Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.08 hétfő, 20:44:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10598388 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
escse
Vendég
« Új hozzászólás #11950 Dátum: 2012.09.01 szombat, 15:27:03 »

A keres-kínál topicban tedd fel a kérdést és keresd vele MOTOCRAFT-MK2-őt segítenek neked.

Köszi, ezt teszem!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #11951 Dátum: 2012.09.01 szombat, 17:16:27 »


szia

köszi a választ. Erre voltam kíváncsi,mert nálam is ez a szitu,hogy a jobb oldalinak nagyobb a "hatótávolsága".  Eddig ez nem tűnt fel,csak most hogy más fajta izzót kapott a kocsi. De akkor megnyugodtam! worship

AndyA!  ...ezt a módszert alkalmaztam már,egyszerű de jó volt. Még anno az off verdát állítottam,miután összetörtem. Cheesy
Köszi neked is!! wave

Naplózva
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #11952 Dátum: 2012.09.01 szombat, 17:52:23 »

Szia!
pontosan mit takar a generátor felújítás??Megmérték kb egy hete a töltésem 14,6v.Az autóban egyébként most van 170 000 km-a generátorhoz még tuti nem volt nyúlva,hány km az élettartama?

Ja AndyA-mi az a lakatfogó worship
[/quote

Cseréltek csúszógyűrűket,szénkeféket,csapágyakat.Ha egy hete jó volt az nembiztos,hogy most is annyi.Nézzétek meg még az aksit is terhelővillával!
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
uckertr
Vendég
« Új hozzászólás #11953 Dátum: 2012.09.01 szombat, 18:21:24 »

Múlt héten lett a generátorom cserélve, mert elkezdett az akksilámpa világítani és ez lett hibaoknak meghatározva. Ma megint elkezdett világítani, de legalább most nem adta be az ESP és ABS lámpákat mellé és hazajutottam.
Leállítás után el is indult és nem világított az akksi, de így azért szarok rendesen, mert kedden Bécsbe kell mennem az autóval.

Na most vagy megvezettek a generátor cserével vagy vmi más a gáz. Tud vki Budapesten vagy környékén (én Gödöllő közelében lakom) hibakódot olvasni nekem vasárnap? Nyilván nem ingyen kérném...

Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11954 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:16:28 »

Múlt héten lett a generátorom cserélve, mert elkezdett az akksilámpa világítani és ez lett hibaoknak meghatározva. Ma megint elkezdett világítani, de legalább most nem adta be az ESP és ABS lámpákat mellé és hazajutottam.
Leállítás után el is indult és nem világított az akksi, de így azért szarok rendesen, mert kedden Bécsbe kell mennem az autóval.

Na most vagy megvezettek a generátor cserével vagy vmi más a gáz. Tud vki Budapesten vagy környékén (én Gödöllő közelében lakom) hibakódot olvasni nekem vasárnap? Nyilván nem ingyen kérném...



Hibakódot tudok olvasni a XVIII. ker.-ben (bár szerintem nem lesz ehhez kapcsolódó), de szerintem inkább hétfőn kéne egy autóvillamosságisnál rámérni az akkumlátorra, addig meg csinálj egy műszertesztet és nézd a feszültséget indítás előtt, indításkor, plusz fogyasztókkal terhelve.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #11955 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 06:48:07 »

Sziasztok!
Kombim van, és a csomagtér ajtó nem hajlandó kinyílni + 20 C feletti hőmérsékleten.
Csak kattan egyet a mágneskapcsoló, de ennyi. Télen tökéletesen működik Wink Kulcscsal sem működik, mert a zárat tönkreb@@sztam.
Ötlet? Huh? Huh?
Elég vajon a kapcsolócsere? Huh?
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
uckertr
Vendég
« Új hozzászólás #11956 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 07:06:29 »

Hibakódot tudok olvasni a XVIII. ker.-ben (bár szerintem nem lesz ehhez kapcsolódó), de szerintem inkább hétfőn kéne egy autóvillamosságisnál rámérni az akkumlátorra, addig meg csinálj egy műszertesztet és nézd a feszültséget indítás előtt, indításkor, plusz fogyasztókkal terhelve.
OK, így lesz! Köszi!!!
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11957 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 08:30:06 »

Szia!Nekem is volt ilyen jelenség,hogy indítás után kialudt a töltésjelzőm,és mégsem volt töltés.Generátor felújítás oldotta meg a problémát!

