Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 01:34:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 645 646 647 648 649 650 651 [652] 653 654 655 656 657 658 659 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10145265 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32550 Dátum: 2017.05.02 kedd, 12:59:15 »

Ebből az ELM327-ből lehet venni kábeles, bluetooth-os, és wifi-s verziót is. Melyiket javasolnátok?
Ebay-en, vagy 1500,-Ft-ba kerül postaköltséggel, úgyhogy lehet beruházok egyre.

A BT-s verzió elég lassúcska. A WiFi-t nem tudom. Az USB-s biztosan jó, de telefonhoz nehezebb használni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32551 Dátum: 2017.05.02 kedd, 13:15:55 »

Ebből az ELM327-ből lehet venni kábeles, bluetooth-os, és wifi-s verziót is. Melyiket javasolnátok?
Ebay-en, vagy 1500,-Ft-ba kerül postaköltséggel, úgyhogy lehet beruházok egyre.

Ha notival akarod használni, akkor USB-s. Viszont sok a hamisítvány hamisítványa. Eladónál kérdezz rá előtte, hogy Forscan progival+Mondeo-val működik-e (hogy legyen mire hivatkozva pénzt visszakérni, ha mégse jót küld).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #32552 Dátum: 2017.05.02 kedd, 16:17:40 »

Sziasztok!

Ma volt egy Kertész utcai projektem.

8-ra volt időpontom, 8:40-kor indultam haza egy felújított generátorral a kocsimban.

Ami előtte benne volt, az 350(!)000 km-ert futott gyári volt, ennél szarabbul már ki sem nézhetett volna. Smiley

Úgy indultam el hajnalban 80-km-ről, hogy a vonószem, a vontatókötél, a láthatósági mellény, és egy tűzoltó készülék mellettem volt az ülésen... wow1

Mindennel együtt 62000 forint volt.
35 generátor(gyári feszültség szabályzóval)
17 szabadonfutó(gyári)
10 munkadíj

Azóta mentem vele 200 km-ert, minden faca!
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
grundika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #32553 Dátum: 2017.05.02 kedd, 16:45:05 »

Sziasztok. Gondom van az automata ajtózárral , sajnos aktiváltam a bal első ajtón. Gyönyörűen le is zár induláskor minden ajtót a probléma meg álláskor jön. Minden ajtó nyitható belülről kivéve a bal első , mivel annál az ajtónál aktiváltam nem tudom deaktiválni. Ki szállni is csak úgy ,hogy motor leáll kulcs ki ablak le kulcs kívülről a zárba, nyitás .kulcs önindító, gyújtás ,ablak fel és végre ki tudok szállni a kocsiból.Ha tud valaki valami okos tanácsot adni,meg köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32554 Dátum: 2017.05.02 kedd, 16:49:22 »

Sziasztok. Gondom van az automata ajtózárral , sajnos aktiváltam a bal első ajtón. Gyönyörűen le is zár induláskor minden ajtót a probléma meg álláskor jön. Minden ajtó nyitható belülről kivéve a bal első , mivel annál az ajtónál aktiváltam nem tudom deaktiválni. Ki szállni is csak úgy ,hogy motor leáll kulcs ki ablak le kulcs kívülről a zárba, nyitás .kulcs önindító, gyújtás ,ablak fel és végre ki tudok szállni a kocsiból.Ha tud valaki valami okos tanácsot adni,meg köszönöm.

Ha facelift előtti az autód, akkor halódik a bal első zárad, ami az összeset vezérli.

Ha szerencséd van, akkor elég a vezetőajtó tövében a kábelköteg átvezetéseket szétbontani, kontakt spray, újra össze.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32555 Dátum: 2017.05.02 kedd, 17:13:44 »

Sziasztok!

Ma volt egy Kertész utcai projektem.

8-ra volt időpontom, 8:40-kor indultam haza egy felújított generátorral a kocsimban.

