Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 19:12:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10579783 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #6650 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 21:54:00 »

Nekem már a kapcsolódásnál hibát ír ki. Hogy nem találja az inteface-t, pedig telepítésnél megtalálta. Esetleg drivert tud valaki küldeni? Hátha mégis az a probléma.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6651 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 21:54:53 »

Nekem már a kapcsolódásnál hibát ír ki. Hogy nem találja az inteface-t, pedig telepítésnél megtalálta. Esetleg drivert tud valaki küldeni? Hátha mégis az a probléma.
http://www.google.hu/search?q=ftdi+driver+download&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6652 Dátum: 2011.07.15 péntek, 07:09:22 »

Possible Source(s):
Passenger side air bag module.

ezek közül lesz valamelyik:
DTC B2295 Error value 27: Passenger side air bag circuit short to battery. Lamp flash code: 23

DTC B2295 Error value 26: Passenger side air bag circuit short to ground. Lamp flash code: 23

DTC B2295 Error value 25: Passenger side air bag circuit open circuit. Lamp flash code: 23

DTC B2295 Error value 24: Passenger side air bag circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 23

Hát én ezzel egyedül nem sokra megyek. Viszont ahogy látom, itt valami kábelhibáról vagy hasonlóról van szó, tehát akkor első körben le kellene ellenőriznem a csatikat és a kábeleket, hogy nem testelnek-e. második körben meg keresni egy autóvillamossági embert. Van valaki hozzáértő Miskolcon?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #6653 Dátum: 2011.07.15 péntek, 08:01:22 »

Nálam amikor a klímázást követően OFF gombbal kikapcsolom, az autó következő indításakor nálam is van mindig ilyen 7-8 mp-s intenzív átszellőztetés, mintha átszellőztetné a párologtatót.


Nem, nincs vezérlő gondod. A kezelő működése a következő, ha az ON gombbal indítasz a rendszer teljesen aut üzemben van, a kompresszor indulását az automatika vezérli.
Ha 1x megnyomod az AC gombot (ilyenkor világít), akkor te direktbe bekapcsolod a kompresszort, folyamatosan üzemelni fog, ha +1x megnyomod az AC gombot, akkor kialszik a lámpája és ilyenkor kikapcsoltad a kompresszort, csak a ventilátor üzem működik, hűtés nem lesz, így tudod használni az általad vágyott szellőztetést.

Sziasztok!

Először is köszönöm a válaszaitokat!

Igen, én is így értelmeztem a működést. A baj pont ebből fakad, hogy akkor is megy a kompresszor, ha az AC gomb nem világít. Ha valamelyik ventillátor gombbal kapcsolom a klímát, akkor is kompresszorral indul és nem világít az AC. Próbáltam várni, hátha kikapcsol magától, de nem. Aztán benyomom az AC-t, hogy világítson, és semmi változás. Ezt követően egy hosszan benyomva tartás az AC-n szokott segíteni, és a kompresszor leáll. Kb. 2 hónapja úgy működött még, ahogy fent leírtad.

Mindenesetre köszönöm a választ!

Üdv.: Sofi
Naplózva
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #6654 Dátum: 2011.07.16 szombat, 12:53:50 »

Sziasztok.   Modiag miért írhatja az elm327es készüléknél, hogy az interface nem található?? Egy másik program viszont megtalálja.  Driver fennt van. Első használatnál be is állította a modiag az interfacet.   
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #6655 Dátum: 2011.07.16 szombat, 13:07:37 »

Sziasztok!
Ma sajnos behalt a mondim. falbav Már napok óta észre vettem, hogy este mikor járok vele lüktet a világításom.Ma pedig haza jövet egyszerre csak kigyulladt a töltés jelzöm és kész.Ha beindítom elalszik a lámpa majd néhány másodperc múlva kigyullad ismét!!Hol kezdjek hozzá a hiba kereséshez?Szedjem le rögtön a generátort? help
Naplózva
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #6656 Dátum: 2011.07.16 szombat, 14:18:32 »

Már sikerült kitörölnöm a hibakódokat, csak az a baj, hogy törlés után leállítom a motort, beindítom és már megint világít.:S    Scan tool.net el csináltam. Mert a modiag még mindig azt írja, hogy nem találja az interfacet.     Mit csináljak?
Naplózva
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #6657 Dátum: 2011.07.16 szombat, 14:31:00 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mekkora trimmer poti van a fényszóró magasság állító részében a világítás kapcsolóban. MK3 facelift előtti, manuális magasságállító.
Elektronikát akarok csinálni lámpa bólintáshoz, csak az a baj, hogy melózom és nem tudom megméni az enyémet.

