PrkJózsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Új hozzászólás #34150 Dátum: 2018.03.02 péntek, 08:18:46 » |
|
Szervusztok! 2 kérdésem van. 1: a ködlámpám kérés és kapcsolás nélkül gyújtásra bekapcsolódik Mi lehet a megoldás? 2: a rádió bajuszkapcsoloja nem vezérli a rádiót. Gyári rádió 6000 res. Lehet hogy rossz a kapcsoló? Előre is köszönöm az információt, és az útmutatást.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII. 2003. 2.O TDCI GHIA AUTOMATA Combi 130LE.
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34151 Dátum: 2018.03.02 péntek, 08:44:19 » |
|
Szervusztok! 2 kérdésem van. 1: a ködlámpám kérés és kapcsolás nélkül gyújtásra bekapcsolódik Mi lehet a megoldás? 2: a rádió bajuszkapcsoloja nem vezérli a rádiót. Gyári rádió 6000 res. Lehet hogy rossz a kapcsoló? Előre is köszönöm az információt, és az útmutatást.
1: Lehet, hogy az előző tulaj kinevezte DRL-nek. (szabálytalan) 2: Szerezz egy másik kapcsolót és próbáld ki (gombokért lehet kapni bontósoktól). De az is lehet, hogy vagy a kormányon vagy a rádiónál nincs bekötve. +: Írd be az autód főbb adatait az aláírásodba, hogy ne kelljen minden egyes alkalommal begépelgetni. Sokszor fontos információt nyújt, ha segítséget kérsz, mert nem mindegyik MK-III generációnak ugyanaz a megoldása egy-egy problémára.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PrkJózsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Új hozzászólás #34152 Dátum: 2018.03.02 péntek, 09:45:45 » |
|
Köszönöm szépen. A DRL - el mit tudok tenni?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII. 2003. 2.O TDCI GHIA AUTOMATA Combi 130LE.
|
|
|
Robin
|
|
« Új hozzászólás #34153 Dátum: 2018.03.02 péntek, 11:01:46 » |
|
Köszönöm szépen. A DRL - el mit tudok tenni?
Ha nem konyítasz az elektromossághoz, inkább vidd el szakemberhez. Ki tudja hogy az előző tulaj hova kötötte a ködlámpát. Ki lehetne keresni... gondolom olyan helyre a biztosítéktáblán, ahol a gyújtás ráadása után van áram...
|
|
|
Naplózva
|
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #34154 Dátum: 2018.03.02 péntek, 19:04:45 » |
|
Akksi töltéssel kapcsolatban kérdeznék. Kivettem az akksit a kocsiból. Rámértem 12,96V. Rátettem a töltőt 14,4V-al töltötte. Feltöltés végénél töltő levesz, akksi 13,0V
Jó ez így?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34155 Dátum: 2018.03.02 péntek, 19:33:20 » |
|
Akksi töltéssel kapcsolatban kérdeznék. Kivettem az akksit a kocsiból. Rámértem 12,96V. Rátettem a töltőt 14,4V-al töltötte. Feltöltés végénél töltő levesz, akksi 13,0V
Jó ez így?
http://ezermester.hu/cikk-7501/Az_akkumulator_es_vizsgalata
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34156 Dátum: 2018.03.02 péntek, 22:05:26 » |
|
Akksi töltéssel kapcsolatban kérdeznék. Kivettem az akksit a kocsiból. Rámértem 12,96V. Rátettem a töltőt 14,4V-al töltötte. Feltöltés végénél töltő levesz, akksi 13,0V
Jó ez így?
jó.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #34157 Dátum: 2018.03.03 szombat, 07:50:08 » |
|
jó.
Most reggel 12,8V-ot mérek, akkor szerintem az akksi jó, mert az önkisülése se nagy. Kíváncsi leszek, hogy ha a kocsiba teszem mi történik. Mérek majd nyugalmi áramfelvételt és megmérem a kapocs feszültséget izzításnál.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #34158 Dátum: 2018.03.03 szombat, 09:47:34 » |
|
Na levittem az akksit. Megmértem az áramfelvételt, amikor már minden lekapcsolt akkor 12 és 20mA körül volt az áramfelvétel.
Ráraktam a sarut 12,73V, gyújtást bekapcsolva jéghidegen 11,81V-ra csökkent és emelkedett vissza ahogy melegedtek az izzítógyertyák, 5másodperc alatt 12V-on volt.
Ez így eddig normális?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34159 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:13:14 » |
|
Na levittem az akksit. Megmértem az áramfelvételt, amikor már minden lekapcsolt akkor 12 és 20mA körül volt az áramfelvétel.
Ráraktam a sarut 12,73V, gyújtást bekapcsolva jéghidegen 11,81V-ra csökkent és emelkedett vissza ahogy melegedtek az izzítógyertyák, 5másodperc alatt 12V-on volt.