Valamelyik nem jó mégse!
Én a generátorra tippelek, hiszen, ha a generátor jó volna, akkor kiszedett aksival is bármeddig elmehetsz, mert a generátor bírja. Te viszont azt írtad, hogy útközben fogy el a szufla.
Indítsad be a kocsit és csatlakoztassad le a +12V-ot. Viszi-e, vagy nem. Ha jó a generátor, akkor szerintem mennie kellene a motornak továbbra is aksi nélkül.
Ezt off kocsiban próbáltam, és működött. Nem tudom, hogy Mondeonál megy-e. Közben a műszerfal teszt üzemmódjában figyeld a feszültséget.

Ennél egyszerűbb otthoni hibakeresést nem tudok kitalálni.
Ha nem megy így ötletem van még.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11958 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 08:45:49 »

Szia!
pontosan mit takar a generátor felújítás??Megmérték kb egy hete a töltésem 14,6v.Az autóban egyébként most van 170 000 km-a generátorhoz még tuti nem volt nyúlva,hány km az élettartama?

Ja AndyA-mi az a lakatfogó worship

Cseréltek csúszógyűrűket,szénkeféket,csapágyakat.Ha egy hete jó volt az nembiztos,hogy most is annyi.Nézzétek meg még az aksit is terhelővillával!

Lakatfogós árammérő. Egy kampót akasztasz a drótra, és megmondja, mennyi villany folyik benne. Sok tíz amperek környékén szokás használni. Villanyreszelőnek szokott lenni. Van nekem is, csak nincs kéznél.

Az a lényeg, hogy amikor nincs terhelés a cuccon, az akksinak fel kell venni valamennyi villanyt - nem feltétlenül sokat, az a töltöttségétől függ. Ha viszont rákapcsolsz egy jó adag fogyasztót, akkor sem mehet mínuszba, azaz nem szabad olyannak előfordulnia, hogy az akksi adja a "pót" villanyt (amíg bírja), hogy üzemeljenek a fogyasztók. A generátor vezetékére akasztva a lakatfogót és mindent felkapcsolva 70-90A-t kellene tudni mérni, annyit kell tudni kifelé nyomni a generátornak.

Ha ez jó, akkor az akksit kell megnézetni. Mikori és milyen akksi van az autódban?

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.02 vasárnap, 08:50:44 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11959 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 08:50:24 »

Valamelyik nem jó mégse!
Én a generátorra tippelek, hiszen, ha a generátor jó volna, akkor kiszedett aksival is bármeddig elmehetsz, mert a generátor bírja. Te viszont azt írtad, hogy útközben fogy el a szufla.
Indítsad be a kocsit és csatlakoztassad le a +12V-ot. Viszi-e, vagy nem. Ha jó a generátor, akkor szerintem mennie kellene a motornak továbbra is aksi nélkül.
Ezt off kocsiban próbáltam, és működött. Nem tudom, hogy Mondeonál megy-e. Közben a műszerfal teszt üzemmódjában figyeld a feszültséget.

Ennél egyszerűbb otthoni hibakeresést nem tudok kitalálni.
Ha nem megy így ötletem van még.

Járó motornál én nem venném le az akksit. Simán rugdalhat akkora villanytüskéket a generátor, amit rendesen az akksi pufferel, benyeli és kisimítja a feszültséget, de akksi nélkül leizzad tőle az összes érzékenyebb fedélzeti elektronika. Drága teszt lenne...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11960 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 09:20:53 »

Valamelyik nem jó mégse!
Én a generátorra tippelek, hiszen, ha a generátor jó volna, akkor kiszedett aksival is bármeddig elmehetsz, mert a generátor bírja. Te viszont azt írtad, hogy útközben fogy el a szufla.
Indítsad be a kocsit és csatlakoztassad le a +12V-ot. Viszi-e, vagy nem. Ha jó a generátor, akkor szerintem mennie kellene a motornak továbbra is aksi nélkül.
Ezt off kocsiban próbáltam, és működött. Nem tudom, hogy Mondeonál megy-e. Közben a műszerfal teszt üzemmódjában figyeld a feszültséget.

