Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 13:00:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
545
546
547
548
549
550
551
[
552
]
553
554
555
556
557
558
559
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10337708 alkalommal)
Alfa
és 34 vendég van a témában
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
6000 cd aux
«
Új hozzászólás #27550 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 06:28:35 »
Sziasztok!
6000 cd rádióban hogy van az aux működtetés?Aux kimenetet nem találok sehol.Se lógó aljzat,se a kesztyűtartóban.Ha nincs akkor,hogyan és honnan lehet ezt megoldani?A kódkérés funkciót ki lehet belőle venni?
Köszönettel.:Döme
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Tibu90
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27551 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 07:05:13 »
Sziasztok!
Segìtségre lenne szükségem. 2002-s évjáratù 1.8 benzines mondeomnak a légkondija egyik napròl a másikra megtréfált. Manuális a légkondi és 1,2,3 fokozaton nem nyom levegőt viszont 4-s fokozaton ugyanúgy nyomja azonban a klímát ezen fokozaton nem kapcsolja be... Tud nekem valaki segìteni?? Köszönöm előre is!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27552 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 07:24:03 »
Idézetet írta: Tibu90 - 2015.08.27 csütörtök, 07:05:13
Sziasztok!
Segìtségre lenne szükségem. 2002-s évjáratù 1.8 benzines mondeomnak a légkondija egyik napròl a másikra megtréfált. Manuális a légkondi és 1,2,3 fokozaton nem nyom levegőt viszont 4-s fokozaton ugyanúgy nyomja azonban a klímát ezen fokozaton nem kapcsolja be... Tud nekem valaki segìteni?? Köszönöm előre is!!
Az utastér szellőztető ventilátor előtét ellenállása tönkrement. Ki kell cserélni. (bent van a ventilátor mellett a fűtésboxban)
https://cromax.hu/300000000-futorendszer/300860000-futesrenszer-alkatreszei/300860227-futomotor-ellenallas/7889-futomotor-ellenallas-focus-1998-2005-mondeo-1995-2007
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tibu90
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27553 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 13:25:55 »
Köszönöm a segítségedet! Remélem tènyleg ez lesz a hiba!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27554 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 14:14:29 »
Idézetet írta: Tibu90 - 2015.08.27 csütörtök, 13:25:55
Köszönöm a segítségedet! Remélem tènyleg ez lesz a hiba!
Reméled?
Én meg tudom.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27555 Dátum:
2015.08.28 péntek, 16:03:20 »
Sziasztok!
Jelenleg szervizben tartózkodik szegény Mondeom. Egy-két alkatrész cserés benne, többek között az önindító is. 70.000 lenne, ha ők cserélik.
Megkérdeztem, hogy ha én viszek azt is belerakják-e (itt éreztem némi nem tetszést, gondolom üzleti okokból kifolyólag), a válasz az volt, hogy bele persze.
Azzal nem foglalkozva (sajnos a keret jelenleg nem túl nagy), hogy kinek tetszik kinek nem mennyire lutri a bontott önindító ? Kapcsolóknál, ajtókárpitnál, tükröknél stb. nyilván nem, de egy ilyen egységnél ?
Köszönöm előre is.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 16:26:39 írta wyzard
»
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27556 Dátum:
2015.08.28 péntek, 16:37:02 »
Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27557 Dátum:
2015.08.28 péntek, 16:45:45 »
Idézetet írta: netcore - 2015.08.28 péntek, 16:37:02
Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?
Ha bekapcsolod a klímát és a ventillátort felnyomod max-ra, akkor is kikapcsol?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27558 Dátum:
2015.08.28 péntek, 16:58:42 »
kipróbálom
mit befolyásol ez?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27559 Dátum:
2015.08.28 péntek, 17:06:23 »
Idézetet írta: wyzard - 2015.08.28 péntek, 16:03:20
Sziasztok!
Jelenleg szervizben tartózkodik szegény Mondeom. Egy-két alkatrész cserés benne, többek között az önindító is. 70.000 lenne, ha ők cserélik.
