Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:42:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
669
670
671
672
673
674
675
[
676
]
677
678
679
680
681
682
683
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015731 alkalommal)
Petya
és 58 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33750 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 14:53:32 »
Idézetet írta: G_B - 2017.12.11 hétfő, 14:35:41
de olyat nem veszünk
nem tudom, már meg se számolni, hogy hányszor mondtam el, hogy s4/s5 vagy ugyan ez vartában ami jó fordba vagy bármi más ami calciumos. elcsattognak a boltba, ott mondják mi kell, majd megveszik a legolcsóbbat, ami ugyan ekkora és csodálkoznak, hogy milyen hamar lehalt az akksi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gaaabika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33751 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 17:10:45 »
helló. Az érdekelne h hol keressem a rádió aux bemenetelét?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33752 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 17:31:20 »
Idézetet írta: Gaaabika - 2017.12.11 hétfő, 17:10:45
helló. Az érdekelne h hol keressem a rádió aux bemenetelét?
a kesztyűtartó legmélyebb bugyrában.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33753 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 17:46:22 »
Idézetet írta: Gaaabika - 2017.12.11 hétfő, 17:10:45
helló. Az érdekelne h hol keressem a rádió aux bemenetelét?
https://www.google.hu/search?q=mk3+mondeo+aux+input&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjvsNPDvoLYAhVMa1AKHVE9AG4QsAQIKQ&biw=1366&bih=618#imgrc=APJjsutqpnMvWM
:
Bocs, hogy beleszerkesztettem,de a virnyákirtó kiverte a biztosítékot az eredeti oldalra...
alf
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 18:32:55 írta alf®
»
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
seldanesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33754 Dátum:
2017.12.12 kedd, 09:55:38 »
Sziasztok Mindenki!
Egy nagyon fura problémám van az autóval és nehezen de megtaláltam ezt a fórumot ahol látom hogy végre olyanok is vannak akik tényleg értenek a dolgokhoz, ezért szeretném a segítségeteket kérni hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel! Az autóm egy Volvo S40 2.0D amiben ugye ugyan az a motor és szinte a teljes elektronika mint a Fordban ha jól tudom!A jelenség a következő:
Egyik napról a másikra nem indul az autó, fordításra elveszi a műszerfal világítást de semmi, meg sem tekeri. Rámértem az Akkura 12.2v volt benne gondoltam ok *** az aksi vettem egy újat betesz 1hétig szuper jó majd ismét a jelenség:nem indul nem is teker semmi... aksi rámér 12.28 ekkor visszaraktam a régi akksit amit közben feltöltöttem és minden fasza megint, de itt már kezdtem jobban belemenni a dolgokba. Nyugalmi áramfelvétel 0.01a folyamatosan tehát nem allomhelyzetbe merül le. Kaptam egy szivargyujtoba rakhato generátor töltés mérőt ami szerint a generátor 14.4-14.7 között tolt folyamatosan. Minden reggel mértem az akkut 12.65 12.68 körüli értékek vannak rajta minden reggel 12ora állást követően. Elvittem a Volvo/Fordhoz 4orat nézték az autót és mindent rendben találtak. Azonban a probléma újra jelentkezett 6nap után, meg hozza úgy hogy reggel 7kor ramertem 12.68 volt minden fasza, elindultam vele egy 2perces útra majd délben indultam volna tovább de már nem indult. Ismét 12.25 volt rajta azonban ekkor észrevettem egy dolgot, csak levettem a negatív sarut majd vissza és az autó elindult! Azóta 2szer jelentkezett a probléma de már nem cserélek akkut mert ha leveszem a sarut meg vissza mindig elindul és utána pár napig tökéletes.a probléma mindig rövid utak után jelentkezik általában a napi 2. 3. Indítás után.
Esetleg valakinek nem lenne bármilyen ötlete hogy mit tudok még megnézni rajta vagy h mi okozhatja ezt a jelenséget?előre is köszönöm!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33755 Dátum:
2017.12.12 kedd, 10:27:41 »
Idézetet írta: speti - 2017.12.11 hétfő, 17:46:22
https://www.google.hu/search?q=mk3+mondeo+aux+input&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjvsNPDvoLYAhVMa1AKHVE9AG4QsAQIKQ&biw=1366&bih=618#imgrc=APJjsutqpnMvWM
:
Bocs, hogy beleszerkesztettem,de a virnyákirtó kiverte a biztosítékot az eredeti oldalra...
alf
Ez mondeo:
A tiéd valami más autó
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33756 Dátum:
2017.12.12 kedd, 11:47:12 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.12.12 kedd, 10:27:41
A tiéd valami más autó
mondeo az is, csak mk4
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33757 Dátum:
2017.12.12 kedd, 12:14:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.12 kedd, 11:47:12
mondeo az is, csak mk4
Ja az Mk3-ra gondoltam, mert abban a fórumban vagyunk
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1297
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33758 Dátum:
2017.12.12 kedd, 13:52:37 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.10 vasárnap, 17:54:57
Köszönöm a válaszokat Vagyokabajnok, AndyA
.