Köszi.
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6658 Dátum: 2011.07.16 szombat, 14:35:39 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mekkora trimmer poti van a fényszóró magasság állító részében a világítás kapcsolóban. MK3 facelift előtti, manuális magasságállító.
Elektronikát akarok csinálni lámpa bólintáshoz, csak az a baj, hogy melózom és nem tudom megméni az enyémet.

Köszi.
jobban jársz, ha kikapod és megméred Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #6659 Dátum: 2011.07.16 szombat, 14:47:25 »

Mikor én TZS-vel cseréltem akkor rájöttünk,hogy a kárpit alatt van egy fekete csati amiben az érintkezőket szorossabbá kel állítani mert nekem a csere után ezen kellett igazítani és azóta tuti.

Tegnap kiszedtem a csomitartó kapcsolót és akármennyire is hihetetlen a mikrokapcsoló halt meg... Minen kábel ok, ha rövidre zárom a csatlakozóban csavarhúzóval a 2 érintkezőt minden alkalommal, minden ajtó pozícióban működött. A kábeleket is kimértem, nem szakadt meg egyik se.
Lehet csak nincs szerencsém a kapcsolókkal? Mindenesetre a régiben kicseréltem a m.kapcsolót egy egér m.kapcsolójával és így minden ok.
Motorcraftal is már egyeztettem és nagyon korrekt volt.  worship

Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6660 Dátum: 2011.07.16 szombat, 18:24:16 »

Sziasztok.   Modiag miért írhatja az elm327es készüléknél, hogy az interface nem található?? Egy másik program viszont megtalálja.  Driver fennt van. Első használatnál be is állította a modiag az interfacet.   

a modiagot 2 interfésszel lehet használni.Az eredeti modiaggal és elm327-el.Ezt külön bekell állítani telepítéskor.De asszem utána is átlehet kapcsolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6661 Dátum: 2011.07.16 szombat, 18:25:57 »

Már sikerült kitörölnöm a hibakódokat, csak az a baj, hogy törlés után leállítom a motort, beindítom és már megint világít.:S    Scan tool.net el csináltam. Mert a modiag még mindig azt írja, hogy nem találja az interfacet.     Mit csináljak?
A scantoollal milyen hibakódot ír ki?És mi az amit kitörölsz?Amúgy avval is 100%-os szokott  lenni a hibakódtörlés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6662 Dátum: 2011.07.16 szombat, 18:28:37 »

Már sikerült kitörölnöm a hibakódokat, csak az a baj, hogy törlés után leállítom a motort, beindítom és már megint világít.:S    Scan tool.net el csináltam. Mert a modiag még mindig azt írja, hogy nem találja az interfacet.     Mit csináljak?
a modiagnak nem csak a demoját telepítetted fel?Mert azzal nem megy elm327-el.Csak ha a törést is megcsinálod,de a linken az is benne volt,hogy hogyan kell csinálni.Nekem faxán megy az elm-el.ennél 1xűbb magyar progi nincs is szerintem.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #6663 Dátum: 2011.07.16 szombat, 23:40:51 »

a modiagnak nem csak a demoját telepítetted fel?Mert azzal nem megy elm327-el.Csak ha a törést is megcsinálod,de a linken az is benne volt,hogy hogyan kell csinálni.Nekem faxán megy az elm-el.ennél 1xűbb magyar progi nincs is szerintem.....
Azóta modiaggal is kitöröltem a kódokat, és ugyan úgy elkezd világítani. Újra se kell indítanom a motort, 1-2 percen belül megint elkezd világítani.
Naplózva
andrasc
Vendég
« Új hozzászólás #6664 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 03:25:24 »

