Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:57:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11143628 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12750 Dátum: 2012.10.27 szombat, 12:15:26 »

Tisztelt club tagok!
Nem régiben csatlakoztam hozzátok 2001-es tddi mondeo-m van.
A segítségeteket szeretném kérni.
Az autóm generátorja kb. 2 évvel ezelött fel lett újítva. Mielőtt a javítás megtörtént volna sokáig nem tudtam mi a baja. A következőket csinálta, alapjáraton a fordulatszám magasabb volt, villogott az összes világító berendezése, és ami a legdurvább be ragadt a gázpedál, vagyis konkrétan miután 50km/h-nál 5-dikbe váltottam elkezdett magától gyorsítani.  Ezután elvittem egy hozzá értőhöz, aki azt mondta, hogy vagy a generátornak van baja vagy cseréljem ki az akkumulátort ezüst calciumos-ra. Nos a generátor felújítást követően a hibák teljesen megszűntek, mind máig mivel mostanában megint alapjáraton magasabb a fordulat szám, valamint már megint be ragad a gázpedál! Az akksit már kicseréltem most egy 80Ah-ás Varta /ezüst-calciumos) van benne. Mi lehet a baja....?
a generátor.továbbra is.korrekt felújítás kell neki!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12751 Dátum: 2012.10.27 szombat, 12:16:28 »

Sziasztok,tudna valaki segíteni abban,hogy mi okozhatja azt a hibát,hogy a töltésellenőrző lámpa menet közben bevillan,határozatlan időre,majd eltűnik.Kétszer fordult elő eddig(tegnap).Az aksi 'éves,a gyertyák sem időn túliak,talán a gyújtókábelsor a baj?Köszi előre is a segítséget!
Szerintem a generátor.illetve vagy a szabadonfutó,amennyiben van rajta-benyásokon gyárilag szokott lenni(kivétel erősíti a szabályt).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pet
Vendég
« Új hozzászólás #12752 Dátum: 2012.10.27 szombat, 12:22:55 »

Szerintem a generátor.illetve vagy a szabadonfutó,amennyiben van rajta-benyásokon gyárilag szokott lenni(kivétel erősíti a szabályt).
Köszi a gyors válasz,de mi ilyenkor a teendő,várjak még vele vagy van valami ötlet mit csináljak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12753 Dátum: 2012.10.27 szombat, 12:26:55 »

Köszi a gyors válasz,de mi ilyenkor a teendő,várjak még vele vagy van valami ötlet mit csináljak?
én ezt csinálnám:

Generátorszíj ledob,ellenőrizném a szabadonfutót,ha van.Ha azzal minden rendben,akkor mindenképp generátorfelújítás lesz a vége....
apróságokat még érdemes megnézni:akkusaruk tisztaságát,rögzítését,és a testkábel rögzítését a vázra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pet
Vendég
« Új hozzászólás #12754 Dátum: 2012.10.27 szombat, 12:38:41 »

én ezt csinálnám:

Generátorszíj ledob,ellenőrizném a szabadonfutót,ha van.Ha azzal minden rendben,akkor mindenképp generátorfelújítás lesz a vége....
apróságokat még érdemes megnézni:akkusaruk tisztaságát,rögzítését,és a testkábel rögzítését a vázra.
tudsz valami közelítő árat mondani a generátor felújításról,vagy érdemes újat venni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12755 Dátum: 2012.10.27 szombat, 13:03:03 »

tudsz valami közelítő árat mondani a generátor felújításról,vagy érdemes újat venni?
az új horror:kb 110e ft

A felújítás 30-40körül
A bontott általában 25 körül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12756 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:01:36 »

Ha valakinek van hozzáférése Microcat-hez, vagy e-cat-hez, akkor valószínűleg meg tudja mondani, hogy változott-e az érzékelő (vagy esetleg a levegőáramlást irányító motor). Én legközelebb szerintem pénteken jutok a Microcat-es gépem közelébe, ha addig nem kaptok választ megpróbálok rákeresni.

