Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 18:59:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10579709 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #6700 Dátum: 2011.07.20 szerda, 06:44:11 »

Válasz
Vicceltem! Jó kis társaság ez :-) köszi az infót urak, minden nap tanulok itt vmit
 wave
Apró poénokkal könyebben mennek a napok, és szerencsére ezekben hiányt nem szenvedünk. Wink
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6701 Dátum: 2011.07.20 szerda, 12:08:58 »

Apró poénokkal könyebben mennek a napok, és szerencsére ezekben hiányt nem szenvedünk. Wink

Á, itt csak kockafejek és humortalan okoskák vannak. Nem is értjük a poénokat!  Grin Grin Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6702 Dátum: 2011.07.20 szerda, 12:10:22 »

Á, itt csak kockafejek és humortalan okoskák vannak. Nem is értjük a poénokat!  Grin Grin Grin
mijazapoén?? és hova kell bekötni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #6703 Dátum: 2011.07.20 szerda, 12:15:50 »

mijazapoén?? és hova kell bekötni vigyor3

Az mindegy! A lényeg az, hogy utána ne a pirosat vágd el, hanem a kéket!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6704 Dátum: 2011.07.20 szerda, 12:18:34 »

Az mindegy! A lényeg az, hogy utána ne a pirosat vágd el, hanem a kéket!
jókor írod idiota

exploserderage
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6705 Dátum: 2011.07.20 szerda, 13:47:24 »

Sziasztok ,  
...
. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. ...
Én megnézném a levegő rendszer légszűrő ház előtti szakaszát is. A levegőbeszívás a hűtőmaszk mögül történik, lehet, hogy valahol a kelleténél nyitottabb a rendszer, és túl párás levegőt szív.
Nézz bele a légszűrőházba, van-e valamiféle víznyom bent. (ázott, foltos szűrő).
Az is lehet, hogy a nyest a szívócsövet rágta ki. Smiley
Ha elektromos hiba lenne, a szenzor adat hiánya miatt biztos lenne egy check engine jelzésed. A tárolt, de nem kritikus hibák is elérhetők jobb programmal és elm327-es illesztővel.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #6706 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:12:11 »

jókor írod idiota

exploserderage
Azt hittem, hogy tudod! Mindig a másikat kell elvágni, mint amire először gondolsz. Én először a pirosra gondolok, mert olyan hivogató a színe. Gyere, vágj el! Na nem! A kéket vágom!  eplus2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6707 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:47:21 »

Azt hittem, hogy tudod! Mindig a másikat kell elvágni, mint amire először gondolsz. Én először a pirosra gondolok, mert olyan hivogató a színe. Gyere, vágj el! Na nem! A kéket vágom!  eplus2

En pont ezert vagom el a pirosat. Az osszes filmben a keket kell, tehat az jut eloszor eszembe, tehat a piros a helyes megoldas. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #6708 Dátum: 2011.07.20 szerda, 18:33:12 »

Sziasztok,

Egyik reggel a következő tünetegyüttes jelentkezett:
- gyújtáskapcsoló 1. állásban még működik a rádió, semmi gyanús
- 2-es állásban viszont a mutatók meghülyülnek,
      - szinte minden kivillan ami létezik, majd elalszik (elvileg az olaj, motorvezérlés, stb lámpák égve kellene hogy maradjanak)
      - majd a légzsák lámpa világít
      - a sebesség- és fordulatszámmérő kilendülnek majdnem a végéig majd randomjelleggel ott maradnak ahol kedvük támad
      - a rádió nem működik
      - az óra piros ledje vibrálni kezd (gondolom az immobiliser is meghülyült)
      - a szellőztető ki-be kapcsol szintén elég gyorsan
      - lábtérvilágítás szintén ki-be kapcsol

Vik szerint az akksi lemerült és elfelejtette a gép a kulcsom indítókódját (bár tény, hogy nem magyaráztam el túl összeszedetten első sokkomban)
Ebben lehet valami, ugyanakkor rákérdeznék a többi szakira is, mi lehet a háttérben szerintetek?
Távirányítással tudom nyitni a kocsit, lehet hogy csak az immobiliser felejtette el a kulcsot, de a központi zár nem? Rádió, világítás, riasztó mind működik.
Indítózásra semmi reakció.

Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.20 szerda, 18:38:29 írta Victore » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6709 Dátum: 2011.07.20 szerda, 18:38:56 »

Sziasztok,

Egyik reggel a következő tünetegyüttes jelentkezett:
- gyújtáskapcsoló 1. állásban még működik a rádió, semmi gyanús
- 2-es állásban viszont a mutatók meghülyülnek,
      - szinte minden kivillan ami létezik, majd elalszik (elvileg az olaj, motorvezérlés, stb lámpák égve kellene hogy maradjanak)
      - majd a légzsák lámpa világít
      - a sebesség- és fordulatszámmérő kilendülnek majdnem a végéig majd randomjelleggel ott maradnak ahol kedvük támad
      - a rádió nem működik
      - az óra piros ledje vibrálni kezd (gondolom az immobiliser is meghülyült)
      - a szellőztető ki-be kapcsol szintén elég gyorsan

Vik szerint az akksi lemerült és elfelejtette a gép a kulcsom indítókódját (bár tény, hogy nem magyaráztam el túl összeszedetten első sokkomban)
Ebben lehet valami, ugyanakkor rákérdeznék a többi szakira is, mi lehet a háttérben szerintetek?
Távirányítással tudom nyitni a kocsit, lehet hogy csak az immobiliser felejtette el a kulcsot, de a központi zár nem? Rádió, világítás, riasztó mind működik.
Indítózásra semmi reakció.

Köszönöm.
akku probléma,esetleg testkábel hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #6710 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:31:30 »

Helló mindenkinek!
Következő a problémám 2.2tdci motor hűtő ventilátor nem működik! A szénkefék elvoltak kopva, ez kicserélve. Vezérlő elektronika minden lehetséges helyen újra forrasztva. Ha kiveszem a ventit direkt áramról simán megy, áramot kap kilámpázva, Találkozott már valaki ilyennel?  falbav
Előre is köszi a véleményeket!
Krísz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6711 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:13:05 »

Helló mindenkinek!
Következő a problémám 2.2tdci motor hűtő ventilátor nem működik! A szénkefék elvoltak kopva, ez kicserélve. Vezérlő elektronika minden lehetséges helyen újra forrasztva. Ha kiveszem a ventit direkt áramról simán megy, áramot kap kilámpázva, Találkozott már valaki ilyennel?  falbav
Előre is köszi a véleményeket!
Krísz
van 1 60A-es biztije a motortérben,és egy reléje amit a GEM kapcsol.Biztos kapcsol a reléje?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #6712 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:27:21 »

van 1 60A-es biztije a motortérben,és egy reléje amit a GEM kapcsol.Biztos kapcsol a reléje?
Igen a relé kapcsolását hallom is! ezt a részt is kilámpáztuk.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6713 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:30:44 »

van csatlakozója a ventinek?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6714 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 15:17:15 »

Tud valaki nekem egy kapcsolási rajzot küldeni a lábtérvilágítás bekötéséhez? Nem vagyok TIS közelében.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6715 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 15:36:49 »

Tud valaki nekem egy kapcsolási rajzot küldeni a lábtérvilágítás bekötéséhez? Nem vagyok TIS közelében.

Ahova kotni kellene, az a CJB motorter feloli oldalan van, kb. hozzaferhetetlen. En ugy tudtam az auto jelentosebb szetbelezese nelkul megoldani, hogy a plafonon levo lampatol hoztam le neki a drotokat a bal A-oszlopban es tovabb lefele, meg at a radio mogott, a kereszttartonal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6716 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 15:47:49 »

Ahova kotni kellene, az a CJB motorter feloli oldalan van, kb. hozzaferhetetlen. En ugy tudtam az auto jelentosebb szetbelezese nelkul megoldani, hogy a plafonon levo lampatol hoztam le neki a drotokat a bal A-oszlopban es tovabb lefele, meg at a radio mogott, a kereszttartonal.

