Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:37:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3168762 alkalommal)
0 Felhasználó és 177 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5600 Dátum:
2014.09.10 szerda, 08:55:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.10 szerda, 08:46:37
mk1-nél a baloshoz hozzá lehetett, a jobboshoz meg felülről a cooler levétele után. De ezért vettem a szerszámot, mert nagy cumi volt így is. ruville utángyártott már 6lapolva volt.
Én megpróbáltam, de inkább úgy voltam vele, hogy rohadjon meg. Felülről valamennyire el lehet érni, de nem tudsz olyat feszíteni, hogy jó legyen. Alulról megoldható, de ahhoz meg akna vagy csápos emelő kell, mert aláfekvősen nem kivitelezhető. Pedig az összekötő azon része még lapolva is volt, hogy rámenjen a kulcs, de nem akartam a fogaslécet erőltetni, nehogy kormánymű csere legyen belőle.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5601 Dátum:
2014.09.10 szerda, 08:59:54 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.10 szerda, 08:55:39
Én megpróbáltam, de inkább úgy voltam vele, hogy rohadjon meg. Felülről valamennyire el lehet érni, de nem tudsz olyat feszíteni, hogy jó legyen. Alulról megoldható, de ahhoz meg akna vagy csápos emelő kell, mert aláfekvősen nem kivitelezhető. Pedig az összekötő azon része még lapolva is volt, hogy rámenjen a kulcs, de nem akartam a fogaslécet erőltetni, nehogy kormánymű csere legyen belőle.
a fogaslécet a célszerszámmal ugyanúgy erőlteted. semmi baja sem lesz tőle, elég jó anyagból van.
valóban akna nélkül alulról semmit
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5602 Dátum:
2014.09.10 szerda, 09:00:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.10 szerda, 08:59:54
a fogaslécet a célszerszámmal ugyanúgy erőlteted. semmi baja sem lesz tőle, elég jó anyagból van.
valóban akna nélkül alulról semmit
Arra teszik rá. Pontosabban azzal tartanak ellent.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5603 Dátum:
2014.09.10 szerda, 09:04:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.10 szerda, 09:00:54
Arra teszik rá. Pontosabban azzal tartanak ellent.
dehogy is. az a szerszám csak arra jó, hogy rendesen hozzáférj, és a gömbfejre rászoruljon. a fogasléchez hozzá sem szabad érni semmivel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5604 Dátum:
2014.09.10 szerda, 09:05:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.10 szerda, 09:04:21
dehogy is. az a szerszám csak arra jó, hogy rendesen hozzáférj, és a gömbfejre rászoruljon. a fogasléchez hozzá sem szabad érni semmivel
Ebből a szempontból mindegy is. Nekem megérte az a 2e ft-ot, hogy ne én kínlódjak vele.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5605 Dátum:
2014.09.10 szerda, 09:10:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.10 szerda, 09:05:34
Ebből a szempontból mindegy is. Nekem megérte az a 2e ft-ot, hogy ne én kínlódjak vele.
így van . ha annyiért megcsinálják hozzá sem kell lezdeni otthon
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5606 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 11:23:14 »
Sziasztok,
Úgy tűnik, hogy a gátlóim, és toronycsapágyaim elérték a nyugdíjazási kort, így csere érettek lettek. Az autó kombi TDCI 2002-es mondeo MK3. Elsősorban az első nagyon gatya, az mindenképp cserés, de lehet a hátsót is illene cserélnem.
Az a kérdés, hogy az unix és egyéb helyeken található millió és egy márka és terméke közül (elég nagy a szórás) mi az amit tuti ki kéne hagyni...
Ahogy néztem marha nagy a szórás és még gyártón belül is akár 3-5 féel van...igazából semmi extra nem kell...a gyári minőség bőven elég....mi ebből a legolcsóbb ajánlott típus?
néztem a gatlo.eu oldalt is, de ott is van monroe meg sok ismeretlen név is...
Egy szó mint száz, segítsetek konkrét típussal első és hátsó lengéscsillapító, toronycsapágy és szilent témakörben!
