Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 14:22:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 677 678 679 680 681 682 683 [684] 685 686 687 688 689 690 691 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10099827 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
PrkJózsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #34150 Dátum: 2018.03.02 péntek, 08:18:46 »

Szervusztok! 2 kérdésem van. 1: a ködlámpám kérés és kapcsolás nélkül gyújtásra bekapcsolódik Mi lehet a megoldás? 2: a rádió bajuszkapcsoloja nem vezérli a rádiót. Gyári rádió 6000 res. Lehet hogy rossz a kapcsoló? Előre is köszönöm az információt, és az útmutatást.
Naplózva

MKIII. 2003. 2.O TDCI GHIA AUTOMATA Combi 130LE.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34151 Dátum: 2018.03.02 péntek, 08:44:19 »

Szervusztok! 2 kérdésem van. 1: a ködlámpám kérés és kapcsolás nélkül gyújtásra bekapcsolódik Mi lehet a megoldás? 2: a rádió bajuszkapcsoloja nem vezérli a rádiót. Gyári rádió 6000 res. Lehet hogy rossz a kapcsoló? Előre is köszönöm az információt, és az útmutatást.

1: Lehet, hogy az előző tulaj kinevezte DRL-nek. (szabálytalan)
2: Szerezz egy másik kapcsolót és próbáld ki (gombokért lehet kapni bontósoktól). De az is lehet, hogy vagy a kormányon vagy a rádiónál nincs bekötve.

+: Írd be az autód főbb adatait az aláírásodba, hogy ne kelljen minden egyes alkalommal begépelgetni. Sokszor fontos információt nyújt, ha segítséget kérsz, mert nem mindegyik MK-III generációnak ugyanaz a megoldása egy-egy problémára.
Naplózva
PrkJózsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #34152 Dátum: 2018.03.02 péntek, 09:45:45 »


Köszönöm szépen. A DRL - el mit tudok tenni?
Naplózva

MKIII. 2003. 2.O TDCI GHIA AUTOMATA Combi 130LE.
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #34153 Dátum: 2018.03.02 péntek, 11:01:46 »

Köszönöm szépen. A DRL - el mit tudok tenni?
Ha nem konyítasz az elektromossághoz, inkább vidd el szakemberhez.
Ki tudja hogy az előző tulaj hova kötötte a ködlámpát. Ki lehetne keresni... gondolom olyan helyre a biztosítéktáblán, ahol a gyújtás ráadása után van áram...
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34154 Dátum: 2018.03.02 péntek, 19:04:45 »

Akksi töltéssel kapcsolatban kérdeznék.
Kivettem az akksit a kocsiból. Rámértem 12,96V. Rátettem a töltőt 14,4V-al töltötte. Feltöltés végénél töltő levesz, akksi 13,0V

Jó ez így?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34155 Dátum: 2018.03.02 péntek, 19:33:20 »

Akksi töltéssel kapcsolatban kérdeznék.
Kivettem az akksit a kocsiból. Rámértem 12,96V. Rátettem a töltőt 14,4V-al töltötte. Feltöltés végénél töltő levesz, akksi 13,0V

Jó ez így?

http://ezermester.hu/cikk-7501/Az_akkumulator_es_vizsgalata
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34156 Dátum: 2018.03.02 péntek, 22:05:26 »

Akksi töltéssel kapcsolatban kérdeznék.
Kivettem az akksit a kocsiból. Rámértem 12,96V. Rátettem a töltőt 14,4V-al töltötte. Feltöltés végénél töltő levesz, akksi 13,0V

Jó ez így?
jó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34157 Dátum: 2018.03.03 szombat, 07:50:08 »

jó.

Most reggel 12,8V-ot mérek, akkor szerintem az akksi jó, mert az önkisülése se nagy.
Kíváncsi leszek, hogy ha a kocsiba teszem mi történik.
Mérek majd nyugalmi áramfelvételt és megmérem a kapocs feszültséget izzításnál.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34158 Dátum: 2018.03.03 szombat, 09:47:34 »

Na levittem az akksit. Megmértem az áramfelvételt, amikor már minden lekapcsolt akkor 12 és 20mA körül volt az áramfelvétel.