Na megpróbáltam valamit kitalálni Microcat-ből, de facelift előtti és utáni hőérzékelőkre is ugyanazt a cikkszámot adja, de 2003.06.15. dátummal van egy törés. Ugyanez igaz a klímaegységben egy mozgató motorra is, két dolgot listáz, egyik fl előtti, másik utáni (dátum alapján), de a cikkszám ugyanaz.  Huh?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12757 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:04:16 »

Na megpróbáltam valamit kitalálni Microcat-ből, de facelift előtti és utáni hőérzékelőkre is ugyanazt a cikkszámot adja, de 2003.06.15. dátummal van egy törés. Ugyanez igaz a klímaegységben egy mozgató motorra is, két dolgot listáz, egyik fl előtti, másik utáni (dátum alapján), de a cikkszám ugyanaz.  Huh?
Nagyon szépen köszönöm. Értékelem a fáradozásod.  worship worship worship
Akkor szerinted, mi okozhatja azt, hogy cska HI és még talán 28 fokos állásban fűt a többinél nem. Plusz az erősség is váltakozni szokott picit néha.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12758 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:06:24 »

Nagyon szépen köszönöm. Értékelem a fáradozásod.  worship worship worship
Akkor szerinted, mi okozhatja azt, hogy cska HI és még talán 28 fokos állásban fűt a többinél nem. Plusz az erősség is váltakozni szokott picit néha.
lehet,hogy valamelyik zsalumozgató nem működik jól.Klíma tesztet csináltál már?

http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12759 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:08:27 »

lehet,hogy valamelyik zsalumozgató nem működik jól.Klíma tesztet csináltál már?

http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0
igen és arra írja az A299 és A297-et.
Megnéztük a felső szenzort kitisztítottuk. Amúgy se volt koszos. Azóta is dobja a kódot.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12760 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:14:44 »

igen és arra írja az A299 és A297-et.
Megnéztük a felső szenzort kitisztítottuk. Amúgy se volt koszos. Azóta is dobja a kódot.
nos ez vagy érzékelő hiba-amit kétlek, vagy valóban nem kering a meleg  víz a radiátorodban.Ha mész diagra a szervízbe,nézeds meg ezt is egy kalap alatt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12761 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:15:39 »

nos ez vagy érzékelő hiba-amit kétlek, vagy valóban nem kering a meleg  víz a radiátorodban.Ha mész diagra a szervízbe,nézeds meg ezt is egy kalap alatt!
faceliftesítve lett neki is a klímavezérlő és faceliftben van még +2db érzékelő ami nem lett bekötve. azt hiányolja és most próbáljuk pótolni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12762 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:16:36 »

faceliftesítve lett neki is a klímavezérlő és faceliftben van még +2db érzékelő ami nem lett bekötve. azt hiányolja és most próbáljuk pótolni Wink
basszus....akkor nem csoda,hogy nem fűt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12763 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:17:24 »

basszus....akkor nem csoda,hogy nem fűt!
fűt, de csak hi állásban inkább Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12764 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:22:44 »

fűt, de csak hi állásban inkább Cheesy
inkább csak nem szabályoz.0 és 1es állása van. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12765 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:28:24 »

faceliftesítve lett neki is a klímavezérlő és faceliftben van még +2db érzékelő ami nem lett bekötve. azt hiányolja és most próbáljuk pótolni Wink
nah várjál akkor én eddig szarul tudtam.
akkor facelift előttiben van 2.
faceliftesben 4?
hol van az a plusz 2?
ezeket be kell kábelezni vhova?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12766 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:33:16 »

nah várjál akkor én eddig szarul tudtam.
akkor facelift előttiben van 2.
faceliftesben 4?
hol van az a plusz 2?
ezeket be kell kábelezni vhova?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0

ebben is 4 érzékelőt ír.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12767 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:38:14 »

nah várjál akkor én eddig szarul tudtam.
akkor facelift előttiben van 2.
faceliftesben 4?
hol van az a plusz 2?
ezeket be kell kábelezni vhova?

1.interior temperature senzor B66
2.discharge temperature senzon floor B246
3.discharge temperature senzon panel B247
4.sunload senzor B72
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12768 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:44:22 »

faceliftesítve lett neki is a klímavezérlő és faceliftben van még +2db érzékelő ami nem lett bekötve. azt hiányolja és most próbáljuk pótolni Wink

Ez olyan... ráadom a gyújtást, nem történik semmi. Nem szól a rádió sem, és nem világít belül semmi, pedig ú az aksi.
Jönnek a tippek 1000-rel, majd a muki aszongya: kivettem az aksit a szerelés miatt  vigyor3
Ha a felét elhallgatjátok... Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12769 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:55:09 »

nah várjál akkor én eddig szarul tudtam.
akkor facelift előttiben van 2.
faceliftesben 4?
hol van az a plusz 2?
ezeket be kell kábelezni vhova?
igen, arról a +2-ról volt a múltkor a kép vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12770 Dátum: 2012.10.27 szombat, 14:56:01 »

