Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 03:55:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 649 650 651 652 653 654 655 [656] 657 658 659 660 661 662 663 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10131762 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32750 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 11:17:19 »

Köszi a hsz-t.
Az aksi vadonatúj, tegnap vettem, mert gyanús volt, hogy a régi rossz (5 éves volt). Az aksiboltos rámért, tényleg rossz volt. Azt hittem ezzel megoldom a problémát, de tegnap este az új aksival is előadta a leállást, aztán meg  beindult, feszültség is  volt benne, szóval sakk. Nem tudom, hoyg a régi aksi mindentől függetlenül lett rossz, vagy ez a hiba tette tönkre.
Mindjárt előkeresem a teszter kinyomtatott papírját, hogy mennyi volt a töltőfesz.
Testkábelt azért megnézem.

Edit:
A töltőfeszültség alapjáraton 13,51 Volt volt.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.15 csütörtök, 11:19:57 írta Lecsó » Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32751 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 12:17:10 »

Az "akksiboltos"-nak nincs/nem volt olyan műszere, amivel a generátort is tudta volna tesztelni?
13.2 V alatt kell elkezdeni hibát keresni, addig még a normal mezőben van a töltőfeszültség.

Generátor/szabályzó hibánál el szokta tárolni a P1246-ot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32752 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 14:07:02 »

A pre-FL és FL-es digit klíma bekötésénél állandó probléma, hogy ne dugja át az ember, mert azonnal tönkremegy az új vezérlő, lévén más a bekötése.

De mi a helyzet a pre-FL és az FL-es manuális klímával? A kapcsrajzok alapján nem találok lényeges különbséget.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32753 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 15:10:13 »

Az "akksiboltos"-nak nincs/nem volt olyan műszere, amivel a generátort is tudta volna tesztelni?
13.2 V alatt kell elkezdeni hibát keresni, addig még a normal mezőben van a töltőfeszültség.

Generátor/szabályzó hibánál el szokta tárolni a P1246-ot.

De, volt, és írtam is, hogy rámért töltés közben is, itt van nálam a papír, amit kinyomtatott a masina. Alapjáraton 13,51V-ot mért. Ezért nyugodtam meg, hogy akkor a generátor talán nem rossz.

Délután megnézi egy szerelő a hibakódot, mert én is gondoltam rá, hogy valamit talán eltárolt ebből az egész balhéból.
Kösz az infót.
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #32754 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 15:24:56 »

amíg nem biztos,hogy a vezérlés a helyén van,addig felesleges.utána meg lehet, hogy nem is kell.

ha a vezérlés a helyén van azért,ha nem,akkor meg azért. Roll Eyes

Köszönöm a segitséget.
A vezérműtengelyt helyre raktam,rögzítettem a felső holtpontban,
meg a főtengelyt is, ha jól tudom az 1.henger FHP nál rögzítettem,
ami nagyon nem tiszta még, hogy a főtengely tárcsa milyen pozícióban van ilyenkor?"mivel ott van lent a főtengely jeladó"
erről esetleg tudnál küldeni képet?
megköszönném..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32755 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 16:15:26 »

De, volt, és írtam is, hogy rámért töltés közben is, itt van nálam a papír, amit kinyomtatott a masina. Alapjáraton 13,51V-ot mért. Ezért nyugodtam meg, hogy akkor a generátor talán nem rossz.

Délután megnézi egy szerelő a hibakódot, mert én is gondoltam rá, hogy valamit talán eltárolt ebből az egész balhéból.
Kösz az infót.

A generátor vizsgálat (vizsgáló készülék) nem csak egy volt mérésből áll.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #32756 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 17:44:29 »

Köszönöm a segitséget.
A vezérműtengelyt helyre raktam,rögzítettem a felső holtpontban,
meg a főtengelyt is, ha jól tudom az 1.henger FHP nál rögzítettem,
ami nagyon nem tiszta még, hogy a főtengely tárcsa milyen pozícióban van ilyenkor?"mivel ott van lent a főtengely jeladó"
erről esetleg tudnál küldeni képet?
megköszönném..


