Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.24 szombat, 10:26:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11788074 alkalommal)
Lui2552
és 6 vendég van a témában
tuning94
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6650 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 21:54:00 »
Nekem már a kapcsolódásnál hibát ír ki. Hogy nem találja az inteface-t, pedig telepítésnél megtalálta. Esetleg drivert tud valaki küldeni? Hátha mégis az a probléma.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6651 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 21:54:53 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.07.14 csütörtök, 21:54:00
Nekem már a kapcsolódásnál hibát ír ki. Hogy nem találja az inteface-t, pedig telepítésnél megtalálta. Esetleg drivert tud valaki küldeni? Hátha mégis az a probléma.
http://www.google.hu/search?q=ftdi+driver+download&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6652 Dátum:
2011.07.15 péntek, 07:09:22 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.07.14 csütörtök, 14:26:43
Possible Source(s):
Passenger side air bag module.
ezek közül lesz valamelyik:
DTC B2295 Error value 27: Passenger side air bag circuit short to battery. Lamp flash code: 23
DTC B2295 Error value 26: Passenger side air bag circuit short to ground. Lamp flash code: 23
DTC B2295 Error value 25: Passenger side air bag circuit open circuit. Lamp flash code: 23
DTC B2295 Error value 24: Passenger side air bag circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 23
Hát én ezzel egyedül nem sokra megyek. Viszont ahogy látom, itt valami kábelhibáról vagy hasonlóról van szó, tehát akkor első körben le kellene ellenőriznem a csatikat és a kábeleket, hogy nem testelnek-e. második körben meg keresni egy autóvillamossági embert. Van valaki hozzáértő Miskolcon?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Sofi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6653 Dátum:
2011.07.15 péntek, 08:01:22 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.14 csütörtök, 17:59:40
Nálam amikor a klímázást követően OFF gombbal kikapcsolom, az autó következő indításakor nálam is van mindig ilyen 7-8 mp-s intenzív átszellőztetés, mintha átszellőztetné a párologtatót.
Nem, nincs vezérlő gondod. A kezelő működése a következő, ha az ON gombbal indítasz a rendszer teljesen aut üzemben van, a kompresszor indulását az automatika vezérli.
Ha 1x megnyomod az AC gombot (ilyenkor világít), akkor te direktbe bekapcsolod a kompresszort, folyamatosan üzemelni fog, ha +1x megnyomod az AC gombot, akkor kialszik a lámpája és ilyenkor kikapcsoltad a kompresszort, csak a ventilátor üzem működik, hűtés nem lesz, így tudod használni az általad vágyott szellőztetést.
Sziasztok!
Először is köszönöm a válaszaitokat!
Igen, én is így értelmeztem a működést. A baj pont ebből fakad, hogy akkor is megy a kompresszor, ha az AC gomb nem világít. Ha valamelyik ventillátor gombbal kapcsolom a klímát, akkor is kompresszorral indul és nem világít az AC. Próbáltam várni, hátha kikapcsol magától, de nem. Aztán benyomom az AC-t, hogy világítson, és semmi változás. Ezt követően egy hosszan benyomva tartás az AC-n szokott segíteni, és a kompresszor leáll. Kb. 2 hónapja úgy működött még, ahogy fent leírtad.
Mindenesetre köszönöm a választ!
Üdv.: Sofi
Naplózva
tuning94
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6654 Dátum:
2011.07.16 szombat, 12:53:50 »
Sziasztok. Modiag miért írhatja az elm327es készüléknél, hogy az interface nem található?? Egy másik program viszont megtalálja. Driver fennt van. Első használatnál be is állította a modiag az interfacet.
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6655 Dátum:
2011.07.16 szombat, 13:07:37 »
Sziasztok!
Ma sajnos behalt a mondim.
Már napok óta észre vettem, hogy este mikor járok vele lüktet a világításom.Ma pedig haza jövet egyszerre csak kigyulladt a töltés jelzöm és kész.Ha beindítom elalszik a lámpa majd néhány másodperc múlva kigyullad ismét!!Hol kezdjek hozzá a hiba kereséshez?Szedjem le rögtön a generátort?
Naplózva
tuning94
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6656 Dátum:
2011.07.16 szombat, 14:18:32 »
Már sikerült kitörölnöm a hibakódokat, csak az a baj, hogy törlés után leállítom a motort, beindítom és már megint világít.:S Scan tool.net el csináltam. Mert a modiag még mindig azt írja, hogy nem találja az interfacet. Mit csináljak?
Naplózva
keszi22
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6657 Dátum:
2011.07.16 szombat, 14:31:00 »
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mekkora trimmer poti van a fényszóró magasság állító részében a világítás kapcsolóban. MK3 facelift előtti, manuális magasságállító.
