Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:16:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 669 670 671 672 673 674 675 [676] 677 678 679 680 681 682 683 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11143899 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33750 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 14:53:32 »

de olyat nem veszünk  Wink
nem tudom, már meg se számolni, hogy hányszor mondtam el, hogy s4/s5 vagy ugyan ez vartában ami jó fordba vagy bármi más ami calciumos. elcsattognak a boltba, ott mondják mi kell, majd megveszik a legolcsóbbat, ami ugyan ekkora és csodálkoznak, hogy milyen hamar lehalt az akksi nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gaaabika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #33751 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 17:10:45 »

helló.  Az érdekelne h hol keressem  a rádió aux bemenetelét?   nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33752 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 17:31:20 »

helló.  Az érdekelne h hol keressem  a rádió aux bemenetelét?   nyes
a kesztyűtartó legmélyebb bugyrában. vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #33753 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 17:46:22 »

helló.  Az érdekelne h hol keressem  a rádió aux bemenetelét?   nyes

https://www.google.hu/search?q=mk3+mondeo+aux+input&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjvsNPDvoLYAhVMa1AKHVE9AG4QsAQIKQ&biw=1366&bih=618#imgrc=APJjsutqpnMvWM:



Bocs, hogy beleszerkesztettem,de a virnyákirtó kiverte a biztosítékot az eredeti oldalra...
alf
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 18:32:55 írta alf® » Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
seldanesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #33754 Dátum: 2017.12.12 kedd, 09:55:38 »

Sziasztok Mindenki!
Egy nagyon fura problémám van az autóval és nehezen de megtaláltam ezt a fórumot ahol látom hogy végre olyanok is vannak akik tényleg értenek a dolgokhoz, ezért szeretném a segítségeteket kérni hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel! Az autóm egy Volvo S40 2.0D amiben ugye ugyan az a motor és szinte a teljes elektronika mint a Fordban ha jól tudom!A jelenség a következő:
Egyik napról a másikra nem indul az autó, fordításra elveszi a műszerfal világítást de semmi, meg sem tekeri. Rámértem az Akkura 12.2v volt benne gondoltam ok *** az aksi vettem egy újat betesz 1hétig szuper jó majd ismét a jelenség:nem indul nem is teker semmi... aksi rámér 12.28 ekkor visszaraktam a régi akksit amit közben feltöltöttem és minden fasza megint, de itt már kezdtem jobban belemenni a dolgokba. Nyugalmi áramfelvétel 0.01a folyamatosan tehát nem allomhelyzetbe merül le. Kaptam egy szivargyujtoba rakhato generátor töltés mérőt ami szerint a generátor 14.4-14.7 között tolt folyamatosan. Minden reggel mértem az akkut 12.65 12.68 körüli értékek vannak rajta minden reggel 12ora állást követően. Elvittem a Volvo/Fordhoz 4orat nézték az autót és mindent rendben találtak. Azonban a probléma újra jelentkezett 6nap után, meg hozza úgy hogy reggel 7kor ramertem 12.68 volt minden fasza, elindultam vele egy 2perces útra majd délben indultam volna tovább de már nem indult. Ismét 12.25 volt rajta azonban ekkor észrevettem egy dolgot, csak levettem a negatív sarut majd vissza és az autó elindult! Azóta 2szer jelentkezett a probléma de már nem cserélek akkut mert ha leveszem a sarut meg vissza mindig elindul és utána pár napig tökéletes.a probléma mindig rövid utak után jelentkezik általában a napi 2. 3. Indítás után.
Esetleg valakinek nem lenne bármilyen ötlete hogy mit tudok még megnézni rajta vagy h mi okozhatja ezt a jelenséget?előre is köszönöm!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #33755 Dátum: 2017.12.12 kedd, 10:27:41 »


Ez mondeo:

A tiéd valami más autó
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33756 Dátum: 2017.12.12 kedd, 11:47:12 »


A tiéd valami más autó
mondeo az is, csak mk4
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #33757 Dátum: 2017.12.12 kedd, 12:14:36 »

mondeo az is, csak mk4
Ja az Mk3-ra gondoltam, mert abban a fórumban vagyunk Smiley  worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33758 Dátum: 2017.12.12 kedd, 13:52:37 »