Sziasztok ,  
Érdekes hibát produkál a kocsim kb. 1 hónapja , ha valaki hallott már ilyenről szívesen venném a tippet hogy  merre
kotorásszak. A poén közben  az hogy semmilyen hibakódom nincs. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. Ötös fokozatban ímmel-ámmal kicsit gyorsit max 130- 140 ig a hatos meg
szinten tartásra se elég… Mindeközben meg az átlagfogyasztás is esik szépen…  Ha az esőnek vége
percek alatt magához tér a kocsi és megy mint a rakéta. A  motor EURO 3 as (2004 /10 2.0 tdci 130
Le) , tehát az egr és a turbo is vákumvezérelt.  Ha ez nem „tipikus” mondeo hiba akkor a bűnöst
sejtem , a motortérben elég rojtos lett néhány hete a tűzfalnál a szigetelést  valami nyest? komolyan
lebontotta (fészekbe gyüjti?) . Korábban a turbó vákumcsövét rágta szét, (próbából megkóstoltam én
is, abszolúte íztelen). Lehet hogy nem "vákumvezérelt" hanem tulnyomás van a kis csövekben. nem vagyok auto mester, de az biztos hogy most még egyben vannak. nem lehet sehogy a hiba okozója....  A tünetekből arra tippelek (ha nyest a bűnös) hogy olyan kábelt is „meg
blankolt” ami valami érzékelőhöz  megy, és ha víz éri akkor fals adatokat kap az ECU vagy csak kicsit
áthúz a víztől a kábel. A légtömeg mérő kábelét átnéztem , hibátlan..  A nyest korábban is
garázdálkodott éjszakánként a cégnél ahol dolgozom,  6 kocsiból 2 év alatt 2 x hütöviz elfolyás  , 2x
gyertya kábel szétrágás, 1x lambdaszonda összes vezetéke/tolato lámpa vezeték, én mondeomban a
turbo vákumcsöve, és ezek csak a komolyabb esetek. Tehát a kérdés az lenne hogy mi okozhat ilyen
tüneteket, pl, lamda szonda? hol van ?hol megy a kábele ? merre keressem? Amugy nyest riasztó van
a kocsiban, süket a dög?  Szóval nem biztos hogy nyest a bűnös de valószínű. Két hónapja kis chip
tuningot is kapott a kocsi (nem box) , de ehez a hibához szerintem nincs sok köze. Rendesen karbantartott, 15
ezrenként szervizelt kocsi (1 év alatt 55 ezer Km), minden hibát azonnal javíttatok ( szerencsére nem
sok volt még) , de ezzel a problémával a szerelő „körberöhögött” szerinte ilyen nincs..De mégis van..

Még annyit hogy ilyen rágcsálok ellen állítólag a leg tutibb védekezés (errefele az öregek mondják) az,
hogy kutya almot , kutyaszőrt harisnyába kell csomagolni és a motortérbe valahova rögzíteni.  Smiley nem
vicc!!! kipróbálom.

Inspirácio.. ha valaki tuti tippet tud adni akkor jo nálam egy üveg (cserép) "nem szerény képességű"  italra
amit itt föznek a környéken , jelige : basaltfeuer  (nézd meg a guglin) :-)
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.17 vasárnap, 04:00:22 írta andrasc » Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6665 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 07:38:03 »

Csak esőben produkálja?

Attól meg lehet vakulni Smiley

http://www.birkenhof-shop.de/basaltfeuer.html
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6666 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 09:31:30 »

Sziasztok ,  
Érdekes hibát produkál a kocsim kb. 1 hónapja , ha valaki hallott már ilyenről szívesen venném a tippet hogy  merre
kotorásszak. A poén közben  az hogy semmilyen hibakódom nincs. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. Ötös fokozatban ímmel-ámmal kicsit gyorsit max 130- 140 ig a hatos meg
szinten tartásra se elég… Mindeközben meg az átlagfogyasztás is esik szépen…  Ha az esőnek vége
percek alatt magához tér a kocsi és megy mint a rakéta. A  motor EURO 3 as (2004 /10 2.0 tdci 130
Le) , tehát az egr és a turbo is vákumvezérelt.  Ha ez nem „tipikus” mondeo hiba akkor a bűnöst
sejtem , a motortérben elég rojtos lett néhány hete a tűzfalnál a szigetelést  valami nyest? komolyan
lebontotta (fészekbe gyüjti?) . Korábban a turbó vákumcsövét rágta szét, (próbából megkóstoltam én
is, abszolúte íztelen). Lehet hogy nem "vákumvezérelt" hanem tulnyomás van a kis csövekben. nem vagyok auto mester, de az biztos hogy most még egyben vannak. nem lehet sehogy a hiba okozója....  A tünetekből arra tippelek (ha nyest a bűnös) hogy olyan kábelt is „meg
blankolt” ami valami érzékelőhöz  megy, és ha víz éri akkor fals adatokat kap az ECU vagy csak kicsit
áthúz a víztől a kábel. A légtömeg mérő kábelét átnéztem , hibátlan..  A nyest korábban is
garázdálkodott éjszakánként a cégnél ahol dolgozom,  6 kocsiból 2 év alatt 2 x hütöviz elfolyás  , 2x
gyertya kábel szétrágás, 1x lambdaszonda összes vezetéke/tolato lámpa vezeték, én mondeomban a
turbo vákumcsöve, és ezek csak a komolyabb esetek. Tehát a kérdés az lenne hogy mi okozhat ilyen
tüneteket, pl, lamda szonda? hol van ?hol megy a kábele ? merre keressem? Amugy nyest riasztó van
a kocsiban, süket a dög?  Szóval nem biztos hogy nyest a bűnös de valószínű. Két hónapja kis chip
tuningot is kapott a kocsi (nem box) , de ehez a hibához szerintem nincs sok köze. Rendesen karbantartott, 15
ezrenként szervizelt kocsi (1 év alatt 55 ezer Km), minden hibát azonnal javíttatok ( szerencsére nem
sok volt még) , de ezzel a problémával a szerelő „körberöhögött” szerinte ilyen nincs..De mégis van..