Ez így eddig normális?
igen.Az izzítók majdnem 60A-el indulnak.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #34160 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:14:53 » |
|
igen.Az izzítók majdnem 60A-el indulnak.
Akor a generátorom miatt van az alapjárat ingadozás?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34161 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:17:27 » |
|
Akor a generátorom miatt van az alapjárat ingadozás?
valszeg az okozza,de kikell deríteni, hogy miért.Van-e kiegfűtésed,zárlatos gyertya,stb...esetleg kopott a generátor bronzkeféi.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #34162 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:32:39 » |
|
valszeg az okozza,de kikell deríteni, hogy miért.Van-e kiegfűtésed,zárlatos gyertya,stb...esetleg kopott a generátor bronzkeféi.
Nincs kiegeszito futesem. A gyertyak 80A-ert vettek fel, tehat elvileg nem zarlatosak. A generatorrol viszont fogalmam sincs, lehetseges hogy felujitas szukseges
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #34163 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:41:22 » |
|
valszeg az okozza,de kikell deríteni, hogy miért.Van-e kiegfűtésed,zárlatos gyertya,stb...esetleg kopott a generátor bronzkeféi.
Ha a generátor kis csatlakozóját lehúzom és úgy indítok akkor kiderül hogy a generátor a rossz? Vagy az izzítás reléjét vegyem ki amíg indítok? De ott a 80A jó elvileg azt írtátok itt.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34164 Dátum: 2018.03.03 szombat, 11:15:22 » |
|
Nincs kiegeszito futesem. A gyertyak 80A-ert vettek fel, tehat elvileg nem zarlatosak.
A generatorrol viszont fogalmam sincs, lehetseges hogy felujitas szukseges
nem 60A-es az izzítás biztije?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34165 Dátum: 2018.03.03 szombat, 11:16:15 » |
|
Ha a generátor kis csatlakozóját lehúzom és úgy indítok akkor kiderül hogy a generátor a rossz? Vagy az izzítás reléjét vegyem ki amíg indítok? De ott a 80A jó elvileg azt írtátok itt.
igen,kiderülhet.De ha még sosem volt felújítva,simán esélyes a kopás.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #34166 Dátum: 2018.03.03 szombat, 11:21:43 » |
|
igen,kiderülhet.De ha még sosem volt felújítva,simán esélyes a kopás.
Nem volt felújítva, csak szabadonfutó lett rátéve. Amikor beraktam újan az izzítógyertyákat akkor is 80A-ről indult.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #34167 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:17:40 » |
|
valszeg az okozza,de kikell deríteni, hogy miért.Van-e kiegfűtésed,zárlatos gyertya,stb...esetleg kopott a generátor bronzkeféi.
Az akksi tényleg okozhat alapjárat beállási problémát?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34168 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:26:17 » |
|
Nem volt felújítva, csak szabadonfutó lett rátéve.
Amikor beraktam újan az izzítógyertyákat akkor is 80A-ről indult.
akkor 12éves a generátorod jó eséllyel.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34169 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:27:20 » |
|
Az akksi tényleg okozhat alapjárat beállási problémát?
a generátor okozza,amennyiben nagyon terheli a lemerült aksi.összefügg.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #34170 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:31:51 » |
|
akkor 12éves a generátorod jó eséllyel.
Ha felújítást végeznek, akkor a feszültségszabályozón kívül mit cserélnek? Csapágyak, bronzkefe és csúszógyűrű? Egyenirányítóhoz csak akkor nyúlnak ha rossz?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34171 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:33:44 » |
|
Ha felújítást végeznek, akkor a feszültségszabályozón kívül mit cserélnek? Csapágyak, bronzkefe és csúszógyűrű? Egyenirányítóhoz csak akkor nyúlnak ha rossz?
http://mondeo.hu/index.php?page=219
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #34172 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:40:19 » |
|
Ezt olvastam. akkor inkább adjam le a generátort, vagy vegyek tőlük gyári újat
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #34173 Dátum: 2018.03.03 szombat, 14:28:16 » |
|
a generátor okozza,amennyiben nagyon terheli a lemerült aksi.összefügg.
Akkor lehet nekem is kell majd akksit cserélnem, mert mikor mérték alacsony volt a töltése, pedig folyamatosan használták az autót! Pont ma néztem valami zöld exide van benne
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34174 Dátum: 2018.03.03 szombat, 15:50:29 » |
|
Ezt olvastam. akkor inkább adjam le a generátort, vagy vegyek tőlük gyári újat
inkább add le,és a sajátodat kérd vissza felújítva.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34175 Dátum: 2018.03.03 szombat, 17:16:26 » |
|
igen.Az izzítók majdnem 60A-el indulnak.