Köszönöm a válaszokat Vagyokabajnok, AndyA  worship.
Kérdés: mindketten a Bosch-t linkeltétek. Véleményetek szerint jobb, mint az Excide Premium? Az Excide 680 helyett 720mAh-s, árban pedig gyakorlatilag ugyanannyi.
A feltöltött akkut visszatéve elsőre ismét kitértek maxra a műszerek, de indításkor néztem OBD-vel az akkufeszültséget:
-indításkor leesett 10,x-re
-műszerrel mérve is leesett, de az pillanatnyi értéket mutat, minimumot nem, de azon is beesett 10 köré.
Alapjáraton ment 2 percet, utána leállítottam és újra indítottam:
-most nem tértek ki a mutatók
-leesett 8,x-re OBD szerint (vagyis ennek annyi, tudomásom szerint)
Azt hiszem, önkéntmuszáj alapon holnap veszek/rendelek egy másikat.  rinya
Kauffernél ha személyesen mész, még be is számolják a régit. Valami 1-2000 Ft, de azért mégis.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #33759 Dátum: 2017.12.12 kedd, 13:58:48 »

Kauffernél ha személyesen mész, még be is számolják a régit. Valami 1-2000 Ft, de azért mégis.  vigyor3

Ha meg leadod a méhtelepen, akkor 220Ft/kg-ot adnak érte.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33760 Dátum: 2017.12.12 kedd, 13:59:44 »

Ha meg leadod a méhtelepen, akkor 220Ft/kg-ot adnak érte.
Igen, de így megspórolja a szállítást. Bár ha nincs másik autó, amivel elmegy addig, akkor elég körülményes. vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #33761 Dátum: 2017.12.12 kedd, 14:56:57 »

Kauffernél ha személyesen mész, még be is számolják a régit. Valami 1-2000 Ft, de azért mégis.  vigyor3
Köszönöm a válaszokat, megrendeltem egy Excide Premiumot. Az S4 "helyi statisztikáit" tovább rontotta HZsolt92 Smiley.
Van másik autó is szerencsére, a feltöltött akkuval tegnap és ma ment az autó, remélem az új akksi holnap ideér.
A Kaufferes beszámítást láttam, de Dunaújvárosból felmenni, a 2000Ft plusz nem kifizetődő Smiley.
Azt a méhtelepes dolgot megfontolom, köszi az ötletet Smiley.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #33762 Dátum: 2017.12.12 kedd, 17:14:08 »

Sziasztok Mindenki!
Egy nagyon fura problémám van az autóval és nehezen de megtaláltam ezt a fórumot ahol látom hogy végre olyanok is vannak akik tényleg értenek a dolgokhoz, ezért szeretném a segítségeteket kérni hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel! Az autóm egy Volvo S40 2.0D amiben ugye ugyan az a motor és szinte a teljes elektronika mint a Fordban ha jól tudom!A jelenség a következő:
Egyik napról a másikra nem indul az autó, fordításra elveszi a műszerfal világítást de semmi, meg sem tekeri. Rámértem az Akkura 12.2v volt benne gondoltam ok *** az aksi vettem egy újat betesz 1hétig szuper jó majd ismét a jelenség:nem indul nem is teker semmi... aksi rámér 12.28 ekkor visszaraktam a régi akksit amit közben feltöltöttem és minden fasza megint, de itt már kezdtem jobban belemenni a dolgokba. Nyugalmi áramfelvétel 0.01a folyamatosan tehát nem allomhelyzetbe merül le. Kaptam egy szivargyujtoba rakhato generátor töltés mérőt ami szerint a generátor 14.4-14.7 között tolt folyamatosan. Minden reggel mértem az akkut 12.65 12.68 körüli értékek vannak rajta minden reggel 12ora állást követően. Elvittem a Volvo/Fordhoz 4orat nézték az autót és mindent rendben találtak. Azonban a probléma újra jelentkezett 6nap után, meg hozza úgy hogy reggel 7kor ramertem 12.68 volt minden fasza, elindultam vele egy 2perces útra majd délben indultam volna tovább de már nem indult. Ismét 12.25 volt rajta azonban ekkor észrevettem egy dolgot, csak levettem a negatív sarut majd vissza és az autó elindult! Azóta 2szer jelentkezett a probléma de már nem cserélek akkut mert ha leveszem a sarut meg vissza mindig elindul és utána pár napig tökéletes.a probléma mindig rövid utak után jelentkezik általában a napi 2. 3. Indítás után.
Esetleg valakinek nem lenne bármilyen ötlete hogy mit tudok még megnézni rajta vagy h mi okozhatja ezt a jelenséget?előre is köszönöm!