Elektronikát akarok csinálni lámpa bólintáshoz, csak az a baj, hogy melózom és nem tudom megméni az enyémet.
Köszi.
Naplózva
Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6658 Dátum:
2011.07.16 szombat, 14:35:39 »
Idézetet írta: keszi22 - 2011.07.16 szombat, 14:31:00
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mekkora trimmer poti van a fényszóró magasság állító részében a világítás kapcsolóban. MK3 facelift előtti, manuális magasságállító.
Elektronikát akarok csinálni lámpa bólintáshoz, csak az a baj, hogy melózom és nem tudom megméni az enyémet.
Köszi.
jobban jársz, ha kikapod és megméred
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6659 Dátum:
2011.07.16 szombat, 14:47:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.13 szerda, 23:29:11
Mikor én TZS-vel cseréltem akkor rájöttünk,hogy a kárpit alatt van egy fekete csati amiben az érintkezőket szorossabbá kel állítani mert nekem a csere után ezen kellett igazítani és azóta tuti.
Tegnap kiszedtem a csomitartó kapcsolót és akármennyire is hihetetlen a mikrokapcsoló halt meg... Minen kábel ok, ha rövidre zárom a csatlakozóban csavarhúzóval a 2 érintkezőt minden alkalommal, minden ajtó pozícióban működött. A kábeleket is kimértem, nem szakadt meg egyik se.
Lehet csak nincs szerencsém a kapcsolókkal? Mindenesetre a régiben kicseréltem a m.kapcsolót egy egér m.kapcsolójával és így minden ok.
Motorcraftal is már egyeztettem és nagyon korrekt volt.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6660 Dátum:
2011.07.16 szombat, 18:24:16 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.07.16 szombat, 12:53:50
Sziasztok. Modiag miért írhatja az elm327es készüléknél, hogy az interface nem található?? Egy másik program viszont megtalálja. Driver fennt van. Első használatnál be is állította a modiag az interfacet.
a modiagot 2 interfésszel lehet használni.Az eredeti modiaggal és elm327-el.Ezt külön bekell állítani telepítéskor.De asszem utána is átlehet kapcsolni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6661 Dátum:
2011.07.16 szombat, 18:25:57 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.07.16 szombat, 14:18:32
Már sikerült kitörölnöm a hibakódokat, csak az a baj, hogy törlés után leállítom a motort, beindítom és már megint világít.:S Scan tool.net el csináltam. Mert a modiag még mindig azt írja, hogy nem találja az interfacet. Mit csináljak?
A scantoollal milyen hibakódot ír ki?És mi az amit kitörölsz?Amúgy avval is 100%-os szokott lenni a hibakódtörlés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6662 Dátum:
2011.07.16 szombat, 18:28:37 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.07.16 szombat, 14:18:32
Már sikerült kitörölnöm a hibakódokat, csak az a baj, hogy törlés után leállítom a motort, beindítom és már megint világít.:S Scan tool.net el csináltam. Mert a modiag még mindig azt írja, hogy nem találja az interfacet. Mit csináljak?
a modiagnak nem csak a demoját telepítetted fel?Mert azzal nem megy elm327-el.Csak ha a törést is megcsinálod,de a linken az is benne volt,hogy hogyan kell csinálni.Nekem faxán megy az elm-el.ennél 1xűbb magyar progi nincs is szerintem.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuning94
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6663 Dátum:
2011.07.16 szombat, 23:40:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.16 szombat, 18:28:37
a modiagnak nem csak a demoját telepítetted fel?Mert azzal nem megy elm327-el.Csak ha a törést is megcsinálod,de a linken az is benne volt,hogy hogyan kell csinálni.Nekem faxán megy az elm-el.ennél 1xűbb magyar progi nincs is szerintem.....
Azóta modiaggal is kitöröltem a kódokat, és ugyan úgy elkezd világítani. Újra se kell indítanom a motort, 1-2 percen belül megint elkezd világítani.