Még annyit hogy ilyen rágcsálok ellen állítólag a leg tutibb védekezés (errefele az öregek mondják) az,
hogy kutya almot , kutyaszőrt harisnyába kell csomagolni és a motortérbe valahova rögzíteni.  Smiley nem
vicc!!! kipróbálom.

Inspirácio.. ha valaki tuti tippet tud adni akkor jo nálam egy üveg (cserép) "nem szerény képességű"  italra
amit itt föznek a környéken , jelige : basaltfeuer  (nézd meg a guglin) :-)
Szerintem beázik az ecu vezetékelése vagy csatlakozása.az van a legközelebb a pollennszűrőhöz,ahol bizony befolyhat a víz.
Abban viszont biztos vagyok,(ilyen esetben)hogy  100%osan tárol el hibát.Gyári célműszerrel diagolták?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6667 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 09:36:07 »

Azóta modiaggal is kitöröltem a kódokat, és ugyan úgy elkezd világítani. Újra se kell indítanom a motort, 1-2 percen belül megint elkezd világítani.
Mond a hibakódot is pls,mert mostmár kiváncsi vagyok.Ugyan is pl egy egr sárgalámpát a hibakódtörlés úgy tüntet el,hogy kitörlöd a hibát,majd a gyujtás le-fel,és már nincs is hiba.Ha minden ok a diagcuccoddal,akkor csak arra tudok gondolni,hogy tönkre ment az egr-ed.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6668 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 11:22:07 »

Sziasztok ,  
Érdekes hibát produkál a kocsim kb. 1 hónapja , ha valaki hallott már ilyenről szívesen venném a tippet hogy  merre
kotorásszak. A poén közben  az hogy semmilyen hibakódom nincs. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. Ötös fokozatban ímmel-ámmal kicsit gyorsit max 130- 140 ig a hatos meg
szinten tartásra se elég… Mindeközben meg az átlagfogyasztás is esik szépen…  Ha az esőnek vége
percek alatt magához tér a kocsi és megy mint a rakéta. A  motor EURO 3 as (2004 /10 2.0 tdci 130
Le) , tehát az egr és a turbo is vákumvezérelt.  Ha ez nem „tipikus” mondeo hiba akkor a bűnöst
sejtem , a motortérben elég rojtos lett néhány hete a tűzfalnál a szigetelést  valami nyest? komolyan
lebontotta (fészekbe gyüjti?) . Korábban a turbó vákumcsövét rágta szét, (próbából megkóstoltam én
is, abszolúte íztelen). Lehet hogy nem "vákumvezérelt" hanem tulnyomás van a kis csövekben. nem vagyok auto mester, de az biztos hogy most még egyben vannak. nem lehet sehogy a hiba okozója....  A tünetekből arra tippelek (ha nyest a bűnös) hogy olyan kábelt is „meg
blankolt” ami valami érzékelőhöz  megy, és ha víz éri akkor fals adatokat kap az ECU vagy csak kicsit
áthúz a víztől a kábel. A légtömeg mérő kábelét átnéztem , hibátlan..  A nyest korábban is
garázdálkodott éjszakánként a cégnél ahol dolgozom,  6 kocsiból 2 év alatt 2 x hütöviz elfolyás  , 2x
gyertya kábel szétrágás, 1x lambdaszonda összes vezetéke/tolato lámpa vezeték, én mondeomban a
turbo vákumcsöve, és ezek csak a komolyabb esetek. Tehát a kérdés az lenne hogy mi okozhat ilyen
tüneteket, pl, lamda szonda? hol van ?hol megy a kábele ? merre keressem? Amugy nyest riasztó van
a kocsiban, süket a dög?  Szóval nem biztos hogy nyest a bűnös de valószínű. Két hónapja kis chip
tuningot is kapott a kocsi (nem box) , de ehez a hibához szerintem nincs sok köze. Rendesen karbantartott, 15
ezrenként szervizelt kocsi (1 év alatt 55 ezer Km), minden hibát azonnal javíttatok ( szerencsére nem
sok volt még) , de ezzel a problémával a szerelő „körberöhögött” szerinte ilyen nincs..De mégis van..