Ami előtte benne volt, az 350(!)000 km-ert futott gyári volt, ennél szarabbul már ki sem nézhetett volna. Smiley

Úgy indultam el hajnalban 80-km-ről, hogy a vonószem, a vontatókötél, a láthatósági mellény, és egy tűzoltó készülék mellettem volt az ülésen... wow1

Mindennel együtt 62000 forint volt.
35 generátor(gyári feszültség szabályzóval)
17 szabadonfutó(gyári)
10 munkadíj

Azóta mentem vele 200 km-ert, minden faca!
eljen
Naplózva
grundika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #32556 Dátum: 2017.05.02 kedd, 17:58:49 »

Ha facelift előtti az autód, akkor halódik a bal első zárad, ami az összeset vezérli.

Ha szerencséd van, akkor elég a vezetőajtó tövében a kábelköteg átvezetéseket szétbontani, kontakt spray, újra össze.

AndyA
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #32557 Dátum: 2017.05.03 szerda, 21:17:49 »

Amit a műszerteszt mutat, mit töltőfeszt, annak a valósággal annyi a kapcsolata, hogy Voltban mérik mind a kettőt... Felejtsd el. Nekem pl. xenon felkapcsolásától lement 12,7-re a mutatott érték, miközben a rendes feszmérőn a 14,2-ből lett 14,1V. Eg szivargyújtóba dugható kici kínai feszmérő óccóér' pontosabb ennél...

Az akkudoboz alatt a testelési pontot ellenőrizd elsőnek, ill. nézd meg a generátoron a töltőkábelt. Ha bármelyiknél korrózió van, az tud érdekességeket okozni.

AndyA

Ma lett kész, csak egy generátorfelújítás kellett neki a csúszógyűrűk kopása miatt. Más hiba nem volt. Hazafelé is teszteltem, végig 14.2~14.3-at mutatott bekapcsolt tompított mellett, szóval nem olyan rossz az a műszerteszt. Az viszont gáz, hogy a töltésjelző nem világít, miközben nincs töltés. Azt mondta a szerelő, hogy szokott ez így lenni más autóknál is. :-)
Naplózva
rausch4444
Vendég
« Új hozzászólás #32558 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 17:47:09 »

Sziasztok Smiley
pár probléma lenne , remélem valaki tuf segíteni
Tolatólámpák nem világítanak . Biztosíték oké Smiley
esetleg izzó csere hogy hogy férek hozzá vagy valami infó ha ez ált. probléma .
Parkoló szenzor hangját egyszer hallottam azóta nem Sad
Kb a lámpa nem világítása óta . Ha. valaki tudna segíteni azt megköszönném
Illetve a utasülésen mind a 8 irány működik ülés állításnál
De vezető ülésbe csak 7
az ülőlap hátuljának az emelése nem
És itt a ülés fűtés se jó
remélem kapok segítséget Wink
Ford Mondeo Ghia 2005 2.0 tdci 130 pk

Előre is köszönöm Wink

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32559 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 18:04:58 »

Sziasztok Smiley
pár probléma lenne , remélem valaki tuf segíteni
Tolatólámpák nem világítanak . Biztosíték oké Smiley
esetleg izzó csere hogy hogy férek hozzá vagy valami infó ha ez ált. probléma .
Parkoló szenzor hangját egyszer hallottam azóta nem Sad
Kb a lámpa nem világítása óta . Ha. valaki tudna segíteni azt megköszönném
Illetve a utasülésen mind a 8 irány működik ülés állításnál
De vezető ülésbe csak 7
az ülőlap hátuljának az emelése nem
És itt a ülés fűtés se jó
remélem kapok segítséget Wink
Ford Mondeo Ghia 2005 2.0 tdci 130 pk

Előre is köszönöm Wink


az akku alatt lakik a tolatólámpa kapcsoló.általában az megy tönkre,ezért nem kapcsol a tolatóradarod sem.

az ülésben eltört az emelés fogaskereke.cserélhető motorral együtt vagy csak a kereket bronzra kell cserélni.cikk az faq-ban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
c.ronaldo1793
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #32560 Dátum: 2017.05.12 péntek, 11:37:32 »

Sziasztok, valaki nem tudja miért nem záródik fel a szemüvegtartó, nem látok semmit ami le lenne törve?! worship
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32561 Dátum: 2017.05.12 péntek, 12:02:01 »

Sziasztok, valaki nem tudja miért nem záródik fel a szemüvegtartó, nem látok semmit ami le lenne törve?! worship

Nekem olyan volt, hogy döccenőnél lenyílt.
Ha kiveszed azt az egész műanyag vackot, akkor az oldalon van két ilyen fehéres felnyúló műanyag fül. Nekem azok gyengültek el az idők során és túlságosan szétnyíltak.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #32562 Dátum: 2017.05.13 szombat, 21:36:03 »

Sziasztok!