Naplózva
andrasc
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6664 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 03:25:24 »
Sziasztok ,
Érdekes hibát produkál a kocsim kb. 1 hónapja , ha valaki hallott már ilyenről szívesen venném a tippet hogy merre
kotorásszak. A poén közben az hogy semmilyen hibakódom nincs. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. Ötös fokozatban ímmel-ámmal kicsit gyorsit max 130- 140 ig a hatos meg
szinten tartásra se elég… Mindeközben meg az átlagfogyasztás is esik szépen… Ha az esőnek vége
percek alatt magához tér a kocsi és megy mint a rakéta. A motor EURO 3 as (2004 /10 2.0 tdci 130
Le) , tehát az egr és a turbo is vákumvezérelt. Ha ez nem „tipikus” mondeo hiba akkor a bűnöst
sejtem , a motortérben elég rojtos lett néhány hete a tűzfalnál a szigetelést valami nyest? komolyan
lebontotta (fészekbe gyüjti?) . Korábban a turbó vákumcsövét rágta szét, (próbából megkóstoltam én
is, abszolúte íztelen). Lehet hogy nem "vákumvezérelt" hanem tulnyomás van a kis csövekben. nem vagyok auto mester, de az biztos hogy most még egyben vannak. nem lehet sehogy a hiba okozója.... A tünetekből arra tippelek (ha nyest a bűnös) hogy olyan kábelt is „meg
blankolt” ami valami érzékelőhöz megy, és ha víz éri akkor fals adatokat kap az ECU vagy csak kicsit
áthúz a víztől a kábel. A légtömeg mérő kábelét átnéztem , hibátlan.. A nyest korábban is
garázdálkodott éjszakánként a cégnél ahol dolgozom, 6 kocsiból 2 év alatt 2 x hütöviz elfolyás , 2x
gyertya kábel szétrágás, 1x lambdaszonda összes vezetéke/tolato lámpa vezeték, én mondeomban a
turbo vákumcsöve, és ezek csak a komolyabb esetek. Tehát a kérdés az lenne hogy mi okozhat ilyen
tüneteket, pl, lamda szonda? hol van ?hol megy a kábele ? merre keressem? Amugy nyest riasztó van
a kocsiban, süket a dög? Szóval nem biztos hogy nyest a bűnös de valószínű. Két hónapja kis chip
tuningot is kapott a kocsi (nem box) , de ehez a hibához szerintem nincs sok köze. Rendesen karbantartott, 15
ezrenként szervizelt kocsi (1 év alatt 55 ezer Km), minden hibát azonnal javíttatok ( szerencsére nem
sok volt még) , de ezzel a problémával a szerelő „körberöhögött” szerinte ilyen nincs..De mégis van..
Még annyit hogy ilyen rágcsálok ellen állítólag a leg tutibb védekezés (errefele az öregek mondják) az,
hogy kutya almot , kutyaszőrt harisnyába kell csomagolni és a motortérbe valahova rögzíteni.
nem
vicc!!! kipróbálom.
Inspirácio.. ha valaki tuti tippet tud adni akkor jo nálam egy üveg (cserép) "nem szerény képességű" italra
amit itt föznek a környéken , jelige : basaltfeuer (nézd meg a guglin) :-)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.17 vasárnap, 04:00:22 írta andrasc
»
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6665 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 07:38:03 »
Csak esőben produkálja?
Attól meg lehet vakulni
http://www.birkenhof-shop.de/basaltfeuer.html
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6666 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 09:31:30 »
Idézetet írta: andrasc - 2011.07.17 vasárnap, 03:25:24
Sziasztok ,
Érdekes hibát produkál a kocsim kb. 1 hónapja , ha valaki hallott már ilyenről szívesen venném a tippet hogy merre
kotorásszak. A poén közben az hogy semmilyen hibakódom nincs. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. Ötös fokozatban ímmel-ámmal kicsit gyorsit max 130- 140 ig a hatos meg
szinten tartásra se elég… Mindeközben meg az átlagfogyasztás is esik szépen… Ha az esőnek vége
percek alatt magához tér a kocsi és megy mint a rakéta. A motor EURO 3 as (2004 /10 2.0 tdci 130
Le) , tehát az egr és a turbo is vákumvezérelt. Ha ez nem „tipikus” mondeo hiba akkor a bűnöst
sejtem , a motortérben elég rojtos lett néhány hete a tűzfalnál a szigetelést valami nyest? komolyan
lebontotta (fészekbe gyüjti?) . Korábban a turbó vákumcsövét rágta szét, (próbából megkóstoltam én
is, abszolúte íztelen). Lehet hogy nem "vákumvezérelt" hanem tulnyomás van a kis csövekben. nem vagyok auto mester, de az biztos hogy most még egyben vannak. nem lehet sehogy a hiba okozója.... A tünetekből arra tippelek (ha nyest a bűnös) hogy olyan kábelt is „meg
blankolt” ami valami érzékelőhöz megy, és ha víz éri akkor fals adatokat kap az ECU vagy csak kicsit
áthúz a víztől a kábel. A légtömeg mérő kábelét átnéztem , hibátlan.. A nyest korábban is
garázdálkodott éjszakánként a cégnél ahol dolgozom, 6 kocsiból 2 év alatt 2 x hütöviz elfolyás , 2x
gyertya kábel szétrágás, 1x lambdaszonda összes vezetéke/tolato lámpa vezeték, én mondeomban a
turbo vákumcsöve, és ezek csak a komolyabb esetek. Tehát a kérdés az lenne hogy mi okozhat ilyen
tüneteket, pl, lamda szonda? hol van ?hol megy a kábele ? merre keressem? Amugy nyest riasztó van
a kocsiban, süket a dög? Szóval nem biztos hogy nyest a bűnös de valószínű. Két hónapja kis chip
tuningot is kapott a kocsi (nem box) , de ehez a hibához szerintem nincs sok köze. Rendesen karbantartott, 15
ezrenként szervizelt kocsi (1 év alatt 55 ezer Km), minden hibát azonnal javíttatok ( szerencsére nem
sok volt még) , de ezzel a problémával a szerelő „körberöhögött” szerinte ilyen nincs..De mégis van..