Megkérdeztem, hogy ha én viszek azt is belerakják-e (itt éreztem némi nem tetszést, gondolom üzleti okokból kifolyólag), a válasz az volt, hogy bele persze.
Azzal nem foglalkozva (sajnos a keret jelenleg nem túl nagy), hogy kinek tetszik kinek nem mennyire lutri a bontott önindító ? Kapcsolóknál, ajtókárpitnál, tükröknél stb. nyilván nem, de egy ilyen egységnél ?
Köszönöm előre is.
Kertész utcából felújított? Gyakorlatilag, mint az új.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27560 Dátum:
2015.08.28 péntek, 17:15:00 »
Idézetet írta: netcore - 2015.08.28 péntek, 16:58:42
kipróbálom
mit befolyásol ez?
Nem tudom, de az enyém is hasonlót játszik.
Azt vettem észre, hogy amíg max fordulaton megy a venti, addig jól működött a klíma (AUTO-n volt), aztán mikor kezdte visszavenni a venti sebességét, akkor jött ez a 10 perc működik, 10 percentet pihen. Aztán múltkor mikor mentem haza, akkor fixen bekapcsoltam a klímát, maxra raktam a ventit és úgy folyamatosan hűtött végig, nem szórakozott (~1,5 óra út)
Asszem alf tippelt erre klímakuplungot, de még nem jutottam oda, hogy megnézessem.
Nálam ez az egész csak ilyen 35 fok körüli időben jön elő. Otthon járattam a garázsban (olyan 26 fokott mutatott a hőmérő) és akármilyen módban ment (AUTO, alacsony fokozatú venti, max venti) hűtött rendesen. Ami viszont fura volt, hogy a kondenzvíz kivezetőn fél óra után se jött egy csepp víz sem. Egy drótot feldugtam benne, eltömődve nincs.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27561 Dátum:
2015.08.28 péntek, 17:16:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.08.28 péntek, 17:06:23
Kertész utcából felújított? Gyakorlatilag, mint az új.
AndyA
Az ott mit kostal kb. ?
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27562 Dátum:
2015.08.28 péntek, 17:18:02 »
Idézetet írta: wyzard - 2015.08.28 péntek, 16:03:20
Sziasztok!
Jelenleg szervizben tartózkodik szegény Mondeom. Egy-két alkatrész cserés benne, többek között az önindító is. 70.000 lenne, ha ők cserélik.
Megkérdeztem, hogy ha én viszek azt is belerakják-e (itt éreztem némi nem tetszést, gondolom üzleti okokból kifolyólag), a válasz az volt, hogy bele persze.
Azzal nem foglalkozva (sajnos a keret jelenleg nem túl nagy), hogy kinek tetszik kinek nem mennyire lutri a bontott önindító ? Kapcsolóknál, ajtókárpitnál, tükröknél stb. nyilván nem, de egy ilyen egységnél ?
Köszönöm előre is.
Kertész utcában asszem olyan 30 körül van a garis, felújított. Használt se sokkal olcsóbb és akkor az még lutri. Ha van egy kis szerelési érzéked/kedved/szerszámod, akkor otthon is cserélhető.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27563 Dátum:
2015.08.28 péntek, 17:21:25 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.08.28 péntek, 17:18:02
Kertész utcában asszem olyan 30 körül van a garis, felújított. Használt se sokkal olcsóbb és akkor az még lutri. Ha van egy kis szerelési érzéked/kedved/szerszámod, akkor otthon is cserélhető.
Mindjart jobban hangzik, mint a 70. Talaltam weboldalt hozzajuk csak epp arat nem. Koszonom a segitseget es Neked is AndyA!
Megyek akkor egy kort e fele. Szerelesi erzekem kisebb, mint a lelkesedesem es a kedvem, de lehet raprobalok otthon, mar egy-ket dolgot megoldottunk. Otthon mar segitseg es szerszam is akad boven.
Koszonom Mindenkinek!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 17:23:24 írta wyzard
»
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27564 Dátum:
2015.08.28 péntek, 18:13:41 »
Idézetet írta: wyzard - 2015.08.28 péntek, 17:16:49
Az ott mit kostal kb. ?