A tárcsán van egy lyuk. Ebbe kell egy M6-os csavar. Viszont ez csak a tárcsa pozíció rögzítésre szolgál, nem arra, hogy magát a tárcsrögzítő csavart nyomatékra húzzuk. Elnyírja a csavart, vagy akár a blokkot.
Ha a vez.tengely fixálva van hátul, az 1. henger FHP-ban, akkor a tárcsán lévő lyuknak pont egybe kell esnie a blokkon lévővel értelem szerűen.



A jeladó felszereléséhez pedig speciális szerszám kell. Bár aki szakavatott, pl. GSR simán szemmel célozva rakja fel.  Wink
Ha minden fent említett időzítő egybe esik, akkor a jeladó előtt pont van egy bütyök.



 
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.15 csütörtök, 17:50:17 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32757 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 18:05:05 »

A generátor vizsgálat (vizsgáló készülék) nem csak egy volt mérésből áll.

Akkor helyesbítek: Nem volt nála.
Nem értek hozzá. Bocs.
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32758 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 18:27:39 »

A tárcsán van egy lyuk. Ebbe kell egy M6-os csavar. Viszont ez csak a tárcsa pozíció rögzítésre szolgál, nem arra, hogy magát a tárcsrögzítő csavart nyomatékra húzzuk. Elnyírja a csavart, vagy akár a blokkot.
Ha a vez.tengely fixálva van hátul, az 1. henger FHP-ban, akkor a tárcsán lévő lyuknak pont egybe kell esnie a blokkon lévővel értelem szerűen.

[img]http://1.bp.blogspot.com/-XwZdM3xt9AU/UlFtPFUSd_I/AAAAAAAAAiU/wBtu5v6_B_c/s320/DSC05589.JPG[/im

A jeladó felszereléséhez pedig speciális szerszám kell. Bár aki szakavatott, pl. GSR simán szemmel célozva rakja fel.  Wink
Ha minden fent említett időzítő egybe esik, akkor a jeladó előtt pont van egy bütyök.

[img]http://1.bp.blogspot.com/-OteZ6cwA0oA/UlFwTYLKYyI/AAAAAAAAAis/MnJ0c03THYU/s320/DSC05591.JPG[/im

 

Simán felrakom a CKP-t, de a psa motoros dízelekre is.  Cool
A főtengelyt pozíciót pedig nem a szíjtárcsa csavar lyukkal ellenőrizzük, hanem a CKP mögött zárócsavart kihajtva a megfelelő hosszúságú stiftet becsavarva és a főtengely sonkát neki támasztava.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #32759 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 18:31:43 »

Válasz
Simán felrakom a CKP-t, de a psa motoros dízelekre is.  Cool
A főtengelyt pozíciót pedig nem a szíjtárcsa csavar lyukkal ellenőrizzük, hanem a CKP mögött zárócsavart kihajtva a megfelelő hosszúságú stiftet becsavarva és a főtengely sonkát neki támasztava.


Tudom, hogy felrakod félszemmel, azért írtam. A főtengelyt is tudom, hogy a stiftnek kell nekitámasztani, de ő azt kérdezte, ha a főtengelyt fixálta, milyen pozícióban kell állnia a tárcsának. Erre írtam a lyukakat.  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.15 csütörtök, 19:50:57 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32760 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 19:27:33 »

A pre-FL és FL-es digit klíma bekötésénél állandó probléma, hogy ne dugja át az ember, mert azonnal tönkremegy az új vezérlő, lévén más a bekötése.

De mi a helyzet a pre-FL és az FL-es manuális klímával? A kapcsrajzok alapján nem találok lényeges különbséget.