Kérdés: mindketten a Bosch-t linkeltétek. Véleményetek szerint jobb, mint az Excide Premium? Az Excide 680 helyett 720mAh-s, árban pedig gyakorlatilag ugyanannyi.
A feltöltött akkut visszatéve elsőre ismét kitértek maxra a műszerek, de indításkor néztem OBD-vel az akkufeszültséget:
-indításkor leesett 10,x-re
-műszerrel mérve is leesett, de az pillanatnyi értéket mutat, minimumot nem, de azon is beesett 10 köré.
Alapjáraton ment 2 percet, utána leállítottam és újra indítottam:
-most nem tértek ki a mutatók
-leesett 8,x-re OBD szerint (vagyis ennek annyi, tudomásom szerint)
Azt hiszem, önkéntmuszáj alapon holnap veszek/rendelek egy másikat.
Kauffernél ha személyesen mész, még be is számolják a régit. Valami 1-2000 Ft, de azért mégis.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33759 Dátum:
2017.12.12 kedd, 13:58:48 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.12.12 kedd, 13:52:37
Kauffernél ha személyesen mész, még be is számolják a régit. Valami 1-2000 Ft, de azért mégis.
Ha meg leadod a méhtelepen, akkor 220Ft/kg-ot adnak érte.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1297
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33760 Dátum:
2017.12.12 kedd, 13:59:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.12 kedd, 13:58:48
Ha meg leadod a méhtelepen, akkor 220Ft/kg-ot adnak érte.
Igen, de így megspórolja a szállítást. Bár ha nincs másik autó, amivel elmegy addig, akkor elég körülményes.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 698
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33761 Dátum:
2017.12.12 kedd, 14:56:57 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.12.12 kedd, 13:52:37
Kauffernél ha személyesen mész, még be is számolják a régit. Valami 1-2000 Ft, de azért mégis.
Köszönöm a válaszokat, megrendeltem egy Excide Premiumot. Az S4 "helyi statisztikáit" tovább rontotta HZsolt92
.
Van másik autó is szerencsére, a feltöltött akkuval tegnap és ma ment az autó, remélem az új akksi holnap ideér.
A Kaufferes beszámítást láttam, de Dunaújvárosból felmenni, a 2000Ft plusz nem kifizetődő
.
Azt a méhtelepes dolgot megfontolom, köszi az ötletet
.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33762 Dátum:
2017.12.12 kedd, 17:14:08 »
Idézetet írta: seldanesz - 2017.12.12 kedd, 09:55:38
Sziasztok Mindenki!
Egy nagyon fura problémám van az autóval és nehezen de megtaláltam ezt a fórumot ahol látom hogy végre olyanok is vannak akik tényleg értenek a dolgokhoz, ezért szeretném a segítségeteket kérni hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel! Az autóm egy Volvo S40 2.0D amiben ugye ugyan az a motor és szinte a teljes elektronika mint a Fordban ha jól tudom!A jelenség a következő:
Egyik napról a másikra nem indul az autó, fordításra elveszi a műszerfal világítást de semmi, meg sem tekeri. Rámértem az Akkura 12.2v volt benne gondoltam ok *** az aksi vettem egy újat betesz 1hétig szuper jó majd ismét a jelenség:nem indul nem is teker semmi... aksi rámér 12.28 ekkor visszaraktam a régi akksit amit közben feltöltöttem és minden fasza megint, de itt már kezdtem jobban belemenni a dolgokba. Nyugalmi áramfelvétel 0.01a folyamatosan tehát nem allomhelyzetbe merül le. Kaptam egy szivargyujtoba rakhato generátor töltés mérőt ami szerint a generátor 14.4-14.7 között tolt folyamatosan. Minden reggel mértem az akkut 12.65 12.68 körüli értékek vannak rajta minden reggel 12ora állást követően. Elvittem a Volvo/Fordhoz 4orat nézték az autót és mindent rendben találtak. Azonban a probléma újra jelentkezett 6nap után, meg hozza úgy hogy reggel 7kor ramertem 12.68 volt minden fasza, elindultam vele egy 2perces útra majd délben indultam volna tovább de már nem indult. Ismét 12.25 volt rajta azonban ekkor észrevettem egy dolgot, csak levettem a negatív sarut majd vissza és az autó elindult! Azóta 2szer jelentkezett a probléma de már nem cserélek akkut mert ha leveszem a sarut meg vissza mindig elindul és utána pár napig tökéletes.a probléma mindig rövid utak után jelentkezik általában a napi 2. 3. Indítás után.
