Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:47:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11143563 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12800 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 23:27:02 »

A megoldás azonos, csak máshol kell mérni. Smiley

AndyA
még jó h van akik elolvassák mire válaszolnak
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #12801 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 08:36:01 »

hm, amikor autót kerestem nekem azt mondták, hogy újabb Mondeot ne, meg Focust se, mert piszok könnyen lehet törni a zárjukat...

Lehet, de itt nem a zárbetétről van szó, hanem a mechanikáról. Az meg úgy tűnik, ugyanaz.
Sajnos a II-es kókuszokat nagyon törögetik fel, gyakorlatilag nincs olyan ismerősöm, akiét még ne nyitották volna ki, de a zár mechanikája nem lényeg itt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12802 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 12:26:42 »

Lehet, de itt nem a zárbetétről van szó, hanem a mechanikáról. Az meg úgy tűnik, ugyanaz.
Sajnos a II-es kókuszokat nagyon törögetik fel, gyakorlatilag nincs olyan ismerősöm, akiét még ne nyitották volna ki, de a zár mechanikája nem lényeg itt.

Nem is II-es fókuszból került bele, hanem I-es, de 2001 utániból, mert azokba már akkor a jó fajta zárakat tették. A betéthez pedig valóban nem nyúltam, minden maradt a régi kivéve magát a záregységet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12803 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 12:32:16 »

még jó h van akik elolvassák mire válaszolnak

Elolvasni én is elolvastam... nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12804 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:20:22 »

Sziasztok.   help help

Bp  vagy környékén tudna nekem valaki segíteni a kiegészítő fűtés izzító gyertyáinak cseréjében és kézi vezérlésessé alakításában? / A gyertyák már meg vannak/  Természetesen díjazás ellenében.  
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12805 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 18:50:43 »

Üdv!

Ülésfűtés lapokat szeretnék behelyezni a két első ülés kárpitja alá.
Láttam is itt valamikor boncolgatni a témát.
És mintha ez a termék lett volna belinkelve.
http://www.ebay.com/itm/WAECO-CARBON-HEATED-SEAT-KIT-RETRO-FIT-KIT-FOR-2-SEATS-MSH-200-NEW-FOR-2012-/271079376905?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1d970809

Valaki tudna olyan megoldást, ami lehetővé teszi, hogy 20ezer alatt álljon meg a beavatkozás.

Szivargyújtós huzatok nem érdekelnek.

Előre is köszi.  worship integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12806 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:18:03 »

Üdv!

Ülésfűtés lapokat szeretnék behelyezni a két első ülés kárpitja alá.
Láttam is itt valamikor boncolgatni a témát.
És mintha ez a termék lett volna belinkelve.
http://www.ebay.com/itm/WAECO-CARBON-HEATED-SEAT-KIT-RETRO-FIT-KIT-FOR-2-SEATS-MSH-200-NEW-FOR-2012-/271079376905?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1d970809

Valaki tudna olyan megoldást, ami lehetővé teszi, hogy 20ezer alatt álljon meg a beavatkozás.

Szivargyújtós huzatok nem érdekelnek.

Előre is köszi.  worship integet2 integet2

Ilyet keress óccóér':

http://www.waeco.com/en/products/4381_651.php

Ez nem carbon, hanem sima fűtőszálas, de hibátlan másfél éve 4 ülésen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12807 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:19:44 »

Ilyet keress óccóér':

http://www.waeco.com/en/products/4381_651.php

Ez nem carbon, hanem sima fűtőszálas, de hibátlan másfél éve 4 ülésen.

AndyA

 worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12808 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:39:30 »

Ilyet keress óccóér':

http://www.waeco.com/en/products/4381_651.php

Ez nem carbon, hanem sima fűtőszálas, de hibátlan másfél éve 4 ülésen.

AndyA
az ilyet rosszabb beépíteni Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12809 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:42:24 »

az ilyet rosszabb beépíteni Undecided

Miért is? Én négyet raktam be eddig. Az első 1 óra volt, ki kellett tapasztalni. A többi fél óra...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12810 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:33:56 »

Sziasztok.   help help

Bp  vagy környékén tudna nekem valaki segíteni a kiegészítő fűtés izzító gyertyáinak cseréjében és kézi vezérlésessé alakításában? / A gyertyák már meg vannak/  Természetesen díjazás ellenében.  
Nekem van visszajelzőm a gyertyák működéséről, alapvetően nem hülye az elektronika, jókor kapcsolgatja be-ki.
Gyertya csere, ha van aknád, akkor kb olajcsere komplikáltságú dolog.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12811 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:40:46 »

Nekem van visszajelzőm a gyertyák működéséről, alapvetően nem hülye az elektronika, jókor kapcsolgatja be-ki.
Gyertya csere, ha van aknád, akkor kb olajcsere komplikáltságú dolog.