Ráraktam a sarut 12,73V, gyújtást bekapcsolva jéghidegen 11,81V-ra csökkent és emelkedett vissza ahogy melegedtek az izzítógyertyák, 5másodperc alatt 12V-on volt.

Ez így eddig normális?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34159 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:13:14 »

Na levittem az akksit. Megmértem az áramfelvételt, amikor már minden lekapcsolt akkor 12 és 20mA körül volt az áramfelvétel.

Ráraktam a sarut 12,73V, gyújtást bekapcsolva jéghidegen 11,81V-ra csökkent és emelkedett vissza ahogy melegedtek az izzítógyertyák, 5másodperc alatt 12V-on volt.

Ez így eddig normális?
igen.Az izzítók majdnem 60A-el indulnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34160 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:14:53 »

igen.Az izzítók majdnem 60A-el indulnak.

Akor a generátorom miatt van az alapjárat ingadozás?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34161 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:17:27 »

Akor a generátorom miatt van az alapjárat ingadozás?
valszeg az okozza,de kikell deríteni, hogy miért.Van-e kiegfűtésed,zárlatos gyertya,stb...esetleg kopott a generátor bronzkeféi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34162 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:32:39 »

valszeg az okozza,de kikell deríteni, hogy miért.Van-e kiegfűtésed,zárlatos gyertya,stb...esetleg kopott a generátor bronzkeféi.

Nincs kiegeszito futesem. A gyertyak 80A-ert vettek fel, tehat elvileg nem zarlatosak.

A generatorrol viszont fogalmam sincs, lehetseges hogy felujitas szukseges
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34163 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:41:22 »

valszeg az okozza,de kikell deríteni, hogy miért.Van-e kiegfűtésed,zárlatos gyertya,stb...esetleg kopott a generátor bronzkeféi.

Ha a generátor kis csatlakozóját lehúzom és úgy indítok akkor kiderül hogy a generátor a rossz?
Vagy az izzítás reléjét vegyem ki amíg indítok? De ott a 80A jó elvileg azt írtátok itt.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34164 Dátum: 2018.03.03 szombat, 11:15:22 »

Nincs kiegeszito futesem. A gyertyak 80A-ert vettek fel, tehat elvileg nem zarlatosak.

A generatorrol viszont fogalmam sincs, lehetseges hogy felujitas szukseges
nem 60A-es az izzítás biztije? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34165 Dátum: 2018.03.03 szombat, 11:16:15 »

Ha a generátor kis csatlakozóját lehúzom és úgy indítok akkor kiderül hogy a generátor a rossz?
Vagy az izzítás reléjét vegyem ki amíg indítok? De ott a 80A jó elvileg azt írtátok itt.
igen,kiderülhet.De ha még sosem volt felújítva,simán esélyes a kopás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34166 Dátum: 2018.03.03 szombat, 11:21:43 »

igen,kiderülhet.De ha még sosem volt felújítva,simán esélyes a kopás.

Nem volt felújítva, csak szabadonfutó lett rátéve.

Amikor beraktam újan az izzítógyertyákat akkor is 80A-ről indult.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34167 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:17:40 »

valszeg az okozza,de kikell deríteni, hogy miért.Van-e kiegfűtésed,zárlatos gyertya,stb...esetleg kopott a generátor bronzkeféi.

Az akksi tényleg okozhat alapjárat beállási problémát?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34168 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:26:17 »

Nem volt felújítva, csak szabadonfutó lett rátéve.

Amikor beraktam újan az izzítógyertyákat akkor is 80A-ről indult.
akkor 12éves a generátorod jó eséllyel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34169 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:27:20 »

Az akksi tényleg okozhat alapjárat beállási problémát?
a generátor okozza,amennyiben nagyon terheli a lemerült aksi.összefügg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34170 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:31:51 »

akkor 12éves a generátorod jó eséllyel.

