Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 21:45:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 675 676 677 678 679 680 681 [682] 683 684 685 686 687 688 689 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10120469 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Dzsoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #34050 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 15:29:35 »

Segítségeteket kérném. A hibajelenség:
Pár nappal ezelőtt indítás után erős műanyag/gyanta szag az utastérben, ami a motor (szemben állva) bal oldala felől érkezett. Füst nem volt csak erős szag. Fél óra autózás után inkább visszafordultam, mert nem csökkent a szag. Leállítottam, mentem a dolgomra. Másnapra az akku teljesen kimerült (új akku, töltögetve mert sok a város). Visszatöltöttem, majd mértem egy üresjárati áramerősséget, ami ~1,5-0.7A között folyamatosan pulzál. Hibajel nincs, a motor hibátlanul működik, kiégett biztosítékot nem láttam. Merre induljak?
Naplózva

MKIII, 2004, Tdci 2000,
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34051 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 15:37:08 »

Segítségeteket kérném. A hibajelenség:
Pár nappal ezelőtt indítás után erős műanyag/gyanta szag az utastérben, ami a motor (szemben állva) bal oldala felől érkezett. Füst nem volt csak erős szag. Fél óra autózás után inkább visszafordultam, mert nem csökkent a szag. Leállítottam, mentem a dolgomra. Másnapra az akku teljesen kimerült (új akku, töltögetve mert sok a város). Visszatöltöttem, majd mértem egy üresjárati áramerősséget, ami ~1,5-0.7A között folyamatosan pulzál. Hibajel nincs, a motor hibátlanul működik, kiégett biztosítékot nem láttam. Merre induljak?

Generátort kösd le, nézd meg úgy is megmarad-e az áramfelvétel.
Naplózva
Dzsoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #34052 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 16:06:22 »

Generátort kösd le, nézd meg úgy is megmarad-e az áramfelvétel.
A töltést mértem stabil 14,5V, tehát működik. Ennek ellenére is szívhatja az akkut? (emelőre nem tudom tenni az autót, így elég nehéz lekötnöm a generátort)
Naplózva

MKIII, 2004, Tdci 2000,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #34053 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 16:15:51 »

Segítségeteket kérném. A hibajelenség:
Pár nappal ezelőtt indítás után erős műanyag/gyanta szag az utastérben, ami a motor (szemben állva) bal oldala felől érkezett. Füst nem volt csak erős szag. Fél óra autózás után inkább visszafordultam, mert nem csökkent a szag. Leállítottam, mentem a dolgomra. Másnapra az akku teljesen kimerült (új akku, töltögetve mert sok a város). Visszatöltöttem, majd mértem egy üresjárati áramerősséget, ami ~1,5-0.7A között folyamatosan pulzál. Hibajel nincs, a motor hibátlanul működik, kiégett biztosítékot nem láttam. Merre induljak?

Ha szerencséd van, akkor a kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa sült meg.

Ha nincs szerencséd (a pulzáló áramfelvétel sajnos erre utal), akkor a generátorod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dzsoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #34054 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 16:35:19 »

Ha szerencséd van, akkor a kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa sült meg.

Ha nincs szerencséd (a pulzáló áramfelvétel sajnos erre utal), akkor a generátorod.

AndyA
Ha generátor, akkor javítható vagy cserés? (20000 km-el ezelőtt cserélték újra, és én a feltett kérdésre a 140A-at választottam ami állítólag a Tranzitban is van)
Naplózva

MKIII, 2004, Tdci 2000,
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34055 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 16:42:15 »

A töltést mértem stabil 14,5V, tehát működik. Ennek ellenére is szívhatja az akkut? (emelőre nem tudom tenni az autót, így elég nehéz lekötnöm a generátort)

Nekünk 5A-t zabált a benzinesen amikor megsütötte a feszszabályzót, mégis töltött menet közben.
Naplózva
Dzsoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #34056 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 16:58:53 »

Nekünk 5A-t zabált a benzinesen amikor megsütötte a feszszabályzót, mégis töltött menet közben.
Ennél nem a generátor gerjesztési feszültségét szabályozza egy elektronika? Úgy értem, hogy hagyományos értelemben vett feszszabályzó nincsen benne, a generátor "közvetlenül" kapcsolódik az akkuhoz?
Naplózva