Sajnos nincs aknám és egyedül nem szívesen fognék hozzá.Még az eredeti gyertyák vannak benne és nem hiszem,hogy a helyzet magaslatán állnak.
Prágában dolgozom és ott elég hideg tud lenni.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12812 Dátum: 2012.10.31 szerda, 00:02:13 »

Üdv.

Ki tudná megmondani, honnan tudok leszedni olyan feszültséget ami csak akkor él ha a motor már jár?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12813 Dátum: 2012.10.31 szerda, 08:07:36 »


Sajnos nincs aknám és egyedül nem szívesen fognék hozzá.Még az eredeti gyertyák vannak benne és nem hiszem,hogy a helyzet magaslatán állnak.
Prágában dolgozom és ott elég hideg tud lenni.

Jókor mondod, egy hónapja penészedtem ott egy hetet tanfolyamon. Elmehettünk volna sörölni egyet. Kettőt. Hármat... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12814 Dátum: 2012.10.31 szerda, 08:10:49 »

Üdv.

Ki tudná megmondani, honnan tudok leszedni olyan feszültséget ami csak akkor él ha a motor már jár?
olajnyomas erzekelovel meghuzatsz egy relet es azon barmekkora aramot at tudsz vinni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szazo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #12815 Dátum: 2012.10.31 szerda, 08:13:11 »

Már irtam hogy villanyászom max 15-ből megcsinálja ha lehet, már párat megcsinált elhiheted és nemcsak ford-ra... eplus2
privibe ha érdekel...

Szia
Érdekelne az elérhetősége a villanyászodnak.
Elérhetőségem usaszazo@freemail.hu
Előre is köszi  Üdv Szazo
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12816 Dátum: 2012.10.31 szerda, 09:48:16 »

Jókor mondod, egy hónapja penészedtem ott egy hetet tanfolyamon. Elmehettünk volna sörölni egyet. Kettőt. Hármat... Smiley

AndyA




Hát ha tudtam volna  nyes
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Sancho
Vendég
« Új hozzászólás #12817 Dátum: 2012.10.31 szerda, 10:18:21 »

Sziasztok!

2012 Májusában cseréltem gyertyát, kábelt. Még abban a hónapban trafót is mert rángatott.
2 Hónapra rá újra rángat, trafót csere... megint jó.
Tegnap este megint elkezdett rángatni?  violent

Valaminek van ötlete mi teheti tönkre a trafót?


help
Sancho
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.31 szerda, 10:20:05 írta Sancho » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12818 Dátum: 2012.10.31 szerda, 10:20:00 »

Sziasztok!

2012 Májusában cseréltem gyergyát, kábelt. Még abban a hónapban trafót is mert rángatott.
2 Hónapra rá újra rángat, trafót csere... megint jó.
Tegnap este megint elkezdett rángatni?  violent

Valaminek van ötlete mi teheti tönkre a trafót?


help
Sancho

Földelési gond? Valahol ott megy az áram, ahol nem kellene neki?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12819 Dátum: 2012.10.31 szerda, 10:26:43 »

Sziasztok!

2012 Májusában cseréltem gyertyát, kábelt. Még abban a hónapban trafót is mert rángatott.
2 Hónapra rá újra rángat, trafót csere... megint jó.
Tegnap este megint elkezdett rángatni?  violent

Valaminek van ötlete mi teheti tönkre a trafót?


help
Sancho

A kábeleket szerintem nézd át, tönkre tudja vágni a trafót, ha rossz.
Naplózva
Mancs85
Vendég
« Új hozzászólás #12820 Dátum: 2012.10.31 szerda, 18:12:40 »

Biztos vagy benne?Én szkeptikus vagyok ilyen kérdésekben.Tuti,hogy minden lett cserélve?
Csapágyak
CSúszógyűrű
Bronzkefe
Fesszabályzó
diódahid
álló ás forgórész tekercsek-nyilván ezek a fő alkatrészek.

