zolas
|
|
« Új hozzászólás #12550 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 22:46:57 » |
|
a tiédnek a kódja nem jó másnak! nah ezt nem tudtam. azt hittem, csak a típusok között van kóddiffi.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
sztupy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12551 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 00:53:35 » |
|
Mit vársz a frissítéstől? Miért akarod frissíteni?
Én nem akarom, csak felmerült, hogy valaki akarja én meg kíváncsi voltam Nemsokára úgyis szeretnék tempomatot programoztatni, akkor meg gondolom ez is megesik, ha van újabb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nnorbert
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12552 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 06:23:28 » |
|
Sziasztok!
Tud valaki segíteni tempomat beszerelésben? Talán elég lenne a fórumon említett tempomat_diag.pdf is, de sehogyan sem találom. Vettem egy tempomat készletet a MK3 benzinesemhez. Az enyémben viszont nulla előkészítés, kábelezés van hiába GHIA felszereltség. Nem találok olyan leírást amiben a nulla kábelezéstől le van írva, hogy mit hova kössek. A tempomat motorra megy 8 kábel, abból 2 a pedálkapcsolóhoz megvan és a többi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondejoooooo
|
|
« Új hozzászólás #12553 Dátum: 2012.10.16 kedd, 16:46:07 » |
|
Sziasztok!
Tud valaki segíteni tempomat beszerelésben? Talán elég lenne a fórumon említett tempomat_diag.pdf is, de sehogyan sem találom. Vettem egy tempomat készletet a MK3 benzinesemhez. Az enyémben viszont nulla előkészítés, kábelezés van hiába GHIA felszereltség. Nem találok olyan leírást amiben a nulla kábelezéstől le van írva, hogy mit hova kössek. A tempomat motorra megy 8 kábel, abból 2 a pedálkapcsolóhoz megvan és a többi?
Vik a te embered nekem is Ő csinálta
|
|
|
Naplózva
|
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány... 2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
|
|
|
mondejoooooo
|
|
« Új hozzászólás #12554 Dátum: 2012.10.16 kedd, 17:23:32 » |
|
ismét generátor Tegnap elvittem Dunakeszin a Stromfeld utcában levő villanyászhoz az autómat mivel azzal a villanyásszal aki eddig 2x is felújította a generátorom az uccsó 5ekm-ben nem jutottam semmire. Elmondtam mi a szitu, fogta is a fejét a szaki. Ahogy felnyitottuk a motorháztetőt mindjárt mondta is, h ezeknél a Mondeóknál alapból ki kell cserélni a pozitív akkusarut és behúzni még 1 töltőkábelt a generátortól a + saruig. Az akkusaru a sok melegedés-hüléstől idővel elveszti a vezető képességét és inkább ellenálásként jelentkezik. Ford akkusaru... Szétszedték a generátorom, 1 dióda szétolvadva, tele kosszal, 1db alkatrész se volt kicserélve felújítva. Egyik csapágy zörgött, másik szorult... Vagyis jóformán hozzá se nyúltak az előző szakik Most 13.7V ad a feszszab. de azt atom stabilan. Felkapcsolt fényszóró, ködlámpa, első hátsó szélvédő fűtés és csak fogyaszó bekapcsoláskor leesik 0.1-0.2V-ot majd visszaáll 13.7V-ra. 28eft volt a tegnapí műtét. ezzel nem is lenne bajom ha eddig nem költöttem volna el rá kb. ennyit a semmire
|
|
|
Naplózva
|
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány... 2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #12555 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:14:22 » |
|
Hozzuk át ide a tdci topicból a generátoros problémát! Innen: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0Mindentől függetlenül, nem lenne rossz, ha leírnád azokat a feszültség-értékeket, amit kértem. Új aksi, új generátor - láttam én már olyat, hogy valamelyik rossz volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 20:21:54 írta Angel »
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
4levi17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12556 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:22:02 » |