1.interior temperature senzor B66
2.discharge temperature senzon floor B246
3.discharge temperature senzon panel B247
4.sunload senzor B72
igen, ebből kell a 2 és 3, csak nincs most senkinek sem Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12771 Dátum: 2012.10.27 szombat, 15:10:39 »

igen, arról a +2-ról volt a múltkor a kép vigyor3
nah így már totál elvesztem a témában Cheesy

Ez olyan... ráadom a gyújtást, nem történik semmi. Nem szól a rádió sem, és nem világít belül semmi, pedig ú az aksi.
Jönnek a tippek 1000-rel, majd a muki aszongya: kivettem az aksit a szerelés miatt  vigyor3
Ha a felét elhallgatjátok... Wink
amúgy napokkal ezelőtt amikor, elkezdődött a téma boncolgatása, akkor említettem, hogy faceliftesítve lett a klímavezérlő.
ezzel kezdtem rögtön.  Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12772 Dátum: 2012.10.27 szombat, 15:22:03 »

nah így már totál elvesztem a témában Cheesy
amúgy napokkal ezelőtt amikor, elkezdődött a téma boncolgatása, akkor említettem, hogy faceliftesítve lett a klímavezérlő.
ezzel kezdtem rögtön.  Wink
falbav falbav bazz, igyál valamit  vigyor3 vigyor3 vigyor3

http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg709368#msg709368
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12773 Dátum: 2012.10.27 szombat, 15:27:48 »

és a rajzon a b247 rajta van? mert nem találom Cheesy
végülis nem nekem kell tudni, hogy hol van, hanem annak aki bont. legalábbis ebben reménykedem.
továbbá a kép az a konzol mögötti részt akarja reprezentálni, abból az állásból mintha a bal első keréktől néznél keresztül az autón?

lehet tényleg innom kéne valamit. az elmúlt 2 napban egy szemhunyásnyit nem aludtam, és nem igazán fog az agyam.  idiota wow3 uglystupid2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mancs85
Vendég
« Új hozzászólás #12774 Dátum: 2012.10.27 szombat, 16:01:55 »

a generátor.továbbra is.korrekt felújítás kell neki!


Köszönöm szépen a segítséget!
Egyébként a generátor összes létező cserélhető alkatrésze ki lett cserélve, ennek ellenére is akadhat még más ami javítást igényel, vagy esetleg ennyi idő elteltével valami már fel is mondta a szolgálatot?Huh?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12775 Dátum: 2012.10.27 szombat, 16:35:48 »

és a rajzon a b247 rajta van? mert nem találom Cheesy
végülis nem nekem kell tudni, hogy hol van, hanem annak aki bont. legalábbis ebben reménykedem.
továbbá a kép az a konzol mögötti részt akarja reprezentálni, abból az állásból mintha a bal első keréktől néznél keresztül az autón?

lehet tényleg innom kéne valamit. az elmúlt 2 napban egy szemhunyásnyit nem aludtam, és nem igazán fog az agyam.  idiota wow3 uglystupid2
akkor aludj egyet és utána olvasd el megint nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #12776 Dátum: 2012.10.27 szombat, 16:54:24 »

Fel kellett tennem töltőre az aksimat, mert reggel már csak a mutatókat lengette.
Mennyi ideig kell tölteni és honnan tudom, hogy már kész.

Gondozásmentes aksi elvileg automata töltő ( az árammérőjén lassacskán lecsökken az érték, most közel van a 0-hoz. )

Javaslat?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12777 Dátum: 2012.10.27 szombat, 18:12:08 »

Fel kellett tennem töltőre az aksimat, mert reggel már csak a mutatókat lengette.
Mennyi ideig kell tölteni és honnan tudom, hogy már kész.