Ha egy felújított generátor 35, akkor ez úgy 25 lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27565 Dátum:
2015.08.28 péntek, 20:53:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.08.28 péntek, 18:13:41
Ha egy felújított generátor 35, akkor ez úgy 25 lehet.
AndyA
Szuper koszonom. Hetfom hivom oket.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 20:58:18 írta wyzard
»
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27566 Dátum:
2015.08.28 péntek, 21:13:19 »
Idézetet írta: wyzard - 2015.08.28 péntek, 20:53:18
Szuper koszonom. Hetfom hivom oket.
Szerelési érzékre nem neked van szükséged, hanem nekik, ugyanis ők a ki- és beszerelést is megoldják.
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27567 Dátum:
2015.08.28 péntek, 22:30:13 »
Idézetet írta: netcore - 2015.08.28 péntek, 16:37:02
Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?
Nyomás volt mérve a nagynyomású körön?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27568 Dátum:
2015.08.28 péntek, 23:08:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.28 péntek, 21:13:19
Szerelési érzékre nem neked van szükséged, hanem nekik, ugyanis ők a ki- és beszerelést is megoldják.
Az meg jobb, nem tudtam. Koszi a plusz infot!:)
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27569 Dátum:
2015.08.29 szombat, 00:17:03 »
Idézetet írta: netcore - 2015.08.28 péntek, 16:37:02
Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?
Na ez érdekes! Ha direktbe kapcsolod, akkor a PCM nem tudja lekapcsolni a túlnyomás megakadályozása végett.
Tehát ha így járatod és minden jó, akkor néhány perc után valahol szét kéne nyomnia a rendszert (rendszerint a kondenzátornál). Ha ez nem történik meg, akkor valami nem működik megfelelően.
Gyenge a kompresszor, kevés a hűtőközeg...stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27570 Dátum:
2015.08.29 szombat, 08:24:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.28 péntek, 21:13:19
Szerelési érzékre nem neked van szükséged, hanem nekik, ugyanis ők a ki- és beszerelést is megoldják.
További X ezer Ft-ért, nyilván.
AndyA
P.s.: Ahol X úgy 5-6 körül szokott lenni.
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27571 Dátum:
2015.08.29 szombat, 10:07:45 »
Idézetet írta: netcore - 2015.08.28 péntek, 16:37:02
Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?
Nekem is ugyan ez volt a baja 2 évvel ezelőtt. Annyit kellett csinálni h, a klímakuplung hézagját be kellett állítani.
Azóta hibátlanul műkszik a klímám. Még a 39 C fokos melegben is.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27572 Dátum:
2015.08.29 szombat, 12:47:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.08.29 szombat, 08:24:57
További X ezer Ft-ért, nyilván.
AndyA
P.s.: Ahol X úgy 5-6 körül szokott lenni.
Szerintem ahhoz képet nem nagy összeg, hogy odaviszed az autót, kiszerelik, megnézik, megjavítják, beszerelik, mint az, hogy kiszereled, valakivel vagy tömegközlekedéssel becipeled, megnézik, megjavítják, hazacipeled, beszereled. Nekem annyit megér, hogy 1. nem én kínlódok vele (eléggé sz.r helyre rakták), 2. Ha utána mégsem jó valami, ott a helyszínen kiderül.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27573 Dátum:
2015.08.29 szombat, 13:22:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.29 szombat, 12:47:44
Szerintem ahhoz képet nem nagy összeg, hogy odaviszed az autót, kiszerelik, megnézik, megjavítják, beszerelik, mint az, hogy kiszereled, valakivel vagy tömegközlekedéssel becipeled, megnézik, megjavítják, hazacipeled, beszereled. Nekem annyit megér, hogy 1. nem én kínlódok vele (eléggé sz.r helyre rakták), 2. Ha utána mégsem jó valami, ott a helyszínen kiderül.
Én sem szórakoztam vele, csak plusz infóként írtam oda a biztonság kedvéért, nehogy meglepi legyen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27574 Dátum:
2015.08.29 szombat, 13:44:37 »
Sziasztok!
Ma rámértem a kiegészítő fűtés izzítógyertáira, és kemény 3ohm-ot mértem, gondolom ez már zárlatos?