MKIII, 2004, Tdci 2000,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34057 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:01:21 »

Ennél nem a generátor gerjesztési feszültségét szabályozza egy elektronika? Úgy értem, hogy hagyományos értelemben vett feszszabályzó nincsen benne, a generátor "közvetlenül" kapcsolódik az akkuhoz?
van fesszab,de a gerjesztést a PCM szabályozza.És a fesszabnak illeszkedni kell a smárt charge rendszerhez.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34058 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:03:18 »

Ennél nem a generátor gerjesztési feszültségét szabályozza egy elektronika? Úgy értem, hogy hagyományos értelemben vett feszszabályzó nincsen benne, a generátor "közvetlenül" kapcsolódik az akkuhoz?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #34059 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:21:00 »

Akkor, ha jól értem a leírásból pcm szabályozza a generátort (gerjesztést) és a fesszabályzót (töltő feszültség nagysága) is. És ha jól veszem ki az általatok leírtakból, akkor nagy valószínűséggel a feszszabályzó nyiffant ki, ami ha a generátor külsején van, vélhetőleg cserélhető is? Talán nem is túl nagy költséggel.
Naplózva

MKIII, 2004, Tdci 2000,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34060 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:49:56 »

Akkor, ha jól értem a leírásból pcm szabályozza a generátort (gerjesztést) és a fesszabályzót (töltő feszültség nagysága) is. És ha jól veszem ki az általatok leírtakból, akkor nagy valószínűséggel a feszszabályzó nyiffant ki, ami ha a generátor külsején van, vélhetőleg cserélhető is? Talán nem is túl nagy költséggel.
ebben a cikkben látod a fesszabot is.A kefecserekor készítettem.

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #34061 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 18:10:27 »

Akkor az én problémám vélhetően feszszabályozó csere? A szabadonfutósítás milyen költség? Lábon vihetem a szervízbe, vagy az csak nagyobb bajt csinál? (akkut lekötöttem, ne merüljön)
Naplózva

MKIII, 2004, Tdci 2000,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34062 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 18:13:46 »

Akkor az én problémám vélhetően feszszabályozó csere? A szabadonfutósítás milyen költség? Lábon vihetem a szervízbe, vagy az csak nagyobb bajt csinál? (akkut lekötöttem, ne merüljön)
Én teljes felújítást javasolnék,mert arra van gari.A fesszabra sehol nem adnak garit.A kertész utcában 35 a felújítás 6havi garival.
http://mondeo.hu/index.php?page=219
Hozzá teszem, hogy nem jó bele mindenféle fesszab.
A szabadonfutó 10-12e ft tól elérhető.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.15 csütörtök, 20:52:31 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #34063 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 20:48:57 »

Én teljes felújítást javasolnék,mert arra van gari.A fesszabra sehol nem adnak garit.A kertész utcában 35 a felújítás 5havi garival.
http://mondeo.hu/index.php?page=219
Hozzá teszem, hogy nem jó bele mindenféle fesszab.
A szabadonfutó 10-12e ft tól elérhető.
Köszönöm az információkat.
Naplózva

MKIII, 2004, Tdci 2000,
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #34064 Dátum: 2018.02.16 péntek, 20:11:38 »

Hello mindenkinek.

Szerelt már be valaki a fényszóróba a H7-es, vagy a H1-es helyére  ledes fényszóróizzót?

Melyik jó hozzá?
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34065 Dátum: 2018.02.16 péntek, 20:40:58 »

Hello mindenkinek.

Szerelt már be valaki a fényszóróba a H7-es, vagy a H1-es helyére  ledes fényszóróizzót?