|
sziasztok.olyan kerdesem lenne.hogy benzines mondiba be e lehetne tenni dizelesbol kiszerelt muszerfalat amiben fedelzeti. koszi a valaszokat elore is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12557 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:24:22 » |
|
sziasztok.olyan kerdesem lenne.hogy benzines mondiba be e lehetne tenni dizelesbol kiszerelt muszerfalat amiben fedelzeti. koszi a valaszokat elore is
szerintem nem.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12558 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:24:48 » |
|
sziasztok.olyan kerdesem lenne.hogy benzines mondiba be e lehetne tenni dizelesbol kiszerelt muszerfalat amiben fedelzeti. koszi a valaszokat elore is
be, csak nem fog rendesen működni a fordulatszám mérőd
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
4levi17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12559 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:33:35 » |
|
be, csak nem fog rendesen működni a fordulatszám mérőd azt nemlehet kicserelni valahogy?mivel az a problema vele hogy a fordulatszammero kiegett benne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12560 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:35:05 » |
|
be, csak nem fog rendesen működni a fordulatszám mérőd és az izzítójel?meg úgy egyébként sem hiszem,hogy a csatlakozásai is egyformák lennének teljesen....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
4levi17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12561 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:36:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12562 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:37:38 » |
|
ez a főtengelyszíjtárcsa alatt van ugye? A gyújtáshoz kell ....mindjárt megnézem. AZ a ckp jeladó!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 20:41:09 írta alf »
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
4levi17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12563 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:50:46 » |
|
ez a főtengelyszíjtárcsa alatt van ugye? A gyújtáshoz kell ....mindjárt megnézem.
AZ a ckp jeladó!
koszi szepen az infot.en meg majdnem levettem megtisztitani de aztan lattam hogy csusztathato es inkabb ugyhagytam.amugy a tippem az volt h a agyujtase a szenzor.mwgegyszer koszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12564 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:55:11 » |
|
azt nemlehet kicserelni valahogy?mivel az a problema vele hogy a fordulatszammero kiegett benne.
az izzó?? 20ft cserélni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12565 Dátum: 2012.10.16 kedd, 21:16:33 » |
|
Hozzuk át ide a tdci topicból a generátoros problémát! Innen: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0Mindentől függetlenül, nem lenne rossz, ha leírnád azokat a feszültség-értékeket, amit kértem. Új aksi, új generátor - láttam én már olyat, hogy valamelyik rossz volt. Rendben. Holnapra megmondom az értékeket. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12566 Dátum: 2012.10.16 kedd, 23:17:09 » |
|
az izzó?? 20ft cserélni Azt mondta kiégett ... lehet hogy tűzkáros az egész kocsi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
robyka
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12567 Dátum: 2012.10.17 szerda, 14:01:16 » |
|
sziasztok!eppen a tempomatot szerelnem... nekem kék az ecu csatim es teljesen mas a kiosztäsa...valaki aki ert hozza csörgessen meg legyen olyan kedves es visszahivom!!! 0670-43-43-222 köszönöm!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12568 Dátum: 2012.10.17 szerda, 20:56:08 » |
|
Mindentől függetlenül, nem lenne rossz, ha leírnád azokat a feszültség-értékeket, amit kértem. Új aksi, új generátor - láttam én már olyat, hogy valamelyik rossz volt.