Esetleg valakinek nem lenne bármilyen ötlete hogy mit tudok még megnézni rajta vagy h mi okozhatja ezt a jelenséget?előre is köszönöm!
Első körben minden testkábel csatlakozását átnézni , fémesre tisztitani. Az őninditóra menő vastag pozitiv vezetéket az inditó csatlakozójánál ellenőrizni. Ha inditásnál a behuzó kattan de nem indul, nem teker, akkor az inditóban levő réz érintkezők be vannak égve. Továbbá a gyújtás biztositékját is le kell ellenőrizni , az öninditó reléjét is. Ha az akkusaru levétele és visszarakása esetén indul, akkor sajnos a motorvezérlő (ECU) környékén kell szétnézni.
Egyenlőre ennyit.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33763 Dátum:
2017.12.12 kedd, 18:55:01 »
Idézetet írta: seldanesz - 2017.12.12 kedd, 09:55:38
Sziasztok Mindenki!
Egy nagyon fura problémám van az autóval és nehezen de megtaláltam ezt a fórumot ahol látom hogy végre olyanok is vannak akik tényleg értenek a dolgokhoz, ezért szeretném a segítségeteket kérni hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel! Az autóm egy Volvo S40 2.0D amiben ugye ugyan az a motor és szinte a teljes elektronika mint a Fordban ha jól tudom!A jelenség a következő:
Egyik napról a másikra nem indul az autó, fordításra elveszi a műszerfal világítást de semmi, meg sem tekeri. Rámértem az Akkura 12.2v volt benne gondoltam ok *** az aksi vettem egy újat betesz 1hétig szuper jó majd ismét a jelenség:nem indul nem is teker semmi... aksi rámér 12.28 ekkor visszaraktam a régi akksit amit közben feltöltöttem és minden fasza megint, de itt már kezdtem jobban belemenni a dolgokba. Nyugalmi áramfelvétel 0.01a folyamatosan tehát nem allomhelyzetbe merül le. Kaptam egy szivargyujtoba rakhato generátor töltés mérőt ami szerint a generátor 14.4-14.7 között tolt folyamatosan. Minden reggel mértem az akkut 12.65 12.68 körüli értékek vannak rajta minden reggel 12ora állást követően. Elvittem a Volvo/Fordhoz 4orat nézték az autót és mindent rendben találtak. Azonban a probléma újra jelentkezett 6nap után, meg hozza úgy hogy reggel 7kor ramertem 12.68 volt minden fasza, elindultam vele egy 2perces útra majd délben indultam volna tovább de már nem indult. Ismét 12.25 volt rajta azonban ekkor észrevettem egy dolgot, csak levettem a negatív sarut majd vissza és az autó elindult! Azóta 2szer jelentkezett a probléma de már nem cserélek akkut mert ha leveszem a sarut meg vissza mindig elindul és utána pár napig tökéletes.a probléma mindig rövid utak után jelentkezik általában a napi 2. 3. Indítás után.
Esetleg valakinek nem lenne bármilyen ötlete hogy mit tudok még megnézni rajta vagy h mi okozhatja ezt a jelenséget?előre is köszönöm!
a testkábelek újrasaruzása ,cseréje megoldhatja,és nem költséges.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
seldanesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33764 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:44:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.12 kedd, 18:55:01
a testkábelek újrasaruzása ,cseréje megoldhatja,és nem költséges.
Köszönöm a gyors válaszokat!De ha csak ennyi a probléma akkor hogyan tud lemerülni az akku 12.68ről 12.28ra 1perc alatt egy test kábel miatt??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33765 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:45:46 »
Idézetet írta: seldanesz - 2017.12.12 kedd, 19:44:04
Köszönöm a gyors válaszokat!De ha csak ennyi a probléma akkor hogyan tud lemerülni az akku 12.68ről 12.28ra 1perc alatt egy test kábel miatt??
kontakthiba miatti átmeneti ellenállás...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33766 Dátum:
2017.12.13 szerda, 07:26:01 »
Idézetet írta: seldanesz - 2017.12.12 kedd, 19:44:04
Köszönöm a gyors válaszokat!De ha csak ennyi a probléma akkor hogyan tud lemerülni az akku 12.68ről 12.28ra 1perc alatt egy test kábel miatt??