Köszönöm!
Mike
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5607 Dátum:
2014.09.12 péntek, 21:02:02 »
Ma két kormányzással kapcsolatos dologra lettem figyelmes (az elmúlt 7 évben nem tűnt fel, de lehet, hogy normális).
1) a kormányt a bal végállásba forgatva az utolsó 30fok (függőleges állástól + 30 fok balra) alatt a kocsi orra kb. 2-3cm-et süllyed. Jobb végállásnál ilyen nincs. Esetleg ki tudná próbálni valaki, hogy van-e ilyen? (nekem nem tűnik normálisnak, főleg az aszimetria miatt...)
2) szintén az utolsó 30 fok elfordulás könnyen megy koppanásig, valaikor pedig növekvő ellenállás mellett. Ha ilyenkor visszaengedem, majd ismét megpróbálom, simán megy a végéig.
Középállás környékén nincs akadás, szervóolaj max-on, megbontva még nem volt a rendszer.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5608 Dátum:
2014.09.12 péntek, 21:10:55 »
Idézetet írta: mike1 - 2014.09.11 csütörtök, 11:23:14
Sziasztok,
Úgy tűnik, hogy a gátlóim, és toronycsapágyaim elérték a nyugdíjazási kort, így csere érettek lettek. Az autó kombi TDCI 2002-es mondeo MK3. Elsősorban az első nagyon gatya, az mindenképp cserés, de lehet a hátsót is illene cserélnem.
Az a kérdés, hogy az unix és egyéb helyeken található millió és egy márka és terméke közül (elég nagy a szórás) mi az amit tuti ki kéne hagyni...
Ahogy néztem marha nagy a szórás és még gyártón belül is akár 3-5 féel van...igazából semmi extra nem kell...a gyári minőség bőven elég....mi ebből a legolcsóbb ajánlott típus?
néztem a gatlo.eu oldalt is, de ott is van monroe meg sok ismeretlen név is...
Egy szó mint száz, segítsetek konkrét típussal első és hátsó lengéscsillapító, toronycsapágy és szilent témakörben!
Köszönöm!
Mike
Toronyszilent (meg talán csapágy is) gyári beszállítója: Lemförder
Lengéscsillapító gyári beszállítója: Sachs
Ezekkel biztos nem nyúlsz mellé.
Szerk: alkatreszek.hu-n is nézelődj, jóval olcsóbb mint unix és társai, ha nincs nagy kedvezményed náluk.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.12 péntek, 21:18:31 írta tpmportal
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5609 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 01:15:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.12 péntek, 21:02:02
Ma két kormányzással kapcsolatos dologra lettem figyelmes (az elmúlt 7 évben nem tűnt fel, de lehet, hogy normális).
1) a kormányt a bal végállásba forgatva az utolsó 30fok (függőleges állástól + 30 fok balra) alatt a kocsi orra kb. 2-3cm-et süllyed. Jobb végállásnál ilyen nincs. Esetleg ki tudná próbálni valaki, hogy van-e ilyen? (nekem nem tűnik normálisnak, főleg az aszimetria miatt...)
2) szintén az utolsó 30 fok elfordulás könnyen megy koppanásig, valaikor pedig növekvő ellenállás mellett. Ha ilyenkor visszaengedem, majd ismét megpróbálom, simán megy a végéig.
Középállás környékén nincs akadás, szervóolaj max-on, megbontva még nem volt a rendszer.
Senki?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5610 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 01:21:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.14 vasárnap, 01:15:03
Senki?
Én nem próbáltam, de a változó nehézség szerintem nem normális, és az aszimetria sem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5611 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 07:06:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.12 péntek, 21:02:02
Ma két kormányzással kapcsolatos dologra lettem figyelmes (az elmúlt 7 évben nem tűnt fel, de lehet, hogy normális).