Megakadtam, elkopott az ülésállítóm fogaskereke, ki szerettem volna szedni a leírás alapján, de a műanyag borítást nem tudtam leszedni, ahhoz le kell szednem a háttámla állító tekerőt is (Huh?) és ha igen azt hogy tudom leszedni?
Be tudom valahogy állítani átmenetileg kézzel is az ülés magasságát?

Segítségetek előre is köszönöm Smiley
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32563 Dátum: 2017.05.13 szombat, 21:39:43 »

Sziasztok!

Megakadtam, elkopott az ülésállítóm fogaskereke, ki szerettem volna szedni a leírás alapján, de a műanyag borítást nem tudtam leszedni, ahhoz le kell szednem a háttámla állító tekerőt is (Huh?) és ha igen azt hogy tudom leszedni?
Be tudom valahogy állítani átmenetileg kézzel is az ülés magasságát?

Segítségetek előre is köszönöm Smiley

Simán lehúzod a tengely végéről, ha emlékeim nem csalnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #32564 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 10:34:02 »

Üdv!

Gázpedál állás érzékelővel kapcsolatban lenne kérdésem. (Tps sensor)

Obd-vel mértem, alap állásban 20% körüli értéken áll. Ez normális? Ha teljesen benyomom akkor olyan 95.
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32565 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 10:39:41 »

Üdv!

Gázpedál állás érzékelővel kapcsolatban lenne kérdésem. (Tps sensor)

Obd-vel mértem, alap állásban 20% körüli értéken áll. Ez normális? Ha teljesen benyomom akkor olyan 95.

Igen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32566 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 10:49:03 »

Üdv!

Gázpedál állás érzékelővel kapcsolatban lenne kérdésem. (Tps sensor)

Obd-vel mértem, alap állásban 20% körüli értéken áll. Ez normális? Ha teljesen benyomom akkor olyan 95.

A lényeg, hogy a 3 poti együtt mozogjon. 1 normál, 1 pont az ellentéte, a harmadik meg a kettőből egy valahogyan generált különbségi jel, vagy mi a fene. A többit bízd az elektronikára, majd az kisakkozza.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32567 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 10:55:08 »

A lényeg, hogy a 3 poti együtt mozogjon. 1 normál, 1 pont az ellentéte, a harmadik meg a kettőből egy valahogyan generált különbségi jel, vagy mi a fene. A többit bízd az elektronikára, majd az kisakkozza.

AndyA

Ez már megint benzines. Ott nincs ilyen  beka3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32568 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 12:48:30 »

A lényeg, hogy a 3 poti együtt mozogjon. 1 normál, 1 pont az ellentéte, a harmadik meg a kettőből egy valahogyan generált különbségi jel, vagy mi a fene. A többit bízd az elektronikára, majd az kisakkozza.

AndyA

Nincs 3, egy van és nem is gázpedál állás szenzor. A nevében is benne van, hogy mi.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32569 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 12:50:10 »

Üdv!

Gázpedál állás érzékelővel kapcsolatban lenne kérdésem. (Tps sensor)

Obd-vel mértem, alap állásban 20% körüli értéken áll. Ez normális? Ha teljesen benyomom akkor olyan 95.