Gondozásmentes aksi elvileg automata töltő ( az árammérőjén lassacskán lecsökken az érték, most közel van a 0-hoz. )

Javaslat?
az automata töltő elvileg ha már nem tölt akkor készen van.A nem automatáknál az elv az  volt,hogy a kapacitásának a tizedével lehet tölteni tíz órán keresztül.Tehát a 72AH-s akkut 7A-el 10órán át kell tölteni.Amúgy meg a savsűrűségét kell megmérni,az ad pontosat a feltöltött jó akku állapotáról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12778 Dátum: 2012.10.27 szombat, 18:16:16 »


Köszönöm szépen a segítséget!
Egyébként a generátor összes létező cserélhető alkatrésze ki lett cserélve, ennek ellenére is akadhat még más ami javítást igényel, vagy esetleg ennyi idő elteltével valami már fel is mondta a szolgálatot?Huh?
Biztos vagy benne?Én szkeptikus vagyok ilyen kérdésekben.Tuti,hogy minden lett cserélve?
Csapágyak
CSúszógyűrű
Bronzkefe
Fesszabályzó
diódahid
álló ás forgórész tekercsek-nyilván ezek a fő alkatrészek.

A te hibád tipikusan a csúszógyűrű és a bronzkefe kopása miatt van!  
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.27 szombat, 18:18:04 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #12779 Dátum: 2012.10.27 szombat, 19:26:23 »

az automata töltő elvileg ha már nem tölt akkor készen van.A nem automatáknál az elv az  volt,hogy a kapacitásának a tizedével lehet tölteni tíz órán keresztül.Tehát a 72AH-s akkut 7A-el 10órán át kell tölteni.Amúgy meg a savsűrűségét kell megmérni,az ad pontosat a feltöltött jó akku állapotáról.

Ha az áramerősség mérője már a 0-n áll, de ettől függetlenül a bekapcsolt töltőnél az aksi sarukon 14.78-at mérek, de kikapcsolt töltővel 14.3 -ről vándorol le 13.7-ig.
Ilyenkor még tölt a töltő nem?

Levittem, beszereltem beindult, de indítás után az összes lámpa a műszerfalon elalszik, de kis késleltetéssel alszik csak utána a motor check és az ízzítás jelző.
Indítózás közben nem mértem a sarukon, mert csak egyedül voltam.

Most visszahoztam és töltöm tovább...

Gondozás mentes akksi
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.27 szombat, 20:57:28 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12780 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 15:12:11 »

Hogy tudom megnézni, h jók e  a kieg fűtés izzító gyertyái?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12781 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 15:18:38 »

Hogy tudom megnézni, h jók e  a kieg fűtés izzító gyertyái?

Lakatfogóval áramot mérsz a dróton izzítás közben. Ha megvan a kb. 80A, akkor jók. Ha nincs, akkor lekötöd őket, és egyenként mérsz áramot. Amelyiknél látványosan nincs meg a 20A vagy egyáltalán nincs semmi, az cserés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12782 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 15:23:41 »

Lakatfogóval áramot mérsz a dróton izzítás közben. Ha megvan a kb. 80A, akkor jók. Ha nincs, akkor lekötöd őket, és egyenként mérsz áramot. Amelyiknél látványosan nincs meg a 20A vagy egyáltalán nincs semmi, az cserés.

AndyA
Bocsi de nem kevered az izzitó gyertyával.Mert ha 4x20A az 80 de a kegészítő fütésben 3db van egyenként 25A úgy tudom
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12783 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 15:28:30 »

Lakatfogóval áramot mérsz a dróton izzítás közben. Ha megvan a kb. 80A, akkor jók. Ha nincs, akkor lekötöd őket, és egyenként mérsz áramot. Amelyiknél látványosan nincs meg a 20A vagy egyáltalán nincs semmi, az cserés.

AndyA
őskori megoldás kellene  smile  nincs lakatfogóm, meg multiméterem sem.     kieg fűtés, nem izzítás!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12784 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 15:30:07 »

őskori megoldás kellene  smile  nincs lakatfogóm, meg multiméterem sem.     kieg fűtés, nem izzítás!

A megoldás azonos, csak máshol kell mérni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12785 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 15:32:08 »

őskori megoldás kellene  smile  nincs lakatfogóm, meg multiméterem sem.     kieg fűtés, nem izzítás!
Akkumulátorról leviszel áramot és lekötöd és egyenként hozzá érinted.Ha szikrázik oké ha nem akkor nem jó.Csak alá kell menned.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12786 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 15:35:33 »

Akkumulátorról leviszel áramot és lekötöd és egyenként hozzá érinted.Ha szikrázik oké ha nem akkor nem jó.Csak alá kell menned.
fent is megvan a szál vége a toronynál.igaz csak 2,az egyik 1 gyertyát táplál,a másik 2t.az egyik kicsit szikrázik,a másik.....bummmmmmmmm. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12787 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 15:38:17 »

fent is megvan a szál vége a toronynál.igaz csak 2,az egyik 1 gyertyát táplál,a másik 2t.az egyik kicsit szikrázik,a másik.....bummmmmmmmm. nyes
Ezt nem tudtam,hogy fönt is lehet nézni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #12788 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 18:46:14 »

Sziasztok!