Ennél egyszerűbb otthoni hibakeresést nem tudok kitalálni.
Ha nem megy így ötletem van még.

Ezt inkább ne.
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11961 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 09:38:34 »

Járó motornál én nem venném le az akksit. Simán rugdalhat akkora villanytüskéket a generátor, amit rendesen az akksi pufferel, benyeli és kisimítja a feszültséget, de akksi nélkül leizzad tőle az összes érzékenyebb fedélzeti elektronika. Drága teszt lenne...

AndyA
Fiat regatan ment, az nem olyan érzékeny, de ha azt mondjátok, akkor biztos úgy van.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #11962 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 14:37:06 »

Tudna valaki segíteni nekem abba a kérdésben, hogy a TDCI motoros autoból származó műszeregysés jó e az én TDDI autónba.
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11963 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 15:21:02 »

Tudna valaki segíteni nekem abba a kérdésben, hogy a TDCI motoros autoból származó műszeregysés jó e az én TDDI autónba.
Válaszokat előre is köszönöm.

Szerintem kiváló Wink
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #11964 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 16:33:47 »

Fiat regatan ment, az nem olyan érzékeny, de ha azt mondjátok, akkor biztos úgy van.
Szerinted , vagy tényleg jó?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11965 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 16:35:17 »

Szerinted , vagy tényleg jó?
Tényleg jó.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #11966 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 16:46:32 »

Tényleg jó.
[/quote
Köszönöm a válaszod.
Naplózva
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #11967 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 20:29:34 »

Sziasztok!
Kombim van, és a csomagtér ajtó nem hajlandó kinyílni + 20 C feletti hőmérsékleten.
Csak kattan egyet a mágneskapcsoló, de ennyi. Télen tökéletesen működik Wink Kulcscsal sem működik, mert a zárat tönkreb@@sztam.
Ötlet? Huh? Huh?
Elég vajon a kapcsolócsere? Huh?

Ötlete valakinek? Huh?
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #11968 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 20:51:39 »

Ötlete valakinek? Huh?
ha van elég időd vissza olvasni meg keresgélni, itt írták a srácok, hogy egérből rakták át a mikrokapcsolót, meg szétszedték kipucolták és jó lett
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11969 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 09:02:20 »

Ötlete valakinek? Huh?
ha van elég időd vissza olvasni meg keresgélni, itt írták a srácok, hogy egérből rakták át a mikrokapcsolót, meg szétszedték kipucolták és jó lett
Sanyikabacsi erre gondolt wave
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #11970 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 10:25:54 »

Ha kiveszed az akksit+tartót pont alatta van.Vezeték megy rá.
köszi!

Azt a tartót nem egyszerű kiszedni ahogy elnézem...Sad
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11971 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 13:00:43 »

köszi!

Azt a tartót nem egyszerű kiszedni ahogy elnézem...Sad

Az akksi tálcáját?

Kiveszed az akksit, megfogod a kezeddel a tálcát, és kiemeled. Ennyi Smiley
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #11972 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 13:26:48 »

Az akksi tálcáját?

Kiveszed az akksit, megfogod a kezeddel a tálcát, és kiemeled. Ennyi Smiley

jaja csak az aksi tartó (fém) konzolt is ki kellett szednem, hogy kényelmesen hozzáférjek
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Zoldas
Vendég
« Új hozzászólás #11973 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 18:31:03 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy Mondeo Turnier,2.0 TDDi,Kombim, 2001.áprilisi. Este beálltam vele a garázsba, reggel nem indult el. Annyit sikerült kideríteni, hogy az adagoló nem kap áramot, illetve az izzítás visszajelző folyamatosan villog. A főtengely jeladót, gázolajszűrőt kicseréltük, de egyszerűen nincs meg a hiba falbav

Valakinek van esetleg valami tippje? Vagy esetleg egy rajzotok az adagolóról, a kábelekről....?