Melyik jó hozzá?
AndyA szerelt már be.(asszem)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34066 Dátum: 2018.02.16 péntek, 20:42:34 »

Helló!
Mitől lehet az, hogy néha betudom kapcsolni a tempomatot néha meg hiába nyomkodok rajta mindent nem kapcsol be?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34067 Dátum: 2018.02.16 péntek, 20:43:37 »

Helló!
Mitől lehet az, hogy néha betudom kapcsolni a tempomatot néha meg hiába nyomkodok rajta mindent nem kapcsol be?
talán 50alatt nem kapcsol be,és ha a kuplung vagy a fékpedál kapcsoló xarakszik,akkor sem.és vagy kormánykapcsoló vagy átvezető kábel hiba.
Hibakódolvasás-diagnosztika segíthet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34068 Dátum: 2018.02.16 péntek, 20:56:40 »

talán 50alatt nem kapcsol be,és ha a kuplung vagy a fékpedál kapcsoló xarakszik,akkor sem.és vagy kormánykapcsoló vagy átvezető kábel hiba.
Hibakódolvasás-diagnosztika segíthet.

Köszi, a kuplung meg a fék kapcsolom szerintem rendben van, mert arra azonnal reagál! Inkább a kormánykapcsolóra gondolnék de szépen kattan nem lóg sőt még a felirat sincs lekopva róla!
Átvezető hiba, vagy a kormánykapcsoló hogyan javítható?
1 hete az egr,en kívül nem volt benne hibakód!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34069 Dátum: 2018.02.16 péntek, 20:59:16 »

Köszi, a kuplung meg a fék kapcsolom szerintem rendben van, mert arra azonnal reagál! Inkább a kormánykapcsolóra gondolnék de szépen kattan nem lóg sőt még a felirat sincs lekopva róla!
Átvezető hiba, vagy a kormánykapcsoló hogyan javítható?
1 hete az egr,en kívül nem volt benne hibakód!
forscannel lelehet tesztelni a kapcsolókat.ellenőrizd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34070 Dátum: 2018.02.16 péntek, 21:06:13 »

forscannel lelehet tesztelni a kapcsolókat.ellenőrizd.

Ezt jo hogy mondod! A forscan a diagra szolgál ha jól tudom!
Amúgy is akarok egy ilyesmi dolgot amin láthatok némi infót!
Mit vegyek és honnan? Ehhez nagyon nem értek! Bocs a hülye kérdésért!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34071 Dátum: 2018.02.16 péntek, 21:53:34 »

Ezt jo hogy mondod! A forscan a diagra szolgál ha jól tudom!
Amúgy is akarok egy ilyesmi dolgot amin láthatok némi infót!
Mit vegyek és honnan? Ehhez nagyon nem értek! Bocs a hülye kérdésért!
vagyokabajnok-tol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34072 Dátum: 2018.02.16 péntek, 22:19:59 »

vagyokabajnok-tol.

Köszi!
Írtam neki!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #34073 Dátum: 2018.02.17 szombat, 07:35:52 »

Helló!
Mitől lehet az, hogy néha betudom kapcsolni a tempomatot néha meg hiába nyomkodok rajta mindent nem kapcsol be?

Kontakthiba?

Ami nekem volt ezzel kapcsolatban - azóta sem tudott senki értelmes magyarázatot adni -, amikor a bal első ajtó kábelkötege lazult le, akkor elsőnek a tempomat adta meg magát. Amikor már az ablakot sem lehetett felhúzni, meg össze-vissza nyitotta-csukta az ajtókat menet közben, akkor megigazítottam, és megjavult a tempomat is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geza840731
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #34074 Dátum: 2018.02.17 szombat, 11:25:22 »

Sziasztok,Győr környékén van valaki aki tud tempomatot programozi? Már be van szerelve csak programozni kellene.Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34075 Dátum: 2018.02.17 szombat, 11:37:02 »

Sziasztok,Győr környékén van valaki aki tud tempomatot programozi? Már be van szerelve csak programozni kellene.Köszönöm
egy sw frissítéssel bármelyik ford szervízben felprogizzák. kb 5-10e ft.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scanman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #34076 Dátum: 2018.02.17 szombat, 19:15:01 »

Sziasztok.
Szerintetek ez a 2 DIN-es (de nem fullosan 2DIN) fejegység befér az MK3-ba reszelés nélkül?
(és működik majd a kormány távvezérlővel? Smiley )
Sony WX-900BT