1) a kormányt a bal végállásba forgatva az utolsó 30fok (függőleges állástól + 30 fok balra) alatt a kocsi orra kb. 2-3cm-et süllyed. Jobb végállásnál ilyen nincs. Esetleg ki tudná próbálni valaki, hogy van-e ilyen? (nekem nem tűnik normálisnak, főleg az aszimetria miatt...)
2) szintén az utolsó 30 fok elfordulás könnyen megy koppanásig, valaikor pedig növekvő ellenállás mellett. Ha ilyenkor visszaengedem, majd ismét megpróbálom, simán megy a végéig.
Középállás környékén nincs akadás, szervóolaj max-on, megbontva még nem volt a rendszer.
Kedves Ákos!
A szervo olajszűrő beépítése után, felvettem a szervorendszer olajnyomás görbéjét. A görbe egy hiperbolát vesz fel. Ez azt jelenti, hogy mint két irányban a kormány középtől szimetrikusan kell nőni a nyomásnak(szűrő nélkül 0.6 bar) és a koppanási végállásnál leesik nullára, mivel zár a végállás szelep.
Véleményem szerint a te esetedben nem üzemszerű állapot az asszimetria.
Én a rugó és a toronycsapágy körül kezdeném a vizsgálódást, különösen a kérdéses bal oldalon.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.15 hétfő, 06:42:18 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5612 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 13:45:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.14 vasárnap, 01:15:03
Senki?
Nem tört el a rugó és azért süllyed le?Kormányerő változás meg lehet elállítódott futóműgeometria miatt.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5613 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 18:09:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.14 vasárnap, 01:15:03
Senki?
Szia,
Hasonló volt a problémám, balra teketve a kormányt, mintha bukottvolna a kocsi eleje, de csak balra. Viszont én cseréltem a kormányösszekötőket és így elment az eleje. Futóműállítás után jobb lett, mint újkorában.
Nézesd meg, lehet, hogy neked is elmászott valamelyik értéked.
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5614 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 18:18:33 »
Utólért a rugótörés. KYB az gyári vagy utángyártott?
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/20140914_155602_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.14 vasárnap, 18:25:10 írta Barny007
»
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5615 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 20:29:55 »
Idézetet írta: Barny007 - 2014.09.14 vasárnap, 18:18:33
Utólért a rugótörés. KYB az gyári vagy utángyártott?
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/20140914_155602_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez már nem a gyári rugó volt. Szépen eltört.
Nekem még szerencsém volt, mert a tetején az utolsó menetnél tört el.
A Kayaba-t eddig nem tartottam rossznak....régi off autóimba használtam a lengéscsillapítóit. Ezek után és kayabá
(alf) esete után nem veszek ilyet.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5616 Dátum:
2014.09.16 kedd, 21:50:16 »
Idézetet írta: László - 2014.09.14 vasárnap, 07:06:53
Kedves Ákos!
A szervo olajszűrő beépítése után, felvettem a szervorendszer olajnyomás görbéjét. A görbe egy hiperbolát vesz fel. Ez azt jelenti, hogy mint két irányban a kormány középtől szimetrikusan kell nőni a nyomásnak(szűrő nélkül 0.6 bar) és a koppanási végállásnál leesik nullára, mivel zár a végállás szelep.
Véleményem szerint a te esetedben nem üzemszerű állapot az asszimetria.
Én a rugó és a toronycsapágy körül kezdeném a vizsgálódást, különösen a kérdéses bal oldalon.
Tisztelettel László!
kösz. Rugó, gátló, toronycsapágy, toronyszilent mind relatíve új, mindkét oldalon. Kb 2 éves lehet. Sachs gátlók, skf toronycsapágy+szilent, kayaba rugók vannak benne. Nem örülnék, ha ezekkel gond lenne. A rugókat majd valamikor megnézem, ha időm engedi.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5617 Dátum:
2014.09.16 kedd, 21:51:20 »
Idézetet írta: Barny007 - 2014.09.14 vasárnap, 18:09:50
Szia,
Hasonló volt a problémám, balra teketve a kormányt, mintha bukottvolna a kocsi eleje, de csak balra. Viszont én cseréltem a kormányösszekötőket és így elment az eleje. Futóműállítás után jobb lett, mint újkorában.