Fojtószelep állás érzékelőt akartál írni.....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zspisti71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #32570 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 14:08:22 »

Tisztelt Hölgyek Urak!
Megoldódott a probléma!
Ha esetleg valaki így járna....
A fűtő motor előtét ellenállás csere megoldotta a problémát! taps
Szép napot mindenkinek!
Naplózva

2002.05.Mk3 Mondeo turnier 2.0 TDDi
2016.11. Mk5 Mondeo turnier titanium 2.0tdci
zspisti71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #32571 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 14:14:23 »

Tisztelt fórumtársak!
Szóval adott egy manuális klíma.
Ez eddig egyszerű.
1-es fokozaton bekapcsolom a visszajelző virít ahogy kell.
A csavar itt indul. Nem megy a ventillátor.
2-es fokozaton elindul a venti viszont elalszik a klíma visszajelző lámpája és nem is dolgozik a klíma, és ugyan ez a helyzet a többi fokozaton.
Viszont ha 1-es és 2 fokozat közé állítom akkor megy a venti és nyomja a hideget.
Aztán egyszer csak random módon megjavul és megy amíg le nem állítom. Aztán vagy megy vagy nem. De az biztos.
Mielőtt jönnének a tippek elmondom a következőket:
Klíma vezérlő jó. Cserélve lett de minkettőnél egyforma a probléma.
Komresszor ok!
Gáz rendben. Megnézettem klímással!
Ha valakinek van épkézláb ötlete várom!
További jó furikázást mindenkinek!
Tisztelt Hölgyek Urak!
Megoldódott a probléma!
Ha esetleg valaki így járna....
A fűtő motor előtét ellenállás csere megoldotta a problémát! taps
Szép napot mindenkinek!
Naplózva

2002.05.Mk3 Mondeo turnier 2.0 TDDi
2016.11. Mk5 Mondeo turnier titanium 2.0tdci
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #32572 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 14:30:22 »

Sziasztok!

Pár napja előjött egy olyan hiba, hogy az autó esténként lemerítette az akkut. Nyugalomban rámértem és 1-5 amper között ugrált a multiméter. A generátort leakasztva megszűnt. A kérdés, hogy ha semmi nem zabálja az akkut, akkor mennyinek kell lennie az áramfelvételnek, csak hogy kizárhassam, hogy a generátoron kívül más is bűnös e?

Generátor felújításra itt mindig a Kertész utcaiakat olvastam így gondolom oda nyugodt szívvel küldhetem. Mikor érdemes 115A-esre megcsináltatni a generátorom? Gondolkodom rajta, ha már arra jár érdemes lehet.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32573 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 14:38:38 »

Sziasztok!

Pár napja előjött egy olyan hiba, hogy az autó esténként lemerítette az akkut. Nyugalomban rámértem és 1-5 amper között ugrált a multiméter. A generátort leakasztva megszűnt. A kérdés, hogy ha semmi nem zabálja az akkut, akkor mennyinek kell lennie az áramfelvételnek, csak hogy kizárhassam, hogy a generátoron kívül más is bűnös e?

Generátor felújításra itt mindig a Kertész utcaiakat olvastam így gondolom oda nyugodt szívvel küldhetem. Mikor érdemes 115A-esre megcsináltatni a generátorom? Gondolkodom rajta, ha már arra jár érdemes lehet.

Pl. az egyenirányító diódahíd tud ilyet csinálni, ha már nem áll a helyzet magaslatán.

Gyakorlatilag elenyésző, pár tíz, 1-2 száz mA lehet. Azt ne feledd, hogy a leállítás (gyújtás levétele) után kell egy fél óra vagy óra, hogy a GEM átkapcsoljon energiatakarékos üzembe, addig nem tudsz érdemben mérni, csak utána.

Kertész utca az egyik legjobb. Ami mostanában nekik is kicsit kűzdős, hogy nem tudnak rendes feszszabályzót találni utángyártottban, és többekkel előfordult, hogy gariban kellett cseréltetniük.

A 115A-es feljavítás szerintem király, nekem nagyon bejött. Ha van az autódban kiegészítő fűtés télire a vízkörben, akkor meg szerintem nemhogy ajánlott, de éppen muszáj. Az 3 x 25A izzítógyertya, amik 60A-t alsó hangon is bármikor beharapnak. Arra tennéd rá még a fényszórókat, a szellőztetés ventilátorát, ülésfűtést... Még a 115A is karcsú, ha mindent végigszámolsz, de azzal már el lehet lenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #32574 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 14:48:43 »

Pl. az egyenirányító diódahíd tud ilyet csinálni, ha már nem áll a helyzet magaslatán.

