki kell venni az egész gólyalábat is, akkor már rugóösszehúzó is kell stb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2637 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 05:45:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.25 szerda, 22:12:58
Nézz utána, hogyan kell kicserélni, nem biztos, hogy egy csavarkulcskészlet elég lesz hozzá.
El tudom képzelni, hogy esetleg ki kell venni az egész gólyalábat is, akkor már rugóösszehúzó is kell stb.
AndyA
Ha ehhez kell rúgóösszehúzó, akkor marad a szakember.
Mindent azért nem csinálhatok meg, bár a pénz nagy úr, meg érdekel is a szerelgetés.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2638 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 10:57:35 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.07.26 csütörtök, 05:45:43
Ha ehhez kell rúgóösszehúzó, akkor marad a szakember.
Mindent azért nem csinálhatok meg, bár a pénz nagy úr, meg érdekel is a szerelgetés.
azt hiszen nem kell a rúgót babralni.
az alsó gömbtámaszt kell elengedni,meg a kormány összekötöt,és ha le van veve a féltengely anyája,akkor ki lehet húzni-ütni az agybol a féltengelyt.aztán a csapagy adja magát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2639 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 11:24:48 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.26 csütörtök, 10:57:35
azt hiszen nem kell a rúgót babralni.
az alsó gömbtámaszt kell elengedni,meg a kormány összekötöt,és ha le van veve a féltengely anyája,akkor ki lehet húzni-ütni az agybol a féltengelyt.aztán a csapagy adja magát.
Ez addig jó, amíg kijön a csapágy. Ha nem hajlandó, és pl. satupadra vagy prés alá kellene tenni, valami komolyabb eszközzel kell nekiállni, onnantól van a rugóösszehúzó és a többi.
Csak azért írtam, nehogy nekiálljon, azt' utóbb kellemetlen meglepetés érje. Otthon mondjuk én sem állnék neki. Cimbinél a garázsában már igen, de ott picivel jobb is a felszereltség.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2640 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 12:54:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.26 csütörtök, 11:24:48
Ez addig jó, amíg kijön a csapágy. Ha nem hajlandó, és pl. satupadra vagy prés alá kellene tenni, valami komolyabb eszközzel kell nekiállni, onnantól van a rugóösszehúzó és a többi.
Csak azért írtam, nehogy nekiálljon, azt' utóbb kellemetlen meglepetés érje. Otthon mondjuk én sem állnék neki. Cimbinél a garázsában már igen, de ott picivel jobb is a felszereltség.
AndyA
Ha ki kell venni az egész gólyalábat mindenestől, akkor az jön rugóval együtt és nem kell kivenni a rugót. Van 1 külön anya mindig a csillapító tetején ami a rugót tartja.
Idézetet írta: Koniman - 2012.07.25 szerda, 21:05:50
Első kerékagycsapágy cseréje házilag nagyon necces vagy megoldható? A jobb első búg, mint a fene...
Én azt mondom vidd el szerelőhöz. Nem biztos, h megéri kínlódni vele otthon majd 1 napot, össze lehetnek rohadva dolgok, nincs megfelelő szerszámod stb. Nekem széttörtek kulcsokat, meg órákat szívtak mire szétjött a féltengely anya-futómű-csapágy. Úgylátszik az enyém ilyen....
De ez nem azt jelenti, h nálad is így lesz.
Úgy is lehet járni, h az új csapágyat nem ott ütöd-húzatod bele ahol-ahogy kell, és dobhatod ki megint mert zúgni fog.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2641 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 19:53:43 »
indulásnál ropogó hang mitől jöhet az első futóműből??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2642 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 20:43:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.26 csütörtök, 19:53:43
indulásnál ropogó hang mitől jöhet az első futóműből??
Harap a moci és felgyűri a kerék az aszfaltot!!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2643 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 20:48:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.26 csütörtök, 19:53:43
indulásnál ropogó hang mitől jöhet az első futóműből??
lengőkar szilent vagy féltengely,de az kanyarodásnál jellemző-bár ha széthullott a csillag akkor már mind1.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2644 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 21:08:18 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.26 csütörtök, 12:54:29
Ha ki kell venni az egész gólyalábat mindenestől, akkor az jön rugóval együtt és nem kell kivenni a rugót. Van 1 külön anya mindig a csillapító tetején ami a rugót tartja.