A te hibád tipikusan a csúszógyűrű és a bronzkefe kopása miatt van!  
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban


Most megfogtál..... Ennek utána fogok járni! Köszönöm a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12821 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:11:38 »

Villanyos kiegészítő fűtés téma. Nézegetem az eTIS-t, az van benne:

412-02B-00-001 - With electric coolant heater, before 12/2003

Vagyis mintha 2003. decemberig szeretek volna ilyet a Mondeoba, utána nem. Lehetséges ez?

A kapcs.rajz szerint a PCM adja a vezérlést a cuccnak. Előfordulhat az, hogy a későbbi gyártású PCM nem kezeli (vagy nem jól), ha utólag beépítek neki minden szükséges alkatrészt? Ráadásul a 2.2-es TDCi nincs is feltüntetve az ábrán. Annak lehet annyira más a PCM-je, hogy nem jó ötlet csak úgy rákötni ilyesmit?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12822 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:15:38 »

Villanyos kiegészítő fűtés téma. Nézegetem az eTIS-t, az van benne:

412-02B-00-001 - With electric coolant heater, before 12/2003

Vagyis mintha 2003. decemberig szeretek volna ilyet a Mondeoba, utána nem. Lehetséges ez?

A kapcs.rajz szerint a PCM adja a vezérlést a cuccnak. Előfordulhat az, hogy a későbbi gyártású PCM nem kezeli (vagy nem jól), ha utólag beépítek neki minden szükséges alkatrészt? Ráadásul a 2.2-es TDCi nincs is feltüntetve az ábrán. Annak lehet annyira más a PCM-je, hogy nem jó ötlet csak úgy rákötni ilyesmit?

AndyA

Ajánlom figyelmedbe!

http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.0  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12823 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:50:32 »


És mit nézzek rajta? Nem úgy működik, mint a gyári, nem onnan kapja a vezérlést. Én a gyári bekötésről kérdeztem, hogy az megvalósítható-e.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #12824 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 07:29:05 »

Sziasztok!

Segitséget kérnék!
 2001-es Mondeom központi zárja mostanában önnálositotta magát.
Álltalában rendszertelen időközönként menet közben ki-be nyitogat magátol + a csomagtartot nem nyitja a központi zár ha épp ki akarom nyitni.(kombi)
Valakinek van valami ötlete?
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12825 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 08:28:31 »

És mit nézzek rajta? Nem úgy működik, mint a gyári, nem onnan kapja a vezérlést. Én a gyári bekötésről kérdeztem, hogy az megvalósítható-e.

AndyA
meghát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12826 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 08:30:29 »

Sziasztok!

Segitséget kérnék!
 2001-es Mondeom központi zárja mostanában önnálositotta magát.
Álltalában rendszertelen időközönként menet közben ki-be nyitogat magátol + a csomagtartot nem nyitja a központi zár ha épp ki akarom nyitni.(kombi)
Valakinek van valami ötlete?
első körben a bal elsőt nézd meg mert az vezérli az összeset.csatit szethuzod,belocsolod kontaktus tisztitoval,stb...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #12827 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 08:36:20 »

első körben a bal elsőt nézd meg mert az vezérli az összeset.csatit szethuzod,belocsolod kontaktus tisztitoval,stb...

Kösz az ötletet. Megnézem
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12828 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 09:14:12 »

meghát.

Elég csak azt megcsinálni és oda bekötni, ahová az eTIS írja, és süti a dolog?

Akkor az nem túl nagy ügy. Megnézem majd, mi van hozzá készen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12829 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 09:55:20 »

És mit nézzek rajta? Nem úgy működik, mint a gyári, nem onnan kapja a vezérlést. Én a gyári bekötésről kérdeztem, hogy az megvalósítható-e.

AndyA

Te, semmit!  eplus2 Nem volt egyértelmű, hogy kizárólag a gyári megoldást keresed! Én kérek elnézést! duhos2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12830 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 10:02:46 »

Te, semmit!  eplus2 Nem volt egyértelmű, hogy kizárólag a gyári megoldást keresed! Én kérek elnézést! duhos2

Ezt benézted, no:

"Előfordulhat az, hogy a későbbi gyártású PCM nem kezeli (vagy nem jól), ha utólag beépítek neki minden szükséges alkatrészt? Ráadásul a 2.2-es TDCi nincs is feltüntetve az ábrán. Annak lehet annyira más a PCM-je, hogy nem jó ötlet csak úgy rákötni ilyesmit?"