Gyakorlatilag elenyésző, pár tíz, 1-2 száz mA lehet. Azt ne feledd, hogy a leállítás (gyújtás levétele) után kell egy fél óra vagy óra, hogy a GEM átkapcsoljon energiatakarékos üzembe, addig nem tudsz érdemben mérni, csak utána.

Kertész utca az egyik legjobb. Ami mostanában nekik is kicsit kűzdős, hogy nem tudnak rendes feszszabályzót találni utángyártottban, és többekkel előfordult, hogy gariban kellett cseréltetniük.

A 115A-es feljavítás szerintem király, nekem nagyon bejött. Ha van az autódban kiegészítő fűtés télire a vízkörben, akkor meg szerintem nemhogy ajánlott, de éppen muszáj. Az 3 x 25A izzítógyertya, amik 60A-t alsó hangon is bármikor beharapnak. Arra tennéd rá még a fényszórókat, a szellőztetés ventilátorát, ülésfűtést... Még a 115A is karcsú, ha mindent végigszámolsz, de azzal már el lehet lenni.

AndyA

Köszönöm a kimerítő választ!  worship

Akkor most rajtahagyom a multimétert egy darabig, a belső világítás lekapcsolása után még egy 3-4 tized ampert mért a kütyü, majd akkor megnézem egy óra múlva mit mutat.

Kiegészítő fűtés van a kocsiban gyárilag, így igazad van hogy eléggé ajánlott a bővítés.  wave Olvastam én is hogy többeknek nem jött össze a felújítás, remélem nekem szerencsém lesz. Bár ami most bent van sem a gyári már. 2 éve németből hazafelé pályán meghalt a generátorom, így egy kisebb összegért cserében kapott a legközelebbi szervizben egy felújított gyárit, nem sokáig bírta.  rinya
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32575 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 16:18:50 »

Köszönöm a kimerítő választ!  worship

Akkor most rajtahagyom a multimétert egy darabig, a belső világítás lekapcsolása után még egy 3-4 tized ampert mért a kütyü, majd akkor megnézem egy óra múlva mit mutat.

Kiegészítő fűtés van a kocsiban gyárilag, így igazad van hogy eléggé ajánlott a bővítés.  wave Olvastam én is hogy többeknek nem jött össze a felújítás, remélem nekem szerencsém lesz. Bár ami most bent van sem a gyári már. 2 éve németből hazafelé pályán meghalt a generátorom, így egy kisebb összegért cserében kapott a legközelebbi szervizben egy felújított gyárit, nem sokáig bírta.  rinya

Másfél év után nekem is zárlatos lett a Kertész utcai  rinya
Amúgy a gyári újban sem feltétlen lehetetlen gondolkodni. ~30 körül van a teljes felújítás, ha ehhez hozzáteszed még másfél tanknyi üzemanyag árát, akkor vehetsz újat (65K - Cromax).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32576 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 17:05:31 »

Másfél év után nekem is zárlatos lett a Kertész utcai  rinya
Amúgy a gyári újban sem feltétlen lehetetlen gondolkodni. ~30 körül van a teljes felújítás, ha ehhez hozzáteszed még másfél tanknyi üzemanyag árát, akkor vehetsz újat (65K - Cromax).

Az gyári felújított. A gyári új sokkal drágább.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32577 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 18:08:58 »

Másfél év után nekem is zárlatos lett a Kertész utcai  rinya
Amúgy a gyári újban sem feltétlen lehetetlen gondolkodni. ~30 körül van a teljes felújítás, ha ehhez hozzáteszed még másfél tanknyi üzemanyag árát, akkor vehetsz újat (65K - Cromax).