Sajna, nem indul el az infóm (nem tudom miért). De gondolom, a digivoltmérő is megteszi: Akku gyújtás előtt: 12,81V gyújtás (izzítóval, miegymással+m.fény): 11,81V gyújtás (miegymás nélkül+menetfény): 12,41V alapjáraton (750 f/p): 14,38V fordulaton: (1800-1900 f/p): 14,36V alapjáraton (bekapcsolva minden, amit csak tudtam): 11,8V ? leállítás után: 13,05V kb 1 perc múlva, egyenletes csökkenéssel:12,81V És a legfurcsább: HHO-val, nem változik sem alapjáraton, sem fordulaton: 14,36V (a generátor áramfelvétele, 10-15A között ingadozik) Kiváncsian várom, mit szűrsz ki ebből.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #12569 Dátum: 2012.10.17 szerda, 21:00:28 » |
|
Sajna, nem indul el az infóm (nem tudom miért). De gondolom, a digivoltmérő is megteszi: Akku gyújtás előtt: 12,81V gyújtás (izzítóval, miegymással+m.fény): 11,81V gyújtás (miegymás nélkül+menetfény): 12,41V alapjáraton (750 f/p): 14,38V fordulaton: (1800-1900 f/p): 14,36V alapjáraton (bekapcsolva minden, amit csak tudtam): 11,8V ? leállítás után: 13,05V kb 1 perc múlva, egyenletes csökkenéssel:12,81V És a legfurcsább: HHO-val, nem változik sem alapjáraton, sem fordulaton: 14,36V (a generátor áramfelvétele, 10-15A között ingadozik) Kiváncsian várom, mit szűrsz ki ebből. hát pl azt, hogy nem működik a HHO.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12570 Dátum: 2012.10.17 szerda, 21:32:57 » |
|
hát pl azt, hogy nem működik a HHO. ez disznóság volt.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #12571 Dátum: 2012.10.17 szerda, 22:18:52 » |
|
Sajna, nem indul el az infóm (nem tudom miért). De gondolom, a digivoltmérő is megteszi: Akku gyújtás előtt: 12,81V gyújtás (izzítóval, miegymással+m.fény): 11,81V gyújtás (miegymás nélkül+menetfény): 12,41V alapjáraton (750 f/p): 14,38V fordulaton: (1800-1900 f/p): 14,36V alapjáraton (bekapcsolva minden, amit csak tudtam): 11,8V ? leállítás után: 13,05V kb 1 perc múlva, egyenletes csökkenéssel:12,81V És a legfurcsább: HHO-val, nem változik sem alapjáraton, sem fordulaton: 14,36V (a generátor áramfelvétele, 10-15A között ingadozik) Kiváncsian várom, mit szűrsz ki ebből. Aksi jó, töltés jó... Akkor kéne megnézni, amikor emeli a fordulatot.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #12572 Dátum: 2012.10.17 szerda, 23:08:43 » |
|
Aksi jó, töltés jó... Akkor kéne megnézni, amikor emeli a fordulatot.
Most én értem félre a dolgot de ha bekapcsol mindent alapjáraton akkor mitől változik az érték 11.8V-ra mikor nem szabad,hogy lessen ha jó a töltés.???Csak kérdezem.mert nekem minden ha rávan adva megsem mozdul az érték!!!!!!!!!!14.4V.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
robyka
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12573 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 11:36:48 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12574 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 15:07:16 » |
|
igen, a 130le tdci ecujának más a csatija. tis-ből ki lehet bogarászni.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
robyka
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12575 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 15:47:04 » |
|
Köszönöm az infót,már töltöm is! ;-) Ha sikerül összehozni akkor megosztom a 130lovas klubtársak részére a tempomathoz szükséges lábszámokat [quuote author=HZsolt92 link=topic=1591.msg707436#msg707436 date=1350565636] igen, a 130le tdci ecujának más a csatija. tis-ből ki lehet bogarászni. [/quote]
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12576 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 15:50:45 » |
|
Köszönöm az infót,már töltöm is! ;-) Ha sikerül összehozni akkor megosztom a 130lovas klubtársak részére a tempomathoz szükséges lábszámokat
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
T0aD
|
|
« Új hozzászólás #12577 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:54:32 » |
|
Sziasztok
Milyen jelei vannak ha a generátor kezdi megadni magát? Vagy a kezdeti stádiumba lépett?
|
|
|
Naplózva
|
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12578 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:56:37 » |
|
Sziasztok
Milyen jelei vannak ha a generátor kezdi megadni magát? Vagy a kezdeti stádiumba lépett?