Ha felújítást végeznek, akkor a feszültségszabályozón kívül mit cserélnek?
Csapágyak, bronzkefe és csúszógyűrű? Egyenirányítóhoz csak akkor nyúlnak ha rossz?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34171 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:33:44 »

Ha felújítást végeznek, akkor a feszültségszabályozón kívül mit cserélnek?
Csapágyak, bronzkefe és csúszógyűrű? Egyenirányítóhoz csak akkor nyúlnak ha rossz?
http://mondeo.hu/index.php?page=219
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34172 Dátum: 2018.03.03 szombat, 12:40:19 »


Ezt olvastam.
akkor inkább adjam le a generátort, vagy vegyek tőlük gyári újat
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34173 Dátum: 2018.03.03 szombat, 14:28:16 »

a generátor okozza,amennyiben nagyon terheli a lemerült aksi.összefügg.

Akkor lehet nekem is kell majd akksit cserélnem, mert mikor mérték alacsony volt a töltése, pedig folyamatosan használták az autót! Pont ma néztem valami zöld exide van benne
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34174 Dátum: 2018.03.03 szombat, 15:50:29 »

Ezt olvastam.
akkor inkább adjam le a generátort, vagy vegyek tőlük gyári újat

inkább add le,és a sajátodat kérd vissza felújítva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34175 Dátum: 2018.03.03 szombat, 17:16:26 »

igen.Az izzítók majdnem 60A-el indulnak.

80A inkább. 250W darabja, az barátok között is kb. 20A, ha 12V-tal számolsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34176 Dátum: 2018.03.03 szombat, 17:18:28 »

nem 60A-es az izzítás biztije? Roll Eyes

Ohmikus ellenállás, azaz nincs nagy áramrúgás, mint mondjuk egy motor indulásakor. Utána meg igen gyorsan növekszik a hőmérséklettel az átmeneti ellenállás, és annak megfelelően csökken a felvett áram. Mire kiégne a bizti, addigra már rég nem 60A a felvett villany.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #34177 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 15:34:02 »

Sziasztok,
Tanácsot kérnék a következő probléma miatt: tegnap este hazafelé tartottam és melegedő vezetékszigetelés szagot éreztem az utastérben falbav. Félreálltam és megnéztem mi lehet, elég sötét volt így csak telefonnal világítva nézelődtem a motortérben. Ott is éreztem ezt a szagot, de nem láttam semmi különöset. A pozitív akksi saru viszont feltűnően meleg volt, megmozgattam, de nem tűnt lazának a csatlakozás. Utána hazamentem az autóval.
Egy haldokló generátor okozhat olyan mértékű túltöltést ami felhevítené a csatlakozó vezetéket? Ma este ha lesz időm akkor ránézek.
Mit tanácsoltok?
Köszönöm,
Grubi
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34178 Dátum: 2018.03.06 kedd, 08:07:17 »

Sziasztok,
Tanácsot kérnék a következő probléma miatt: tegnap este hazafelé tartottam és melegedő vezetékszigetelés szagot éreztem az utastérben falbav. Félreálltam és megnéztem mi lehet, elég sötét volt így csak telefonnal világítva nézelődtem a motortérben. Ott is éreztem ezt a szagot, de nem láttam semmi különöset. A pozitív akksi saru viszont feltűnően meleg volt, megmozgattam, de nem tűnt lazának a csatlakozás. Utána hazamentem az autóval.
Egy haldokló generátor okozhat olyan mértékű túltöltést ami felhevítené a csatlakozó vezetéket? Ma este ha lesz időm akkor ránézek.
Mit tanácsoltok?
Köszönöm,
Grubi

Saját magát tudja úgy felfűteni, hogy még a működtető füst is kijön belőle... Smiley

Mérj töltést, hogy az rendben van-e, ill. rövid járatás után szimatolj be a GO-szűrő mellett, hogy a generátor füstöl esetleg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
PrkJózsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #34179 Dátum: 2018.03.06 kedd, 08:51:39 »

Sziasztok! A 6000 rádió hátulján nem olyan aljzat van mint amilyen csati a kábelkötegben szabadon lóg. Ez lehet szerintem a bajuszkapcsoló csatija, viszont ezt nem lehet beduin a rádióba, mert ez 2x nagyobb. A kérdésem az, hogy létezik e ehhez a dugohoz fordító, vagy törődjek bele ebbe a hiányosságba, hogy nem tudom a kormányról vezérelni a rádiót.
Naplózva

MKIII. 2003. 2.O TDCI GHIA AUTOMATA Combi 130LE.
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #34180 Dátum: 2018.03.06 kedd, 11:18:20 »

Sziasztok!