Még annyit hogy ilyen rágcsálok ellen állítólag a leg tutibb védekezés (errefele az öregek mondják) az,
hogy kutya almot , kutyaszőrt harisnyába kell csomagolni és a motortérbe valahova rögzíteni.
nem
vicc!!! kipróbálom.
Inspirácio.. ha valaki tuti tippet tud adni akkor jo nálam egy üveg (cserép) "nem szerény képességű" italra
amit itt föznek a környéken , jelige : basaltfeuer (nézd meg a guglin) :-)
Szerintem beázik az ecu vezetékelése vagy csatlakozása.az van a legközelebb a pollennszűrőhöz,ahol bizony befolyhat a víz.
Abban viszont biztos vagyok,(ilyen esetben)hogy 100%osan tárol el hibát.Gyári célműszerrel diagolták?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6667 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 09:36:07 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.07.16 szombat, 23:40:51
Azóta modiaggal is kitöröltem a kódokat, és ugyan úgy elkezd világítani. Újra se kell indítanom a motort, 1-2 percen belül megint elkezd világítani.
Mond a hibakódot is pls,mert mostmár kiváncsi vagyok.Ugyan is pl egy egr sárgalámpát a hibakódtörlés úgy tüntet el,hogy kitörlöd a hibát,majd a gyujtás le-fel,és már nincs is hiba.Ha minden ok a diagcuccoddal,akkor csak arra tudok gondolni,hogy tönkre ment az egr-ed.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6668 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 11:22:07 »
Idézetet írta: andrasc - 2011.07.17 vasárnap, 03:25:24
Sziasztok ,
Érdekes hibát produkál a kocsim kb. 1 hónapja , ha valaki hallott már ilyenről szívesen venném a tippet hogy merre
kotorásszak. A poén közben az hogy semmilyen hibakódom nincs. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. Ötös fokozatban ímmel-ámmal kicsit gyorsit max 130- 140 ig a hatos meg
szinten tartásra se elég… Mindeközben meg az átlagfogyasztás is esik szépen… Ha az esőnek vége
percek alatt magához tér a kocsi és megy mint a rakéta. A motor EURO 3 as (2004 /10 2.0 tdci 130
Le) , tehát az egr és a turbo is vákumvezérelt. Ha ez nem „tipikus” mondeo hiba akkor a bűnöst
sejtem , a motortérben elég rojtos lett néhány hete a tűzfalnál a szigetelést valami nyest? komolyan
lebontotta (fészekbe gyüjti?) . Korábban a turbó vákumcsövét rágta szét, (próbából megkóstoltam én
is, abszolúte íztelen). Lehet hogy nem "vákumvezérelt" hanem tulnyomás van a kis csövekben. nem vagyok auto mester, de az biztos hogy most még egyben vannak. nem lehet sehogy a hiba okozója.... A tünetekből arra tippelek (ha nyest a bűnös) hogy olyan kábelt is „meg
blankolt” ami valami érzékelőhöz megy, és ha víz éri akkor fals adatokat kap az ECU vagy csak kicsit
áthúz a víztől a kábel. A légtömeg mérő kábelét átnéztem , hibátlan.. A nyest korábban is
garázdálkodott éjszakánként a cégnél ahol dolgozom, 6 kocsiból 2 év alatt 2 x hütöviz elfolyás , 2x
gyertya kábel szétrágás, 1x lambdaszonda összes vezetéke/tolato lámpa vezeték, én mondeomban a
turbo vákumcsöve, és ezek csak a komolyabb esetek. Tehát a kérdés az lenne hogy mi okozhat ilyen
tüneteket, pl, lamda szonda? hol van ?hol megy a kábele ? merre keressem? Amugy nyest riasztó van
a kocsiban, süket a dög? Szóval nem biztos hogy nyest a bűnös de valószínű. Két hónapja kis chip
tuningot is kapott a kocsi (nem box) , de ehez a hibához szerintem nincs sok köze. Rendesen karbantartott, 15
ezrenként szervizelt kocsi (1 év alatt 55 ezer Km), minden hibát azonnal javíttatok ( szerencsére nem
sok volt még) , de ezzel a problémával a szerelő „körberöhögött” szerinte ilyen nincs..De mégis van..