Milyen gyertya kell ehhez, hol lehet jó áron beszerezni?
Köszi.
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27575 Dátum:
2015.08.29 szombat, 13:56:13 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2015.08.29 szombat, 13:44:37
Sziasztok!
Ma rámértem a kiegészítő fűtés izzítógyertáira, és kemény 3ohm-ot mértem, gondolom ez már zárlatos?
Milyen gyertya kell ehhez, hol lehet jó áron beszerezni?
Köszi.
Tamás
Nem zárlatos.
Ilyen "vezeték távolságon" nulla ellenállás a zárlat.
Mérd meg mennyi áramot vesz fel és kiderül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27576 Dátum:
2015.08.29 szombat, 14:15:45 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2015.08.29 szombat, 13:44:37
Sziasztok!
Ma rámértem a kiegészítő fűtés izzítógyertáira, és kemény 3ohm-ot mértem, gondolom ez már zárlatos?
Milyen gyertya kell ehhez, hol lehet jó áron beszerezni?
Köszi.
Tamás
250W-os a gyertya, ehhez kell neki a 12V-ról 20A. Ebből R=U/I szerint az ellenállásra 0,6 Ohm adódik. Valószínűleg azért nem ennyinek mérted, mert a mérőkék többsége az ennyire kis ellenállásokat nem szokta túl pontosan mérni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27577 Dátum:
2015.08.29 szombat, 15:04:31 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.29 szombat, 13:56:13
Nem zárlatos.
Ilyen "vezeték távolságon" nulla ellenállás a zárlat.
Mérd meg mennyi áramot vesz fel és kiderül.
Tisztelt Fórumtárs!
A kiegészítőfűtés körében folyó áramot az egyszerű halandó otthon, megfelelő műszer hiányában nem tudja hitelt érdemlően megmérni. Ehhez, minimum egy jó egyenáramú lakatfogó szükségeltetik ami már nem olcsó pénz, és ezért nincs minden garázs polcán, kivéve a jól felszerelt szervizeket.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27578 Dátum:
2015.08.29 szombat, 16:02:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.08.29 szombat, 14:15:45
250W-os a gyertya, ehhez kell neki a 12V-ról 20A. Ebből R=U/I szerint az ellenállásra 0,6 Ohm adódik. Valószínűleg azért nem ennyinek mérted, mert a mérőkék többsége az ennyire kis ellenállásokat nem szokta túl pontosan mérni.
AndyA
A számolás akkor lenne pontos, ha a gyertya 12 volton működne. Viszont sosem működik ilyen feszültséggel, mert jellemzően 14.5V körüli értéken.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27579 Dátum:
2015.08.29 szombat, 16:18:48 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.29 szombat, 16:02:45
A számolás akkor lenne pontos, ha a gyertya 12 volton működne. Viszont sosem működik ilyen feszültséggel, mert jellemzően 14.5V körüli értéken.
Számold újra 14,5-tel, nem lesz nagyságrendi eltérés. Akkor sem lesz belőle 3 Ohm.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27580 Dátum:
2015.08.29 szombat, 16:48:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.08.29 szombat, 16:18:48
Számold újra 14,5-tel, nem lesz nagyságrendi eltérés. Akkor sem lesz belőle 3 Ohm.
AndyA
De mégsem úgy van, ahogy te írtad és gondolod.
Látszódjon
már, hogy bizony pontatlan vagy te is.
0.6 vs. 0.9 azaz 50% az eltérés. Valaminél az 50% nem nagyságrendű eltérés? Hm....
De így akár belemehetünk a mérőműszer pontatlanságába is.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.29 szombat, 16:50:00 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27581 Dátum:
2015.08.29 szombat, 17:04:20 »
Valaki fényképpel szemléltesse pls, hogy hol van az mmt6-os váltón a tolatólámpa kapcsoló. Ha a motortéri biztosíték tábla alatt van, akkor nem kell.