Naplózva

Mk3 1.8/125LE kombi 2001/06
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #34077 Dátum: 2018.02.17 szombat, 20:42:38 »

Sziasztok.
Szerintetek ez a 2 DIN-es (de nem fullosan 2DIN) fejegység befér az MK3-ba reszelés nélkül?
(és működik majd a kormány távvezérlővel? Smiley )
Sony WX-900BT
[img]https://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFg3NTA=/z/OC8AAOSw6BhahuM-/$_86.JPG


2 DIN befér, ha FL-es az autód. Pre-FL-be nem megy bele, csak 1,5 DIN magas. Kell hozzá egy átalakító, a 2 DIN-hez is, meg a Ford quad-lock csatlakozóhoz is kellhet egy. Kormány táv vagy működik, vagy nem. Ha az utóbbi, akkor bizonyos rádiók esetében megfelelő vezérlő dobozkával (jó pénzért...) megoldható.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scanman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #34078 Dátum: 2018.02.17 szombat, 23:09:28 »

2 DIN befér, ha FL-es az autód. Pre-FL-be nem megy bele, csak 1,5 DIN magas. Kell hozzá egy átalakító, a 2 DIN-hez is, meg a Ford quad-lock csatlakozóhoz is kellhet egy. Kormány táv vagy működik, vagy nem. Ha az utóbbi, akkor bizonyos rádiók esetében megfelelő vezérlő dobozkával (jó pénzért...) megoldható.

AndyA

Köszi. Mivel Pre-FL, így akkor nem nyert.
Naplózva

Mk3 1.8/125LE kombi 2001/06
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #34079 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 10:48:57 »

Sziasztok.
Szerintetek ez a 2 DIN-es (de nem fullosan 2DIN) fejegység befér az MK3-ba reszelés nélkül?
(és működik majd a kormány távvezérlővel? Smiley )
Sony WX-900BT

A távvezérlőhöz a quaclock-ból 2 szálát kell kis jack-nek kihúzni, és ez a Sony tanítható, hogy működjön.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
geza840731
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #34080 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 10:56:46 »

egy sw frissítéssel bármelyik ford szervízben felprogizzák. kb 5-10e ft.
Naplózva
PrkJózsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #34081 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 17:07:42 »

Szervusztok! 1 hónapja vagyok egy MK3 2.0 GHIA Combi automata mostmár nem boldog tulajdonosa. Segítségeteket kérem, mert nem tudom hogy miért ugrál a töltés. 12,2-töl 14,4-ig. Ki dobtam már a régi  aksit, az egy idős volt az autóval. Most új aksi van benne, de nem hagyta abba. Valaki, valami jótanács?
Naplózva

MKIII. 2003. 2.O TDCI GHIA AUTOMATA Combi 130LE.
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #34082 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 17:47:19 »

Szervusztok! 1 hónapja vagyok egy MK3 2.0 GHIA Combi automata mostmár nem boldog tulajdonosa. Segítségeteket kérem, mert nem tudom hogy miért ugrál a töltés. 12,2-töl 14,4-ig. Ki dobtam már a régi  aksit, az egy idős volt az autóval. Most új aksi van benne, de nem hagyta abba. Valaki, valami jótanács?
Nagy valószínűséggel generátor... a főoldalon van infó a lehetőségekről.
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
PrkJózsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #34083 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 20:00:53 »

Köszönöm szépen
Naplózva

MKIII. 2003. 2.O TDCI GHIA AUTOMATA Combi 130LE.
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #34084 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 21:59:59 »

Izzó is lehet. A hagyományos izzóban (halogénben is) a szál lassan, de biztosan párolog, és az belülről lecsapódik a búrára, csökkentve a fényerőt. A foncsort is nézd meg, hátha az mattult be.