AndyA
kb ez az egyetlen járható út eljen vagy a felmenő vezetékek között megkeresni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6717 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 15:57:06 »

kb ez az egyetlen járható út eljen vagy a felmenő vezetékek között megkeresni

A felmeno vezeteket meg tudod talalni, de a CJB-nel nem, es utana is nehez hozzajuk ferni, hogy raforrassz, elagaztass. Ha meg mar felmesz a plafonig, ott a lampanal a legkonnyebb megcsinalni az elagaztatast, hacsak nem akarod a tetokarpitot is lekapni a helyebol. :-) A lejovot eleg csak athuzni egy merevebb drottal az A-oszlopig, ott meg mar siman le lehet dugni a muszerfal tetejenel a CJB fele vissza.

En ebbol a drotbol agaztattam el a hatso labtervilagitast is a radio mellett. Mondjuk azt jo melo ugy behuzni, hogy ne csak mukodjon, de jo is legyen. Ki kell szedni az egesz kozepkonzolt, megkeresni az arra jaro egyeb vezetekkoteget, ahhoz hozzacsapni, kulonben a kezifek ala kerulhet, elnyirodhat, afenetudjamitortenhetvele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6718 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 16:35:27 »

A felmeno vezeteket meg tudod talalni, de a CJB-nel nem, es utana is nehez hozzajuk ferni, hogy raforrassz, elagaztass. Ha meg mar felmesz a plafonig, ott a lampanal a legkonnyebb megcsinalni az elagaztatast, hacsak nem akarod a tetokarpitot is lekapni a helyebol. :-) A lejovot eleg csak athuzni egy merevebb drottal az A-oszlopig, ott meg mar siman le lehet dugni a muszerfal tetejenel a CJB fele vissza.

En ebbol a drotbol agaztattam el a hatso labtervilagitast is a radio mellett. Mondjuk azt jo melo ugy behuzni, hogy ne csak mukodjon, de jo is legyen. Ki kell szedni az egesz kozepkonzolt, megkeresni az arra jaro egyeb vezetekkoteget, ahhoz hozzacsapni, kulonben a kezifek ala kerulhet, elnyirodhat, afenetudjamitortenhetvele.

AndyA


Köszi az infókat! Az A oszlop borítása hogy jön le a helyéről? LEDes cuccot raktál be, vagy izzót?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6719 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 17:24:34 »

Nagy fejlesztés volt nálam is! A szivargyújtó biztijét eggyel lentébb tettem, hogy ne legyen folyton áram alatt. Állandóan ment eddig a transzmitter ...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #6720 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 17:47:49 »

akku probléma,esetleg testkábel hiba.

Köszönöm, tényleg az akku merült le, meglepődtem hogy nem a műszerfalon jelzett vissza hanem megbolondult tőle minden...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6721 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 19:43:18 »

Köszönöm, tényleg az akku merült le, meglepődtem hogy nem a műszerfalon jelzett vissza hanem megbolondult tőle minden...
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
deko
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #6722 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 19:57:14 »

Sziasztok!

a mai délutánon megszólalt a riasztóm, amit (egy éve nálam az autó) még sosem hallottam szólni. ezt megismételte munka után a 2x egy üzlet előtt aztán otthon is. próbaképpen beülve magamrazárva is 2x. mindez kb 2 óra alatt. valójában kiváncsi voltam hogy szól de ez egy kicsit sok:)
lehet hogy az esőzés? beázás, valami zárlat?
hol kell keresni a problémát, egyáltalán merre van a riasztó vezérlőegysége? a dudát mintha hátulról hallottam volna:) csomi bal oldal?. (5atós)

valójában nem igazán értek hozzá, szakszavakat ne is várjatok.Smiley azért ezt azt tanultam már itt.