Nem merül le, csak az átmeneti ellenállás miatt annyinak látod a "maradékot".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
seldanesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33767 Dátum:
2017.12.13 szerda, 08:11:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.13 szerda, 07:26:01
Nem merül le, csak az átmeneti ellenállás miatt annyinak látod a "maradékot".
AndyA
köszönom mindenképpen megnézem a testkábelt!
És akkor ezek szerint ha leveszem a sarut majd vissza, akkor már nem ezt a “maradék” értéket kell hogy mérjen rajt? Vagy az akkor is annyi lesz?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33768 Dátum:
2017.12.13 szerda, 12:02:33 »
Idézetet írta: seldanesz - 2017.12.13 szerda, 08:11:23
köszönom mindenképpen megnézem a testkábelt!
És akkor ezek szerint ha leveszem a sarut majd vissza, akkor már nem ezt a “maradék” értéket kell hogy mérjen rajt? Vagy az akkor is annyi lesz?
Nem tudhatod. Ahogyan sikerül éppen valaminek elmozdulnia (vagy nem).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33769 Dátum:
2017.12.16 szombat, 07:52:29 »
Idézetet írta: Zsolti1973 - 2017.11.29 szerda, 09:01:41
Szia!
Még egy tipp:
Közelben nincs mondeos ismerös,akinek ilyen vez.turbo van a kocsiban?
Átrakni az ö kocsijába a Te kocsid vez. elektronikát,proba,kodolvasás,s forditva!
Megsporolsz egy kis lovét igy!
Néztem,tölem messze vagy sajnos...
Még egy dolog jutott a "fejembe"
csatlakozon nem tört ,ill.szakadt a kábel?
Sok sikert!üdv :Zsolti
Sziasztok!
Fejlemény az ügyben.
Természetesen nem volt időm elvinni a kocsit a szerelőhöz, karácsony után tudtam volna, de négy napja elindult...
Egyszer csak ment a turbo, minden átmenet nélkül, anélkül, hogy bárki hozzányúlt volna...
Megnéztem, vezérli a geo-t rendesen, és azóta semmi gond vele!
Na, ez mi?
Most hogy vigyem? Nézze már meg, hogy mi baja, de jó?
Mert ha előzés közben megint megáll?
Amúgy, így tudva, hogy a vezérlése jó, valami kontakt hibára gondolok, ami esetleg a párásabb időnek köszönhetően megszűnt? Vagy vezeték törés, ami "helyre rázódott"?
Ki lehet ezt így mérni?
Ez a huszonkettes csapdája...
Üdv:István
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33770 Dátum:
2017.12.16 szombat, 09:32:42 »
Idézetet írta: dadan - 2017.12.16 szombat, 07:52:29
Sziasztok!
Fejlemény az ügyben.
Természetesen nem volt időm elvinni a kocsit a szerelőhöz, karácsony után tudtam volna, de négy napja elindult...
Egyszer csak ment a turbo, minden átmenet nélkül, anélkül, hogy bárki hozzányúlt volna...
Megnéztem, vezérli a geo-t rendesen, és azóta semmi gond vele!
Na, ez mi?
Most hogy vigyem? Nézze már meg, hogy mi baja, de jó?
Mert ha előzés közben megint megáll?
Amúgy, így tudva, hogy a vezérlése jó, valami kontakt hibára gondolok, ami esetleg a párásabb időnek köszönhetően megszűnt? Vagy vezeték törés, ami "helyre rázódott"?
Ki lehet ezt így mérni?
Ez a huszonkettes csapdája...
Üdv:István
ha megszorul a geo, vagy a mechanikája a vezérlőnek akkor a turbóvezérlőt teljesen letiltja az ecu.
Nem csoda, hogy ez a hiba.A turbót érdemes mindenképpen kitakaríttatni, ha a vezérlő még mindig xaraxik,azt is lehet javíttatni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33771 Dátum:
2017.12.16 szombat, 12:02:35 »
Van olyan szaki közöttetek bács megyében esetleg csongrád , aki meg tudná szüntetni a bal első ajtó kontakt hibáját ? Az oszlop és az ajtó között van 2 vezetékköteg .Tuti a felső részen van a hiba. Amennyiben kicsit megmozgatom akkor zár a bal első ajtó is , de általában nem. A gyorscsatit levettem-visszaraktam de semmi nem változott.
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33772 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 00:51:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.16 szombat, 09:32:42
ha megszorul a geo, vagy a mechanikája a vezérlőnek akkor a turbóvezérlőt teljesen letiltja az ecu.
Nem csoda, hogy ez a hiba.A turbót érdemes mindenképpen kitakaríttatni, ha a vezérlő még mindig xaraxik,azt is lehet javíttatni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Igen, de mint írtam, nem szorult se ez, se az. (#33673)
Ezért állok értetlenül az eset előtt.