MA kicseréltem a BE ajtózáramat FL utánira és a következőket produkálja:

1 gombnyomás, bezárja a BE és a BH ajtót, a JE JH semmi.
Gyors dupla gombnyomás minden bezáródik.
Nyitásnál minden ok.Úgy isha csak a BE ajtó nyílik először, úgy is ha mindegyik.

Elinduláskor szintén csak a bal oldali ajtók záródnak.

A csomtér ajtó kézi nyitásra nem reagál, távval ok.

Szétszedtem amit lehet, a csatlakozókat befújtam wd40-el, alsócsavar mögött is megöntöztem, de semmi változás.

Van ötletetek mi lehet, mert én úgy álltam neki, hogy csere után minden tökéletes lesz.. Sad

Köszi előre is.

Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #34181 Dátum: 2018.03.07 szerda, 06:25:51 »

Sziasztok!

MA kicseréltem a BE ajtózáramat FL utánira és a következőket produkálja:

1 gombnyomás, bezárja a BE és a BH ajtót, a JE JH semmi.
Gyors dupla gombnyomás minden bezáródik.
Nyitásnál minden ok.Úgy isha csak a BE ajtó nyílik először, úgy is ha mindegyik.

Elinduláskor szintén csak a bal oldali ajtók záródnak.

A csomtér ajtó kézi nyitásra nem reagál, távval ok.

Szétszedtem amit lehet, a csatlakozókat befújtam wd40-el, alsócsavar mögött is megöntöztem, de semmi változás.

Van ötletetek mi lehet, mert én úgy álltam neki, hogy csere után minden tökéletes lesz.. Sad

Köszi előre is.

Első körben ellenőrizd a csatlakozókat a rendetlenkedő záraknál.
Ha nem segít, lehetnek a jobboldali zárak is rosszak, cserélni lehetne azokat is FL utánira. Nálam is az egyik zár néha csak a kettős zárásra reagál, főként hidegben...
A csomagtartónál valószínűleg az ajtó mikrokapcsoló rossz, ennek cseréjére van leírás a fórumon. http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #34182 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:32:16 »

Saját magát tudja úgy felfűteni, hogy még a működtető füst is kijön belőle... Smiley

Mérj töltést, hogy az rendben van-e, ill. rövid járatás után szimatolj be a GO-szűrő mellett, hogy a generátor füstöl esetleg.

AndyA
Köszönöm a tanácsot worship, én is a generátorra gyanakszom. Megnézem, megmérem utána kiderül.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34183 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:39:20 »

Saját magát tudja úgy felfűteni, hogy még a működtető füst is kijön belőle... Smiley

Mérj töltést, hogy az rendben van-e, ill. rövid járatás után szimatolj be a GO-szűrő mellett, hogy a generátor füstöl esetleg.

AndyA

A működtető füst nem csak a számítógépeken használatos? Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #34184 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:50:38 »

A működtető füst nem csak a számítógépeken használatos? Wink
Az elektromos dolgok többsége füsttel működik nyes
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34185 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 06:41:36 »

Az elektromos dolgok többsége füsttel működik nyes

 nyes nyes nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34186 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:36:03 »

Csoki!
Gyors kérdés!
A canbus figyeli a helyzetjelzőt az mk3ban?
Vagy igazából mikre terjed ki a canbus rendszer ennél a típusnál?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34187 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:44:41 »

Csoki!
Gyors kérdés!
A canbus figyeli a helyzetjelzőt az mk3ban?
Vagy igazából mikre terjed ki a canbus rendszer ennél a típusnál?