köszönet
deko






Naplózva

2001. MKIII ghia 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6723 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:03:09 »

Sziasztok!

a mai délutánon megszólalt a riasztóm, amit (egy éve nálam az autó) még sosem hallottam szólni. ezt megismételte munka után a 2x egy üzlet előtt aztán otthon is. próbaképpen beülve magamrazárva is 2x. mindez kb 2 óra alatt. valójában kiváncsi voltam hogy szól de ez egy kicsit sok:)
lehet hogy az esőzés? beázás, valami zárlat?
hol kell keresni a problémát, egyáltalán merre van a riasztó vezérlőegysége? a dudát mintha hátulról hallottam volna:) csomi bal oldal?. (5atós)

valójában nem igazán értek hozzá, szakszavakat ne is várjatok.Smiley azért ezt azt tanultam már itt.

köszönet
deko







lehet az amiket leírtál.zárt állapotban valamelyik érzékelő(pl ajtónyitás) kontaktos lehet.gyári célműszerrel lehet diagnosztizálni és célirányosan javítani.Németh Viktor Auto fort,Lurdyval szemben! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
deko
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #6724 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:22:15 »

Köszi alf!!
megkeresem!

más:

a központi záram is sem okés.
nyitás mindig ok.
zárásra 2 lehetőség van:
1._ távirányító gombjával zárom: első nyomás zár az első két ajtó majd a másodikra a két hátsó ill villannak az indexek , éles a riasztó.
2:_ kulccsal zárom: ez akkor következik ha(az esetek többségében) az első gombnyomásra csak az anyós oldali első ajtó zár a vezető nem ezért visszanyit az egész. tehát a kulccsal zárom a folyamat ugyanaz: kulcs balra ford., majd jobbra első két ajtó rögtön zár, majd ha tartom a kulcsot hozzá a hátsók is zárnak, villannak az indexek, éles a riasztó.
igy mindig működik.

plusz info hogy bennt ülve kézzel belülről zárva a bal első ajtózárat a hátsók sosem zárnak az első pedig néha igen nem...

bocsi hogy ilyen részletes de csak igy  teljes
 nem tudom mi lehet, központi hiba vsgy csak valamelyik esetleg több ajtózár rossz:?
Vikhez ezzel is mehetek gondolom, de hátha van tapasztalat?

köszi
deko
Naplózva

2001. MKIII ghia 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6725 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:55:42 »

Köszi alf!!
megkeresem!

más:

a központi záram is sem okés.
nyitás mindig ok.
zárásra 2 lehetőség van:
1._ távirányító gombjával zárom: első nyomás zár az első két ajtó majd a másodikra a két hátsó ill villannak az indexek , éles a riasztó.
2:_ kulccsal zárom: ez akkor következik ha(az esetek többségében) az első gombnyomásra csak az anyós oldali első ajtó zár a vezető nem ezért visszanyit az egész. tehát a kulccsal zárom a folyamat ugyanaz: kulcs balra ford., majd jobbra első két ajtó rögtön zár, majd ha tartom a kulcsot hozzá a hátsók is zárnak, villannak az indexek, éles a riasztó.
igy mindig működik.

plusz info hogy bennt ülve kézzel belülről zárva a bal első ajtózárat a hátsók sosem zárnak az első pedig néha igen nem...

bocsi hogy ilyen részletes de csak igy  teljes
 nem tudom mi lehet, központi hiba vsgy csak valamelyik esetleg több ajtózár rossz:?
Vikhez ezzel is mehetek gondolom, de hátha van tapasztalat?

köszi
deko

szerintem összefügg az ajtózár probléma a riasztással.Vik majd megoldja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
deko
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #6726 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 21:01:11 »

szerintem összefügg az ajtózár probléma a riasztással.Vik majd megoldja.

az ajtózár egy éve mióta megvan a kocsi ilyen:(
a riasztás az új:)

de akkor keresem majd Viket...
Naplózva

2001. MKIII ghia 2.0
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6727 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 21:21:12 »

Köszi az infókat! Az A oszlop borítása hogy jön le a helyéről? LEDes cuccot raktál be, vagy izzót?