Köszi szépen előre is!
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #11974 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 18:40:22 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy Mondeo Turnier,2.0 TDDi,Kombim, 2001.áprilisi. Este beálltam vele a garázsba, reggel nem indult el. Annyit sikerült kideríteni, hogy az adagoló nem kap áramot, illetve az izzítás visszajelző folyamatosan villog. A főtengely jeladót, gázolajszűrőt kicseréltük, de egyszerűen nincs meg a hiba falbav

Valakinek van esetleg valami tippje? Vagy esetleg egy rajzotok az adagolóról, a kábelekről....?

Köszi szépen előre is!

Bíztosítékokat ellenőríztétek, kimértétek?
Naplózva
Zoldas
Vendég
« Új hozzászólás #11975 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 19:34:00 »

Bíztosítékokat ellenőríztétek, kimértétek?

Igen, sőt, egyet ki is cseréltünk. Tegnap és ma is elindult egyszer, aztán utána semmi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11976 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 19:40:38 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy Mondeo Turnier,2.0 TDDi,Kombim, 2001.áprilisi. Este beálltam vele a garázsba, reggel nem indult el. Annyit sikerült kideríteni, hogy az adagoló nem kap áramot, illetve az izzítás visszajelző folyamatosan villog. A főtengely jeladót, gázolajszűrőt kicseréltük, de egyszerűen nincs meg a hiba falbav

Valakinek van esetleg valami tippje? Vagy esetleg egy rajzotok az adagolóról, a kábelekről....?

Köszi szépen előre is!

Forgat az önindító? Amúgy az immobilizer oldaláról közelíteném meg a dolgot...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoldas
Vendég
« Új hozzászólás #11977 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 20:02:36 »

Forgat az önindító? Amúgy az immobilizer oldaláról közelíteném meg a dolgot...

Működik az önindító,igen. Egyik szerelő ismerősöm szerint vezeték- probléma lehet, de nem akarjuk szétkapni annyira, ezért kellene hozzá a rajz az adagolóról és az oda beérkező kábelekről.

Esetleg, ha van más ötlet, azt is szívesen veszem. worship
Naplózva
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #11978 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 20:55:21 »

Sanyikabacsi erre gondolt wave

KÖSZI BIG!!!!!!!!! worship
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
hahota
Vendég
« Új hozzászólás #11979 Dátum: 2012.09.04 kedd, 10:45:22 »

Sziasztok !

Szeretném a segítségeteket kérni egy problémám megoldásában.
Most vettem egy 2006-os mondeo-t, és a rádió bekapcsolásakor (mivel aksit is cseréltem) kéri a kódot. A gyári papírról beírom neki a helyes kódot, majd az 5-ös gomb lenyomásával okézom a kódot.
A rádió ekkor a "1 hour mode" szöveget írja ki. Az után más gombra nem reagál. A rádió elvileg jó, a megvétel előtt valami hangcucc volt bent, amit kivettek, talán ahhoz lehet köze?
Segítségeteket nagyon köszönöm. integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11980 Dátum: 2012.09.04 kedd, 11:20:05 »

Sziasztok !

Szeretném a segítségeteket kérni egy problémám megoldásában.
Most vettem egy 2006-os mondeo-t, és a rádió bekapcsolásakor (mivel aksit is cseréltem) kéri a kódot. A gyári papírról beírom neki a helyes kódot, majd az 5-ös gomb lenyomásával okézom a kódot.
A rádió ekkor a "1 hour mode" szöveget írja ki. Az után más gombra nem reagál. A rádió elvileg jó, a megvétel előtt valami hangcucc volt bent, amit kivettek, talán ahhoz lehet köze?
Segítségeteket nagyon köszönöm. integet2

Nem jó a kód. Kihúzod a rádiót, az oldalán lévő szám alapján többen meg tudják neked mondani a jó kódot.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.04 kedd, 11:53:41 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
hahota
Vendég
« Új hozzászólás #11981 Dátum: 2012.09.04 kedd, 11:41:02 »

Nem jó a kód. Kihúzod a rádiót, az oldalán lévő szám alapján többen meg tudják neked mondani a jó kódot.

AndyA


Köszönöm szépen AndyA !
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.04 kedd, 11:53:49 írta AndyA » Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #11982 Dátum: 2012.09.05 szerda, 13:17:49 »

Sziasztok!