Gyári új listaáron 127461 Ft, és 65735 Ft a listaára a felújított generátornak nem új autó garanciális javításához (2.0-2.2 TDCi generátorokról van szó.). Még ha van is valami kedvezményed, ilyenre nem ad a Bárdi vagy Unix sem 46%-ot, mint egy lengőkarra... Szóval 35-ért a Kertész utca nem biztos, hogy egészen istentől és embertől elrugaszkodott dolog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #32578 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:04:05 »

Gyári új listaáron 127461 Ft, és 65735 Ft a listaára a felújított generátornak nem új autó garanciális javításához (2.0-2.2 TDCi generátorokról van szó.). Még ha van is valami kedvezményed, ilyenre nem ad a Bárdi vagy Unix sem 46%-ot, mint egy lengőkarra... Szóval 35-ért a Kertész utca nem biztos, hogy egészen istentől és embertől elrugaszkodott dolog.

AndyA

Ahogy írtam gyári felújított került bele, közben rájöttem hogy volt az 3 éve is Németországból hazajövet még németben. Csupán 400 euro volt szereléssel. Úgy érzem többet ki kellett volna húznia. Azt nem tudom már ebből mennyi lehetett a munkadíj.

Beszéltem a Kertész utcaiakkal, sajnos a bővítés nem jön össze, mivel most nincs alkatrészük. De a felújítást 35e-ért vállalják gyári fesszabályzóval, így én ezt választom.

Még egyszer köszönet a tanácsokért mindenkinek:  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #32579 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:16:16 »

Másfél év után nekem is zárlatos lett a Kertész utcai  rinya
Amúgy a gyári újban sem feltétlen lehetetlen gondolkodni. ~30 körül van a teljes felújítás, ha ehhez hozzáteszed még másfél tanknyi üzemanyag árát, akkor vehetsz újat (65K - Cromax).

http://webaruhaz.fervill.hu/generator-kereso?search=1478608&do=Keres%C3%A9s+ind%C3%ADt%C3%A1sa

Fél év garancia,polcról csere,ha kicsit sopánkodsz kapsz 10-20% kedvezményt!Ha gyárit viszel gyári felújítottat kapsz!
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #32580 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 20:03:06 »

http://webaruhaz.fervill.hu/generator-kereso?search=1478608&do=Keres%C3%A9s+ind%C3%ADt%C3%A1sa

Fél év garancia,polcról csere,ha kicsit sopánkodsz kapsz 10-20% kedvezményt!Ha gyárit viszel gyári felújítottat kapsz!

Köszönöm rákérdezek náluk is. Abbú baj nem lehet.  vigyor3
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #32581 Dátum: 2017.05.19 péntek, 11:25:18 »

Sziasztok

A műszeregységben szeretném az izzókat kicserélni, de nem mertem a csatlakozót kihúzni. Elveszik belőle minden adat ha kihúzom?
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32582 Dátum: 2017.05.19 péntek, 12:11:24 »

Sziasztok

A műszeregységben szeretném az izzókat kicserélni, de nem mertem a csatlakozót kihúzni. Elveszik belőle minden adat ha kihúzom?

Dehogy. Nem így csökkentik a kilométert!  vigyor3
A napi számláló és a board computer nullázódik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32583 Dátum: 2017.05.19 péntek, 12:16:49 »

Sziasztok

A műszeregységben szeretném az izzókat kicserélni, de nem mertem a csatlakozót kihúzni. Elveszik belőle minden adat ha kihúzom?

A futott km nem, csak a napi számláló és a tárolt fogyasztás (amiket nullázni tudsz te is a gombokkal).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #32584 Dátum: 2017.05.19 péntek, 12:18:48 »

Köszi Cheesy leírásban olvastam elvesznek az adatok, inkább megkérdeztem az a biztos Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32585 Dátum: 2017.05.19 péntek, 12:18:50 »

A futott km nem, csak a napi számláló és a tárolt fogyasztás (amiket nullázni tudsz te is a gombokkal).

AndyA

Már megint hsz-t növelsz.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32586 Dátum: 2017.05.19 péntek, 12:23:24 »

Már megint hsz-t növelsz.....  eplus2

Ez van. Nem jársz messze, de azért még bele kell húznod egy kicsit. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32587 Dátum: 2017.05.19 péntek, 12:46:57 »

Sziasztok

A műszeregységben szeretném az izzókat kicserélni, de nem mertem a csatlakozót kihúzni. Elveszik belőle minden adat ha kihúzom?