AndyA
az is más, ne dugogasd csak úgy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32761 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 20:55:40 »

az is más, ne dugogasd csak úgy

Leírásod is van róla? eTIS-t majd kinyomtatom holnap és megnézem, de ha van készen, az sosem baj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #32762 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 21:39:58 »

Tudom, hogy felrakod félszemmel, azért írtam. A főtengelyt is tudom, hogy a stiftnek kell nekitámasztani, de ő azt kérdezte, ha a főtengelyt fixálta, milyen pozícióban kell állnia a tárcsának. Erre írtam a lyukakat.  integet2

Köszönöm..
Teljesen jól elmagyaráztad..
Csak azért kérdeztem.. mert gyanús volt hogy ilyen egyszerű.. a (sonkát megtámasztottam)
Az nem tiszta,hogy igy a jeladó elött nem az van,ami hiányzik a 36-ból..
mert igy majdnem felül van a a hiányzó bütyök,alul meg a jeladó.
Azt hittem annak is egybe kell esni a jeladóval,és az adja a pontos jelet,a gyújtáshoz..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #32763 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 21:44:12 »

Köszönöm..
Teljesen jól elmagyaráztad..
Csak azért kérdeztem.. mert gyanús volt hogy ilyen egyszerű.. a (sonkát megtámasztottam)
Az nem tiszta,hogy igy a jeladó elött nem az van,ami hiányzik a 36-ból..
mert igy majdnem felül van a a hiányzó bütyök,alul meg a jeladó.
Azt hittem annak is egybe kell esni a jeladóval,és az adja a pontos jelet,a gyújtáshoz..


Nem a hiányzó bűtyök van a jeldó előtt időzítés beállításnál.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #32764 Dátum: 2017.06.16 péntek, 21:11:03 »

Üdv !

Az alábbi hibákat hozta a forscan

Kód: B1242 - Belso keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás
Kód: B2308 - Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba
Kód: B1316 - Akkumulátor Védő Relé Tekercs Áramkör Testzárlat
Kód: B1319 - Vezetőajtó nyitásérzékelő áramkörének hibája
Kód: B1327 - Jobb első ajtó nyitásérzékelő áramköre hibás
Kód: B1335 - Ajtó nyitásérzékelő áramköri hiba (jobb hátsó)
Kód: B1571 - Bal Hátsó Nyitott Ajtó Figyelmeztető Áramkör Hiba
Kód: B1611 - Hátsó ablaktörlő üzemmód kapcsoló áramköre hibás
Kód: B1875 - Irányjelző/Vészvillogó Kapcsoló Jel Áramkör Hiba

Merre keressem a hiba forrását?

válaszaitokat köszönöm
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #32765 Dátum: 2017.06.16 péntek, 21:14:43 »

Üdv !

Az alábbi hibákat hozta a forscan

Kód: B1242 - Belso keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás
Kód: B2308 - Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba
Kód: B1316 - Akkumulátor Védő Relé Tekercs Áramkör Testzárlat
Kód: B1319 - Vezetőajtó nyitásérzékelő áramkörének hibája
Kód: B1327 - Jobb első ajtó nyitásérzékelő áramköre hibás
Kód: B1335 - Ajtó nyitásérzékelő áramköri hiba (jobb hátsó)
Kód: B1571 - Bal Hátsó Nyitott Ajtó Figyelmeztető Áramkör Hiba
Kód: B1611 - Hátsó ablaktörlő üzemmód kapcsoló áramköre hibás
Kód: B1875 - Irányjelző/Vészvillogó Kapcsoló Jel Áramkör Hiba

Merre keressem a hiba forrását?

válaszaitokat köszönöm
A GEM modult nem birizgáltad mostanában? Ha nem áramtalanítod az autót mielőtt a GEM ről lehúzod a csatikat, akkor egy csomó ilyen és ehhez hasonlót tárol be. Legalábbis nekem volt ilyenem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #32766 Dátum: 2017.06.16 péntek, 21:23:27 »

A GEM modult nem birizgáltad mostanában? Ha nem áramtalanítod az autót mielőtt a GEM ről lehúzod a csatikat, akkor egy csomó ilyen és ehhez hasonlót tárol be. Legalábbis nekem volt ilyenem.