Szerintem elég egyértelmű, hogy mit szeretnék csinálni... integet2 pias

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #12831 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 10:04:11 »

Sziasztok!

Ma délután nagybevásárlás előtt kellemetlen élményben volt részem... Autó nem indul, akksi lemerült. Mint kiderült még az eredeti akksi van benne (Motorcraft 70Ah, 680A). Az is csoda, hogy ennyit kibírt. Úgy döntöttem nem kockáztatok így a hideg idők beköszöntekor, most egyszer fel lesz töltve, hogy sürgős dolgaimat elintézzem, de ezután rögtön veszek újat.

Mit ajánlotok? Illetve van valami webshop vagy hasonló hely ahol be lehet szerezni olcsóbban és el is küldik?

Elsőként felmerült, hogy Motorcraftot veszek, mivel abszolút járatlan vagyok a témában, ezért kérdezem, hogy milyen lehetőségek vannak esetleg?
Nekem 2.0 TDCi-m van, a gyári 8 évig bírta, sztem vegyél gyárit. Semelyikre nem adnak 3-nál több garit, lehet az Varta, Bosch, vagy Calciumos hülyeség. Ez nem véletlen. Ha a gyári bizonyítottan 8 évig elmegy (nekem), akkor olyat kell venni.
Mostanra már az is fejlődött indítóáramban, kapacitásban, és már csak jobb Motocraft-osat tudsz venni, kb. 25 rugóért.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12832 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 10:21:57 »

Nekem 2.0 TDCi-m van, a gyári 8 évig bírta, sztem vegyél gyárit. Semelyikre nem adnak 3-nál több garit, lehet az Varta, Bosch, vagy Calciumos hülyeség. Ez nem véletlen. Ha a gyári bizonyítottan 8 évig elmegy (nekem), akkor olyat kell venni.
Mostanra már az is fejlődött indítóáramban, kapacitásban, és már csak jobb Motocraft-osat tudsz venni, kb. 25 rugóért.

A gyárit ugyanaz gyártja, mint a Bosch-t meg a Vartát. A "Calciumos hülyeség"-et a töltési rendszer követeli meg, és a gyárból is ilyen akkumulátorral jött ki.
Az, hogy az elsőszerelés akkumulátor kibírt x évet, közel sem jelenti azt, hogy a most beszerelt gyári is annyit fog. Amikor kijött a kocsi a gyárból, akkor a töltési rendszere 100%-os volt, tudta mindig tartani a 14.4V-ot, vagy magasabbat, alacsonyabb fordulaton is könnyebben visszatöltötte az indítózásnál felhasznált töltést, lényegében "elkényeztette" az akkut. A generátorban is vannak kopó alkatrészek, amik komolyan befolyásolják a töltési teljesítményét. Szerintem inkább a töltési rendszer gyengülésében kell keresni annak az okát, hogy miért nem megy el annyit a második akkumulátor, mint a gyári.
Naplózva
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #12833 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:01:13 »

Sziasztok!

Van egy olyan gondom a kocsinál, 2006-os 130 lovas gépállat, hogy az irányjelő nem kattog vagy néha meggondolja magát és az egész úton normálisan működik. Szóval az irányjelzés kívülről tökéletes, belül lehet látni, hogy a visszajelzés is tökéletes, csak éppen nem ad hangot.
Valami ötletetek van-e erre a problémára?
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12834 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:02:30 »

A gyárit ugyanaz gyártja, mint a Bosch-t meg a Vartát. A "Calciumos hülyeség"-et a töltési rendszer követeli meg, és a gyárból is ilyen akkumulátorral jött ki.
Az, hogy az elsőszerelés akkumulátor kibírt x évet, közel sem jelenti azt, hogy a most beszerelt gyári is annyit fog. Amikor kijött a kocsi a gyárból, akkor a töltési rendszere 100%-os volt, tudta mindig tartani a 14.4V-ot, vagy magasabbat, alacsonyabb fordulaton is könnyebben visszatöltötte az indítózásnál felhasznált töltést, lényegében "elkényeztette" az akkut. A generátorban is vannak kopó alkatrészek, amik komolyan befolyásolják a töltési teljesítményét. Szerintem inkább a töltési rendszer gyengülésében kell keresni annak az okát, hogy miért nem megy el annyit a második akkumulátor, mint a gyári.