A turbo takarítás/felújíttatás egyébként jó ötlet, (Köszönöm!
), gondolkodtam rajta régebben, de füstbe ment terv lett, pedig pont az ilyen helyzet megelőzése volt a terv...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33773 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 08:48:13 »
Idézetet írta: dadan - 2017.12.16 szombat, 07:52:29
Sziasztok!
Fejlemény az ügyben.
Természetesen nem volt időm elvinni a kocsit a szerelőhöz, karácsony után tudtam volna, de négy napja elindult...
Egyszer csak ment a turbo, minden átmenet nélkül, anélkül, hogy bárki hozzányúlt volna...
Megnéztem, vezérli a geo-t rendesen, és azóta semmi gond vele!
Na, ez mi?
Most hogy vigyem? Nézze már meg, hogy mi baja, de jó?
Mert ha előzés közben megint megáll?
Amúgy, így tudva, hogy a vezérlése jó, valami kontakt hibára gondolok, ami esetleg a párásabb időnek köszönhetően megszűnt? Vagy vezeték törés, ami "helyre rázódott"?
Ki lehet ezt így mérni?
Ez a huszonkettes csapdája...
Üdv:István
A geo tud olyant, hogy hidegen szorul. Ha bemelegszik akkor mozog rendesen. Tehát ha hidegen lepadlózod, akkor akad és emiatt letilt. Gyujtás le fel, és megy tovább.
Naplózva
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33774 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 12:05:23 »
Sziasztok.
Az normális hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő alapjáraton nullát mutat?
Lehet ezt valahogy kalibrálni, vagy ez ennyit tud?
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33775 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 13:46:12 »
Idézetet írta: speti - 2017.12.17 vasárnap, 12:05:23
Sziasztok.
Az normális hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő alapjáraton nullát mutat?
Lehet ezt valahogy kalibrálni, vagy ez ennyit tud?
Ez ilyen, meg kell szokni. 2,3-55 literig mér. Ne kérdezd, miért. Alapjáraton nem mutat semmit.
Naplózva
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33776 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 14:39:45 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.12.17 vasárnap, 13:46:12
Ez ilyen, meg kell szokni. 2,3-55 literig mér. Ne kérdezd, miért. Alapjáraton nem mutat semmit.
Ezek szerint az átlagfogyasztáshoz (városban) hozzá kell adnom 1-1,5 litert?
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Első szélvédő fűtés kimérése
«
Új hozzászólás #33777 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 17:41:12 »
Sziasztok,
az első fűthető szélvédőnek, hol vannak az elektromos csatlakozói? A bal oldali A oszlopról leszedtem a belső műanyag borítást és nem láttam/nem vettem észre. De a szálak függőlegesen futnak az üvegben így azt gondolom, hogy fent vagy lent lesznek a csatlakozók.
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Első szélvédő fűtés kimérése
«
Új hozzászólás #33778 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 17:58:53 »
Idézetet írta: Préti - 2017.12.17 vasárnap, 17:41:12
Sziasztok,
az első fűthető szélvédőnek, hol vannak az elektromos csatlakozói? A bal oldali A oszlopról leszedtem a belső műanyag borítást és nem láttam/nem vettem észre. De a szálak függőlegesen futnak az üvegben így azt gondolom, hogy fent vagy lent lesznek a csatlakozók.
Köszi,
PZs
2 oldalt kívül az ablaktörlő/pollenszűrő takaró műanyag alatt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33779 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 19:43:51 »
Idézetet írta: speti - 2017.12.17 vasárnap, 14:39:45
Ezek szerint az átlagfogyasztáshoz (városban) hozzá kell adnom 1-1,5 litert?
Játéknak vagy menőzni jó, másra nem. Az én volt gépemben átlag 1 literrel kevesebbet mutatott, mint a számolt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33780 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 07:44:03 »
Idézetet írta: speti - 2017.12.17 vasárnap, 12:05:23
Sziasztok.
Az normális hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő alapjáraton nullát mutat?
Lehet ezt valahogy kalibrálni, vagy ez ennyit tud?
2 egész-pár tized alatt nullát mutat, ez rendben van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33781 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 07:44:49 »
Idézetet írta: speti - 2017.12.17 vasárnap, 14:39:45
Ezek szerint az átlagfogyasztáshoz (városban) hozzá kell adnom 1-1,5 litert?
Azt ki kell tapasztalni, hogy mennyit csal. Van, akinek pontos, másnak meg nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33782 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 09:33:42 »
Idézetet írta: seldanesz - 2017.12.12 kedd, 09:55:38
Sziasztok Mindenki!