Ez lenne a nepperek álma  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32588 Dátum: 2017.05.19 péntek, 18:31:51 »

Ez van. Nem jársz messze, de azért még bele kell húznod egy kicsit. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Nem értetted.  wave

Már korábban is írtam egy másik topikban, hogy beírok valamit és te 5-15 perc múlva leírod nagyjából ugyanazt.  nyes
Most ugye ez több kérdést vet fel.
1. Mielőtt beírsz valamit nem olvasod el az utolsó hsz-t.  vigyor3
2. Elkezdesz megírni egy hozzászólást és 10-15 percbe telik megírnod egy mondatot és ezért utána csúszol az én hozzászólásomnak.  eplus2
3. Elolvasod, majd leírod te is és ezzel gyakorlod a másolást.  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32589 Dátum: 2017.05.19 péntek, 21:52:54 »

Nem értetted.  wave

Már korábban is írtam egy másik topikban, hogy beírok valamit és te 5-15 perc múlva leírod nagyjából ugyanazt.  nyes
Most ugye ez több kérdést vet fel.
1. Mielőtt beírsz valamit nem olvasod el az utolsó hsz-t.  vigyor3
2. Elkezdesz megírni egy hozzászólást és 10-15 percbe telik megírnod egy mondatot és ezért utána csúszol az én hozzászólásomnak.  eplus2
3. Elolvasod, majd leírod te is és ezzel gyakorlod a másolást.  Cheesy

Nem tudtam, hogy itt olvasni is kell...  wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32590 Dátum: 2017.05.19 péntek, 22:37:38 »

Nem tudtam, hogy itt olvasni is kell...  wow1

AndyA

Akkor hogyan és mire válaszolsz?  eplus2  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32591 Dátum: 2017.05.20 szombat, 07:29:46 »

Akkor hogyan és mire válaszolsz?  eplus2  fejvakaras

Találomra! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #32592 Dátum: 2017.05.20 szombat, 16:58:34 »

Egr-t szedett már szét valaki kipucolas celjabol?Fedelét? wow1
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32593 Dátum: 2017.05.20 szombat, 17:04:24 »

Egr-t szedett már szét valaki kipucolas celjabol?Fedelét? wow1

Nézd meg a cikket a FordWikin. Szépen, képekkel illusztrálva bemutatja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Maximus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #32594 Dátum: 2017.05.20 szombat, 21:10:35 »

Hello
1. Tegnap jöttem haza és indítás után 1 perccel kb elment a töltés (vagy legalábbis műszerfalon világít a jel), leállítás, újraindítás mondom hátha de 1 perc után újra előjött.
Hazaút volt kb 15 perc + azóta 3 indítás és még mindig simán indul (ami gyanús nekem mondjuk töltés nélkül). 2-3 hónappal ezelőtt kapott egy felújított generátort.
Ezt tudja okozni vmi más is generátoron kívül?
2. Elkezdtem átnézni a biztosítékokat a motortérbe. Amit furcsállok, hogy gyakorlatilag csak abba az oszlopban folyt áram a bisztiken ami a szélvédőfűtéssel kezdődik. Viszont  a szélvédőfűtésnél kettő 30A-is és a 3A is, amit nem értek ha be sincs kapcsolva, viszont ilyen indexen pl akkor se ha bekapcsoltam. Ez normális vagy simán béna vagyok és vszeg benéztem vmit?
(Hozzá kell tennem, hogy nem értek az elektonikához)
TDDI-115-Trend
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32595 Dátum: 2017.05.20 szombat, 21:23:35 »