Még annyit hogy ilyen rágcsálok ellen állítólag a leg tutibb védekezés (errefele az öregek mondják) az,
hogy kutya almot , kutyaszőrt harisnyába kell csomagolni és a motortérbe valahova rögzíteni.
nem
vicc!!! kipróbálom.
Inspirácio.. ha valaki tuti tippet tud adni akkor jo nálam egy üveg (cserép) "nem szerény képességű" italra
amit itt föznek a környéken , jelige : basaltfeuer (nézd meg a guglin) :-)
ÉN a MAP szenzornál keresném a hibát/rágást/kontaktot/akármit...
A MAP szenzor atmoszférikus nyomás függő, vagyis ha magas hegyen mész,vagy esőben pl akkor mások a légviszonyok és beleszól a vezérlésbe bizonyos szinten. Ezért van az is hogy csak esőben érzékeled ezt,és mikor megszűnik az eső eltűnik a jelenség szerintem. ezért van pl az is ha nagy eső van és párás az idő a turbót is jobban lehet hallani hogy fütyül például, nem véletlen.
De lehet hogy kajak nem ez van amiről beszélek....akkor bocs.
Nyest rágás az elég sz+r ügy sajna.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
nyest
«
Új hozzászólás #6669 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 11:49:39 »
Nekem is eszi az off autómat a k ö cs ö g, egyelőre csak a motorháztető tűzálló borítása kell neki. Hallottam ezt a kutyaszőrös dolgot, de van aki azt mondja csak megvadul tőle a kis dög.
Részemről patkányméreg lesz ha még idegesít, vagy esetleg létezik valami riasztó, az obiban lehet kapni, valakinek már bevált.
Naplózva
andrasc
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6670 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 17:57:52 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.17 vasárnap, 09:31:30
Szerintem beázik az ecu vezetékelése vagy csatlakozása.az van a legközelebb a pollennszűrőhöz,ahol bizony befolyhat a víz.
Abban viszont biztos vagyok,(ilyen esetben)hogy 100%osan tárol el hibát.Gyári célműszerrel diagolták?
Hali , annyira nem értek hozzá, konkrétan nem jelez hibát, nem gyullad ki semmilyen lámpa, figyelmeztetés. Egyszerüen gyenge lesz esöben aztán meglodul.
Nem néztük meg komolyabb müszerrel, de szerdán megyek haza és szerintem megnézetem rendesen gyári dagnosztikával.
Konkrétan azt se tudtam hogy lehet olyan letárolt hibajelzés ami utolag ki lehet olvasni de nem jelzi a müszerfalon semmi. Van 1 kis bluetooth obd2 es modulom de az csak a konkrét motor hibát (kodot) mutatja és törli (androidos teloval).
Naplózva
andrasc
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6671 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 18:07:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.17 vasárnap, 11:22:07
ÉN a MAP szenzornál keresném a hibát/rágást/kontaktot/akármit...
A MAP szenzor atmoszférikus nyomás függő, vagyis ha magas hegyen mész,vagy esőben pl akkor mások a légviszonyok és beleszól a vezérlésbe bizonyos szinten. Ezért van az is hogy csak esőben érzékeled ezt,és mikor megszűnik az eső eltűnik a jelenség szerintem. ezért van pl az is ha nagy eső van és párás az idő a turbót is jobban lehet hallani hogy fütyül például, nem véletlen.
De lehet hogy kajak nem ez van amiről beszélek....akkor bocs.
Nyest rágás az elég sz+r ügy sajna.
hello. igen , ez volt az elsö gondolatom nekem is. A szenzor vezetékei jol hozzáférhetö helyen vannak , végig néztem centiröl centire de teljesen ép a kábel.
Konkrétan vizre reagál a kocsi, ahol dolgozom eleve esös vidék, itt mindig, majd mindig párás a levegö (otthon melegrekord itt jo ha 23-25 fok tegnap északa pl. 6 fok és esö, hessen tartomány ) A légtömegmérö meg eleve fent van a motorháztetö alatt, nehezen ázna be...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6672 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 18:20:50 »
Idézetet írta: andrasc - 2011.07.17 vasárnap, 17:57:52
Hali , annyira nem értek hozzá, konkrétan nem jelez hibát, nem gyullad ki semmilyen lámpa, figyelmeztetés. Egyszerüen gyenge lesz esöben aztán meglodul.