Nemvilágol a tolatólámpám még akkor sem, ha húzom a váltókart.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27582 Dátum:
2015.08.29 szombat, 17:12:54 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.29 szombat, 17:04:20
Valaki fényképpel szemléltesse pls, hogy hol van az mmt6-os váltón a tolatólámpa kapcsoló. Ha a motortéri biztosíték tábla alatt van, akkor nem kell.
Nemvilágol a tolatólámpám még akkor sem, ha húzom a váltókart.
A motortéri bizti tábla alatt doblemez van.
A váltó tetején a kulissza mellett van a kapcsoló, akksi-légszűrő ház közötti részen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27583 Dátum:
2015.08.29 szombat, 17:17:46 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.29 szombat, 17:04:20
Valaki fényképpel szemléltesse pls, hogy hol van az mmt6-os váltón a tolatólámpa kapcsoló. Ha a motortéri biztosíték tábla alatt van, akkor nem kell.
Nemvilágol a tolatólámpám még akkor sem, ha húzom a váltókart.
Ennek egyetlen egyszerű oka van. A rükihez előre kell TOLNI a váltókart, nem pedig HÚZNI...
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27584 Dátum:
2015.08.29 szombat, 20:38:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.29 szombat, 17:17:46
Ennek egyetlen egyszerű oka van. A rükihez előre kell TOLNI a váltókart, nem pedig HÚZNI...
Értsd úgy, ahogy kell.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27585 Dátum:
2015.08.29 szombat, 20:39:38 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.29 szombat, 17:12:54
A motortéri bizti tábla alatt doblemez van.
A váltó tetején a kulissza mellett van a kapcsoló, akksi-légszűrő ház közötti részen.
Arra tippeltem én is. Hát jó sz.r helyre tették.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27586 Dátum:
2015.08.29 szombat, 20:41:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.29 szombat, 20:39:38
Arra tippeltem én is. Hát jó sz.r helyre tették.
Teljesen jó helyen van.
A szhar hely nem ilyen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27587 Dátum:
2015.08.29 szombat, 20:57:03 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.29 szombat, 20:41:21
Teljesen jó helyen van.
A szhar hely nem ilyen.
pfujjjjjjjj... : broaff:
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27588 Dátum:
2015.08.29 szombat, 21:00:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.29 szombat, 20:57:03
pfujjjjjjjj... : broaff:
Mi van, tükörbe néztél?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27589 Dátum:
2015.08.29 szombat, 23:22:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.29 szombat, 00:17:03
Na ez érdekes! Ha direktbe kapcsolod, akkor a PCM nem tudja lekapcsolni a túlnyomás megakadályozása végett.
Tehát ha így járatod és minden jó, akkor néhány perc után valahol szét kéne nyomnia a rendszert (rendszerint a kondenzátornál). Ha ez nem történik meg, akkor valami nem működik megfelelően.
Gyenge a kompresszor, kevés a hűtőközeg...stb.
Minden klimakompresszor lefuj bizonyos nyomásnál...kb 25bar...ezt nyilván egy ideig tolerálja mert nem erre van tervezve, na ezután vagy ha nem fúj le, jön az hogy valami pakk..kondenzátorok(gyári vagy minőségi) 30bart is elbir ha nitrogénel megnyomatod...ha nem akkor kinyilik mint a tubarózsa..
Attól mert direktre köt egy kompresszort még megfelelően működhet ha az optimális nyomásviszonyok megvalósulnak...max nincs meg a védelem hogy ha nem jó valami lekapcsolja a rendszert...akkor az első verzió léphet életbe...
de hát aki férfi az kemény, aki meg kemény ne sirjon utánna...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27590 Dátum:
2015.08.29 szombat, 23:30:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.08.29 szombat, 23:22:29
Minden klimakompresszor lefuj bizonyos nyomásnál...kb 25bar...ezt nyilván egy ideig tolerálja mert nem erre van tervezve, na ezután vagy ha nem fúj le, jön az hogy valami pakk..kondenzátorok(gyári vagy minőségi) 30bart is elbir ha nitrogénel megnyomatod...ha nem akkor kinyilik mint a tubarózsa..