AndyA

Nos igazatok lett. Mindkét izzómra ráfért a csere. Nagyon ráfért. Jobban látok azóta.
Köszönet.
FD.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34085 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 23:01:29 »

Szervusztok! 1 hónapja vagyok egy MK3 2.0 GHIA Combi automata mostmár nem boldog tulajdonosa. Segítségeteket kérem, mert nem tudom hogy miért ugrál a töltés. 12,2-töl 14,4-ig. Ki dobtam már a régi  aksit, az egy idős volt az autóval. Most új aksi van benne, de nem hagyta abba. Valaki, valami jótanács?
Bronzkefe  csere, ha csúszógyűrű még nem nagyon kopott az enyém 300k km nél adta meg madát. Ha magadnak csinálod:
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.20 kedd, 23:32:11 írta H Zsolt70 » Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
mp7a1
Vendég
« Új hozzászólás #34086 Dátum: 2018.02.20 kedd, 18:54:01 »

Sziasztok!
Segitséget szeretnék kerni ezzel az automata központizárral kapcsolatban.Bekapcsoltam az itt olvasottak szerint.Pár napig működött is rendesen,mostanában azt csinálja hogy elindulok 3 km/h utan lezar ez eddig jo is de utanna ha megállok kinyitom bentröl és nem nyilnak az ajtok kivulröl.Leveszem a gyujtast kiszallok lezarom a kulcsal a kozpontit utanna kinyitom akkor nyilnak rendesen.Csak annyi lenne a kérdésem hogy lehet ezt kikapcsolni?
Bocsi ha rossz helyre irtam.
Ja:ford mondeo mk3 2002 2.0 Dizel

mp7a1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34087 Dátum: 2018.02.20 kedd, 19:05:52 »

Sziasztok!
Segitséget szeretnék kerni ezzel az automata központizárral kapcsolatban.Bekapcsoltam az itt olvasottak szerint.Pár napig működött is rendesen,mostanában azt csinálja hogy elindulok 3 km/h utan lezar ez eddig jo is de utanna ha megállok kinyitom bentröl és nem nyilnak az ajtok kivulröl.Leveszem a gyujtast kiszallok lezarom a kulcsal a kozpontit utanna kinyitom akkor nyilnak rendesen.Csak annyi lenne a kérdésem hogy lehet ezt kikapcsolni?
Bocsi ha rossz helyre irtam.
Ja:ford mondeo mk3 2002 2.0 Dizel

mp7a1
próbáld azt, hogy a távcsocsón a nyitás és a zárás gombot egyszerre nyomvatartod 5-10 másodpercig.Engedd el a gombokat,amikor villan párat az index.valszeg csak a sofőr felöli ajtót nyitja a rendszer,így az kikapcsolható.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #34088 Dátum: 2018.02.21 szerda, 07:38:48 »

próbáld azt, hogy a távcsocsón a nyitás és a zárás gombot egyszerre nyomvatartod 5-10 másodpercig.Engedd el a gombokat,amikor villan párat az index.valszeg csak a sofőr felöli ajtót nyitja a rendszer,így az kikapcsolható.

Én pont azt szeretném, hogy ha kinyitom a sofőr ajtót, akkor ne nyíljon ki a többi ajtó, meg főleg a csomagtartó ne. Kipróbálom, hátha ez az. Bár azt gondolom, ha lenne ilyen funkció, Forscan tudna róla, nem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vikxyy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #34089 Dátum: 2018.02.21 szerda, 18:10:44 »

Sziasztok!

2002-es Mondeomon nem működik a zár. Egyik napról a másikra távirányítóról nem tudom nyitni illetve zárni az autót, kulccsal is csak az első ajtót nyitja és zárja a többi ajtó megsem mozdul. Csak ha kézzel be vagy kizárom. A csomagtartót semmivel nem tudom kinyitni. A bal oldali ajtó zárszerkezetet kicseréltem már, de semmi nem változott.
Mi lehet a probléma?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv,
Viktor
Naplózva

Mk3 TDDI 2002
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34090 Dátum: 2018.02.21 szerda, 18:40:08 »

Sziasztok!