Nem néztük meg komolyabb müszerrel, de szerdán megyek haza és szerintem megnézetem rendesen gyári dagnosztikával.
Konkrétan azt se tudtam hogy lehet olyan letárolt hibajelzés ami utolag ki lehet olvasni de nem jelzi a müszerfalon semmi. Van 1 kis bluetooth obd2 es modulom de az csak a konkrét motor hibát (kodot) mutatja és törli (androidos teloval).
pedig van olyan hibatároló,amit az autód nem jelez,hogy van benne tárolt hiba.gyári diaggal nézesd meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
andrasc
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6673 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 18:24:12 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.07.17 vasárnap, 07:38:03
Csak esőben produkálja?
Attól meg lehet vakulni
http://www.birkenhof-shop.de/basaltfeuer.html
hali, csak esöben és feltünt az is hogy szinte azonnal megszünik a probléma esö végével ha meleg a motor pl autopályán, amugy 1-2 nap mire "kiszárad" 2x 4km-tert használom csak naponta (munkahely - szálás viszonylatban).
"Attól meg lehet vakulni
" Neem
többszörösen tesztelt ital , ha nincs keverve akkor még mérsékelt a másnaposság is. valojában olyan édes hogy
a hölgyek kedvence lett az ismeröseim között , menta pálinka Igaz hüteni kell, fagyaztobol a legjobb. nálam eddig mindent überelt, de ésszel kell inni. Bazalt tüz.
Az biztos hogy venni fogok plussz 1 üveggel, "eredménytöl" független , majd valahogy "kisorsoljuk"
Naplózva
andrasc
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6674 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 18:25:28 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.17 vasárnap, 18:20:50
pedig van olyan hibatároló,amit az autód nem jelez,hogy van benne tárolt hiba.gyári diaggal nézesd meg!
oké , csütörtökön elsö dolgom lessz.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6675 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 18:35:56 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.07.14 csütörtök, 14:26:43
Possible Source(s):
Passenger side air bag module.
ezek közül lesz valamelyik:
DTC B2295 Error value 27: Passenger side air bag circuit short to battery. Lamp flash code: 23
DTC B2295 Error value 26: Passenger side air bag circuit short to ground. Lamp flash code: 23
DTC B2295 Error value 25: Passenger side air bag circuit open circuit. Lamp flash code: 23
DTC B2295 Error value 24: Passenger side air bag circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 23
Megvan a hiba. Az anyósülés alatti csatlakozó laza volt. Már minden ok. Köszönöm szépen a segítséget!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
roberto76
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6676 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 20:01:07 »
Idézetet írta: andrasc - 2011.07.17 vasárnap, 03:25:24
Sziasztok ,
Érdekes hibát produkál a kocsim kb. 1 hónapja , ha valaki hallott már ilyenről szívesen venném a tippet hogy merre
kotorásszak. A poén közben az hogy semmilyen hibakódom nincs. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. Ötös fokozatban ímmel-ámmal kicsit gyorsit max 130- 140 ig a hatos meg
szinten tartásra se elég… Mindeközben meg az átlagfogyasztás is esik szépen… Ha az esőnek vége
percek alatt magához tér a kocsi és megy mint a rakéta. A motor EURO 3 as (2004 /10 2.0 tdci 130
Le) , tehát az egr és a turbo is vákumvezérelt. Ha ez nem „tipikus” mondeo hiba akkor a bűnöst
sejtem , a motortérben elég rojtos lett néhány hete a tűzfalnál a szigetelést valami nyest? komolyan
lebontotta (fészekbe gyüjti?) . Korábban a turbó vákumcsövét rágta szét, (próbából megkóstoltam én
is, abszolúte íztelen). Lehet hogy nem "vákumvezérelt" hanem tulnyomás van a kis csövekben. nem vagyok auto mester, de az biztos hogy most még egyben vannak. nem lehet sehogy a hiba okozója.... A tünetekből arra tippelek (ha nyest a bűnös) hogy olyan kábelt is „meg
blankolt” ami valami érzékelőhöz megy, és ha víz éri akkor fals adatokat kap az ECU vagy csak kicsit
áthúz a víztől a kábel. A légtömeg mérő kábelét átnéztem , hibátlan.. A nyest korábban is
garázdálkodott éjszakánként a cégnél ahol dolgozom, 6 kocsiból 2 év alatt 2 x hütöviz elfolyás , 2x
gyertya kábel szétrágás, 1x lambdaszonda összes vezetéke/tolato lámpa vezeték, én mondeomban a
turbo vákumcsöve, és ezek csak a komolyabb esetek. Tehát a kérdés az lenne hogy mi okozhat ilyen
tüneteket, pl, lamda szonda? hol van ?hol megy a kábele ? merre keressem? Amugy nyest riasztó van
a kocsiban, süket a dög? Szóval nem biztos hogy nyest a bűnös de valószínű. Két hónapja kis chip
tuningot is kapott a kocsi (nem box) , de ehez a hibához szerintem nincs sok köze. Rendesen karbantartott, 15
ezrenként szervizelt kocsi (1 év alatt 55 ezer Km), minden hibát azonnal javíttatok ( szerencsére nem
sok volt még) , de ezzel a problémával a szerelő „körberöhögött” szerinte ilyen nincs..De mégis van..