Nézesd meg, lehet, hogy neked is elmászott valamelyik értéked.
Megnézetem majd, kösz. Tavasszal volt állítva, nem emlékszem, hogy megütöttem volna....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5618 Dátum:
2014.09.19 péntek, 06:16:40 »
Idézetet írta: Barny007 - 2014.09.14 vasárnap, 18:18:33
Utólért a rugótörés. KYB az gyári vagy utángyártott?
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/20140914_155602_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Sziasztok
A toronycsapágy tetején a csavarok közt, azaz kettő darab csavar közt, van egy oda- vissza mutató nyíl. Ennek van jelentősége, hogy merre néz?
0 <---------------> 0
Köszi a válaszokat.
Üdv
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5619 Dátum:
2014.09.19 péntek, 08:37:29 »
Sziasztok!
Az első kerékjáratban a műanyagborítást ki lehet cserélni? A tartófülek elengedték és a kerék elkoptatta.
Bontottat vagy újat?
Köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5620 Dátum:
2014.09.19 péntek, 08:46:13 »
Idézetet írta: dfeco - 2014.09.19 péntek, 08:37:29
Sziasztok!
Az első kerékjáratban a műanyagborítást ki lehet cserélni? A tartófülek elengedték és a kerék elkoptatta.
Bontottat vagy újat?
Köszi!
Ha a füle megvan, jó a bontott is, nyilván.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5621 Dátum:
2014.09.19 péntek, 08:52:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.19 péntek, 08:46:13
Ha a füle megvan, jó a bontott is, nyilván.
AndyA
Köszi! Bár újonnan sem egy borzasztó összeg. Ha kereket kivettem ki tudom cserélni vagy mást is meg kell bontani?
Az újhoz vajon adnak rogzítő csavarokat?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5622 Dátum:
2014.09.19 péntek, 08:55:36 »
Idézetet írta: dfeco - 2014.09.19 péntek, 08:52:51
Köszi! Bár újonnan sem egy borzasztó összeg. Ha kereket kivettem ki tudom cserélni vagy mást is meg kell bontani?
Az újhoz vajon adnak rogzítő csavarokat?
Ha a műanyag dobbetétre gondoltál, akkor nem kell semmit bontani a kerék levétele után.
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5623 Dátum:
2014.09.19 péntek, 08:56:56 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.19 péntek, 08:55:36
Ha a műanyag dobbetétre gondoltál, akkor nem kell semmit bontani a kerék levétele után.
Igen, csak nem tudtam a nevét.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
vision
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5624 Dátum:
2014.09.19 péntek, 12:54:02 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni...
Mitől lehet az, hogy a legkisebb úthibára is imbolyog az autó hátulja? 1 hete kezdte el, azóta egyre rosszabb...
Válaszokat előre is Köszönöm!
Naplózva
Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5625 Dátum:
2014.09.19 péntek, 13:09:11 »
Idézetet írta: vision - 2014.09.19 péntek, 12:54:02
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni...
Mitől lehet az, hogy a legkisebb úthibára is imbolyog az autó hátulja? 1 hete kezdte el, azóta egyre rosszabb...
Válaszokat előre is Köszönöm!
lengéscsillapító,keresztlengőkar,szilentek,stb......ezt megkell nézetned.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5626 Dátum:
2014.09.19 péntek, 16:10:57 »
A doblemez csere közben kiderült, hogy a jobb első rugó is el van törve
10cm darabot ki is vettem ott fityegett, toronycsapágy is beleesett...
Rugót ilyenkor párban kell cserélni? Milyet vegyek?
A javítás előtt mennyire használható az autó? (50km mennék vele)
Köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5627 Dátum:
2014.09.19 péntek, 16:17:14 »
Idézetet írta: dfeco - 2014.09.19 péntek, 16:10:57
A doblemez csere közben kiderült, hogy a jobb első rugó is el van törve
10cm darabot ki is vettem ott fityegett, toronycsapágy is beleesett...