Szerintem meg nem... az én autóm most lesz 9 éves. Simán tartja a megfelelő feszültséget, alapjáraton is.
Nekem a gyári 7 évig bírta. Tán még bírta volna egy évig, de nem mertem kockáztatni.
A mostani 2 éve van benn. Meglátjuk... azaz, remélem nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12835 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:06:15 »

Elég csak azt megcsinálni és oda bekötni, ahová az eTIS írja, és süti a dolog?

Akkor az nem túl nagy ügy. Megnézem majd, mi van hozzá készen.

AndyA
A PCM tudja,pont mint a tempomatot.Max a lábakat kell neki megcsinálni.Azt is eltudom képzelni,hogy progizni sem kell,mert ugyan úgy vezérli mint a szélvédő fűtést vagy a tükörfűtést.De minden elképzelhető.
Amúgy meg csak 2 relét kell beépíteni,és azokat megtáplálni pozitívval,és a negatívot kapcsolja nekik a PCM.Az egyik relé 1 fűtést,a másik 2-t kapcsol.
Korábban Motorcraft komplett szetteket árult kábelekkel relékkel együtt.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12836 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:08:41 »

Sziasztok!

Van egy olyan gondom a kocsinál, 2006-os 130 lovas gépállat, hogy az irányjelő nem kattog vagy néha meggondolja magát és az egész úton normálisan működik. Szóval az irányjelzés kívülről tökéletes, belül lehet látni, hogy a visszajelzés is tökéletes, csak éppen nem ad hangot.
Valami ötletetek van-e erre a problémára?
A hangot a GEM adja egy kis hangszórón keresztül.Az irányjelzés elektornikus,így az működhet ettől függetlenül jól.
Lehet,hogy levan csúszva a csati,vagy kontakt hiba.Azt viszont ne kérdezd,hogy hol találod a hangszórót.....! vigyor3
Asszem valahol a kormányoszlop közelében van,vagy rajta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #12837 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:09:48 »

Szerintem meg nem... az én autóm most lesz 9 éves. Simán tartja a megfelelő feszültséget, alapjáraton is.
Nekem a gyári 7 évig bírta. Tán még bírta volna egy évig, de nem mertem kockáztatni.
A mostani 2 éve van benn. Meglátjuk... azaz, remélem nem.
milyen akuumlátort vettél ?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #12838 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:15:09 »

A hangot a GEM adja egy kis hangszórón keresztül.Az irányjelzés elektornikus,így az működhet ettől függetlenül jól.
Lehet,hogy levan csúszva a csati,vagy kontakt hiba.Azt viszont ne kérdezd,hogy hol találod a hangszórót.....! vigyor3
Asszem valahol a kormányoszlop közelében van,vagy rajta.

Akkor nincsen komoly gond, csak fura hogy csendes az irányjelzés. Cheesy
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12839 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:26:59 »

milyen akuumlátort vettél ?

Fekete Exide. Állítólag ez a gyári beszállító (a Motorcrafthoz). Állítólag.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12840 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:54:54 »

Szerintem meg nem... az én autóm most lesz 9 éves. Simán tartja a megfelelő feszültséget, alapjáraton is.
Nekem a gyári 7 évig bírta. Tán még bírta volna egy évig, de nem mertem kockáztatni.
A mostani 2 éve van benn. Meglátjuk... azaz, remélem nem.

Amíg simán tartja a feszültséget minden fogyasztóval, akkor OK, de szerintem nem ez a jellemző az ilyen korú autóknál, főleg ha jelentősebb futásteljesítmény van mögöttük (bár lehet tévedek). De ahogy írtad, majd kiderül.
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #12841 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 13:36:39 »

Sziasztok!
 Így a hidegek közeledtével felmerült bennem egy kérdés. A mondeo akksiját lehet hagyományos töltővel tölteni? Ha nem akkor milyet érdemes venni, persze nem túl drágán vigyor3
Üdv, Tibi
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12842 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 14:04:15 »

Sziasztok!
 Így a hidegek közeledtével felmerült bennem egy kérdés. A mondeo akksiját lehet hagyományos töltővel tölteni? Ha nem akkor milyet érdemes venni, persze nem túl drágán vigyor3
Üdv, Tibi