Hát  vettem bontott zárszettet az autohoz  kulcsal és a hozzá tartozó modullal  . lehet vissza kellene raknom a régit ami volt benne ? 
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #32767 Dátum: 2017.06.16 péntek, 21:32:33 »

A GEM modult nem birizgáltad mostanában? Ha nem áramtalanítod az autót mielőtt a GEM ről lehúzod a csatikat, akkor egy csomó ilyen és ehhez hasonlót tárol be. Legalábbis nekem volt ilyenem.

de már mikor vettem akkor is feltűnt hogy ha záráskor  nem villan fel az index akkor a két hátsó ajtót nem zárja be  .

illetve , amióta van hibakód olvasóm , hiába törlöm a hibákat azok vissza jönnek .
belső hőmérséklet jeladót cseréltem .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32768 Dátum: 2017.06.17 szombat, 09:33:45 »

de már mikor vettem akkor is feltűnt hogy ha záráskor  nem villan fel az index akkor a két hátsó ajtót nem zárja be  .

illetve , amióta van hibakód olvasóm , hiába törlöm a hibákat azok vissza jönnek .
belső hőmérséklet jeladót cseréltem .

Az első kettővel szerintem egyelőre nem kell foglalkozni.
Azért nem villan, mert nem tudja, hogy be vannak-e csukva az ajtók. Erre utalnak a hibakódok is.
Szerintem az összes zárszerkezeted kuka, vagy tele vagy kontakthibákkal. Vagy a GEM köszönt el.
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #32769 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 14:25:42 »

Sziasztok! Egy kis érdekesség Cheesy vagyis ha valaki tud hasznos információval szolgálni elfogadom. Előzmények.Kedves HZSolt92 barátommal kicseréltük a vezető oldali biztonsági övet. Minden a helyére került ,de ezután jött a bibi Cheesy Sajnos a vezető oldalon a hátsó ablakot nem lehet kulccsal lehúzni. Viszont a a gombbal és a vezető oldalon lévő gombbal is lehúzható az ablak. Próbáltam újraprogramozni valamint az ajtóban lévő kábelköteget is széthúztam de sajnos eredménytelen. Valakinek tipp vagy hasonló hibával találkozott e már? Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32770 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 14:35:26 »

Sziasztok! Egy kis érdekesség Cheesy vagyis ha valaki tud hasznos információval szolgálni elfogadom. Előzmények.Kedves HZSolt92 barátommal kicseréltük a vezető oldali biztonsági övet. Minden a helyére került ,de ezután jött a bibi Cheesy Sajnos a vezető oldalon a hátsó ablakot nem lehet kulccsal lehúzni. Viszont a a gombbal és a vezető oldalon lévő gombbal is lehúzható az ablak. Próbáltam újraprogramozni valamint az ajtóban lévő kábelköteget is széthúztam de sajnos eredménytelen. Valakinek tipp vagy hasonló hibával találkozott e már? Válaszokat előre is köszönöm.

Ha nincs szakadt vezeték és nem programozható az ajtóban lévő modul, akkor modul hiba. Egyszerű, mint az 1x1.  vigyor3
Nem függ össze a biztonsági öv cserével.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #32771 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 15:38:29 »

Ha nincs szakadt vezeték és nem programozható az ajtóban lévő modul, akkor modul hiba. Egyszerű, mint az 1x1.  vigyor3
Nem függ össze a biztonsági öv cserével.

Szia! Vagyis akkor a zarszerkezetet cserelni kell?. De ha elotte mukodott egy feloraval ,utanna meg :-D eleg furcsa
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32772 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 16:15:36 »

Szia! Vagyis akkor a zarszerkezetet cserelni kell?. De ha elotte mukodott egy feloraval ,utanna meg :-D eleg furcsa

Ablakemelőről volt szó.
A zárszerkezet megint más.
Akkor a vezetékeket kell ellenőrizni, lehet az öv cserénél a B oszlopban történt valami....
Nem lehet egy érintésre programozni, ez a probléma. Ha ez sikerül, működni fog a kulccsal le-fel is.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.18 vasárnap, 16:24:19 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32773 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 16:43:24 »