Egy nagyon fura problémám van az autóval és nehezen de megtaláltam ezt a fórumot ahol látom hogy végre olyanok is vannak akik tényleg értenek a dolgokhoz, ezért szeretném a segítségeteket kérni hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel! Az autóm egy Volvo S40 2.0D amiben ugye ugyan az a motor és szinte a teljes elektronika mint a Fordban ha jól tudom!A jelenség a következő:
Egyik napról a másikra nem indul az autó, fordításra elveszi a műszerfal világítást de semmi, meg sem tekeri. Rámértem az Akkura 12.2v volt benne gondoltam ok *** az aksi vettem egy újat betesz 1hétig szuper jó majd ismét a jelenség:nem indul nem is teker semmi... aksi rámér 12.28 ekkor visszaraktam a régi akksit amit közben feltöltöttem és minden fasza megint, de itt már kezdtem jobban belemenni a dolgokba. Nyugalmi áramfelvétel 0.01a folyamatosan tehát nem allomhelyzetbe merül le. Kaptam egy szivargyujtoba rakhato generátor töltés mérőt ami szerint a generátor 14.4-14.7 között tolt folyamatosan. Minden reggel mértem az akkut 12.65 12.68 körüli értékek vannak rajta minden reggel 12ora állást követően. Elvittem a Volvo/Fordhoz 4orat nézték az autót és mindent rendben találtak. Azonban a probléma újra jelentkezett 6nap után, meg hozza úgy hogy reggel 7kor ramertem 12.68 volt minden fasza, elindultam vele egy 2perces útra majd délben indultam volna tovább de már nem indult. Ismét 12.25 volt rajta azonban ekkor észrevettem egy dolgot, csak levettem a negatív sarut majd vissza és az autó elindult! Azóta 2szer jelentkezett a probléma de már nem cserélek akkut mert ha leveszem a sarut meg vissza mindig elindul és utána pár napig tökéletes.a probléma mindig rövid utak után jelentkezik általában a napi 2. 3. Indítás után.
Esetleg valakinek nem lenne bármilyen ötlete hogy mit tudok még megnézni rajta vagy h mi okozhatja ezt a jelenséget?előre is köszönöm!
Nem írtad mikori az autód.
Nekem a mondeonál (2.0 TDDI) volt hasonló dolog. Eleinte csak nehezebben indult, hidegen beindult, de később már nem, csak tolásra stb. Nálam az volt a gond, hogy pontosan az önindító fölött van a vízpumpa, meg egy Y cső, ami nem feltűnően ugyan, de szivárgott, pontosan rá az önindítóra, ami végül el is füstölt. (A főkábelről leégette a sarut, így újat kellett gyártanom.)
A másik gond lehet még, hogy ha kettős tömegű lendkerék van az autódban, amikor kezd meghalni a lendkerék, a keletkező fémreszeléket szintén az önindító behúzó tengelyéhez dobálja, ami úgy be tud rakodni, hogy már nem tud dolgozni az önindító.
Remélem tudtam valamit segíteni.
Üdv!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33783 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 09:43:36 »
Sziasztok!
Az autóm 2002.04. havi 2.0 TDDI Mondeo kombi.
Segítséget szeretnék kérni, az utóbbi időben olyan dolgokat tapasztalok amik talán a GEM modul hibájára utalhatnak.
A hibajelenségek a következők, műszerfal világítás égői gyorsan kiégnek 1-2 hét, a távirányítós ajtónyitás nem működik kulcs csere/elem csere után sem, mechanikus nyitás esetén csak a vezető oldali ajtó nyílik, a többi csak kézzel lehet nyitni, így a csomagtartót sem tudom kinyitni.
Ha a GEM a hibás, annak a cseréje mekkora kihívás? Valamim elektronikus forscan varázslat kell-e hozzá, vagy csak egyszerűen lehúzgálom a csatikat, csere visszadugdos és műxik?
Már ha egyáltalán ez a hiba.
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33784 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 10:14:35 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2017.12.18 hétfő, 09:43:36
Sziasztok!
Az autóm 2002.04. havi 2.0 TDDI Mondeo kombi.
Segítséget szeretnék kérni, az utóbbi időben olyan dolgokat tapasztalok amik talán a GEM modul hibájára utalhatnak.
A hibajelenségek a következők, műszerfal világítás égői gyorsan kiégnek 1-2 hét, a távirányítós ajtónyitás nem működik kulcs csere/elem csere után sem, mechanikus nyitás esetén csak a vezető oldali ajtó nyílik, a többi csak kézzel lehet nyitni, így a csomagtartót sem tudom kinyitni.