Rugót ilyenkor párban kell cserélni? Milyet vegyek?
A javítás előtt mennyire használható az autó? (50km mennék vele)
Köszi!
nagyon semennyire.a rosszat mindenképp cseréld....
nem mindig szoktak párban cserélni.nem úgy mint a lengéscsillapítót....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5628 Dátum:
2014.09.19 péntek, 18:14:48 »
köszi
Milyet vegyek? Bárdinál kedvezményesen tudok venni Suplexet 9e körül
A Cromaxnál 11-15 körül van Kayaba Monroe
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5629 Dátum:
2014.09.19 péntek, 18:27:03 »
Idézetet írta: dfeco - 2014.09.19 péntek, 18:14:48
köszi
Milyet vegyek? Bárdinál kedvezményesen tudok venni Suplexet 9e körül
A Cromaxnál 11-15 körül van Kayaba Monroe
Kayaba most tört el Barny007-nek.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1590.msg930601#msg930601
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5630 Dátum:
2014.09.19 péntek, 19:03:25 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.19 péntek, 18:27:03
Kayaba most tört el Barny007-nek.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1590.msg930601#msg930601
nekem másik tipusba az olajat engedte el 2 hét alatt....a kayaba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5631 Dátum:
2014.09.19 péntek, 19:04:25 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.19 péntek, 19:03:25
nekem másik tipusba az olajat engedte el 2 hét alatt....a kayaba.
Kajabá!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5632 Dátum:
2014.09.19 péntek, 19:08:50 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.19 péntek, 19:04:25
Kajabá!
eeegen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5633 Dátum:
2014.09.19 péntek, 19:49:30 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.19 péntek, 19:08:50
eeegen....
Hogy be voltál parázva. Azt is én intéztem neked...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5634 Dátum:
2014.09.19 péntek, 21:45:19 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.19 péntek, 19:49:30
Hogy be voltál parázva. Azt is én intéztem neked...
a micsodát?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5635 Dátum:
2014.09.23 kedd, 05:26:05 »
Sziasztok
Lengescsillapito csere előtt állok: a Bardi és Lang kereskedesektol van lehetőségem vásárolni.
Mit ajanlotok? Bilstein, Monroe? Milyen minosegek? Esetleg Sachs?
Cserelem meg a stabilizatorokat is, miket érdemes meg ilyenkor cserélni, megvenni?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 05:39:27 írta o_tom
»
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5636 Dátum:
2014.09.23 kedd, 06:18:31 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.09.23 kedd, 05:26:05
Sziasztok
Lengescsillapito csere előtt állok: a Bardi és Lang kereskedesektol van lehetőségem vásárolni.
Mit ajanlotok? Bilstein, Monroe? Milyen minosegek? Esetleg Sachs?
Cserelem meg a stabilizatorokat is, miket érdemes meg ilyenkor cserélni, megvenni?
kayaba.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5637 Dátum:
2014.09.23 kedd, 07:28:05 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.09.23 kedd, 05:26:05
Sziasztok
Lengescsillapito csere előtt állok: a Bardi és Lang kereskedesektol van lehetőségem vásárolni.
Mit ajanlotok? Bilstein, Monroe? Milyen minosegek? Esetleg Sachs?
Cserelem meg a stabilizatorokat is, miket érdemes meg ilyenkor cserélni, megvenni?
Lengéscsillapítóból Sachs, stabilizátor-összekötőből Lemförder (ha toronyszilentet, csapágyat is cserélsz, abból is Lemförder) a gyári beszállító, stabilizátor-szilentekből meg szerintem szerezz gyárit pl. cromaxból. Szerintem ha van lehetőséged, akkor válaszd ezeket. alkatreszek.hu-ról nem tudsz vásárolni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5638 Dátum:
2014.09.23 kedd, 08:33:57 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.09.23 kedd, 05:26:05
Sziasztok
Lengescsillapito csere előtt állok: a Bardi és Lang kereskedesektol van lehetőségem vásárolni.