LED-et, termeszetesen. Az elso labterhez eredeti, gyari foglalatokat szereztem bontottbol, mivel a helye ott van, csak bele kell dugni a foglalatot. LED-es T10 izzo ment bele. A hatso labtervilagitast pedig egy LED sorral oldottam meg. Kifurtam a 3 LED-nek megfeleloen a hatso vegen a kardandobozt, es belulrol beragasztottam a LED-sort pillanatragasztoval. Mivel a muanyag vagy 3-4 mm vastag, a lyuk mely, igy elegge jol iranyitja a fenyt a labter fele, nem vilagit az utasok szemebe.

Az A-oszlop boritassal vigyazz, konnyu eltorni a rogzitest, bar utana is a helyen marad, ha visszarakod. Kicsit emelni, fesziteni kell, es utana elore, a motorter fele csusztatni, ha jol emlekszem. Meg akkor sem jon le azonnal, hanem egy kis darabka rugalmas madzagfele tartja, amit kulon ki kell akasztani. Hu, nem igazan emlekszem jol ra, na mindegy. Valaki majd elmeseli, aki jobban ert hozza.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6728 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 21:25:00 »

LED-et, termeszetesen. Az elso labterhez eredeti, gyari foglalatokat szereztem bontottbol, mivel a helye ott van, csak bele kell dugni a foglalatot. LED-es T10 izzo ment bele.


Szia!

Nekem 2004-es Trend kombim van. Azt mondják a srácok, hogy foglalattal van elől lábtér vilim, csak nincsen benne izzó. Nálad nem volt foglalat?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6729 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 22:59:14 »

LED-et, termeszetesen. Az elso labterhez eredeti, gyari foglalatokat szereztem bontottbol, mivel a helye ott van, csak bele kell dugni a foglalatot. LED-es T10 izzo ment bele. A hatso labtervilagitast pedig egy LED sorral oldottam meg. Kifurtam a 3 LED-nek megfeleloen a hatso vegen a kardandobozt, es belulrol beragasztottam a LED-sort pillanatragasztoval. Mivel a muanyag vagy 3-4 mm vastag, a lyuk mely, igy elegge jol iranyitja a fenyt a labter fele, nem vilagit az utasok szemebe.

Az A-oszlop boritassal vigyazz, konnyu eltorni a rogzitest, bar utana is a helyen marad, ha vis***akod. Kicsit emelni, fesziteni kell, es utana elore, a motorter fele csusztatni, ha jol emlekszem. Meg akkor sem jon le azonnal, hanem egy kis darabka rugalmas madzagfele tartja, amit kulon ki kell akasztani. Hu, nem igazan emlekszem jol ra, na mindegy. Valaki majd elmeseli, aki jobban ert hozza.

AndyA



Köszi! A LEDes cuccok tetszenek nekem is. Ráadásul a Conradban lehet kapni 12V-os melegfehér kész LED-sort, amit csak be kell kötni. Azt hiszem, olyat fogok berakni a hátsó lábtérhez. A borítás miatt meg benézek a Fordba, ott majd "megszakértik" a dolgot. Szóval velük szedetem le... eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6730 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 23:22:57 »

Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.  falbav falbav

Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért. wave
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.

Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.  worship worship worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6731 Dátum: 2011.07.22 péntek, 06:42:29 »

Halál rá.

Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.  falbav falbav

Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért. wave
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.

Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.  worship worship worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #6732 Dátum: 2011.07.22 péntek, 07:02:47 »

Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.  falbav falbav

Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért. wave
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.

Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.  worship worship worship
Ez azért enyhén szólva is bicska nyitogató! Ez az igazi szakember!  :levele:A hibajelzést szünteti meg, felelőtlen módon figyelmen kívül hagyva, hogy ez a ténykedése akár mások életébe kerülhet. Aszongya működni fog az.Rajta kéne kipróbálni, hogy valóban igy van-e! gun
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6733 Dátum: 2011.07.22 péntek, 09:48:17 »


Köszi! A LEDes cuccok tetszenek nekem is. Ráadásul a Conradban lehet kapni 12V-os melegfehér kész LED-sort, amit csak be kell kötni. Azt hiszem, olyat fogok berakni a hátsó lábtérhez. A borítás miatt meg benézek a Fordba, ott majd "megszakértik" a dolgot. Szóval velük szedetem le... eplus2

Van belole vagy masfel meter, adok belole 2 x tiz centit szivesen. Raadasul DX-es motyo, ugyhogy a Conradnal tutti, hogy lenyegesen olcsobb. Nem melegfeher, de mivel az osszes egyeb LED-es vilagitasom is hidegfeher, nem ut el kulonosebben. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6734 Dátum: 2011.07.22 péntek, 11:04:42 »

Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.  falbav falbav

Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért. wave
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.

Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.  worship worship worship
Kedves Fórumtárs!
Én ezt az autó villamossági szakembert simán feljelenteném, munka közben elkövetett gondatlan veszélyeztetés cimén, a Ford szerviz álltal kiadott javitási szakvélemény alapján. Felháboritó hogy egy nagyon fontos védelmi jelzést,(légzsák visszajelzés,ami adott esetben életet ment) szüntetett meg előre megfontolt szándékkal. Ha veled meg csinálta mással is meg csinálja szemrebbenés nélkül. Sajnálatos! Az ilyen szerelőben a felelősség tudat szikrája sincs meg.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6735 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:14:46 »

Teljesen egyetértek az előttem szólóval......felkell jelenteni a p4csába az ilyet, menjen péknek vagy pásztornak....azért én személyesen is visszamentem volna azis biztos.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #6736 Dátum: 2011.07.22 péntek, 16:13:57 »

Teljesen egyetértek az előttem szólóval......felkell jelenteni a p4csába az ilyet, menjen péknek vagy pásztornak....azért én személyesen is visszamentem volna azis biztos.
Már csak azért is, mert valószínűleg nem először csinált ilyet, és ha nem történik semmi, akkor nem is utoljára.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6737 Dátum: 2011.07.22 péntek, 19:14:17 »

Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.  falbav falbav

Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért. wave
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.

Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.  worship worship worship
Aztakúva! falbav gun gun levele
Ne hagyd annyiba!Az életedet kockáztatta 2 kúva drót miatt.Vagy csak azért mert lusta volt a valós hibát megkeresni. Angry


Ja most látom,hogy az anyósülésről volt szó.....drága mama hogy van? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #6738 Dátum: 2011.07.23 szombat, 13:03:04 »

... Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták. ...

Az eset felháborító, de nem értem, hogy csúszhat szét az a csatlakozó. Épp a légzsák és az övfeszítő miatt egy csavar védi a szétcsúszástól.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6739 Dátum: 2011.07.23 szombat, 13:47:06 »

Az eset felháborító, de nem értem, hogy csúszhat szét az a csatlakozó. Épp a légzsák és az övfeszítő miatt egy csavar védi a szétcsúszástól.
Gondolom azért mert az anyát már 4N-al is ki lehet szakítani a szuperminőségű házából, és az már ki volt szakítva, ezért csúszhatott szét....mondjuk a kábelkötöző itt is csodákra képes. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6740 Dátum: 2011.07.23 szombat, 19:41:23 »

Gondolom azért mert az anyát már 4N-al is ki lehet szakítani a szuperminőségű házából, és az már ki volt szakítva, ezért csúszhatott szét....mondjuk a kábelkötöző itt is csodákra képes. eplus2

Pontosan így van, valszeg meg volt jobban húzva, mint kellett volna. Végül valóban kábelkötözővel lett orvosolva.  Grin De az a sarlatán arra költse azt a pénzt, amire én akarom...  gun
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6741 Dátum: 2011.07.23 szombat, 19:45:38 »

Srácok!