Gyári kiegészítő fűtés utólagos beszereléséhez kapcsolási rajzot lehet valahol találni?
Egy bontottat szeretnék berakni/berakatni a kocsimba  nyes
Egyenlőre keresem aki elektromosan meg tudná csinálni, de még nem találtam meg az emberemet  falbav

Köszi!
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11983 Dátum: 2012.09.05 szerda, 13:28:54 »

Sziasztok!

Gyári kiegészítő fűtés utólagos beszereléséhez kapcsolási rajzot lehet valahol találni?
Egy bontottat szeretnék berakni/berakatni a kocsimba  nyes
Egyenlőre keresem aki elektromosan meg tudná csinálni, de még nem találtam meg az emberemet  falbav

Köszi!

Ervin biztosan. A megoldás viszont engem is érdekelne, megvan a fűtés, azt még csak be is teszem a helyére, de utána kellene tudni, hogy mit hová kell drótozni. Gy.k. nem az eTIS-féle ábra érdekel, az megvan, hanem a gyakorlati megoldás.

Pl. van egy elektromos csati pont ott, ahová a fűtés kerülne - de nem ennek a csatija, mert ahhoz nem elég vastagok benne a drótok, és a kapcsolórelék sincsenek meg az autóban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11984 Dátum: 2012.09.05 szerda, 13:46:11 »

Sziasztok!

Gyári kiegészítő fűtés utólagos beszereléséhez kapcsolási rajzot lehet valahol találni?
Egy bontottat szeretnék berakni/berakatni a kocsimba  nyes
Egyenlőre keresem aki elektromosan meg tudná csinálni, de még nem találtam meg az emberemet  falbav

Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban olvasd el az erről a témárol készült, fényképpekkel és elektromos rajzzal kiegészített cikket. Elöször azt kell eldöntened, milyen rendszerü kieg fűtést akarsaz beépiteni (valójában mire van előkészítve a géped).  Nagyon nem mindegy. Ár, és kialakitás tekintetében, egyaránt.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11985 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:03:47 »

Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban olvasd el az erről a témárol készült, fényképpekkel és elektromos rajzzal kiegészített cikket. Elöször azt kell eldöntened, milyen rendszerü kieg fűtést akarsaz beépiteni (valójában mire van előkészítve a géped).  Nagyon nem mindegy. Ár, és kialakitás tekintetében, egyaránt.
Tisztelettel László! worship

Elolvastam újra, de egy dolog továbbra sem tiszta. Mi van akkor, ha menet közben párásodás miatt benyomom a hátsó ablak fűtését? Akkor ez a cucc is elkezd újra fűteni?

A PCM-re nem lehet rákötni a vezérlést, ahogyan az rendesen lenne?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #11986 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:07:16 »

Elolvastam újra, de egy dolog továbbra sem tiszta. Mi van akkor, ha menet közben párásodás miatt benyomom a hátsó ablak fűtését? Akkor ez a cucc is elkezd újra fűteni?

A PCM-re nem lehet rákötni a vezérlést, ahogyan az rendesen lenne?

AndyA

Én is elolvastam László cikkjét.
Amit én be akarok rakni, az a normál, gyári kieg. fűtés, egy bontott kocsiból.
Tehát elvileg be kell kötni ahogy a gyárba normálba berakták volna, és utána max fel kell programoztatni az én elméletem szerint. Vagy tévedek? Akkor pedig 5 fok alatt működne, amíg a víz el nem éri a 71 fokot (ha jól olvastam itt a fórumon egy korábbi hozzászólást)
Az etis-en lenne egy kapcsolási rajz, de ugye csak előfizetőknek  vigyor3
412-02B-00-001 - Elektromos hűtőfolyadék fűtéssel, előtt 12/2003

Ezt kellene megszerezni, nem tudja valaki letölteni? Nagyon megköszönném   worship
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11987 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:28:20 »