Én azt mondom vidd el szerelőhöz. Nem biztos, h megéri kínlódni vele otthon majd 1 napot, össze lehetnek rohadva dolgok, nincs megfelelő szerszámod stb. Nekem széttörtek kulcsokat, meg órákat szívtak mire szétjött a féltengely anya-futómű-csapágy. Úgylátszik az enyém ilyen....
De ez nem azt jelenti, h nálad is így lesz.
Úgy is lehet járni, h az új csapágyat nem ott ütöd-húzatod bele ahol-ahogy kell, és dobhatod ki megint mert zúgni fog.
Marad a szerelő, mert nem akarom megszivatni magam.
Köszi a javaslatokat mindenkinek!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2645 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 09:43:52 »
Hol és hány darab szilent van egy kombi futóművében? Ezek közül melyik szokott jellemzően idő előtt elfáradni, ill. melyik az, ami "örök életű"?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2646 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 10:45:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.30 hétfő, 09:43:52
Hol és hány darab szilent van egy kombi futóművében? Ezek közül melyik szokott jellemzően idő előtt elfáradni, ill. melyik az, ami "örök életű"?
AndyA
A keresztlengőkarok szilentjei amik hamarabb beadják az unalmast, (csak lemezlengőkarral együtt adják) illetve a gömbfejek tudnak még kopogni.
Ha nincs szerencséd, akkor a hosszlengőkar szilentje is elfáradhat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2647 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 11:12:15 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.30 hétfő, 10:45:35
A keresztlengőkarok szilentjei amik hamarabb beadják az unalmast, (csak lemezlengőkarral együtt adják) illetve a gömbfejek tudnak még kopogni.
Ha nincs szerencséd, akkor a hosszlengőkar szilentje is elfáradhat.
Nem kopog, csak PU-ra cserélném őket, és szeretném tudni, pontosan milyen és hány darab kell, illetve hogy mekkora copásnak nézek elébe, ha mondjuk ki kell préselni a lengőkarból a régit és bele az újat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SIRE
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2648 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 15:06:27 »
Na, úgy néz ki itt lesz a hiba oka kopogó hangot illetően.
A kormány-hossz-kompenzátor zsírzása közben találtuk meg a "zaj" forrását. Barátom már csak azt nem tudja, hogy ez a hiba hogyan orvosolható?
Ki tudja, hogy ahova ez a kormányrúd bemegy (kormányműbe) ott van-e valamilyen cserélhető alkatrész,csapágy,szilent, stb.?
Illetve ha nincs, akkor vajon mitől lötyög,kotyog ez a tengely?
Köszi
http://www.kepfeltoltes.hu/view/120729/Mondeo_kormany_hossz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ennek a kormánycsuklónak vajon köze lehet-e a lötyögéshez?
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=80230062&flypage=shop.flypage&product_id=1738&option=com_virtuemart&Itemid=26
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2649 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:13:43 »
Idézetet írta: SIRE - 2012.07.30 hétfő, 15:06:27
Na, úgy néz ki itt lesz a hiba oka kopogó hangot illetően.
A kormány-hossz-kompenzátor zsírzása közben találtuk meg a "zaj" forrását. Barátom már csak azt nem tudja, hogy ez a hiba hogyan orvosolható?
Ki tudja, hogy ahova ez a kormányrúd bemegy (kormányműbe) ott van-e valamilyen cserélhető alkatrész,csapágy,szilent, stb.?
Illetve ha nincs, akkor vajon mitől lötyög,kotyog ez a tengely?
Köszi
http://www.kepfeltoltes.hu/view/120729/Mondeo_kormany_hossz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ennek a kormánycsuklónak vajon köze lehet-e a lötyögéshez?
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=80230062&flypage=shop.flypage&product_id=1738&option=com_virtuemart&Itemid=26
szinte biztos,hogy van ott szimering is meg csapágy is.Azt viszont kétlem,hogy ezt szakműhelyen kívül tudod otthon javítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