Még annyit hogy ilyen rágcsálok ellen állítólag a leg tutibb védekezés (errefele az öregek mondják) az,
hogy kutya almot , kutyaszőrt harisnyába kell csomagolni és a motortérbe valahova rögzíteni.  Smiley nem
vicc!!! kipróbálom.

Inspirácio.. ha valaki tuti tippet tud adni akkor jo nálam egy üveg (cserép) "nem szerény képességű"  italra
amit itt föznek a környéken , jelige : basaltfeuer  (nézd meg a guglin) :-)


ÉN a MAP szenzornál keresném a hibát/rágást/kontaktot/akármit...
A MAP szenzor atmoszférikus nyomás függő, vagyis ha magas hegyen mész,vagy esőben pl akkor mások a légviszonyok és beleszól a vezérlésbe bizonyos szinten. Ezért van az is hogy csak esőben érzékeled ezt,és mikor megszűnik az eső eltűnik a jelenség szerintem. ezért van pl az is ha nagy eső van és párás az idő a turbót is jobban lehet hallani hogy fütyül például, nem véletlen.
De lehet hogy kajak nem ez van amiről beszélek....akkor bocs.
Nyest rágás az elég sz+r ügy sajna.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6669 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 11:49:39 »

Nekem is eszi az off autómat a k ö cs ö g, egyelőre csak a motorháztető tűzálló borítása kell neki. Hallottam ezt a kutyaszőrös dolgot, de van aki azt mondja csak megvadul tőle a kis dög.
Részemről patkányméreg lesz ha még idegesít, vagy esetleg létezik valami riasztó, az obiban lehet kapni, valakinek már bevált.
Naplózva
andrasc
Vendég
« Új hozzászólás #6670 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 17:57:52 »

Szerintem beázik az ecu vezetékelése vagy csatlakozása.az van a legközelebb a pollennszűrőhöz,ahol bizony befolyhat a víz.
Abban viszont biztos vagyok,(ilyen esetben)hogy  100%osan tárol el hibát.Gyári célműszerrel diagolták?

Hali , annyira nem értek hozzá, konkrétan nem jelez hibát, nem  gyullad ki semmilyen lámpa, figyelmeztetés. Egyszerüen gyenge lesz esöben aztán meglodul.
Nem néztük meg komolyabb müszerrel, de szerdán megyek haza és szerintem megnézetem rendesen gyári dagnosztikával.
Konkrétan azt se tudtam hogy lehet olyan letárolt hibajelzés ami utolag ki lehet olvasni de nem jelzi a müszerfalon semmi. Van 1 kis  bluetooth obd2 es modulom de az csak a konkrét motor hibát (kodot) mutatja és törli (androidos teloval).
Naplózva
andrasc
Vendég
« Új hozzászólás #6671 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 18:07:42 »


ÉN a MAP szenzornál keresném a hibát/rágást/kontaktot/akármit...
A MAP szenzor atmoszférikus nyomás függő, vagyis ha magas hegyen mész,vagy esőben pl akkor mások a légviszonyok és beleszól a vezérlésbe bizonyos szinten. Ezért van az is hogy csak esőben érzékeled ezt,és mikor megszűnik az eső eltűnik a jelenség szerintem. ezért van pl az is ha nagy eső van és párás az idő a turbót is jobban lehet hallani hogy fütyül például, nem véletlen.
De lehet hogy kajak nem ez van amiről beszélek....akkor bocs.
Nyest rágás az elég sz+r ügy sajna.