Mit ajanlotok? Bilstein, Monroe? Milyen minosegek? Esetleg Sachs?
Cserelem meg a stabilizatorokat is, miket érdemes meg ilyenkor cserélni, megvenni?
Sachs meg Bilstein jó. Ami utángyártott, abból mindből csak Lemfördert szabad. Szilenteknek meg esetleg Powerflex/Superflex...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5639 Dátum:
2014.09.23 kedd, 12:44:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.23 kedd, 08:33:57
Sachs meg Bilstein jó. Ami utángyártott, abból mindből csak Lemfördert szabad. Szilenteknek meg esetleg Powerflex/Superflex...?
AndyA
Melyikek is ezek a szilentek? Hol kell nézni a Bardinal AndyA?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5640 Dátum:
2014.09.23 kedd, 14:00:56 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.09.23 kedd, 12:44:55
Melyikek is ezek a szilentek? Hol kell nézni a Bardinal AndyA?
http://lmgtfy.com/?q=superflex+bushing
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5641 Dátum:
2014.09.23 kedd, 17:24:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.23 kedd, 14:00:56
http://lmgtfy.com/?q=superflex+bushing
AndyA
Köszi
Ez nagyon jó
Igazából arra lennék kíváncsi, hogy ezt hol is találom az autón. Már megvan.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5642 Dátum:
2014.09.23 kedd, 17:32:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.09.23 kedd, 07:28:05
Lengéscsillapítóból Sachs, stabilizátor-összekötőből Lemförder (ha toronyszilentet, csapágyat is cserélsz, abból is Lemförder) a gyári beszállító, stabilizátor-szilentekből meg szerintem szerezz gyárit pl. cromaxból. Szerintem ha van lehetőséged, akkor válaszd ezeket. alkatreszek.hu-ról nem tudsz vásárolni?
Toronyszilentről honnan tudom, hogy döglött?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5643 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:34:05 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.09.23 kedd, 17:32:15
Toronyszilentről honnan tudom, hogy döglött?
Leginkább sehonnan, azt együtt szokták cserélni a csapággyal és a lengéscsillapítóval pont ugyanazért, mint a kuplung+lendkeréknél. Ne kelljen még egyszer szétszedni a fél futóművet. Bár a szerelési költség lényegesen olcsóbb.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5644 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:36:35 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.24 szerda, 09:34:05
Leginkább sehonnan, azt együtt szokták cserélni a csapággyal és a lengéscsillapítóval pont ugyanazért, mint a kuplung+lendkeréknél. Ne kelljen még egyszer szétszedni a fél futóművet. Bár a szerelési költség lényegesen olcsóbb.
A szerelés olcsóbb. A költsége legfeljebb alacsonyabb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5645 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:38:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.24 szerda, 09:36:35
A szerelés olcsóbb. A költsége legfeljebb alacsonyabb.
AndyA
Igenis.
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5646 Dátum:
2014.09.27 szombat, 17:22:10 »
Szepjonapot emberek.a gumiharang csereje mennyire bonyolult muvelet?otthon megtudom csinalni vagy vigyem egy szakihoz inkabb?koszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5647 Dátum:
2014.09.27 szombat, 17:31:47 »
Féltengely, külső-belső? Nem vagy túl informatív......
Szerinted mi vagy bárki honnan tudnánk, hogy te meg tudod-e csinálni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
4levi17
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5648 Dátum:
2014.09.27 szombat, 17:34:53 »
Idézetet írta: GSR - 2014.09.27 szombat, 17:31:47
Féltengely, külső-belső? Nem vagy túl informatív......
Szerinted mi vagy bárki honnan tudnánk, hogy te meg tudod-e csinálni?
Bocsi..Mindketto.ha mar cserelem akkor egyszerre...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5649 Dátum:
2014.09.27 szombat, 17:59:37 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2014.09.27 szombat, 17:34:53
Bocsi..Mindketto.ha mar cserelem akkor egyszerre...
Akkor meg 4
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