Attól mert direktre köt egy kompresszort még megfelelően működhet ha az optimális nyomásviszonyok megvalósulnak...max nincs meg a védelem hogy ha nem jó valami lekapcsolja a rendszert...akkor az első verzió léphet életbe...
de hát aki férfi az kemény, aki meg kemény ne sirjon utánna...
Mintha ezt írtam volna én is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27591 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 00:03:36 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.29 szombat, 23:30:21
Mintha ezt írtam volna én is.
Nem ezt én irtam...
Te azt irtad hogy néhány perc után szétnyom valamit....erre irtam...hogy mehet az egy ideig(napok,hetek,hónapok,stb)..de nem lessz jó vége.
Ez akkor is gond ha terhelésen nem tudja lekapcsolni a klimát,mert ugye szabályozza is....pl parketta magas fordulaton...pár dolog még kitud feküdni a motortérben...
Legalább több minden uj lessz a gépezetben...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 00:07:06 írta Bunyek
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27592 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 00:11:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.08.30 vasárnap, 00:03:36
Nem ezt én irtam...
Te azt irtad hogy néhány perc után szétnyom valamit....erre irtam...hogy mehet az egy ideig(napok,hetek,hónapok,stb)..de nem lessz jó vége.
Ez akkor is gond ha terhelésen nem tudja lekapcsolni a klimát,mert ugye szabályozza is....pl parketta magas fordulaton...pár dolog még kitud feküdni a motortérben...
Legalább több minden uj lessz a gépezetben...
Jó, akkor belemegyek..... Nyilván nem pont ezt írtam, mert nekem nem volt kedvem erről ennyit írni. A lényeget leírtam.
Na próbáld ki a sajátodnál, húzd le a ventilátor csatlakozóját (ne menjen) 5 percen belül eldurran valami, ha direktbe indítod a klímakompresszort.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
egerszegi.z
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27593 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 08:48:59 »
Üdv nappali fényben a villágítás visszajelző allig látható... minden 3-as mondeo ilyen? jó halvány....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27594 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 10:28:28 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.29 szombat, 21:00:00
Mi van, tükörbe néztél?
te már csak tudod,milyen és hol van a xarhely....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27595 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 10:46:50 »
Idézetet írta: egerszegi.z - 2015.08.30 vasárnap, 08:48:59
Üdv nappali fényben a villágítás visszajelző allig látható... minden 3-as mondeo ilyen? jó halvány....
Ez Ilyen. Miért olyan nagy probléma ez?
A világításkapcsoló állása is "vissza jelez".
Naplózva
Imádom a dízeleket!
egerszegi.z
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27596 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 11:40:56 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.30 vasárnap, 10:46:50
Ez Ilyen. Miért olyan nagy probléma ez?
A világításkapcsoló állása is "vissza jelez".
Nem probléma csak kérdeztem most vettem 2 hete a kocsit annyira nincs típus ismeretem!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27597 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 11:54:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.30 vasárnap, 00:11:24
Jó, akkor belemegyek..... Nyilván nem pont ezt írtam, mert nekem nem volt kedvem erről ennyit írni. A lényeget leírtam.
Na próbáld ki a sajátodnál, húzd le a ventilátor csatlakozóját (ne menjen) 5 percen belül eldurran valami, ha direktbe indítod a klímakompresszort.
Szerintem ne menj bele...
Miért húznám le a ventilátor csatiját? optimális működésről volt szó...nem direkt plussz hiba generálásról...mert ez már az amit irsz.
"Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor."
Ez volt az eredeti probléma....te irtad erre hogy elkéne durrannia 2 percen belül...én erre irtam hogy nem feltétlenül, és leirtam miért.
Nagyon paprikás vagy....
De csak úgy mondom ha lehúzom a klimaventi csatiját akkor sem durran el semmi, mert mivel nem tudja szabályozni (zárlat vagy szakadás esetén) max fordulaton járatja, feltéve hogy kap tápot és működik...ez van akinél pl állandóan megy a venti mert szétégett a csatija...tehát ha lehúzod maxon megy és úgy is üzemképes és nem durran el semmi...plussz X nyomás fölött lefuj a kompresszor mint irtam, stb...azért védve van a rendszer...az ember 2 évente elvinné NORMÁLIS klimáshoz átnézetni semmi baja lenne senkinek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27598 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 12:47:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.08.30 vasárnap, 11:54:50
Szerintem ne menj bele...