Még annyit hogy ilyen rágcsálok ellen állítólag a leg tutibb védekezés (errefele az öregek mondják) az,
hogy kutya almot , kutyaszőrt harisnyába kell csomagolni és a motortérbe valahova rögzíteni.
nem
vicc!!! kipróbálom.
Inspirácio.. ha valaki tuti tippet tud adni akkor jo nálam egy üveg (cserép) "nem szerény képességű" italra
amit itt föznek a környéken , jelige : basaltfeuer (nézd meg a guglin) :-)
Üdv!
Nem kell kutya szőr!!
Elég a saját hajad isharisnyába kötve!
Garantált én a vaddisznókat űzöm így a pincémnél!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6677 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 20:15:34 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.17 vasárnap, 18:35:56
Megvan a hiba. Az anyósülés alatti csatlakozó laza volt. Már minden ok. Köszönöm szépen a segítséget!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6678 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 21:55:40 »
Idézetet írta: andrasc - 2011.07.17 vasárnap, 18:07:42
hello. igen , ez volt az elsö gondolatom nekem is. A szenzor vezetékei jol hozzáférhetö helyen vannak , végig néztem centiröl centire de teljesen ép a kábel.
Konkrétan vizre reagál a kocsi, ahol dolgozom eleve esös vidék, itt mindig, majd mindig párás a levegö (otthon melegrekord itt jo ha 23-25 fok tegnap északa pl. 6 fok és esö, hessen tartomány ) A légtömegmérö meg eleve fent van a motorháztetö alatt, nehezen ázna be...
Én nem a MAF-ról beszélek hanem a MAP-ról....az lennt van a cooler után a turbó csőben.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6679 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 00:40:27 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.17 vasárnap, 18:35:56
Megvan a hiba. Az anyósülés alatti csatlakozó laza volt. Már minden ok. Köszönöm szépen a segítséget!
szuper
Naplózva
Bmwtds
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Kérdés: 6 lemezes cd rádió
«
Új hozzászólás #6680 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 20:51:11 »
Tudna vki segíteni?Olyan szerelőre lenne szükségem,aki 6006E számú Cd-s rádiómat meg tudná javítani.A rádió 5 perc után elveszti az adást,a Cd E4-es kódot dob ki.A lemezt felpörgeti és kész.Előre is kösz.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Kérdés: 6 lemezes cd rádió
«
Új hozzászólás #6681 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 20:57:31 »
Idézetet írta: Bmwtds - 2011.07.18 hétfő, 20:51:11
Tudna vki segíteni?Olyan szerelőre lenne szükségem,aki 6006E számú Cd-s rádiómat meg tudná javítani.A rádió 5 perc után elveszti az adást,a Cd E4-es kódot dob ki.A lemezt felpörgeti és kész.Előre is kösz.
Az enyém a lemezt nem veszi be...
Engem is érdekelne egy ügyes szaki
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Kérdés: 6 lemezes cd rádió
«
Új hozzászólás #6682 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 21:00:12 »
Idézetet írta: Bmwtds - 2011.07.18 hétfő, 20:51:11
Tudna vki segíteni?Olyan szerelőre lenne szükségem,aki 6006E számú Cd-s rádiómat meg tudná javítani.A rádió 5 perc után elveszti az adást,a Cd E4-es kódot dob ki.A lemezt felpörgeti és kész.Előre is kösz.
keressétek Jánosmester-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Kérdés: 6 lemezes cd rádió
«
Új hozzászólás #6683 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 21:24:06 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.18 hétfő, 21:00:12
keressétek Jánosmester-t!
Köszi a tippet, írtam neki!
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Kérdés: 6 lemezes cd rádió
«
Új hozzászólás #6684 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 21:28:45 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.07.18 hétfő, 20:57:31
Az enyém a lemezt nem veszi be...