Én is elolvastam László cikkjét.
Amit én be akarok rakni, az a normál, gyári kieg. fűtés, egy bontott kocsiból.
Tehát elvileg be kell kötni ahogy a gyárba normálba berakták volna, és utána max fel kell programoztatni az én elméletem szerint. Vagy tévedek? Akkor pedig 5 fok alatt működne, amíg a víz el nem éri a 71 fokot (ha jól olvastam itt a fórumon egy korábbi hozzászólást)
Az etis-en lenne egy kapcsolási rajz, de ugye csak előfizetőknek  vigyor3
412-02B-00-001 - Elektromos hűtőfolyadék fűtéssel, előtt 12/2003
Ezt kellene megszerezni, nem tudja valaki letölteni? Nagyon megköszönném   worship
Ez egy érdekes dolog. Nekem van gyári kieg fűtésem (vettem Motorcrafttól). Kérdeztem róla Viket. Ő azt mondta, hogy nem véletlenül hagyták ki a facelift utániakból, mert gyakorlatilag semmi szerepe nincs.  fejvakaras
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #11988 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:34:46 »

Ez egy érdekes dolog. Nekem van gyári kieg fűtésem (vettem Motorcrafttól). Kérdeztem róla Viket. Ő azt mondta, hogy nem véletlenül hagyták ki a facelift utániakból, mert gyakorlatilag semmi szerepe nincs.  fejvakaras

Ez tényleg érdekes.
Én csak annyit észlelek ebből, hogy munkatársaméban van. Mikor Ő visz melózni, ki se érünk télen a városból, de már fújja a meleget és kimozdult a mutató (2002-es kombi asszem).
Mikor én megyek, akkor már rég a pályán vagyunk mikor ugyan ez megtörténik. (ugyan onnan indulunk)
Vagy akkor lehet direkt felkel hajnalban, megy vele minden reggel 20 kört, hogy neki előbb fűtsön?  eplus2 eplus2
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11989 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:52:11 »

tetőablak végállás beállításáról van valakinek leírása??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11990 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:54:37 »

tetőablak végállás beállításáról van valakinek leírása??

Szerintem a Wikiben van, vagy a FordWikin. Elég nehéz eltalálni, ne csüggedj, ha elsőre nem jön össze.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11991 Dátum: 2012.09.05 szerda, 15:01:39 »

Szerintem a Wikiben van, vagy a FordWikin. Elég nehéz eltalálni, ne csüggedj, ha elsőre nem jön össze.

AndyA
kezelési 53-54.oldal, elsőre sikerült taps worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11992 Dátum: 2012.09.05 szerda, 15:03:39 »

Ez tényleg érdekes.
Én csak annyit észlelek ebből, hogy munkatársaméban van. Mikor Ő visz melózni, ki se érünk télen a városból, de már fújja a meleget és kimozdult a mutató (2002-es kombi asszem).
Mikor én megyek, akkor már rég a pályán vagyunk mikor ugyan ez megtörténik. (ugyan onnan indulunk)
Vagy akkor lehet direkt felkel hajnalban, megy vele minden reggel 20 kört, hogy neki előbb fűtsön?  eplus2 eplus2
Egy nagyon jó dolog mért ne lenne szerepe.Én kiállok a garázsból majd elindulok és 3-4perc és jön a meleg persze 5 fok alatt.Nem kell vele menni több kört.Ahogy feljebb megy a hőmérséklet úgy kikapcsol.Nekem gyárilah benne van és tuti.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11993 Dátum: 2012.09.05 szerda, 15:46:34 »

Elolvastam újra, de egy dolog továbbra sem tiszta. Mi van akkor, ha menet közben párásodás miatt benyomom a hátsó ablak fűtését? Akkor ez a cucc is elkezd újra fűteni?

A PCM-re nem lehet rákötni a vezérlést, ahogyan az rendesen lenne?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Nem olvastad el figyelmesen falbav, ha a viz hőmérséklet eléri a 75°C-t akkor a beépitett hőkapcsoló bontja a kieg fűtés áramkörét és csak az ablak fűtés müködik önmagában. A második kérdésedre a válasz. Ahhoz, hogy a PCM modul vezérelje a rendszert, eleve a kocsinak az elektromos kieg fütésre előkészitettnek kell lennie, és csak akkor tudja a PCM modul a programot. Nekünk a rendszerünk a gázolajos fütésre volt elő készítve, ezért kellett új vezérlést kialakítani. Olvasd el még egyszer lassan figyelmesen. nyes
Tisztelettel Lászéló! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #11994 Dátum: 2012.09.05 szerda, 15:54:22 »