Valaki írta még régebben, hogy valami kis okosító elektronikát épített be az autóba, amitől a motorvezérlő mindig hátrameneti jelet kap, és megemeli az alapjárati fordulatszámot. Nem tudom, hogy melyikőtök volt, és hogy bevált-e a cucc. Van valami hír erről?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #6742 Dátum: 2011.07.23 szombat, 20:11:23 »

Srácok!

Valaki írta még régebben, hogy valami kis okosító elektronikát épített be az autóba, amitől a motorvezérlő mindig hátrameneti jelet kap, és megemeli az alapjárati fordulatszámot. Nem tudom, hogy melyikőtök volt, és hogy bevált-e a cucc. Van valami hír erről?
Sakos.
És azóta is így használja.Bevált neki,csak lassan az autóját cseréli le...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6743 Dátum: 2011.07.23 szombat, 22:57:38 »

Sakos.
És azóta is így használja.Bevált neki,csak lassan az autóját cseréli le...... vigyor3

Nos, ez jó hír! Akkor írok neki pü-t.  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6744 Dátum: 2011.07.23 szombat, 23:01:42 »

Van belole vagy masfel meter, adok belole 2 x tiz centit szivesen. Raadasul DX-es motyo, ugyhogy a Conradnal tutti, hogy lenyegesen olcsobb. Nem melegfeher, de mivel az osszes egyeb LED-es vilagitasom is hidegfeher, nem ut el kulonosebben. :-)

AndyA

Az mit jelent, hogy DX-es? Nagyon köszönöm a felajánlást, mit kérsz érte?  Cheesy
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6745 Dátum: 2011.07.23 szombat, 23:27:59 »

Kedves Fórumtárs!
Én ezt az autó villamossági szakembert simán feljelenteném, munka közben elkövetett gondatlan veszélyeztetés cimén, a Ford szerviz álltal kiadott javitási szakvélemény alapján. Felháboritó hogy egy nagyon fontos védelmi jelzést,(légzsák visszajelzés,ami adott esetben életet ment) szüntetett meg előre megfontolt szándékkal. Ha veled meg csinálta mással is meg csinálja szemrebbenés nélkül. Sajnálatos! Az ilyen szerelőben a felelősség tudat szikrája sincs meg.
Tisztelettel László!

Azt hiszem, ez fog történni. Mindenesetre a szakvéleményt beszerzem.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bosemen
Vendég
« Új hozzászólás #6746 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:59:09 »

Helló!

Tegnap ki kellett venne az aksit és beütött egy kis probléma.

Az automatikus ablakemelés megszűnt létezni és a távirányítóval sem tudom felhúzni őket.

Hogyan lehet újra programozni?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6747 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 13:06:37 »

Helló!

Tegnap ki kellett venne az aksit és beütött egy kis probléma.

Az automatikus ablakemelés megszűnt létezni és a távirányítóval sem tudom felhúzni őket.

Hogyan lehet újra programozni?
Gyújtást adsz rá, és felhúzod az ablakod, de nem engeded el, hanem miután felhúzta, kb 10 másodpercig még nyomod felfelé, ezt minden ablaknál megcsinálod, és kész is....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Bosemen
Vendég
« Új hozzászólás #6748 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 13:07:18 »

Gyújtást adsz rá, és felhúzod az ablakod, de nem engeded el, hanem miután felhúzta, kb 10 másodpercig még nyomod felfelé, ezt minden ablaknál megcsinálod, és kész is....


KÖSZÖNÖM!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6749 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 13:12:46 »


KÖSZÖNÖM!
Nincsen mit  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.