hello. igen , ez volt az elsö gondolatom nekem is. A szenzor vezetékei jol hozzáférhetö helyen vannak , végig néztem centiröl centire de teljesen ép a kábel.
Konkrétan vizre reagál a kocsi, ahol dolgozom eleve esös vidék, itt mindig, majd mindig párás a levegö (otthon melegrekord itt jo ha 23-25 fok tegnap északa pl. 6 fok és esö, hessen tartomány ) A légtömegmérö meg eleve fent van a motorháztetö alatt, nehezen ázna be...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6672 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 18:20:50 »

Hali , annyira nem értek hozzá, konkrétan nem jelez hibát, nem  gyullad ki semmilyen lámpa, figyelmeztetés. Egyszerüen gyenge lesz esöben aztán meglodul.
Nem néztük meg komolyabb müszerrel, de szerdán megyek haza és szerintem megnézetem rendesen gyári dagnosztikával.
Konkrétan azt se tudtam hogy lehet olyan letárolt hibajelzés ami utolag ki lehet olvasni de nem jelzi a müszerfalon semmi. Van 1 kis  bluetooth obd2 es modulom de az csak a konkrét motor hibát (kodot) mutatja és törli (androidos teloval).
pedig van olyan hibatároló,amit az autód nem jelez,hogy van benne tárolt hiba.gyári diaggal nézesd meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andrasc
Vendég
« Új hozzászólás #6673 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 18:24:12 »

Csak esőben produkálja?

Attól meg lehet vakulni Smiley

http://www.birkenhof-shop.de/basaltfeuer.html


hali, csak esöben és feltünt az is hogy szinte azonnal megszünik a probléma esö végével ha meleg a motor pl autopályán, amugy 1-2 nap mire "kiszárad" 2x 4km-tert használom csak naponta (munkahely - szálás viszonylatban).
"Attól meg lehet vakulni Smiley" Neem   smile többszörösen tesztelt ital , ha nincs keverve akkor még mérsékelt a másnaposság is. valojában olyan édes hogy
a hölgyek kedvence lett az ismeröseim között , menta pálinka Igaz hüteni kell, fagyaztobol a legjobb. nálam eddig mindent überelt, de ésszel kell inni. Bazalt tüz.
Az biztos hogy venni fogok plussz 1 üveggel, "eredménytöl" független , majd valahogy "kisorsoljuk"  Grin  
Naplózva
andrasc
Vendég
« Új hozzászólás #6674 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 18:25:28 »

pedig van olyan hibatároló,amit az autód nem jelez,hogy van benne tárolt hiba.gyári diaggal nézesd meg!

oké , csütörtökön elsö dolgom lessz.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6675 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 18:35:56 »

Possible Source(s):
Passenger side air bag module.

ezek közül lesz valamelyik:
DTC B2295 Error value 27: Passenger side air bag circuit short to battery. Lamp flash code: 23

DTC B2295 Error value 26: Passenger side air bag circuit short to ground. Lamp flash code: 23

DTC B2295 Error value 25: Passenger side air bag circuit open circuit. Lamp flash code: 23

DTC B2295 Error value 24: Passenger side air bag circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 23

Megvan a hiba. Az anyósülés alatti csatlakozó laza volt. Már minden ok. Köszönöm szépen a segítséget!  eljen worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #6676 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 20:01:07 »

Sziasztok ,  
Érdekes hibát produkál a kocsim kb. 1 hónapja , ha valaki hallott már ilyenről szívesen venném a tippet hogy  merre
kotorásszak. A poén közben  az hogy semmilyen hibakódom nincs. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. Ötös fokozatban ímmel-ámmal kicsit gyorsit max 130- 140 ig a hatos meg
szinten tartásra se elég… Mindeközben meg az átlagfogyasztás is esik szépen…  Ha az esőnek vége
percek alatt magához tér a kocsi és megy mint a rakéta. A  motor EURO 3 as (2004 /10 2.0 tdci 130
Le) , tehát az egr és a turbo is vákumvezérelt.  Ha ez nem „tipikus” mondeo hiba akkor a bűnöst
sejtem , a motortérben elég rojtos lett néhány hete a tűzfalnál a szigetelést  valami nyest? komolyan
lebontotta (fészekbe gyüjti?) . Korábban a turbó vákumcsövét rágta szét, (próbából megkóstoltam én
is, abszolúte íztelen). Lehet hogy nem "vákumvezérelt" hanem tulnyomás van a kis csövekben. nem vagyok auto mester, de az biztos hogy most még egyben vannak. nem lehet sehogy a hiba okozója....  A tünetekből arra tippelek (ha nyest a bűnös) hogy olyan kábelt is „meg