Ha a GEM a hibás, annak a cseréje mekkora kihívás? Valamim elektronikus forscan varázslat kell-e hozzá, vagy csak egyszerűen lehúzgálom a csatikat, csere visszadugdos és műxik?
Már ha egyáltalán ez a hiba.
Előre is köszi a válaszokat.
A második problémád szerintem a zárban keresendő. Ahogy nézem FL előtti az autód. Valószínűleg téged is utolért a bal első zárprobléma. Az vezérli az egész zárást. Cseréld ki 2003 utáni zárra (feketére, neked fehér van). A mondeoból az angol nem jó, de az MKII focusból igen. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33785 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 10:25:32 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2017.12.18 hétfő, 09:43:36
Sziasztok!
Az autóm 2002.04. havi 2.0 TDDI Mondeo kombi.
Segítséget szeretnék kérni, az utóbbi időben olyan dolgokat tapasztalok amik talán a GEM modul hibájára utalhatnak.
A hibajelenségek a következők, műszerfal világítás égői gyorsan kiégnek 1-2 hét, a távirányítós ajtónyitás nem működik kulcs csere/elem csere után sem, mechanikus nyitás esetén csak a vezető oldali ajtó nyílik, a többi csak kézzel lehet nyitni, így a csomagtartót sem tudom kinyitni.
Ha a GEM a hibás, annak a cseréje mekkora kihívás? Valamim elektronikus forscan varázslat kell-e hozzá, vagy csak egyszerűen lehúzgálom a csatikat, csere visszadugdos és műxik?
Már ha egyáltalán ez a hiba.
Előre is köszi a válaszokat.
Sima izzó akkor ég ki gyorsan/gyakran, ha túlfeszt kap. Mérj menet közben, hogy mennyi is az annyi. A Mondeo töltési rendszere elvileg akár 16V-ot is tolhat, ha meg még döglik is, akkor ki tudja, mennyit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33786 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 15:44:31 »
Sziasztok
A csomagtér világítás kapcsolóját hol találom? Akkor világít a lámpa, ha csak 5 centire nyitom ki a csomagtartót, utána kialszik.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33787 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 15:53:33 »
Idézetet írta: momcrew - 2017.12.18 hétfő, 15:44:31
Sziasztok
A csomagtér világítás kapcsolóját hol találom? Akkor világít a lámpa, ha csak 5 centire nyitom ki a csomagtartót, utána kialszik.
A zárban van, külön nincs kapcsolója, ha elalszik, akkor lehet, hogy inkább az átvezetőben van megtörve a kábel.
Naplózva
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33788 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 21:24:33 »
Sziasztok!
Első fűthető szélvédőnél mi okozhatja hogy csak a bal oldal működik. Külön biztosítéka lehet?
Repedt volt a szélvédőm... Csere előtt és után is ez volt a helyzet.
Előre is köszi
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33789 Dátum:
2017.12.19 kedd, 08:09:37 »
Idézetet írta: jasper - 2017.12.18 hétfő, 21:24:33
Sziasztok!
Első fűthető szélvédőnél mi okozhatja hogy csak a bal oldal működik. Külön biztosítéka lehet?
Repedt volt a szélvédőm... Csere előtt és után is ez volt a helyzet.
Előre is köszi
Külön biztosítéka van. Az akku mellett, a motortérben van a tábla.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33790 Dátum:
2017.12.19 kedd, 10:50:13 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.12.18 hétfő, 15:53:33
A zárban van, külön nincs kapcsolója, ha elalszik, akkor lehet, hogy inkább az átvezetőben van megtörve a kábel.
Köszi! Tegnap este megmozgattam a vezetéket és tényleg ott a hiba.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
seldanesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33791 Dátum:
2017.12.19 kedd, 19:16:07 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2017.12.18 hétfő, 09:33:42
Nem írtad mikori az autód.
Nekem a mondeonál (2.0 TDDI) volt hasonló dolog. Eleinte csak nehezebben indult, hidegen beindult, de később már nem, csak tolásra stb. Nálam az volt a gond, hogy pontosan az önindító fölött van a vízpumpa, meg egy Y cső, ami nem feltűnően ugyan, de szivárgott, pontosan rá az önindítóra, ami végül el is füstölt. (A főkábelről leégette a sarut, így újat kellett gyártanom.)
A másik gond lehet még, hogy ha kettős tömegű lendkerék van az autódban, amikor kezd meghalni a lendkerék, a keletkező fémreszeléket szintén az önindító behúzó tengelyéhez dobálja, ami úgy be tud rakodni, hogy már nem tud dolgozni az önindító.
Remélem tudtam valamit segíteni.
Üdv!