Első körben minden testkábel csatlakozását átnézni , fémesre tisztitani. Az őninditóra menő vastag pozitiv vezetéket az inditó csatlakozójánál ellenőrizni. Ha inditásnál a behuzó kattan de nem indul, nem teker, akkor az inditóban levő réz érintkezők be vannak égve. Továbbá a gyújtás biztositékját  is le kell ellenőrizni , az  öninditó reléjét is. Ha az akkusaru levétele és visszarakása esetén indul, akkor sajnos a motorvezérlő (ECU) környékén kell szétnézni.
Egyenlőre ennyit.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33763 Dátum: 2017.12.12 kedd, 18:55:01 »

Sziasztok Mindenki!
Egy nagyon fura problémám van az autóval és nehezen de megtaláltam ezt a fórumot ahol látom hogy végre olyanok is vannak akik tényleg értenek a dolgokhoz, ezért szeretném a segítségeteket kérni hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel! Az autóm egy Volvo S40 2.0D amiben ugye ugyan az a motor és szinte a teljes elektronika mint a Fordban ha jól tudom!A jelenség a következő:
Egyik napról a másikra nem indul az autó, fordításra elveszi a műszerfal világítást de semmi, meg sem tekeri. Rámértem az Akkura 12.2v volt benne gondoltam ok *** az aksi vettem egy újat betesz 1hétig szuper jó majd ismét a jelenség:nem indul nem is teker semmi... aksi rámér 12.28 ekkor visszaraktam a régi akksit amit közben feltöltöttem és minden fasza megint, de itt már kezdtem jobban belemenni a dolgokba. Nyugalmi áramfelvétel 0.01a folyamatosan tehát nem allomhelyzetbe merül le. Kaptam egy szivargyujtoba rakhato generátor töltés mérőt ami szerint a generátor 14.4-14.7 között tolt folyamatosan. Minden reggel mértem az akkut 12.65 12.68 körüli értékek vannak rajta minden reggel 12ora állást követően. Elvittem a Volvo/Fordhoz 4orat nézték az autót és mindent rendben találtak. Azonban a probléma újra jelentkezett 6nap után, meg hozza úgy hogy reggel 7kor ramertem 12.68 volt minden fasza, elindultam vele egy 2perces útra majd délben indultam volna tovább de már nem indult. Ismét 12.25 volt rajta azonban ekkor észrevettem egy dolgot, csak levettem a negatív sarut majd vissza és az autó elindult! Azóta 2szer jelentkezett a probléma de már nem cserélek akkut mert ha leveszem a sarut meg vissza mindig elindul és utána pár napig tökéletes.a probléma mindig rövid utak után jelentkezik általában a napi 2. 3. Indítás után.
Esetleg valakinek nem lenne bármilyen ötlete hogy mit tudok még megnézni rajta vagy h mi okozhatja ezt a jelenséget?előre is köszönöm!
a testkábelek újrasaruzása ,cseréje megoldhatja,és nem költséges.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
seldanesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #33764 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:44:04 »

a testkábelek újrasaruzása ,cseréje megoldhatja,és nem költséges.
Köszönöm a gyors válaszokat!De ha csak ennyi a probléma akkor hogyan tud lemerülni az akku 12.68ről 12.28ra 1perc alatt egy test kábel miatt??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33765 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:45:46 »

Köszönöm a gyors válaszokat!De ha csak ennyi a probléma akkor hogyan tud lemerülni az akku 12.68ről 12.28ra 1perc alatt egy test kábel miatt??
kontakthiba miatti átmeneti ellenállás...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33766 Dátum: 2017.12.13 szerda, 07:26:01 »

Köszönöm a gyors válaszokat!De ha csak ennyi a probléma akkor hogyan tud lemerülni az akku 12.68ről 12.28ra 1perc alatt egy test kábel miatt??

Nem merül le, csak az átmeneti ellenállás miatt annyinak látod a "maradékot".

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
seldanesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #33767 Dátum: 2017.12.13 szerda, 08:11:23 »

Nem merül le, csak az átmeneti ellenállás miatt annyinak látod a "maradékot".