Miért húznám le a ventilátor csatiját? optimális működésről volt szó...nem direkt plussz hiba generálásról...mert ez már az amit irsz.
"Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor."
Ez volt az eredeti probléma....
te irtad erre hogy elkéne durrannia 2 percen belül
...én erre irtam hogy nem feltétlenül, és leirtam miért.
Nagyon paprikás vagy....
De csak úgy mondom ha lehúzom a klimaventi csatiját akkor sem durran el semmi, mert mivel nem tudja szabályozni (zárlat vagy szakadás esetén) max fordulaton járatja, feltéve hogy kap tápot és működik...ez van akinél pl állandóan megy a venti mert szétégett a csatija...tehát ha lehúzod maxon megy és úgy is üzemképes és nem durran el semmi...plussz X nyomás fölött lefuj a kompresszor mint irtam, stb...azért védve van a rendszer...az ember 2 évente elvinné NORMÁLIS klimáshoz átnézetni semmi baja lenne senkinek.
A kiemelt részt keresd ki, hogy hol írtam.
Ha lehúzod a ventilátor csatiját, akkor hogyan járatja max fordulaton?
A többiről nincs mit beszélni, mert ÉN kipróbáltam és nem csak elméletben beszélek róla!
Nem indult a kompresszor. Mondom végig kell vizsgálni mindent, hogy miért. Arra nincs idejük/pénzt...stb. (?) Kérték, hogy nem tudom valahogy bekapcsolni, mert szeretnék legalább megnézni milyen amikor hideget fúj. (amióta megvették nem működött)
Rendben, "önök kérték" műsor. 5 percen belül pukkant a kocsi alatt valami és kiszállt belőle a "működtető füst". (ez egy mk4 tdci volt)
De végül is mindig oda jutunk, ahová te is szoktál
..... Mindenki azt és úgy csinál, ahogy és amit akar!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 14:33:14 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27599 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 14:22:05 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.30 vasárnap, 12:47:37
A kiemelt részt keresd ki, hogy hol írtam.
parancsolj, de igaz én 2 percet irtam na: Tehát ha így járatod és minden jó, akkor néhány perc után valahol szét kéne nyomnia a rendszert (rendszerint a kondenzátornál). Ha ez nem történik meg, akkor valami nem működik megfelelően.
Ha lehízód a ventilátor csatiját, akkor hogyan járatja max fordulaton?
Ez jogos zárlat esetén forog csak maxon az előtetellenálásos, de ki az a hülye aki leakarja húzni a csatit és miért azt nem vágom.
A többiről nincs mit beszélni, mert ÉN kipróbáltam és nem csak elméletben beszélek róla!
Nem indult a kompresszor. Mondom végig kell vizsgálni mindent, hogy miért. Arra nincs idejük/pénzt...stb. (?) Kérték, hogy nem tudom valahogy bekapcsolni, mert szeretnék legalább megnézni milyen amikor hideget fúj. (amióta megvették nem működött)
Rendben, "önök kérték" műsor. 5 percen belül pukkant a kocsi alatt valami és kiszállt belőle a "működtető füst". (ez egy mk4 tdci volt)
Ezzel nincs is semmi gond, de ott volt valami gond még, és nem huztad le a ventilátor csatit, nem? MK4 tdci-t meg hadjuk inkább...
De hülyeséggel olyat is lehet csinálni hogy többet nem indul a kocsi.
Én spec ilyen esetben vagy azt mondom hogy uraim én ilyet nem csinálok ellehet fáradni máshová vagy megcsinálom és kifizetik, plussz károkat nem okozok fölöslegesen.
De végül is mindig oda jutunk, ahová te is szoktál
..... Mindenki azt és úgy csinál, ahogy és amit akar!
Ez az alap felállás, ettől nem tágítunk...
Naplózva
Oldalak:
1
...
545
546
547
548
549
550
551
[
552
]
553
554
555
556
557
558
559
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