Ma délután nagybevásárlás előtt kellemetlen élményben volt részem... Autó nem indul, akksi lemerült. Mint kiderült még az eredeti akksi van benne (Motorcraft 70Ah, 680A). Az is csoda, hogy ennyit kibírt. Úgy döntöttem nem kockáztatok így a hideg idők beköszöntekor, most egyszer fel lesz töltve, hogy sürgős dolgaimat elintézzem, de ezután rögtön veszek újat.

Mit ajánlotok? Illetve van valami webshop vagy hasonló hely ahol be lehet szerezni olcsóbban és el is küldik?

Elsőként felmerült, hogy Motorcraftot veszek, mivel abszolút járatlan vagyok a témában, ezért kérdezem, hogy milyen lehetőségek vannak esetleg?
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #12789 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 18:50:06 »

Sziasztok!

Ma délután nagybevásárlás előtt kellemetlen élményben volt részem... Autó nem indul, akksi lemerült.
rinya
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12790 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 18:55:16 »

Sziasztok!

Ma délután nagybevásárlás előtt kellemetlen élményben volt részem... Autó nem indul, akksi lemerült. Mint kiderült még az eredeti akksi van benne (Motorcraft 70Ah, 680A). Az is csoda, hogy ennyit kibírt. Úgy döntöttem nem kockáztatok így a hideg idők beköszöntekor, most egyszer fel lesz töltve, hogy sürgős dolgaimat elintézzem, de ezután rögtön veszek újat.

Mit ajánlotok? Illetve van valami webshop vagy hasonló hely ahol be lehet szerezni olcsóbban és el is küldik?

Elsőként felmerült, hogy Motorcraftot veszek, mivel abszolút járatlan vagyok a témában, ezért kérdezem, hogy milyen lehetőségek vannak esetleg?
Diesel a kocsid mert azt nem látom.Calciumost vegyél és 175X175X315 a méret ami befér pontossan a tartóba.A 175 legyen a fontos mert akkor rámegy a tető és a kábel könnyen.Nekem most 80AH 740A van benne.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #12791 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 19:01:13 »

Diesel a kocsid mert azt nem látom

Igen, 2.0 TDCi. Tehát nagyobb Ah-s ezek szerint lehet benne, nagyobb indítóárammal, mint a gyári. Egyenéőre valami olyan paraméterekkel rendelkezőt keresek, mint a gyári, a komolyabb az nyilván többe kerül, most így xenonosítás előtt még ez is megterhelő lesz anyagilag...  Wink
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #12792 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 20:19:50 »

Sziasztok!

Van egy kis gondom a verdával... A kopogásérzékelőm már csörömpöl egy ideje benzin üzemmódnál, gáznál oké van.
Az utóbbi időben élesebb kanyarokban, vagy lassításoknál, amikor esik a fordulatszám leáll az autó. Egyszercsak világít az olajnyomás, majd a töltés... Ha ilyenkor kuplungolok, akkor újra indul, mintha mi sem történt volna. Úgy vettem észre, hogy elsősorban nem teljesen bemelegedet motornál produkálja, persze már előfordult melegnél is  szomoru1

Van ötletetek mi lehet a bibi?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12793 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 20:27:14 »

Igen, 2.0 TDCi. Tehát nagyobb Ah-s ezek szerint lehet benne, nagyobb indítóárammal, mint a gyári. Egyenéőre valami olyan paraméterekkel rendelkezőt keresek, mint a gyári, a komolyabb az nyilván többe kerül, most így xenonosítás előtt még ez is megterhelő lesz anyagilag...  Wink

Gyári, Bosch S4/S5, Varta Blue/Silver Dynamic. Ezek közül nézz jobb+ 315x175x175 méretbe beleférőt (ami ilyen mértű az úgyis elég erős az előbbi típusokból). Ezek Calcium+ (Motorcraft, S4, Blue Dynamic) illetve Silver-Calcium( Ford, S5, Silver Dynamic) technológiájú akkuk, amiket a Johnson Controls gyárt, és jó minőséget képviselnek. Amit az előzőek közül az adott méretben legjobb áron és legkésőbbi gyártási idővel kapsz meg, azt válaszd szerintem.