AndyA
köszönom mindenképpen megnézem a testkábelt!
És akkor ezek szerint ha leveszem a sarut majd vissza, akkor már nem ezt a “maradék” értéket kell hogy mérjen rajt? Vagy az akkor is annyi lesz?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33768 Dátum: 2017.12.13 szerda, 12:02:33 »

köszönom mindenképpen megnézem a testkábelt!
És akkor ezek szerint ha leveszem a sarut majd vissza, akkor már nem ezt a “maradék” értéket kell hogy mérjen rajt? Vagy az akkor is annyi lesz?

Nem tudhatod. Ahogyan sikerül éppen valaminek elmozdulnia (vagy nem).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #33769 Dátum: 2017.12.16 szombat, 07:52:29 »

Szia!
Még egy tipp:
Közelben nincs mondeos ismerös,akinek ilyen vez.turbo van a kocsiban?
Átrakni az ö kocsijába a Te kocsid vez. elektronikát,proba,kodolvasás,s forditva!
Megsporolsz egy kis lovét igy!
Néztem,tölem messze vagy sajnos...
Még egy dolog jutott a "fejembe"Smiley csatlakozon nem tört ,ill.szakadt a kábel?
Sok sikert!üdv :Zsolti

Sziasztok!

Fejlemény az ügyben.
Természetesen nem volt időm elvinni a kocsit a szerelőhöz, karácsony után tudtam volna, de négy napja elindult...  wow1
Egyszer csak ment a turbo, minden átmenet nélkül, anélkül, hogy bárki hozzányúlt volna...
Megnéztem, vezérli a geo-t rendesen, és azóta semmi gond vele!
Na, ez mi?
Most hogy vigyem? Nézze már meg, hogy mi baja, de jó?
Mert ha előzés közben megint megáll?  Embarrassed
Amúgy, így tudva, hogy a vezérlése jó, valami kontakt hibára gondolok, ami esetleg a párásabb időnek köszönhetően megszűnt? Vagy vezeték törés, ami "helyre rázódott"?
Ki lehet ezt így mérni?
Ez a huszonkettes csapdája...  vigyor3

Üdv:István
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33770 Dátum: 2017.12.16 szombat, 09:32:42 »

Sziasztok!

Fejlemény az ügyben.
Természetesen nem volt időm elvinni a kocsit a szerelőhöz, karácsony után tudtam volna, de négy napja elindult...  wow1
Egyszer csak ment a turbo, minden átmenet nélkül, anélkül, hogy bárki hozzányúlt volna...
Megnéztem, vezérli a geo-t rendesen, és azóta semmi gond vele!
Na, ez mi?
Most hogy vigyem? Nézze már meg, hogy mi baja, de jó?
Mert ha előzés közben megint megáll?  Embarrassed
Amúgy, így tudva, hogy a vezérlése jó, valami kontakt hibára gondolok, ami esetleg a párásabb időnek köszönhetően megszűnt? Vagy vezeték törés, ami "helyre rázódott"?
Ki lehet ezt így mérni?
Ez a huszonkettes csapdája...  vigyor3

Üdv:István

ha megszorul a geo, vagy a mechanikája a vezérlőnek akkor a turbóvezérlőt teljesen letiltja az ecu.
Nem csoda, hogy ez a hiba.A turbót érdemes mindenképpen kitakaríttatni, ha a vezérlő még mindig xaraxik,azt is lehet javíttatni.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #33771 Dátum: 2017.12.16 szombat, 12:02:35 »

Van olyan szaki közöttetek bács megyében esetleg csongrád , aki meg tudná szüntetni a bal első ajtó kontakt hibáját ? Az oszlop és az ajtó között van 2 vezetékköteg .Tuti a felső részen van a hiba. Amennyiben kicsit megmozgatom akkor zár a bal első ajtó is , de általában nem. A gyorscsatit levettem-visszaraktam de semmi nem változott.
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #33772 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 00:51:04 »

ha megszorul a geo, vagy a mechanikája a vezérlőnek akkor a turbóvezérlőt teljesen letiltja az ecu.
Nem csoda, hogy ez a hiba.A turbót érdemes mindenképpen kitakaríttatni, ha a vezérlő még mindig xaraxik,azt is lehet javíttatni.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0

Igen, de mint írtam, nem szorult se ez, se az. (#33673)
Ezért állok értetlenül az eset előtt.   smile
A turbo takarítás/felújíttatás egyébként jó ötlet, (Köszönöm! Smiley ), gondolkodtam rajta régebben, de füstbe ment terv lett, pedig pont az ilyen helyzet megelőzése volt a terv...  Undecided  nyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #33773 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 08:48:13 »

Sziasztok!