blankolt” ami valami érzékelőhöz  megy, és ha víz éri akkor fals adatokat kap az ECU vagy csak kicsit
áthúz a víztől a kábel. A légtömeg mérő kábelét átnéztem , hibátlan..  A nyest korábban is
garázdálkodott éjszakánként a cégnél ahol dolgozom,  6 kocsiból 2 év alatt 2 x hütöviz elfolyás  , 2x
gyertya kábel szétrágás, 1x lambdaszonda összes vezetéke/tolato lámpa vezeték, én mondeomban a
turbo vákumcsöve, és ezek csak a komolyabb esetek. Tehát a kérdés az lenne hogy mi okozhat ilyen
tüneteket, pl, lamda szonda? hol van ?hol megy a kábele ? merre keressem? Amugy nyest riasztó van
a kocsiban, süket a dög?  Szóval nem biztos hogy nyest a bűnös de valószínű. Két hónapja kis chip
tuningot is kapott a kocsi (nem box) , de ehez a hibához szerintem nincs sok köze. Rendesen karbantartott, 15
ezrenként szervizelt kocsi (1 év alatt 55 ezer Km), minden hibát azonnal javíttatok ( szerencsére nem
sok volt még) , de ezzel a problémával a szerelő „körberöhögött” szerinte ilyen nincs..De mégis van..

Még annyit hogy ilyen rágcsálok ellen állítólag a leg tutibb védekezés (errefele az öregek mondják) az,
hogy kutya almot , kutyaszőrt harisnyába kell csomagolni és a motortérbe valahova rögzíteni.  Smiley nem
vicc!!! kipróbálom.

Inspirácio.. ha valaki tuti tippet tud adni akkor jo nálam egy üveg (cserép) "nem szerény képességű"  italra
amit itt föznek a környéken , jelige : basaltfeuer  (nézd meg a guglin) :-)

Üdv!

Nem kell kutya szőr!!

Elég a saját hajad isharisnyába kötve!

Garantált én a vaddisznókat űzöm így a pincémnél!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6677 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 20:15:34 »

Megvan a hiba. Az anyósülés alatti csatlakozó laza volt. Már minden ok. Köszönöm szépen a segítséget!  eljen worship
taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6678 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 21:55:40 »

hello. igen , ez volt az elsö gondolatom nekem is. A szenzor vezetékei jol hozzáférhetö helyen vannak , végig néztem centiröl centire de teljesen ép a kábel.
Konkrétan vizre reagál a kocsi, ahol dolgozom eleve esös vidék, itt mindig, majd mindig párás a levegö (otthon melegrekord itt jo ha 23-25 fok tegnap északa pl. 6 fok és esö, hessen tartomány ) A légtömegmérö meg eleve fent van a motorháztetö alatt, nehezen ázna be...

Én nem a MAF-ról beszélek hanem a MAP-ról....az lennt van a cooler után a turbó csőben.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6679 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 00:40:27 »

Megvan a hiba. Az anyósülés alatti csatlakozó laza volt. Már minden ok. Köszönöm szépen a segítséget!  eljen worship

Cheesy szuper
Naplózva
Bmwtds
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #6680 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 20:51:11 »

Tudna vki segíteni?Olyan szerelőre lenne szükségem,aki 6006E számú Cd-s rádiómat meg tudná javítani.A rádió 5 perc után elveszti az adást,a Cd E4-es kódot dob ki.A lemezt felpörgeti és kész.Előre is kösz.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6681 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 20:57:31 »

Tudna vki segíteni?Olyan szerelőre lenne szükségem,aki 6006E számú Cd-s rádiómat meg tudná javítani.A rádió 5 perc után elveszti az adást,a Cd E4-es kódot dob ki.A lemezt felpörgeti és kész.Előre is kösz.

Az enyém a lemezt nem veszi be...
Engem is érdekelne egy ügyes szaki  worship
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6682 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:00:12 »

Tudna vki segíteni?Olyan szerelőre lenne szükségem,aki 6006E számú Cd-s rádiómat meg tudná javítani.A rádió 5 perc után elveszti az adást,a Cd E4-es kódot dob ki.A lemezt felpörgeti és kész.Előre is kösz.
keressétek Jánosmester-t! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6683 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:24:06 »

keressétek Jánosmester-t! Wink wave

Köszi a tippet, írtam neki!

 nyes
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6684 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:28:45 »

Az enyém a lemezt nem veszi be...
Engem is érdekelne egy ügyes szaki  worship

Rádió szerelésben Szubi Zoltán is tud segíteni 0630/9995567 Ő a XI. kerületben praktizál....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6685 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:46:34 »

Rádió szerelésben Szubi Zoltán is tud segíteni 0630/9995567 Ő a XI. kerületben praktizál....