Sziasztok!

Van egy kis gondom a verdával... A kopogásérzékelőm már csörömpöl egy ideje benzin üzemmódnál, gáznál oké van.
Az utóbbi időben élesebb kanyarokban, vagy lassításoknál, amikor esik a fordulatszám leáll az autó. Egyszercsak világít az olajnyomás, majd a töltés... Ha ilyenkor kuplungolok, akkor újra indul, mintha mi sem történt volna. Úgy vettem észre, hogy elsősorban nem teljesen bemelegedet motornál produkálja, persze már előfordult melegnél is  szomoru1

Van ötletetek mi lehet a bibi?


Csak egy ötlet, de szerintem kéne nézni benzinnyomást amikor a le akar állni, hátha leesik, mert gyengélkedik a pumpa.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.28 vasárnap, 20:30:41 írta tpmportal » Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #12794 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 20:28:09 »

Igen, 2.0 TDCi. Tehát nagyobb Ah-s ezek szerint lehet benne, nagyobb indítóárammal, mint a gyári. Egyenéőre valami olyan paraméterekkel rendelkezőt keresek, mint a gyári, a komolyabb az nyilván többe kerül, most így xenonosítás előtt még ez is megterhelő lesz anyagilag...  Wink
Azért alulra oda írhatnád, a kocsi tipusát meg hasonlókat, és nem kell kérdezgetni mindig h mikori, milyen. stb....
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12795 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 20:35:41 »

Az előbb fejeztem be egy újabb facelift előtti mondeo gyengélkedő bal első zárjának cseréjét a javított típusra. Most azonban nem facelift utáni mondeo zár került be, hanem egy 2001 utáni fókáé, ami teljesen kompatibilisnek bizonyult.
Ami kijött: XS41-A21813-DE
Ami bement: 2S4A-A21813-CB (ezt nem is tették gyárilag mondeókba úgy tudom)
Tehát akinek facelift előtti központizár-baja van, az nyugodtan válthat új fajta focus zárra is, ha azt könnyebben talál.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #12796 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 20:58:59 »

Az előbb fejeztem be egy újabb facelift előtti mondeo gyengélkedő bal első zárjának cseréjét a javított típusra. Most azonban nem facelift utáni mondeo zár került be, hanem egy 2001 utáni fókáé, ami teljesen kompatibilisnek bizonyult.
Ami kijött: XS41-A21813-DE
Ami bement: 2S4A-A21813-CB (ezt nem is tették gyárilag mondeókba úgy tudom)
Tehát akinek facelift előtti központizár-baja van, az nyugodtan válthat új fajta focus zárra is, ha azt könnyebben talál.

hm, amikor autót kerestem nekem azt mondták, hogy újabb Mondeot ne, meg Focust se, mert piszok könnyen lehet törni a zárjukat...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12797 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:09:30 »

hm, amikor autót kerestem nekem azt mondták, hogy újabb Mondeot ne, meg Focust se, mert piszok könnyen lehet törni a zárjukat...

Mondeóról nem tudom, a kettes focussal kapcsolatban én sok ilyet olvastam, miután ismerősömét feltörték. Valami olyasmi van, hogy az ajtóban lévő zárat amibe a kulcs megy simán el lehet törni, és azon keresztül kinyitni. De úgy tudom hogy ezekre a mondeókra és az egyes focusra nem vonatkozik.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #12798 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:29:20 »



Csak egy ötlet, de szerintem kéne nézni benzinnyomást amikor a le akar állni, hátha leesik, mert gyengélkedik a pumpa.
[/quote]

Ez szervízes program? Mióta gázzal járok, csak pár littyó van menne mindig, lehet, hogy meborult egy picit?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12799 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:37:07 »


Csak egy ötlet, de szerintem kéne nézni benzinnyomást amikor a le akar állni, hátha leesik, mert gyengélkedik a pumpa.


Ez szervízes program? Mióta gázzal járok, csak pár littyó van menne mindig, lehet, hogy meborult egy picit?


Igen, kell órát csatlakoztatni az injektor-railre. A kopogást is okozhatja túl szegény keverék.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.