Fejlemény az ügyben.
Természetesen nem volt időm elvinni a kocsit a szerelőhöz, karácsony után tudtam volna, de négy napja elindult...  wow1
Egyszer csak ment a turbo, minden átmenet nélkül, anélkül, hogy bárki hozzányúlt volna...
Megnéztem, vezérli a geo-t rendesen, és azóta semmi gond vele!
Na, ez mi?
Most hogy vigyem? Nézze már meg, hogy mi baja, de jó?
Mert ha előzés közben megint megáll?  Embarrassed
Amúgy, így tudva, hogy a vezérlése jó, valami kontakt hibára gondolok, ami esetleg a párásabb időnek köszönhetően megszűnt? Vagy vezeték törés, ami "helyre rázódott"?
Ki lehet ezt így mérni?
Ez a huszonkettes csapdája...  vigyor3

Üdv:István

A geo tud olyant, hogy hidegen szorul. Ha bemelegszik akkor mozog rendesen. Tehát ha hidegen lepadlózod,  akkor akad és emiatt letilt. Gyujtás le fel, és megy tovább.
Naplózva
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #33774 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 12:05:23 »

Sziasztok.
Az normális hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő alapjáraton nullát mutat?
Lehet ezt valahogy kalibrálni, vagy ez ennyit tud?
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33775 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 13:46:12 »

Sziasztok.
Az normális hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő alapjáraton nullát mutat?
Lehet ezt valahogy kalibrálni, vagy ez ennyit tud?

Ez ilyen, meg kell szokni. 2,3-55 literig mér. Ne kérdezd, miért. Alapjáraton nem mutat semmit.
Naplózva
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #33776 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 14:39:45 »

Ez ilyen, meg kell szokni. 2,3-55 literig mér. Ne kérdezd, miért. Alapjáraton nem mutat semmit.

Ezek szerint az átlagfogyasztáshoz (városban) hozzá kell adnom 1-1,5 litert?
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #33777 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 17:41:12 »

Sziasztok,
az első fűthető szélvédőnek, hol vannak az elektromos csatlakozói? A bal oldali A oszlopról leszedtem a belső műanyag borítást és nem láttam/nem vettem észre. De a szálak függőlegesen futnak az üvegben így azt gondolom, hogy fent vagy lent lesznek a csatlakozók.
Köszi,  worship
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33778 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 17:58:53 »

Sziasztok,
az első fűthető szélvédőnek, hol vannak az elektromos csatlakozói? A bal oldali A oszlopról leszedtem a belső műanyag borítást és nem láttam/nem vettem észre. De a szálak függőlegesen futnak az üvegben így azt gondolom, hogy fent vagy lent lesznek a csatlakozók.
Köszi,  worship
PZs
2 oldalt kívül az ablaktörlő/pollenszűrő takaró műanyag alatt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33779 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 19:43:51 »

Ezek szerint az átlagfogyasztáshoz (városban) hozzá kell adnom 1-1,5 litert?

Játéknak vagy menőzni jó, másra nem. Az én volt gépemben átlag 1 literrel kevesebbet mutatott, mint a számolt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33780 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 07:44:03 »

Sziasztok.
Az normális hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő alapjáraton nullát mutat?
Lehet ezt valahogy kalibrálni, vagy ez ennyit tud?

2 egész-pár tized alatt nullát mutat, ez rendben van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33781 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 07:44:49 »

Ezek szerint az átlagfogyasztáshoz (városban) hozzá kell adnom 1-1,5 litert?

Azt ki kell tapasztalni, hogy mennyit csal. Van, akinek pontos, másnak meg nem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #33782 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 09:33:42 »