2009/06 havi az autó, és automata uh a kettős tömegű kilőve sajnos, de amúgy a probléma 8napja nem
Jelentkezett úgyhogy most türelmesen várok hátha megjavította magát, ezt a vízpumpa dolgot megnézem köszi, de nekem nem teker sokat az önindító soha amikor meg nem indul abszolút nem csinál semmit, nem gondolom hogy azzal lenne a probléma
Naplózva
bugyu79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33792 Dátum:
2017.12.20 szerda, 16:30:30 »
üdv.
találtam egy adatbázist a V sorozatos ford audio egységekhez
valaki kipróbálná, hogy a hozzárendelt kód helyes e?
bugyu79@citromail.hu
ra ír valaki annak elküldöm, vagy ha ide beír sorozatszámot megnézem.
remélem ez nem tilos
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33793 Dátum:
2017.12.20 szerda, 16:34:23 »
Idézetet írta: bugyu79 - 2017.12.20 szerda, 16:30:30
üdv.
találtam egy adatbázist a V sorozatos ford audio egységekhez
valaki kipróbálná, hogy a hozzárendelt kód helyes e?
bugyu79@citromail.hu
ra ír valaki annak elküldöm, vagy ha ide beír sorozatszámot megnézem.
remélem ez nem tilos
nem tilos.
Azonban valami oknál fogva általában pont azok a kódok nincsenek a foghíjas listában amik épp kellenek.
A rádió kód topicban találsz pár V kódot kérezőt. Azon elindulhatsz nyugodtan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bugyu79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33794 Dátum:
2017.12.20 szerda, 16:36:38 »
ok, köszönöm
Naplózva
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33795 Dátum:
2017.12.20 szerda, 20:17:04 »
Sziasztok!
Tudtok nekem segíteni, hogy a biztosíték táblázatban (pl a motortérben) melyik áramkörnél van áram mikor 1-et fordítok a gyújtásnál és meg is marad mikor már jár a motor? Tudom multiméterrel megnézhetném csak sajnos kölcsön adtam.
köszönöm.
kiscsaszi
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33796 Dátum:
2017.12.20 szerda, 20:45:11 »
Sziasztok!
Ma vettem észre, hogy a hátsó világításom elment. Kicseréltem az égőket, világítás ráad, láss csodát nem működik.
Elkezdtem kínlódni vele, és észleltem, hogy ha felkapcsolom a ködlámpát, akkor működik, de ha csak a világítást kapcsolom rá, akkor nem műxik.
Kérdem én a nálam tapasztaltabbaktól, hogy lehetséges-e az,hogy a világítás kapcsolóm tönkre ment és ezért nem kapcsol a hátsó világítás, csak ködlámpával, vagy valami más gond lehet.
Okozhatja-e ez a jelenség azt, hogy a műszerfalban a háttévilágítás kb 1 hetet bírt, majd kiégett. (a visszajelző lámpák jelentős része még működik).
Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33797 Dátum:
2017.12.20 szerda, 21:51:17 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2017.12.20 szerda, 20:45:11
Sziasztok!
Ma vettem észre, hogy a hátsó világításom elment. Kicseréltem az égőket, világítás ráad, láss csodát nem működik.
Elkezdtem kínlódni vele, és észleltem, hogy ha felkapcsolom a ködlámpát, akkor működik, de ha csak a világítást kapcsolom rá, akkor nem műxik.
Kérdem én a nálam tapasztaltabbaktól, hogy lehetséges-e az,hogy a világítás kapcsolóm tönkre ment és ezért nem kapcsol a hátsó világítás, csak ködlámpával, vagy valami más gond lehet.
Okozhatja-e ez a jelenség azt, hogy a műszerfalban a háttévilágítás kb 1 hetet bírt, majd kiégett. (a visszajelző lámpák jelentős része még működik).
Előre is köszi a válaszokat!
a hátsó ajtó kábelátvezetőben lehet vezeték szakadás-zárlat.érdemes ellenőrizni
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33798 Dátum:
2017.12.20 szerda, 21:55:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.20 szerda, 21:51:17
a hátsó ajtó kábelátvezetőben lehet vezeték szakadás-zárlat.érdemes ellenőrizni
mondj egy olyan mk3at, ahol a csomagtérajtón van hátsó lámpa
rendszámtábla világításon kívül nincs rajtuk más, de nem azt írta, hogy az nem megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33799 Dátum:
2017.12.20 szerda, 21:56:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.20 szerda, 21:55:09
mondj egy olyan mk3at, ahol a csomagtérajtón van hátsó lámpa
rendszámtábla világításon kívül nincs rajtuk más, de nem azt írta, hogy az nem megy
igazad van,nem figyeltem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
669
670
671
672
673
674
675
[
676
]
677
678
679
680
681
682
683
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