Hogyne lehetne, sőt... az okosok azt javasolják, hogy néha töltsd fel egy rendes töltővel, mert az az igazi (más algoritmussal tölt egy töltő, mint az autó).
Milyet vegyél? Amilyet akarsz... a hiperekben szoktak 3-6e-ért csepptöltőt árulni. Én ilyet vennék... ezt rajta hagyhatod hetekig is.
Ha többet szánsz rá, László írt egy komoly töltőről, az tizenezerbe kerül, nyilván ez még jobb. Az Anyegin határozza meg a dolgokat...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12843 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 14:14:06 »

Sziasztok!
 Így a hidegek közeledtével felmerült bennem egy kérdés. A mondeo akksiját lehet hagyományos töltővel tölteni? Ha nem akkor milyet érdemes venni, persze nem túl drágán vigyor3
Üdv, Tibi
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeok silver-calcium vagy calcium-calcium vagy calcium+ akksikkal van forgalmazva. Ezek az akkumulátorok nem bánják, ha a hálózati töltő is inteligens, mint a generátor töltés. Két verziót tudok ajánlani.
1. Lidl-ben T4X-SE most épp kapható, teljesen autómatikus impulzs töltésre is alkalmas inteligens töltő.( 5999 Ft áru)
2. Veszel egy profi akku töltőt CTEK MXS 3.6 vagy CTEK MXS 5.0 16-21ezer Ft. (5év garancia) Ezek a töltők ipari felhasználásra is alkalmasak, örök élet meg egy nap. Nagyon fájt a szivem kicsengetni az árát, mégis hosszú távra az utóbbit vettem.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 14:16:02 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #12844 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 14:32:15 »

Tisztelt Fórumtárs!
A mondeok silver-calcium vagy calcium-calcium vagy calcium+ akksikkal van forgalmazva. Ezek az akkumulátorok nem bánják, ha a hálózati töltő is inteligens, mint a generátor töltés. Két verziót tudok ajánlani.
1. Lidl-ben T4X-SE most épp kapható, teljesen autómatikus impulzs töltésre is alkalmas inteligens töltő.( 5999 Ft áru)
2. Veszel egy profi akku töltőt CTEK MXS 3.6 vagy CTEK MXS 5.0 16-21ezer Ft. (5év garancia) Ezek a töltők ipari felhasználásra is alkalmasak, örök élet meg egy nap. Nagyon fájt a szivem kicsengetni az árát, mégis hosszú távra az utóbbit vettem.
Tisztelettel László! worship

   Angel, László, köszönöm a hozzászólásaitokat, mivel a hagyományos töltőm megvan nem szeretnék még 15-20 ezer Ft-ot kiadni egy töltőre. Másfél éve, mióta meg van az autó még nem kellett töltenem az akksit. Smiley Viszont egy olcsóbb (lidl-es) töltőre beruházok, nehogy meglepi érjen wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12845 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 15:18:05 »

  Angel, László, köszönöm a hozzászólásaitokat, mivel a hagyományos töltőm megvan nem szeretnék még 15-20 ezer Ft-ot kiadni egy töltőre. Másfél éve, mióta meg van az autó még nem kellett töltenem az akksit. Smiley Viszont egy olcsóbb (lidl-es) töltőre beruházok, nehogy meglepi érjen wave
Tisztelt Fórumtárs!
Én csupán a lehetőségeket soroltam fel. A Lidl töltő is megfelel a célnak. A választaás joga nálad vagyon. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 15:21:54 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12846 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 15:22:47 »

Sziasztok!

Egy ilyen lóg jobb oldalon elől, alul. Mi ez?
Köszi!
Elnézést a rossz minőségű nagy képért.

Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #12847 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 15:26:10 »

Sziasztok!

Egy ilyen lóg jobb oldalon elől, alul. Mi ez?
Köszi!
Elnézést a rossz minőségű nagy képért.

[img width=800 height=600]http://www.kephost.com/images4/2012/11/1/a1_2012_11_1_o6ht05m16j.jpg[/img
Én a külső hőmérséklet jeladónak nézem, de nem 100%.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 19:41:51 írta AndyA » Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12848 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 15:34:53 »

Én a külső hőmérséklet jeladónak nézem, de nem 100%.

Köszi! Akkor már csak a gyári helyét kell megtalálnom.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12849 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 16:25:10 »

Én a külső hőmérséklet jeladónak nézem, de nem 100%.

100 %. Az a hőmérő. Kötegelővel kötözd fel a hűtővédő lemez fölé valahova, pl a ködlámpa vezetékéhez.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.