Sziasztok Mindenki!
Egy nagyon fura problémám van az autóval és nehezen de megtaláltam ezt a fórumot ahol látom hogy végre olyanok is vannak akik tényleg értenek a dolgokhoz, ezért szeretném a segítségeteket kérni hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel! Az autóm egy Volvo S40 2.0D amiben ugye ugyan az a motor és szinte a teljes elektronika mint a Fordban ha jól tudom!A jelenség a következő:
Egyik napról a másikra nem indul az autó, fordításra elveszi a műszerfal világítást de semmi, meg sem tekeri. Rámértem az Akkura 12.2v volt benne gondoltam ok *** az aksi vettem egy újat betesz 1hétig szuper jó majd ismét a jelenség:nem indul nem is teker semmi... aksi rámér 12.28 ekkor visszaraktam a régi akksit amit közben feltöltöttem és minden fasza megint, de itt már kezdtem jobban belemenni a dolgokba. Nyugalmi áramfelvétel 0.01a folyamatosan tehát nem allomhelyzetbe merül le. Kaptam egy szivargyujtoba rakhato generátor töltés mérőt ami szerint a generátor 14.4-14.7 között tolt folyamatosan. Minden reggel mértem az akkut 12.65 12.68 körüli értékek vannak rajta minden reggel 12ora állást követően. Elvittem a Volvo/Fordhoz 4orat nézték az autót és mindent rendben találtak. Azonban a probléma újra jelentkezett 6nap után, meg hozza úgy hogy reggel 7kor ramertem 12.68 volt minden fasza, elindultam vele egy 2perces útra majd délben indultam volna tovább de már nem indult. Ismét 12.25 volt rajta azonban ekkor észrevettem egy dolgot, csak levettem a negatív sarut majd vissza és az autó elindult! Azóta 2szer jelentkezett a probléma de már nem cserélek akkut mert ha leveszem a sarut meg vissza mindig elindul és utána pár napig tökéletes.a probléma mindig rövid utak után jelentkezik általában a napi 2. 3. Indítás után.
Esetleg valakinek nem lenne bármilyen ötlete hogy mit tudok még megnézni rajta vagy h mi okozhatja ezt a jelenséget?előre is köszönöm!

Nem írtad mikori az autód.
Nekem a mondeonál (2.0 TDDI) volt hasonló dolog. Eleinte csak nehezebben indult, hidegen beindult, de később már nem, csak tolásra stb. Nálam az volt a gond, hogy pontosan az önindító fölött van a vízpumpa, meg egy Y cső, ami nem feltűnően ugyan,  de szivárgott, pontosan rá az önindítóra, ami végül el is füstölt. (A főkábelről leégette a sarut, így újat kellett gyártanom.)
A másik gond lehet még, hogy ha kettős tömegű lendkerék van az autódban, amikor kezd meghalni a lendkerék, a keletkező fémreszeléket szintén az önindító behúzó tengelyéhez dobálja, ami úgy be tud rakodni, hogy már nem tud dolgozni az önindító.
Remélem tudtam valamit segíteni.
Üdv!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #33783 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 09:43:36 »

Sziasztok!
Az autóm 2002.04. havi 2.0 TDDI Mondeo kombi.
Segítséget szeretnék kérni, az utóbbi időben olyan dolgokat tapasztalok amik talán a GEM modul hibájára utalhatnak.
A hibajelenségek a következők, műszerfal világítás égői gyorsan kiégnek 1-2 hét, a távirányítós ajtónyitás nem működik kulcs csere/elem csere után sem, mechanikus nyitás esetén csak a  vezető oldali ajtó nyílik, a többi csak kézzel lehet nyitni, így a csomagtartót sem tudom kinyitni.
Ha a GEM a hibás, annak a cseréje mekkora kihívás? Valamim elektronikus forscan varázslat kell-e hozzá, vagy csak egyszerűen lehúzgálom a csatikat, csere visszadugdos és műxik?
Már ha egyáltalán ez a hiba.
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33784 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 10:14:35 »

Sziasztok!
Az autóm 2002.04. havi 2.0 TDDI Mondeo kombi.
Segítséget szeretnék kérni, az utóbbi időben olyan dolgokat tapasztalok amik talán a GEM modul hibájára utalhatnak.
A hibajelenségek a következők, műszerfal világítás égői gyorsan kiégnek 1-2 hét, a távirányítós ajtónyitás nem működik kulcs csere/elem csere után sem, mechanikus nyitás esetén csak a  vezető oldali ajtó nyílik, a többi csak kézzel lehet nyitni, így a csomagtartót sem tudom kinyitni.
Ha a GEM a hibás, annak a cseréje mekkora kihívás? Valamim elektronikus forscan varázslat kell-e hozzá, vagy csak egyszerűen lehúzgálom a csatikat, csere visszadugdos és műxik?
Már ha egyáltalán ez a hiba.
Előre is köszi a válaszokat.