Sziasztok! Egy kis érdekesség Cheesy vagyis ha valaki tud hasznos információval szolgálni elfogadom. Előzmények.Kedves HZSolt92 barátommal kicseréltük a vezető oldali biztonsági övet. Minden a helyére került ,de ezután jött a bibi Cheesy Sajnos a vezető oldalon a hátsó ablakot nem lehet kulccsal lehúzni. Viszont a a gombbal és a vezető oldalon lévő gombbal is lehúzható az ablak. Próbáltam újraprogramozni valamint az ajtóban lévő kábelköteget is széthúztam de sajnos eredménytelen. Valakinek tipp vagy hasonló hibával találkozott e már? Válaszokat előre is köszönöm.
hogy pontosak legyünk, te cserélted, én ülésfűtést varázsoltam a kocsiba nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #32774 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 17:31:34 »

hogy pontosak legyünk, te cserélted, én ülésfűtést varázsoltam a kocsiba nyes

Nem leszólni akartalak  vigyor3 nyes worship worship Te csak adtad az instrukciókat. De itt is  megköszönöm a segítségedet !! Cheesy Cheesy  Cheesy
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32775 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 22:15:07 »

Sziasztok! Egy kis érdekesség Cheesy vagyis ha valaki tud hasznos információval szolgálni elfogadom. Előzmények.Kedves HZSolt92 barátommal kicseréltük a vezető oldali biztonsági övet. Minden a helyére került ,de ezután jött a bibi Cheesy Sajnos a vezető oldalon a hátsó ablakot nem lehet kulccsal lehúzni. Viszont a a gombbal és a vezető oldalon lévő gombbal is lehúzható az ablak. Próbáltam újraprogramozni valamint az ajtóban lévő kábelköteget is széthúztam de sajnos eredménytelen. Valakinek tipp vagy hasonló hibával találkozott e már? Válaszokat előre is köszönöm.

Vidd vissza gariba  nyes nyes eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #32776 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 05:22:39 »

Sziasztok.

1.8 125 lóerős ferdehátúból (nem Fl),hogy kell kiszedni az üzemanyagszivattyút? Le kell venni a tankot, vagy anékül is megy a dolog? Az ülés alatti szerelőnyíláson keresztül nem akar menni.

Előre is köszönöm.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #32777 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 08:21:58 »

Sziasztok.

1.8 125 lóerős ferdehátúból (nem Fl),hogy kell kiszedni az üzemanyagszivattyút? Le kell venni a tankot, vagy anékül is megy a dolog? Az ülés alatti szerelőnyíláson keresztül nem akar menni.

Előre is köszönöm.

2 lehetőség van.

1. Leveszed a tankot.

2. Az orosz módszer: Lemezvágóval csinálsz nagyobb szerelőnyílást.  hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32778 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 09:21:05 »

Próbálta már valaki kibelezni a fényre sötétedő visszapillantót? Megoldható roncsolás nélkül, hogy utóbb össze is lehet még rakni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #32779 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 09:52:44 »

Sziasztok!

A csomagtér ajtómat, távirányító és az ajtón lévő mikro kapcsoló se nyitja. Hogyan álljak neki, hogy mi a probléma? Tönkremehetett a csomagtér ajtó mechanikája? Ez is a vezető oldali ajtóból kapja a vezérlést, vagy egyből a GEM-ből?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32780 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 10:00:54 »

Sziasztok!

A csomagtér ajtómat, távirányító és az ajtón lévő mikro kapcsoló se nyitja. Hogyan álljak neki, hogy mi a probléma? Tönkremehetett a csomagtér ajtó mechanikája? Ez is a vezető oldali ajtóból kapja a vezérlést, vagy egyből a GEM-ből?

Elsőnek drótok végignézése. Az ajtó átvezetőnél szeret megtörni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #32781 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 12:25:41 »

Elsőnek drótok végignézése. Az ajtó átvezetőnél szeret megtörni.

AndyA

Erre gondoltam, azért kérdeztem hogy a másik fele hova megy a GEMbe vagy a bal első ajtóba?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32782 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 12:46:34 »

Erre gondoltam, azért kérdeztem hogy a másik fele hova megy a GEMbe vagy a bal első ajtóba?