Hello
1. Tegnap jöttem haza és indítás után 1 perccel kb elment a töltés (vagy legalábbis műszerfalon világít a jel), leállítás, újraindítás mondom hátha de 1 perc után újra előjött.
Hazaút volt kb 15 perc + azóta 3 indítás és még mindig simán indul (ami gyanús nekem mondjuk töltés nélkül). 2-3 hónappal ezelőtt kapott egy felújított generátort.
Ezt tudja okozni vmi más is generátoron kívül?
2. Elkezdtem átnézni a biztosítékokat a motortérbe. Amit furcsállok, hogy gyakorlatilag csak abba az oszlopban folyt áram a bisztiken ami a szélvédőfűtéssel kezdődik. Viszont  a szélvédőfűtésnél kettő 30A-is és a 3A is, amit nem értek ha be sincs kapcsolva, viszont ilyen indexen pl akkor se ha bekapcsoltam. Ez normális vagy simán béna vagyok és vszeg benéztem vmit?
(Hozzá kell tennem, hogy nem értek az elektonikához)
TDDI-115-Trend
generátor.addig indul,amíg az aksi bírja.aztán majd nem.előzd meg.2-3hónapos generátor szerintem garis,ha szakműhelybe újították fel.vidd vissza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maximus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #32596 Dátum: 2017.05.20 szombat, 21:49:36 »

generátor.addig indul,amíg az aksi bírja.aztán majd nem.előzd meg.2-3hónapos generátor szerintem garis,ha szakműhelybe újították fel.vidd vissza.

Igen, még elv garis szóval majd visszaviszem. Kösz!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32597 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 10:40:41 »

Hello
1. Tegnap jöttem haza és indítás után 1 perccel kb elment a töltés (vagy legalábbis műszerfalon világít a jel), leállítás, újraindítás mondom hátha de 1 perc után újra előjött.
Hazaút volt kb 15 perc + azóta 3 indítás és még mindig simán indul (ami gyanús nekem mondjuk töltés nélkül). 2-3 hónappal ezelőtt kapott egy felújított generátort.
Ezt tudja okozni vmi más is generátoron kívül?
2. Elkezdtem átnézni a biztosítékokat a motortérbe. Amit furcsállok, hogy gyakorlatilag csak abba az oszlopban folyt áram a bisztiken ami a szélvédőfűtéssel kezdődik. Viszont  a szélvédőfűtésnél kettő 30A-is és a 3A is, amit nem értek ha be sincs kapcsolva, viszont ilyen indexen pl akkor se ha bekapcsoltam. Ez normális vagy simán béna vagyok és vszeg benéztem vmit?
(Hozzá kell tennem, hogy nem értek az elektonikához)
TDDI-115-Trend

A 3A-es egy reléhez tartozik, ami a 2 x 30A villanyt kapcsolja a szélvédőfűtés két felére. Az mit jelent, hogy "folyt áram"? Azt csak úgy tudod ellenőrizni, ha kiveszed a biztit, és a helyére kötsz a műszerrel. Ezt nem javaslom, mert a műszerek többsége csak 10A-ig bírja. Mivel a Mondeóban elég sok dolog úgy működik, hogy a +12V van ott fixen a berendezésen és a föld ágat kapcsolják be vagy ki, a +12V-ot meg tudod találni sok helyen, azaz látszólag "be van kapcsolva" az illető eszköz. Viszont ha megméred mellé a másik ágat is, akkor ott szakadást fogsz találni, nem földet (vagyis az akku alatt fél méter dróttal a saruról a kasztnira kötött negatív pólust).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #32598 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 12:46:48 »

Sziasztok!

Baleseteztem a mondeommal, mk3, 2.0tddi, 2001. Megcsinaltattam, légzsákot vissza rajtuk, legzsakinditot kicseréltük, de meg mindig világít a légzsák visszajelző. Mit lehet vele kezdeni?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32599 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 12:50:46 »

Sziasztok!

Baleseteztem a mondeommal, mk3, 2.0tddi, 2001. Megcsinaltattam, légzsákot vissza rajtuk, legzsakinditot kicseréltük, de meg mindig világít a légzsák visszajelző. Mit lehet vele kezdeni?

Senki sem látnok!

Ki kell olvasni diagnosztikai készülékkel a légzsák vezérlő hibatárolóját.
Ezeket az alkatrészeket sem lehet egyébként csak úgy csereberélni egyiket a másikkal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 645 646 647 648 649 650 651 [652] 653 654 655 656 657 658 659 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.