villogó fények,nincs töltés-ezért nehezebben indul.Magától gyorsul-emeli az alapjáratot a pcm. Mit vettél észre?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12579 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:59:29 » |
|
ez disznóság volt..... De legalább vicces!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12580 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:04:43 » |
|
hát pl azt, hogy nem működik a HHO. Magam is hajlanék rá, de bubizik rendesen. Alapjáraton is, kb annyit termel, mint egy jól belakott boci.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
T0aD
|
|
« Új hozzászólás #12581 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:07:54 » |
|
Villogó fények, alapjárat emelés az megvan. Még egy kellemetlen szúrós szagot is érzek a motortér felől. De mondjuk alapjáraton sincs olyan szép hangja mostanság.
|
|
|
Naplózva
|
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12582 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:12:28 » |
|
Aksi jó, töltés jó... Akkor kéne megnézni, amikor emeli a fordulatot.
Köszönöm a megnyugtató infót. Ahhoz 10-18 fok közötti hőmérséklet kell. Reggel már hűvösebb van. Majd ha hűl kicsit az idő délutánra. Ma jött meg az ELM327 OBD II BLUETOOTH scannerem. (kerek 3e volt) Hát ha az mutat valami okosat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12583 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:14:03 » |
|
Villogó fények, alapjárat emelés az megvan. Még egy kellemetlen szúrós szagot is érzek a motortér felől. De mondjuk alapjáraton sincs olyan szép hangja mostanság.
akkor legalább tudod,hogy mi okozza.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
robyka
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12584 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:17:40 » |
|
Nekem már van elm327 bluetooth és nem kommunikál a Mondeommal Kíváncsi leszek Neked megy e majd
Köszönöm a megnyugtató infót. Ahhoz 10-18 fok közötti hőmérséklet kell. Reggel már hűvösebb van. Majd ha hűl kicsit az idő délutánra.
Ma jött meg az ELM327 OBD II BLUETOOTH scannerem. (kerek 3e volt) Hát ha az mutat valami okosat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
T0aD
|
|
« Új hozzászólás #12585 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:05:33 » |
|
akkor legalább tudod,hogy mi okozza.
Akkor az a szag is a generátorból jön?? Azért remélem bírja még a telet.
|
|
|
Naplózva
|
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #12586 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:12:34 » |
|
Akkor az a szag is a generátorból jön?? Azért remélem bírja még a telet.
Ha azt nem is, de legalább a hetet... Tegyük fel, hogy rosszkor megy tönkre, monnyuk vidéken. Akkor a generátor felújításhoz jön még a vontatás/trélerezés/új aksi ára (hogy haza tudj jönni). Én nem húznám sokáig... lehet, hogy most még csak a bronzkeféket kell cserélni, később már diódahíd és fesszabályzó is szóba jöhet. Így már jóval drágább...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12588 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:34:51 » |
|
Akkor az a szag is a generátorból jön?? Azért remélem bírja még a telet.
15-20k-ért már kaphatsz bontottan egy generátort. Vagy felújítatsz, vagy veszel egy bontottat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #12589 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:42:08 » |
|
15-20k-ért már kaphatsz bontottan egy generátort. Vagy felújítatsz, vagy veszel egy bontottat.
Párezerért kicserélik a keféket. Ha csak az a baja.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12590 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:55:08 » |
|
Párezerért kicserélik a keféket. Ha csak az a baja.
Én azt csináltam, hogy vettem egy bontottat, és kicseréltettem. A régit átnézettem, amit kellett cseréltettem meg szabadonfutót tetettem a generátorra. Aztán felújított generátor vissza, a bontottat meg eladtam. Egyébként ha már lent van a generátor érdemes átnézetni, és amit kell cserélni rajta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12591 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 23:05:46 » |
|
Magam is hajlanék rá, de bubizik rendesen. Alapjáraton is, kb annyit termel, mint egy jól belakott boci. A motor alapjáraton percenként 2 m2 levegőt szív be.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12592 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 23:21:14 » |
|
A motor alapjáraton percenként 2 m2 levegőt szív be.
?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #12593 Dátum: 2012.10.19 péntek, 07:35:05 » |
|
?