80A inkább. 250W darabja, az barátok között is kb. 20A, ha 12V-tal számolsz. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34176 Dátum: 2018.03.03 szombat, 17:18:28 » |
|
nem 60A-es az izzítás biztije? Ohmikus ellenállás, azaz nincs nagy áramrúgás, mint mondjuk egy motor indulásakor. Utána meg igen gyorsan növekszik a hőmérséklettel az átmeneti ellenállás, és annak megfelelően csökken a felvett áram. Mire kiégne a bizti, addigra már rég nem 60A a felvett villany. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
grubi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #34177 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 15:34:02 » |
|
Sziasztok, Tanácsot kérnék a következő probléma miatt: tegnap este hazafelé tartottam és melegedő vezetékszigetelés szagot éreztem az utastérben . Félreálltam és megnéztem mi lehet, elég sötét volt így csak telefonnal világítva nézelődtem a motortérben. Ott is éreztem ezt a szagot, de nem láttam semmi különöset. A pozitív akksi saru viszont feltűnően meleg volt, megmozgattam, de nem tűnt lazának a csatlakozás. Utána hazamentem az autóval. Egy haldokló generátor okozhat olyan mértékű túltöltést ami felhevítené a csatlakozó vezetéket? Ma este ha lesz időm akkor ránézek. Mit tanácsoltok? Köszönöm, Grubi
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34178 Dátum: 2018.03.06 kedd, 08:07:17 » |
|
Sziasztok, Tanácsot kérnék a következő probléma miatt: tegnap este hazafelé tartottam és melegedő vezetékszigetelés szagot éreztem az utastérben . Félreálltam és megnéztem mi lehet, elég sötét volt így csak telefonnal világítva nézelődtem a motortérben. Ott is éreztem ezt a szagot, de nem láttam semmi különöset. A pozitív akksi saru viszont feltűnően meleg volt, megmozgattam, de nem tűnt lazának a csatlakozás. Utána hazamentem az autóval. Egy haldokló generátor okozhat olyan mértékű túltöltést ami felhevítené a csatlakozó vezetéket? Ma este ha lesz időm akkor ránézek. Mit tanácsoltok? Köszönöm, Grubi Saját magát tudja úgy felfűteni, hogy még a működtető füst is kijön belőle... Mérj töltést, hogy az rendben van-e, ill. rövid járatás után szimatolj be a GO-szűrő mellett, hogy a generátor füstöl esetleg. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
PrkJózsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Új hozzászólás #34179 Dátum: 2018.03.06 kedd, 08:51:39 » |
|
Sziasztok! A 6000 rádió hátulján nem olyan aljzat van mint amilyen csati a kábelkötegben szabadon lóg. Ez lehet szerintem a bajuszkapcsoló csatija, viszont ezt nem lehet beduin a rádióba, mert ez 2x nagyobb. A kérdésem az, hogy létezik e ehhez a dugohoz fordító, vagy törődjek bele ebbe a hiányosságba, hogy nem tudom a kormányról vezérelni a rádiót.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII. 2003. 2.O TDCI GHIA AUTOMATA Combi 130LE.
|
|
|
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #34180 Dátum: 2018.03.06 kedd, 11:18:20 » |
|
Sziasztok! MA kicseréltem a BE ajtózáramat FL utánira és a következőket produkálja: 1 gombnyomás, bezárja a BE és a BH ajtót, a JE JH semmi. Gyors dupla gombnyomás minden bezáródik. Nyitásnál minden ok.Úgy isha csak a BE ajtó nyílik először, úgy is ha mindegyik. Elinduláskor szintén csak a bal oldali ajtók záródnak. A csomtér ajtó kézi nyitásra nem reagál, távval ok. Szétszedtem amit lehet, a csatlakozókat befújtam wd40-el, alsócsavar mögött is megöntöztem, de semmi változás. Van ötletetek mi lehet, mert én úgy álltam neki, hogy csere után minden tökéletes lesz.. Köszi előre is.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. (motorcsere)
|
|
|
Robin
|
|
« Új hozzászólás #34181 Dátum: 2018.03.07 szerda, 06:25:51 » |
|
Sziasztok! MA kicseréltem a BE ajtózáramat FL utánira és a következőket produkálja: 1 gombnyomás, bezárja a BE és a BH ajtót, a JE JH semmi. Gyors dupla gombnyomás minden bezáródik. Nyitásnál minden ok.Úgy isha csak a BE ajtó nyílik először, úgy is ha mindegyik. Elinduláskor szintén csak a bal oldali ajtók záródnak. A csomtér ajtó kézi nyitásra nem reagál, távval ok. Szétszedtem amit lehet, a csatlakozókat befújtam wd40-el, alsócsavar mögött is megöntöztem, de semmi változás. Van ötletetek mi lehet, mert én úgy álltam neki, hogy csere után minden tökéletes lesz.. Köszi előre is. Első körben ellenőrizd a csatlakozókat a rendetlenkedő záraknál. Ha nem segít, lehetnek a jobboldali zárak is rosszak, cserélni lehetne azokat is FL utánira. Nálam is az egyik zár néha csak a kettős zárásra reagál, főként hidegben... A csomagtartónál valószínűleg az ajtó mikrokapcsoló rossz, ennek cseréjére van leírás a fórumon. http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
|
|
|
Naplózva
|
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
|
|
|