Amúgy én azt sem értem miért csak 5 fok alatt indul be?  nyes
Tavasszal, ősszel a 10-15 fokokban is jobb a motornak ha előbb meleg a víz nem?
Tehát én a Ford helyében csak vízhőfokhoz kötöttem volna, külső hőmérséklethez nem.
Vagy rosszul gondolom?  szomoru1

Tisztelt Fórumtárs!
Nem olvastad el figyelmesen falbav, ha a viz hőmérséklet eléri a 75°C-t akkor a beépitett hőkapcsoló bontja a kieg fűtés áramkörét és csak az ablak fűtés müködik önmagában. A második kérdésedre a válasz. Ahhoz, hogy a PCM modul vezérelje a rendszert, eleve a kocsinak az elektromos kieg fütésre előkészitettnek kell lennie, és csak akkor tudja a PCM modul a programot. Nekünk a rendszerünk a gázolajos fütésre volt elő készítve, ezért kellett új vezérlést kialakítani. Olvasd el még egyszer lassan figyelmesen. nyes
Tisztelettel Lászéló! worship
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11995 Dátum: 2012.09.05 szerda, 16:03:49 »

Egy nagyon jó dolog mért ne lenne szerepe.Én kiállok a garázsból majd elindulok és 3-4perc és jön a meleg persze 5 fok alatt.Nem kell vele menni több kört.Ahogy feljebb megy a hőmérséklet úgy kikapcsol.Nekem gyárilah benne van és tuti.

Le ne szúrjatok már! Én csak azt írtam be, amit Vik mondott. tickedoff
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #11996 Dátum: 2012.09.05 szerda, 16:04:57 »

Nem kell támadásnak venni, mindenki véleményt nyilvánít, nem kell egyet érteni mindenben  Wink

Le ne szúrjatok már! Én csak azt írtam be, amit Vik mondott. tickedoff
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11997 Dátum: 2012.09.05 szerda, 16:11:07 »

Nem kell támadásnak venni, mindenki véleményt nyilvánít, nem kell egyet érteni mindenben  Wink


Én mindent támadásnak veszek, sőt, már többeket lenyeltem keresztben.  nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #11998 Dátum: 2012.09.05 szerda, 16:24:03 »

Sziasztok!

a tolatólámpa kapcsoló csere kifogott rajtam  help

Hónapok után végre rászántam magam, hogy tolatólámpa nélkül nem élet az élet.
Kiderült, hogy nem biztosíték, kapcsoló. Oké. Vettem egyet, beraktam, nem működik, pontosabban az a nyelv ami a kapcsolót mozgatja nem nyomja be eléggé (fizikailag lehetetlen is) a kapcsoló golyóját. szomoru1 Facet márkájú ...olasz.... úgy döntöttem, visszaviszem, hogy majd a gyári worship
Megvan, multiméteres mérés szerint a golyót félig sem kell benyomni már működik tehát tényleg jobb. Elvileg.
De ha rádugom a csatlakozóra és úgy nyomom a golyót, nem működik, tehát rosszabb mint az olasz.
Tehát a probléma:
kapcsoló jó (multiméter)
kábel jó (direktbe kötve megy)
mégsem működik.

Ötlet?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11999 Dátum: 2012.09.05 szerda, 16:39:06 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem olvastad el figyelmesen falbav, ha a viz hőmérséklet eléri a 75°C-t akkor a beépitett hőkapcsoló bontja a kieg fűtés áramkörét és csak az ablak fűtés müködik önmagában. A második kérdésedre a válasz. Ahhoz, hogy a PCM modul vezérelje a rendszert, eleve a kocsinak az elektromos kieg fütésre előkészitettnek kell lennie, és csak akkor tudja a PCM modul a programot. Nekünk a rendszerünk a gázolajos fütésre volt elő készítve, ezért kellett új vezérlést kialakítani. Olvasd el még egyszer lassan figyelmesen. nyes
Tisztelettel Lászéló! worship

Kedves László! Érdekelne a magad kiépítette vezérlés, konkrétan, hogy a termosztát (hőkapcsoló) honnan veszi a jelet (hőt).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.