Engem is érdekelne egy ügyes szaki
Rádió szerelésben Szubi Zoltán is tud segíteni 0630/9995567 Ő a XI. kerületben praktizál....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Kérdés: 6 lemezes cd rádió
«
Új hozzászólás #6685 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 21:46:34 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.18 hétfő, 21:28:45
Rádió szerelésben Szubi Zoltán is tud segíteni 0630/9995567 Ő a XI. kerületben praktizál....
Őt meg felhívom holnap asszem
Köszi!
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6686 Dátum:
2011.07.19 kedd, 09:20:19 »
Kollégák!
Sajna nincs nálam a számítógépem, és kéne nekem egy kis sürgős segítség TIS-ből vagy ECAT-ből.
A kérdés: az anyósülés alatti csatlakozóba befut 2 db piros-fekete vezeték. Mihez tartoznak ezek?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6687 Dátum:
2011.07.19 kedd, 10:55:53 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.19 kedd, 09:20:19
Kollégák!
Sajna nincs nálam a számítógépem, és kéne nekem egy kis sürgős segítség TIS-ből vagy ECAT-ből.
A kérdés: az anyósülés alatti csatlakozóba befut 2 db piros-fekete vezeték. Mihez tartoznak ezek?
Előre is köszönöm a segítséget!
Ugy nezem, hogy a fekete a fold, a piros meg az ulesparna-ventilator plussza a szelloztetett uleseknel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6688 Dátum:
2011.07.19 kedd, 12:24:32 »
en meg ugy tudtam hogy az anyos-eject gombhoz mennek
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6689 Dátum:
2011.07.19 kedd, 14:49:52 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.19 kedd, 09:20:19
Kollégák!
Sajna nincs nálam a számítógépem, és kéne nekem egy kis sürgős segítség TIS-ből vagy ECAT-ből.
A kérdés: az anyósülés alatti csatlakozóba befut 2 db piros-fekete vezeték. Mihez tartoznak ezek?
Előre is köszönöm a segítséget!
Szia!
A ZEN mit jelöl az aláírásodban?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6690 Dátum:
2011.07.19 kedd, 15:15:13 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.07.19 kedd, 14:49:52
A ZEN mit jelöl az aláírásodban?
A szabadonfutos generator-ekszijtarcsat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2574
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6691 Dátum:
2011.07.19 kedd, 17:11:46 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.07.19 kedd, 14:49:52
Szia!
A ZEN mit jelöl az aláírásodban?
Azt jelenti, hogy autóját átjárja a Buddhizmus.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6692 Dátum:
2011.07.19 kedd, 20:13:50 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.07.19 kedd, 17:11:46
Azt jelenti, hogy autóját átjárja a Buddhizmus.
Idézetet írta: dieselbee - 2011.07.19 kedd, 12:24:32
en meg ugy tudtam hogy az anyos-eject gombhoz mennek
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6693 Dátum:
2011.07.19 kedd, 20:47:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.19 kedd, 15:15:13
A szabadonfutos generator-ekszijtarcsat.
AndyA
Az extra dolog?
Nekem nem olyan van?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6694 Dátum:
2011.07.19 kedd, 20:48:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.19 kedd, 20:13:50
Nagyon komolytalan egy banda vagytok
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
dieselbee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6695 Dátum:
2011.07.19 kedd, 21:31:07 »
ihol van a jelzes. nem volt a drotok mellett?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.19 kedd, 21:33:26 írta dieselbee
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6696 Dátum:
2011.07.19 kedd, 21:44:58 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.07.19 kedd, 20:47:48
Az extra dolog?
Nekem nem olyan van?
Ha TDCi-d van, akkor gyarilag biztos nincs.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6697 Dátum:
2011.07.19 kedd, 22:01:37 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.07.19 kedd, 20:47:48
Az extra dolog?
Nekem nem olyan van?
Ezt akkor szokták feltenni mikor a feszítő rendszert cserélik és így csendesebb lesz.Ha szeretnél ilyet keresd meg RELHIST ő segít neked ebben.Amúgy meg viccessek és ehez hozzá kell szoknod,hogy komoly témák közé becsempésznek egy kis mókát...
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6698 Dátum:
2011.07.19 kedd, 23:32:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.19 kedd, 15:15:13
A szabadonfutos generator-ekszijtarcsat.
AndyA
Azt bizony! Köszi mindenkinek a segítséget!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6699 Dátum:
2011.07.20 szerda, 06:33:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.19 kedd, 22:01:37
Ezt akkor szokták feltenni mikor a feszítő rendszert cserélik és így csendesebb lesz.Ha szeretnél ilyet keresd meg RELHIST ő segít neked ebben.Amúgy meg viccessek és ehez hozzá kell szoknod,hogy komoly témák közé becsempésznek egy kis mókát...
Vicceltem! Jó kis társaság ez :-) köszi az infót urak, minden nap tanulok itt vmit
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