Mondjuk 800 fordulat/perc, lökettérfogat 2 liter. Egy henger 400 szívóütemet végez ennyi idő alatt, tehát 400 x 2 liter, azaz 800 liter lesz percenként a beszívott levegő mennyisége. Mivel turbonyomás alapjáraton nincs, ezért további szorzó sincs. Mondjuk ehhez képest is l***sz és esti fény mondjuk 1 liter hidrogén... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
robyka
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12594 Dátum: 2012.10.19 péntek, 10:12:01 » |
|
Eddig amiket próbáltam vele: Golf IV (nem) és a Mondim (nem).... Viszont MB 211 320CDi - vel szépen muzsikált... De remélem azért neked menni fog! Én már ott tartok,h veszek egy gyári gépet 150ezer pénzért. A VCM talán vissza is hozná az árát...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondejoooooo
|
|
« Új hozzászólás #12595 Dátum: 2012.10.19 péntek, 10:22:25 » |
|
Nekem már van elm327 bluetooth és nem kommunikál a Mondeommal Kíváncsi leszek Neked megy e majd nekem is van ilyenem és gond nélkül mükszik a mondival
|
|
|
Naplózva
|
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány... 2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
|
|
|
robyka
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12596 Dátum: 2012.10.19 péntek, 10:43:05 » |
|
Igen a benzinessel megy f@szán Csak mi tdci szívunk Ja facelift után elvileg már megy azzal is... nekem is van ilyenem és gond nélkül mükszik a mondival
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12597 Dátum: 2012.10.19 péntek, 11:50:59 » |
|
Szia Megnéztem TIS-ben. A te ecu csatid jelölése C200. Neked a 12,13,57,60,77 lábakra lesz szükséged. Viszont a te ecu csatidhoz nem hiszem, hogy jók lesznek a régebbi(C100) csati érintkezői. C200 '12' --> C414 '1' (pedálkapcsoló -> kuplung) C200 '13' --> C32 '13' --> C413 '6' (kormány spirál -> kormánykapcsolók) C200 '57' --> C32 '7' --> C413 '5' (kormány spirál -> kormánykapcsolók) C200 '60' --> C32 '1' --> C449 '13' (műszerfal -> visszajelző) C200 '77' --> C406 '1' (pedálkapcsoló -> fék) Érdemes lenne ellenőrizni a kormányspirált is (C413), hogy a C32 csatiból mennek -e kábelek oda.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
robyka
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12598 Dátum: 2012.10.19 péntek, 11:53:38 » |
|
Zoleex Te Isten vagy!!!Megvárjalak vele amíg hazaérsz,vagy essek neki? Szia
Megnéztem TIS-ben. A te ecu csatid jelölése C200. Neked a 12,13,57,60,77 lábakra lesz szükséged. Viszont a te ecu csatidhoz nem hiszem, hogy jók lesznek a régebbi(C100) csati érintkezői.
C200 '12' --> C414 '1' (pedálkapcsoló -> kuplung) C200 '13' --> C32 '13' --> C413 '6' (kormány spirál -> kormánykapcsolók) C200 '57' --> C32 '7' --> C413 '5' (kormány spirál -> kormánykapcsolók) C200 '60' --> C32 '1' --> C449 '13' (műszerfal -> visszajelző) C200 '77' --> C406 '1' (pedálkapcsoló -> fék)
Érdemes lenne ellenőrizni a kormányspirált is (C413), hogy a C32 csatiból mennek -e kábelek oda.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12599 Dátum: 2012.10.19 péntek, 12:05:12 » |
|
Zoleex Te Isten vagy!!!Megvárjalak vele amíg hazaérsz,vagy essek neki? Sajnos nem vagyok az. Ezt neked kell eldönteni, ha megtudod csinálni egyedül akkor nyugodtan állj neki. Én nem nagyon érek rá sajnos. Talán jövőhét után lesz egy kis szabadidőm, ha addig ráér akkor segítek megcsinálni. vagy kérdezd meg Viket ő hamar megcsinálja és utána még fel is tudja programozni.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
|