A második problémád szerintem a zárban keresendő. Ahogy nézem FL előtti az autód. Valószínűleg téged is utolért a bal első zárprobléma. Az vezérli az egész zárást. Cseréld ki 2003 utáni zárra (feketére, neked fehér van). A mondeoból az angol nem jó, de az MKII focusból igen. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33785 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 10:25:32 »

Sziasztok!
Az autóm 2002.04. havi 2.0 TDDI Mondeo kombi.
Segítséget szeretnék kérni, az utóbbi időben olyan dolgokat tapasztalok amik talán a GEM modul hibájára utalhatnak.
A hibajelenségek a következők, műszerfal világítás égői gyorsan kiégnek 1-2 hét, a távirányítós ajtónyitás nem működik kulcs csere/elem csere után sem, mechanikus nyitás esetén csak a  vezető oldali ajtó nyílik, a többi csak kézzel lehet nyitni, így a csomagtartót sem tudom kinyitni.
Ha a GEM a hibás, annak a cseréje mekkora kihívás? Valamim elektronikus forscan varázslat kell-e hozzá, vagy csak egyszerűen lehúzgálom a csatikat, csere visszadugdos és műxik?
Már ha egyáltalán ez a hiba.
Előre is köszi a válaszokat.

Sima izzó akkor ég ki gyorsan/gyakran, ha túlfeszt kap. Mérj menet közben, hogy mennyi is az annyi. A Mondeo töltési rendszere elvileg akár 16V-ot is tolhat, ha meg még döglik is, akkor ki tudja, mennyit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #33786 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 15:44:31 »

Sziasztok

A csomagtér világítás kapcsolóját hol találom? Akkor világít a lámpa, ha csak 5 centire nyitom ki a csomagtartót, utána kialszik.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #33787 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 15:53:33 »

Sziasztok

A csomagtér világítás kapcsolóját hol találom? Akkor világít a lámpa, ha csak 5 centire nyitom ki a csomagtartót, utána kialszik.

A zárban van, külön nincs kapcsolója, ha elalszik, akkor lehet, hogy inkább az átvezetőben van megtörve a kábel.
Naplózva
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33788 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 21:24:33 »

Sziasztok!

Első fűthető szélvédőnél mi okozhatja hogy csak a bal oldal működik. Külön biztosítéka lehet?
Repedt volt a szélvédőm... Csere előtt és után is ez volt a helyzet.

Előre is köszi
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33789 Dátum: 2017.12.19 kedd, 08:09:37 »

Sziasztok!

Első fűthető szélvédőnél mi okozhatja hogy csak a bal oldal működik. Külön biztosítéka lehet?
Repedt volt a szélvédőm... Csere előtt és után is ez volt a helyzet.

Előre is köszi

Külön biztosítéka van. Az akku mellett, a motortérben van a tábla.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #33790 Dátum: 2017.12.19 kedd, 10:50:13 »

A zárban van, külön nincs kapcsolója, ha elalszik, akkor lehet, hogy inkább az átvezetőben van megtörve a kábel.

Köszi! Tegnap este megmozgattam a vezetéket és tényleg ott a hiba.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
seldanesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #33791 Dátum: 2017.12.19 kedd, 19:16:07 »

Nem írtad mikori az autód.
Nekem a mondeonál (2.0 TDDI) volt hasonló dolog. Eleinte csak nehezebben indult, hidegen beindult, de később már nem, csak tolásra stb. Nálam az volt a gond, hogy pontosan az önindító fölött van a vízpumpa, meg egy Y cső, ami nem feltűnően ugyan,  de szivárgott, pontosan rá az önindítóra, ami végül el is füstölt. (A főkábelről leégette a sarut, így újat kellett gyártanom.)
A másik gond lehet még, hogy ha kettős tömegű lendkerék van az autódban, amikor kezd meghalni a lendkerék, a keletkező fémreszeléket szintén az önindító behúzó tengelyéhez dobálja, ami úgy be tud rakodni, hogy már nem tud dolgozni az önindító.
Remélem tudtam valamit segíteni.
Üdv!
2009/06 havi az autó, és automata uh a kettős tömegű kilőve sajnos, de amúgy a probléma 8napja nem
Jelentkezett úgyhogy most türelmesen várok hátha megjavította magát, ezt a vízpumpa dolgot megnézem köszi, de nekem nem teker sokat az önindító soha amikor meg nem indul abszolút nem csinál semmit, nem gondolom hogy azzal lenne a probléma
Naplózva
bugyu79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #33792 Dátum: 2017.12.20 szerda, 16:30:30 »