Zár. Szerintem a bal első ajtóba kell neki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32783 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 12:55:46 »

Zár. Szerintem a bal első ajtóba kell neki.

AndyA

Dehogy!

Hagyjuk már szegény bal első ajtó zárat!  Roll Eyes
A GEM-be küldi a nyitás jelet a kapcsoló.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #32784 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 12:57:19 »

Dehogy!

Hagyjuk már szegény bal első ajtó zárat!  Roll Eyes
A GEM-be küldi a nyitás jelet a kapcsoló.

Ok, a kapcsolót kizárom,mert távirányítóra se nyikkan meg.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32785 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 13:00:34 »

Ok, a kapcsolót kizárom,mert távirányítóra se nyikkan meg.

Én -még- nem zárnám ki, mert egyszerre lehet akár több vezeték is szakadt.
Pl. a zár tápja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #32786 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 13:30:44 »

Én -még- nem zárnám ki, mert egyszerre lehet akár több vezeték is szakadt.
Pl. a zár tápja.

Hogyan a a legegyszerübb kimérni, vagy hol találok kapcsolási rajzot róla, hogy melyik színű vezeték micsoda.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32787 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 13:49:00 »

Hogyan a a legegyszerübb kimérni, vagy hol találok kapcsolási rajzot róla, hogy melyik színű vezeték micsoda.

Az átvezetőben szabad szemmel jól látható melyik vezeték(ek) van(nak) elszakadva.
A csomagtérzárnál ellenőrizni kell, hogy odaérkezik-e a tápfeszültség. (Elvileg a narancs/fekete)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #32788 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 14:36:31 »

Az átvezetőben szabad szemmel jól látható melyik vezeték(ek) van(nak) elszakadva.
A csomagtérzárnál ellenőrizni kell, hogy odaérkezik-e a tápfeszültség. (Elvileg a narancs/fekete)

Az átvezetőt szétszedtem, ott nem láttam semmit a vezetékeken.
Ha lesz időm szétbontom a zár részét is.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
simoncs2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32789 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 16:39:21 »

Sziasztok!
MK3 2.0 benzines autonál, indítás után kb.3 másodperc után világítani kezd a töltés lámpája. (müszer valóban csak az akksi feszültséget mutatja).
Majd 15-20 perc közlekedés után kialszik a visszajelző és lesz is töltés. 13-14V között mozog és az izzók fényereje is váltakozik időnként... (vibrál)
Ha esetleg lenne ilyen tapasztalata valakinek és megosztaná, előre is megköszönöm!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #32790 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 16:48:56 »

Sziasztok!
MK3 2.0 benzines autonál, indítás után kb.3 másodperc után világítani kezd a töltés lámpája. (müszer valóban csak az akksi feszültséget mutatja).
Majd 15-20 perc közlekedés után kialszik a visszajelző és lesz is töltés. 13-14V között mozog és az izzók fényereje is váltakozik időnként... (vibrál)
Ha esetleg lenne ilyen tapasztalata valakinek és megosztaná, előre is megköszönöm!
Szia.
vibrálásra tipp:generátorban kefék elkopása,rossz kontakt az akksinál,testkábel.A két utolsó hamar kideríthető.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.19 hétfő, 16:50:56 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
siposl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #32791 Dátum: 2017.06.21 szerda, 10:58:57 »

Sziasztok!
Az lenne a gondom, hogy nem kapcsol be a klíma az autóban. Megcsináltam a digit klíma tesztet amit itt az oldalon található és a következő hibát írja ki: B1242 Fűtésterelőlap motor áramköri hiba, belső keringtetés. Azt szeretném kérdezni, hogy ezzel mi a teendő? Kezdjek el klímakompresszort keresgetni vagy ezt lehet másképpen is javítani?
2001-es 1.8-as kombi mondeo.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Trend kombi, 2001-es
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32792 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:03:43 »

Sziasztok!
Az lenne a gondom, hogy nem kapcsol be a klíma az autóban. Megcsináltam a digit klíma tesztet amit itt az oldalon található és a következő hibát írja ki: B1242 Fűtésterelőlap motor áramköri hiba, belső keringtetés. Azt szeretném kérdezni, hogy ezzel mi a teendő? Kezdjek el klímakompresszort keresgetni vagy ezt lehet másképpen is javítani?
2001-es 1.8-as kombi mondeo.