Őt meg felhívom holnap asszem  integet2
Köszi!
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6686 Dátum: 2011.07.19 kedd, 09:20:19 »

Kollégák!

Sajna nincs nálam a számítógépem, és kéne nekem egy kis sürgős segítség TIS-ből vagy ECAT-ből.
A kérdés: az anyósülés alatti csatlakozóba befut 2 db piros-fekete vezeték. Mihez tartoznak ezek?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6687 Dátum: 2011.07.19 kedd, 10:55:53 »

Kollégák!

Sajna nincs nálam a számítógépem, és kéne nekem egy kis sürgős segítség TIS-ből vagy ECAT-ből.
A kérdés: az anyósülés alatti csatlakozóba befut 2 db piros-fekete vezeték. Mihez tartoznak ezek?

Előre is köszönöm a segítséget!

Ugy nezem, hogy a fekete a fold, a piros meg az ulesparna-ventilator plussza a szelloztetett uleseknel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #6688 Dátum: 2011.07.19 kedd, 12:24:32 »

en meg ugy tudtam hogy az anyos-eject gombhoz mennek
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6689 Dátum: 2011.07.19 kedd, 14:49:52 »

Kollégák!

Sajna nincs nálam a számítógépem, és kéne nekem egy kis sürgős segítség TIS-ből vagy ECAT-ből.
A kérdés: az anyósülés alatti csatlakozóba befut 2 db piros-fekete vezeték. Mihez tartoznak ezek?

Előre is köszönöm a segítséget!

Szia!

A ZEN mit jelöl az aláírásodban?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6690 Dátum: 2011.07.19 kedd, 15:15:13 »

A ZEN mit jelöl az aláírásodban?

A szabadonfutos generator-ekszijtarcsat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #6691 Dátum: 2011.07.19 kedd, 17:11:46 »

Szia!

A ZEN mit jelöl az aláírásodban?

Azt jelenti, hogy autóját átjárja a Buddhizmus. nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6692 Dátum: 2011.07.19 kedd, 20:13:50 »

Azt jelenti, hogy autóját átjárja a Buddhizmus. nyes
en meg ugy tudtam hogy az anyos-eject gombhoz mennek
taps taps taps Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6693 Dátum: 2011.07.19 kedd, 20:47:48 »

A szabadonfutos generator-ekszijtarcsat.

AndyA

Az extra dolog?  wow1  Nekem nem olyan van?  vigyor3
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6694 Dátum: 2011.07.19 kedd, 20:48:39 »

taps taps taps Grin

Nagyon komolytalan egy banda vagytok  beka3
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #6695 Dátum: 2011.07.19 kedd, 21:31:07 »

ihol van a jelzes. nem volt a drotok mellett?



  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.19 kedd, 21:33:26 írta dieselbee » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6696 Dátum: 2011.07.19 kedd, 21:44:58 »

Az extra dolog?  wow1  Nekem nem olyan van?  vigyor3

Ha TDCi-d van, akkor gyarilag biztos nincs.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6697 Dátum: 2011.07.19 kedd, 22:01:37 »

Az extra dolog?  wow1  Nekem nem olyan van?  vigyor3
Ezt akkor szokták feltenni mikor a feszítő rendszert cserélik és így csendesebb lesz.Ha szeretnél ilyet keresd meg RELHIST ő segít neked ebben.Amúgy meg viccessek és ehez hozzá kell szoknod,hogy komoly témák közé becsempésznek egy kis mókát... eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6698 Dátum: 2011.07.19 kedd, 23:32:40 »

A szabadonfutos generator-ekszijtarcsat.

AndyA

Azt bizony! Köszi mindenkinek a segítséget!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6699 Dátum: 2011.07.20 szerda, 06:33:25 »

Ezt akkor szokták feltenni mikor a feszítő rendszert cserélik és így csendesebb lesz.Ha szeretnél ilyet keresd meg RELHIST ő segít neked ebben.Amúgy meg viccessek és ehez hozzá kell szoknod,hogy komoly témák közé becsempésznek egy kis mókát... eljen eljen eljen

Vicceltem! Jó kis társaság ez :-) köszi az infót urak, minden nap tanulok itt vmit
 wave
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.