Kb. semmire...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34188 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:46:48 »

Kb. semmire...?

AndyA
Akkor úgy kérdem, hogy ha berakom helyzetjelzőnek ezt:
https://lumenet.hu/osram-2880cw-led-w5w-retrofit-jelzofeny
Akkor nem fog hisztizni miatta és világít is majd rendesen?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34189 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:47:37 »

Akkor úgy kérdem, hogy ha berakom helyzetjelzőnek ezt:
https://lumenet.hu/osram-2880cw-led-w5w-retrofit-jelzofeny
Akkor nem fog hisztizni miatta és világít is majd rendesen?

Az elsőre igen a válasz, a másodikat nem tudom. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34190 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:48:29 »

Az elsőre igen a válasz, a másodikat nem tudom. Smiley

AndyA
Köszi a gyors választ! Örök hála Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34191 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 11:49:57 »

Az elsőre igen a válasz, a másodikat nem tudom. Smiley

AndyA

Tehát az mk3 már can-bus-os?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34192 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 12:32:10 »

Tehát az mk3 már can-bus-os?

Ez miből jött ki neked?

"nem fog hisztizni" + pozitív megerősítés = nem fog hisztizni. Ergo nem lehet CAN-bus-os.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34193 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 13:41:25 »

Ez miből jött ki neked?

"nem fog hisztizni" + pozitív megerősítés = nem fog hisztizni. Ergo nem lehet CAN-bus-os.

AndyA

Köszi!
Már összeraktam a puzzle-t. worship eplus2
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34194 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 13:49:24 »

Köszi!
Már összeraktam a puzzle-t. worship eplus2

Egyébként meg - neve elhallgatását kérő szakértőnk Smiley szerint - semmilyen autó lámpájában nincs CAN-Bus, csak sokan össze szokták keverni a lighning managementet a CAN-Bus-szal.

Ezt a linket mellékelte tananyag gyanánt:

https://totalcar.hu/magazin/technika/2010/12/02/segitseg_busz_van_az_automban/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #34195 Dátum: 2018.03.09 péntek, 10:24:35 »

Sziasztok!

Ma hibakód olvasásnál az alábbi hibakódokat dobta a gép:
P1246 Generátor terhelés alacsony bemenet
C1312 Jobb első kerék fék hidraulika nyomás jel átalakító áramkör hiba

Mivel lehet ezt orvosolni?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34196 Dátum: 2018.03.09 péntek, 17:30:26 »

Egyébként meg - neve elhallgatását kérő szakértőnk Smiley szerint - semmilyen autó lámpájában nincs CAN-Bus, csak sokan össze szokták keverni a lighning managementet a CAN-Bus-szal.

Ezt a linket mellékelte tananyag gyanánt:

https://totalcar.hu/magazin/technika/2010/12/02/segitseg_busz_van_az_automban/

AndyA
az aki privátban szórja a tudományt? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34197 Dátum: 2018.03.09 péntek, 17:31:43 »

Sziasztok!

Ma hibakód olvasásnál az alábbi hibakódokat dobta a gép:
P1246 Generátor terhelés alacsony bemenet
C1312 Jobb első kerék fék hidraulika nyomás jel átalakító áramkör hiba

Mivel lehet ezt orvosolni?
nem volt a mentett adatok és hibakódok közt alacsony akkufesz? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #34198 Dátum: 2018.03.09 péntek, 19:16:32 »

nem volt a mentett adatok és hibakódok közt alacsony akkufesz? Roll Eyes


Néha kivillan a töltés visszajelzőm, de újraindítás után eltűnik. A feszültség megfelelő, rá lett mérve. Mentett adatokat nem néztünk.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34199 Dátum: 2018.03.09 péntek, 21:02:00 »

az aki privátban szórja a tudományt? nyes

Ő bizony! nyes Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak: 1 ... 677 678 679 680 681 682 683 [684] 685 686 687 688 689 690 691 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.