Gáz van benne? Kuplung tekercse nem szakadt? Kismillió dolog miatt lehet hogy nem kapcsol a kompresszor kuplungja, nem lehet rögtön nekiesni a kompresszornak.
Naplózva
siposl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #32793 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:11:56 »

Gáz van benne? Kuplung tekercse nem szakadt? Kismillió dolog miatt lehet hogy nem kapcsol a kompresszor kuplungja, nem lehet rögtön nekiesni a kompresszornak.

Lehet hogy csak gáz kellene bele? Arra is ezt a hibakódot írná ki?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Trend kombi, 2001-es
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32794 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:13:55 »

Lehet hogy csak gáz kellene bele? Arra is ezt a hibakódot írná ki?

Arra nincs hibakód. Meg 3000 másik dologra sincs. El kell menni klímáshoz vele.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #32795 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:15:22 »

Sziasztok!
Az lenne a gondom, hogy nem kapcsol be a klíma az autóban. Megcsináltam a digit klíma tesztet amit itt az oldalon található és a következő hibát írja ki: B1242 Fűtésterelőlap motor áramköri hiba, belső keringtetés. Azt szeretném kérdezni, hogy ezzel mi a teendő? Kezdjek el klímakompresszort keresgetni vagy ezt lehet másképpen is javítani?
2001-es 1.8-as kombi mondeo.
Ha a tesztet megcsináltad,akkor a törlést is megejthetnéd(tároltat és a pillanatnyit).FL elöttieknél gyakori ez a hibakód,hallgasd meg a tesztnél a motorok járását.Volt nálam is,de attól még a klímám ment.
Egy klímással nézesd meg a gáz mennyiségét.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
siposl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #32796 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:18:08 »

Ha a tesztet megcsináltad,akkor a törlést is megejthetnéd(tároltat és a pillanatnyit).FL elöttieknél gyakori ez a hibakód,hallgasd meg a tesztnél a motorok járását.Volt nálam is,de attól még a klímám ment.
Egy klímással nézesd meg a gáz mennyiségét.
Oké!
Köszönöm a gyors válaszokat.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Trend kombi, 2001-es
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #32797 Dátum: 2017.06.21 szerda, 19:58:19 »

Benzines 1.8-as motornál az alapjárati motort, a T-MAP szenzort és a sebesség jeladó szenzort, hogy tudom letesztelni, hogy jók e?
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32798 Dátum: 2017.06.21 szerda, 20:10:14 »

Benzines 1.8-as motornál az alapjárati motort, a T-MAP szenzort és a sebesség jeladó szenzort, hogy tudom letesztelni, hogy jók e?

Mész az autóval és ha minden rendben működik, akkor jók.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 20:23:20 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #32799 Dátum: 2017.06.21 szerda, 20:30:04 »

Mész az autóval és ha minden rendben működik, akkor jók.  Roll Eyes

Azt hiszen Te nagyon humorosnak gondolod magad. Kissé öntelt és cinikus vagy, de segíteni képtelen vagy. Ha nincs meg a megfelelő tapasztalatod és tudásod akkor mi a fenének szólsz bele mindenbe?

Csak miattad - a gyengébb felfogásod miatt! Ha nem lenne problémám akkor mi a fenének kérdezné meg a fentieket? Ha jó a kocsi akkor nem GSR féktelen szakmai tudását tesztelgetném. Vannak itt nálad inteligensebb és segítőkészebb forumozók!



« Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 20:35:37 írta T-modell » Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Oldalak: 1 ... 649 650 651 652 653 654 655 [656] 657 658 659 660 661 662 663 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.