grubi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #34182 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:32:16 » |
|
Saját magát tudja úgy felfűteni, hogy még a működtető füst is kijön belőle... Mérj töltést, hogy az rendben van-e, ill. rövid járatás után szimatolj be a GO-szűrő mellett, hogy a generátor füstöl esetleg. AndyA Köszönöm a tanácsot , én is a generátorra gyanakszom. Megnézem, megmérem utána kiderül.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #34183 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:39:20 » |
|
Saját magát tudja úgy felfűteni, hogy még a működtető füst is kijön belőle... Mérj töltést, hogy az rendben van-e, ill. rövid járatás után szimatolj be a GO-szűrő mellett, hogy a generátor füstöl esetleg. AndyA A működtető füst nem csak a számítógépeken használatos?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
grubi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #34184 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:50:38 » |
|
A működtető füst nem csak a számítógépeken használatos? Az elektromos dolgok többsége füsttel működik
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #34185 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 06:41:36 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
Zsemb
|
|
« Új hozzászólás #34186 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:36:03 » |
|
Csoki! Gyors kérdés! A canbus figyeli a helyzetjelzőt az mk3ban? Vagy igazából mikre terjed ki a canbus rendszer ennél a típusnál?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34187 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:44:41 » |
|
Csoki! Gyors kérdés! A canbus figyeli a helyzetjelzőt az mk3ban? Vagy igazából mikre terjed ki a canbus rendszer ennél a típusnál?
Kb. semmire...? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34189 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:47:37 » |
|
Az elsőre igen a válasz, a másodikat nem tudom. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Zsemb
|
|
« Új hozzászólás #34190 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:48:29 » |
|
Az elsőre igen a válasz, a másodikat nem tudom. AndyA Köszi a gyors választ! Örök hála
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #34191 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:49:57 » |
|
Az elsőre igen a válasz, a másodikat nem tudom. AndyA Tehát az mk3 már can-bus-os?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34192 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 12:32:10 » |
|
Tehát az mk3 már can-bus-os?
Ez miből jött ki neked? "nem fog hisztizni" + pozitív megerősítés = nem fog hisztizni. Ergo nem lehet CAN-bus-os. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #34193 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 13:41:25 » |
|
Ez miből jött ki neked?
"nem fog hisztizni" + pozitív megerősítés = nem fog hisztizni. Ergo nem lehet CAN-bus-os.
AndyA
Köszi! Már összeraktam a puzzle-t.
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34194 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 13:49:24 » |
|
Köszi! Már összeraktam a puzzle-t. Egyébként meg - neve elhallgatását kérő szakértőnk szerint - semmilyen autó lámpájában nincs CAN-Bus, csak sokan össze szokták keverni a lighning managementet a CAN-Bus-szal. Ezt a linket mellékelte tananyag gyanánt: https://totalcar.hu/magazin/technika/2010/12/02/segitseg_busz_van_az_automban/AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #34195 Dátum: 2018.03.09 péntek, 10:24:35 » |
|
Sziasztok!
Ma hibakód olvasásnál az alábbi hibakódokat dobta a gép: P1246 Generátor terhelés alacsony bemenet C1312 Jobb első kerék fék hidraulika nyomás jel átalakító áramkör hiba
Mivel lehet ezt orvosolni?
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34196 Dátum: 2018.03.09 péntek, 17:30:26 » |
|
az aki privátban szórja a tudományt?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34197 Dátum: 2018.03.09 péntek, 17:31:43 » |
|
Sziasztok!
Ma hibakód olvasásnál az alábbi hibakódokat dobta a gép: P1246 Generátor terhelés alacsony bemenet C1312 Jobb első kerék fék hidraulika nyomás jel átalakító áramkör hiba
Mivel lehet ezt orvosolni?
nem volt a mentett adatok és hibakódok közt alacsony akkufesz?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #34198 Dátum: 2018.03.09 péntek, 19:16:32 » |
|
nem volt a mentett adatok és hibakódok közt alacsony akkufesz? Néha kivillan a töltés visszajelzőm, de újraindítás után eltűnik. A feszültség megfelelő, rá lett mérve. Mentett adatokat nem néztünk.
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #34199 Dátum: 2018.03.09 péntek, 21:02:00 » |
|
az aki privátban szórja a tudományt? Ő bizony!
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
|