üdv.
találtam egy adatbázist a V sorozatos ford audio egységekhez
valaki kipróbálná, hogy a hozzárendelt kód helyes e?
bugyu79@citromail.hu ra ír valaki annak elküldöm, vagy ha ide beír sorozatszámot megnézem.
remélem ez nem tilos
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33793 Dátum: 2017.12.20 szerda, 16:34:23 »

üdv.
találtam egy adatbázist a V sorozatos ford audio egységekhez
valaki kipróbálná, hogy a hozzárendelt kód helyes e?
bugyu79@citromail.hu ra ír valaki annak elküldöm, vagy ha ide beír sorozatszámot megnézem.
remélem ez nem tilos
nem tilos.
Azonban valami oknál fogva általában pont azok a kódok nincsenek a foghíjas listában amik épp kellenek.
A rádió kód topicban találsz pár V kódot kérezőt. Azon elindulhatsz nyugodtan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bugyu79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #33794 Dátum: 2017.12.20 szerda, 16:36:38 »

ok, köszönöm
Naplózva
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #33795 Dátum: 2017.12.20 szerda, 20:17:04 »

Sziasztok!

Tudtok nekem segíteni, hogy a biztosíték táblázatban (pl a motortérben) melyik áramkörnél van áram mikor 1-et fordítok a gyújtásnál és meg is marad mikor már jár a motor? Tudom multiméterrel megnézhetném csak sajnos kölcsön adtam.

köszönöm.

kiscsaszi
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #33796 Dátum: 2017.12.20 szerda, 20:45:11 »

Sziasztok!
Ma vettem észre, hogy a hátsó világításom elment. Kicseréltem az égőket, világítás ráad, láss csodát nem működik.
Elkezdtem kínlódni vele, és észleltem, hogy ha felkapcsolom a ködlámpát, akkor működik, de ha csak a világítást kapcsolom rá, akkor nem műxik.
Kérdem én a nálam tapasztaltabbaktól, hogy lehetséges-e az,hogy a világítás kapcsolóm tönkre ment és ezért nem kapcsol a hátsó világítás, csak ködlámpával, vagy valami más gond lehet.
Okozhatja-e ez a jelenség azt, hogy a műszerfalban a háttévilágítás kb 1 hetet bírt, majd kiégett. (a visszajelző lámpák jelentős része még működik).
Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33797 Dátum: 2017.12.20 szerda, 21:51:17 »

Sziasztok!
Ma vettem észre, hogy a hátsó világításom elment. Kicseréltem az égőket, világítás ráad, láss csodát nem működik.
Elkezdtem kínlódni vele, és észleltem, hogy ha felkapcsolom a ködlámpát, akkor működik, de ha csak a világítást kapcsolom rá, akkor nem műxik.
Kérdem én a nálam tapasztaltabbaktól, hogy lehetséges-e az,hogy a világítás kapcsolóm tönkre ment és ezért nem kapcsol a hátsó világítás, csak ködlámpával, vagy valami más gond lehet.
Okozhatja-e ez a jelenség azt, hogy a műszerfalban a háttévilágítás kb 1 hetet bírt, majd kiégett. (a visszajelző lámpák jelentős része még működik).
Előre is köszi a válaszokat!

a hátsó ajtó kábelátvezetőben lehet vezeték szakadás-zárlat.érdemes ellenőrizni
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33798 Dátum: 2017.12.20 szerda, 21:55:09 »

a hátsó ajtó kábelátvezetőben lehet vezeték szakadás-zárlat.érdemes ellenőrizni
mondj egy olyan mk3at, ahol a csomagtérajtón van hátsó lámpa vigyor3 rendszámtábla világításon kívül nincs rajtuk más, de nem azt írta, hogy az nem megy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33799 Dátum: 2017.12.20 szerda, 21:56:20 »

mondj egy olyan mk3at, ahol a csomagtérajtón van hátsó lámpa vigyor3 rendszámtábla világításon kívül nincs rajtuk más, de nem azt írta, hogy az nem megy
igazad van,nem figyeltem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 669 670 671 672 673 674 675 [676] 677 678 679 680 681 682 683 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.