2002-es Mondeomon nem működik a zár. Egyik napról a másikra távirányítóról nem tudom nyitni illetve zárni az autót, kulccsal is csak az első ajtót nyitja és zárja a többi ajtó megsem mozdul. Csak ha kézzel be vagy kizárom. A csomagtartót semmivel nem tudom kinyitni. A bal oldali ajtó zárszerkezetet kicseréltem már, de semmi nem változott.
Mi lehet a probléma?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv,
Viktor

Biztosíték?!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #34091 Dátum: 2018.02.21 szerda, 19:54:21 »

Én pont azt szeretném, hogy ha kinyitom a sofőr ajtót, akkor ne nyíljon ki a többi ajtó, meg főleg a csomagtartó ne. Kipróbálom, hátha ez az. Bár azt gondolom, ha lenne ilyen funkció, Forscan tudna róla, nem?

AndyA
nem.ez csak gombkombináció.És az én mk3 is tudta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #34092 Dátum: 2018.02.21 szerda, 21:11:21 »

Sziasztok klubtársak!
Lenne kérdésem hozzátok. Adott az autóm N7bb mondeo. Dpf es. Lehetséges az agyából kiírni az EGR szelepet?
Köszönöm válaszotokat.
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #34093 Dátum: 2018.02.21 szerda, 22:02:47 »


En elvittem egy ceghez de nem tudtak megoldani. Erdekes modon egy kis ido mulva elmult neki. De jott egyebb. Amugy azt mondtak, ezt a modellt sajnos nem sikerult meg a nemet partnereknek sem.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #34094 Dátum: 2018.02.21 szerda, 22:07:20 »

Erdekes  jelenseg utotte fel magat: menet kozben neha minden lampa kigyul a muszerfalon, orak leallnak kijelzokon vonal. Mehany lampa kialszik a tobbi marad es az orak sem mutatnak meg a kijelzok sem. A motor megy rendesen. Ujragyujtom es minden rendben. Ja es neha jon a spiral villogas is, neha nem neha meg csak az rendetlenkedik.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.21 szerda, 22:09:28 írta keczka » Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #34095 Dátum: 2018.02.21 szerda, 22:10:43 »

Az elobbihez hozzatennem, hogy bordcsere volt nemreg mert egy szarvas elem rendetlenkedett.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34096 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 06:11:50 »

Sziasztok klubtársak!
Lenne kérdésem hozzátok. Adott az autóm N7bb mondeo. Dpf es. Lehetséges az agyából kiírni az EGR szelepet?
Köszönöm válaszotokat.

Szia!
Nekem is ilyen van egr dugózva, gépre kötve egr hibát dob rá!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #34097 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 07:54:37 »

Sziasztok klubtársak!
Lenne kérdésem hozzátok. Adott az autóm N7bb mondeo. Dpf es. Lehetséges az agyából kiírni az EGR szelepet?
Köszönöm válaszotokat.

Semmi jelentősége, hogy beírja a hibakódot és gyújtja a lámpát. Ha zavar, ragaszd le. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #34098 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 07:57:09 »

Erdekes  jelenseg utotte fel magat: menet kozben neha minden lampa kigyul a muszerfalon, orak leallnak kijelzokon vonal. Mehany lampa kialszik a tobbi marad es az orak sem mutatnak meg a kijelzok sem. A motor megy rendesen. Ujragyujtom es minden rendben. Ja es neha jon a spiral villogas is, neha nem neha meg csak az rendetlenkedik.

Első körben KH-s a műszerfal csatlakozásod, igazítsd meg. Ha nem, akkor generátor-akksi-töltés okozhat olyat, hogy amikor leesik a feszültség, a műszerfal megbolondul.

A villogó malacfarok külön téma. Amikor villog, motorleállítás nélkül (!!!) diagnosztika és hibakódolvasás. Utána gyere vissza a kapott kódokkal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #34099 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 16:10:07 »

Semmi jelentősége, hogy beírja a hibakódot és gyújtja a lámpát. Ha zavar, ragaszd le. Smiley

AndyA

Szia AndyA!

Nem zavar mert már 2 éve így járok vele. Csak szeretném eladni és hát néztem a legolcsóbb utángyártott egr is 85000 ft...
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
Oldalak: 1 ... 675 676 677 678 679 680 681 [682] 683 684 685 686 687 688 689 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.